PDA

Volledige versie bekijken : UEFA EURO 2012: Polen-Oekraïne - Deel 2

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Vedeco
18 juni 2012, 07:53
Tsjechië, Griekenland, Duitsland en Portugal zijn al zeker van de kwartfinale en ook wij gaan door tot het bittere eind! Welkom in het 2e deel van het EK 2012 topic. :)

http://www.excely.com/images/euro2012.png

Ik engageer me weer om een pronowedstrijd te houden. Hiervoor kan je op onderstaande link het excel-bestand hierboven downloaden. Eens het gedownload is kan je het invullen en via mail naar mij doorsturen.

Ik druk dan alle sheets van iedereen af en hou iedere dag de scores bij.
Pas op't einde van het EK weten we dan wie de winnaar is daar je enkel jouw eigen scores weet.

De deadline voor het invullen van het excel-bestand is afgelopen.

Excel-bestand: UEFA EURO 2012 Schedule in Excel (http://www.excely.com/football/euro-2012-schedule.shtml)
Onderaan de pagina staar er "Schedule in Excel (400kb).

Vanaf nu kan je je sheet mailen via 9livesek@gmail.com (vergeet je nickname niet te vermelden) of via pm als dit mogelijk is.

Deelnemers:

- Adrei (ok) - 5
- Ariane (ok) - 9
- Balsaus (ok) - 6
- Blekkie (ok) -2
- Blockkiller (ok) - 3
- Bluto (ok) - 7
- Booka Shade (ok) - 7
- Boozeke (ok) - 1
- Butcherken (ok) - 8
- Cheesypufs (ok) - 7
- Chomo (ok) - 2
- Dacuba (ok) - 3
- Dibo (ok) - 5
- Drien (ok) - 3
- Duckwhisperer (ok) - 3
- Excite (ok) - 2
- Fearofthedark (ok) - 5
- Fella (ok) - 3
- Flaviooooo (ok) - 12
- FromZero2Hero (ok) - 5
- Furiax (ok) - 6
- Gavin (ok) - 6
- Glor (ok) - 3
- Gvq (ok) - 2
- Hekje# (ok) - 5
- Hyozan (ok) - 5
- Jiggyland (ok) - 2
- Joramovic (ok) - 3
- Kingjulie (ok) - 2
- Koenekeuh (ok) - 3
- Mdconcept (ok) - 5
- Milfhunter (ok) - 5
- Mojojojo (ok) - 4
- Mtm (ok) - 7
- Mudi (ok) - 2
- Mujahedine (ok) - 2
- Mvp (ok) - 7
- NemesisBE (ok) - 5
- N-Trance (ok) - 7
- PaiN' (ok) - 2
- Poepoei (ok) - 3
- Poltje (ok) - 2
- Radbraker (ok) - 5
- Rhandd (ok) - 2
- Rikie (ok) - 9
- RonnoR (ok) - 4
- RubbaN (ok) - 8
- Rubmifer (ok) - 6
- ShadesOfJae (ok) - 6
- Shadowstep0705 (ok) - 7
- Sheldon Cooper (ok) - 5
- Sinister (ok) - 8
- Sir. Killalot (ok) - 6
- Spacid (ok) - 8
- Sportinggboy (ok) - 3
- Springkonijn (ok) - 5
- Squadra (ok) - 2
- Stan_V (ok) - 2
- |Steven| (ok) - 2
- $ub^ (ok) - 12
- The Black Mamba (ok) - 3
- TheRedDevils (ok) - 3
- ThibaultDC (ok) - 6
- Tsommy (ok) - 2
- Twoen (ok) - 12
- Vedeco (ok) - 7
- Volderke (ok) - 7
- Voltage (ok) - 5
- warcraftplaye3 (ok) - 3
- Wardec (ok) - 5
- Weebl (ok) - 5
- Wilcao (ok) - 5
- wiiim (ok) - 9

De puntentelling zal hetzelfde zijn als met de JPL Prono's zijnde:
- 3 punten bij exacte uitkomst
- 1 punt bij juist hebben van winst / verlies
- 0 punten bij fout hebben van winst / verlies

Prono Booka Shade:
http://i46.tinypic.com/21liy5s.jpg

Dr. Sheldon Cooper
18 juni 2012, 07:57
First! :unsure:
Blij dat Nederland naar huis is. Hopelijk stoot Portugal nog door naar de finale :D
Is een finale Duitsland - Portugal mogelijk?

Kiiilerke
18 juni 2012, 07:59
kan nog altijd niet geloven dat nederland terug naar huis mag :love:

Sent from my iPhone4s using Tapatalk

Vedeco
18 juni 2012, 07:59
Jep, het is KF1 vs KF3 en KF2 vs KF4

Dr. Sheldon Cooper
18 juni 2012, 08:02
Zou wel een innerlijke tweestrijd worden voor mij. Zijn toch de twee landen waar ik altijd voor supporter. Maar ik moet zeggen dat ik weinig vreugde voelde toen Duitsland won in deze groepsfase... Misschien omdat ik een hele kwalificatie tegen hen moest supporteren. Bij Portugal zat ik dan wel weer te roepen voor de TV :p

Vedeco
18 juni 2012, 08:03
sporza: Euro 2012 (http://www.sporza.be/cm/sporza/matchcenter/mc_voetbal/euro2012)

Handig overzichtje.

Dr. Sheldon Cooper
18 juni 2012, 08:07
Kzie net dat ik Duitsland - Griekenland als voorspelling had in mijn prono :cool:

Romelus
18 juni 2012, 08:08
Vind het wel een beetje flauw dat iedereen hoopte op een uitschakeling van Nederland en gisteren echt aan het anti-supporteren was.

Ik snap de jaloezie/frustratie wel, maar de reacties bij dat doelpunt van Portugal...

MrKend54l
18 juni 2012, 08:22
15augustus vernederen ze ons toch.

caoimhin
18 juni 2012, 08:25
First! :unsure:
Blij dat Nederland naar huis is. Hopelijk stoot Portugal nog door naar de finale :D
Is een finale Duitsland - Portugal mogelijk?

Dan moet Portugal waarschijnlijk wel Spanje uitschakelen in de halve finale. Zou al een prestatie op zich zijn.

Gavin
18 juni 2012, 08:28
Sinds wanneer spring ik 'zielig' op elk stukje kritiek?
Jawel, eigenlijk wel. Die Chelseaboys buiten chomo zijn niet te harden sinds hun CL-succesje.

Commentator op BBC bij die samenvatting van Portugal-Nederland: "Nothing Messi about Ronaldo's performance today"Goede samenvatting eigenlijk. Als Cristiano eens zou aanvaarden dat hij niet kan wat Messi kan en zich zou toeleggen op de dingen die hij wel kan, zou hij veel beter spelen. Nu kan hij het mentaal precies niet aan, dat ziet ge aan zijn reacties als het misgaat en als het goed gaat. Maar dat wilt zeggen dat hij zich moet neerleggen bij niet de beste te zijn ... en we weten allemaal dat dat niet gaat gebeuren. Dus gaat ie zijn eigen wat liggen blokkeren, zoals tegen Denemarken gebeurde (zie reactie achteraf). Gisteren speelde hij wel bevrijd en dan krijgt ge een andere speler die wel een goede match speelt en zich gedraagt. Die psycholoog die Joos aanhaalde, is misschien geen slecht idee.

En laten we ook niet overdrijven natuurlijk. Iedereen heeft gewonnen van Nederland en die verdediging was lamentabel. Flat track bully-style dus, zoals zo vaak.

