PDA

Volledige versie bekijken : Peutertuin 2012-2013

Pagina's : [1] 2 3 4

Vedeco
30 juli 2012, 15:26
De Peutertuin is tijdens het seizoen 2006-2007 ontstaan en is het gevolg van sommige kinderachtige, uitlokkende replies die tegen het randje of zelfs over het randje van het aanvaardbare zijn gegaan. Alle posts die niet op het forum passen, worden daar geplaatst. Zelfs verwijderde posts. Het dient om aan te tonen welke mensen een verkeerd gedrag vertonen.

2006-2007: 4.534 replies
2007-2008: 2.320 replies
2008-2009: 898 replies
2009-2010: 2.326 replies
2010-2011: 1.572 replies
2011-2012: 1.593 replies

Dit is onze "Hall of shame":

2006-2007 (http://www.9lives.be/forum/misc.php?do=whoposted&t=423668)
2007-2008 (http://www.9lives.be/forum/misc.php?do=whoposted&t=517064)
2008-2009 (http://www.9lives.be/forum/misc.php?do=whoposted&t=582786)
2009-2010 (http://www.9lives.be/forum/misc.php?do=whoposted&t=663823)
2010-2011 (http://www.9lives.be/forum/misc.php?do=whoposted&t=736176)
2011-2012 (http://www.9lives.be/forum/misc.php?do=whoposted&t=807774)

Nogmaals enkele zaken op een rijtje:

we gaan niet posts naar de peutertuin blijven verplaatsen. Er zal een moment komen dat we er echt genoeg van hebben en dat vertaalt zich in infractions.

alle posts die betrekking heeft op een verhuisde peutertuindiscussie, worden gemoved, ook al is die post aanvaardbaar. Je moet dus niet reageren op peutertuindiscussies of mensen die negatieve zaken willen uitlokken. Negeren en reporten. Wij doen de rest wel.

grapjes, steekjes op bepaalde clubs of ploegen wordt getolereerd in de JL-topic. Mensen die desondanks dat niet kunnen
verdragen, mogen hun posts in de peutertuin verwachten. Om alle misverstanden te vermijden, raden we aan dat je duidelijke smilies gebruikt om een grap duidelijk te maken.

voor het overige: er zijn genoeg schommels, wipplanken en zandbakken ter beschikking. Geen ruziemaken wie waar eerst op mag! Er is genoeg plaats voor iedereen. Mensen die ruziemaken worden dan ook bestraft met strafpunten of een zitje op de strafbank!

BuZz.LiGhTYeAr
1 augustus 2012, 21:49
de kwalificatie is voor 90% binnen!

LaBuenaVida
1 augustus 2012, 21:50
de kwalificatie is voor 90% binnen!
Infra! :)

Laten we hopen dat ze het thuis gaan inmaken medunkt!

Nic!
1 augustus 2012, 21:52
Er is 10% kans dat het misloopt!

(Niks fout gezegd! :p)

Jepjep
1 augustus 2012, 22:03
Mooi van anderlecht en Vandenbrom, zijn eerste Europese wedstrijd en meteen een grote score. Club heb ik tot de 70ste minuut gezien en dat was niet best. Amper een uitgespeelde kans, al was Kopenhagen ook niet echt sterk. Hopelijk kunnen ze de overige 10% afwerken in Brugge.

TheRedDevils
1 augustus 2012, 22:07
Infraction incoming.

fcberke
2 augustus 2012, 23:12
Is daar een screenshot van?:lol:

http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2011/05/trollface-problem.jpg

caoimhin
5 augustus 2012, 13:16
Damn elk seizoen zijn er hier meer en meer Club Brugge fans :unsure:

Of het internet ontwikkelt zich wat trager in West-Vlaanderen? :unsure:

Beschutte werkplaatsen hebben wss ook internettoegang gekregen :D

Jepjep
5 augustus 2012, 14:15
Beschutte werkplaatsen hebben wss ook internettoegang gekregen :D

http://memearchive.net/memerial.net/407/yeah-nah.jpg

eivlys
5 augustus 2012, 16:28
Is die match omgekocht? :wtf:
Murray de arrogante klootzak :puke:

bluecadet3
7 augustus 2012, 13:20
ziet er nog meer homo uit dan zijn broer, sowieso ne receiver

Philharmoniker
7 augustus 2012, 18:26
James Olley ‏@JamesOlley
Correction: It appears #afc got Cazorla for less than originally thought. Fee actually in the region of £12m. Decent price.

Wow, wat een business van Arsenal! :bow:

Podolski, Giroud & Cazorla = £35m = Andy Carroll :unsure:

Best Liverfail zo eens niet :)

Olivier_Twister
8 augustus 2012, 21:55
Gooooooo ARIEL. gaan voor die 2-2 :)

Thorazer
8 augustus 2012, 22:00

Nee joh Brugge moet door gaan.

Trebby
8 augustus 2012, 22:01

anti-supporteren mag toch niet..?

Maxwell
8 augustus 2012, 22:03

Hij supportert gewoon voor Jacobs (Belg), kom op :cool:

Eagle`
8 augustus 2012, 22:03

hij wrs een die-hard fan van ariel aja :s:s

Trebby
8 augustus 2012, 22:04
Hij supportert gewoon voor Jacobs (Belg), kom op :cool:

flauw excuus me dunkt..

2-2 weer dankzij onze zeef.. al hebben ze wel wat geluk natuurlijk

Romelus
8 augustus 2012, 22:19
Twas wel buitenspel jongens...

Racing_Genk
8 augustus 2012, 22:19
Twas wel buitenspel jongens...

Zijt gij scheel?

Romelus
8 augustus 2012, 22:20
Zijt gij scheel?

Ik dacht echt dat het offside was.

Plutarch
8 augustus 2012, 22:37
haha, ik herinner me nog die foto's van die vierende spelers van brugge vorig jaar op het einde van het seizoen omdat ze een CL-ticket beet hadden...theeft lang geduurd :'). Kgun het Jacobs eigenlijk wel, op een bepaald moment in de match gunde ik Brugge het eigenlijk ook, maar toen kwam mijn paars hart bovendrijven en zei ik: 'nah'.

Trebby
8 augustus 2012, 22:38
haha, ik herinner me nog die foto's van die vierende spelers van brugge vorig jaar op het einde van het seizoen omdat ze een CL-ticket beet hadden...theeft lang geduurd :'). Kgun het Jacobs eigenlijk wel, op een bepaald moment in de match gunde ik Brugge het eigenlijk ook, maar toen kwam mijn paars hart bovendrijven en zei ik: 'nah'.

is dat dan niet de definitie van anti-supporteren?

steff-victor
8 augustus 2012, 22:40
Qua flame-uitlokken en anti-supporteren kan dit wel tellen.

Maar ach, Brugge was gewoon weer slecht. Geen structuur, net als de laatste 6 jaren. Maar dit maakt de wederom scheidsrechterlijke dwaling niet minder zuur.

Plutarch
8 augustus 2012, 22:41
Neen, ik supporter eerder voor Ariël (met zijn paars verleden). Ach ja, club sups, met zulke verdedigingen verdienen geen van beide ploegen een plaats in de volgende ronde. Kopenhagen krijgt in de volgende ronde vast en zeker ook slaag.

lntruder
8 augustus 2012, 23:53
Super voor Jacobs.
Brugge good ge-FCK'd :)

TazzDeMazz
9 augustus 2012, 00:03
Super voor Jacobs.
Brugge good ge-FCK'd :)

Kruip maar weer in je bedje alst alleen maar om domme reactie's te geven.
Brugge is beschermd voor de laatste el voorronde? Wue kunnen ze allemaal tegenkomen?

