PDA

Volledige versie bekijken : Software Fifa 12 instaleert niet

jens92
18 augustus 2012, 11:37
Hallo,

Ik had fifa 12 al op mijn laptop staan, maar omdat mijn pc nieuwer is wou ik het op de pc zetten. Maar nu is het probleem dat ik fifa 12 niet krijg geinstalleerd. Als ik de cd insteek dan instaleert hij enkel origin. Origin staat tussen mijn programma's maar ik krijg het programma niet geopend. Kan iemand mij helpen?

Aap
18 augustus 2012, 13:25
Hoe verwacht jij geholpen te worden als je ons de exacte foutmelding niet geeft bij het opstarten van origin?
En wat gaat er exact mis bij de installatie? Installeert hij alles of is er foutmelding bij de installatie zelf?

jens92
18 augustus 2012, 13:33
dus ik steek de cd in. ik voer de autorun.exe uit, selecteer mijn taal. Dan opent er een venstertje van EA waar ik origin moet instaleren, dan klik ik op doorgaan. ik hoor de pc wel draaien maar er gebeurt niets meer, er opent geen venster meer ofzo. (waarschijnlijk omdat origin al op de pc staat).
Tussen mijn programma's staat origin wel. Maar als ik het wil openen gebeurt er ook helemaal niets.

Aap
18 augustus 2012, 14:11
Ga via de verkenner naar de dvd schijf, rechter muisknop op het installatiebestand -> kies voor "uitvoeren als administrator".

Heb je wel een legale versie? Want als ik je problemen opzoek op het internet, kom ik terecht bij de berichten van torrents.

jens92
18 augustus 2012, 14:38
ja hoor is een legale versie. Nee dat heb ik ook al geprobeerd dat werkt ook niet :(

CoxM
19 augustus 2012, 09:45
Staan er op de cd-rom meerdere installatiebestanden? Eentje voor FIFA en eentje voor Origin? Dan kan je die van FIFA even zoeken en laten lopen?

jens92
19 augustus 2012, 10:42
neen enkel die van fifa staat op de cd maar origin instaleert eerst.
Maar volgens mij blokkeert mijn pc origin. Want als ik origin via internet instaleer kan ik het ook niet openen ofzo