PDA

Volledige versie bekijken : LoL Frag-o-Matic LoL 5K tournament

Tiediiee
17 augustus 2012, 23:07
Het Frag-o-Matic gaming event staat voor de deur en LoL wordt onze grootste competitie! We voorzien een prijzenpot twv €5000 waarvan €2000 cash en €3000 product.

Naast deze competitie zijn er nog tal van andere competities van oa CS:GO, Shootmania, BF3, etc. waarvoor we een totale prijzenpot van minstens €20.000 voorzien! Uiteraard zorgen we opnieuw voor tal van randanimatie via onze partners zoals EA, Steelseries, Tones,... en zal er een gigantisch spektakel van ons thema: boksen (met o.a. een heus boksgala) plaatsvinden!

Details van de prijzen voor LoL kan je hier nalezen:
FoM: Kingston HyperX League of Legends (http://www.fom.be/newsposts/view/kingston-hyperx-league-of-legends)

Beknopt:

Datum: 14-16 september
Ticketprijs: €35 tot 1 september daarna €40. (gratis food/drink coupon bij teamregistraties van 5 pers.)
Plaatsen: 1000

Wie heeft er interesse? :woohoo:

Website: FoM: Newsposts (http://www.fom.be)
Facebook: Frag-o-Matic - Organisme sans but lucratif - Wieze, Belgium | Facebook (http://www.facebook.com/fomlan)

FlatRussian
17 augustus 2012, 23:23
interesse in wat? 35eur te betalen voor mediocre teams te zien?

Tof dat er zoiets in dit belgenlandje doorgaat, maar al de rest buiten LoL interesseert me niet dus al die randanimatie is voor mij verloren moeite en iets zegt me dat de finale niet M5 vs TSM ga zijn.

Moest dit gratis/goedkoper/dichterbij zijn, mss.

CuRv3
17 augustus 2012, 23:50
sigh ben je dom russian? Het is een easy 500 euro met wat producten om daar te winnen.

Ik heb wel interesse om dat daar even te gaan winnen :)

Kennethdw
18 augustus 2012, 00:03
Zal er over nadenken.

AllianZ
18 augustus 2012, 00:16
sigh ben je dom russian? Het is een easy 500 euro met wat producten om daar te winnen.

Ik heb wel interesse om dat daar even te gaan winnen :)

Moet je wel goed zijn hé ;)

Zeal
18 augustus 2012, 00:45
Waarom staan hier zo belachelijk veel ads op dit forum

actix
18 augustus 2012, 01:22
Ad voor grootste belgische lan op een belgische gamewebsite. Tzou niet mogen idd.

pinoken
18 augustus 2012, 01:47
interesse in wat? 35eur te betalen voor mediocre teams te zien?

Tof dat er zoiets in dit belgenlandje doorgaat, maar al de rest buiten LoL interesseert me niet dus al die randanimatie is voor mij verloren moeite en iets zegt me dat de finale niet M5 vs TSM ga zijn.

Moest dit gratis/goedkoper/dichterbij zijn, mss.

Nooit meegedaan aan een Lan-party obviously. :ironic:

Het punt is dan ook niet kijken maar zelf meedoen om te kijken waar jij in de belgische competitie staat (en er misschien nog wat aan verdienen ook). Maar af te leiden uit uw comment dat alle teams daar slechts mediocre zijn neem ik aan dat je toch al in de top zit en niets meer hoeft te bewijzen.

€35 voor FoM, persoonlijk vind ik het weinig en als ik nu wist dat ik ook maar de kleinste kans maakte om dat te winnen dan zou ik er zeker heengaan. :p
Insueren dat dit gratis moet zijn is ronduit belachelijk en dat toont goed aan dat je geen idee hebt waarover dit gaat.

Zeal
18 augustus 2012, 02:00
Ad voor grootste belgische lan op een belgische gamewebsite. Tzou niet mogen idd.

Ik bedoel niet dit topic, gewoon random ads tussen de posts. Kheb al een blocker geinstalleerd ondertussen.

Twas misschien wat verwarrend door dat hier te zetten, het is gewoon de eerste keer dat het mij irriteert.

Zeal
18 augustus 2012, 02:01

Het punt is dan ook niet kijken maar zelf meedoen om te kijken waar jij in de belgische competitie staat (en er misschien nog wat aan verdienen ook). Maar af te leiden uit uw comment dat alle teams daar slechts mediocre zijn neem ik aan dat je toch al in de top zit en niets meer hoeft te bewijzen.

€35 voor FoM, persoonlijk vind ik het weinig en als ik nu wist dat ik ook maar de kleinste kans maakte om dat te winnen dan zou ik er zeker heengaan. :p
Insueren dat dit gratis moet zijn is ronduit belachelijk en dat toont goed aan dat je geen idee hebt waarover dit gaat.

Hij wil zich gewoon stoer gedragen op het internet, rest is bijzaak.

actix
18 augustus 2012, 02:13
Ik bedoel niet dit topic, gewoon random ads tussen de posts. Kheb al een blocker geinstalleerd ondertussen.

Twas misschien wat verwarrend door dat hier te zetten, het is gewoon de eerste keer dat het mij irriteert.

Ah k cv ^^ kheb adblocker dus ik zag ze sws niet :p

Hij wil zich gewoon stoer gedragen op het internet, rest is bijzaak.

this. Hij wil precies de diehardgamer zijn, enkel interesse voor de topteams maar wist blijkbaar niet dat fom de grootste lan is in belgië. Is misschien beter dat ie op zn kamerke blijft zitten alst irl even gezellig is als in zn posts.

CuRv3
18 augustus 2012, 09:01
FoM is echt old school voor mij :D ik zat daar 10 jaar geleden gratis :( helaas was gaming nog niet zo groot zoals nu anders had ik er nog wel meer uit gehaald dan alleen computeronderdelen :(

Maken we een team? :D

kuch kuch zeal!?

