PDA

Volledige versie bekijken : Belg Zoekt LoL team

insaniacbe
11 augustus 2012, 13:20
Hallo,

Ik ben Jorden ik zoek een team op League of Legends die alleen maar nederlands spreekt en het team moet teamspeak of allemaal skype (vindt ik belangrijk)
Ik speel ook wel es Costum ARAM voor de fun zoek ook een team die veel plezier maakt en niet echt voor DE top gaat.
Ik ben 19 jaar dit jaar nog 20, men hobby's zijn gamen en (zaal)voetbal.
Speel wel veel LoL zeker 2uur per dag.

En hopelijk heeft je team ook in hun ign naam ook een tag! :D

Iets over LoL:
Me beste champs waar ik mee kan spelen in Blitz supp;
Top Shen of Cho;
Mid Xerath of Teemo;
Ad carry moet ik nog wat leren.

Ik heb een solo rating van 1000+ (Top is 1326)

IGN : Jrdn

Groeten Insaniac

CuRv3
11 augustus 2012, 13:38
Als ik jou was zou ik me meer bezig houden met dt fouten dan LoL.

Yusifer
11 augustus 2012, 13:45

Want dt-fouten kunnen het verschil maken tussen een Victory of Defeat.

Boemkool
11 augustus 2012, 13:45

Komaan, das nergens voor nodig

@OP: Er is ook een topic "Samen met 9livers spelen", misschien kan je daar ook eens kijken

Kennethdw
11 augustus 2012, 14:17

Grammar nazi op een game forum, gj.

En on topic zou je eerst niet wat meer oefenen voor je een team zoekt. Sorry maar met jouw huidige skill ga je niet veel deftige teams vinden.

insaniacbe
11 augustus 2012, 14:27

En on topic zou je eerst niet wat meer oefenen voor je een team zoekt. Sorry maar met jouw huidige skill ga je niet veel deftige teams vinden.

Ik heb al 1 en een half jaar ge-oefend
Je hebt me nog niet zien spelen, alleen ad ja maar daar ben ik niet goed in en ik zoek ook niet echt een team die voor de top wilt gaan he, ook een beetje normal spelen en costum enzo.

En fock die dt fouten school is gedaan voor mij.

Groeten

MinatO
11 augustus 2012, 14:31
Kzou eerst uw solo Q rating wat naar boven halen imo, meeste teams zijn toch 1200+ lijkt me

Weebl
11 augustus 2012, 14:44

I beg to differ.
Waarom mag ik dan meespelen met jullie? :p

holycrus
11 augustus 2012, 15:01
I beg to differ.

Omdat uwe naam int rood staat.

insaniacbe
11 augustus 2012, 15:03
Ik probeer me solo q rating omhoog te halen maar als elke keer me team fed ja dan kan ik niet veel doen als je supp bent

Kennethdw
11 augustus 2012, 15:09
I beg to differ.

Uw support valt opzich nog mee. Niet perfect maar ge doet et best goed zeker voor uw rating.

Ik heb al 1 en een half jaar ge-oefend
Je hebt me nog niet zien spelen, alleen ad ja maar daar ben ik niet goed in en ik zoek ook niet echt een team die voor de top wilt gaan he, ook een beetje normal spelen en costum enzo.

En fock die dt fouten school is gedaan voor mij.

Groeten

Kheb u profiel gechecked en aan u builds alleen al zie ik dat je geen goede speler bent. Boots of swiftness op zoveel champs terwijl die boots vrijwel useless zijn op alles behalve miss singed en dan nog. Archangels op blitz?

No offense maar ge bent gewoon niet goed en ge hoort best thuis op u huidige rating.

insaniacbe
11 augustus 2012, 15:23
ik gebruik die boots alleen op blitz

insaniacbe
11 augustus 2012, 15:26
No offense maar ge bent gewoon niet goed en ge hoort best thuis op u huidige rating.

