PDA

Volledige versie bekijken : Engels voetbal 2012-2013

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Vedeco
18 juni 2012, 10:11
http://3.bp.blogspot.com/__XBKreub5FQ/S9boWAEqaII/AAAAAAAAABM/1mpnirHVrpU/s1600/300px-Premier_League.svg.png

Eerste 3 thuiswedstrijden van Liverpool volgend seizoen: City, Arsenal, United. :unsure:

Anyway, het volledige speelschema voor het seizoen 2012-2013: Barclays Premier League 2012/13 fixtures released (http://www.premierleague.com/en-gb/news/news/barclays-premier-league-2012-13-fixtures-day.html)

Maxwell
18 juni 2012, 10:12
FIRST :unsure:

St0wned
18 juni 2012, 10:14
Dat gaat een moeilijke start worden voor Liverpool. Hopelijk zijn de jongens op tijd klaar!

Hekje#
18 juni 2012, 10:17
Op de eerste speeldag na, moeten de eerste 5 wel te doen zijn voor de spurs.

gamer5
18 juni 2012, 10:55
Maja je, eerste 3 thuismatche City, Utd en Arsenal!! Van een vuurdoop gesproken voor Rodgers :D Als we in en rond de top 4 kunnen blijven tegen december zie ik het wel zitten. In December zouden we veel punten moeten rapen. Maart - April idem.

Tis toch weer opvallend hoe een gebalanceerd schema United heeft buiten de wat moeilijke opener.

mtm
18 juni 2012, 11:13
Tis toch weer opvallend hoe een gebalanceerd schema United heeft buiten de wat moeilijke opener.

Hoezo?

Liverpool, Spurs, Stoke, Chelsea en Arsenal na mekaar in september/oktober. Elke ploeg heeft wel een kutperiode lijkt me. Maar elke match moet ook gespeeld worden, dus laat maar komen.

gamer5
18 juni 2012, 11:18
ah ow had ik precies over gekeken :p das ook zo ne kaksite die van united he.

mm idd, had toch liever hun openingswedstrijden gehad als de onze! :D Het EK kan me al nix nimeer schelen, bring on 18 augustus!!

Weet iemand wanneer ticketverkoop start via Thomas Cook Sports? Want dit seizoen gaat het er toch eens van komen ze!

BeeLz
18 juni 2012, 11:53
Niks meer gehoord over AVB, nu wel rumours dat Spurs Blanc als manager willen. Lijkt me ook onrealistisch maar toch wel een teken dat ze op zoek zijn naar een echt goede vervanger en ze daar ook voor willen betalen.

Bubba
18 juni 2012, 12:08
Eerste matchen tegen Wigan, Newcastle, Reading, QPR en Stoke. Valt goed mee. Nu eens zien hoe ik aan tickets kan geraken. :p

Wilcao
18 juni 2012, 12:25
Go belgische invasie, go!!!!

s.i.m.o.n
18 juni 2012, 12:30
Arsenal begint ook niet simpel anders:

Sunderland thuis
Stoke uit
Liverpool uit
Southampton thuis
Man city uit
Chelsea thuis

Slechter dan vorig seizoen kunnen ze wel bijna niet beginnen :D
Nog 2 gerichte transfers + RvP proberen te houden en we zouden er klaar voor moeten zijn!

Rivfader
18 juni 2012, 13:42
Over een vuurdoop voor Rodgers gesproken.

Mudi
18 juni 2012, 14:15
Arsenal begint ook niet simpel anders:

Sunderland thuis
Stoke uit
Liverpool uit
Southampton thuis
Man city uit
Chelsea thuis

Slechter dan vorig seizoen kunnen ze wel bijna niet beginnen :D
Nog 2 gerichte transfers + RvP proberen te houden en we zouden er klaar voor moeten zijn!

Ik vind het beginschema nog redelijk. Liever Sunderland en Stoke in het begin van het seizoen dan in december waartegen we dan altijd punten verspelen.
Vervolgens Liverpool uit als derde wedstrijd is ideaal want Rodgers heeft wat tijd nodig om de ploeg op gang te laten kunnen komen. Het kan in ons voordeel spelen.
Chelsea snel spelen is ook een voordeel want die ploeg moet nog volledig ingespeeld geraken.

En dan hebben we een rustige oktober en een redelijk gemakkelijke december met enkel twee verplaatsingen.

Ik vind de terugronde echt klote maar goed, zoals al gezegd iedereen heeft een klote periode dit jaar.

Jonas89
18 juni 2012, 16:10
Eerste matchen tegen Wigan, Newcastle, Reading, QPR en Stoke. Valt goed mee. Nu eens zien hoe ik aan tickets kan geraken. :p

ik moet zeker zijn dat de wedstrijden vast staan als ik tickets bestel, omwille van de Eurostar/Hotel. Want in Engeland verzetten ze alles graag ne keer van uren/datums

Bubba
18 juni 2012, 16:48
ik moet zeker zijn dat de wedstrijden vast staan als ik tickets bestel, omwille van de Eurostar/Hotel. Want in Engeland verzetten ze alles graag ne keer van uren/datums

Inderdaad, das het probleem. Maar ben van plan om zelf te rijden, dus het enige wat ik moet plannen is een cheap motelleke daar ergens, dus da zal geen probleem zijn denk ik. Ge moogt altijd meerijden, naft is free! :p

mtm
18 juni 2012, 17:12
Gewoon een hostel pakken, ietsje buiten het centrum. De laatste keer dat ik ben geweest, was dat 20 euro voor een nachtje. Dan pakt ge daar vlotjes de metro en knalt ge gewoon Fulham Broadway uit, te handig.

Alcoholic Punk
18 juni 2012, 18:20
Mijn trips staan ook al vast.
November en december is wel geen makkelijke maand voor ons met tottenham, man u, chelsea en liverpool na elkaar.

Radbraker
18 juni 2012, 18:34
Amai, Liverpool moet direct al beginnen met een 0/9 :unsure:

Just kidding

Jonas89
18 juni 2012, 19:30
Inderdaad, das het probleem. Maar ben van plan om zelf te rijden, dus het enige wat ik moet plannen is een cheap motelleke daar ergens, dus da zal geen probleem zijn denk ik. Ge moogt altijd meerijden, naft is free! :p

Ik heb al paar keer naar Ibis Hotel Euston geweest, zeer goed hotel in het centrum en niet duur.

Bubba
18 juni 2012, 19:32
Ik heb al paar keer naar Ibis Hotel Euston geweest, zeer goed hotel in het centrum en niet duur.

Idd, die ketens zijn meestal wel vrij cheap, thanks for the tip!

Jonas89
18 juni 2012, 19:37
Idd, die ketens zijn meestal wel vrij cheap, thanks for the tip!

Ik neem dat omdat het dicht tegen de Eurostar-terminal ligt, natuurlijk is nog altijd duurder dan een cheap motelleke. Maar is het "goedkoopste" is die regio.

Ligt op ne steenworp van Euston Underground. Ook voor naar Wembley te gaan is dit Hotel goed.

Alcoholic Punk
18 juni 2012, 19:40
Als het naar londen is, is gewoon op en af goed te doen.
Zo doe ik het altijd. Spaart heel wat uit.

Rivfader
18 juni 2012, 20:16
Amai, Liverpool moet direct al beginnen met een 0/9 :unsure:

Just kidding

Speciaal voor jou gaan ze 9/9 halen! :angry:

TheRedDevils
18 juni 2012, 20:33
City heeft alvast een veel beter schema gekregen...:)
Mancini Mob (and Chelsea) will play five of six PL fixtures immediately after Champions League at HOME... United will play five of their six AWAY!

Bubba
18 juni 2012, 20:42
Als het naar londen is, is gewoon op en af goed te doen.
Zo doe ik het altijd. Spaart heel wat uit.

Bwa, toch altijd handig denk ik om na de match ergens te kunnen slapen en de dag erna uitgerust terug te tijden. Uiteindelijk kost het ook niet zoveel hé, voor een simpele overnachting. Zoals mtm al zei, goedkoop ergens net buiten het centrum ofzo en met de metro.

Alcoholic Punk
19 juni 2012, 13:50
Bwa, toch altijd handig denk ik om na de match ergens te kunnen slapen en de dag erna uitgerust terug te tijden. Uiteindelijk kost het ook niet zoveel hé, voor een simpele overnachting. Zoals mtm al zei, goedkoop ergens net buiten het centrum ofzo en met de metro.

Als ge zo vaak gaat gelijk ik zijde content om 20€ per trip te kunnen uitsparen :D

Bubba
19 juni 2012, 13:50
Als ge zo vaak gelijk ik zijde content om 20€ per trip te kunnen uitsparen :D

Hoevaak ga je misschien? :p

Alcoholic Punk
19 juni 2012, 13:59
Gemiddeld zo'n 15x per seizoen (away trips inbegrepen, dewelke meestal wel met overnachting zijn).

Zal komend seizoen wel minder zijn, vind de pl niet zo interresant qua wedstrijden.

mtm
19 juni 2012, 23:52
Er zijn contacten geweest tussen beide partijen, niets meer dan dat. Ik zeg niet dat het niet zal gebeuren, maar hoe voorbarig allemaal...

Tottenham set to offer manager's job to André Villas-Boas | Football | The Guardian (http://www.guardian.co.uk/football/2012/jun/19/tottenham-andre-villas-boas)

The Guardian bevestigt dus de (grote) interesse, maar voorlopig is er nog geen aanbod aan AVB gedaan. Het zal hoe dan ook niet meer lang uitblijven.

Dat wordt nog leuk met die nieuwe coaches bij Chelsea (definitief), Liverpool en Spurs.

Cpt. Kablammo
20 juni 2012, 00:16
mtm, wat verwacht je van Rodgers? Zijn eerste optreden bij een topclub terwijl Liverpool nu een slimme en gerichte aanpak nodig heeft. Zal dat gaan lukken? :p

dacuba
20 juni 2012, 00:20
Ben benieuwd naar onze Belgen!

Philharmoniker
20 juni 2012, 00:38
Tottenham set to offer manager's job to André Villas-Boas | Football | The Guardian (http://www.guardian.co.uk/football/2012/jun/19/tottenham-andre-villas-boas)

The Guardian bevestigt dus de (grote) interesse, maar voorlopig is er nog geen aanbod aan AVB gedaan. Het zal hoe dan ook niet meer lang uitblijven.