MinatO
18 augustus 2012, 10:12
Kheb wel goesting om te gaan feitelijk maar jammer genoeg geen team :p

CuRv3
18 augustus 2012, 10:48
idem dus

DarkKhen
18 augustus 2012, 11:12
Gek genoeg heb ik daar ook wel is goesting in, kwestie nu het nog kan. Heb nog nooit een LAN ervaring gehad, so yeah. :)

hashtag
18 augustus 2012, 11:14
Ik ga er hoogstwaarschijnlijk ook bijzijn, maar doe niet mee met een competitie, dus Curve/minato etc, maak een team. :p

Er gaat trouwens ook een drietal man van de 9lives-redactie zitten

MinatO
18 augustus 2012, 11:15
Gek genoeg heb ik daar ook wel is goesting in, kwestie nu het nog kan. Heb nog nooit een LAN ervaring gehad, so yeah. :)+1, enige offline dat ik ooit heb gespeeld was 3on3 gyx outpost @ antwerpen :p. Nog nooit een LAN event dat langer dan een dag duurde tho.

Kennethdw
18 augustus 2012, 11:27
Kheb wel goesting om te gaan feitelijk maar jammer genoeg geen team :p

Als ge chauffeur speelt moogde mee me mij ze manneke!

CuRv3
18 augustus 2012, 11:29
aléé ik ben er voor te vinden om een team te maken. Ik prefereer ap / ad of jungle. Sterkste is toch wel ad en ap.

DarkKhen
18 augustus 2012, 11:41
Laat maar iet weten als gelle een open slot hebben. At the moment heb ik ervaring met alles omdat ik ad/ap wat beu ben. Ik ga denk ik leren junglen ofzo. Een maand continu queuen moet dat wel op niveau brengen.

Of ik kan ginder morde locken huehuehue.

Razors
18 augustus 2012, 11:50
Als ge nog iemand zoekt wil ik ook wel mee doen, alles buiten jungle ^^

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Kennethdw
18 augustus 2012, 12:14
Team waar ik tegen gespeeld heb in team ranked gaat er heen, AT gaming. Goesting is al wa over nu hahah. Die mannen zen geoefend en goe, die gade nie verslaan me random team te maken.

Mja miss nog meedoen voor top 5 fzo.

DarkKhen
18 augustus 2012, 12:19
Team waar ik tegen gespeeld heb in team ranked gaat er heen, AT gaming. Goesting is al wa over nu hahah. Die mannen zen geoefend en goe, die gade nie verslaan me random team te maken.

Mja miss nog meedoen voor top 5 fzo.

Tbh, ge gaat niemand beaten door een random team te wezen hoor lol. Allez, hooguit een ander random team.

MinatO
18 augustus 2012, 12:21

Mja miss nog meedoen voor top 5 fzo.Sebiet olle replay eens zien maar op basis van de screenshot met results ben ik niet impressed. OP bot lane na, lijken de scores degelijk voor een 1500-1700 team vs 2K.

hashtag
18 augustus 2012, 12:31
Teams van vorig jaar waren, vond ik, toch deftig ze, voor een Belgische lanparty. LLL was er uit in de (halve) finale, Wuju Style was toen gewonnen (denk ik) :p

Ik zat er in februari met 9lives nog, en ge doet het maar voor een deeltje voor die competitie ze. genoeg randanimatie en goed eten om u drie dagen bezig te houden + ge kunt u buiten de competitie ook gewoon met 5 man supergoe amuseren in een premade team :)

spletZ
18 augustus 2012, 12:49
Curve ffkes na daar gaan met randies en lan party winnen is verleden tijd hoor ;p. LLL zal daar wel terug zijn AQPW, Wuju en Avenue zen ook ammel ni slecht.

MinatO
18 augustus 2012, 12:56
Teams van vorig jaar waren, vond ik, toch deftig ze, voor een Belgische lanparty. LLL was er uit in de (halve) finale, Wuju Style was toen gewonnen (denk ik) :p

Ik zat er in februari met 9lives nog, en ge doet het maar voor een deeltje voor die competitie ze. genoeg randanimatie en goed eten om u drie dagen bezig te houden + ge kunt u buiten de competitie ook gewoon met 5 man supergoe amuseren in een premade team :)Wuju style was toen team met wewillfailer, skullomania en krepo dacht ik, niet?

Kennethdw
18 augustus 2012, 12:58
Curve ffkes na daar gaan met randies en lan party winnen is verleden tijd hoor ;p. LLL zal daar wel terug zijn AQPW, Wuju en Avenue zen ook ammel ni slecht.

Avenue? Een van men huidig team heeft daarin gezete lol.

CuRv3
18 augustus 2012, 13:31
ben ook nooit met randoms naar een lan gegaan hoor. Was vroeger contractueel verplicht :s zelfs toen al -_-'

Tiediiee
18 augustus 2012, 13:32
Leuk dat er interesse is! Zal het topic wat in de gaten houden om mogelijke vragen te beantwoorden. :)

En inderdaad, er is meer dan de LoL competitie. Er zijn tal van leuke wedstrijdjes en fun competities zoals Guitar Hero, Decibel Compo, rope-skipping,... Vrijdagnacht is er de introshow (met enkele acts maar daarover komt er nog meer info) en zaterdag dan ons boksgala, paincompo en nog een paar acts.

Zaterdag kan je dan bijv. wat op de consoles spelen in de EA booth of de PS3 corner. Vanaf 14h kan je ook NFS/FIFA13/MoH eens uitproberen op de EA booth of gewoon wat chillen in de lounge en een matchke volgen via de livestream. Ook Tones, Gamegear, Steelseries zullen een stand hebben met elk hun animatie, goodies en prijzen.