Waarom zet je dat hier, ik ben best goed je moet gene dingens zegge dat niet waar is die swiftnes boots koop ik alleen maar op blitz

Kennethdw
11 augustus 2012, 15:28
Waarom zet je dat hier, ik ben best goed je moet gene dingens zegge dat niet waar is die swiftnes boots koop ik alleen maar op blitz

Nu lieg je want op elke cho game heb je ze ook LOL.

insaniacbe
11 augustus 2012, 15:31
Nu lieg je want op elke cho game heb je ze ook LOL.

Wooow 2 champs dat is echt alles :o
Ga ergens anders me zwart maken
Dan zoek ik een low team he, boeie

MinatO
11 augustus 2012, 15:31
Waarom zet je dat hier, ik ben best goed je moet gene dingens zegge dat niet waar is die swiftnes boots koop ik alleen maar op blitzNo offence maar op 1000 rating kunt ge niet echt zeggen dat ge goed bent :p. Kdenk dat ge uzelf goe kunt noemen vanaf ge 1800 rating hebt imo.

actix
11 augustus 2012, 15:44
No offence maar op 1000 rating kunt ge niet echt zeggen dat ge goed bent :p. Kdenk dat ge uzelf goe kunt noemen vanaf ge 1800 rating hebt imo.

insaniacbe
11 augustus 2012, 15:47
No offence maar op 1000 rating kunt ge niet echt zeggen dat ge goed bent :p. Kdenk dat ge uzelf goe kunt noemen vanaf ge 1800 rating hebt imo.

Ja als je er niet geraakt door feds

BrNlicious
11 augustus 2012, 15:56

Da is iets da elke speler op low elo zegt. Da kan waar zijn voor sommige games, maar zeker ni alle en ja ik weet waar ik over spreek. Ik speel momenteel regelmatig op een acc van ne maat die heb ik van 800 naar 1000 gebracht voorlopig. Da is nog ni zo hoog maar het is zeker wel te doen vrij makkelijk zelfs.

Boemkool
11 augustus 2012, 16:08
Ge zult wel een team vinden die gewoon voor de lol speelt ze, gewoon iets minder rap dan anderen :p
Maak ook eens een post op de forums van league of legends zelf en zet er gewoon bij dat je nederlandstaligen zoekt, ge zult wel rap antwoord krijgen

Kennethdw
11 augustus 2012, 16:13

Ik maak je niet zwart, ik zeg gewoon waar het op staat. Bijna al die gasten in "elo hell" denken dat ze platinum waardig zijn terwijl ze gewoon eens realistisch moeten gaan kijken hoe ze hun spel kunnen verbeteren ipv het op hun teams te steken die altijd feeden en het excuus dat enkel jouw team feed is ook al zo oud als de straat.

Gl met een team te zoeken, miss kun je er ook zelf één maken met gewoon mensen uit je friendlist.

Weebl
11 augustus 2012, 16:24
Omdat uwe naam int rood staat.

Ok.. (http://1.bp.blogspot.com/-RAq0hEtzdus/Tq2knxXTBWI/AAAAAAAABXw/qCVKUcBkQOs/s1600/crybaby-12.jpg)

Uw support valt opzich nog mee. Niet perfect maar ge doet et best goed zeker voor uw rating.

Mo Kennethje (http://25.media.tumblr.com/tumblr_m8htb9CkWn1rdrho2o2_500.png):$

Wees tevreden dat die gast u wil helpen en u wijst op wat ge fout doet. Ik heb ook eens gekeken naar uw history. Je koopt inderdaad ook lvl3 boots op Cho, dus dat slaat op zich ook nergens op.
In welke roll wil jij Blitz trouwens spelen? Want ik zie dat je telkens flash+heal neemt op blitz, wat ik in geen enkel geval zou voorstellen. Bovendien rush je altijd een Archangel Staff, wat ik ook niet per se zou voorstellen. Daarna koop je een Triforce, wat ik ook niet direct zou voorstellen..
Ik zie ook een normal game waar je Ashe speelde en je had dit als items: bers greaves, 2 dorans, ne longsword en cloak of agility.. Op die manier zou ik Ashe ook nooit builden, ookal heb je problemen in lane.

