PDA

Volledige versie bekijken : Internet Google Chrome begint te falen?

Misterblort
8 september 2012, 13:06
Chrome begint hier zwaar te falen.. Elke keer ik een filmpke op sporza ofzo wil afspelen hangt mijn browser.. Soms reageert het gewoon nimeer soms en stopt hij na 5% van een pagina te openen gewoon met laden..

Iemand die dezelfde problemen heeft? En een eventuele oplossing? Heb al vanalles geprobeerd zoals shockwave flash e.d. te herinstalleren etc.. Maar niks helpt.

DeFelle
8 september 2012, 13:11
Ik heb sinds kort exact hetzelfde probleem. Vooral op Sporza maar ook soms op andere sites.

Aap
8 september 2012, 13:18
Zet hardwareversnelling uit van browser.
Zet hardwareversnelling uit van flash videos
Opwaardeer je flash plugin (niet louter herinstalleren)
Probeer een andere browser

Heb je een URL van een filmpje dat verkeerd gaat?

rscaboy
8 september 2012, 13:19
Er zijn problemen met flash. Ik was overgeschakeld van Firefox naar Chrome door de bugs maar nu is het net hetzelfde bij Chrome.

Jenthe
8 september 2012, 14:08
Exact hetzelfde hier.

Aap
8 september 2012, 15:20
Ook met flash veel problemen!

Eigenlijk heb zelden problemen met de combinatie flash + firefox. In het begin toen Firefox bekend werd, had ik wel problemen. Maar ik spreek hier wel over jaren geleden.

Ik snap eigenlijk niet goed waarom er zoveel mensen er problemen mee hebben. Ik bekijk iedere dag flash filmpjes. Ik opwaardeer Firefox en de flash plugin zoveel mogelijk. Ik durf wel alles van hardwareversnelling uit te zetten in Firefox & plugin.

Misschien de volgende tips (al dan niet van toepassing), ga naar configuratiescherm, flash plugin, kijk of dat je flash cache eens niet geledigd moet worden. Ruim de cache van Firefox ook eens op.

Aap
8 september 2012, 16:14
google chrome om terug de "snelste" browser te hebben.

Ik laat me niet lijden door propaganda dat ik lees op het internet. "De snelste browser"

Firefox is voor mij ook een snelle browser. Als ik Google Chrome, Firefox, Internet Explorer met elkaar vergelijk, merk ik weinig snelheidswinst tussen Firefox en Google Chrome. Maar ik moet wel toegeven dat m'n ervaring Google Chrome redelijk beperkt is. Het opstarten van FF en Chrome is gelijkwaardig, net als het browsen. Internet Explorer hinkte wel achterop, alhoewel ik niet de laatste versie gebruikt. Ik snap dat eigenlijk niet waarom men Chrome "de snelste browser" noemen, het is niet beter of slechter dan bv Firefox. Ik beschouw Google Chrome als een evenwaardig alternatief.

Mijn helpdeskervaring ervaring heeft mij helaas wel geleerd dat Google Chrome niet compatibel is met bepaalde software (citrix client). Misschien zijn die problemen ondertussen wel opgelost.

Aap
8 september 2012, 16:25
dus ik ging naar speedtest.

Welke speedtest bedoel je? Je maakt mij nieuwsgierig.

Google chrome waarin dan een google search in de bar inbegrepen zit enz.

Firefox heeft toch ook een google zoek bar naast de URL bar, niet? Je kunt zelfs op maat gemaakt zoekmachines toevoegen. (alhoewel ik die functie zeldzaam gebruik)

Rikie
8 september 2012, 16:36
Naar chrome://plugins/ gaan, en slechts 1 flash plug-in inschakelen.

Dit dus. (http://i.minus.com/iI02CbD5hQn33.png) Probleem is dat die soms automatisch terug aanspringen..

Aap
8 september 2012, 16:51
Deze speedtest: Speedtest.net - The Global Broadband Speed Test (http://www.speedtest.net)

Die speedtest heeft weinig relevantie met de snelheid van je browser. Die speedtest test gewoon de snelheid van je verbinding. Die kan fluctueren maar niet veel. Toch niet bij ADSL2+ en bedraad.

En van firefox met een google zoekbar: inderdaad, maar geef toe, een searchbar dat ineens is geplaatst in je url bar is nog handiger ;) + ook dat firefox soms met de mac een beetje minder deed, maakte de keuze nog sneller om toen over te schakelen naar chrome.

Eerlijk gezegd, ik ben ene die altijd de home knop (ingesteld op google.com) gebruik om iets op te zoeken. Ieder zijn smaak zeker?

Ik heb iets ingegeven in de URL bar "Het laatste nieuws" van FF, hij zoekt direct met google. Blijkbaar zit die functionaliteit ook in FF.

Safari nu;)

Draait dat onder windows? Ik dacht van niet. Misschien ook opera opnieuw een kans geven.