Misschien beter dat hij de matchen van de kroaten niet zelf analyseert want met wat voor opmerkingen die vandaag op de proppen kwam.Ook een goede samenvatting. Lukaku is duidelijk geen Courtois, maar het is nog wel OK om hem eens in de uitzending te hebben. Maar laat hem niemand "analyseren" waar we de komende twee jaar zéker tegen moeten.
Vind het wel een beetje flauw dat iedereen hoopte op een uitschakeling van Nederland en gisteren echt aan het anti-supporteren was.

Ik snap de jaloezie/frustratie wel, maar de reacties bij dat doelpunt van Portugal...:(

Waarom zouden we dan voor Nederland moeten zijn? Omdat gij daar plots sympathie voor hebt? Volgens mij waart ge ook aan het anti-supporteren bij Cristiano afgelopen week, is dat dan niet flauw? Is dat dan ook jaloezie of frustratie? Of gewoon persoonlijke voorkeur?

Nu hopen dat Van Marwijk buitengeflikkerd wordt en dat er een trainer komt die "vedetten" op de bank durft zetten. Voor ons zou dat slecht nieuws zijn omdat we die interland dan hard verliezen, maar ik zie toch liefst een goed voetballend Nederland voor de rest.

En waar zitten die van der Vaart-lovers?????? :applause:
http://www.football-pictures.net/data/media/81/Rafael_van_der_Vaart_.jpg

Jonas89
18 juni 2012, 09:31
Jawel, eigenlijk wel. Die Chelseaboys buiten chomo zijn niet te harden sinds hun CL-succesje.

Ik ook ? :hug:

djemz
18 juni 2012, 09:37
ik ben ook chelseaboy :D

Brick Top
18 juni 2012, 09:39
Zou Di Natale spelen vanavond? Twijfel nog tussen hem en Xavi (Spanje) als kapitein (dubbele punten in de Mcdonalds fantasy league :D). Normaal zou ik voor Xavi gaan maar Italië speelt tegen Ierland dus iets zegt mij dat de spitsen van Italië wel zullen scoren. Maar dan moet Di Natale wel spelen natuurlijk. :unsure:

Gavin
18 juni 2012, 09:41
Ik ook ? :hug:Gij daarvoor al imo. :unsure:

ik ben ook chelseaboy :D
Al die Battlefieldkadees precies. :unsure:

Romelus
18 juni 2012, 09:58
Zou Di Natale spelen vanavond? Twijfel nog tussen hem en Xavi (Spanje) als kapitein (dubbele punten in de Mcdonalds fantasy league :D). Normaal zou ik voor Xavi gaan maar Italië speelt tegen Ierland dus iets zegt mij dat de spitsen van Italië wel zullen scoren. Maar dan moet Di Natale wel spelen natuurlijk. :unsure:

4 -3-1-2 (op training toch). Buffon; Abate, Chiellini, Barzagli/Bonucci, Balzaretti; Pirlo, Marchisio, De Rossi; Motta; Di Natale, Cassano.

Toto start zeker ipv Balotelli :applause:

St0wned
18 juni 2012, 10:01

Ik snap de jaloezie/frustratie wel, maar de reacties bij dat doelpunt van Portugal...

Maar ik ben altijd anti holland :unsure:

Cuth
18 juni 2012, 10:02
Indien Spanje en Kroatië gelijkspelen moet Italië minstens met 2goals verschil winnen om door te gaan, klopt dit?

Romelus
18 juni 2012, 10:04
Indien Spanje en Kroatië gelijkspelen moet Italië minstens met 2goals verschil winnen om door te gaan, klopt dit?

Als het 0-0 is en Italië wint, ligt Kroatië er uit veronderstel ik? Als het 1-1 is, hangt het af van uitslag Italië-Ierland en als het 2-2 of meer is ligt Italië er sowieso uit.

Zo zie ik het toch.

Duffman-
18 juni 2012, 10:04
Ik had misschien best tot vanavond gewacht met te stemmen op Italië :unsure:

Cuth
18 juni 2012, 10:08
Als het 0-0 is en Italië wint, ligt Kroatië er uit veronderstel ik? Als het 1-1 is, hangt het af van uitslag Italië-Ierland en als het 2-2 of meer is ligt Italië er sowieso uit.

Zo veronderstel ik het toch.

juist. Ik was vergeten dat ze dan me 3 op 5punten komen en dus volgende regel geldt;

higher number of goals scored in the matches among the teams in question (if
more than two teams finish equal on points);
aangezien doelsaldo in dat geval niet veel uitmaakt.

Romelus
18 juni 2012, 10:12
Jap en als het 3x 1-1 is, telt het algemene doelpuntensaldo. Spanje won met 4 doelpunten verschil van Ierland en Kroatie met 2. Dus moet Italië dan winnen met drie he.:p

camino
18 juni 2012, 10:41
Dat Ronaldo niet mee verdedigd heeft ermee te maken de trainer die opdracht heeft gegeven aan ronaldo.
Waarom denk je? Diene postiga kan maar beter mee verdedigen want als die de bal heeft is het huilen mee de pet op.
En Ronaldo is beter dan Messi.

asmo
18 juni 2012, 10:42
Ook een goede samenvatting. Lukaku is duidelijk geen Courtois, maar het is nog wel OK om hem eens in de uitzending te hebben. Maar laat hem niemand "analyseren" waar we de komende twee jaar zéker tegen moeten.:(

Van Kroatië krijgen we toch een pak slaag, dat staat nu al vast. Daar hoef ik die ploeg zelfs niet voor kapot te analyseren.

warcraft3 playe
18 juni 2012, 10:44
Ik hoop echt dat het vandaag 2-2 wordt tussen Spanje-Kroatië. Dan zijn ze in Italië ook weer stil. Of beter nog, dat Ierland wint vandaag!

sharpshot
18 juni 2012, 10:50
Ik hoop ook op 2-2

Maxwell
18 juni 2012, 10:50
Haha stel u voor dat Italië weer genaaid wordt zoals in 2004.

Booka Shade
18 juni 2012, 10:58
Deutschland :love: zonder al te veel krachten te moeten verspillen vlotjes met 9/9, ik ga de finale al in Duitsland kijken :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jepjep
18 juni 2012, 11:51
Spanje en Italië (hopelijk) door. Ik wil Italië nog zien in dit tornooi, één van de betere en aangename ploegen qua spel.

Shellshock
18 juni 2012, 12:04
sporza: Waar is de goal (voor Nederland)? (http://sporza.be/cm/sporza/extra/games/waar_is_de_bal/1.517410)

:D

Vedeco
18 juni 2012, 12:09
Is er nergens een spelletje 'Waar is het EK?' :unsure:

Wilcao
18 juni 2012, 12:15

Ik snap het wel dat ze sommige afkeur hebben van hun "arrogant" gedrag, maar dat je dan nog liever Portugal door ziet is voor mij wel ironisch. Want Nani, Ronaldo, Pepe,... zijn niet bepaald bescheiden. Maar goed, in Belgie wordt nu eenmaal een Hollander als arrogant voorgesteld, terwijl, als je er dagelijks mee in contact komt, dat niet zo is. Zelfzeker zijn ze ja op voetbal gebied, maar dat is iets anders. Ochja, gun de anti-supporter toch okk iets, ze hebben namelijk al 4 jaar op hun tanden moeten bijten :).

Enfin, dit Nederland verdient gewoon niet om door te gaan, alleen had ik liever de Denen in de kwartfinale gezien ipv de Portugezen.