Als ik jouw builds bekijk, kan ik niet direct besluiten dat jij een speler bent die op een hoger ELO zou moeten zitten. Als je 17 wins hebt en 24 losses in ranked, dan zit de kans er dik in dat je zelf ook wel in de pap hebt te brokken bij losses, en dat je het niet altijd op jouw team moet steken. Als je in ranked wil improven, dan moet je gewoon carrying lanes oefenen in normals. Oefen 1 goeie mid champ die niet wordt gebanned, oefen 1 goeie top champ die niet wordt gebanned (niet Shen bvb), oefen 1 goeie AD die niet wordt gebanned. Als je in deze drie rollen een champ hebt die je mastert, dan zal je direct op een hoger ELO terechtkomen, en dat ook verdienen. Ik heb me er bij neergelegd dat mijn ELO als support-speler zo hoort te zijn. Ik kan enkel Morde spelen, waarmee ik kan carryen. Daarom heb ik ook besloten om tot na de examens even te pauzeren, en nadien AD hard te oefenen en top, want anders heb ik niks meer te zoeken in solo Q.
Ik geef zelf eerlijk toe dat mijn ELO (1150 atm) eerlijk is voor alle andere rollen dan support, ookal heb ik al 10 games 4v5 gespeeld, en 10 games met trolls die naar de nexus rushen, als ik niet genoeg kan carryen, moet ik niet hoger zitten. Als support ben ik misschien meer waard (+-1300 ofzo).

Boemkool
11 augustus 2012, 16:31
Als ge niet zeker weet wat ge moet bouwen op bepaalde champions, zoek gewoon een build op. Bijvoorbeeld hier (http://www.solomid.net). Goeie builds is de eerste stap naar een hogere ELO ;)

Weebl
11 augustus 2012, 16:37
Ik dacht even dat dat een link ging zijn naar mobafire.
Geen builds van mobafire gebruiken. Gebruik solomid of clg, inderdaad :).

BrNlicious
11 augustus 2012, 16:49
Als ik jouw builds bekijk, kan ik niet direct besluiten dat jij een speler bent die op een hoger ELO zou moeten zitten. Als je 17 wins hebt en 24 losses in ranked, dan zit de kans er dik in dat je zelf ook wel in de pap hebt te brokken bij losses, en dat je het niet altijd op jouw team moet steken. Als je in ranked wil improven, dan moet je gewoon carrying lanes oefenen in normals. Oefen 1 goeie mid champ die niet wordt gebanned, oefen 1 goeie top champ die niet wordt gebanned (niet Shen bvb), oefen 1 goeie AD die niet wordt gebanned. Als je in deze drie rollen een champ hebt die je mastert, dan zal je direct op een hoger ELO terechtkomen, en dat ook verdienen. Ik heb me er bij neergelegd dat mijn ELO als support-speler zo hoort te zijn. Ik kan enkel Morde spelen, waarmee ik kan carryen. Daarom heb ik ook besloten om tot na de examens even te pauzeren, en nadien AD hard te oefenen en top, want anders heb ik niks meer te zoeken in solo Q.
Ik geef zelf eerlijk toe dat mijn ELO (1150 atm) eerlijk is voor alle andere rollen dan support, ookal heb ik al 10 games 4v5 gespeeld, en 10 games met trolls die naar de nexus rushen, als ik niet genoeg kan carryen, moet ik niet hoger zitten. Als support ben ik misschien meer waard (+-1300 ofzo).[/QUOTE]

ik zou toch aanraden meer dan 1 champ goed te oefenen omdat alles zo rap veranderd. Ik raad aan om de FOTM champs ook te oefenen zodat je weet wat er tegen werkt, als je maar een paar champs echt goed kan dan is het op da moment mss heel goed maar pakweg een maand later kan het al helemaal anders zijn.