Dat wordt nog leuk met die nieuwe coaches bij Chelsea (definitief), Liverpool en Spurs.

het rare is ga je wel zeker kunnen zijn of dat die trainer voor het effect heeft gezorgd als het beter gaat met dezelfde spelersgroep..
zie bv krc genk, dat bengelt in po2 om het jaar erop kampioen te spelen...
niet echt vergelijkbaar maar toch..

dacuba
20 juni 2012, 00:46
Ik kwam dit nog net even tegen: André Villas-Boas insists Roman Abramovich backs him for long haul | Football | The Guardian (http://www.guardian.co.uk/football/2011/dec/01/andre-villas-boas-chelsea)

:D

mtm
20 juni 2012, 01:05
mtm, wat verwacht je van Rodgers? Zijn eerste optreden bij een topclub terwijl Liverpool nu een slimme en gerichte aanpak nodig heeft. Zal dat gaan lukken? :p

Laat ik om te beginnen stellen dat ik geen voorstander was. Ik ben één van die fans die vindt dat Dalglish min of meer onheus behandeld is. Hij heeft nooit de volledige steun gehad van de eigenaars, wél van alle fans. Dat heeft ervoor gezorgd dat hij dit seizoen nog heeft mogen afmaken. Ja, een deel van zijn transfers waren slecht. Ja, hij had verkeerde tactische beslissingen genomen op bepaalde momenten. Ja, hij had een slechte relaties met de pers gecreëerd. Maar als er één bewijs is van het feit dat hij alleen stond, was het wel de hele Suarez-soap. Niemand wees Kenny terecht of trad naar de voorgrond, niet Ayre, niet Henry, niet Werner. Niemand. Maar Bellamy omschreef het onlangs (http://youtu.be/5renXdG8w08?t=2m38s) redelijk goed. En Bellamy was niet de enige speler die openlijk het vertrek betreurde. Ook Lucas, Kuyt en Suarez vonden het enorm jammer. En de continuïteit die de club zo hard nodig had, werd weer doorbroken.

Maar om op uw vraag terug te komen: ik heb enorm veel vertrouwen in Rodgers en ik denk dat hij, op termijn, een schitterende zet kan blijken. Sinds het duidelijk werd dat hij coach ging worden, heb ik misschien wel een stuk of 30 blogs/opiniestukken/analyses/columns/... gelezen over de mens, de tacticus, de analist, de motivator maar vooral de ideoloog die Rodgers is. Als ge eens wat tijd hebt, raad ik u zeker aan van dit stukje eens te lezen:

Brendan Rodgers: Spain have been a great model for me over many years | Stuart James | Football | The Guardian (http://www.guardian.co.uk/football/2012/may/11/brendan-rodgers-swansea-city)

Dit zegt eigenlijk alles over hem en zijn idee over voetbal. Met de beperkte middelen bij Swansea (geen eigen accommodatie, geen eigen velden, ...) werd gezegd dat ze geen kans hadden om te slagen in de Premier League. En zijn manier van voetballen zou genadeloos worden afgestraft als te naïef en te on-Engels. Maar hij heeft zijn ideeën dermate kunnen overbrengen naar de spelers en de hele club, inclusief de jeugdreeksen.

Rodgers heeft op de persvoorstelling ook een enorm goede indruk nagelaten, door de juiste snaren te raken. Fans zijn altijd bezig over 'The Liverpool Way', de manier van spelen die de club vroeger zo kenmerkte, maar die de laatste jaren verloren geraakte, vooral door Hodgson. Die had indertijd als trainer Agger gevraagd om minder uit te voetballen maar een directe manier van spelen te hanteren. Agger had daar openlijk kritiek op gegeven want hij vond dat geen manier van spelen. 'Pass & move' was vroeger een slagzin bij de club, en Rodgers heeft benadrukt dat het zijn doel is om terug te grijpen naar de manier die Liverpool zoveel successen heeft bezorgd.

Een maandje geleden postte ik hier nog over een nieuwe structuur die de eigenaars wouden invoeren bij de club:
http://www.9lives.be/forum/16324010-post3879.html

Rodgers had die beslissing autoritair geweigerd en het was een voorwaarde, dat dit niet doorging, om een akkoord te vinden. Er komt dus geen sportdirecteur die nog boven Rodgers zou staan. Rodgers wil zelf de club organiseren op zijn manier, en zich omringen met verschillende personen die als team beslissingen nemen. Dit vind ik ook een positief signaal want hiermee erkent Rodgers dat hij zijn verantwoordelijkheid opneemt, maar eveneens hulp wil aanvaarden om de club vooruit te helpen.

Uit al zijn interviews kan ik meer dan genoeg vertrouwen halen om de toekomst van de club positief tegemoet te zien. Maar één belangrijke factor blijft staande: tijd... Er zijn een aantal spelers die perfect passen in zijn visie (Reina, Agger, Johnson, Lucas, Suarez) maar het zal een hele poos duren voordat de spelers aangepast zijn aan de nieuwe manier van werken. Want het vergt een enorme inspanning om over te schakelen op zijn soort voetbal met hoge en snelle pressing, passing, positionering en vooral de intelligentie die ermee gepaard gaat (zoals hij ook duidelijk maakt in dat artikel in The Guardian). Dus vooral niet weer de verwachtingen te hoog leggen lijkt de boodschap. En op termijn zal de club, van zijn werk, de vruchten kunnen plukken.

gamer5
20 juni 2012, 11:03
Goede post mtm! Was zelf ook niet echt opgezet met Rodgers voor zijn aantstelling maar ben toch ook van mening veranderd na wat artikels gelezen te hebben.

Vond persoonlijk wel dat Dalglish zijn tijd op was, hij is een legende maar de vorm in de 2de helft van het seizoen en het wijgeren van een spits te kopen in januari waren er echt te veel aan. Als je die man zijn passie ziet heb je er echt moeite mee om die nog een seizoen te ontzeggen maar daarvoor zijn de eigenaars er. Zij moeten de juiste beslissingen nemen, hoe hard ook. Moest ik de eigenaar zijn, ik zou hem ook niet meer met mijn geld vertrouwen. Hoewel de hoge transferbedragen voor een groot deel aan Comolli te wijten.

De pass & move is niet weggegaan door Hodgson hoor. Dat is al veel langer geleden. Benitez speelde ook geen pass & move, maar grotendeels counter voetbal. Denk ook niet dat we dat volgend jaar gaan zien persoonlijk. We hebben er de spelers niet voor om dat te doen en er is geen budget om veel nieuwe spelers te kopen. Rodgers heeft al gezegd dat hij de stijl gaat aanpassen naar het personeel dat hij heeft, maar dat het uiteindelijke doel wel aantrekkelijk voetbal is. Met Carroll,Adam en de vleugelspelers die wij hebben kan je zo een voetbal niet spelen, die zijn gewoon technisch niet begaafd genoeg. Denk dat het wel een vorm van possession voetbal zal worden, maar het zal toch een iets directere stijl worden als 'tiki taka'.

Alcoholic Punk
20 juni 2012, 13:08
Diame naar West Ham

Diame deal agreed | News | Latest News | News | West Ham United (http://www.whufc.com/articles/20120620/diame-deal-agreed_2236884_2817081)

Zafùn
20 juni 2012, 13:36
Goede speler met die Diame, echt een fysiek beest.

Over dat Pass&Move spel, ik vind dat allemaal zo vaag. Wat wil dat nog zeggen in huidige voetbalbegrippen?

Alcoholic Punk
22 juni 2012, 08:11
Green officieel naar QPR.

Dubbel gevoel bij, neem hem een vertrek op zich niet kwalijk, heeft tenslote mee gezakt en ons terug mee naar de pl gebracht en steeds 100% inzet in al die jaren.

Alleen zie ik totaal in waarom je dan in godsnaam WH zou ruilen voor QPR.
Sportief gezien zeker geen verbetering, denk zelf dat wij meer kans maken om in de pl te blijven dan qpr. Enkel zij wouden meer geven dan wij per week en dus is hij naar daar.
En dat vind ik jammer.

Nu ik wens hem het beste en bedankt voor de jaren dienst.

gamer5
22 juni 2012, 09:54
Green officieel naar QPR.

Dubbel gevoel bij, neem hem een vertrek op zich niet kwalijk, heeft tenslote mee gezakt en ons terug mee naar de pl gebracht en steeds 100% inzet in al die jaren.

Alleen zie ik totaal in waarom je dan in godsnaam WH zou ruilen voor QPR.
Sportief gezien zeker geen verbetering, denk zelf dat wij meer kans maken om in de pl te blijven dan qpr. Enkel zij wouden meer geven dan wij per week en dus is hij naar daar.
En dat vind ik jammer.

Nu ik wens hem het beste en bedankt voor de jaren dienst.

Bij QPR zit er ne rijke sjeick achter. Die gaan veel goeie spelers kopen, gaan voor top 10 spelen volgend seizoen.

Alcoholic Punk
22 juni 2012, 10:58
Diene Fernandez?
Sorry maar die geeft geen moer om de club, is er enkel om wat geld te verdienen door er zo min mogelijk in te steken.

Heeft meermaals bij ons komen aankloppen met het verhaaltje dat hij enorme wh fan is en in de club wil investeren, heeft nooit ingegaan op de vraag om effectief te investeren om zich te bewijzen als mogelijke eigenaar. Paar weken later was hij de baas bij qpr.

Wilcao
22 juni 2012, 11:08
Die heeft toch redelijk wat spelers gehaald? Of waren Cisse, Taiwo en Barton gehuurd?

Jonas89
22 juni 2012, 13:35
wow :love:

BPS IMAGES REVEALED | Latest Chelsea News | Team & Transfer News | Chelsea FC | Chelsea (http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2819314,00.html)

Vedeco
22 juni 2012, 13:48
Stayen in 't groot!

Jonas89
22 juni 2012, 14:35
Stayen in 't groot!

idd, en ook één van de mooiste stadions in België

gamer5
22 juni 2012, 15:33
Diene Fernandez?
Sorry maar die geeft geen moer om de club, is er enkel om wat geld te verdienen door er zo min mogelijk in te steken.

Heeft meermaals bij ons komen aankloppen met het verhaaltje dat hij enorme wh fan is en in de club wil investeren, heeft nooit ingegaan op de vraag om effectief te investeren om zich te bewijzen als mogelijke eigenaar. Paar weken later was hij de baas bij qpr.

Diene is daar toch veel geld aan het inpompe. Cisse, Barton, Taiwo (aloewel die geleend was denk ik), Zamora zijn toch geen spelers die je links aan een degradatiekandidaat. Diene Hughes is natuurlijk wel nen ongelooflek slechte trainer, dus presteren zulle ze ni :D

Bubba
22 juni 2012, 17:45
wow :love:

BPS IMAGES REVEALED | Latest Chelsea News | Team & Transfer News | Chelsea FC | Chelsea (http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2819314,00.html)

Inderdaad, zou echt een magnifiek stadion zijn. :applause:

Gavin
22 juni 2012, 17:48
Was dat power station plan niet afgeschoten?

Bubba
22 juni 2012, 17:51
Was dat power station plan niet afgeschoten?

Bijna afgeschoten i guess. :p

De grond gaat naar één of ander Maleisisch (?) consortium, en Chelsea is blijkbaar met hen aan het onderhandelen. Veel kans is er niet, maar hoop doet leven! :woohoo:

gamer5
25 juni 2012, 09:05
Begrijp niet goed waarom Chelsea een nieuw stadion moet hebben...

Ze vullen nu Stamford Bridge nog niet :s

Jonas89
25 juni 2012, 09:10
lol, daarom dat ik maar 1 (hoogstens 2) tickets kan bestellen ? Stadion wordt sowieso te klein, 60-65000 zou al een stuk beter zijn

gamer5
25 juni 2012, 09:14
In de premier league vult Chelsea de helft van de tijd hun Stadion niet. Enkel Champions league verkopen ze uit en de topmatchen. Als je een nieuw stadion bouwt, moet je om uit de kosten te geraken dat elke week vullen.

Jonas89
25 juni 2012, 09:25
Naar mijn weten is het elke week goed uitverkocht, heb daar maar zelden lege plaatsen gezien.

wiiim
25 juni 2012, 09:26
In de premier league vult Chelsea de helft van de tijd hun Stadion niet. Enkel Champions league verkopen ze uit en de topmatchen. Als je een nieuw stadion bouwt, moet je om uit de kosten te geraken dat elke week vullen.