Jepjep
18 juni 2012, 12:19
sporza: Waar is de goal (voor Nederland)? (http://sporza.be/cm/sporza/extra/games/waar_is_de_bal/1.517410)

:D

Man man, en dat noemt zich een objectieve sportnieuwssite. Dat anti-supprteren in België van Nederland neemt soms belachelijke proporties aan. Calimerocomplex, andere uitleg heb ik er niet voor.

Jecht
18 juni 2012, 12:33
Da 'spel' op sporza is inderdaad wel te belachelijk.

travis.bickle
18 juni 2012, 12:34
Heerlijke VI Oranje weer :D

VI Oranje | 17 juni 2012 | Deel 1 - Video Dailymotion (http://www.dailymotion.com/video/xrlfst_vi-oranje-17-juni-2012-deel-1_fun)

warcraft3 playe
18 juni 2012, 12:49
Man man, en dat noemt zich een objectieve sportnieuwssite. Dat anti-supprteren in België van Nederland neemt soms belachelijke proporties aan. Calimerocomplex, andere uitleg heb ik er niet voor.

Dat vind ik nu is van niet. Zij waren ook de eerste om ons weer belachelijk te maken. Hoge bomen vangen veel wind.

Ik ben echt blij dat ze 0 op 9 hebben gehaald. Met hun uitspraken voor het tornooi. Twee jaren geleden hebben ze met heel veel geluk de finale bereikt.

Vedeco
18 juni 2012, 12:55
Ik kom anders nooit quotes tegen waarbij een Nederlander de draak steekt met de Rode Duivels, integendeel ze zijn vol ongeloof dat de motor zo'n talentvolle generatie maar niet aan de praat raakt. Over onze Jupiler League doen ze dan soms wel weer lachend, maar ja dat is dan weer begrijpelijk zeker?

Racing_Genk
18 juni 2012, 13:01
Idd, de haat is eigenlijk eigenaardig. Nederlanders zouden voor ons supporteren als wij in het EK zaten terwijl sommigen hier echt enorm anti Nederland zijn. Misschien omdat zij gewoon succesvoller zijn?

Général Zantas
18 juni 2012, 13:03
Waar blijft de gif van die Duitse ???

Edit: Wat die afkeer van Nederland betreft, voor mij is Nederland hetzelfde als Antwerp (ik ben Beerschot-supporter). Ik moet er niks van weten en als ze verliezen is heel mijn week goed, ongeacht wat er voor de rest nog gebeurt.

Freddy_reloaded
18 juni 2012, 13:04
Hoop dat Italië het haalt. Hun spel in het bijzonder tegen Spanje heeft mij echt wel positief verbaasd. En als die nog wat groeien in het toernooi gaan we daar nog mooie dingen van zien. Pirlo is trouwens een baas, wat die nog uit zijn sloffen schopt :o

Kashers
18 juni 2012, 13:05
Goede resultaten gisteren, de twee ploegen die ik in de kwartfinale wou zien zitten er in.
Hopelijk kunnen Kroatië en Italië vandaag ook winnen.

warcraft3 playe
18 juni 2012, 13:07
Ik woon dicht aan de grens met Nederland. En ik kan 1 ding echt wel zeggen dat zij nooit of te nooit voor ons zouden supporteren. Ik heb dit jaar stage moeten geven hier in de buurt op school. Laten we zeggen dat die jongeren niet echt respectvol waren naar ons land toe :) Ik moest ze dan ook nog juist voetbal geven :p (de grapjes waren vrij origineel altijd)

Mrja, ieder zijn mening zeker.

dacuba
18 juni 2012, 13:07
Amai da's snel gegaan.

Vedeco
18 juni 2012, 13:10
Ja, als je naar de mening gaat beginnen luisteren van pubers dan ga je niet al te ver komen qua respect, da's waar. Maar ik zie de NOS geen Sporzake doen.

Bosvos
18 juni 2012, 13:15
Ja, als je naar de mening gaat beginnen luisteren van pubers dan ga je niet al te ver komen qua respect, da's waar. Maar ik zie de NOS geen Sporzake doen.
goh, als wij volgend EK erbij zouden zijn en we verklaren onszelf al kampioen voor de start van het tornooi...

tom1
18 juni 2012, 13:18
Dat is toch normaal dat je wil dat uw ploeg het tornooi wint :s?

Vedeco
18 juni 2012, 13:22
Er waren ook een pak Belgen die dachten dat we even in Düsseldorf gingen gaan winnen. :p

Jecht
18 juni 2012, 13:25
De supporters van de andere toppers zullen ook wel denken dat ze kampioen gaan worden he, behalve de Engelsen en de Fransen dan misschien.

Ik snap trouwens sowieso niet wat iedereen zo tegen Holland heeft. Daar is toch niks speciaals aan in vergelijking met andere ploegen...

Vedeco
18 juni 2012, 13:27
Voetbal International - Van der Wiel: 'Ik ben niet op mijn kwaliteiten gebruikt' (http://www.vi.nl/nieuws/222904/Van-der-Wiel-Ik-ben-niet-op-mijn-kwaliteiten-gebruikt.htm)

Zo'n zaken vind ik meer ergerlijk. Geen zelfreflectie maar wel lekker uithalen naar uw maten in de pers.

Bosvos
18 juni 2012, 13:30
Natuurlijk wil iedereen dat tornooi winnen, maar de Nederlanders geven daar (misschien onbewust) altijd zo'n arrogante draai aan :D

WolCoM
18 juni 2012, 13:40
De Sfeer Tijdens Nederland - Denemarken | Flabber (http://www.flabber.nl/weblog/video/de-sfeer-tijdens-nederland-denemarken-11528)

:rofl:

Pseudo
18 juni 2012, 13:44
Idd, de haat is eigenlijk eigenaardig. Nederlanders zouden voor ons supporteren als wij in het EK zaten terwijl sommigen hier echt enorm anti Nederland zijn. Misschien omdat zij gewoon succesvoller zijn?

minderwaardigheidscomplex

Drew
18 juni 2012, 13:45
De Sfeer Tijdens Nederland - Denemarken | Flabber (http://www.flabber.nl/weblog/video/de-sfeer-tijdens-nederland-denemarken-11528)

1:35 :rofl:

Rivfader
18 juni 2012, 13:46

Neen, gewoon omdat ik niet tegen hun uitgesproken arrogantie kan.

Wilcao
18 juni 2012, 13:52
Waar blijft de gif van die Duitse ???

Edit: Wat die afkeer van Nederland betreft, voor mij is Nederland hetzelfde als Antwerp (ik ben Beerschot-supporter). Ik moet er niks van weten en als ze verliezen is heel mijn week goed, ongeacht wat er voor de rest nog gebeurt.
Dus eigenlijk ben je geen Beerschot supporter, maar eerder een anti-Antwerp supporter?

Ik woon dicht aan de grens met Nederland. En ik kan 1 ding echt wel zeggen dat zij nooit of te nooit voor ons zouden supporteren. Ik heb dit jaar stage moeten geven hier in de buurt op school. Laten we zeggen dat die jongeren niet echt respectvol waren naar ons land toe :) Ik moest ze dan ook nog juist voetbal geven :p (de grapjes waren vrij origineel altijd)

Mrja, ieder zijn mening zeker.

Ik woon ook aan de grens en werk en voetbal in NL. Een ploeggenoot van me, een nederlander, gaat zelfs naar Brazilie als Belgie zich kwalificeert. Hij heeft zelfs met zijn duitse vriendin gewed dat Belgie in 1 van de twee volgende WK's de halve finale gaat halen. En hoevaak moet ik niet uitleggen waarom we ons niet kwalificeren? Want de nederlanders begrijpen daar niks van, omdat wij zo ern goede ploeg hebben volgens hun.