MinatO
11 augustus 2012, 16:56
Ja als je er niet geraakt door fedsIk ben een speler die al een jaar lang tussen de 1350 en 1700 schommelt en ik kan u verzekeren dat zo'n zaken op eender welk elo gebeurt hoor. Daarnet nog tegen iemand gelaned die ik had gestomped had (3-0), terwijl ik er zeker van ben dat hij volgende game misschien 3-0 tegen iemand anders haalt. (als ge bv. gecounterpicked wordt, kan het snel fout lopen en zeker op low elo)

Als ge op 1000 elo niet kunt carryen met AP of AD carries, dan hoor je daar gewoon. Dat kan aan veel zaken liggen die waarschijnlijk verbetering vereisen: slechte builds, mapawareness, missen van skillshots, geen wards, te weinig/te sterk agressief, te weinig farm, verkeerde runes, verkeerde picks/counterpicks, houding tegenover andere spelers ...

Kzou zeggen: speelt voorlopig voort plezier met u maten en probeer u een duo Q partner te zoeken

Weebl
11 augustus 2012, 16:58
Ik zei wel 1 champ voor top, mid en ad he. Het zou u verwonderen hoe weinig mensen dit al kunnen op +1250 ELO.

Kennethdw
11 augustus 2012, 17:30
Elo hell - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=ab4gM8SPb4E&feature=youtu.be)

actix
11 augustus 2012, 17:44
Elo hell - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=ab4gM8SPb4E&feature=youtu.be)

Deze video is privé.
Het spijt ons.

:(

Kennethdw
11 augustus 2012, 17:49
Deze video is privé.
Het spijt ons.

:(

Ja kzie et net ook. De maker schaamde zich wss zo hard dat ie em privé heeft gemaakt want twas een liedje van een nederlander over elo hell maar zo ongeloofelijk slecht^^

CuRv3
11 augustus 2012, 18:04

wees is eerlijk en neem verantwoordlijkheid voor je eigen acties.

hashtag
11 augustus 2012, 18:32

Aangezien ge maar 4 champs kunt spelen ofzo, is da procentueel veel, ja :p

actix
11 augustus 2012, 18:39

http://nedermeme.nl/wp-content/uploads/2012/04/toverneger-door-henk3.jpg

Kennethdw
11 augustus 2012, 19:41
http://nedermeme.nl/wp-content/uploads/2012/04/toverneger-door-henk3.jpg

http://i49.tinypic.com/kawep.png

insaniacbe
11 augustus 2012, 22:18
Aangezien ge maar 4 champs kunt spelen ofzo, is da procentueel veel, ja :p

Ik kan meerdere maar die prefer ik om ranked te spelen normal speel ik alles

insaniacbe
11 augustus 2012, 22:18
Iedereen gaat hier off topic

Zeal
11 augustus 2012, 22:35
Welke kostuums draag je zoal als je ARAM speelt? Dat roleplayen lijkt mij echt wel vet.

actix
11 augustus 2012, 22:43
Iedereen gaat hier off topic

idd report belgskuh

CuRv3
11 augustus 2012, 23:00
LoL IGN: Gen1a

sup genja!

Kennethdw
11 augustus 2012, 23:27
idd report belgskuh

Tis da gij nie off topic ga!

actix
11 augustus 2012, 23:28
LoL IGN: Gen1a

sup genja!

Heb die naam al van voor dat ik LoL speel :p
En tbh wie kan deze mooiboy als idool hebben:
http://images.memegenerator.net/images/160x/2680806.jpg

better nerf unibrow

insaniacbe
12 augustus 2012, 00:49
Heb nog geen team
Hier heeft het toch geen zin allemaal haters hier

Close het maar

Weebl
12 augustus 2012, 08:06
Hallo ze gast, ik heb ne post gemaakt van bijna 2 pagina's lang om u te helpen en ge negeert het gewoon. De anderen zien ook dat ge geen serieuze discussie wilt aangaan en ze hijacken uwen thread. Of wat had ge verwacht? Dat ze gaan zeggen: lv3 boots op, join my platinum team u got unlucky in ranked but so pro?

MinatO
12 augustus 2012, 08:50
tss die moderators hier toch, reported

MetalG
12 augustus 2012, 10:02
Inderaad, reported for feeding the trolls

actix
12 augustus 2012, 10:12
Kzie niet in welk team u eigenlyk zou aanvaarden. Uw runes zyn complete bs, ofwel vollen bak ad en arp ofwel vollenbak ap en mp. Inb4 you get oneshot

MinatO
12 augustus 2012, 10:45
Kzie niet in welk team u eigenlyk zou aanvaarden. Uw runes zyn complete bs, ofwel vollen bak ad en arp ofwel vollenbak ap en mp. Inb4 you get oneshotVolledig ap en mp kan wel bij sommige heroes.