Zondag zijn het dan vooral de finales die nog voor veel bekijks zorgen omdat deze op de main stage worden gespeeld.

Als je wat foto's wilt: Frag-o-Matic - Organisme sans but lucratif - Wieze, Belgium | Facebook (http://www.facebook.com/fomlan) en daar kan je enkele albums bekijken. :)

9Lives reportages afgelopen editie:
Opbouw: [9lives TV] Opbouw Frag-o-Matic 14.0 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=JQ0brDfSjZA)
FoMCON: [9lives TV] FomCon-special - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=-hZxQRoe_qU)

En sowieso kan je ook voor de fun wat LoL matchen spelen, vorige editie waren er +/- 1/5 van onze FOM deelnemers LoL spelers. :p

FlatRussian
18 augustus 2012, 13:38

Lectie krijgen van een 15 jarige 1300 elo speler. Maak het maar mee.

Ik heb al genoeg lans meegedaan van toen CS 1.4/1.5 nog bezig was (toen zat gij nog aan uw ma haar tiet), maar ik ga er naar toe voor te gamen niet om te kijken. In de openingsbericht heb ik niet direct iets gezien van inschrijvingen voor teams of dat je zelf kunt spelen dus ik ging ervanuit dat we enkel als bezoekers werden uitgenodigd en daar ga ik echt geen 35eur voor betalen. Het feit dat je zelf met een team kunt inschrijven en iets kunt winnen twv >500eur is wel mooi.

En kom Pino ga je maar een beetje koest houden en ga nog maar een een Warmog op je Olaf rushen.

Tiediiee
18 augustus 2012, 13:44
Het event bezoeken is gratis. Hier zijn wel enkele regels aan verbonden:

FoM: Visitors (http://www.fom.be/contents/view/visitors)

Ciberth
18 augustus 2012, 15:15
@Topic starter.

Wordt het evenement (en dan specifiek LoL) gestreamed? Zoja wie zijn shoutcasters etc. :)

Thanks for info

Tiediiee
18 augustus 2012, 15:29
Er zal livestream/shoutcasting voorzien worden voor verschillende matchen van zowel LoL, CS:GO, SCII,...

Wie er juist gaat shoutcasten voor LoL heb ik geen zicht op, zal dit even navragen. Hoedanook komt hierover nog een newspost op onze website.

spletZ
18 augustus 2012, 15:34
Wuju style was toen team met wewillfailer, skullomania en krepo dacht ik, niet?

skull tabzz belgian beast en de andere 2 weet ik ni maar denk ni dat skull nog met failer en krepo speelt na hun gebait :>

CuRv3
18 augustus 2012, 15:38
ja f it dan ga ik me niet meer een weekend opsluiten op zoiets zonder dat ik win.

spletZ
18 augustus 2012, 16:13
ja f it dan ga ik me niet meer een weekend opsluiten op zoiets zonder dat ik win.

Opsluiten :D? Pintjes pakken en lachen met de maten is ni echt opsluiten he

CuRv3
18 augustus 2012, 16:35
gelle zijt mijne moaten niet en ik drink geen alcohol meer :(

spletZ
18 augustus 2012, 16:52
http://lickthestranger.files.wordpress.com/2012/07/mother-of-god-meme.jpg

Mio
18 augustus 2012, 17:59
Jullie sucken allemaal. Behalve de Kenneth.

Kenneth is the best.

hashtag
18 augustus 2012, 20:25
@Topic starter.

Wordt het evenement (en dan specifiek LoL) gestreamed? Zoja wie zijn shoutcasters etc. :)

Thanks for info

wrijf het er maar in bij mij ofwa :p

@twijfelaars: vorige keer werden er zelfs om 4u 's nachts nog random en leuke 5v5-matchen gespeeld met uw buren bijvoorbeeld, ge gaat u echt nie vervelen :p

Ciberth
18 augustus 2012, 20:43
wrijf het er maar in bij mij ofwa :p

@twijfelaars: vorige keer werden er zelfs om 4u 's nachts nog random en leuke 5v5-matchen gespeeld met uw buren bijvoorbeeld, ge gaat u echt nie vervelen :p

:o y mad ?

:hug:

pinoken
18 augustus 2012, 20:44
@Topic starter.

Thanks for info

Wij met zijn tweeën zullen het op ons nemen. :music:

Anders die gasten inhuren! (http://www.youtube.com/watch?v=uMec5aE5Gm0)

Ciberth
18 augustus 2012, 20:46
Wij met zijn tweeën zullen het op ons nemen. :music:

Anders die gasten inhuren! (http://www.youtube.com/watch?v=uMec5aE5Gm0)

PENTAKILLLLLLLLLLLLLLLLL

Meuh ik suck in commentaar geven want ik wil altijd de andere laten uitspreken :rofl:

Zou wel misschien gaan tbh :p

LiteC
18 augustus 2012, 21:27
Opsluiten :D? Pintjes pakken en lachen met de maten is ni echt opsluiten he

gaje gij gilleken??? :love::love:

MinatO
18 augustus 2012, 22:14
Mensen uit antwerpen trouwens die nog iemand kunnen meepakken? :)

spletZ
18 augustus 2012, 22:29
gaje gij gilleken??? :love::love:

samen ofwa? :D team 9lives pokerbrakkers =>

spletZ
18 augustus 2012, 22:30
On other note wil ik anders wel gaan voor shootmania trekt wa op UT met CS

hashtag
18 augustus 2012, 23:04
:o y mad ?

:hug:

da wete toch, de vorige keer dat 9lives daar mocht komen zitten, zouden ik en Willonic de league of legends-stream doen, ik heb daar een spoedcursus shoutcasting van hem gekregen, maar die livestream ging dan nie door omdat css/Cs1.6-finales te lang duurden.