Babaluna
9 augustus 2012, 07:04
Laat Leekens nog maar wa blijven , ik wil nog in de JPL nog is kunnen lachen .
Niet ALLE supporters wouden Ariel buiten maar er was noot aan verandering.

St0wned
9 augustus 2012, 09:08
Laat Leekens nog maar wa blijven , ik wil nog in de JPL nog is kunnen lachen .
Niet ALLE supporters wouden Ariel buiten maar er was noot aan verandering.

vooral pindanoot :)

anyway, zuur voor FCB :( zat gisteren in de noord en twas de laatste minuten echt dood gaan

sharpshot
11 augustus 2012, 16:26
Maar dat van jullie meer hé

Zyklon
12 augustus 2012, 12:47
Nfor had in de eerste helft al rood moeten krijgen voor weer maar eens een elleboog in het gezicht van de tegenstander.

Eerste helft voor Cercle, 2de helft voor kutrijk die jammer genoeg iets efficiënter waren.

Jepjep
12 augustus 2012, 15:04
Gifje iemand?

http://chzgifs.files.wordpress.com/2012/08/funny-gifs-pants-dancer.gif

J.Brown
12 augustus 2012, 16:06
Een negerke. Sturridge wss.

neen andere links, was geen nigger dacht ik

Jepjep
13 augustus 2012, 18:40
het uitvallen van Fellaini vind ik persoonlijk ook echt jammer, vond het persoonlijk één van de constantere/betere spelers de laatste campagne... hoewel Dufour als hij in goede doen is een wereldspeler is mijn ogen.

Wereldspeler bij stvv miscchien :unsure:

ShRule
13 augustus 2012, 18:42
Wereldspeler bij stvv miscchien :unsure:

Het woord wereldspeler betekend dat je top van de wereld bent. Dus alleen een 'wereldspeler' bij stvv kan hij niet zijn. Dan moet je zeggen topspeler bij stvv.

Dus jullie beide zijn fout.

Maxwell
13 augustus 2012, 18:50
Het woord wereldspeler betekend dat je top van de wereld bent. Dus alleen een 'wereldspeler' bij stvv kan hij niet zijn. Dan moet je zeggen topspeler bij stvv.

Dus jullie beide zijn fout.

De wijsneus uithangen met zo'n erbarmelijk taalgebruik, lekker bezig :niceone:

België gaat gewoon droog afgaan, 1-3 ofzo.

ShRule
13 augustus 2012, 19:08
De wijsneus uithangen met zo'n erbarmelijk taalgebruik, lekker bezig :niceone:

België gaat gewoon droog afgaan, 1-3 ofzo.

Als ik Ff vlug op mijn gsm antwoord heb ik geen zin om "perfect" "poetisch" nederlands te pennen...

Maxwell
15 augustus 2012, 11:45
Oke Steven, u hebt volkomen gelijk.

|steven|
15 augustus 2012, 12:02
Damn gast, gij gaat echt full retard. En het grappigste van al is dat ge nog eens niet doorhebt hoe idioot ge bezig zijt. Ge zit hier Anderlecht maar door het slijk te halen omwille van gebrek aan ambities terwijl even grote clubs in België nog veel lagere ambities hebben. Als gij denkt dat ploegen als Anderlecht hier kwartfinale CL enz moeten ambiëren.. stopt er dan toch gewoon mee pet. Echt, stopt er dan gewoon mee.

Vanaf men hier in België iets fatsoenlijk opbouwt komen buitenlandse clubs de sterkhouders meteen wegpikken (Standard bv.) JPL is gewoon een Mickey Mouse competitie en dat zal altijd zo blijven zo lang er op financieel gebied niet wordt ingegrepen.

Hoe kunt ge hier als club nu ooit groeien ?
Ik ga vooral u niet persoonlijk aanvallen. Uw verwijten naar mij zijn heel mooi, en dat gewoon omdat ik een andere mening heb. En dan ben ik de idioot. Sterk! Graag die verwijten achterwege laten of gewoon niet reageren.

Zoals aangegeven, ge moet Anderlecht niet enkel zien in de Belgische competitie, en niet gaan vergelijken met Belgische teams. Het ging hier om Anderlecht en het feit dat ze Europees steeds falen, maar al te veel geld verliezen. En bv. nog steeds geen prioriteit geven aan een verdediger maar wel de Jakovenko's, Chavarria's en Veselinovic' van deze wereld in hun kern hebben, en die kosten ook geld.

Gavin
15 augustus 2012, 13:13
GAAT GE ALLEMAAL STOPPEN MET BPL TE GEBRUIKEN GODVERDOMME?

Philharmoniker
15 augustus 2012, 14:14
GAAT GE ALLEMAAL STOPPEN MET BPL TE GEBRUIKEN GODVERDOMME?

wa ist ? niet gemogen gisteren? :wtf:

Philharmoniker
15 augustus 2012, 14:42
ach die drie sjarels hebben niks aan hunne rekker, gewoon een club die wat druk zet :) maar hey we moeten de band wel versterken, niet waar kompany?:sleep:

edraket
15 augustus 2012, 22:18
Altijd dat haten op Lukaku. Ik snap echt niet waarom dat altijd moet.

Omdat ne neger is lol.

Philharmoniker
15 augustus 2012, 23:42
Joe Goes GAY - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=7liknJwjAXo&feature=player_embedded#)!

lol die neger

Philharmoniker
21 augustus 2012, 14:45
Neen. Ik zat thuis op het gemak naar WBA-Liverpool te kijken, een match waar nooit iemand een ruk om zou geven hier. Wedstrijd is gedaan en dan moet je hier x aantal pagina's doorploeteren om een hele hoop idiotie te lezen, alleen omdat er een Belg gescoord heeft.

Dat is nog het vervelendste aan al die Belgen in de PL. Iedereen 'volgt' het ineens en denkt er het fijne van te weten. Maar ge leest hier enkel van die 'OWOWOW LUKAKU SCOORT', 'KOMPANY BEERRRR' of 'HAZARD SPEELT DE PL KAPOT' posts. En er blijkt ook nog maar één ploeg te bestaan, want over de rest wordt niet meer gesproken. Misschien maar goed ook, want veel kennis leest ge hier niet meer.

Gij zet de man das waar :niceone:
alma goed dat we u nog hebben :hug::hug:

mtm
21 augustus 2012, 15:04
Idd chance dat mtm er is om ons voetbalwijsheid bij te brengen! :)

Ideaal dat gij antwoordt... Een bloemlezing van uw posts tijdens Wigan-Chelsea:

Everton, Chelsea, Wigan, City.. wie speelt er nog in't blauw thuis?

Die gasten in de chat van SL :rofl:

Ne neger met blond haar blijft toch echt.. :rofl:

Stel u voor dat ge zo bij geboorte al blond haar hebt.. :rofl::rofl::rofl:

Afgezet, tis goed geweest. Fijne dag nog iedereen :)

Ik meen zeker niet dat ik alles perfect weet en de absolute waarheid in pacht heb. Maar in het Spaanse voetbaltopic heb je tenminste nog een aantal mensen die effectief iets te vertellen hebben over het voetbal, dan al dat geleuter wat ge hier tegenwoordig moet lezen.

dacuba
21 augustus 2012, 15:05
Amai het zit diep, al die posts gaan opzoeken om uw gelijk te halen. Ge hebt chance dat ik de moeite niet ga doen om die van u te zoeken. :p

mtm
21 augustus 2012, 15:09
Inderdaad, het typische antwoord. "Hohohoho, al die moeite!!!!!"

