PDA

Volledige versie bekijken : Belgacom League 2012-2013

Pagina's : [1] 2 3 4

Vedeco
11 juni 2012, 14:48
Belgacom League 2012-2013

Vaak de vergeetput van het Belgisch voetbal genoemd maar daar doen we hier op 9lives niet aan mee, tijd voor een nieuwe jaargang van onze Tweede voetbalklasse!

Vedeco
11 juni 2012, 15:08
Mijn stem gaat alvast naar Westerlo, de manier waarop ze zich reeds aan het versterken zijn (met het rugzakje geld uit de JPL) geeft hen nu reeds een voorsprong op de rest.

Voor de rest lijkt het mij een toffe jaargang te worden met een heleboel kanshebbers voor de eindronde. Moeskroen wordt een stevige outsider denk ik.

Karry98
11 juni 2012, 15:14
Ik gok ook op Westerlo, die zijn inderdaad een mooie ploeg (voor tweede klasse toch) aan het uitbouwen. Als de chemie pakt, zijn zij kanshebber nummer 1.

En het zal er komend seizoen wel weer niet van komen, maar ergens hoop ik toch dat Antwerp eindelijk promoveert. Al is het maar om mijn vele vrienden die voor Antwerp supporteren een plezier te doen. Maar ik vrees dat die kans zo goed als onbestaande is en dat ze weer een anoniem seizoen tegemoet gaan.

fearofthedark
11 juni 2012, 15:26
antwerp zal weer geen vette zijn peins ik, jammer maarja :)

maar kzal wel weer op post staan, heb er gewoon geen hoge verwachtingen van

Hekje#
11 juni 2012, 15:27
STVV, zal wss weer even simpel worden als de vorige keer. Heel de nest daar naar de klote spelen.

:unsure:

Irriducibili
11 juni 2012, 15:46
Ik klik Eendracht aan omdat ik het niet over mijn hart krijg om iets anders te klikken :D.

1. Wie speelt kampioen? STVV
2. Welke ploegen spelen de eindronde? Oostende, Westerlo en ik hoop het voor hun: Antwerp
3. Welke ploeg wordt dé revelatie? Moeskroen
4. Welke ploegen degraderen? Borinage Dessel
5. Wie speelt de barrage? Oudenaarde
6. Welke speler wordt topschutter? Als hij een heel seizoen fit is :Moreels - Oostende
7. Welke speler wordt dé revelatie? Tjendo De Cuyper
8. Wat is(zijn) de beste transfer(s)? ^^
9. Wat is de slechtste transfer? De Langhe + wat bang voor Glouftis
10. Welke plaats behaalt je favoriete ploeg? Tussen 6-10de plaats en we kunnen over een beresterk seizoen spreken.

Général Zantas
11 juni 2012, 15:48
Met de vingers in de neus, STVV.

sharkmen
11 juni 2012, 15:52
ik denk eupen dat qatarees geld gaat het doen

Vedeco
11 juni 2012, 15:53

Zou straf zijn moest het onmiddellijk renderen. Ze gaan Eupen gewoon volproppen met Afrikanen in de hoop dat er enkele doorbreken, dat lukt voor even maar in Beveren bleef het ook niet duren.

Irriducibili
11 juni 2012, 15:55
Hmm, Eupen gaat een rustiger seizoen tegemoet.
Verliezen toch ook wat sleutelspelers.

Karry98
11 juni 2012, 15:56

Het zou mij serieus verwonderen indien dat meteen de promotie zou opleveren. Die geldschieters (academie) zijn vaan plan jonge spelers uit het Midden Oosten bij Eupen te stallen. Die mannen gaan volgens mij echt wel een aanpassingsperiode nodig hebben.

fearofthedark
11 juni 2012, 16:16
1. Wie speelt kampioen? Westerlo
2. Welke ploegen spelen de eindronde?STVV, Eupen, Moeskroen
3. Welke ploeg wordt dé revelatie? Moeskroen
4. Welke ploegen degraderen? Borinage Dessel
5. Wie speelt de barrage? Heist
6. Welke speler wordt topschutter? Bennasar (RAFC)
7. Welke speler wordt dé revelatie? Bennasar (RAFC)
8. Wat is(zijn) de beste transfer(s)?
9. Wat is de slechtste transfer? /
10. Welke plaats behaalt je favoriete ploeg? Tussen 6 en 12de plaats. Grijs dus voor RAFC.

binnekort als de transfermarkt is gesloten nog wel es updaten

sharkmen
11 juni 2012, 19:18
dan hoop ik op moeskroen
altijd al spijtig gevonden dat ze failliet waren
met ouali, custovic, lestienne en van gijseghem hadden ze echt goede ploeg

fearofthedark
12 juni 2012, 17:16
11 augustus - Birmingham City - Royal Antwerp.

tijd voor de noordzee is over te steken

Lieje
12 juni 2012, 20:03
Geen tweede klasse meer maar toch even vermelden :

Dender blijft bestaan :applause:

Vedeco
12 juni 2012, 20:17
Leuk voor de supporters :)
Mar Borkelmans ligt toch buiten hopelijk?