Schummi88
18 juni 2012, 13:53
Neen, gewoon omdat ik niet tegen hun uitgesproken arrogantie kan.

Wij noemen dat arrogantie, bij hun is dat trots zijn op je land. Zo simpel is het :).

WolCoM
18 juni 2012, 13:53
http://i.imgur.com/N53lb.gif

Not bad.

WolCoM
18 juni 2012, 13:55
Kmoet toegeven, was iets te enthousiast gisteren. :) Maar toch, not that bad.

CuRv3
18 juni 2012, 13:55
nee NL had moeten zeggen dat ze totaal geen kans hebben, het slechtste team ever en 0 punten gaan halen. Niemand neemt je dan ook serieus en toch bleek het zo te zijn ;) NL is een top 5 voetballand. Dan ben je ALTIJD 1 van de favorieten en mogelijke winnaars.

@Vedeco tja er is veel gebeurd in dit elftal waar wij niets van weten. Er wordt achter elkaars rug om gepraat en tuurlijk speelt hij slecht, maar als je team je ook niet helpt er door te komen gaat het ook niet sneller beter gaan.

Vedeco
18 juni 2012, 13:57
@Vedeco tja er is veel gebeurd in dit elftal waar wij niets van weten. Er wordt achter elkaars rug om gepraat en tuurlijk speelt hij slecht, maar als je team je ook niet helpt er door te komen gaat het ook niet sneller beter gaan.

Allemaal goed en wel maar het is kleinzerig om dat aan de pers te verkondigen. Ik weet dat de pers daar op jaagt maar dat is ook een deel van mijn frustratie, wees gerust.

Général Zantas
18 juni 2012, 14:03
Dus eigenlijk ben je geen Beerschot supporter, maar eerder een anti-Antwerp supporter?

Iets niet WILLEN begrijpen, is ook een kunst natuurlijk. :sleep:

http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/06/1339961258914.gif

shadowstep0705
18 juni 2012, 14:04
Dus, als ik het goed begrijp, wie wint in Spanje-Kroatië is zeker door, dan als Frankrijk wint met meer dan 2 punten verschil van Ierland is het ook door.

Als Kroatië en Spanje gelijkspelen, en Frankrijk wint met minder dan 2 punten verschil, dan zijn Kroatië en Spanje door.

CuRv3
18 juni 2012, 14:06
Ach het is al langer bekend dat jouw inbreng op dit forum zich beperkt tot je haat tegen NL Rhandd. Vrij triest dat je elke post dat nodig vind om duidelijk te maken. Probeer je wat meer te focussen op discussies die bezig zijn.

dacuba
18 juni 2012, 14:06
Frankrijk zit in een andere poule. Ge bedoelt Italië neem ik aan.

asmo
18 juni 2012, 14:07
Dus, als ik het goed begrijp, wie wint in Spanje-Kroatië is zeker door, dan als Frankrijk wint met meer dan 2 punten verschil van Ierland is het ook door.

Als Kroatië en Spanje gelijkspelen, en Frankrijk wint met minder dan 2 punten verschil, dan zijn Kroatië en Spanje door.
Je zal wel Italië ipv Frankrijk bedoelen zeker? :D

shadowstep0705
18 juni 2012, 14:07
Ach het is al langer bekend dat jouw inbreng op dit forum zich beperkt tot je haat tegen NL Rhandd. Vrij triest dat je elke post dat nodig vind om duidelijk te maken. Probeer je wat meer te focussen op discussies die bezig zijn.

Frankrijk zit in een andere poule. Ge bedoelt Italië neem ik aan.

Inderdaad, verexcuseer me :)

Général Zantas
18 juni 2012, 14:12

Ik heb misschien 3 anti-Nederland posts geplaatst, er zitten er hier met een pak meer dan dat.

En om deze de post toch een beetje luchtig te houden:

A couple of Irish fans get "their ducks out for the lads" | Football goal videos, highlights & clips - 101GG (http://www.101greatgoals.com/gvideos/couple-irish-fans-get-ducks-lads/)

Die Ieren toch. :lol:

Gavin
18 juni 2012, 14:13
Voetbal International - Van der Wiel: 'Ik ben niet op mijn kwaliteiten gebruikt' (http://www.vi.nl/nieuws/222904/Van-der-Wiel-Ik-ben-niet-op-mijn-kwaliteiten-gebruikt.htm)

Zo'n zaken vind ik meer ergerlijk. Geen zelfreflectie maar wel lekker uithalen naar uw maten in de pers.
'Cristiano Ronaldo verdedigde zelf niet mee en dan kom ik ook niet in mijn spel.'

Hoe werkt dit precies?

Rivfader
18 juni 2012, 14:15

Wij noemen dat arrogantie, bij hun is dat trots zijn op je land. Zo simpel is het :).

Daarom betekent het nog niet dat ik dat leuk moet vinden. :)

Vedeco
18 juni 2012, 14:15
'Cristiano Ronaldo verdedigde zelf niet mee en dan kom ik ook niet in mijn spel.'

Hoe werkt dit precies?

Ik had mijn lego voetbalmannetjes reeds uit de kast gehaald maar veel wijzer ben ik er niet van geworden. Misschien een metafoor van het feit dat hij totaal werd verwaarloosd door alles en iedereen?

DéWé
18 juni 2012, 14:24

Hoe werkt dit precies?

Wat een uitleg... Van der Wiel heeft imo gewoon een slechte wedstrijd (tornooi) gespeeld, veel te veel slechte, slordige passen.

Ronaldo was van keer we in vorm, pakken beter dan die twee vorige wedstrijden en ook iets sportiever.

Wilcao
18 juni 2012, 14:25

Ik begrijp inderdaad niet dat uw week goed is als Antwerp verliest, ongeacht wat uw ploeg doet.

Om het even extreem te maken: als Antwerp alles verliest en Beerschot ook, dus ze degraderen alletwee, heb jij een geweldig seizoen gehad?

asmo
18 juni 2012, 14:47

Kijk gewoon hoe laconiek Robben daar in de achtergrond komt aangesjokt. :lol:

fearofthedark
18 juni 2012, 14:52
Ik begrijp inderdaad niet dat uw week goed is als Antwerp verliest, ongeacht wat uw ploeg doet.

Om het even extreem te maken: als Antwerp alles verliest en Beerschot ook, dus ze degraderen alletwee, heb jij een geweldig seizoen gehad?

ik zelf vind het ook plezant als beerschot verliest.
Maar om nu te zeggen dat het alles goed maakt. absoluut niet.
verlies of winst, who cares. De eigen ploeg komt voorop :)
Al wordt beerschot volgend seizoen kampioen :)
ik ga me er niet slechter door voelen.
Hell ik zou het zelfs goed vinden voor het antwerps voetbal

Jonas89
18 juni 2012, 14:53
Ik had mijn lego voetbalmannetjes reeds uit de kast gehaald maar veel wijzer ben ik er niet van geworden. Misschien een metafoor van het feit dat hij totaal werd verwaarloosd door alles en iedereen?

:offtopic: @ Vedeco: is dit géén betere avatar ? :D:p

Instagram (http://instagr.am/p/L07tbLNa9X/)

chomo
18 juni 2012, 14:55
Van der Wiel en Vlaar waren echt wel lachen gisteren... Toen ik hoorde dat CFC geïnteresseerd was in VDW dacht ik van cool, eindelijk nog is nen Hollander halen... Ma lol wat die dit WK al laten zien heeft is echt huilen met de pet op, ik heb zelden iemand zo slecht zien verdedigen, tzelfde eigenlijk ook voor die Vlaar, hoe lomp en statisch kan je zijn... en dat op dat niveau :D en iedereen maar bashen op onze Rode Duivels ma verdedigend zijn die toch nog net iets minder failure. naja, de Hollanders zijn er dan wel bij en wij niet :ironic: VDW die mag zijn transfer na dit EK wel op zijn buik schrijven, en terecht, wa ne prutser zeg.