Dus daaruit is eigenlijk die LoL-competitie uitgekomen op 9lives zelf :p

Ciberth
18 augustus 2012, 23:07
da wete toch, de vorige keer dat 9lives daar mocht komen zitten, zouden ik en Willonic de league of legends-stream doen, ik heb daar een spoedcursus shoutcasting van hem gekregen, maar die livestream ging dan nie door omdat css/Cs1.6-finales te lang duurden.

Dus daaruit is eigenlijk die LoL-competitie uitgekomen op 9lives zelf :p

Da wist ik idd NIET =D

LiteC
18 augustus 2012, 23:19
samen ofwa? :D team 9lives pokerbrakkers =>

Kent ge al volk da gaat? Mss da ik wel keer wil gaan als ge nog ne zot lijk mij nodig hebt :))
Die shootmania ziet er idd nog vet uit :o

Tiediiee
19 augustus 2012, 02:12
Willonic staat ook deze editie in voor de livestreaming (en deze keer krijgt LoL zeker een streaming, dit is onze grootste compo). Mochten er nog mensen interesse hebben om wat te shoutcasten dan kan je altijd eens horen bij willonic of hij nog volk nodig heeft. :)

AllianZ
19 augustus 2012, 02:54
Willonic staat ook deze editie in voor de livestreaming (en deze keer krijgt LoL zeker een streaming, dit is onze grootste compo). Mochten er nog mensen interesse hebben om wat te shoutcasten dan kan je altijd eens horen bij willonic of hij nog volk nodig heeft. :)

Of ze huren Deman en ik kom kijken ? :o

CuRv3
19 augustus 2012, 08:11
wie of wat is een willonic?

Ciberth
19 augustus 2012, 09:48
een willonic xD

You sir made my day haha

Hij is zowat degene die altijd voor 9lives zat te streamen enzo den aziaaat van 9lives ^^

Tiediiee
22 augustus 2012, 17:32
De inschrijvingen zijn intussen geopend!

MinatO
22 augustus 2012, 20:19
Team RG zoekt nog 2 mensen (Jungler en Support)! Liefst tussen de 1600 en 2K elo solo Q.
Pm me ingame: Byakkuya Kuchiki

Zeal
22 augustus 2012, 22:46
Oh das jammer, ik kan voor de eerste keer in lange tijd niet naar FoM komen en kwou altijd al eens in een deftig team spelen daar :(.

Lx^
30 augustus 2012, 23:24
Zoekt er nog een team een top/mid/jungle speler voor op FoM ?
If so, contact me :)

Rubisti-Ftw
31 augustus 2012, 16:16
Ik doe ook mee met mijn team. Tof da gelle ook al meedoet worden we al ni laatste. :p

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

unskilled
31 augustus 2012, 16:49
Kent ge al volk da gaat? Mss da ik wel keer wil gaan als ge nog ne zot lijk mij nodig hebt :))
Die shootmania ziet er idd nog vet uit :o

ICB gaat afaik

MinatO
1 september 2012, 01:43
Voila teamke gesigned (RG) voor FOM.

Zwik
1 september 2012, 03:05
ICB gaat afaik

met die shark 2K+ elo wizard?

Quecera
1 september 2012, 03:31
huehuehue just to mention

LiteC
1 september 2012, 04:23
ICB gaat afaik

Gij gox zwik shark hyena?

Rubisti-Ftw
1 september 2012, 19:23
Wij zitten met een afzegger en zijn dus op zoek naar een nieuwe mid voor op FOM, geinteresseerden kunnen mijn een pb sturen. Eerst zullen ze natuurlijk even trainen met het team.

Ciberth
2 september 2012, 13:12
Wij zitten met een afzegger en zijn dus op zoek naar een nieuwe mid voor op FOM, geinteresseerden kunnen mijn een pb sturen. Eerst zullen ze natuurlijk even trainen met het team.

Ik ga er misschien wel zijn en was eerst niet van plan deel te nemen. Maar wat is zo het elo waar je mee speelt?

Anders misschien wel interesse :)

Rubisti-Ftw
2 september 2012, 20:10
Ik zelf ben 1500, mijn vrienden (team) schommelen onder mij 1300-1400-1500.

stringrbell
3 september 2012, 15:13
met die shark 2K+ elo wizard?

das al 35 euro waard alleen.

MinatO
8 september 2012, 10:20
Voila keb team voor FOM met paar oude maten waark vaak mee speelde, nog weekske om wat te oefenen :p.

Nemen jullie allemaal ne slaapzak mee?

spletZ
8 september 2012, 14:41
Sowiezo slaapzak kussen en matras als ge geen matras hebt zou ik een campingbedje kopen da kost bijna even veel en geligt van de grond wat groot verschil is kwa tempratuur... want hoe warm het buiten ook is in die slaapzaal gade wakker worden van de kou en in de grpte zaal kunde ni pitten van de warmte en lawaai.

MinatO
8 september 2012, 14:54
Met welk team speelt gij feitelijk?

spletZ
8 september 2012, 19:41
Ik speel ni genoeg atm omdat vakantie is en ik dan zo goed als nonstop werk maar "mijn" team aces ging volgens mij niet. landay.be ga ik sowiezo mee met wa vrienden. maar ik ben al jaren naar lans gegaan daarmee dak wel wa ervaring heb opgedaan wage wel en ni moet mee pakken :p. none the less zal ik probb de fom in maart wel meedoen aangezien dan het school terug bezig is en ik dan minder buiten ga.

Quecera
8 september 2012, 19:44
das al 35 euro waard alleen.