Lieje
12 juni 2012, 20:19
Jep :)
Normaal komt JP Vandevelde terug, die ons indertijd van derde naar eerste klasse bracht.

Booka Shade
13 juni 2012, 10:52
Brepoels zou vrijdag terug aangeduid worden als T1 bij STVV.

Hekje#
13 juni 2012, 11:27
Grap van het jaar. Zo ne idioot :D

Rivfader
13 juni 2012, 12:41
antwerp zal weer geen vette zijn peins ik, jammer maarja :)

maar kzal wel weer op post staan, heb er gewoon geen hoge verwachtingen van

11 augustus - Birmingham City - Royal Antwerp.

tijd voor de noordzee is over te steken

Ik heb er dit jaar eindelijk wel eens vertrouwen in ondanks er nog een heleboel versterkingen moeten bekend gemaakt worden.

De match tegen Birmingham gaat me niet lukken, op al de andere is de kans groot dat ik aanwezig ben.

Racing_Genk
13 juni 2012, 12:52
Tienen wordt toch gemist in tweede klasse

Irriducibili
13 juni 2012, 12:57
Geen tweede klasse meer maar toch even vermelden :

Dender blijft bestaan :applause:

Wat een soep, volgend jaar terug hetzelfde liedje :).
Een stadion onderhouden met elke match max 100 man dat komt zien.
Good luck.

Booka Shade
13 juni 2012, 13:36
Tienen wordt toch gemist in tweede klasse

:lol:

Booka Shade
13 juni 2012, 13:36
Grap van het jaar. Zo ne idioot :D

Brepoels > VDE imo :p

fearofthedark
13 juni 2012, 13:47
Ik heb er dit jaar eindelijk wel eens vertrouwen in ondanks er nog een heleboel versterkingen moeten bekend gemaakt worden.

De match tegen Birmingham gaat me niet lukken, op al de andere is de kans groot dat ik aanwezig ben.

de match op brasschaat ook al zeker present, dat is op wandelafstand van bij mij thuis.

maar ik hou het bewust op een grijs seizoen.
Dan kan het niet nog meer tegenvallen, en enkel maar meevallen

Général Zantas
13 juni 2012, 15:04
Hoe kun je uitspraken als dat maken als je nog geen versterkingen hebt en de helft van de ploeg wegtrekt?

Ben alleszins wel benieuwd wat de Jos uit zijnen hoed gaat toveren op den 31ste augustus.

fearofthedark
13 juni 2012, 15:36
Hoe kun je uitspraken als dat maken als je nog geen versterkingen hebt en de helft van de ploeg wegtrekt?

Ben alleszins wel benieuwd wat de Jos uit zijnen hoed gaat toveren op den 31ste augustus.

dat heet hoopvol zijn zeker en daar is niets mis he :)
maar ik geef u wel gelijk :)

eerst zien wat de versterkingen zijn + trainer

Kelderke
13 juni 2012, 16:44
Wat een soep, volgend jaar terug hetzelfde liedje :).
Een stadion onderhouden met elke match max 100 man dat komt zien.
Good luck.

In Het Nieuwsblad spreken ze van 'een grote supportersaanhang', ik verslikte mij bijna in mijn koffie.

hazerd
13 juni 2012, 17:11

Dat de helft vd ploeg vertrekt is eerder positief. ;)
En we hebben Bennassar, zou toch een versterking moeten zijn.
Maarja er zal idd nog veel moete gebeuren

Kelderke
13 juni 2012, 20:16
De oefenmatch van Eendracht Aalst tegen Anderlecht is afgelast op bevel van de burgemeester omdat de politie niet genoeg manschappen kan vrijmaken en zo de veiligheid niet kan garanderen.

Gewoonweg triestig is dit, ik hoop dat men in oktober eens denkt op wie men moet stemmen.

Irriducibili
14 juni 2012, 15:22
Vandaag groot nieuws voor de Antwerp-fans.

Vedeco
14 juni 2012, 15:29
Jan Ceulemans is kandidaat Antwerpcoach - Gva.be (http://www.gva.be/sport/voetbal/club/antwerp/aid1190290/jan-ceulemans-is-kandidaat-antwerpcoach.aspx)

Irriducibili
14 juni 2012, 15:36
Met Ceulemans zouden ze een goede zaak doen.
Borkelmans heb ik ook al gehoord... maar ik hoop dat ze daarvan gespaard blijven :)

fearofthedark
14 juni 2012, 15:59
verwacht vandaag geen nieuws hoor, verwacht in het kort wel 3 transfers.