Alex40014
12 augustus 2012, 11:03
Kzie niet in welk team u eigenlyk zou aanvaarden. Uw runes zyn complete bs, ofwel vollen bak ad en arp ofwel vollenbak ap en mp. Inb4 you get oneshot

Doe is moeite om ij te typen i.p.v. y.

Danku

actix
12 augustus 2012, 11:28
Doe is moeite om ij te typen i.p.v. y.

Danku

http://turnerwatson.files.wordpress.com/2012/05/grammar-nazi2.jpg

MinatO
12 augustus 2012, 11:36
Ksnap toch al dat gezaag niet over spelling en dergelijke op dit forum. Het is maar een fucking gameforum hé. Ge zijt hier geen intellectuele politieke discussies aan het voeren ofzo lol.

reborn snake
12 augustus 2012, 11:51
teemo en xerath zijn werkelijk USELESS en blitz en vooral shen zijn constant genbanned, uw item builds trekken op geen zak, uw runes nog veel minder,laten we maar zwijgen over het feit dat je maar één runepage hebt..

Uw masteries zijn vaag, maar nog NET aanvaardbaar.

Ge kunt nu blijven zeiken dat uw constant verliezen te weiten is aan feeders, maar het probleem ligt vooral bij uzelf.

Voor normals is dit allemaal leuk en wel, maar voor serieus ranked kunt ge ff opflikkeren.

Sorry, maar dit is de harde waarheid. Doe is fucking moeite, en koop meer runes, en zoek builds op, jezus.

actix
12 augustus 2012, 11:53
Ksnap toch al dat gezaag niet over spelling en dergelijke op dit forum. Het is maar een fucking gameforum hé. Ge zijt hier geen intellectuele politieke discussies aan het voeren ofzo lol.

Ik zou u willen verzoeken uw post aan te passen en de taal wat meer te verzorgen. Dit hoort hier niet. We zijn hier allemaal vredelievende mensen die ook onze moedertaal nauw aan het hart houden.

Wat me ook sterk verontwaardigde was de manier waarop Dhr. Bloedvampier 'Danku' schreef. Gelieve dit aan te passen.

Dank u.

Hoogachtend,
Gen1a

BEWERKING: Ik ging net even van mijn stokje bij het lezen van de vorige post. Wat een taalgebruik!

Kennethdw
12 augustus 2012, 12:48
teemo en xerath zijn werkelijk USELESS en blitz en vooral shen zijn constant genbanned, uw item builds trekken op geen zak, uw runes nog veel minder,laten we maar zwijgen over het feit dat je maar één runepage hebt..

Ge kunt nu blijven zeiken dat uw constant verliezen te weiten is aan feeders, maar het probleem ligt vooral bij uzelf.

Voor normals is dit allemaal leuk en wel, maar voor serieus ranked kunt ge ff opflikkeren.

Sorry, maar dit is de harde waarheid. Doe is fucking moeite, en koop meer runes, en zoek builds op, jezus.

Xerath en teemo niet onderschatten, xerath is zeker wel viable. Alleen wordt ie niet zo heel veel gespeeld. Teemo is ook zon situation pick.

CuRv3
12 augustus 2012, 13:10
JA SLUIT DA TOPIC IER MAAR SE ALS NIEMAND MIJ WILT

actix
12 augustus 2012, 13:17
JA SLUIT DA TOPIC IER MAAR SE ALS NIEMAND MIJ WILT

Waarover ging dit topic nu al weer?

CuRv3
12 augustus 2012, 13:36
denk dt fouten en de nazi grammar cultuur

Alex40014
12 augustus 2012, 13:38
Dt-fouten en schrijffouten vind ik helemaal niet erg. Maar om van ij, y te maken gaat toch een stapje te ver.

insaniacbe
12 augustus 2012, 13:49

Jij vindt ze useless ja, en heb 2 rune pages ik ben voor 3de aan het gaan,
Ik sta altijd positief op ranked met hun dus, en Blitz word ZEKER NIET geband (nog nooit eigelijk).