No ARAM compo for you

MinatO
9 september 2012, 00:44
Ik speel ni genoeg atm omdat vakantie is en ik dan zo goed als nonstop werk maar "mijn" team aces ging volgens mij niet. landay.be ga ik sowiezo mee met wa vrienden. maar ik ben al jaren naar lans gegaan daarmee dak wel wa ervaring heb opgedaan wage wel en ni moet mee pakken :p. none the less zal ik probb de fom in maart wel meedoen aangezien dan het school terug bezig is en ik dan minder buiten ga.Merci voor den tip, mss dat we ook naar landay gaan in oktober dan! :).

PS: Moogt ge uw eigen eten/drinken en eventueel coolbox meenemen @ fom? Tstaat niet echt in de regels, bij landay.be regels wel.

Tiediiee
9 september 2012, 02:58
Merci voor den tip, mss dat we ook naar landay gaan in oktober dan! :).

PS: Moogt ge uw eigen eten/drinken en eventueel coolbox meenemen @ fom? Tstaat niet echt in de regels, bij landay.be regels wel.

Dit mag je meebrengen.
Prijslijsten catering komen nog online btw. :)

Juve9le
9 september 2012, 03:06
https://dl.dropbox.com/u/14704060/hamsterIN.gif

stringrbell
10 september 2012, 11:01
No ARAM compo for you

hater !

spletZ
10 september 2012, 18:01
Net te horen gekregen dat skullo met z'n volledig team na daar gaat gl lions :>.

Rubisti-Ftw
12 september 2012, 04:13
Wanneer tot wanneer is lol tornooi eigelijk? En kunde daar deftig slapen als ge opblaasmatras meeneemt? :)

Zeal
12 september 2012, 14:25
Lol toernooi zal lopen over 2 dagen. De groepsmatchen zullen moeten afgewerkt worden tegen zaterdagmiddag ofzo, en dan zijn er telkens deadlines voor kwartfinales, halve finales etc..

Als je van plan bent te slapen ergens tussen 2 AM en 7 AM => Leg u gewoon op uw matras onder uw tafel in de grote zaal. Lekker warm, donker, en "relatief" stil.

Als je van plan bent te slapen op een ander uur => Leg u in de slaapzaal. 't Is daar wel redelijk koud maar stil. Maar in de grote zaal is er altijd muziek en keiveel lawaai dus slapen is daar enorm lastig.

MinatO
12 september 2012, 18:08
Lol toernooi zal lopen over 2 dagen. De groepsmatchen zullen moeten afgewerkt worden tegen zaterdagmiddag ofzo, en dan zijn er telkens deadlines voor kwartfinales, halve finales etc..

Als je van plan bent te slapen ergens tussen 2 AM en 7 AM => Leg u gewoon op uw matras onder uw tafel in de grote zaal. Lekker warm, donker, en "relatief" stil.

Als je van plan bent te slapen op een ander uur => Leg u in de slaapzaal. 't Is daar wel redelijk koud maar stil. Maar in de grote zaal is er altijd muziek en keiveel lawaai dus slapen is daar enorm lastig.Om hoelaat wordt men verwacht voor het toernooi? Hoorde ergens 02.00u?

Ook enig idee om hoelaat het zondag gedaqn zou zijn?

Zeal
12 september 2012, 18:40
De vorige jaren moest ge u inschrijven voor de compo's voor 12 uur 's nachts. Dan worden er poules gemaakt en je moet zelf onderling afspreken met de andere clan wanneer je gaat spelen. De meeste matchen worden op zaterdagvoormiddag gespeeld omdat er altijd wel werkmensen zijn die rond 1 AM in hun bed kruipen enzo.

De laatste finales worden meestal zondag rond 14:00 gespeeld, rond 16:00 is het dan prijsuitreiking en daarna begint alles stilletjes aan af te breken. 18:00 is ongeveer wanneer de laatsten buiten komen.

MinatO
12 september 2012, 18:56
De vorige jaren moest ge u inschrijven voor de compo's voor 12 uur 's nachts. Dan worden er poules gemaakt en je moet zelf onderling afspreken met de andere clan wanneer je gaat spelen. De meeste matchen worden op zaterdagvoormiddag gespeeld omdat er altijd wel werkmensen zijn die rond 1 AM in hun bed kruipen enzo.

De laatste finales worden meestal zondag rond 14:00 gespeeld, rond 16:00 is het dan prijsuitreiking en daarna begint alles stilletjes aan af te breken. 18:00 is ongeveer wanneer de laatsten buiten komen.Tss wat een pussies, kzen ook ne werkmens (alle dagen 5u opstaan) maar dat gaat me toch ni tegenhouden om nachtje door te doen :D.

Tiediiee
12 september 2012, 21:20

De laatste finales worden meestal zondag rond 14:00 gespeeld, rond 16:00 is het dan prijsuitreiking en daarna begint alles stilletjes aan af te breken. 18:00 is ongeveer wanneer de laatsten buiten komen.

Natuurlijk is iedereen vrij om op zondag na 18u nog een handje toe te steken met de opkuis! :applause: ;)

hashtag
12 september 2012, 21:26

In wat voor ideale wereld leeft gij? :p Slapen kunt ge nie echt onder uw tafel ze, en echt stil is het daar nooit, maar er is plek genoeg langs de zijkanten om op uw gemak uw schoonheidsslaapje te doen, maar als ge al uw voorrondes op tijd wilt spelen, zult ge weinig slapen ze, ik was de eerste dag nog uitzonderlijk wakker tot 5u en maten van mij speelden toen nog een match voor hun league of legends-voorronde. Finales rond 14u op zondag is de planning, maar loopt sowieso uit

CuRv3
12 september 2012, 21:32
lol slapen onder je tafel is easy. Stel je niet aan. 2 uurtjes beetje doezelen is genoeg om het vol te houden.

MinatO
12 september 2012, 21:32
Om hoelaat zijn de deuren open feitelijk?

Tiediiee
12 september 2012, 21:37
Om hoelaat zijn de deuren open feitelijk?