Geld is toch echt geen probleem voor chelsea

mtm
25 juni 2012, 09:41
Geld is toch echt geen probleem voor chelsea

Fout.

Afgelopen 2 jaar:
BBC News - Champions Chelsea report £70.9m loss (http://www.bbc.co.uk/news/business-12330303)
Chelsea Soccer Club Loses 67.7 Million Pounds in Fiscal 2011; Sales Rise - Bloomberg (http://www.bloomberg.com/news/2012-02-01/chelsea-soccer-club-loses-67-7-million-pounds-in-fiscal-2011-sales-rise.html)

gamer5
25 juni 2012, 09:49
Mm met die verliezen vraag ik mij af hoe die aan de FFP gaan voldoen. Zeker als je ziet welk geld ze er deze zomer weer tegenaan smijten. Zal UEFA moedig genoeg zijn om top teams te weigeren voor de champions league? Ik weet dat dat het plan is maar ik zie het echt niet gebeuren dat ze ploegen als Barca, Real, Chelsea, City gaan weigeren omdat hun financien niet in orde zijn.

Bubba
25 juni 2012, 11:46
Over andere clubs kan ik niet praten, maar voor Chelsea is er totaal geen issue atm.

Verlies van 67m£ waarvan 42m£ door het ontslag van Ancelotti + aanwerven van AVB => Dit zou niet meetellen voor de FFP.

Dus blijft er nog 25m£ over. Dat valt ruim binnen de 45m€ die de FIFA initieel gaat toelaten. Voor dit jaar moet je rekenen op een pak geld van de Champions League, niet alleen prijzengeld maar ook door marketing inkomsten etc. Tel dan nog eens de inkomsten van de verkochte uitzendrechten erbij. Aan de lonen moet nog gewerkt worden, maar ook daar was vorig jaar al een daling van 8%. Met het vertrek van Anelka, Drogba, Alex, Bosingwa, Kalou, ... moet dat meer dan genoeg ruimte vrijmaken om de nieuwe lonen van spelers als Hazard en Marin op te vangen.

Vergeet ook niet dat er de eerste 2 jaren géén sancties zullen komen tegen clubs die een positieve trend laten zien. Dus sowieso gaat er niks gebeuren qua sancties tot seizoen 2016/2017.

mtm
25 juni 2012, 12:02
42 miljoen aan ontslag Carletto, aanwerving AVB en ontslag AVB?

Ik weet dat Chelsea met geld gooit, maar dit zit er toch een stuk langs lijkt me.

edit: Ah ja, ontslag AVB is pas voor dit boekjaar. Waar haalt ge die 42 miljoen dan?

Bubba
25 juni 2012, 12:14
42 miljoen aan ontslag Carletto, aanwerving AVB en ontslag AVB?

Ik weet dat Chelsea met geld gooit, maar dit zit er toch een stuk langs lijkt me.

edit: Ah ja, ontslag AVB is pas voor dit boekjaar. Waar haalt ge die 42 miljoen dan?

42m£ waarvan:

- 28m£ => ontslag Ancelotti + aanwerving AVB
- 7.4m£ => Afschrijving spelers
- 6.4m£ => Betaling aan HMRC voor rechten op publicatie van foto's ofzoiets

Chelsea accounts reflect £28m cost of Villas-Boas replacing Ancelotti | Football | The Guardian (http://www.guardian.co.uk/football/2012/feb/08/chelsea-accounts-villas-boas-ancelotti)

gamer5
25 juni 2012, 12:47
En waarom zou dit niet meetellen in FFP? Dat hoort toch gwn bij je kosten?

En die afschrijving spelers, dat is toch gwn transfers die nog moeten betaald worden nee? Dat zou toch ook gewoon meetellen... Zie niet hoe Chelsea dit kan halen, je mag op die 3 jaar in totaal £39.5m verlies maken. Zelfs als je gelijk hebt en daar valt 42 van weg, heb je nog altijd 25 voor 1 seizoen alleen. Dan zouden ze de volgende 2 seizoen ongeloofelijk moeten snoeien in hun budget. (Ze gaan wel veel krijgen voor champions league dus dit seizoen zou dat mss nog wel lukken)

Weet dat er uitzonderingen zijn maar weet niet juist welke

Philharmoniker
25 juni 2012, 12:55

The Swiss Ramble: The Truth About Debt At Barcelona And Real Madrid, Man u , Arsenal (http://swissramble.blogspot.be/2012/04/truth-about-debt-at-barcelona-and-real.html)

Zeer boeiend, zeker als je ziet hoe weinig echte schulden ze voor de uefa hebben.

Bubba
25 juni 2012, 13:23

En die afschrijving spelers, dat is toch gwn transfers die nog moeten betaald worden nee? Dat zou toch ook gewoon meetellen... Zie niet hoe Chelsea dit kan halen, je mag op die 3 jaar in totaal £39.5m verlies maken. Zelfs als je gelijk hebt en daar valt 42 van weg, heb je nog altijd 25 voor 1 seizoen alleen. Dan zouden ze de volgende 2 seizoen ongeloofelijk moeten snoeien in hun budget. (Ze gaan wel veel krijgen voor champions league dus dit seizoen zou dat mss nog wel lukken)

Dat is net de vraag: telt dat mee. Dat is nog niet duidelijk, maar de verwachting is dus dat het niet meetelt. Verder gaat het niet over de verliezen van 3 jaar. Voor seizoen 2013/2014 gaat het over de verliezen van seizoen 2011/2012 en 2012/2013.

Er zijn trouwens nog genoeg extra uitzonderingen voorzien, zeker die eerste jaren. Uitsluiting van bepaalde competities (CL etc) is trouwens de meest extreme sanctie, die zal de eerste jaren sowieso niet voorkomen.

gamer5
25 juni 2012, 13:46
The Swiss Ramble: The Truth About Debt At Barcelona And Real Madrid, Man u , Arsenal (http://swissramble.blogspot.be/2012/04/truth-about-debt-at-barcelona-and-real.html)

Zeer boeiend, zeker als je ziet hoe weinig echte schulden ze voor de uefa hebben.

Wat een lang artikel! :D Maar wel interessant. Na dit gelezen te hebben lijkt het me heel moeilijk te weten hoe je club er eigenlijk voorstaat, vermits elke club zowat zijn eigen manier van boekhouden gebruikt. Maar ik veronderstel wel dat je mag afgaan op het getal dat de clubs vrijgeven (zoals bij Chelsea meer als 60m) om een idee te vormen van hoe het ervoor staat.

Dit zouden de uitzonderingen zijn voor FFP:

depreciation/impairment of tangible fixed assets [stadia, training grounds etc]
amortisation/impairment of intangible fixed assets (other than player registrations) [goodwill, brand value, etc.]
expenditure on youth development activities
expenditure on community development activities
any other non-monetary items
finance costs directly attributable to the construction of tangible fixed assets
tax expenses
certain expenses from non-football operations

Niets slaagt hier denk ik op de kost van het ontslaan van trainers. Wel ongelooflijk dat belastingen niet worden meegerekent, dat zal toch ook makkelijk €10 miljoen zijn voor grote clubs.

alexthefalex
26 juni 2012, 03:27
zou hazard er eigenlijk iets van bakken in de premier league of niet?

Bubba
26 juni 2012, 08:38
zou hazard er eigenlijk iets van bakken in de premier league of niet?

Volgend seizoen waarschijnlijk niet direct, maar in de match tegen Engeland heeft hij toch al laten zien dat hij wel zijn plan kan trekken en moeilijk van de bal is af te zetten, ook tegenover fysiek sterke tegenstanders. Wait and see!

Jepjep
26 juni 2012, 10:55
Die ownt de premier league gewoon in zijn eerste jaar al.

Rivfader
26 juni 2012, 11:58
Eenmaal de ploeg op elkaar ingewerkt geraakt gaat hij echt wel potten breken denk ik. Vanaf januari zullen de goals en assists wel vallen.

alexthefalex
26 juni 2012, 19:55
Chelsea vind ik wel een slechte keus voor hazard, die gast abramovitch heeft gewoon teveel geld en als die effe ni goe speelt heeft die het zitten

jan vertonghen gaat wel potten breken bij tottenham volgens mij

Hekje#
26 juni 2012, 20:16
Vertonghen zit not altijd niet bij Tottenham. Gij volgt het goed lijkt me :)

Hekje#
27 juni 2012, 16:20
New Contract For Gareth 27062012 - News - tottenhamhotspur.com (http://www.tottenhamhotspur.com/spurs/News/new-contract-for-gareth-27062012.page?)

Nice.
Nu Modric nog :)

Alcoholic Punk
27 juni 2012, 21:03
Wat denk je voor jullie?
Als ze ploeg bijeenhouden hebben ze wel een goeie ploeg maar wat gaat het geven zonder 'Arry aan het roer?

gamer5
28 juni 2012, 09:46
Die Bale gaat niet veel uitmaken, is de meest overschatte speler in de premier league. Modric dat is de man bij hun, die was slecht op het begin van het seizoen (er met zijn hoofd niet bij) en Tottenham verloor er denk ik 3 op rij. Modric begint terug te spelen? Tottenham in enkele weken terug in de top 4 en er niet meer uitgeweest. Die gaan ze nooit vervangen.

Als je eens kijkt naar Tottenham hun ploeg zijn ze eigenlijk maar een heel matige ploeg. Ongelooflijk wat Arry daar mee gedaan heeft.

Alcoholic Punk
28 juni 2012, 12:57
Parker ook niet onderschatten, is zo'n speler die totaal niet opvalt maar wel veel doet.

BeeLz
28 juni 2012, 14:50
Die Bale gaat niet veel uitmaken, is de meest overschatte speler in de premier league. Modric dat is de man bij hun, die was slecht op het begin van het seizoen (er met zijn hoofd niet bij) en Tottenham verloor er denk ik 3 op rij. Modric begint terug te spelen? Tottenham in enkele weken terug in de top 4 en er niet meer uitgeweest. Die gaan ze nooit vervangen.

Als je eens kijkt naar Tottenham hun ploeg zijn ze eigenlijk maar een heel matige ploeg. Ongelooflijk wat Arry daar mee gedaan heeft.

Gij blijft echt onzin uitkramen :o

Modric is inderdaad de belangrijkste speler maar daarna komt Bale toch wel hoor.

Ze zijn met een 0 op 6 begonnen tegen City en United.
Tegen United speelde Modric niet, maar Parker was er nog niet, Crouch speelde nog en uiteindelijk zijn ze 3-0 verloren, ondanks dat ze wel 10 schoten op doel hadden. Tegen City hetzelfde, evenveel kansen maar gewoon niet efficiënt. Modric was tegen City inderdaad niet goed maar de match erna tegen liverpool was het wel MVP, zo snel gaat dat niet hoor. Was gewoon omdat City en United in het begin van het seizoen de pannen van het dak speelde.