Het heeft me alleszins een pak minder tijd gekost dan een of andere idiote facebookpagina aan te maken.

dacuba
21 augustus 2012, 15:13
Het heeft me alleszins een pak minder tijd gekost dan een of andere idiote facebookpagina aan te maken.

Tis maar wat ge met die moeite bereikt he :lol:

Ma kom maak u nog wat lastig op het internet, wijze mtm!

Gavin
21 augustus 2012, 15:18
Beetje belachelijk dat er hier mensen zijn die denken dat ze de voetbalwijsheid in pacht hebben en hierbij nog pretenderen beter te zijn als anderen omdat ze een bepaalde competitie op de voet volgen. Sinds wanneer is het verboden om een beetje chauvenisme te tonen op een Belgisch forum? Wees blij dat er Belgen het mooie weer maken in de PL. Er valt tenminste iets positiefs te posten nu. Iedereen heeft hier het recht fan te zijn van de Belgen, misschien wel de plicht. Da's nu echt typisch aan die Belgische bekrompenheid; bashen, ophemelen en dan degene die zich positief uitlaten nog eens gaan afzeiken omdat ze (terecht) enthousiast worden.?

Ik ben echt wel beter dan dacuba en jeperdejep.

St0wned
21 augustus 2012, 15:19
en ik ben echt wel beter dan Gavin duuuuuh :unsure:

en het is just niks mijn plicht om voor de belgen te supporteren. enkel als ze in mijn ploeg spelen

dacuba
21 augustus 2012, 15:19

Uiteraard! :bow:

dacuba
21 augustus 2012, 15:31
Of is het nog niemand opgevallen dat het niveau van de BPL de laatste jaren achteruit gegaan is ... terwijl er alsmaar meer Belgen bijkomen? Opgeklopte boel.

:sleep:

Terwijl ze in uw favo leagueske op kosten van jan en alleman miljoenen spenderen :applause:

Gavin
21 augustus 2012, 15:39

Terwijl ze in uw favo leagueske op kosten van jan en alleman miljoenen spenderen :applause:Hai toch, ik herken de Volderkestijl. Lastig zijn omdat ik iets aanval wat gij leuk vindt maar absoluut geen idee hebben hoe u te verdedigen ... dus maar wat keet lopen schoppen over een totaal ander onderwerp zodat ge toch iets kunt zeggen. Ge kon natuurlijk ook nog de "ohohoho, ik kan zo hard totally zeggen dat dit niet zo is maar ik heb geen zin"-manier gebruiken, maar die hebt ge daarnet al tegen mtm bovengehaald.

Gavin trolt maar wat hoop ik. Chelsea won vorig jaar wel de CL eh :ironic:Neen. Tuurlijk is dat overdreven, maar anderzijds denk ik dat er zeker waarheid inzit.

sanzo
21 augustus 2012, 16:27
Kom zelf af met wat valabele argumenten als ge niet wilt dat men u in "de Volderkestijl" antwoordt, want uw opmerking lag zelf ook wel compleet in die lijn.

Oh boy, nu gaan we het krijgen, waarschijnlijk weer een betoog van 3 pagina's over het Spaans voetbal.
Ik heb Gavin in mijn ignore lijst maar als iedereen hem blijft quoten.. :(

Jepjep
21 augustus 2012, 18:32
?

Ik wil dit gerust beamen als je je daar beter bij voelt. :)

Kenneke10
22 augustus 2012, 01:11
Voor club is dit een win win situatie, hij zal wel mogen spelen tegen club we zij rsca niet hoor

Lode16
22 augustus 2012, 14:57
Voor club is dit een win win situatie, hij zal wel mogen spelen tegen club we zij rsca niet hoor

:)

Sportinggboy
22 augustus 2012, 17:25

:rofl:

Maxwell
22 augustus 2012, 18:43

:ironic:

Rikie
22 augustus 2012, 21:25
Bébé met zijn mongolekop.

Eagle`
22 augustus 2012, 21:33
ik zie zo een scenario wel zitten :):)

Boterkoek
22 augustus 2012, 22:16
Jaaaaaa klasse!!!

Thorazer
22 augustus 2012, 22:17
Jaaaaaa klasse!!!

Bol het af gast!

Boterkoek
22 augustus 2012, 22:23
Hoe zat het ook alweer met anti-supporteren, mods ?
Beetje triest.

En bol het af etc is wel on-topic? Ik support nu eenmaal voor AEL en ge kunt moeilijk zeggen dat ze onverdiend aan de leiding staan hé.:)

Rikie
23 augustus 2012, 11:01
Anderlecht is al de rijkste ploeg van België, hoe groter de kloof wordt, hoe minder leuk voor de andere ploegen. Beter dat de top aan elkaar gewaagd blijft. Op korte termijn is dat wel leuk als het jouw favoriete ploeg is die er boven uitsteekt natuurlijk.
Al is het op lange termijn voor niemand goed eigenlijk.

En voor nieuwe stadiums is geld genoeg, 't zijn andere factoren die tegenwerken.

Sorry, maar dat is zever.

Rikie
23 augustus 2012, 11:04
Nee

jawel

NotoriousP
23 augustus 2012, 21:58
Brugge heeft 150 man mee en Genk 800. Oke Zwitserland is iets dichter maar dan nog :p

Mja ik was er zelf ook niet dus kmoet in feite niks zeggen:D

Genk speelt dan ook zelden Europees. Die supporters kunnen daar jaren voor sparen. :)

Racing_Genk
23 augustus 2012, 22:00
Genk speelt dan ook zelden Europees. Die supporters kunnen daar jaren voor sparen. :)

ieder jaar spelen ze europees stommen aap..

Zafùn
25 augustus 2012, 11:43
Douglas Costa aub voor de RW

Vinden jullie het niet erg dat Chelsea zo een vreselijke kutclub is geworden? Die kopen maar dat het een lieve lust is, veel herkenning of identiteit zit er niet meer in dat team. John Terry ja, maar voor de rest.

Nu nog een winger en een spits, jullie kunnen ze bijna stapelen.

mtm
25 augustus 2012, 17:26
GOAL Defoe! 1 - 0

Edit: offside :s Lukaku goed begonnen!

Zo ne freak zijt gij. Er wordt meteen gevlagd maar ge hebt al gepost dat er gescoord is. :lol:

dacuba
25 augustus 2012, 17:27
Zo ne freak zijt gij. Er wordt meteen gevlagd maar ge hebt al gepost dat er gescoord is. :lol:

:lol::lol::lol:

Jammer dat uw team u amper mogelijkheid geeft om überhaupt zo een reactie te posten. ;)

dacuba
25 augustus 2012, 17:29
Die mag daar ook wel eens infra's voor ontvangen. :)

Soit, terug naar de match.

dacuba
25 augustus 2012, 17:34
Nu wel 1 - 0, mtm ;)

dacuba
26 augustus 2012, 16:15
:lol:

Dembele op 10 terwijl ge Hazard / De Bruyne hebt. Bitch please.

Gavin
26 augustus 2012, 18:25
Kan je het eens proberen laten om telkens opnieuw met zulke opmerkingen te komen aub?Trieste reactie.

Jezus Citeh, uit wanhoop er Rodwell moeten inbrengen. Zo gaan ze toch geen twee keer op rij kampioen spelen.

NotoriousP
26 augustus 2012, 21:20
Ieder zijn waarheid... man toch, zet die paars-witte bril af of ga gewoon weg.