Vedeco
18 juni 2012, 15:05
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/525829_445671485451118_1802170185_n.jpg

Milfhunter
18 juni 2012, 15:20
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/525829_445671485451118_1802170185_n.jpg

loooool :rofl:

Wilcao
18 juni 2012, 15:41

@chomo: kom VDW aub aan een veel te hoge prijs halen :sop:.

Racing_Genk
18 juni 2012, 15:55
Bendter boete van 100.000€. Terecht lijkt me, naar onze normen zou dat een boete zijn van ongeveer 500€ :p

Rubmifer
18 juni 2012, 15:57
Dat gokkantoor zal dat wel betalen zeker? :p

Vedeco
18 juni 2012, 15:58
Bendter boete van 100.000€. Terecht lijkt me, naar onze normen zou dat een boete zijn van ongeveer 500€ :p

Wat en onnozele actie was me dat ook. Deed hij het echt om dat merk te promoten (dan betaalt dat merk die boete wel + een ferme premie) of was het uit dommigheid?

Ah, was het een gokkantoor? Dat verklaart al iets :D

Gavin
18 juni 2012, 15:59
Ook een speeldag schorsing!

Foose
18 juni 2012, 16:07
De kritiek was wel terecht, vandaag vond ik hem een waardige kapitein, hij zat niet te zagen, excuseerde zich als hij te egoïstisch deed, moedigde medespelers aan, en dat zag je aan de hele ploeg. Ik heb voor het eerst echt een Portugal gezien die mooi samenspeelde. Enige kritiek dat ik nog heb op hem is dat hij wel wat meer druk mag zetten als de verdediging de bal heeft, want dan wandelt hij gewoon rustig terug, maar ja het is hem vergeven vandaag

Heb je hem niet zien klagen als een verwend nest daar in de eerste helft? Ze hebben het zelf nog getoond met de rust, Lukaku ergerde er zich ook aan :lol:. En wanneer excuseerde hij zich eens? Nadat hij zijn goaltje(s) had meegepikt diep in de tweede helft.. Zijn show was al compleet, dus dat kon er wel af.

Ik erken zijn kwaliteiten, hij speelde een goede match én die ene controle was werkelijk prachtig, maar je ziet gewoon dat hij telkens in de spotlight wil staan of het zint hem niet. Die vorige match zette dit ook nog eens extra in de verf.

shadowstep0705
18 juni 2012, 16:10

Waarom? (sorry heb de match niet gezien)

StanTem
18 juni 2012, 16:11
Wat zou de leukste match zijn om naar te kijken?
Denk dat ik Spanje-Kroatië ga volgen...

Onderbroek kost Bendtner duel schorsing en 100.000 euro boete - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/8356/EK-2012/article/detail/1455941/2012/06/18/Onderbroek-kost-Bendtner-duel-schorsing-en-100-000-euro-boete.dhtml)

eurowarriors
18 juni 2012, 16:12

Na zijn doelpunt liet hij zijn onderbroek zien met op de rand een opschrift van een sponsor. Nog een ideetje voor Pfaff trouwens! :D

Rbn13
18 juni 2012, 16:19
Belachelijke straf IMO.
O wee als ge de sponsors en het geld van de UEFA bedreigt!

Supporters die amok maken en banenen gooien, chill ze.

Philharmoniker
18 juni 2012, 16:38
Ik denk dat vanavond, Spanje gaat laten zien waarom zij de ploeg zullen zijn die 2X op rij europees kampioen spelen.
Hoop dat torres er nog eentje binnen prikt.
Anderzijds denk ik als het miss gaat voor spanje het wel eens zeer vies kan gaan .
prono 1-4
negatieve prono 2-0

TrickY.
18 juni 2012, 16:41
Ik zou nog een "middelmatige prono" en een "positieve prono" maken en ge zult er BOENK opzitten!

Wilcao
18 juni 2012, 16:43
Ik zou nog een "middelmatige prono" en een "positieve prono" maken en ge zult er BOENK opzitten!

:lol:

Proim
18 juni 2012, 16:55
De mogelijkheden voor vanavond: https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0AomAypO7sks2dHhIZzFuRGpsSlBHLXJDQ3dpbVpGW Gc&output=html

insane01
18 juni 2012, 17:04
Ik heb gelezen dat toen van marwijk x aantal keer naar robben riep dat hij moest meeverdedigen die jongen gewoon "hou je bek" terug riep... Wat een rot idioot is dat ventje eigenlijk.

Wilcao
18 juni 2012, 17:08
Ik heb gelezen dat toen van marwijk x aantal keer naar robben riep dat hij moest meeverdedigen die jongen gewoon "hou je bek" terug riep... Wat een rot idioot is dat ventje eigenlijk.

Voetbalzone - 'Robben diende Van Marwijk van repliek na defensieve aanwijzigingen' (http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=167517)

ik snap ook niet dat Van Marwijk niet ingrijpt, als dit waar zou zijn.

warcraft3 playe
18 juni 2012, 17:14
Het is nu niet dat Marwijk nog veel krediet over had. Dat wist Robben als geen ander op dat moment.

BleKKie
18 juni 2012, 17:17
De mogelijkheden voor vanavond: https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0AomAypO7sks2dHhIZzFuRGpsSlBHLXJDQ3dpbVpGW Gc&output=html

Eindelijk iets treffelijk.
Krijg het van die if then else scenario's :p

Wilcao
18 juni 2012, 17:21
Het is nu niet dat Marwijk nog veel krediet over had. Dat wist Robben als geen ander op dat moment.

Ik zou zeggen:hij heeft toch de finale gehaald, maar dat kwam omdat Frank De Boer en toen bij was :bow: en nu Cocu :doh:.

:unsure:

Gavin
18 juni 2012, 17:25
Belachelijke straf IMO.
O wee als ge de sponsors en het geld van de UEFA bedreigt!

Supporters die amok maken en banenen gooien, chill ze.
Waarom is dat belachelijk?

Die grote merken betalen niet voor niets zoveel geld voor exclusiviteit op dat EK. Als er dan een speler (en dat is iets helemaal anders dan een supporter) dan even UEFA hun hele contractuele boel komt verknallen, lijkt het mij maar logisch dat die zwaar zijn peren gestoofd ziet.

De mogelijkheden voor vanavond: https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0AomAypO7sks2dHhIZzFuRGpsSlBHLXJDQ3dpbVpGW Gc&output=htmlSpanje moet niet flauw doen, liever Kroatië bij de laatste acht dan Italië. 2-2 of 3-3 en naar huis ermee.

Overigens al de vijfde keer na elkaar dat een verliezend Europese WK-finalist de groepsfase niet overleefd op het daaropvolgende EK. Toch ook straf.

Weebl
18 juni 2012, 17:27
Overigens al de vijfde keer na elkaar dat een verliezend Europese WK-finalist de groepsfase niet overleefd op het daaropvolgende EK. Toch ook straf.

Zéér straf, Gavin!

Gavin
18 juni 2012, 17:28
Dikke klote.

Philharmoniker
18 juni 2012, 17:28

die positieve staat er al , FAIL

BleKKie
18 juni 2012, 17:31

Die grote merken betalen niet voor niets zoveel geld voor exclusiviteit op dat EK. Als er dan een speler (en dat is iets helemaal anders dan een supporter) dan even UEFA hun hele contractuele boel komt verknallen, lijkt het mij maar logisch dat die zwaar zijn peren gestoofd ziet.
Spanje moet niet flauw doen, liever Kroatië bij de laatste acht dan Italië. 2-2 of 3-3 en naar huis ermee.