Bale is misschien wel een beetje overrated, als in geen 50miljoen waard. Maar kom, zijn stats liegen niet. 5de beste Average rating in de PL dit seizoen, 9 goals, 10 assists en dat voor iemand die zelf niet enkel aanvallend speelt. De mindere periode van Bale was puur omdat Redknapp hem centraal liet spelen omdat VDV geblesseerd was.
Spurs is meer dan Modric alleen, Parker, VDV, Bale, Walker, Kaboul, Friedel en zelfs Adebayor waren uitstekend dit seizoen. Lennon, Assou-ekoto, Sandro waren ook niet slecht. Aanvallend hadden ze gewoon geen backups en verdedigend hebben ze met King, Gallas en Dawson spelers met veel kwaliteit maar die gewoon altijd geblesseerd zijn.

Een beetje objectiviteit mag wel, zeker van een Liverpool fan, een team dat vorig seizoen niets waard was. Redknapp heeft zeker zijn job goed gedaan maar er zit echt wel veel kwaliteit bij Spurs, niemand beweerd dat ze een wereldteam hebben. Maar de 4de plaats dit seizoen was echt wel terecht op basis van kwaliteit. Chelsea speelde een slecht seizoen maar hadden ook niet echt een weelde van goede spelers dit seizoen.

Als Liverpool fan zou ik me dringend zorgen beginnen te maken want die hebben een gebrek aan kwaliteit voor zo een grote club, enkel Lucas, Gerrard, Suarez, Agger, Skrtl, Reina en misschien Johnson hadden tot voor een paar jaar in de kern gezeten bij een club als Liverpool, de rest is echt ondermaats. Verdedigend zat het goed, maar aanvallend was Liverpool een van de zwakste teams in de EPL en dat na miljoenen aankopen van Carroll, Downing, Henderson, Suarez.

Dus hou int vervolg je ongefundeerde bullshit voor jezelf want je zit er telkens zo ver naast, moest ik niet beter weten zou ik denken dat Camino plots een Liverpool fan geworden was.

Sorry @ mtm om liverpool er weer bij te betrekken ;)

Lorrekvk
28 juni 2012, 14:56
Weekend van 22/23 september voor het eerst naar een wedstrijd in de Premier League. Direct topper tussen Liverpool vs Manchester United. Voor een zeer redelijke prijs zelf.

mtm
28 juni 2012, 14:57
Ik ben het hier meer oneens dan eens met de Liverpoolfans op het forum, dus lig daar maar niet wakker van. :)

gamer5
28 juni 2012, 15:27
Gij blijft echt onzin uitkramen :o

Modric is inderdaad de belangrijkste speler maar daarna komt Bale toch wel hoor.

Ze zijn met een 0 op 6 begonnen tegen City en United.
Tegen United speelde Modric niet, maar Parker was er nog niet, Crouch speelde nog en uiteindelijk zijn ze 3-0 verloren, ondanks dat ze wel 10 schoten op doel hadden. Tegen City hetzelfde, evenveel kansen maar gewoon niet efficiënt. Modric was tegen City inderdaad niet goed maar de match erna tegen liverpool was het wel MVP, zo snel gaat dat niet hoor. Was gewoon omdat City en United in het begin van het seizoen de pannen van het dak speelde.

Bale is misschien wel een beetje overrated, als in geen 50miljoen waard. Maar kom, zijn stats liegen niet. 5de beste Average rating in de PL dit seizoen, 9 goals, 10 assists en dat voor iemand die zelf niet enkel aanvallend speelt. De mindere periode van Bale was puur omdat Redknapp hem centraal liet spelen omdat VDV geblesseerd was.
Spurs is meer dan Modric alleen, Parker, VDV, Bale, Walker, Kaboul, Friedel en zelfs Adebayor waren uitstekend dit seizoen. Lennon, Assou-ekoto, Sandro waren ook niet slecht. Aanvallend hadden ze gewoon geen backups en verdedigend hebben ze met King, Gallas en Dawson spelers met veel kwaliteit maar die gewoon altijd geblesseerd zijn.

Een beetje objectiviteit mag wel, zeker van een Liverpool fan, een team dat vorig seizoen niets waard was. Redknapp heeft zeker zijn job goed gedaan maar er zit echt wel veel kwaliteit bij Spurs, niemand beweerd dat ze een wereldteam hebben. Maar de 4de plaats dit seizoen was echt wel terecht op basis van kwaliteit. Chelsea speelde een slecht seizoen maar hadden ook niet echt een weelde van goede spelers dit seizoen.

Als Liverpool fan zou ik me dringend zorgen beginnen te maken want die hebben een gebrek aan kwaliteit voor zo een grote club, enkel Lucas, Gerrard, Suarez, Agger, Skrtl, Reina en misschien Johnson hadden tot voor een paar jaar in de kern gezeten bij een club als Liverpool, de rest is echt ondermaats. Verdedigend zat het goed, maar aanvallend was Liverpool een van de zwakste teams in de EPL en dat na miljoenen aankopen van Carroll, Downing, Henderson, Suarez.

Dus hou int vervolg je ongefundeerde bullshit voor jezelf want je zit er telkens zo ver naast, moest ik niet beter weten zou ik denken dat Camino plots een Liverpool fan geworden was.

Sorry @ mtm om liverpool er weer bij te betrekken ;)

Ik zeg helemaal niet dat Bale geen goede speler is, maar zoals je zelf zegt is die bijlange de bedragen niet waard dat daarop geplakt worden. Spurs hun slechte periode was, als ik me niet vergis, als Lennon geblesseerd was. Die is heel belangrijk voor hun en mss wel meer dan Bale.

Als je Tottenham hun ploeg beziet, zoals die nu is stelt die niet veel voor. LFC heeft ook een slecht team, dat ontken ik helemaal niet, maar daar had ik het ook niet over. Het is toch niet op LFC een slecht team heeft dat de andere ploegen opeens een ongelooflek goed team hebben?

Als ik Tottenham hun ploeg bekijk zie ik dit:
Keeper: Friedel (nog een jaar mss?), hoewel wel een hele goeie maar daar hebben ze dringend een nieuwe nodig. Gomes & Cudicini niet goed genoeg. De 4de keeper heb ik nog niet zien spelen.
Verdediging:
King, dijk van een verdediger maar speelt niet de helft van de matchen op een seizoen. Gallas, Dawson idem veel geblesseerd maar goede spelers.
Kaboul, Walker, Assoe goed seizoen achter de rug. Hoewel ik persoonlijk assoe geen goede speler vind doet hij toch zijn job.
CM's:
Modric gaat weg
Parker & Sandro goed maar voor de rest is er weinig diepte in die ploeg. Huddlestone veel geblesseerd, Livermore nog jong, VDV blessure gevoelig (mss naar Hamburg? maar denk het niet).
Wingers: Dat is hun kracht, niets op aan te merken. Bale & Lennon houden dat daar goed draaiende.
Aanvallers:
Defoe, Dos Santos. Adebayor was heel goed vorig seizoen maar Tottenham kan die zijn loon niet betalen.

Weg: Corluka, Kranjar, Modric, Adebayor en mss Defoe als die geen kans gaat krijgen. Dat zijn 2 van hun 'ruggegraat' van vorig seizoen. Dat is iets wat ze heel moeilijk gaan kunnen opvangen aloewel veel afhangt van met wie ze ze vervangen natuurlijk.

Het is niet ongefundeerd dat ik dingen zeg, zo zie ik het team en denk dat dat vrij objectief is :) Als je het anders ziet, ieder zijn mening natuurlijk. Redknapp heeft het geheel beter laten presteren als alle onderdelen samengeteld, daarom zeg ik dat ik vind dat Arry daar een ongelooflijke job heeft gedaan. Ik kan net hetzelfde maken over Liverpool en dat zou wss nog veel slechter uitkomen als Tottenham. Dat is niet om pro lfc te doen ofzo

BeeLz
28 juni 2012, 16:52
Als dat jou maatstaven zijn is het enige team dat iets voorstelt in de EPL Manchester City en eventueel Man United maar die hebben toch ook een paar heel middelmatige spelers.

gamer5
29 juni 2012, 07:56
Eigenlijk zijn Man utd als je naar de namen kijkt ook vrij middelmatig. Maar zoals Redknapp bij Spurs, maakt Ferguson daar een team van dat beter is als alle onderdelen samen. Zo heeft elk team een trainer nodig. Enkel City is een ploeg die het op individuele kwaliteit op echt elke positie kan halen. En je kan natuurlijk ook enkele middelmatige spelers hebben, dat heeft elke top ploeg, maar het is je as dat sterk moet blijven. En als spurs 2 spelers van hun as verliest, vind ik ze persoonlijk niet zo sterk meer :) Om dan toch maar eens de vergelijking te maken, kijk wat er met LFC gebeurd is na het vertrek van Alonso, nooit meer hersteld. (wel slechte vervanging gekocht natuurlijk)

Daily mail zegt dat King mss gaat stoppen met de voetbal, gaat zijn knie testen met pre-season en dan beslissen.

Alcoholic Punk
29 juni 2012, 08:57
Jongens toch, we zijn weer het rusthuis en pensioen fonds aan het worden ze.
Nu zouden ze bij ons Seedorf willen halen.
Alle respect voor Seedorf, gezien zijn leeftijd nog steeds een goede speler maar ik wil toekomst zien en niet ieder jaar opnieuw veel te dure contracten voor spelers die gewoon wat komen cashen en telkens opnieuw een ploeg te moeten vormen.

Vernon
3 juli 2012, 23:19
Daniel Sturridge meningitis drama: Chelsea striker reportedly being treated just hours after Team GB picked him for the Olympics - Mirror Online (http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/daniel-sturridge-meningitis-drama-chelsea-1131138)

...

mtm
4 juli 2012, 20:31
Nog geen post over de IPO (= eerste beursgang) van Man Utd? :unsure:

Ik kan me niet voorstellen dat de eigen fans daar geen mening over hebben. Goed/slecht?

Jonas89
4 juli 2012, 20:45
Jongens toch, we zijn weer het rusthuis en pensioen fonds aan het worden ze.
Nu zouden ze bij ons Seedorf willen halen.
Alle respect voor Seedorf, gezien zijn leeftijd nog steeds een goede speler maar ik wil toekomst zien en niet ieder jaar opnieuw veel te dure contracten voor spelers die gewoon wat komen cashen en telkens opnieuw een ploeg te moeten vormen.

Kan u begrijpen, wij zitten straks met Maicon opgescheept

Bubba
4 juli 2012, 20:51
Kan u begrijpen, wij zitten straks met Maicon opgescheept

Van overdrijven gesproken... :ironic:

Maicon mét de nodige rust is een excellente speler, méér dan voldoende als backup. En met de prijzen die momenteel rondgaan ook zéér betaalbaar.

bardok--
4 juli 2012, 20:53
ALS hij zijn niveau van een paar jaar geleden (onder Mourinho bv) haalt zou ik echt blij zijn met Maicon :p Al zou ik wel liever Walker zien komen maar dat is zo goed als onmogelijk denk ik.

mtm
4 juli 2012, 20:58
Maicon mét de nodige rust is een excellente speler, méér dan voldoende als backup. En met de prijzen die momenteel rondgaan ook zéér betaalbaar.

Ik snap niet dat gij echt gelooft in Maicon als back-up. Die heeft al heel wat bereikt in zijn carrière en gaat zich echt niet schikken in een bankzittersrol.

Bovendien mag de transfer op zich niet duur zijn, Maicon zal een meer dan riant loon vragen. Niet zo evident allemaal.