Leekens voor de zoveelste keer: speel met 2 spitsen.

fcberke
26 augustus 2012, 21:55
ik zal maar met de deur in huis vallen zekers? MAFFIA, PAARSEN BOND!!!!!

TazzDeMazz
26 augustus 2012, 21:55
Vendu!

puni
26 augustus 2012, 21:56
Vendu!

Met het zwart geld van de PS!

Rikie
27 augustus 2012, 00:26
Ook niet raar dat het weer een zwarte persoon is. (no racist)

Eagle`
27 augustus 2012, 00:32
van negertackles gesproken, Joe is echt wel aan een sterk seizoensbegin bezig :cool:

Quecera
28 augustus 2012, 19:50
Normaal gezien supporter ik ieder jaar voor alle belgische ploegen in de Uefa Cup/CL. Maar dit jaar komt daar verandering in door die RSCA supporters die dan in juni alweer afkomen met , "wij hebben tenminste de CL gespeeld mimimi: insert random boer joke",

nadat CLUB BRUGGE KAMPIOEN 2013 WORDT, YAYAYAYA FCB Campiones :D

Maxwell
28 augustus 2012, 19:56
Normaal gezien supporter ik ieder jaar voor alle belgische ploegen in de Uefa Cup/CL. Maar dit jaar komt daar verandering in door die RSCA supporters die dan in juni alweer afkomen met , "wij hebben tenminste de CL gespeeld mimimi: insert random boer joke",

nadat CLUB BRUGGE KAMPIOEN 2013 WORDT, YAYAYAYA FCB Campiones :D

Zucht...

warcraft3 playe
28 augustus 2012, 19:59
Zucht...

Inderdaad :-)

Hij maakt de Brugge supporter weer populair.

Quecera
28 augustus 2012, 20:00
De veelzeggende sociale zuchters zijn daar weer. Dank u voor uw bijdrage in deze topic.

Rikie
28 augustus 2012, 22:51
Ik denk dat ik de enige was, en ik ben beschaamd om dit te zeggen :$, die niet voor Anderlecht supporterde.

Op zo'n momenten kan die coëfficiënt mij bitter weinig schelen. Het enige waar ik aan denk is dat die dikke nekken weer extra geld in't laatje krijgen en de supporters weer gaan opscheppen dat ze in de CL zitten.

JAAAAAAAAAAAAA WIJ ZITTEN IN DE SJAMPJONS LIEK EN STANDARD NIET... JOEPIE JOEPIE JOEPIE -------- 17 MILJOEN

Rikie
28 augustus 2012, 22:55
Achja (http://www.youtube.com/watch?v=Pt_vXBOoY9U&t=4m0s)

kAstAr
29 augustus 2012, 13:51
Gent gaat in beroep: bewijst nog maar eens wat voor een zielig ploegske dat is.

TazzDeMazz
29 augustus 2012, 14:05
Gent gaat in beroep: bewijst nog maar eens wat voor een zielig ploegske dat is.

:ironic: Elke ploeg zou dat doen. Je kan een speler met een meerwaarde (hij speelt toch tamelijk veel) niet gewoon 12 speeldagen kwijt zijn als je er wat dagen vanaf kan doen. En gent heeft al meer dan genoeg behoefte aan meerwaarde spelers.

Philharmoniker
29 augustus 2012, 15:37
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSb8zpOGO9koC-0BpvwUVnFTB6tPd1ANfpTFvie5i-P-6Jtat4esg&t=1

The Black Mamba
29 augustus 2012, 19:57
Gent gaat in beroep en daar gaan 5 matchen af ofzo.. :ironic:
Dusja, wat maken die 12 dagen dan uit?

Daar ben ik toch niet zo zeker meer van met de hervormingen. Laat ons hopen van niet. Het is een zware straf maar die negertackles (om het op waffel zijn manier te zeggen) moeten er gewoon uit.

puni
30 augustus 2012, 00:43
Een vierkantje?

Elosopardo
30 augustus 2012, 08:40
Na vorig seizoen moet ge toch beter met verliezen hebben leren omgaan?

We zijn er helaas nog niet zo goed in als jullie madridistas.

Misterblort
30 augustus 2012, 11:37
Blondel... Da varken, dazs gewoon krapul op een plein.. Defour doet hetzelfde maar dan zonder die gevaarlijke en zieke overtredingen..

dacuba
30 augustus 2012, 13:07
Vorig jaar tegen Genk was het anders ook constant van dat. De tegenstander jennen, tijdrekken (op het degoutante af), constant van zijn zak maken. En dat zou dan samen met gasten spelen die hard werken en meerdere keren in de PL uitblinken. Nee, laat Blondel maar lekker waar hij zit, bij de gastjes in Brugge.

Tis ne mongool pur sang. Soit als hij voor de RD zou spelen moeten we er wel voor supporteren want ik supporter voor de RD, maar tis alsnog ne mongool.

Svartálfar
30 augustus 2012, 13:29
Het gaat niet over 'eens', Rubmifer. :)

Maar het verbaast me niet dat jij alles met de mantel der liefde bedekt.

Blijtmuil.
Ge moogt al blij zijn dat ge geen infractions krijgt.

Misterblort
30 augustus 2012, 14:00
Uiteindelijk komt het gewoon weer bovendrijven wie de Brugge fans zijn en wie niet, want Rubmifer, als mod gedraagt ge u als ne kinderachtig fanboy. Ik ga 100% akkoord met wat Dacuba zegt.
Van zijn reputatie geraakt hem ni van af, tis dan ook wel dattem ze verdiend heeft e! En tis ni enkel tegen Villareal, hij heeft al meer dan genoeg mensen gekwetst en akkoord hij is nu mss goed bezig, maar alst em efkes ni goed afgaat zal em uit frustratie nog wel ene omhoog stampen. Wij hebben zo een weelde op het middenveld en dan pakken ze hem mee.. Sorry ma dat is belachelijk! Naingollan wordt hoog aangeschreven in heel Italië en ik ga er nog altijd wel vanuit dat de Italiaanse competitie een pak beter is dan de jupkes league..

dacuba
30 augustus 2012, 14:51
:rofl: Waarvoor denkt gij dat een mod dient dan?

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

;)

Om discussies niet te laten escaleren. Niet om een ander te zeggen dat zijn mening fout is aangezien iedereen zijn eigen mening mag hebben.

Misterblort
30 augustus 2012, 14:51
:rofl: Waarvoor denkt gij dat een mod dient dan?

Om de vrede te bewaren en alleszins ni om geflame uit te lokken gelijk em bezig is! Want over andere spelers of mensen die hier ni op het forum zitten zoals Obama of Romney of Martin of whatever mag da zonder probleem. Maar o wee als het over iemand gaat van de Rubmifer zijn ploegske zellee!

Quecera
30 augustus 2012, 21:37
Netjes!

ShRule
30 augustus 2012, 23:27
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/551832_352598104824017_986971971_n.jpg

:love:

Khaat hem..

Ikbengodniet
1 september 2012, 21:38
Charleroi 1-1, feeeeeest! :applause::applause:

Kenneke10
1 september 2012, 21:48
Cercle:rofl:

Quecera
2 september 2012, 14:41
lolll

edraket
2 september 2012, 22:29
Kortrijk, wat een fucking kankerploeg. Puur anti-voetbal.

Arbiters uit Nederland mogen ze ook thuis laten, een grap.