Vanaf 18u.

Ivm slapen onder je bureau: dit zal vanaf deze editie niet meer toegestaan zijn. De slaapzaal zal vergroot zijn en iedereen zal in de slaapzaal moeten slapen.

Naast veiligheidsredenen heeft dit o.a. ook nog te maken doordat de ruimte tussen de rijen nu iets minder zal zijn dan dat je gewend bent op FoM.

Meer info hierover wordt in de komende uren/laatste 2 dagen gepubliceerd. :)

Zeal
12 september 2012, 23:16
In wat voor ideale wereld leeft gij? :p Slapen kunt ge nie echt onder uw tafel ze

Allé dan is iedereen in mijn clan een superhero want we gaan al 10+ jaar naar lans en slapen 90% van de tijd onder onze PC.

MinatO
13 september 2012, 05:52
die utp kabels van 20 meter kunt ge toch daar kopen he?

Scarity
13 september 2012, 08:49
Fom is nie aansprakelijk voor problemen met je materiaal, maar slapen onder je pc is niet mogelijk...

Dan gaan ze mij wel regelmatig moeten vanonder mijn pc komen hale ze ;)

MinatO
14 september 2012, 21:13
Begint hier al goe, EU West is down ofzo? Niemand hier op FOM geraakt in LoL?

AllianZ
14 september 2012, 21:18

+1

Kennethdw
14 september 2012, 21:29

u must be mad!

Juve9le
14 september 2012, 21:40

lol'd daar staat ge dan op uw lan :lol:

MinatO
14 september 2012, 21:46
Your position in queue: over 20 000
Tzal hier Max Payne 3 worden gans tweekend ofwat? :p

@Alliance, waar zit ge ergens (C25 hier met teamke)

PS: Kzal straks ne stream opzetten wanneer de tourney start

Zeal
14 september 2012, 22:28
Is't een beetje leuk daar?

Scarity
14 september 2012, 23:03
Nog iemand mid en top tekort voor een teamke?

hashtag
14 september 2012, 23:08
Gvd, echt zoveel spijt dat ik niet meer kan komen dankzij mijn werkgever die mijn verlof heeft ingetrokken. :( Wacht maar tot ge aan de catering begint, uw geld vliegt erdoor :p

MinatO
14 september 2012, 23:48
Nieuws: Groepsfase begint om 8u en eindigt om 22u morgenavond.

Zeal
14 september 2012, 23:49
Wat, zo lang? o_O

MinatO
14 september 2012, 23:49
Zijn 40 teams ingeschreven, max was normaal 32

MinatO
14 september 2012, 23:52
Ene van mijn team is aant streamen, premade Q: own3D.tv - RG Pure - Livestream (http://www.own3d.tv/live/26166)

spletZ
15 september 2012, 04:29
Ik kom zondag is langs deze avond met skull en sand nog pi tje gedronken in dendermonde toen ze aant wachten waren op de rest van het team. Ze hebben sick comboke zitten waar ik nog nooit van gehoord heb da echt op as fuck lijkt.

MinatO
15 september 2012, 04:52
Ge kunt echt niet slapen man, houten vloer, constant mensen die daar passeren langs u, pointless, kblijf wel wakker :/

Kennethdw
15 september 2012, 05:21
Ge kunt echt niet slapen man, houten vloer, constant mensen die daar passeren langs u, pointless, kblijf wel wakker :/

blijter

MinatO
15 september 2012, 08:37
1e groepsmatch verloren, was gelijk tegen nen top3 topper... AT Gaming van NL. Zwaar gestomped lol. Rest van poule is 1500 elo of lager dus zullen wel naar volgende ronde geraken.

Kennethdw
15 september 2012, 11:52
1e groepsmatch verloren, was gelijk tegen nen top3 topper... AT Gaming van NL. Zwaar gestomped lol. Rest van poule is 1500 elo of lager dus zullen wel naar volgende ronde geraken.

Hebk ook al tegen gespeeld en verloren toen :p

Rubisti-Ftw
15 september 2012, 11:52
Ik kom zondag is langs deze avond met skull en sand nog pi tje gedronken in dendermonde toen ze aant wachten waren op de rest van het team. Ze hebben sick comboke zitten waar ik nog nooit van gehoord heb da echt op as fuck lijkt.

Die noemen toch imaginary gaming eh?
2e match van poules tegen gespeeld en licht verloren, naar mijn mening speelden ze wel niet voluit. Ik eindig 11-6 met graves maarja ik heb 90% van mijn team kills! :)

Voorlopig staan we 2-2 en moeten hopen op een misstap van 42nd om door te kunnen stoten.

MinatO
15 september 2012, 13:17
Hebk ook al tegen gespeeld en verloren toen :pTzwas wel een zeer leerrijke game. Veel zaken van opgestoken en die gasten hebben ook goeie tips gegeven na onze game.

Die noemen toch imaginary gaming eh?
2e match van poules tegen gespeeld en licht verloren, naar mijn mening speelden ze wel niet voluit. Ik eindig 11-6 met graves maarja ik heb 90% van mijn team kills! :)

Voorlopig staan we 2-2 en moeten hopen op een misstap van 42nd om door te kunnen stoten.Bij welk team zit je Rubisti? Ik zit bij Revolutionary Gaming, we zijn door de groepsfase geraakt. (4x gewonnen en 1x verloren van AT Gaming).

Winners bracket gaat wel wat moeilijker zijn.
Overzicht vd toppers:
-AT Gaming
-Regez Gaming
-LLL
-NG-Gamer (de slechtste heeft hier 2400 elo ofzo lol met oa Tabzz die op nummer 3 in EU Solo Q staat))
-Imaginary gaming (Belgianbeast aka Dervix, Skullomania, ..)
-Avenue (deze hebben we 1-1 gespeeld in 2 scrims vannacht)

Ik voorspel dat de grote finale tussen NG-Gamer en Imaginary Gaming zal gaan.