Ik zal een kijke voor andere runes op SoloMid en masteries.

Ciberth
12 augustus 2012, 14:33
Ik probeer me solo q rating omhoog te halen maar als elke keer me team fed ja dan kan ik niet veel doen als je supp bent

Werk aan u builds mijn heer.

actix
12 augustus 2012, 14:41
Dt-fouten en schrijffouten vind ik helemaal niet erg. Maar om van ij, y te maken gaat toch een stapje te ver.

juist ja :rofl:

MinatO
12 augustus 2012, 15:00
Werk aan u builds mijn heer.Alleen builds gaat juist niks veranderen. Een speler kan in principe met een shitty build ook carryen als hij tegen spelers speelt die slechter dan hem zijn.

Imo is het veel nuttiger als hij met betere mensen wat normals speelt, en dat zij hem wijzen op zijn fouten (ik ben er zeker van dat hij binnen de kortste keren dan beter speelt en hoger geraakt in solo Q)

Philipvdp
12 augustus 2012, 15:29
Ik heb zelf net boven de 1000 gehangen en zit nu wat rond de 1300 te schommelen. Ik zat anderhalve maand geleden op 1050 of zoiets.

Hier is wat ik gedaan heb, niet wat gij moet doen, maar ge kunt er misschien inspiratie uit putten.

1) Lees guides van pro's. Deze moet je niet helemaal nabootsen, wees ook zelf wat creatief. Er zijn bijvoorbeeld ap mid pro's die veel beter kunnen last hitten dan jezelf en dus weinig mana gaan bouwen. op 1000 elo ga je meer skills moeten gebruiken om toch wat aan cs te geraken. Toch zou ik aanraden om zoveel mogelijk te autoattacken.

2) Feederes zitten overal. Volgens de wet van de grote aantallen, zoude na nen tijd even vaak met feeders als tegen feeders hebben gespeeld. Uw eigen constante prestaties kunnen het verschil maken tussen 45% van uw wedstrijden winnen en 55% winnen. Er zullen zeker nog matchen komen die zo close zijn dat uw eigen prestatie de doorslag kan geven in positieve of negatieve zin.

3) Herken uw eigen fouten, anders gaat ge ze nooit verhelpen. Ik speel LOL al tamelijk lang, maar het is pas redelijk recent dat ik me meer focus op mijn eigen fouten. Zo heb ik onlangs als jungler een zeer mooie match gespeeld qua individuele stats, maar ik heb wel door één fail gank bot ervoor gezorgd dat onze ad carry en support tegen een licht snowballend duo moest spelen. Gelukkig was onze ad carry KennethDW die toch nog wel een pak beter is dan ons en zulke situaties goed kan inschatten om late game toch nog deftig mee te spelen.
Wat ik bij mezelf heb ontdekt is dat ik een redelijk slechte lane game heb, maar wel goed ben in team fights. Daarom speel ik voornamelijk jungle.
Ik vermijd bot lane omdat ik gewend ben van alleen te lanen en ik ga flamen op mijn support of ad carry als die iets verkloten en dan is het eigenlijk naar de kloten. Nog één van mijn gebreken waar ik op moet letten.

4) Bekijk zeker eens video's. Ge gaat u nen enorme nerd voelen als ge naar streams kijkt, maar ge kunt even goed naar korte guide video's kijken en zo heel veel bijleren. Item builds en skill order is één ding, maar ge moet er wel iets mee doen.

5) Ken uw items. Ik zie dat ge hier al eens boots of swiftness hebt gekocht, zelfs in de top lane als Cho'Gath. In de top lane kunt ge best kijken naar uw tegenstander (en eventueel de jungler) om uw boots te bepalen. Ik ga bijna altijd ninja tabi of mercury's threads kopen. Defensieve items top geven een degelijke sustain waarmee ge beter kunt farmen en Cho'Gath is gewoon een grote brok beton die niet kapot te krijgen is. Bouw wat defenses en farm zoveel ge kunt. Dood gaan in lane als Cho'Gath gaat vrijwel enkel voorkomen als ge u laat verrassen door een gank (en dan nog....) of als ge aan all-in fight aangaat, denkende dat ge de vijand gaat dood krijgen, maar het deksel op de neus krijgt.

