PDA

Volledige versie bekijken : IDW comics

Wade Wilson
22 juli 2012, 12:12
Wegens het gebrek aan een actief topic over IDW, maak ik er eventjes eentje aan. Het is namelijk niet enkel Marvel en DC die met toffe verhalen afkomen.
Je moet maar denken aan 30 Days of Night en het geweldige Locke & Key om te weten dat men er bij IDW ook wat van kan! ^^
Ze werken echter vooral met grote franchises zoals Star Trek, Doctor Who, TrueBlood, Teenage Mutant Ninja Turtles en uiteraard ook Transformers! Vooral deze laatste weten mij persoonlijk te bekoren. Er is echter een probleempje: ieder Transformers universum krijgt een comic en er blijven er maar bijkomen xD Onlangs zijn er weer twee nieuwe aangekondigd: IDW lanceert nieuwe digitale Transformers comic en miniserie

Is soms ook moeilijk om een bepaalde TPB aan betaalbare prijs te vinden omdat ze die niet meer vinden. Een goed voorbeeld hiervan is Megatron Origins :) Nog mensen die graag IDW comics lezen?

VictorVonDoom
23 juli 2012, 10:54
ben de magic the gathering comics aan het lezen en je krijg een kaart gratis..

Wade Wilson
25 juli 2012, 13:51
ben de magic the gathering comics aan het lezen en je krijg een kaart gratis..
Dat is altijd leuk :p
Heb die al in Outpost zien liggen, maar nog nooit iets gehad van: Gotta have it
Zijn ze de moeite? :)

999ghosts
26 juli 2012, 18:00
TrueBlood

Nog mensen die graag IDW comics lezen?

Gekocht vanaf nr 1 omdat ik de TV serie super vind. De comics, een pak minder goed.

Wade Wilson
2 augustus 2012, 20:02
Gekocht vanaf nr 1 omdat ik de TV serie super vind. De comics, een pak minder goed.

Dat is minder, zal wel zien want heb nog een hoop te lezen eer ik er aan begint :D

VictorVonDoom
3 augustus 2012, 18:31
Dat is altijd leuk :p
Heb die al in Outpost zien liggen, maar nog nooit iets gehad van: Gotta have it
Zijn ze de moeite? :)

ja ze zijn de moeite
maar ze vervolgen wel
Thief #1 volgt op de eerste 4

gilles.be
3 augustus 2012, 20:47
Locke & Key staat al een tijdje op mijn te lezen lijstje.

Wade Wilson
9 augustus 2012, 18:23
ja ze zijn de moeite
maar ze vervolgen wel
Thief #1 volgt op de eerste 4

Thanks, is handig om te weten :)
Heb vandaag Transformers Autocracy gekocht, ben benieuwd :) Tekeningen zien er alvast cool uit :D

kunkknuckle
9 augustus 2012, 22:46
The Transformers IDW collection van 1 t/met 6 gekocht, gelezen en goedgekeurd

Daarnaast ook Cobra Civil war vol 1 en 2

Wade Wilson
10 augustus 2012, 01:13
The Transformers IDW collection van 1 t/met 6 gekocht, gelezen en goedgekeurd

Daarnaast ook Cobra Civil war vol 1 en 2
Transformers is en blijft een goeie reeks ^^
Blij dat je er ook van genoten hebt :)

Hoe is Cobra Civil War? :)

VictorVonDoom
10 augustus 2012, 16:28
vandaag Spellthief #2 (Magic the gathering) gekocht

kunkknuckle
10 augustus 2012, 19:02
@Wade Wilson, ge kunt cobra civil war met een gerust hart aanschaffen, ik heb de 2 comics met veel plezier gelezen

VictorVonDoom
11 augustus 2012, 22:21
heb vroeger GI joe en transformers nog gelezen toen ze in het nederlands bij junior press uitkwamen, spijtig genoeg heb ik ze verkocht

Wade Wilson
22 augustus 2012, 18:37
@Wade Wilson, ge kunt cobra civil war met een gerust hart aanschaffen, ik heb de 2 comics met veel plezier gelezen
Moet je daarvoor de vorige reeksen gelezen hebben of zo? :)

memorexxx
23 augustus 2012, 09:34
Die Magic The Gathering comics ga ik me toch ook eens aanschaffen. Als het tegenvalt geef ik het aan men maat die alles van MTG spaart... :D

Kheb ook zo'n omnibus van Metal Gear Solid. Ik dacht dat deze ook van IDW is en kvond die ook wel cool. Lock & Key heb ik het eerste volume van, de rest volgt sowieso.

Is er iemand die die comics van The Teenage Mutant Ninja turtles al heeft gelezen? If so, zijn ze de moeite? Uit pure nostalgie zou ik me ze direct aanschaffen... :p

Verder wil ik 30 Days of Night ook wel lezen, maar dat zijn wel al redelijk veel volumes dacht ik, dat gaat m'n portemonee niet zo tof vinden. Tank Girl ga ik sowieso eens allemaal verzamelen, de film was hilarisch, dus die comics zal ook wel in orde zijn.

VictorVonDoom
23 augustus 2012, 10:53
dan moet je er rap bij zijn, ik weet niet of je de vorige reeks nog opnieuw kunt bestellen van magic (ik heb die op tijd besteld)

memorexxx
23 augustus 2012, 11:31
dan moet je er rap bij zijn, ik weet niet of je de vorige reeks nog opnieuw kunt bestellen van magic (ik heb die op tijd besteld)
De eerste minireeks is blijkbaar ook uit als TradePaper. Ik koop liever TP's dus dat is ideaal voor mij...Zal wsl toch wel nog effe in print blijven denk ik, MTG fanbase is huuuuge... :p

VictorVonDoom
25 augustus 2012, 12:35
maar dan heb je de extra kaarten niet die ze gaven bij de eerste issues

Wade Wilson
25 augustus 2012, 19:06
Die comics van de Turtles (de ongoing en de micro series) zijn zeker de moeite ;)
Niet om reclame te maken, maar dan weet je wat ik er van vond: Teenage Mutant Ninja Turtles: Change is constant | (http://popcul.be/teenage-mutant-ninja-turtles-change-is-constant/)

Locke & Key ga je zeker en vast geen spijt van hebben :)

memorexxx
27 augustus 2012, 10:02
@VictorVonDoom : Die kaarten vind ik niet zo belangrijk, ik speel enkel EDH en m'n decks zijn atm volledig af... :D
@Wade Wilson : Coole review, nu ga ik ze zeker kopen! Heroes in a half shell, Turtle powaaaa! :D

Wade Wilson
2 september 2012, 15:01
Moet je echt doen, die reeks is een van de betere dat ik momenteel volg (en volg er véél xD). Onlangs ook Transformers the IDW Collection 1 gekocht omdat ik nergens nog Megatron Origins vond, enkel nog als single issues en ik verzamel geen singles meer (behalve de Batman variants).
Leuk verhaal dat van Megatron, benieuwd of Autocracy er eigenlijk op aansluit :)
Dit gaan jullie misschien ook interessant vinden, een interview met IDW haar Chris Ryall: Interview: Chris Ryall | (http://popcul.be/interview-chris-ryall/) gekend als zijnde de big boss en de schrijver van oa de Shaun of the Dead comic :D