Ikbengodniet
3 september 2012, 11:46
Wij staan bovenaan en vieren feest lalalala :'D
Het voelt goed om nog eens goed trots te zijn om Clubsupp te zijn :')

Vazquez moet gewoon in de basis staan en Blondel ipv Jorgensen.

Club-fans vallen allochtonen en zwangere vrouw aan

Op de parking langs de E17 in Kruibeke hebben acht supporters van Club Brugge zondagavond vier allochtonen aangevallen. Ze maakten volgens getuigen racistische opmerkingen en deelden slagen uit. Dat meldt het parket van Dendermonde.
De feiten gebeurden langs de E17 in Kruibeke in de richting van Antwerpen. Vier Duitse personen van Turkse afkomst werden aangevallen. Onder hen ook een zwangere vrouw. Ze raakten lichtgewond en werden overgebracht naar het ziekenhuis.
"De twee mannen en twee vrouwen, van wie er één zwanger is, zaten iets te eten toen een bus met Club Brugge-supporters vlak bij hen stopte. Een aantal begon volgens getuigen racistische opmerkingen te maken en zou zijn beginnen spuwen en blikjes gooien naar het viertal. Ook werden de slachtoffers geslagen", meldt het parket.
Na de feiten reed de bus weg. Getuigen konden de nummerplaat echter noteren. Niemand werd aangehouden, maar de verdachten konden wel geïndentificeerd worden. Het gaat om jongemannen uit de Antwerpse Kempen.

Ook trots nu? ;)

|steven|
3 september 2012, 18:30
Zeg waffel, dat is hier geene Story hé ...

Kiiilerke
3 september 2012, 19:26
http://ferkatelister.files.wordpress.com/2011/05/calimero.jpg

Iniesta had een goed EK Ronaldo een matig/zwak EK

puni
3 september 2012, 19:28
http://ferkatelister.files.wordpress.com/2011/05/calimero.jpg

Hoe heette die nu weer? Caminero ofzoiets? :unsure:

Re@V0r
3 september 2012, 21:22
Confirmed :D (Haar zus, dus die vriendin van mij is wel veel sneller ze :unsure: )

wanneer gaan we eens samen uit waffel? :unsure:

waffel
3 september 2012, 22:32
wanneer gaan we eens samen uit waffel? :unsure:

EKKE DUNDERDAGAVOND TE VINDEN INT POATERSGAT OF AMBI YEET

on a serious note: ze gaat niet vaak uit, meer naar polé polé en van die interculturele toestanden

Lospeed
4 september 2012, 20:47

Lilspanyol
4 september 2012, 21:07

Re@V0r
4 september 2012, 21:45
EKKE DUNDERDAGAVOND TE VINDEN INT POATERSGAT OF AMBI YEET

on a serious note: ze gaat niet vaak uit, meer naar polé polé en van die interculturele toestanden

kunt ge in nog marginalere cafés gaan zitten ffs :D
en ik ga ook naar polé polé enzo :unsure:

OT: ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe Benteke het gaat doen in de PL
persoonlijk heb ik eigenlijk nooit echt veel aan hem gevonden bij Genk (en de RD)

waffel
4 september 2012, 22:30
kunt ge in nog marginalere cafés gaan zitten ffs :D
en ik ga ook naar polé polé enzo :unsure:

OT: ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe Benteke het gaat doen in de PL
persoonlijk heb ik eigenlijk nooit echt veel aan hem gevonden bij Genk (en de RD)

patersgat zit vol met uniefdudes etc en ambi is donderdag hogent/khbo studenten only (daarom ook vernieuwd), snap ni hoe ge die twee, vooral die eerste niet, als marginaal kan zien? dan is elke café in brugge margi

ik ga ook na polé polé, kzeg alleen na wa da zij gaat

Philharmoniker
5 september 2012, 06:14

HOUDING: Solo-replies in de zin van :sleep: LOOOOOL kunnen als zéér uitdagend ervaren worden en resulteren vaak in negatieve replies. Ze worden bovendien aanzien als uitdagende posts om flames uit te lokken. Dat kan bestraft worden door de mods.

Tis maar dat ge het weet ;) :D

Btw ik heb niet echt meteen gevolgd, of de reden is me blijkbaar ontgaan, maar waarom zat die barca trainer int tribune in de week?

Quecera
7 september 2012, 19:57
Defour fysiek de zwakste :rofl:

Alé, precies ook geen brood gegeten van het voetbal jij, ga nog wat doperenners supporteren kenner

Glor
7 september 2012, 20:04
Alé, precies ook geen brood gegeten van het voetbal jij, ga nog wat doperenners supporteren kenner

O boy, der komt toch niet weer een karrevracht kenners van onder een steen gekropen elke keer de Duivels spelen?

djemz
9 september 2012, 22:48
als je het helemaal goed wil doen zeg je sucks.. Sucked en suckt trekt echt op niks.

ShRule
9 september 2012, 22:49
als je het helemaal goed wil doen zeg je sucks.. Sucked en suckt trekt echt op niks.

Ook juist..tis een vervlaamsing van een engels woord. Suckt zegt men vnl. Veel in west-vlaanderen.

Logos
13 september 2012, 13:18
Nou, sfeer was goed in het stadion. Match was aangenaam, maar te traag, te ongeïnspireerd en vooral: weer te weinig kansen. Hazard weer onzichtbaar, Benteke nuttig als diepe spits, maar niet efficiënt. Dembele aardig eerste helft. Gillet uitermate zwak, en ook Kompany vond ik niet denderend. Witsel vertraagde zoals altijd het spel, maar zal niet veel balverlies geleden hebben.
Vreemd dat Marc Defour er uit haalde, want dat vond ik onze beste man tot zijn wissel.

Beste man op't plein vond ik wel Modric. Of hij nu AMC stond of DMC, wat hij met een bal doet qua bewegingen heeft veel weg van Messi. Zo simpel wegdraaien en zo simpel een bal panklaar leggen waar en voor eender wie :love:

lol

Kenneke10
14 september 2012, 22:43
Ben er zeker van als die penaltyfase bij rsca gebeurd dat die bal op de stip gaat, bekijk kvk - rsca van vorig seizoen eens.

Rikie
14 september 2012, 22:45
Ben er zeker van als die penaltyfase bij rsca gebeurd dat die bal op de stip gaat, bekijk kvk - rsca van vorig seizoen eens.

Bekijk Rsca - Genk, de vorige competitiewedstrijd eens. :ironic:
edit: het is er buiten :D

Jack Wilshere
16 september 2012, 20:51
:lol: Schanderlecht toch, krijg je met zulke prijzen :)

Jack Wilshere
17 september 2012, 18:03
Hahaha die seniele VdStock toch :lol:

mtm
17 september 2012, 20:44
:lol:

Maxwell
20 september 2012, 20:36
Dit Bordeaux valt natuurlijk niet te vergelijken met Milan :cool:

Kiiilerke
22 september 2012, 17:47
spijtig:sad:

Bubba
22 september 2012, 17:50
spijtig:sad:

Wat een zielig gastje zijde gij eigenlijk...

Kiiilerke
22 september 2012, 17:51

omdat ik niet supporter voor chelsea ben ik zielig ! :rofl:

kAstAr
22 september 2012, 17:51

't Is daarom dat hij hier op de negeerlijst staat.

Runkle
22 september 2012, 17:52
omdat ik niet supporter voor chelsea ben ik zielig ! :rofl:

Neen, omdat ge anti-supportert.

Kiiilerke
22 september 2012, 17:53
Neen, omdat ge anti-supportert.

ik ben natuurlijk de enige die dit doet op het forum !