Belangrijk in dit spel is om karakter op te bouwen. Als ik uw reacties hier zie op de opmerkingen van de mensen hier, lijkt mij dat ge geen karakter hebt. Ik zeg dat zoals het is. Ge moet er maar mee leren omgaan. Ook in uw privéleven gaat dat helpen. Ge moet nooit te trots zijn om uw eigen gebreken in te zien en andersom moogt ge gerust stoefen over hetgeen wel goed aan u is. neem het van mij aan, Ik zen van Antwerpen.

Werk ook aan uw spelling. Ge komt dom en lui over. Zeker dt-fouten en die 'y' ipv 'ij' zijn pijnlijk aan de ogen. Typ gerust uw eigen dialect, zoals ik, maar dt-fouten zijn in geen enkel dialect te verdedigen. Spelers met een lage elo zeggen ook vaker 'u' ipv 'you' vergeleken met de hogeren ranking spelers.

actix
12 augustus 2012, 16:02
/thread

Gelukkig was onze ad carry KennethDW die toch nog wel een pak beter is dan ons en zulke situaties goed kan inschatten om late game toch nog deftig mee te spelen.

Hmm MOET iemand anders geweest zijn, lijkt me sterk dat hij het werkelijk is..

MinatO
12 augustus 2012, 16:02
Het was ik op mijn smurf account (belgksuh)

Kennethdw
12 augustus 2012, 16:06
/thread

Hmm MOET iemand anders geweest zijn, lijkt me sterk dat hij het werkelijk is..

Kweet ook nie meer welken game da da was, en wie is philp in game ?:D

Het was ik op mijn smurf account (belgksuh)

Sgoe ze vent, er is nog plek genoegt in mijn fanclub!

insaniacbe
12 augustus 2012, 18:10
Ik speel bijna elke dag met paar vrienden en een paar ervan zijn 1900+ elo dus ik weet wel hoe ik moet spelen, zit met hun op ts of skype

Philipvdp
12 augustus 2012, 18:24
Ik speel bijna elke dag met paar vrienden en een paar ervan zijn 1900+ elo dus ik weet wel hoe ik moet spelen, zit met hun op ts of skype

Met hen*

Mijn LoL IGN staat in mijn signature.

Moest dat afstaan bij u, herhaal ik het hier: Mawhonic :niceone:

Alex40014
12 augustus 2012, 18:24

Ik heb ooit ook matchen gespeeld met lieve semipro's maar dat zegt helemaal niets over jezelf. Ik speel af en toe een match met de vroegere duoq-maat van wewillfailer, maar zelf ben ik niet erg goed in LoL. Ne maat van mij heeft ooit matchen gedaan met Alex Ich en Wickd enzu, maar die is zelf ook maar 1600. Die speelde vroeger bij LLL, vandaar dat er nog geregeld pro's zijn die met hem een match doen.

MinatO
12 augustus 2012, 18:37
Ik speel bijna elke dag met paar vrienden en een paar ervan zijn 1900+ elo dus ik weet wel hoe ik moet spelen, zit met hun op ts of skypePrecies niet, anders zou't ge niet op 1000 elo zitten. Als ge denkt van uzelf dat ge bv. 1300-1400 waardig bent, dan zoude 1000 elo makkelijk moeten kunnen carryen.

insaniacbe
12 augustus 2012, 18:42
Iemand goede raad voor masteries ik heb al gezocht op clg en solom maar die zijn outdated

Zeal
12 augustus 2012, 19:02
Ik sta altijd positief op ranked met hun dus, en Blitz word ZEKER NIET geband (nog nooit eigelijk).

Waarom zit je eigenlijk gewoon vlakaf te liegen? Hier zijn je kill - death ratios voor die champions:

- Blitzcrank: 3.3 - 5.3
- Shen: 2.3 - 2.7
- Teemo: 2.7 - 3.0
- Xerath: 7 - 5.7

Verder zijn er 15 champions waarmee je negatief staat en 3 waarmee je positief staat in ranked.

