PDA

Volledige versie bekijken : Software Excel kennen iemand om formulekes in te voegen

nerioguykes
21 augustus 2012, 19:33
Hey ik zoek iemand die voor mij wa formuleks op een simpel rekenblaadje zou willen invoegen (omdat ik geen sikkepit van excel ken)
Ik heb de layout klaar die ik kan doormailen.
Gewoon sommekes maken van gewerkte uren.
Bv. Begintijd/pauze aftrekken/eindtijd/dagtotaal x uurloon

Iets in die aard.

Iemand die zich geroepen voelt om dit efkes te doen ?????
Reeds bedankt.

Forzaracing
21 augustus 2012, 21:40
Wat zijn we ? Uw secretaresses ?

Als het toch simpele formulekes zijn dan is het ook niet zo moeilijk om te leren.
In gewenste cel met uitkomst
Optellen: =cel1+cel2+...+celN
Aftrekken: =cel1-cel2-...-celN

http://lmgtfy.com/?q=basiscursus+excel

nerioguykes
22 augustus 2012, 16:40
Is het nu echt nodig om op een subtiele manier toch te proberen agressief over te komen "Wat zijn we ? Uw secretaresses ?" .
Ik ga er niet te veel woorden aan vuil maken maar indien je niet op mijn (volgens mij vriendelijk geformuleerde) vraag wenst in te gaan gelieve dan ook niet te reageren.

Mijn vraag was niet waar ik een cursus Excel kan volgen, en ook niet of iemand in mijn plaats wil beslissen of ik zin en of tijd heb om dit te doen.
Maar of er iemand is die bereid is om dit voor me te doen.

O ja, ook nog even meegeven als je de mensen wenst door te verwijzen naar Google om hun proberen belachelijk te maken, wat doe je in hemelsnaam dan op een forum...

|steven|
22 augustus 2012, 18:35
Forzaracing heeft anders wel een punt, wat verwacht je van ons?

Ge kunt dit forum gerust gebruiken om wat meer geavanceerde vragen te stellen rond Excel, iets waar je bv. niet uitgeraakt. Bv. een toepassing waar je resultaat X wenst te bekomen maar waarbij je resultaat Y verkrijgt.
Heel simpel je vraagt een oplossing voor een probleem.

Nu wenst ge hier simpele formules te verkrijgen, wel, gebruik dan een basiscursus die je op het internet kan terugvinden. Met wat moeite en inzet kunt ge denk ik samen met de basiscursus het gewenste resultaat bekomen (rekening houdend met hetgeen ge hier formuleert)

nerioguykes
22 augustus 2012, 18:52
Nogmaals ik wens geen basiscursus te volgen.
Ik vraag enkel of er iemand is die dit voor mij wil doen !!
Wenst iemand dit te doen, (omdat het voor een Excel kenner 25 seconden werk is volgens mij) eventueel tegen betaling dan is dat super.
Zoniet wees volwassen en reageer dan niet in dit topic, dat is toch niet te veel gevraagd vind ik ?

En wie zijn jullie om te beslissen om ten eerste wat er hier als vraag mag worden gesteld, en ten tweede om te defineren wat voor een andere persoon "simpel" is ?

Tonerider
22 augustus 2012, 18:55
en hoeveel schuift dat?

|steven|
22 augustus 2012, 19:11
Nogmaals ik wens geen basiscursus te volgen.
Ik vraag enkel of er iemand is die dit voor mij wil doen !!
Wenst iemand dit te doen, (omdat het voor een Excel kenner 25 seconden werk is volgens mij) eventueel tegen betaling dan is dat super.
Zoniet wees volwassen en reageer dan niet in dit topic, dat is toch niet te veel gevraagd vind ik ?

En wie zijn jullie om te beslissen om ten eerste wat er hier als vraag mag worden gesteld, en ten tweede om te defineren wat voor een andere persoon "simpel" is ?
Ge snap het niet hé, met die basiscursus gaat het simpele toepassingen zelf kunnen uitvoeren. Maar ge moet natuurlijk wel wat moeite doen, daar zit misschien het probleem? En volwassen reageren? Toon zelf maturiteit om het zelf uit te zoeken. Hebt ge zelf al moeite ondernomen? Is er iets waar ge niet uitgeraakt?

Ge vraagt hier hulp van mensen om vanaf 0 iets op te maken. Tja ...

Wat wilt ge precies bereiken met dat Excel document? Hoeveel wilt ge betalen?

Exit
22 augustus 2012, 21:45
type = in een cel en selecteer de 1ste cel, kies een optie dat gedaan moet worden en selecteer de volgende ...
excel is voor die basis zeer makkelijk te volgen