Pariah
22 september 2012, 19:46
En goed dat Iakovenko in andere aspecten van het voetbal is buiten scoren hé :):):):):)

gtfo :):):):)

Jack Wilshere
23 september 2012, 10:03
Omdat Iakovenko nu eenmaal een watje is. En vooral niet met druk omkan.
Als ie moet starten is het diarree in de broek vanaf seconde 1. Als ie mag invallen is het niet van moeten. En dan kan ie flitsen, daar niet van.

Overdrijf anders drama queen.

Fraa
23 september 2012, 15:17
Baccaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zich toch aan het ontpoppen tot de beste spits van onze competitie.

:rofl:

NotoriousP
23 september 2012, 16:08
Komaan forfait cijfers!

En dan wachten op onze vriend Zyklon. :p

Kenneke10
29 september 2012, 20:48
Mbokani... Had rood kunnen/moeten zijn.

Is anderlecht he ;)

caoimhin
29 september 2012, 20:49
Is anderlecht he ;)

Gaan we wat het klein kind uithangen?

Mudi
29 september 2012, 21:00
Gaat gij ooit stoppen met wenen?

http://normancooper.files.wordpress.com/2012/08/id-know-it-if-i-was-wrong.jpg

-Steve-
29 september 2012, 21:02
Nee, ik denk niet dat ge zo slim zijt.

Mudi
29 september 2012, 21:11
Nee, ik denk niet dat ge zo slim zijt.

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRYZNdMEdQ8ZJQboAgPc1svv-BFgdm3PeqLvHqaVv90muolgadc4JPtDFs_

-Steve-
29 september 2012, 21:17
Ik had nu toch wel ne wall of text verwacht van u.

Mudi
29 september 2012, 21:24
Ik had nu toch wel ne wall of text verwacht van u.

Tja, voor sommigen moet je het zo simpel mogelijk houden ;)

-Steve-
29 september 2012, 21:57
Tja, voor sommigen moet je het zo simpel mogelijk houden ;)

Tof dat je mij spaart van uw oneindig gelul.

Mudi
29 september 2012, 22:13
Tof dat je mij spaart van uw oneindig gelul.

No problem mate :niceone:

NotoriousP
30 september 2012, 18:00
Allé Anderlecht mag onterecht met 11 spelen en Brugge krijgt een goal onterecht afgekeurd.

Tmoet spannend blijven zeker? :s

Slayer_Kev666
30 september 2012, 18:02
Allé Anderlecht mag onterecht met 11 spelen en Brugge krijgt een goal onterecht afgekeurd.

Tmoet spannend blijven zeker? :s

Dit is toch om te lachen hoop ik? :rofl:

ToasT
30 september 2012, 22:10
Dan gaat Standard dringend anders moeten beginnen voetballen, want Mbokani gaat niet aarzelen om hun af te straffen.
Die zal wel geschorst zijn voor dat natrappen. Alé, als de bond het aandurft om de beste speler van hun favo ploegje te schorsen.

Rikie
3 oktober 2012, 15:30
http://mondodiablo.files.wordpress.com/2011/03/2lxjk8n.gif

Jack Wilshere
3 oktober 2012, 15:33
Lemme say L-O-L bro!

spinx
3 oktober 2012, 15:35
http://i.imgur.com/4vLJk.gif

dunno
3 oktober 2012, 21:57
Zalig van Malaga :) !!!

dunno
3 oktober 2012, 22:04
LOLOL,

fuck ik had geld moeten inzetten op 'next goal for Malaga'

Burgernfries
7 oktober 2012, 14:44
Bende kutmarginalen.

Jonas89
7 oktober 2012, 15:19
Eerst ffkes de wedstrijd verkloten en nu zijn ze tevreden, de walen

Proim
7 oktober 2012, 16:15
Proto mongool.

-Steve-
7 oktober 2012, 16:43
Velen vergeten hier de elleboogstoot van Juhasz zeker?

We winnen hier verdiend, 2e helft mocht je tegen 10 man spelen. 1 kans en die komt op de lat terecht. Dat is het.

3 punten is enigste dat telt nu, zeker in de situatie waarin Standard nu zit. En tegen Anderlecht wil je altijd winnen.

Ik hoop dat uw ploegske degradeert.

J.Brown
7 oktober 2012, 16:43
Ik hoop dat uw ploegske degradeert.

Gij zijt nog triestiger dan dat ik dacht.

Booka Shade
7 oktober 2012, 17:35
Geen paniek, we spelen ze nog kapot vandaag. Fucking kutploeg.

Aux Armes
Aux Armes
Nous sommes les Standardmen
Et nous allons chanter
Et nous allons gagner
Allez Standard
Allez Standard

Lallalalalalalalalal

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jack Wilshere
7 oktober 2012, 17:41
Aux Armes
Aux Armes
Nous sommes les Standardmen
Et nous allons chanter
Et nous allons gagner
Allez Standard
Allez Standard

Lallalalalalalalalal

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nu ne grote bek tot ze weer op hun doos krijgen volgende week, dan loert de crisis weer om de hoek, lalalala.
Doe toch normaal man en provoceer ook zo niet tov steve.

Soit, nu de match die er toe doet voor mij, Club Genk

Racing_Genk
7 oktober 2012, 18:35
Tja, Hoefkens staat bekend als de domste speler uit de JPL

starspike
"Get up you fucking faggot" roept die Hoefkens dan nog... Ik snap echt perfect dat die zo verheerlijkt wordt bij FCB. Echt, ik snap dat 500%.

Svartálfar
"Get up you fucking faggot" roept die Hoefkens dan nog... Ik snap echt perfect dat die zo verheerlijkt wordt bij FCB. Echt, ik snap dat 500%.

Doe niet belachelijk klein kind.

warcraft3 playe
7 oktober 2012, 18:37

2

enj0i^
7 oktober 2012, 18:37
Haha zo ragen allemaal... Precies of we tegen Gent spelen

starspike
7 oktober 2012, 18:38
Doe niet belachelijk klein kind.

Als ik uw mening moet hebben, vraag ik er wel naar.

En ja, uiteraard ben ik verzuurd als ge twee maal op één week zo FLAGRANT gekloot wordt. Nog eens geen twijfelgevallen... Nee nee, tweemaal OVERDUIDELIJK te zien dat de beslissingen 100% fout waren.

Svartálfar
Ge kunt ook op een deftige manier reageren, maar dat kunnen de smurfjes blijkbaar niet :doc::doc::doc:

Als ik uw mening moet hebben, vraag ik er wel naar.

En ja, uiteraard ben ik verzuurd als ge twee maal op één week zo FLAGRANT gekloot wordt. Nog eens geen twijfelgevallen... Nee nee, tweemaal OVERDUIDELIJK te zien dat de beslissingen 100% fout waren.
ah sorry ik dacht dat het hier een openbaar forum was.

Trebby
tis nogtans waar
die kerel is de verpersoonlijking van alle marginaliteit wat er rond die boerenploeg hangt

boerenploeg :ironic:

Hetgeen gij zegt getuigt anders ook niet van veel maturiteit.

Lucian
7 oktober 2012, 18:48
wel chapeau voor brugge, tegen 10 man niet aan de bal komen en met 8 voor de baklijn gaan liggen

Rikie
7 oktober 2012, 18:49
"Terechte rode kaart" hihi

_DKsissor_
7 oktober 2012, 19:03
Nochtans op dit moment 1 van de vuilste middenvelders in de competitie...