BrNlicious
12 augustus 2012, 19:04
Iemand goede raad voor masteries ik heb al gezocht op clg en solom maar die zijn outdated

Ge moet gwn met je champ spelen kijken wat hij kan en waar hij in uitblinkt en dan je masteries erop instellen. Het is gwn logisch nadenken.

reborn snake
12 augustus 2012, 19:07
Geen enkele raad is nuttig voor u todat ge kunt toegeven dat ge momenteel NIET weet what the fuck ge aant doen zijt.

Enkele wins in normals op scrub-ELO betekent jack shit. Dat ge speelt met zogezegde 1900 elo players betekent nog veel minder, want gij zult toch gematched worden met mensen op UW elo. Wat het infeite nog erger maakt, want gij word dan gewoon hard gecarried door uw beteren; waardoor ge fuck all leert.

En wanneer ge tegen mensen speelt die weten wat ze doen, word blitzcrank wel degelijk constant gebanned. BLitz is een team destroyer, een deftige grab en tis GG.

insaniacbe
12 augustus 2012, 19:13
Geen enkele raad is nuttig voor u todat ge kunt toegeven dat ge momenteel NIET weet what the fuck ge aant doen zijt.

Enkele wins in normals op scrub-ELO betekent jack shit. Dat ge speelt met zogezegde 1900 elo players betekent nog veel minder, want gij zult toch gematched worden met mensen op UW elo. Wat het infeite nog erger maakt, want gij word dan gewoon hard gecarried door uw beteren; waardoor ge fuck all leert.

En wanneer ge tegen mensen speelt die weten wat ze doen, word blitzcrank wel degelijk constant gebanned. BLitz is een team destroyer, een deftige grab en tis GG.

Ik speel met hun normal, ranked doe ik solo en af en toe duo maar dan met lagere elo. Ranked ja daar sta ik niet al te goed poss maar normal, iedereen van me team zegt mooie grip altijd ik kan wel goed om met zen grip (heb ik geleerd met nidalee veel te spelen). EN STOP MET ME AF TE BREKE IK ZOEK OOK NIET EEN 1600 RATING TEAM OFZO HE, GEWOON VOOR EENS RANKED TEAM TE SPELEN EN PROBEREN HOOG TE GERAKEN

insaniacbe
12 augustus 2012, 19:14
En trouwens ik heb nog niet eens 1x blits geband gezien. Tegenwoordig worden de nieuwe champs geband en Shen en Kassa en morga

Philipvdp
12 augustus 2012, 19:14
Waarom zit je eigenlijk gewoon vlakaf te liegen? Hier zijn je kill - death ratios voor die champions:

- Blitzcrank: 3.3 - 5.3
- Shen: 2.3 - 2.7
- Teemo: 2.7 - 3.0
- Xerath: 7 - 5.7

Verder zijn er 15 champions waarmee je negatief staat en 3 waarmee je positief staat in ranked.

Als we nu zijn wins-losses tegen elkaar zetten, krijgen we dit:

- Blitzcrank: 1-2
- Shen: 1-2
- Teemo: 1-2
- Xerath: 1-2

4-8 dus met zijn beste champs. Ik ben zelf niet zo goed, maar hij moet het echt leren toegeven dat hij niet hoger hoort met deze ingesteldheid.

epsilon
13 augustus 2012, 00:35
Net even 45 (!!) posts gedelete, nieuw record voor me denk ik. Hou het wa deftig nu...

CuRv3
13 augustus 2012, 00:38
9 waren van mij :(

insaniacbe
13 augustus 2012, 00:54
7 van mij sorry daarvoor

Kennethdw
13 augustus 2012, 01:01
Net even 45 (!!) posts gedelete, nieuw record voor me denk ik. Hou het wa deftig nu...

6 van mij.

4 ofzo waren indd troll posts maar je hebt er ook 2 doodnormale serieuze gedelete? Achja dan is het maar zo I guess:)