PDA

Volledige versie bekijken : Software Status repair offline ! Wat nu?

blinki
5 september 2012, 08:39
Hallo allemaal,

Ik heb geen idee als ik het probleem wat zich voordoet hier moet plaatsen, maar hier komt het ;)

Acer laptop bleef zaterdag hangen nadat mijn vriend zijn gsm (nieuwe gsm) via usb kabeltje aan de laptop ging opladen.
Laptop moeten uit duwen want deed niets meer en niet meer aan te krijgen!

Na een tijdje proberen, batterij eruit gehaald, enz ging hij ineens wel weer aan, maar SUPERTRAAG! Dan wat via de gsm gezocht wat het kon zijn en op een ander forum uitgekomen en daar zegden ze de spybot 2 eraf te halen, die zou blijkbaar nog al voor dat probleem gezorgd hebben.
Eraf gehaald en raar maar waar ; voor een 30minuten ging de laptop weer normaal.

Vanaf toen opnieuw supertraag (duurde zeker 2 min voordat bv internet explorer open ging)..

Dan in veilige modus de virusscanners, enz laten werken maar na 1 minuut bleven deze ook hangen!! Malwarebytes bleef hangen en virusscanner ook!

Opnieuw moeten uitduwen want deed totaal niets meer en nu gaat hij niet meer aan!

Hij komt in opstartherstel en zegt dan na 10sec;
deze computer kan niet automatisch worden hersteld. En daar stopt het..
Detail probleem:
status repair offline !

We hebben vanaf hier dus geen idee wat nu te doen..
Als we verder klikken zeggen ze iets van herstelpunten (maar we hebben nooit herstelpunten gemaakt) dus deze optie kunnen we niet gebruiken..

Iemand een idee of ? Virus ? Harde schijf defect?

Thanks!!

Aap
5 september 2012, 15:17
Probeer de veilige modus.
Was er extra software geïnstalleerd? Deinstalleren (als dat lukt) via veilige modus.
Welk besturingssysteem gebruik je? Als windows 7 gebruikt, kun je via de veilige modus en de dvd van windows 7 een herstel uit te voeren. Op eigen risico!