Bubba
4 juli 2012, 21:44
Ik snap niet dat gij echt gelooft in Maicon als back-up. Die heeft al heel wat bereikt in zijn carrière en gaat zich echt niet schikken in een bankzittersrol.

Bovendien mag de transfer op zich niet duur zijn, Maicon zal een meer dan riant loon vragen. Niet zo evident allemaal.

Het zal wel moeten, aangezien Iva sowieso de vaste RB zal zijn. In het slechtste geval gaan die 2 moeten vechten voor hun plaats. ALS de geruchten dus kloppen, dan gaat hij ook weten dat hij sowieso 2de keuze is of héél hard gaat mogen vechten voor die 1ste keuze te worden. Trouwens, Maicon heeft niet de leeftijd/fysiek om die vaste rol te spelen. Dat is hetzelfde als Cole. Het eerste deel van het seizoen stelde die vaak geen ruk voor, maar vanaf RDM begonnen is met roteren met Bertrand en Cole terug x aantal dagen rust had tussen 2 matchen, begon die terug op top niveau te spelen. Ik zie hetzelfde gebeuren met Maicon.

De huidige geruchten gaan over 6.5m£ en salaris van 80K/week. Zoals ik dus al zei, als dat klopt is dat zeker niet overdreven.

Liever 6,5m£ of zelfs nog iets meer voor een speler zoals Maicon, die we nog enkele jaren kunnen gebruiken tot we onze eigen jeugd kunnen introduceren (Kane), dan nu wéér 20m£ of meer betalen voor een jonge RB zoals Piszczek, die waarschijnlijk niet eens beschikbaar is en die de doorstroming van eigen jeugd alleen maar zou blokkeren.

Nog een punt is dat de markt voor een RB op de moment niet echt interessant is. Dan haal ik liever voor een leuke prijs een speler zoals Maicon binnen, om binnen x aantal jaren desnoods de markt opnieuw te bekijken.

mtm
5 juli 2012, 13:34
BBC Sport - Alisher Usmanov criticises Arsenal board over 'lack of investment' (http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/18722962)

Het rommelt serieus in Islington.

Bubba
5 juli 2012, 14:11
Chelsea Battersea power station stadium bid: Blues lose out after site sold for £400million | Metro.co.uk (http://www.metro.co.uk/sport/football/904246-chelsea-lose-battersea-power-station-bid-after-it-is-sold-for-400million)

Definitieve beslissing is dus gevallen, jammer. :sad:

bardok--
5 juli 2012, 16:35
BACK TO WORK | Latest Chelsea News | Team & Transfer News | Chelsea FC | Chelsea (http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2833109,00.html)

De bruyne nummer 14 en Hazard blijkbaar 17 :)

Mudi
5 juli 2012, 16:58
BBC Sport - Alisher Usmanov criticises Arsenal board over 'lack of investment' (http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/18722962)

Het rommelt serieus in Islington.

http://www.arsenalfanshare.com/docs/1341487040rws_open_letter_05_07_2012_(3).pdf?kohan a_uri=resources/documents/1341487040rws_open_letter_05_07_2012_(3).pdf

Usmanov is een slimme kerel. Hij ziet de mogelijkheid om de supporters voor zich te winnen en speelt daar direct op in. Op het moment haat elke supporter Kroenke en wilt de meeste Usmanov als eigenaar van Arsenal. Ik weet niet wat dat zou geven, want ik wil totaal niet dat Arsenal zoals City, Chelsea of Real wordt maar een eigenaar die eigenlijk een supporter is i.p.v. bedrijfsman kan alleen Arsenal nog redden.

Wat ik wel kan zeggen is dat Kroenke de slechts mogelijke eigenaar dat Arsenal ooit kon hebben. Deze man geeft 0,0% om sportiviteit en het enige waar hij aan denkt is om winst te maken. Sinds zijn tijd bij Arsenal heeft hij 0,0 euro geïnvesteerd in Arsenal. Hij zag de groeipotentie van Arsenal en wou die dan optimaliseren. Maar de steeds stijgende commerciële inkomsten van andere ploegen zorgden ervoor dat Arsenal door zijn lange termijn deals met zijn handen geboeid waren en er dus EXTRA inkomsten gegenereerd moest worden. Ze hebben dit jaren opgevangen door onze beste spelers te verkopen i.p.v. dat de eigenaar enkele miljoenen in zijn ploeg zou investeren. Het grappige is dat ze de supporters nog wijs hebben gemaakt dat Arsenal de vruchten 5 jaar later zou plukken aangezien tegen dan de schulden grotendeels afbetaald en er geld zou zijn om deftig te investeren.

Vandaag is het bewijs dat de situatie veel erger is dan men kon denken. Onze ambities zijn verdwenen. Onze naam is vervuild. De tegenstanders zijn niet meer geïntimideerd door ons en in elke topwedstrijd zijn wij de underdog geworden. Spelers kiezen Arsenal niet meer, ongeacht het voetbal dat er wordt gespeeld. We kunnen onze spelers, die op hun top zijn, niet meer behouden. Zoals Usmanov zegt, we behoren niet meer tot het rijtje Real, Barca, Man Utd, Bayern, Milan, Juventus, ... maar eerder tot Valencia, Tottenham, Roma, Lyon, ...

En dit allemaal te danken aan het beleid van Kroenke. Deze man dacht zeker dat een Europese voetbalploeg zoals een Amerikaanse franchise gerund kon worden. Als hij nog enkele jaren onze eigenaar is, dan zie ik Arsenal à la Everton worden: een eeuwige subtopper.

Clouds&Cereals
5 juli 2012, 17:22
Walker zou ik enorm graag zien komen na Chelsea maar Spurs gaan die nooit laten gaan & zeker Villas-Boas ziet :p

Weebl
5 juli 2012, 17:22
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/582673_10151887761735455_183216485_n.jpg

Nieuwe shirts voor City.
Meh.

Hekje#
5 juli 2012, 17:31
Walker zou ik enorm graag zien komen na Chelsea maar Spurs gaan die nooit laten gaan & zeker Villas-Boas ziet :p

Idd, vrij zeker van. :)

Jepjep
5 juli 2012, 18:48
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/582673_10151887761735455_183216485_n.jpg

Nieuwe shirts voor City.
Meh.

Maar Vince staat er wel mee. Die staat met alles :love:

(no homo)

Vedeco
5 juli 2012, 18:51
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/602360_10151007392254162_2037989224_n.jpg

Numero 17 voor Eden.

https://p.twimg.com/AxDQo9uCMAAE53B.jpg

Numero 14 voor Kevin.

Jepjep
5 juli 2012, 18:53
Ben echt enorm benieuwd hoe hij het zal doen. Ik kijk al uit naar zijn eerste wedstrijden met chelsea.

Bubba
5 juli 2012, 20:29
(klein) failke van United op hun Japanse website: http://assets.sbnation.com/assets/1222914/look_alike.png :lol:

somfortiwan
5 juli 2012, 20:31
(klein) failke van United op hun Japanse website: http://assets.sbnation.com/assets/1222914/look_alike.png :lol:

Die Jappen zien dat verschil toch niet :unsure:

Alcoholic Punk
6 juli 2012, 12:43

Nieuwe shirts voor City.
Meh.

Dat away shirt vind ik wel knap.
Maar bon dan ook een mooie basis kleur.

JackM
6 juli 2012, 12:48
Dat away shirt vind ik wel knap.
Maar bon dan ook een mooie basis kleur.

https://twitter.com/VincentKompany/status/221191137766027264/photo/1/large

Dit dus zeker? Precies als in de good old times hier :applause:

$uB^
6 juli 2012, 13:27
Iedere keer als ik die shirts zie, lees ik altijd 'Jihad' .. Maar dat is een ander soort sportvereniging zeker ? :-)

Alcoholic Punk
6 juli 2012, 13:40

dat is een trainingsoutfit denk ik of 3de shirt. en niet bepaald knap :p

JackM
6 juli 2012, 14:30
Knap is relatief :p

Minat
6 juli 2012, 15:16

3de shirt dacht ik?

Drew
6 juli 2012, 16:53
dat is een trainingsoutfit denk ik of 3de shirt. en niet bepaald knap :p
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/532636_10151891571515455_775359680_n.jpg
Denk ook het eerste

Jonas89
7 juli 2012, 09:17
3de shirt dacht ik?

Trainingsoutfit hé, Heb nog niet veel geweten dat het shirt nummer vooraan staat bij een officieel wedstrijdshirt

Jonas89
9 juli 2012, 08:48
Start vandaag

Terry trial to begin | Chelsea News, Fixtures, Results, Transfers | Sky Sports (http://www1.skysports.com/football/news/11668/7883738/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter)

Alcoholic Punk
9 juli 2012, 09:29
Niet volledig Engels voetbal maar gezien hij er nu actief is als manager en een West Ham legende.

Happy birthday Paolo Di Canio.

Vedeco
9 juli 2012, 13:23
Fulham's Best XI (http://www.fulhamfc.com/Club/News/NewsArticles/2012/July/FulhamsBestXI.aspx)

Dembele in de all time Fulham XI :)

Pseudo
10 juli 2012, 05:05
Mancini krijgt een nieuw contract van 5 jaar :wtf:

Wilcao
10 juli 2012, 07:23
Mancini krijgt een nieuw contract van 5 jaar :wtf:
Toch niet heel onlogisch.

St0wned
11 juli 2012, 16:54
Terry painfully has to recount to court the song from Liverpool fans about his "mum loving Scouse cock"

:D prachtig

Gavin
11 juli 2012, 17:04
Alles wat ik van Terry zijn proces heb gelezen, ligt perfect in het marginale verlengde van die kerel. Intriest.

Jonas89
11 juli 2012, 17:27
Allemaal opgeblazen die zaak, ze zouden zich beter bezig houden met echte zaken

mtm
11 juli 2012, 17:50
Allemaal opgeblazen die zaak, ze zouden zich beter bezig houden met echte zaken

Inderdaad. Gewoon een speeldag of 8 schorsing en gedaan ermee. Dat voor de burgerlijke rechtbank slepen is flauwe boel.

Jonas89
11 juli 2012, 17:53
Inderdaad. Gewoon een speeldag of 8 schorsing en gedaan ermee. Dat voor de burgerlijke rechtbank slepen is flauwe boel.

idd (ja ik meen het)

Jepjep
11 juli 2012, 18:09
De Bruyne: "Alles verloopt naar wens" - Nieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-07-11/de-bruyne-alles-verloopt-naar-wens)

Benieuwd of hij al dan niet uitgeleend wordt.

Rivfader
11 juli 2012, 19:45

dit.

Bubba
11 juli 2012, 22:06
idd (ja ik meen het)

Gans dat proces is gewoon zo belachelijk als het groot is, meer dan een farce is het niet.

Alcoholic Punk
12 juli 2012, 09:00
Feit.
Al heb ik een grondige hekel aan JT, zo'n dingen zijn nu toch echt niet voor de rechtbank?
Ik kan wel een pak betere dingen bedenken voor hen om zich mee bezig te houden dan zo iets.

gamer5
12 juli 2012, 10:00
Feit.
Al heb ik een grondige hekel aan JT, zo'n dingen zijn nu toch echt niet voor de rechtbank?
Ik kan wel een pak betere dingen bedenken voor hen om zich mee bezig te houden dan zo iets.