:baard:

Lucian
7 oktober 2012, 19:12
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA UP YOURS BOEREEEUH

Kily_G
7 oktober 2012, 19:17
Hoefkens ga hem weer bij minste laten vallen en beginnen klagen..

sharpshot
7 oktober 2012, 19:18
Hoefkens ga hem weer bij minste laten vallen en beginnen klagen..

was meer dan fout.

Kily_G
7 oktober 2012, 19:28
Vadis kon het ook niet laten effe nog boers te trappen

ng
7 oktober 2012, 19:29
Hoefkens toch nog even overtreding maken. Hang uw schoenen aan den haak.

NotoriousP
7 oktober 2012, 19:32
Hoefkens toch nog even overtreding maken. Hang uw schoenen aan den haak.

Precies nog wat frustraties over van deze namiddag?

_DKsissor_
7 oktober 2012, 19:33
buffel ging nu een rode kaart aan vadis proberen aansmeren, belachelijke kerel

Lucian
7 oktober 2012, 19:37
vieze vuile kutploeg

ng
Bjorn marginaal.

The Black Mamba
Bah die Vleminckx wat een boer.

warcraft3 playe
7 oktober 2012, 19:38
Wat een bende marginalen spelers heeft brugge eigenlijk.

The Black Mamba
7 oktober 2012, 19:40
Blondel mongool. Wat een kutploeg dat Club vandaag is. Onbegrijpelijk.

warcraft3 playe
Afmaken die handel. Blondel :puke:

Lucian
levenslang schorsen die vuiligheid

Lucian
7 oktober 2012, 19:44
Lol, Blondel doet dat duidelijk zonder negatieve bijbedoelingen.

gelooft ge het zelf idioot?

_DKsissor_
7 oktober 2012, 19:44
Lol, Blondel doet dat duidelijk zonder negatieve bijbedoelingen.

gij moet hier ook altijd het kalf komen uithangen he

dacuba
7 oktober 2012, 19:45
Met wie van de modjes had ik overlaatst een discussie over Blondel? Hij zou zich zogezegd veel beter gedragen. Waart gij dat, Rubmifer? Hier hebt ge mijn punt.

kAstAr
7 oktober 2012, 19:53
Haha, wat een k*tploeg brugge, krijgen ze de scheids mee en kunnen ze nog niet winnen tegen 10 man :rofl:

Lucian
7 oktober 2012, 19:55
met 11 tegen 11 spelen we die kutploeg vol stampers gewoon weg
soit, niet verloren en op het einde van de rit staan we toch voor dit degoutant ploegje

caoimhin
7 oktober 2012, 20:01
met 11 tegen 11 spelen we die kutploeg vol stampers gewoon weg
soit, niet verloren en op het einde van de rit staan we toch voor dit degoutant ploegje

Je hebt het wel over de beste en meest kwaliteit bevattende ploeg van België.

waffel
7 oktober 2012, 20:03
Je hebt het wel over de beste en meest kwaliteit bevattende ploeg van België.

Anderlecht is de beste ploeg van België.

Of wat had je gedacht :s:s:s

Dankuwel Genk om Club niet teveel te laten uitlopen :p

dacuba
7 oktober 2012, 20:04
Spijtig dat je mijn goede raad niet ten harte hebt genomen..

Gij doet anders ook wel goed u best om een beetje te trollen en anderen op te naaien he, met uwe "goeie" raad. ;)
Ge zou 'm misschien eens zelf mogen opvolgen.

Trebby
7 oktober 2012, 20:05
Gij doet anders ook wel goed u best om een beetje te trollen en anderen op te naaien he, met uwe "goeie" raad. ;)
Ge zou 'm misschien eens zelf mogen opvolgen.

Wablieft? :wtf: Je mag gerust met u vriend mee afkoelen. Totaal goe bedoelde raad afschilderen als "trollen" en doen alsof ik hier de boel opnaai..

kAstAr
7 oktober 2012, 20:07
En die volderke werkt bij sporza?

Monoslay
7 oktober 2012, 21:15
Mods, geef Lamsednav eens een ban tijdens classico's, die komt hier toch maar enkel ruzie stoken en reacties uitlokken.
Zielig persoon.

Lamsednav
7 oktober 2012, 21:16
Kaartennaaier gelijk Barcelona zijde gij :)

TrickY.
7 oktober 2012, 21:17
Mods, geef Lamsednav eens een ban tijdens classico's, die komt hier toch maar enkel ruzie stoken en reacties uitlokken.
Zielig persoon.

En jij zit alleen maar te memmen omdat het tegen Barca/Messi is.

Er staan hier genoeg reacties anti-Real ook hoor.

Kiiilerke
7 oktober 2012, 21:18
Messi en ronaldo tonen nog maar eens waarom ze de beste zijn.
Monoslay; waarom zeg je dit nooit over oa puni en boerkiii?
Staan trouwens op mijn lijstje vanwege hun constante geflame.

wtf doe ik nu weer mis ? :rofl: dwaas

Kiiilerke
7 oktober 2012, 22:31
Ik krijg dus 5 strafpunten omdat Camino mij "aanvalt" terwijl ik niks heb gedaan:niceone:

psxman
8 oktober 2012, 11:49
Subtiel Newcastle en Arsenal weglaten?

Idd haha,maar zon opmerkingen is voor mij een bewijs van onkennis...
waarom reageer ik weer.

Btw precies of de spurs een betere ploeg is dan Chelsea (not..)
Ze hebben gewoon iets of wat kans omdat het weer een beladen derby zal zijn

psxman
8 oktober 2012, 11:52
Subtiel Newcastle en Arsenal weglaten?

BOOM!!!

Kiiilerke
8 oktober 2012, 11:56
Gaan we zo weer laag bij de grond beginnen doen,onkennis? goh over 100 jaar he spurs nog geen CL,Chelsea heeft er al 1..Wat is dan onkennis he....

Wie is er hier kinderachtig aan het doen ? je doet precies of Chelsea een wereldploeg is:puke: liverfool ! haha dat is iets wat mijn neefje van 5 jaar zou doen :rofl:

Hekje#
8 oktober 2012, 11:57
Leuk leuk :)

dacuba
8 oktober 2012, 12:06
Worldwide shirt sales for the last year !! Man utd 1.4 million, Chelsea 950,000, LIVERFOOL 810,000

LIVERFOOL 810,000

LIVERFOOL

Gaan we zo weer laag bij de grond beginnen doen.

..

Precies wel.

psxman
8 oktober 2012, 12:10
..

Precies wel.

Ok die tekst heb ik gekopieerd,had Shitty al veranderd in City zelfs ,maar dat over het hoofd gezien....
wa zou ik nu tegen liverpool nog hebben...

Wilcao
8 oktober 2012, 12:12
Waar in godsnaam komt die psxman vandaan? Is die ontsnapt uit de ballenbak van Mc Donalds ofzo?

Kiiilerke
8 oktober 2012, 12:12
Is spurs dan geen bijelkaar gekochte ploeg ofwa? HAHA

http://25.media.tumblr.com/tumblr_mauc4i26Wu1rpnhn1o1_500.png

mojojojo
8 oktober 2012, 13:05
eerste keeper van Servië out.
nog 4 dagen! aftellen kan beginnen, maar tis hier zo stil precies :p

We vermijden u een beetje omdat ge nogal een Servische kop hebt.