Uhu, lijkt me een strak plan :applause:

Romelus
18 juni 2012, 17:33
Lijkt me niet strak. Lijkt me zeer lame.

En Italië gaat straks gewoon door Blekkie ipv uw mottig Kroatië.:evil:

sharpshot
18 juni 2012, 17:39
Ik hoop het toch ook, kan Ivan zich nog wat bewijzen!

Tah_b00nz0r
18 juni 2012, 17:46
Tis te hopen dat spanje ni achterlijk ga doen en gewoon voor winst ga :)

Gavin
18 juni 2012, 17:53
Uhu, lijkt me een strak plan :applause:
Wel, niet voor Kroatië of tegen Italië qua voorkeur. Italië lijkt me gewoon een sterker team dan Kroatië en dan flikkert ge toch liever het sterke land eruit als ge zelf nog gewoon eerste in de groep kunt eindigen?

Als een gelijkspel een beter resultaat oplevert dan winst, waarom zou er dan niet voor de draw gespeeld worden? Niets mis mee, ook al komt het flauw over.

Maxwell
18 juni 2012, 17:55
Een Zweden - Denemarkske doen :cool:

Jepjep
18 juni 2012, 18:05
Flauw als Spanje dit doet.

sharpshot
18 juni 2012, 18:16

Zeg je enkel omdat je Italie en Balotelli graag ziet! Tmoest eens omgekeerd zijn.

NemesisBE
18 juni 2012, 18:17
2-2 staat @6.75 op Unibet. Alvast de volle 3 euro opgezwierd!

Rbn13
18 juni 2012, 18:33

Wat kan die grote merken het dan schelen dat er een speler ocharme zijn onderbroek toont.
De UEFA heeft niet het alleenrecht op sponsors.
Sponsors als Ford en weet ik veel hebben inderdaad betaald om exclusiviteit te hebben wat betreft het evenement, maar niet op de individuele spelers.

Voorbeeld: Nike sponsort het WK '14 (geen idee, gewoon voorbeeld), dus moet de FIFA dan lastig doen als er spelers met Puma of Adidas shotten en daar iets te hard mee in beeld komen?

BleKKie
18 juni 2012, 18:37
Wat kan die grote merken het dan schelen dat er een speler ocharme zijn onderbroek toont.
Sponsors als Ford en weet ik veel hebben inderdaad betaald om exclusiviteit te hebben wat betreft het evenement, maar niet op de individuele spelers.

Voorbeeld: Nike sponsort het WK '14 (geen idee, gewoon voorbeeld), dus moet de FIFA dan lastig doen als er spelers met Puma of Adidas shotten en daar iets te hard mee in beeld komen?

Dat is dan ook de uitzondering waarschijnlijk.
Als ze dat toelaten, staan alle truitjes van de ploegen binnenkort vol met reclame, het is gewoon om dat te vermijden hoor.

Xcessive-
18 juni 2012, 18:50

Spanje zie ik dit niet doen. Europees en wereldwijd kampioen. Iedereen vol lof erover. Ze gaan gewoon voor de winst gaan om te tonen dat ze het beste zijn.

Romelus
18 juni 2012, 18:54
De UEFA testte daarnet even de monitoren voor het interne tv-circuit.

En dit was, toevallig, het resultaat.

http://images2.gazzettaobjects.it/Media/Foto/2012/06/18/pro_photo1340028845--473x264.jpg?v=20120618171855

Jepjep
18 juni 2012, 18:55
Robben schreeuwt naar Van Marwijk - Video & audio - NOS EK 2012 (http://nos.nl/ek2012/video/385320-robben-schreeuwt-hou-je-bek-terug.html)

ng
18 juni 2012, 19:06
Robben schreeuwt naar Van Marwijk - Video & audio - NOS EK 2012 (http://nos.nl/ek2012/video/385320-robben-schreeuwt-hou-je-bek-terug.html)

Iemand die verstaat wat 'm roept?

Kiiilerke
18 juni 2012, 19:12

"ga toch weg man" of "hou je bek man"

dan iets met lopen ofso

Gavin
18 juni 2012, 19:20

Voorbeeld: Nike sponsort het WK '14 (geen idee, gewoon voorbeeld), dus moet de FIFA dan lastig doen als er spelers met Puma of Adidas shotten en daar iets te hard mee in beeld komen?Die grote merken misschien niet (hoewel natuurlijk wel aangezien zij wél moeten betalen om zendtijd te krijgen) maar UEFA zelf wel. Vanwaar komen de grootste inkomsten? Merken die grof geld betalen om als enige in hun branche in beeld te zijn tijdens zo een prestigieus evenement. En dat bekomt ge enkel als ge die exclusiviteit behoudt, of gaan merken nog miljoenen willen betalen als ge zomaar in beeld kunt komen?

Zo stonden ze bijvoorbeeld ook geen minuut stilte toe voor Preciado, of moogt ge ook geen persoonlijke boodschappen tonen. De boel wordt strak gehouden en dat dan een groot gokkantoor zo even komt opzetten, moet dan aangepakt worden.

Dat racisme en zo zachter bestraft wordt is inderdaad niet zo mooi, maar dat heeft op zich niets met die marketing te maken. En wees maar zeker dat Paddy Power keihard lacht met die €100 000.

Jepjep
18 juni 2012, 19:22
Paddy Power komt nu alleen maar meer in het nieuws, missie meer dan geslaagd dus.

s.i.m.o.n
18 juni 2012, 19:24
Zou dat dan echt zoveel opgebracht hebben voor dat gokkantoor? Ik heb dat artikel van die onderbroek ook wel gelezen, maar weet niet (en interesseert mij ook niet) over welk gokkantoor het ging. Ik denk dat de meesten hier wel gewoon overgelezen hebben.

asmo
18 juni 2012, 19:24
Ik hoor: "ga toch weg man" & "ben je nou gek"

Lospeed
18 juni 2012, 19:30

Bij Van Marwijk versta ik iets in de aard van "jij moet rechts lopen!"
Dan bij Robben denk ik te horen: "Ik blijf lopen! Tot ik neerval!" :unsure:

BleKKie
18 juni 2012, 19:30
Zoals jeperdejep zegt, zolang ze er over blijven zeveren, blijven ze maar reclame maken hé in feite, en dit alles voor 100k (+ wat geld aan Bendtner)

Romelus
18 juni 2012, 19:44
Opstelling bekend: Buffon; Abate-Barzagli-Chiellini-Balzaretti; De Rossi-Pirlo-Marchisio; Motta; Cassano-Di Natale.

Echt wel een sterke ploeg, vooral dat middenveld.:drool: En Abate! Dat worden vele rushes langs de rechterflank.:)

Jecht
18 juni 2012, 19:51
Het blijft toch spijtig dat Gattuso er niet meer bij is. De manier waarop die het volkslied altijd stond mee te zingen alleen al. :p

Hopelijk stoot Italië door.

djemz
18 juni 2012, 19:51
nos journaal zijn ze bezig over Nederland-België

wiiim
18 juni 2012, 19:52
nos journaal zijn ze bezig over Nederland-België

En wat zeggen ze?

TheRedDevils
18 juni 2012, 19:52
Geen Jelavic :s

djemz
18 juni 2012, 19:56
dat ze betwijfelen of hun ploeg er al gaat staan tegen dan, dat het vrij onmogelijk is om zoiets in een paar maand te realiseren.