De FA heeft die zaak doorgespeeld aan de politie denk ik en die hebben er dan een rechtzaak van gemaakt. Want wat ik gelezen heb van tijdens het proces wou Ferdinand eigelijk niet naar de rechtbank.

FA heeft dat gedaan zodat ze één van hun eigen 'krijgers' niet zwaar moeten schorsen ;) Als Terry schuldig bevonden word kan hij zijn £2500 boete betalen en zal de FA zeggen "Hij heeft zijn straf gehad, hij moet niet meer geschorst worden". Ken er wel die ze niet rap genoeg konden schorsen!

mtm
12 juli 2012, 11:08
Neenee, de FA gaat zelf ook nog een onderzoek doen na dit proces.

Natuurlijk duurt dat veel te lang. Maar met hetgeen ik gelezen heb van Terry zijn verdediging, is dat een lachertje.

Philharmoniker
12 juli 2012, 11:12
Feit.

Alst ne average joe was niet neen, dit is wel John fucking kids idool Terry.
Kwestie van een voorbeeld te stellen zeker?

Runkle
12 juli 2012, 11:44
De FA heeft die zaak doorgespeeld aan de politie denk ik en die hebben er dan een rechtzaak van gemaakt. Want wat ik gelezen heb van tijdens het proces wou Ferdinand eigelijk niet naar de rechtbank.

FA heeft dat gedaan zodat ze één van hun eigen 'krijgers' niet zwaar moeten schorsen ;) Als Terry schuldig bevonden word kan hij zijn £2500 boete betalen en zal de FA zeggen "Hij heeft zijn straf gehad, hij moet niet meer geschorst worden". Ken er wel die ze niet rap genoeg konden schorsen!

Er was een supporter die gehoord heeft wat Terry zei, en die heeft dit dan doorgespeeld naar de politie.

"The key difference is that a member of the public made a complaint to the police about Terry’s on-field comments which prompted a Metropolitan police investigation into the matter. Suarez's case was dealt exclusively with by the FA, who will continue with their own investigation into the incident when the Crown Prosecution Case is over."

Bron: All the questions surrounding John Terry's court case answered | Give Me Football (http://www.givemefootball.com/premier-league/explained-john-terrys-court-case?state=2586506a1ac74422a2732f46875e0f19)

gamer5
12 juli 2012, 12:25
Er was een supporter die gehoord heeft wat Terry zei, en die heeft dit dan doorgespeeld naar de politie.

"The key difference is that a member of the public made a complaint to the police about Terry’s on-field comments which prompted a Metropolitan police investigation into the matter. Suarez's case was dealt exclusively with by the FA, who will continue with their own investigation into the incident when the Crown Prosecution Case is over."

Bron: All the questions surrounding John Terry's court case answered | Give Me Football (http://www.givemefootball.com/premier-league/explained-john-terrys-court-case?state=2586506a1ac74422a2732f46875e0f19)

Ah ok, daar zat ik dan even fout. Blijkbaar zou er morgen een uitstpraak zijn dus zullen we wel zien wat de FA gaat doen he :D

Weebl
12 juli 2012, 13:44
CITY IN AUSTRIA 12: Vincent Kompany boxing - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=0rTSQ5nBwOc&list=PL8EB4582D142C2CC2&index=1&feature=plpp_video)

Held.
Al aan't trainen om tegen Barton te spelen :D

Vedeco
12 juli 2012, 15:35
l6N2vwe9Swk

Leggen we nen bus in?

Jepjep
12 juli 2012, 15:40
https://encrypted-tbn1.google.com/images?q=tbn:ANd9GcR2__wsNvOOEj67p7cvz-i2WPzRSzcaEbTf_fDTi2Yn-mlrMQePxA

spinx
12 juli 2012, 15:47
https://encrypted-tbn1.google.com/images?q=tbn:ANd9GcR2__wsNvOOEj67p7cvz-i2WPzRSzcaEbTf_fDTi2Yn-mlrMQePxA

ROFL...

Weebl
12 juli 2012, 16:11
Crystal Palace Cheerleaders "Call Me Maybe" #CallMeCrystals - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=l6N2vwe9Swk&feature=player_detailpage#t=58s)

Hmmm.

bardok--
12 juli 2012, 16:35
Ferguson: "Fletcher stopt met voetballen" | Belgiumsoccer.be (http://www.belgiumsoccer.be/nieuws/lees/2012-07-12/ferguson-fletcher-stopt-met-voetballen)

:oink:

St0wned
12 juli 2012, 19:53
l6N2vwe9Swk

Leggen we nen bus in?

JA JA Drie maal JA verdomme!

mtm
12 juli 2012, 20:04
Ferguson: "Fletcher stopt met voetballen" | Belgiumsoccer.be (http://www.belgiumsoccer.be/nieuws/lees/2012-07-12/ferguson-fletcher-stopt-met-voetballen)

:oink:

Enorm jammer. Dat is nog een speler die respect afdwingt en altijd klasse getoond heeft.

Zwaar verlies voor United ook.

Lamsednav
12 juli 2012, 20:15
De Bruyne krijgt nr 14, Hazard 17 en Marin 21 bij Chelsea.

Jepjep
12 juli 2012, 20:22
El Ghanassy krijgt het nr 10 bij west bromwich.

Maxwell
12 juli 2012, 20:26
Nieuwe uit shirts Arsenal

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/529602_415675255150499_1234218978_n.jpg

:puke:

Hekje#
12 juli 2012, 21:01
https://www.tottenhamhotspur.com/spurs/News/2012-2013-tottenham-hotspur-kits-unveiled.page?

Nice

St0wned
12 juli 2012, 21:03
Nieuwe uit shirts Arsenal

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/529602_415675255150499_1234218978_n.jpg

:puke:

http://super-genius.org/images/gay_fabulous.jpg

Jonas89
13 juli 2012, 09:26
Eigenlijk zou er bij ons (Chelsea) ook een centrale top-spits mogen komen, Als Torres geblesseerd is hebben we géén enkele deftige back-up.

Zie daarnet ook dat Benayoun terug met ons meetraint, WTF :ironic: Nu zijn we van een paar wankers af, komt er eene terug :doh:

Alcoholic Punk
13 juli 2012, 09:31
Palace is een leuke verplaatsing.

Mijn neef zal content zijn ook. Woont daar en is Palace supporter.

Ze mogen de Hammerettes trouwens eens terugbrengen, was altijd leuk vertier tijdens de rust ipv aanschuiven voor koffie.

Vedeco
13 juli 2012, 09:51
In Gladbach draaien ze steevast van die carnavalmuziek, typisch voor die Duitsers zeker. :unsure:

gamer5
13 juli 2012, 10:18
Eigenlijk zou er bij ons (Chelsea) ook een centrale top-spits mogen komen, Als Torres geblesseerd is hebben we géén enkele deftige back-up.

Zie daarnet ook dat Benayoun terug met ons meetraint, WTF :ironic: Nu zijn we van een paar wankers af, komt er eene terug :doh:

Benayoun is wel een goede speler hoor, maar zo van die spelers heeft Chelsea nu wel teveel al (Mata, Hazard, De bruyne).

Dacht dat er sprake was van Jovetic of Hulk

Bubba
13 juli 2012, 11:59

Nee dank u. Top spitsen kosten veel te veel geld en hebben maar een beperkte impact op het spel. We hebben te veel andere plaatsen waar we versterking nodig hebben om geld weg te gooien.

kwistenbiebel
13 juli 2012, 12:56

Ze hebben toch Sturridge en Lukaku als back-up voor de spits? Misschien niet dé namen die men verwacht maar als er een moment is om jeugd te laten doorstromen is het nu wel... Ik verwacht niet dat Sturridge nog veel op de flanken te zien valt dit seizoen en dat hij (indien er niemand komt) de back-up van Torres moet zijn.

Vedeco
13 juli 2012, 13:24
Altijd al fan geweest van de meestal 'clean shirts' van Fulham en dit jaar vind ik ze weer dik in orde. Enkel die sponsor hé, maar dat is een euvel waar veel clubs met kampen.

http://shop.fulhamfc.com/instore/images/1650l-1.jpg

Weebl
13 juli 2012, 13:38
Knap

chomo
13 juli 2012, 13:39
PFA chief warning over Terry | Chelsea News, Fixtures, Results, Transfers | Sky Sports (http://www1.skysports.com/football/news/11668/7895312/PFA-chief-warning-over-Terry)

Rofl, wat gaan ze toch allemaal blijven uitkramen... Da heel proces & gedoe er rond begint echt hilarisch te worden. Zoals eerder gezegd, als hij effectief schuldig wordt bevonden schors hem dan voor nen hoop speeldagen maar hou die idiote uitspraken toch voor jezelf... En dat als PFA chief... ja jonges. :rofl:

mtm
13 juli 2012, 15:26
Allez, hij is niet schuldig bevonden. :unsure:

Bubba
13 juli 2012, 16:09
Terry found not guilty | Chelsea News, Fixtures, Results, Transfers | Sky Sports (http://www1.skysports.com/football/news/11668/7897306/Terry-found-not-guilty)

En terecht natuurlijk, ganse zaak sloeg nergens op.

St0wned
13 juli 2012, 16:11
Gaat de FA hem nu wel nog straffen?

Bubba
13 juli 2012, 16:12
Gaat de FA hem nu wel nog straffen?

Normaal gezien niet hé, hij is onschuldig...

De FA zou zich beter verontschuldigen en hem per direct terug kapitein maken van Engeland, maar dat zullen ze natuurlijk weer niet doen.

St0wned
13 juli 2012, 16:14
jezus dat is dan toch wel ferme BS.

Bubba
13 juli 2012, 16:16
jezus dat is dan toch wel ferme BS.

Lol? Wat BS? Het gerecht heeft gezegd dat het geen geval van racisme is, het zou absolute BS zijn moest de FA nu alsnog actie ondernemen.

St0wned
13 juli 2012, 16:19
Het staat letterlijk op camera. BLACK CUNT roept em. als Suarez een ban krijgt omdat hij mischien racistische uitspraken heeft gedaan dan is een ban hier toch ook wel op zijn plaats zeker.

dacuba
13 juli 2012, 16:20
Bubba, hoe reageren de meeste fans op de belgische instroom bij CFC? Vooral De Bruyne eigenlijk, die zit tussen Lukaku en Hazard in qua kans op invalbeurt / basisplaats?

(ja ik vind KDB beter dan Lukaku, sorry voor de grote Lukaku-fans)

somfortiwan
13 juli 2012, 16:20
Het staat letterlijk op camera. BLACK CUNT roept em. als Suarez een ban krijgt omdat hij mischien racistische uitspraken heeft gedaan dan is een ban hier toch ook wel op zijn plaats zeker.

Nope, die regel is er alleen voor buitenlanders! Racistische voetbalbond ftw!

Bubba
13 juli 2012, 16:21

Totaal verschillende zaken.

St0wned
13 juli 2012, 16:21
tzal ook wel geen "kleintje met stoofvleessaus voor mij" geweest zijn dat hem zei

Totaal verschillende zaken.

ugh echt geen zin om hier nog verder op in te gaan, chelsea fans met waanstoornissen etc...

Bubba
13 juli 2012, 17:08
Bubba, hoe reageren de meeste fans op de belgische instroom bij CFC? Vooral De Bruyne eigenlijk, die zit tussen Lukaku en Hazard in qua kans op invalbeurt / basisplaats?