Foose
8 oktober 2012, 13:15

I lolled :D

Mudi
8 oktober 2012, 13:55
Voorval met blondel was toch geen natrappen? Serieus... Kan het natuurlijk niet met 100% zekerheid zeggen gezien iedereen zijn verleden kent maar als je puur op beelden afgaat krijgt hij een serieuze stamp, hij kijkt omhoog met de ogen dicht en draait zich half en geeft een soort van pijn reflex met zijn benen. Zijn ogen zijn GEEN SECONDE gericht op de genk speler. Hier kan je niets over zeggen imo.http://thechive.files.wordpress.com/2011/03/markey_mark_wtf.gif?w=477&h=252

ShRule
8 oktober 2012, 14:14

Racistischhhh!! ;) Waarom kan een "allochtoon" geen supporter zijn van de rode duivels waar de kapitein Kompany heet en Marouane en andere kleurlingen zo belangrijk zijn voor de ploeg :)

fcberke
8 oktober 2012, 19:19
standard een fikse boete en voor een leeg publiek in o.a. de volgende thuismatch(en) tegen anderlecht lijkt mij een terechte straf

ja zo werkt het wel pina :rofl:

Jack Wilshere
11 oktober 2012, 23:02
Alez vooruit, 't is weer de tijd dat ze bochten van 180° maken:

Mercedes van volcem... Wa ne porno voornaam!

Tuninboy
12 oktober 2012, 21:14
En die werkt blijkbaar als commentator voor Belgacom?? :lol:

ZO ne droevige telecombedrijf...

kay-gell
12 oktober 2012, 21:17
Ik ga sws is aan wa vochtverlies lijden

Tijd van de maand?

rizla +
13 oktober 2012, 22:41
yes you can have a very good english speech

Star wars kan je huren. Dit hier is gras, een bal, en 22 idioten die erachter lopen.

Cpt. Kablammo
13 oktober 2012, 22:42
Echt rizla, nog steeds, na een jaar of 4 leesi k uw posts en denk ik altijd bij mezelf: wtf am I reading?

rizla +
13 oktober 2012, 22:43
Echt rizla, nog steeds, na een jaar of 4 leesi k uw posts en denk ik altijd bij mezelf: wtf am I reading?

Dat is omdat ik het schijt heb aan de manier van denken bij sommigen. Het schijt ;)

NemesisBE
13 oktober 2012, 22:44
:wtf:

TheRedDevils
13 oktober 2012, 22:47
Mods, kuis dat hier eens op. Of smijt rizla uit de usergroup.

rizla +
13 oktober 2012, 22:48
Mods, kuis dat hier eens op. Of smijt rizla uit de usergroup.

Ah ja, en waarom?

Foose
13 oktober 2012, 22:52
Dat is omdat ik het schijt heb aan de manier van denken bij sommigen. Het schijt ;)

Gij vindt uw eigen ook nogal wat éh :bow:

rizla +
13 oktober 2012, 22:57
Gij vindt uw eigen ook nogal wat éh :bow:

Neen, ik wéét gewoon dat ik beter ben dan sommigen. Maar geloof mij, ik heb heel erg veel slechte kanten. Koppigheid is er een van.

rizla +
14 oktober 2012, 00:41
Amen, en het zijn dat soort eikels die liever van forum veranderen, niet ik...

Kiiilerke
16 oktober 2012, 14:31
Ach, ik las een ander artikel waar er stond dat ie 4 wedstrijden effectief geschorst is.
Maar blijkbaar 3... typisch

de paarse bond !!!!

The Dictator
16 oktober 2012, 22:31
Schotland zal 3goals scoren in 3min

Bubba
20 oktober 2012, 15:36
Hahaha, payback voor die kuttenkop Walker.

Mata goddelijk!

kAstAr
20 oktober 2012, 15:42
Wat jammer toch voor Kiiilerke ^^

Kiiilerke
20 oktober 2012, 15:45
Wat jammer toch voor Kiiilerke ^^

amaai nog niet ! mijn dag naar de klote !:ironic: dan zitten die chelseaboys te zagen dat ik antisupporter maar ze zoeken het wel altijd zelf ;)

TheRedDevils
20 oktober 2012, 17:56
Stop eens met falen Lukaku, dankzij u wint City hier nog.

caoimhin
20 oktober 2012, 17:57

Ga ergens anders debiel doen wil je.

Kily_G
20 oktober 2012, 17:57

Zou je beter zeggen tegen die van WBA dat totaal verkeerd de bal controleert in de baklijn zodat die van City kunnen counteren :niceone:

TheRedDevils
20 oktober 2012, 17:58
Ga ergens anders debiel doen wil je.

Ging maar af op de comments hier? Heeft blijkbaar veel kansen gemist.

Wilcao
20 oktober 2012, 18:08

Het ergste is ook nog dat je het meent...

/facepalm

Kily_G
20 oktober 2012, 20:09
Der is maar ene da kan voetballen daar en elke week scoort hij :doh:

Tuninboy
22 oktober 2012, 18:32
Eigen jeugd.. Dat bestaat bijna niet meer. ;)
Zijn allemaal weggepikte talentjes.

:ironic::ironic:

Marginale
23 oktober 2012, 12:52
Tgeld is op bij die fusieclub en nu zoeken ze een goedkope manier om onder een zwaar contract uit te komen.

Jepjep
23 oktober 2012, 21:19
Ik heb dat bij elke neger.

warcraft3 playe
25 oktober 2012, 18:00
Dat is het "signaal" of de "mening" van een rouwband ferm misbruiken voor wat populariteit te winnen bij die werknemers.

Kerel doe is fucking normaal :) Weet je hoe hard nieuws dit is voor Limburg. iedereen kent wel iemand die daar werkt... Ik hoop dat brugge verliest met 20- 0 gewoon voor u.

Mrja, sommige mensen snappen niets. Ik ga vanavond kijken met een rouwband aan in het stadion.

Milfhunter
26 oktober 2012, 13:15
http://youtu.be/UUFtABc8TdI?t=1m12s

:D

Jack Wilshere
27 oktober 2012, 17:49
Mongols on tour precies... :p

gimantalon
28 oktober 2012, 12:38
En hier is het filmpje:

Newcastle United vs Club Brugge K.V. (25.10.2012) - YouTube (http://youtu.be/5K1KZ6Fdr4k)

hahaha, sorry maar dit is hilarisch. precies een bende apen, super :rofl:

The Dictator
28 oktober 2012, 18:46
Tchite zag er beter uit in een Standard shirtje
dan in het blauw hahah

Fella
30 oktober 2012, 19:15
Een stream voor een JPL match?
Wie kijkt daar nu naar..
http://media.tumblr.com/tumblr_lvfaacB9Vf1qkz1ro.gif

Tuninboy
1 november 2012, 18:18
Haha en onderweg nog een paar high fives aan het uitdelen :rofl:

:lol::lol:

http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_sportnieuws/MG_voetbal/1.1300881

Pseudo
2 november 2012, 16:18
"een verstoord sociaal leven" lmao

ga werkt eens in een fabriek en hou aub uw bakkes

Nappa
2 november 2012, 19:11
Als ge een bepaald talent hebt en de markt is bereid u daar zo rijkelijk voor te vergoeden? Ja, dan vind ik dat best normaal.

Hier nog een aantal talenten die goed beloond worden:

- Moorden
- Liegen
- Oorlogje voeren
- Stelen

(Huurmoordenaar, martelaar, dictator,...)

Misschien moeten we gewoon sport afschaffen. Ontspanning ook. Eigenlijk gewoon alles wat leuk is, en al het geld dat daarnaartoe zou kunnen gaan, pompen we allemaal in uw suggesties.

Het zou maar een troosteloze wereld zijn.

Heb jij een licht mentale achterstand ofzo?