Proim
18 juni 2012, 19:57
Geen Jelavic :s
Geblesseerd?

Wilcao
18 juni 2012, 19:58
dat ze betwijfelen of hun ploeg er al gaat staan tegen dan, dat het vrij onmogelijk is om zoiets in een paar maand te realiseren.

Gelukkig staan wij er wel al :unsure:

djemz
18 juni 2012, 20:02
hahaha ja als het bij hen ook zo "ver" zal staan binnen tien jaar, dan zal het de laatste keer geweest zijn dat we de oranjegekte gezien hebben

wiiim
18 juni 2012, 20:03

90% is niet slecht

djemz
18 juni 2012, 20:10
Nieuwe Larissa heet Natalia - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120617_00188051&_section=45818325&utm_source=nieuwsblad&utm_medium=newsletter&utm_campaign=nieuwe-week)

Fella
18 juni 2012, 20:12
Nieuwe Larissa heet Natalia - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120617_00188051&_section=45818325&utm_source=nieuwsblad&utm_medium=newsletter&utm_campaign=nieuwe-week)

Oud nieuws vriend, oud nieuws.

Maxwell
18 juni 2012, 20:24

Hahaha precies wat ik dacht :D

Ik dank u, oprecht, om dit te posten :love:

shadowstep0705
18 juni 2012, 20:30
Mario Balotelli can't dress himself - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=lYU-SeVofHs&feature=player_embedded#)

lol iksdee

TheRedDevils
18 juni 2012, 20:35
Geblesseerd?

Nee start op de bank. Net als Perisic trouwens..

Duffman-
18 juni 2012, 20:38
Kga afstemmen op Italië denk vanavond!

Romelus
18 juni 2012, 20:40
ANDIAMO :love:

Ik ook Italia natuurlijk!

En Karl heeft geluisterd naar me.

shadowstep0705
18 juni 2012, 20:41
Oh nee DJ Franky toch ni! :(

Tah_b00nz0r
18 juni 2012, 20:43
Go spanje :)

blockkiller
18 juni 2012, 20:46
del bisquoto?

Wilcao
18 juni 2012, 20:47
Vamos España, vamos!

Sloth
18 juni 2012, 20:48
del bisquoto?

http://www.ighthamfarmshop.co.uk/store/images/uploads/cakes%20&%20biscuits/Biscotto%20Vanilla.jpg

Vicente del Biscotto .... :rofl::rofl::rofl:

Ga op pensioen man.

Maxwell
18 juni 2012, 20:49
Die Kroatische truikes blijven echt zo vet

Wilcao
18 juni 2012, 20:51
Die Kroatische truikes blijven echt zo vet

echt he!! Ik wil er zo eentje. Die van Spanje zijn wel lelijk imo.

Wilcao
18 juni 2012, 20:52
Ah fijn met die kleurkes in het scorebord. Zo weet je tenminste wie door gaat.

Rikie
18 juni 2012, 20:54
Amaai chique, die kleurkes :p

e.House
Puntenaftrek voor Kroatië!

StanTem
Is ferm gemakkelijk die kleurkes. Anders mee dat rekenwerk altijd...

Bruno001
18 juni 2012, 20:55
Rookbommetjes :p

Rikie
18 juni 2012, 20:56
"Dat geldt eigenlijk voor iedere Mario, ja ... Mario De Clercq."

Duffman-
18 juni 2012, 20:58
Ah fijn met die kleurkes in het scorebord. Zo weet je tenminste wie door gaat.
Op de stream van Italië krijgen we alleen de score van die match te zien.:(

blockkiller
18 juni 2012, 21:00
Op de stream van Italië krijgen we alleen de score van die match te zien.:(

Tja, de Frank zijn match krijgt de technische snufkes eerst hé.

shadowstep0705
18 juni 2012, 21:01
Op twaalf echt lelijke kwaliteit

sharpshot
18 juni 2012, 21:01
Stel u voor dat ierland nog wint, hoe heerlijk zou dat zijn voor die supporters!.

shadowstep0705
18 juni 2012, 21:06
Waarom heeft er een Kroatische speler zo blauwe plakkers in zijn nek

Bruno001
18 juni 2012, 21:07

Vraag ik me ook af :p

Didierke10
18 juni 2012, 21:08

Kinesiotape of zoiets is dat?
Das om de pijn weg te nemen op die plaats. Heb dat ook nog gedragen en helpt wel echt.

Philharmoniker
18 juni 2012, 21:09
ik vind de spaanse outfits eigenlijk ook wel nice :)

kay-gell
18 juni 2012, 21:10
Mag wel eens wat meer actie komen se.

sharpshot
18 juni 2012, 21:11
Ierland de beter kansen voorlopig, alhoewel het niet veel soeps is van beide kanten.

Bruno001
18 juni 2012, 21:11
ik vind de spaanse outfits eigenlijk ook wel nice :)

Niet mis, maar toch liever hun normale outfit:)

Philharmoniker
18 juni 2012, 21:13
lol boer ramos

caoimhin
18 juni 2012, 21:14
Stevig! Fout voor mij, wel buiten de zestien.

Bruno001
1e gele kaart :)
Had beter zijn mond gehouden

Wel nog zware tackel precies

puni
Inderdaad een overtreding. Gewoonweg onnozel ook, u zo in de tackle gooien op die plaats. Als ge een beetje pech hebt, krijgt ge een strafschop tegen.

Tah_b00nz0r
18 juni 2012, 21:15
Kroate zen al begonne met tijd rekke :)

En ramos ging toch op den bal ze. Was gewoon pech dat ze just gelijk gingen :)

djemz
18 juni 2012, 21:17
ik zie de Kroaten hier nog winnen als ze zo blijven spelen, ik vind het gevaar van hen komen tot nu toe

Gavin
18 juni 2012, 21:20
Wat een saaie boel, niemand die iets doet zonder bal bij Spanje. Arbeloa staat dan wel de hele tijd vrij maar die spelen ze niet aan omdat hij kankerhard ligt te sucken.

sharpshot
18 juni 2012, 21:21
Italie komt nu beter in de match

sharpshot
en nu scoren ze bij italie

Irriducibili
JAAAAAAAAA! Italia!!

StanTem
Nog niks van actie gezien... Pfff!

Romelus
18 juni 2012, 21:22
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAA

FANTANTONIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

:love:

Maxwell
Cassano !

Bruno001
Voorlopig Kroatië eruit dus

caoimhin
18 juni 2012, 21:23
De tussenstand van Italië, kleuren zoals hun vlag :D

puni
Hoehoehoehoe handspel. Oerwoudgeluiden?

Maxwell

Nice one :p

StanTem
18 juni 2012, 21:24
Zouden die Kroaten al weten dat er in de andere match gescoord is?

Rubmifer
18 juni 2012, 21:25

Hehe, scherp opgemerkt. :D

Bruno001
18 juni 2012, 21:25
Zouden die Kroaten al weten dat er in de andere match gescoord is?

Denk het wel, alhoewel dat niet goed is voor hun moraal.. :)

Tah_b00nz0r
18 juni 2012, 21:26
Croa kan enkel ma aanvallender
Gaan spele dan in de hoop dat er eindelijk is gate gaan valle voor spanje?

Irriducibili
18 juni 2012, 21:27
Die truitjes van Italië zijn ook wel vet...
Lekker old school :p

Jepjep
18 juni 2012, 21:28
Wat een dode boel zeg, de saaiste match tot nu toe imo, tenzij het na de rust helemaal omslaat.