(ja ik vind KDB beter dan Lukaku, sorry voor de grote Lukaku-fans)

De meesten reageren heel positief, ze verwachten veel van zowel Lukaku als KDB. Al is er wel veel discussie over wat nu het goede pad is om te volgen voor hun ontwikkeling. Voor Lukaku zijn de meesten wel pro-uitlenen, desnoods tot de winterstop, want met Torres en Sturrdige in de ploeg zal er weer bijzonder weinig kans zijn tot spelen voor hem.

Voor KDB zijn de meningen verdeeld. Er is een groep die hem graag op SB wilt houden, maar er is ook een groep die vreest dat de gigantische stap van jupkes league naar Premier League veel te groot is, en die zien dus eerder een leenbeurt zitten naar bijvoorbeeld een Duitse club.

Voor beiden zal er sowieso veel afhangen van de pre-season tour in USA.

Hazard is natuurlijk een ander paar mouwen, die zal naar verwachting direct meespelen in de basis.

gh echt geen zin om hier nog verder op in te gaan, chelsea fans met waanstoornissen etc...

Waanstoornissen, djeez... Trek gewoon u ogen is open en leg de twee feiten langs elkaar. Trouwens, zonder verder in te gaan op de kern van de zaak: als een rechtbank JT onschuldig bevind voor racisme, kan de FA toch onmogelijk JT wél gaan schorsen voor racisme? Hoe belachelijk zou dat niet zijn...

Kiiilerke
13 juli 2012, 17:12
Tis Terry eh ... brit + (ex?) kapitein van engeland.. die mag alles:unsure:
dwaze aap dat het is

Wilcao
13 juli 2012, 17:38
dwaze aap dat het is

Beter kan ik het niet verwoorden.

Echt zielig na de uitspraak van Suarez.

mtm
13 juli 2012, 17:43
Normaal gezien niet hé, hij is onschuldig...

De FA zou zich beter verontschuldigen en hem per direct terug kapitein maken van Engeland, maar dat zullen ze natuurlijk weer niet doen.

Wat? :rofl:

Kom zeg. Hebt ge dat proces eigenlijk wel gevolgd? Wat gij zegt, is pure waanzin. Terry heeft 'fucking black cunt' gezegd, er is enkel beslist dat dit geen geval van racisme is. Maar zijn die woorden dan goed te praten?

Even belachelijk dan dat koppel idioten die buiten de rechtszaal stonden met een spandoek "Captain, leader, legend". Even trots wezen op hem op zo'n moment. De achterlijkheid voorbij.

Rivfader
13 juli 2012, 17:53
Onschuldig. Man, man, man... :lol:

St0wned
13 juli 2012, 18:00
Terry maintained he only used an offensive term sarcastically to counter the obscenity he claims Ferdinand was accusing him of using. It followed Ferdinand goading Terry about an alleged extramarital affair with then-England teammate Wayne Bridge's former girlfriend.

And Riddle was persuaded by the defense claim that Terry could have misheard "Bridge" as "black," prompting his belief that a claim of racism was being wrongly claimed.

dus racisme mag maar het moet wel sarcastisch zijn :lol:

Rivfader
13 juli 2012, 18:02
VUILE NEGER! excuseer ik was sarcastisch. :lol:

Bubba
13 juli 2012, 18:37
http://www.judiciary.gov.uk/Resources/JCO/Documents/Judgments/r-v-john-terry.pdf

Misschien dat eerst eens lezen vooraleer je belachelijke beweringen komt maken.

Runkle
13 juli 2012, 18:40
tzal ook wel geen "kleintje met stoofvleessaus voor mij" geweest zijn dat hem zei

ugh echt geen zin om hier nog verder op in te gaan, chelsea fans met waanstoornissen etc...

Als de rechtbank hem onschuldig verklaart gaat de FA echt geen straf geven (ook al zou het terecht zijn). Voor ook ik hier beschuldigd wordt van waanstoornissen, Terry moest geschorst worden (even lang of zelfs langer dan Suarez).

Dat is net het verschil met Suarez, hij is niet voor de rechtbank gekomen.

Rivfader
13 juli 2012, 18:57
http://www.judiciary.gov.uk/Resources/JCO/Documents/Judgments/r-v-john-terry.pdf

Misschien dat eerst eens lezen vooraleer je belachelijke beweringen komt maken.

To summarize:
 There is no doubt the words “Fucking black cunt” were directed at Mr
Ferdinand.

Is dat dan niet genoeg om een straf te krijgen ondanks Ferdinand het niet gehoord had of er verder niet op in wou gaan?

Bubba
13 juli 2012, 19:30
Is dat dan niet genoeg om een straf te krijgen ondanks Ferdinand het niet gehoord had of er verder niet op in wou gaan?

Neen, en het waarom kan je lezen in het arrest.

Rivfader
13 juli 2012, 19:35
Weighing all the evidence together, I think it is highly unlikely that Mr
Ferdinand accused Mr Terry on the pitch of calling him a black cunt.
However I accept that it is possible that Mr Terry believed at the time, and
believes now, that such an accusation was made. The prosecution evidence
as to what was said by Mr Ferdinand at this point is not strong. Mr Cole
gives corroborating (although far from compelling corroborating) evidence
14 on this point. It is therefore possible that what he said was not intended as
an insult, but rather as a challenge to what he believed had been said to
him.
In those circumstances, there being a doubt, the only verdict the court can
record is one of not guilty.

Als je de logica van het gerechtshof volgt zou Suarez ook onschuldig zijn geweest..

Philharmoniker
13 juli 2012, 19:50
Lol epic discussie, de omgekeerde bij het geval suarez, hypocrieten :-D

Radbraker
13 juli 2012, 20:25

This.

Bubba
14 juli 2012, 15:13
Als je de logica van het gerechtshof volgt zou Suarez ook onschuldig zijn geweest..

Ik heb volgens mij ook nooit gezegd dat Suarez wél schuldig zou zijn, laat staan dat hij wél veroordeeld zou worden voor een rechtbank...

What may at first sight have seemed clear to the non-expert, is less clear now.

Op het einde van de rit is er niemand die de woorden zelf betwist. Wat wel belangrijk is, is waarom/hoe het gezegd is. En aangezien er niemand anders dan Terry zelf de woorden heeft gehoord, is het onmogelijk om daar iets uit af te leiden. Het kan een racistische belediging geweest zijn, het kan een herhaling geweest zijn van wat Terry denkt gehoord te hebben. Je mag daar van denken wat je wilt, maar een veroordeling moet er komen door bewijs, niet door eigen aangenomen waarheden. En dat zal ik ook altijd zeggen, of dat nu over Terry gaat of over Suarez of eender wie.

Swat, we zullen wel zien wat de FA beslist. Gezien bovenstaande zou het absoluut ridicuul zijn moest de FA nu nog een straf opleggen, maar ik zou er ook weer niet van verschieten.

Lamsednav
14 juli 2012, 15:43
Chelsea FC - The Hazard song - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=hpDdt6oMUYI&feature=player_embedded)

Philharmoniker
14 juli 2012, 16:00
Chelsea FC - The Hazard song - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=hpDdt6oMUYI&feature=player_embedded)

http://media.tumblr.com/tumblr_m5tp4hGOBw1qbnggp.jpg

Jepjep
14 juli 2012, 16:09
Ik ga het liedje vanbuiten leren en zingen bij de volgende match van de rd :music:

Bubba
14 juli 2012, 16:16
Haha, gisteren ook gezien op Chelsea TV. :lol:

Jonas89
14 juli 2012, 17:23
Even belachelijk dan dat koppel idioten die buiten de rechtszaal stonden met een spandoek "Captain, leader, legend". Even trots wezen op hem op zo'n moment. De achterlijkheid voorbij.

oei, ik stond daar wel bij hé !

dacuba
15 juli 2012, 11:24

Kenny G - KDB (Song Kevin De Bruyne) - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=mm8jMTBVSIs)

Heerlijk.

Rubmifer
15 juli 2012, 13:40
http://i312.photobucket.com/albums/ll349/Todosobrecamisetas/CLUBS%202012/ARS121.jpg

Arsenal away shirt. Niet slecht.

dacuba
15 juli 2012, 13:54
Zo gay, hopelijk is dit niet echt. :lol:

Jepjep
15 juli 2012, 14:14
Het is speciaal.

Rivfader
15 juli 2012, 14:47
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/563978_385840488138300_191711226_n.jpg

Valt goed mee.

Mudi
15 juli 2012, 23:07
Zo gay, hopelijk is dit niet echt. :lol:

Arsenal FC Vs. Rizzle Kicks - Demolition Man (Arsenal Away 2012/13) OFFICIAL - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=qVs0p1LWvQk)

Valt goed mee hoor! Het is door de belichting dat de shirt op de afbeelding er 'raar' uitziet.
Ik vond die van vorig jaar veel minder :puke:

@rivfader
Dat is geen officiële kit, maar een zelf bewerkte (denk ik).
EDIT: Gaan geruchten dat het de derde kit.

Zijn allemaal geslaagd volgens mij!

dacuba
15 juli 2012, 23:08
Nog steeds niet overtuigd.. we zien wel. :p

s.i.m.o.n
15 juli 2012, 23:11
Super vette truitjes vind ik! Home kit is ook echt zalig dit jaar :)

Gavin
16 juli 2012, 08:39
Vertonghen presents in Spurs-shirt - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=MpE0nhqyVRg#t=11)

Spurs heeft veel kwaliteit en mogelijkheden om in de eerste balbezitten te spelen. :cool:

Wilcao
16 juli 2012, 09:51
Super vette truitjes vind ik! Home kit is ook echt zalig dit jaar :)

ik vind die shirt ook wel vet, maar de thuisshirts niet.

Vertonghen presents in Spurs-shirt - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=MpE0nhqyVRg#t=11)

Spurs heeft veel kwaliteit en mogelijkheden om in de eerste balbezitten te spelen. :cool:

Wat is dat voor een fout merk. Nee geen mooie shirts.

mtm
16 juli 2012, 12:25
Wat is dat voor een fout merk. Nee geen mooie shirts.

Dat zijn hun officiële wedstrijduitrustingen niet hè. Die hebben een verschillende kledingsponsor voor hun trainingsmateriaal.

Wilcao
16 juli 2012, 12:26
Dat zijn hun officiële wedstrijduitrustingen niet hè. Die hebben een verschillende kledingsponsor voor hun trainingsmateriaal.

Ah oke, dat wist ik niet. Dus hun shirts zijn nog gewoon van Puma?

chomo
16 juli 2012, 13:26

Hoezo dat zijn de officiële shirts niet? ik dacht van wel ze :oink:

das nu gewoon Under Armour ipv. Puma, en da wit trekt echt op geen kl*ten, da blauw cva nog.

http://shop.tottenhamhotspur.com/product/mass12

http://shop.tottenhamhotspur.com/product/mhss12

mtm
16 juli 2012, 15:59
Oei, dan hebben ze mij iets verkeerd wijs gemaakt.

http://www.bbc.co.uk/news/business-12685894

Tottenham Hotspur has signed a five-year deal with US firm Under Armour for it to make its playing kit. Under Armour will replace Puma from 2012-13, who signed a deal with the north London club in 2006.

Ok!

chomo
16 juli 2012, 16:11
Oei, dan hebben ze mij iets verkeerd wijs gemaakt.

