PDA

Volledige versie bekijken : Software overzetten programma's naar nieuwe ssd

spikex5
6 september 2012, 12:27
Ik heb net een nieuwe ssd laten plaatsen in mijn laptop, hierbij had ik gevraagd of zo ook ineens de volledige oude HHD konden clonen naar de nieuwe ssd. Nu hebben ze die echter niet volledig gedaan :doh:, ze hebben namelijk alleen het besturingssysteem (win 7) over gezet en de rest van mijn programma's niet :(.
Ook zijn ze office vergeten over te zetten en enkele programma's van mijn vaio zelf zoals voor het wisselen tussen onboard gpu en dedicated gpu.

Nu was mijn vraag of er programma's zijn die de gehele HHD kunnen copieren maar dan zonder windows 7 zelf:oink:.

Fraggie
6 september 2012, 12:56
Hebben ze niet gewoon een herinstallatie gedaan dan? Want vaak is een SSD kleiner dan een gewone HDD en mogelijks is clonen niet mogelijk..

spikex5
6 september 2012, 13:44
ja er is herinstalatie gedaan van windows maar nu zou ik graag de rest overzetten. Grote is normaal geen probleem omdat het nog een vrij nieuwe laptop is met slechts 60 gb aan programma's en de nieuw geinstalleerde ssd is er één met 240 gb capaciteit

chosen_1
6 september 2012, 18:12
Volgens mij is er geen mogelijkheid om de rest van de programma's over te zetten. Dan kan je beter je hdd voledig clonen op je ssd.

Exit
6 september 2012, 21:01
zomaar overzetten KAN NIET
of een clone OF alles opnieuw installeren.

maw, je moet nu alles installeren en activeren opnieuw

spikex5
7 september 2012, 15:42
he toch bedankt ik heb alles opnieuw geïnstalleerd en geactiveerd. Heeft wel een tijdje in beslag genomen:sop: maar alles is terug in orde :)