Bruno001
18 juni 2012, 21:28
Spanje raakt maar niet door hun verdediging

Foose
18 juni 2012, 21:30
Di Natale verdient toch echt een goal, wat n werklust en techniek :love:. Heerlijk hoe die elke kleine kans toch probeert te benutten

Bruno001
18 juni 2012, 21:30
en geel

Saaie match tot nu toe

StanTem
18 juni 2012, 21:36
De reclame op vtm is interessanter of Spanje-Kroatië.

shadowstep0705
18 juni 2012, 21:40
Voor een goal, moet de bal volledig achter de lijn zijn? Of is een stukje genoeg?

Irriducibili
18 juni 2012, 21:41
Voor een goal, moet de bal volledig achter de lijn zijn? Of is een stukje genoeg?

volledig

Rubmifer
18 juni 2012, 21:41
Volledig natuurlijk.

Duffman-
18 juni 2012, 21:42
Hij was ook wel volledig over de lijn geweest. Allé, dat leek toch zo op een bepaalde herhaling.:)

Gatsby
18 juni 2012, 21:43
Hopelijk wordt de tweede helft spannender nu Kroatië weet dat Italië scoorde.

ng
18 juni 2012, 21:43
Raes toch "venijnige overtreding van srna", gewoon standaard springen en daarbij iemand meehebben met uw elleboog.

Op Ramos zijn voet vooruit zei het niet zoveel.

camino
18 juni 2012, 21:44
Tja, arbeloa, ge moet het mij nie zeggen het geen topper is :p.
Niet abnormaal ze liever niet de bal naar deze geven maar anderzijds is er toch soms zoveel ruimte je deze toch beter heeft ze, tis niet die iedere keer alles verpest, zo erg ist nu ook were nie :p.

WolCoM
18 juni 2012, 21:47
Verheyen, impressive toch hoe goed hij der mee bezig is.

somfortiwan
18 juni 2012, 21:49

Hij mag van mij wel de nieuwe bondscoach worden als Wilmots wordt ontslagen na onze afgang tegen Holland :p

Irriducibili
18 juni 2012, 21:49
Als de dat beeld van boven filmen, dan voel ik mij altijd een beetje scheel.. ben ik nu den enigste?

Zafùn
18 juni 2012, 21:50

Ik vind het echt een goede analist: Sober, vertelt zinnige dingen en durft tegen iemand anders zijn mening ingaan.

ShRule
18 juni 2012, 21:51
Als de dat beeld van boven filmen, dan voel ik mij altijd een beetje scheel.. ben ik nu den enigste?

Lol nee hebk ook. Tis het beeld da raar doet dan.

mp4me
18 juni 2012, 21:51
Waarom is op dit moment Italië groepswinnaar? :unsure:

ShRule
18 juni 2012, 21:52
Onderlinge duels. Italie speelde gelijk tegen spanje en kroatie is aan het verliezen.

Edit. Kzie ln vergissing..zou het ook niet weten lol

Romelus
18 juni 2012, 21:54
Verliezen?

Onderlinge duels zijn voorlopig 1-1,1-1 en 0-0. Italië heeft de meeste doelpunten gemaakt in die wedstrijden en dus groepswinnaar.

Rubmifer
18 juni 2012, 21:55
Van mijn 1-3 in de Spanje match zal ook wel niets in huis komen. :sop:

2-0 in Italië zie ik wel nog goed komen. :p

ShRule
18 juni 2012, 21:55
Ben er ff niet mee me mn gedachten..ben nochtans live match aant volgen:p

Bruno001
18 juni 2012, 21:58
Weeral rookbommen op het veld

WolCoM
18 juni 2012, 21:58
Jammer dat ze geen strafpunten voor de WK kwalificatieronde kunnen krijgen.

ShRule
18 juni 2012, 21:59
Tzal link worden voor de belgen in kroatie. Rookbommen, vuurpijlen,..

Maxwell
18 juni 2012, 22:02
Ooooooh lekkere aanval

J.Brown
ow ow ow

Rikie
WTF, hoe zalig zou dat geweest zijn! :p

Philharmoniker
ow ow ow :lol:

Rubmifer
Maar enfin, wat een kans zeg.

Bruno001
wat een doelpoging :o

Zorba
Wat een voorzet :love:

Kiiilerke
Mijne tikker

CuRv3
18 juni 2012, 22:03
OMFG RAKITIC SCOORT DAN MONGOL

djemz
wat gebeurt er weer als kroatië wint? Spanje eruit zeker?

Bruno001
Mijne tikker

Hier ook :D

camino
Komaan croatie.
Spaanse coach schijt in zijn broek ze, torres eraf?

ShRule
Omg! Stelje voor de spanjaarden die dan vol absoluut naar voren moesten...eig. Bijna nooit gezien. Een spanje dat MOET winnen.

Bruno001
18 juni 2012, 22:04
Torres eraf

Wilcao
Wat een speler is Modric toch :love:

StanTem
Was spannend :p

Glor
Ramos, hoe kinderlijk makkelijk laat die zich daar in de zak zetten door (ik denk) Modric.

Gavin
Dus de enige spits eraf en een winger erop? :unsure:

Philharmoniker
lol angsthazen

Bruno001
18 juni 2012, 22:05
Dus de enige spits eraf en een winger erop? :unsure:

Snap ik ook niet

St3vain
torres speelde nog deftig en gaat ie het enige aanspeelpunt eruit halen... de logica

Bubba
We kunnen niet opbouwen tot aan de spits dus halen we die er maar af?

Maxwell
Niet dat er nog twijfel over was maar wij gaan echt weer mogen BIKKELEN voor een tweede plaats (WK 2014).

Runkle
18 juni 2012, 22:06
Wa ne wissel :rofl:

djemz
Als Spanje al niet door die verdediging raakt, dan vraag ik me toch af of de Belgen dan echt zelf geloven dat ze een kans maken om te winnen daartegen.

WolCoM
Als Spanje al niet door die verdediging raakt, dan vraag ik me toch af of de Belgen dan echt zelf geloven dat ze een kans maken om te winnen daartegen.

Alsof de Kroaten op die manier tegen ons zullen voetballen...

Romelus
Prandelli bro, wat doe je nu? Diamanti ipv Cassano...

ShRule
18 juni 2012, 22:07
Niet dat er nog twijfel over was maar wij gaan echt weer mogen BIKKELEN voor een tweede plaats (WK 2014).

Mja tegen alle ploegen da in poule 1 (spanje,duitsland..) zitten gaje moeten bikkelen.

Didierke10
Wa ne wissel :rofl:

Begrijp hem toch totaal niet.
Ze zijn hun aanspeelpunt vanvoor gewoon kwijt en als Silva ofzo op die bal gaat moeten koppen, er gaat ook veel volk naar komen kijken.

Bruno001
Ale pass naar torres.. oh wait :)

Bonzo
hupla, tiki taka

Philharmoniker

moet wel he, anders kan je vooraf forfait gaan geven

[TFT]Poky
18 juni 2012, 22:09
nr. ... is klaar aan de beenhouwerij zegt den De Rossi :)

Bruno001
2 wissels bij de kroaten

TheRedDevils
De verwachte wissel bij de Kroaten. Go Perisic en Jelavic!

Hyozan
De Perre gaat het doen se !

ShRule

Ze gaan niet met 10 verdedigen tegen belgie..

djemz
Forfait is 5-0, zo erg zal het wel niet zijn hoop ik

Maxwell
18 juni 2012, 22:11
Ze gaan niet met 10 verdedigen tegen belgie..

Ook niet overdrijven he. Ze zijn echt goed aan het spelen. Er is minstens even veel dreiging dan van Spanje.