BBC News - Tottenham Hotspur sign kit deal with Under Armour (http://www.bbc.co.uk/news/business-12685894)

Tottenham Hotspur has signed a five-year deal with US firm Under Armour for it to make its playing kit. Under Armour will replace Puma from 2012-13, who signed a deal with the north London club in 2006.

Ok!

slacker :p

Pilatus
16 juli 2012, 18:25
wa een lelijke truitjes van arsenal :/

Milfhunter
17 juli 2012, 12:25
Wie zegt dat Lukaku gene techniek heeft ? :p

WHOLE NEW BALL GAME | 2012 Tour | Official Site | Chelsea FC | Chelsea (http://www.chelseafc.com/page/Tour_News/0,,10268~2851291,00.html)

op 1:20

Jepjep
17 juli 2012, 12:34
Naar verluidt waren er 32 takes nodig voor het hem lukte.

Rivfader
17 juli 2012, 18:27
Naar verluidt waren er 32 takes nodig voor het hem lukte.

:lol:

Bubba
17 juli 2012, 19:09
CHELSEA FC SIGN GAZPROM | Latest Chelsea News | Team & Transfer News | Chelsea FC | Chelsea (http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2851323,00.html)

Voila se, de Roman is al trucskes aant bekokstoven om de FFP te omzeilen. :love:

Zafùn
17 juli 2012, 19:16
CHELSEA FC SIGN GAZPROM | Latest Chelsea News | Team & Transfer News | Chelsea FC | Chelsea (http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2851323,00.html)

Voila se, de Roman is al trucskes aant bekokstoven om de FFP te omzeilen. :love:

Is dat dan iets om trots op te zijn?

Bubba
17 juli 2012, 19:28
Is dat dan iets om trots op te zijn?

Trots niet hé, want het geld is niet van/komt niet naar mij. :(

mtm
17 juli 2012, 22:43
Wacht maar tot Wenger weer komt klagen. :p

Philharmoniker
18 juli 2012, 00:41
Straks speelt chelsea dacht ik hun eerste friendly, ben curieus :)

dacuba
18 juli 2012, 00:58
Straks speelt chelsea dacht ik hun eerste friendly, ben curieus :)

Hoe laat / waar te volgen?

Philharmoniker
18 juli 2012, 01:01
Hoe laat / waar te volgen?

Seattle, Washington | Chelsea in America (http://www.chelseainamerica.com/web/summer-tour-old/seattle-washington)

dacuba
18 juli 2012, 01:02
Seattle, Washington | Chelsea in America (http://www.chelseainamerica.com/web/summer-tour-old/seattle-washington)

Das om 03h30 hier?

Tah_b00nz0r
18 juli 2012, 01:05
Idd, euhm mss streamke op sportz live ofzo :)

Philharmoniker
18 juli 2012, 01:12
Das om 03h30 hier?

uhu -9h

dacuba
18 juli 2012, 01:13
Idd, euhm mss streamke op sportz live ofzo :)

Kzie niks staan in de lijst? :(

PS: ben op uwe PM aant antwoorden he, heb een word doc open staan om langs uwe tekst te houden :D :D

Milfhunter
18 juli 2012, 11:45
Ik heb een abo op chelsea TV genomen voor een maandje. Kunt er uitgebreid de trainingen volgen, en ook de 4 wedstrijden live bekijken.

koste iets van een 6€

Jepjep
18 juli 2012, 12:03
Musonda Junior scoort in oefenmatch - Nieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-07-18/musonda-junior-scoort-in-oefenmatch)

Dieje speelt daar met de -18 mee ofwa.

jackie
18 juli 2012, 12:24
Thomas Vermaelen: Warrior Master - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=IYaO_BIXrZY&feature=plcp)

Bubba
18 juli 2012, 13:35
Das om 03h30 hier?

Jup, denk wel niet dat er een live stream zal zijn. Ik ga kijken via Chelsea TV. :p

Jonas89
18 juli 2012, 13:38
Jup, denk wel niet dat er een live stream zal zijn. Ik ga kijken via Chelsea TV. :p

Ja, is wel gemakkelijk die online Chelsea TV als ge True Blue International zijt. Spijtig van dan ambetante uur

Bubba
18 juli 2012, 13:44
Ja, is wel gemakkelijk die online Chelsea TV als ge True Blue International zijt. Spijtig van dan ambetante uur

Inderdaad, maar bon, wil de nieuwe gezichten toch eens in actie zien dusja, dan doen we maar een nachtje door. :p

dacuba
18 juli 2012, 13:51
En, hoe wast? :p

Milfhunter
18 juli 2012, 13:51
zo al gezien op training dat Lukaku er 3 in de vlucht na mekaar binnenknalde. Hij is ook de enige spits daar (youngsters als George Saville buiten beschouwing) dus zal wel genoeg speelminuten krijgen ook.

dacuba
19 juli 2012, 00:09
Gisteren ne belg in actie bij CFC? Uitslag?

Drew
19 juli 2012, 00:14
Alleen wat jeuk. :$

Bubba
19 juli 2012, 03:12
Gisteren ne belg in actie bij CFC? Uitslag?

Gisteren heeft er niemand gespeeld, das een paar dagen geleden. De Musonda broers hebben allemaal gespeeld. Charly in de U18 en heeft gescoord, Tika en Lamisha bij de U21. Blijkbaar zou Charly echt uitstekend hebben gespeeld.

Voor diegene die interesse hebben, livestream voor sevs:

http://www.thefirstrow.eu/watch/81471/1/watch-chelsea-tv.html

edraket
19 juli 2012, 03:45
Lol LOEKAKOEEEEE

Bubba
19 juli 2012, 03:45
LUAKUUUU lol, na 2 minuten.

Very nice van McEachran ook.

Rikie
19 juli 2012, 03:49
Opstelling?

GodLikeBE
19 juli 2012, 03:52
geen fan van Chelsea maar zal toch eens kijken :) Zalig om eens Lukaku en Hazard samen te zien spelen in clubverband

Bubba
19 juli 2012, 03:52
WoopWoop Hazard 0-2!

Rikie
19 juli 2012, 03:53
Same

joepie hazard :unsure:

Bubba
19 juli 2012, 03:54
Opstelling:

Hilario
Chalobah - Ivanovic - Luiz - Ferreira
McEachran - Mikel
Benayoun - Hazard - Marin
Lukaku

Bubba
19 juli 2012, 03:56
Blunder van McEachran, 1-2

2-2, defensie ziet er maar belabberd uit eerlijk gezegd.

edraket
19 juli 2012, 04:15
Lol die verdediging is daar wa hard aant sucken. Nice goal wel.

waffel
19 juli 2012, 04:19
wow voetbal op dit uur, nice ^^

Bubba
19 juli 2012, 04:22
Nice van Marin, 2-3!

Doet dus wel continu hetzelfde:

Van links komen, naar het centrum snijden en schieten. Hopelijk laat hij ook eens iets anders zien, heeft al een paar keer kansen verknoeid door geen pas te geven.

waffel
19 juli 2012, 04:22
hopla
gezien hoe snel hazard is?

waffel
19 juli 2012, 04:24
hohoho hazard :D

waffel
19 juli 2012, 04:26
hohohohoh Lukaku :D

Lukaku is trouwens samen met de zus van een vriendin van mij. Hoe die elkaar leren kennen hebben, geen idee, maar Lukaku is momenteel deels Brugs dus :D

edraket
19 juli 2012, 04:27
De romme met een chanceke weeral :')

Bubba
19 juli 2012, 04:27
En Lukaku met zijn 2de goal! 2-4!

Bubba
19 juli 2012, 05:07
Hazard en Lukaku vervangen.

Hazard laat onmiddelijk zien waarom hij zoveel gekost heeft. Uitstekende match, goeie flitsen laten zien, belangrijke speler.

Lukaku was veel minder. 1ste goal zag er mooi uit, sterk zijn man achter hem gelaten en mooie afwerking. 2de goal veel geluk gehad. Veel slechte aannames, zwakke passing.

Milfhunter
19 juli 2012, 06:14
Hoe was De Bruyne, ben in slaap gevallen

exCite
19 juli 2012, 08:22
Seves tickets probere te bemachtige, Liverpool - Wigan, hoop maar dat de sfeer in zo'n wedstrijd ook goed zit :).

Jonas89
19 juli 2012, 08:42
Paar beelden van de westrijd: (doelpunten Haz & Luk)

KICKTV - YouTube (http://www.youtube.com/user/kick/videos)

Re@V0r
19 juli 2012, 09:12
stadion zit daar propvol voor een oefenmatchke :p
wel nice dat Hazard en Lukaku allebei konden scoren en ook dat Lukaku speeltijd krijgt in de voorbereiding (hoewel hij wellicht toch zal uitgeleend worden)

Weebl
19 juli 2012, 09:26
Leuk voor Lukaku dat hij daar twee keer scoort, maar de manier waarop is wel heel klungelig, opnieuw.
Laat ons hopen dat hij een mooie club vindt, waar hij aan heel wat minuten kan komen.

Sporza is trouwens nog niet op de hoogte precies!

Vedeco
19 juli 2012, 10:12
Ik hoop echt dat ze Marko Marin zijn kansen gaan geven gvd. Er zit zo veel potentieel in die jongen, niet normaal. 23 jaar en al 150+ wedstrijden in de Bundesliga. Is wel de man van de assist, je moet niet verwachten dat hij er 20 binnenknalt in een seizoen.

Gogo Marko!

Milfhunter
19 juli 2012, 10:19
alleen eerste helft gezien. Hazard gaat daar heersen op de 10

gamer5
19 juli 2012, 10:20
Seves tickets probere te bemachtige, Liverpool - Wigan, hoop maar dat de sfeer in zo'n wedstrijd ook goed zit :).

Langst waar koopt gij u tickets?

Jonas89
19 juli 2012, 10:27
Ik hoop echt dat ze Marko Marin zijn kansen gaan geven gvd. Er zit zo veel potentieel in die jongen, niet normaal. 23 jaar en al 150+ wedstrijden in de Bundesliga. Is wel de man van de assist, je moet niet verwachten dat hij er 20 binnenknalt in een seizoen.

Gogo Marko!

Heb daarnet de volledige samenvatting bekeken (via ChelseaTV online), en er zit veel meer snelheid in het team dan vorig seizoen. Hazard en Marin zijn katterap :p

Natuurlijk het was maar tegen een ploeg uit de MLS...

Proim
19 juli 2012, 10:36
stadion zit daar propvol voor een oefenmatchke :p

Dat was vooral voor het afscheid van een van de spelers van Seattle :p

dacuba
19 juli 2012, 11:11
nvm

gamer5
19 juli 2012, 12:12
Ledley King van Tottenham retires. Nochtans ne goeie!

Ledley Announcement - News - tottenhamhotspur.com (http://www.tottenhamhotspur.com/spurs/News/ledley-announcement.page?)

Xcessive-
19 juli 2012, 12:27
Leuk voor Lukaku dat hij daar twee keer scoort, maar de manier waarop is wel heel klungelig, opnieuw.
Laat ons hopen dat hij een mooie club vindt, waar hij aan heel wat minuten kan komen.

Wat is daar zo klungelig aan? Je doet precies of hij strompelt de bal binnen.

dacuba
19 juli 2012, 12:30

:crazy: voor sommigen is het precies nooit goed.