PDA

Volledige versie bekijken : Internet Gmail: "on behalf off"?

superiscch
4 september 2012, 11:22
Toen ik mijn eerste smartphone kocht heb ik een Gmail adres gemaakt: nickdevelder appeding gmail.com

Dit is meer dan een jaar terug, maar wat merk ik nu (jaja, nu pas :p) als ik een mail verzend krijg ik volgende te zien: From: nick.develder appestaart gmail.com [mailto:nick.develder appestaart gmail.com] On Behalf Of Nick Develder

Van waar komt die nick.develder plots? Als ik inlog op Play, Gmail etc met nickdevelder lukt dat zonder problemen. Ook emails naar nickdevelder komen aan zonder probleem...

Ik heb dus niet echt een probleem, maar ik vond het wat raar aangezien ik die nick.develder nooit aangemaakt heb :)

RealRoot
4 september 2012, 12:09
wel, bij Gmail is het zo dat een punt geen verschil maakt. of jij nu n.i.c.k.d.e.v.e.l.d.e.r gebruikt of alles aan elkaar of random een punt zet, het maakt niks uit. al staat voornaam.naam mooier/duidelijker naar anderen toe.

superiscch
4 september 2012, 13:12
ahzo... dat maakt veel duidelijk :) En kun je dat instellen dat je niet wilt versturen "in naam van", want als ik bij mn Settings kijk dan staat nickdevelder als default...?

Bedankt!

edit: net de uitleg over de "." gevonden bij HELP :)

superiscch
5 september 2012, 17:10
Ik heb me nu ingelogd onder nick.develder maar dit blijft er op komen:

From: nick.develder gmail.com [mailto:nick.develder gmail.com] On Behalf Of Nick Develder

Kun je dat echt niet afzetten?

Exit
5 september 2012, 22:27
Remove "On Behalf Of" from Messages Sent Using Gmail (http://googlesystem.blogspot.be/2009/07/remove-on-behalf-of-from-messages-sent.html)