Zeal
15 september 2012, 14:15

Is er dan geen slaapzaal meer? En kunt ge u echt niet gewoon onder uw tafelke leggen?

Want die plankenvloer is inderdaad dikke merde, kheb daar 1 keer proberen slapen en ben daar zot geworden.

Rubisti-Ftw
15 september 2012, 14:21
Bij Rage Five, Poule 5, 3e geworden (meest ondankbaar) met 3 wins-2losses. Onze eerste match was tegen 42nd maar die mannen hadden echt een puur cc, aoe comp opgesteld met zyra/amumu/leona. Terwijl onze frontline nocturne is, sta ik daar als farmed up corki! Geeft u seatnumber is kommek is langs sebiet!

In de winner bracket gaat ge idd wel afzien, maar good luck and represent 9lives! :)

spletZ
15 september 2012, 14:26
This wel al sick dat alle poules al gespeeld zen.

Rubisti-Ftw
15 september 2012, 14:31
This wel al sick dat alle poules al gespeeld zen.

8-13h, 5 games in a row! :)
Zeker sick als je net een nachtje door doet omdat slapen maar moeilijk is.

MinatO
15 september 2012, 15:36
Is er dan geen slaapzaal meer? En kunt ge u echt niet gewoon onder uw tafelke leggen?

Want die plankenvloer is inderdaad dikke merde, kheb daar 1 keer proberen slapen en ben daar zot geworden.Onder de tafels was geen optie vannacht aangezien er nen DJ tot 04.00u 's ochtends jump/hardstyle en nog marginale muziek aant draaien was. Hopelijk vanavond geen DJ, dan leg ik me rustig hier op de grond.

Bij Rage Five, Poule 5, 3e geworden (meest ondankbaar) met 3 wins-2losses. Onze eerste match was tegen 42nd maar die mannen hadden echt een puur cc, aoe comp opgesteld met zyra/amumu/leona. Terwijl onze frontline nocturne is, sta ik daar als farmed up corki! Geeft u seatnumber is kommek is langs sebiet!

In de winner bracket gaat ge idd wel afzien, maar good luck and represent 9lives! :)C25 zitten we :)

This wel al sick dat alle poules al gespeeld zen.Ja die werden allemaal voor 13u gespeeld, om 16u weten we de brackets (double elimination).

MinatO
15 september 2012, 15:58
Voor de geinteresseerden, de brackets voor de double elimination zijn uit!

LoL FoM Bracket systeem - CHALLONGE! (http://challonge.com/lolfombracket)

Daar zie je wie er nog moet spelen, normaal gezien organiseert fom de stream voor deze matches.

Rubisti-Ftw
15 september 2012, 16:32
Voor de geinteresseerden, de brackets voor de double elimination zijn uit!

LoL FoM Bracket systeem - CHALLONGE! (http://challonge.com/lolfombracket)

Daar zie je wie er nog moet spelen, normaal gezien organiseert fom de stream voor deze matches.

aight, gl bro!

MinatO
15 september 2012, 18:04
8e finales gewonnen, was een zéér close game, waarbij de malphite/orianna combo gewoon de teamfights destroyede.
Next up: weer tegen AT Gaming in de kwartfinales. Gaat ne zeer moeilijke worden voor ons.

MinatO
15 september 2012, 19:06
Verdorie, verloren tegen AT Gaming. Mid lane stond gelijk, botlane was aan het winnen, enkel top verloor en kdenk dat we zeker 20-25 minuten gewoon gelijk op gingen. 1 fout van ons daarna, heeft ons baron gekost en het was gg :(.
Kmoet zeggen (en dit omdat het ons eerste LAN event is), dat ge enorm snel bijleert wanneer ge tegen die goeie teams speelt op LANs. Vanochtend toen we scrimden was het gewoon pubstomp terwijl we nu volledig gelijk op gingen.

Nu loserbracket tegen 42nd wat we toch zouden moeten winnen en dan tegen Avenue.

LiteC
16 september 2012, 13:09
Wat uur worden (semi-)finals uitgezonden op fom stream van lol?

MinatO
16 september 2012, 14:29
Semi finals zijn al voorbij.
De finals echter worden om 15u gestreamed.
LLL vs NG Gaming (ironisch, aangezien helft van NG Gaming inclusief Tabzz, paar maand geleden, LLL had verlaten :p)

LiteC
16 september 2012, 15:38
Stop keer me liegen minato, tis nog altijd cs :sssssssss

MinatO
16 september 2012, 16:25
Finale gaat beginnen (was uur uitgesteld).
Stream: fragomaticBE (http://nl.twitch.tv/fragomaticbe#5617)

My money's on Tabzz's team (NGG), khoop dat hij weer Evelyn pakt zoals in de halve finales.

MinatO
16 september 2012, 17:06
Ben weer thuis, feedback over FOM zelf (1e keer dat ik naar een LAN event ging).

Ik vond het best goed georganiseerd, de volgende punten vond ik goed/slecht:

Ik vond het meeste vrij goed geregeld (de comp verliep vlekkeloos, ge moest niet lang wachten op andere teams, genoeg keuze aan eten/drank, wc's waren "redelijk" proper, er waren genoeg entertainment acts zoals die dwerg van ne komieker die ik toch wel grappig vond, de kraampkes van Gamegear/Tones etc).

3 punten echter die me vreselijk irriteerden en duidelijk ook andere teams toen we gingen kijken bij hen:
1. De muziek. Er moet imo een betere regeling zijn met de tijdstippen dat de DJ's spelen. Ik zou zeggen, als de tournaments tussen 8u en 21u zijn, laat de muziek dan spelen van bv. 21 tot 24u. De muziek hoorde je te dikwijls gewoon door uw headset heen, tijdens belangrijke games.