Als Vital het brommerke bij ons tekent zou het als T2 zijn.

Rivfader
14 juni 2012, 16:09
Ik wil echt wel snel de nieuwe trainer weten!

fearofthedark
14 juni 2012, 16:11
Ik wil echt wel snel de nieuwe trainer weten!

gaat niet te lang meer duren :D

Rivfader
14 juni 2012, 20:40
gaat niet te lang meer duren :D

Altijd zo mysterieus doen! :tongue: ;)

Trouwens: Roel Van Hemert mag Antwerp van zijn lijstje schrappen (http://www.nr10.be/tweedeklasse/nieuws/item/roel-van-hemert-komt-niet-naar-antwerp)

Pieter3770
14 juni 2012, 22:57
Allez, VDE ligt buiten.
Morgen dan Brepoels terug in?
VDE buiten is goed. Brepoels terug in...geen idee.

Sowieso maakt de coach niet veel uit, er is niks, maar dan ook niks geld.
STVV zal dus ook niet kampioen spelen. Ik zet mijn geld op Westerlo.
STVV zal krabbelen voor de eindronde.
Ik zal toch nog even wachten met stemmen, want je weet nooit wat ze nog binnenhalen, maar veel verwacht ik niet.

Monoslay
14 juni 2012, 23:12
Brepoels terug zou goed zijn denk ik. Is nog altijd erg geliefd bij de supporters, nog altijd een goede motivator en hij past gewoon bij STVV.

Hekje#
14 juni 2012, 23:36
Maar 0,0 voetbalkennis of voetbalinzicht. Ja idd goed :lol:

Booka Shade
15 juni 2012, 09:42
Brepoels zou vrijdag terug aangeduid worden als T1 bij STVV.

En we zijn vrijdag: sporza: STVV sluit Guido Brepoels weer in de armen (http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/lagere_klassen/120614_STVV_vanderelst_weg)

Wat een bronnen heb ik toch :love:

Wilcao
15 juni 2012, 09:58
Ik hoop op Stvv als kampioen. Ze hebben dan toch ingezien dat Brepoels de beste optie was voor ze.

Hekje#
15 juni 2012, 10:15
Nope, nog altijd niet officieel. Ik heb uit enkele bronnen vernomen dat het niet Brepoels zou worden. (ben nu ff serieus)

Ma ik weet natuurlijk niet wat ervan te geloven. Ma we zullen het vandaag wel zien zeker.

Booka Shade
15 juni 2012, 10:22
Sporza zal dit normaal toch niet op hun site zetten als het niet waar is..

Weebl
15 juni 2012, 10:26
Idd, sporza is bijna altijd juist. Die zetten nooit roddels online.

Hekje#
15 juni 2012, 10:26
Nee, normaal gezien niet. Dus zal het wel juist zijn.
Spijtig, lijkt me wel de ondergang voor STVV.

fearofthedark
15 juni 2012, 11:12
en bij antwerp is Directeur Veiligheid, Subsidiebeheerder Rudy Ryckewaert ontslagen.
Tevens de man achter RAFC.TV en de hosting van rafc.be
Waardoor RAFC.TV 9 op 10 stopt en we geen interviews enzo meer zullen krijgen te zien :(

GaMe®
15 juni 2012, 12:04
Nee, normaal gezien niet. Dus zal het wel juist zijn.
Spijtig, lijkt me wel de ondergang voor STVV.

Waarom denk je dat?

Hekje#
15 juni 2012, 12:40
Geen voetbalkennis, Geen voetbalinzicht, zeer zwak tactisch,...
Enkel een (redelijke) motivator. En dat is al gebleken de vorige keer dat hij bij STVV zat, dat hij toch niet heel sterk in motiveren was.

Mario Cantaluppi, Chimdza & Sidibe zijn allemaal vertrokken omdat ze niet bij Brepoels overweg konden. Zowel reymenant, Christ als Dufer zullen nu ook vertrekken want die kunnen Guido zijne kop niet zien (terecht).

Maar hey, Peter Delorge zal wel blij zijn, nog een seizoen in eerste spelen terwijl hij geen bal raakt (ah ja want Guido durft hem niet eruit te zetten).

Monoslay
15 juni 2012, 23:42
Ik ben toch blij met Guido. Het belangrijkste in 2e klasse (als 'topclub') is om u te motiveren voor die kleinere matchen, en daar is Guido goed in.

Mefke
16 juni 2012, 13:58
Vind het erg wa het bestuur van STVV nu verkondigd: eigenlijk hebben we bij het ontslag van Brepoels te vlug gereageerd.
Of met andere woorden: we geven toe dat het niet aan de trainer ligt, maar aan de middelen die hem kreeg :p Maar in tussen heeft ie dus wel zoveel maand zonder werk gezeten.