2. Die irritante hollanders die daar met van die voetbaltoeters stonden te blazen op eender welk tijdstip vd dag, 's ochtends, 's nachts, tijdens de tournament games. Dat was gewoon degoutant. Kdenk dat er nooit nen admin is komen klagen "steekt die shit weg".

3. Streams. Enkel de finales van elke spel (starcraft, css, trackmania...) werden gestreamed. Ge kon nu nog zeggen, ok np, dan spectate ik wel via mijn buddylist, en kan ik zo volgen, maar dat ging ook niet want dat werd op 1 of andere manier geblokkeerd door ne netwerkfilter zodat de spectators niet zelf gingen streamen. Er hingen daar 2 gigantische schermen en de camera draaide 24u op 24u en het enige wat ze lieten zien waren de "entertainment acts" die misschien allemaal opgeteld nog geen 3 uur duurden. De rest van de dag kon je op de stream staren naar een boksring. Dat was gewoon useless.
Voor alle games, of toch zeker voor LoL zou gewoon elke match gestreamed moeten worden. Er zitten daar tientallen "goeie" 2K+ spelers die met plezier zouden shoutcasten ipv 1 finalematch waar de admin (die zelf unranked is en eigenlijk 0,0 verstand heeft van competitive play) shoutcast zoals ge net kon zien op de stream...
Ge zou makkelijk aan 1000 viewers komen, en imo is het alleen maar goeie reclame voor uw LAN event. Bijna alle teams hebben de games moeten volgen, letterlijk achter de spelende teams zelf, waardoor ze dikwijls met 5-10 man op uw vingers stonden te zien.

Quecera
16 september 2012, 20:08
Duidelijk uw eerste lan dan, heb vroeger voor CS 200+ lans gedaan en 1. Op elke lan sinds het jaar 1998 is er vollenbak muziek, ze houden nooit rekening met compo's, er werd daarover al paar duizenden keren over gezaagd maar dat zal nooit veranderen aan LAN-parties & 2. Welkom op een lan party :p heb je altijd, dat mag daar, nu heb je daar zo te lezen toeters, vroeger was het gewoon iedereen die HOEREUH zat te roepen of irritante deuntjes laten afspelen via hun 200EUR luidspreker setup, of gewoon mensen die tieren/gillen als meisjes om de minuut, en dan anderen die daarop reageren etc

Vroeger stonden op de cs finals zelfs letterlijk 80 man achter uw team te duwen en roepen terwijl je daar staat te spelen met hun adem in uwe nek :p terwijl we daar amper met 5 door kunnen lopen door die tafels met al diene brol op de grond. Hoort er gewoon bij in benelux lans, als je het liever professioneler hebt ivm rekening houden met compo enzo, ga eens naar Dreamhack en doe mee aan de BYOC-compo (Bring Your Own Computer), een kwalificatie voor het main tournament

MinatO
16 september 2012, 22:43
:rofl: Ik moest echt lachen toen ik jouw zin van dien "HOEREUHH" las. Want dat gebeurde ook massaal maar vond ik niet echt storend zoals die toeters lol. Luidsprekers was ook geen probleem, was niet toegelaten.

hashtag
16 september 2012, 23:04
Weinig steekhoudende argumenten hoor minato, er is altijd wel ongewenst kabaal en helaas nog meer ongewenstere nationaliteiten :p ivm de stream, misschien een beetje ver-van-uw-bed-show, want het is niet 'zomaar' blokkeren van spectatormode, ge moogt al blij zijn dat de league of legends-finale gestreamd werd tov vorige keer :p

Kennethdw
16 september 2012, 23:18
Weinig steekhoudende argumenten hoor minato, er is altijd wel ongewenst kabaal en helaas nog meer ongewenstere nationaliteiten :p ivm de stream, misschien een beetje ver-van-uw-bed-show, want het is niet 'zomaar' blokkeren van spectatormode, ge moogt al blij zijn dat de league of legends-finale gestreamd werd tov vorige keer :p

U RACIST

Rubisti-Ftw
16 september 2012, 23:32
Ja, jammer dat ze amper iets gestreamd hebben. Ben altijd achter de spelers moeten gaan staan om iets van de matchen te zien.

Zeal
17 september 2012, 00:08
Van wat ik hier gezien en gelezen heb is het in elk geval VEEL verbeterd buiten vroeger. Paar jaar terug werden sommige compo's totaal niet afgewerkt, admins waren in de verste verte niet te bespeuren, de helft van de clans gaf forfeit, etc.

En die kuthollanders met hun toeters zijn daar elke keer. Ik hoop altijd dat er es iemand die gasten keihard op hun bakkes gaat slaan maar tgebeurt nooit :(. Roepen, gillen, tieren en luide muziek tot daar aan toe, maar die toeters zijn gewoon irritant en kinderachtig.

actix
17 september 2012, 00:44
Van wat ik hier gezien en gelezen heb is het in elk geval VEEL verbeterd buiten vroeger. Paar jaar terug werden sommige compo's totaal niet afgewerkt, admins waren in de verste verte niet te bespeuren, de helft van de clans gaf forfeit, etc.

En die kuthollanders met hun toeters zijn daar elke keer. Ik hoop altijd dat er es iemand die gasten keihard op hun bakkes gaat slaan maar tgebeurt nooit :(. Roepen, gillen, tieren en luide muziek tot daar aan toe, maar die toeters zijn gewoon irritant en kinderachtig.

neem zelf initiatief dan

Zeal
17 september 2012, 01:40
Als ik daar de postuur voor had, graag.

CuRv3
17 september 2012, 08:44
GROTE BEK OPT INTERNET EN KLEINE MANNEN OP DE LAN JA

Zeal
17 september 2012, 15:51
tis wel :(