Tja voor een ploeg in de lagere reeksen is dat denk ik wel een goeie trainer maar niet voor 1e, daar komt ie te kort imo.

Klopgeest
16 juni 2012, 17:40
Ik verwacht Lommel weer in de top 3 dit jaar, zeer sterke en jonge ploeg. Zeker nu ze ook versterkingen in de breedte zijn aan het halen.

Ook fijn om te weten, vanaf dit seizoen mogen er 7 wisselspelers mee in plaats van de gebruikelijke 4.

Herr Doktor
17 juni 2012, 00:53
Geen voetbalkennis, Geen voetbalinzicht, zeer zwak tactisch,...
Enkel een (redelijke) motivator. En dat is al gebleken de vorige keer dat hij bij STVV zat, dat hij toch niet heel sterk in motiveren was.

Mario Cantaluppi, Chimdza & Sidibe zijn allemaal vertrokken omdat ze niet bij Brepoels overweg konden. Zowel reymenant, Christ als Dufer zullen nu ook vertrekken want die kunnen Guido zijne kop niet zien (terecht).

Maar hey, Peter Delorge zal wel blij zijn, nog een seizoen in eerste spelen terwijl hij geen bal raakt (ah ja want Guido durft hem niet eruit te zetten).

Zijn interviews waren ook altijd hetzelfde, altijd maar leuteren over het 'blok'. :D

Klopgeest
17 juni 2012, 11:22
Over Vanderelst, in zijn Lommelperiode heeft hij toch zeer goede resultaten voor kunnen leggen. Denk dat er bij ons niemand is die te klagen heeft over hem, alleen zijn laffe vertrek naar STVV is daar een smet op. Net zoals bij Euvrard, Muyters, Brepoels, ...

fearofthedark
18 juni 2012, 09:31
zoals verwacht wordt sebiet DVW voorgesteld met een T2, en 2 transfers, (belofte keeper van Anderlecht, Leemans als ik me niet vergis + een verdediger van Valleta FC (Malta), die in het verleden voor Lokeren heeft gespeeld.
ff naam opgezocht: Madi Saidou Panandetiguiri

Vedeco
18 juni 2012, 09:36
Den Dennis gaat 3x promoveren in 3 jaar tijd! Nee die vindt het echt wel plezant in 2e klasse hé.

fearofthedark
18 juni 2012, 09:37
and more news on the way. :D

Vedeco
18 juni 2012, 09:58
AS Eupen ernennt neuen Hauptgeschäftsführer | Official Website KAS Eupen (http://www.as-eupen.be/de/2012/06/15/as-eupen-ernnent-neuen-hauptgeschaftsfuhrer/#more-5857)

Nieuwe algemeen directeur voor AS Eupen. De man stond aan het hoofd van de jeugdopleiding van FC Köln. Het is duidelijk dat die mannen uit Qatar alles op de (Afrikaanse/Aziatische) jeugd wensen te zetten.

fearofthedark
18 juni 2012, 10:03
AS Eupen ernennt neuen Hauptgeschäftsführer | Official Website KAS Eupen (http://www.as-eupen.be/de/2012/06/15/as-eupen-ernnent-neuen-hauptgeschaftsfuhrer/#more-5857)

Nieuwe algemeen directeur voor AS Eupen. De man stond aan het hoofd van de jeugdopleiding van FC Köln. Het is duidelijk dat die mannen uit Qatar alles op de (Afrikaanse/Aziatische) jeugd wensen te zetten.

was te verwachten.

FC Quatar... in plaats van FC Ivoorkust...

Vedeco
18 juni 2012, 10:07
Die mannen willen in aanloop van het WK 2022 een deftig team smeden hé, het is zeker en vast niet de laatste club die in hun handen zal vallen voor het opstarten van zulke projecten. Het zou mij overigens niet verwonderen moesten er in 2022 plots heel veel spelers van Afrikaanse origine voor Qatar spelen op het WK.

fearofthedark
18 juni 2012, 10:35
persconferentie is bezig!

edit: assistent trainer is Demba
edit: DVW contract van 1 jaar met opties

Rivfader
18 juni 2012, 13:44
Met Dennis van Wijk ben ik heel tevreden! Een trainer met voldoende ervaring die de tweede klasse goed kent. Nu de komende transfers afwachten en daarna kan ik tijdens de oefenmatchen eens een oordeel gaan vellen.

fearofthedark
18 juni 2012, 14:16
Met Dennis van Wijk ben ik heel tevreden! Een trainer met voldoende ervaring die de tweede klasse goed kent. Nu de komende transfers afwachten en daarna kan ik tijdens de oefenmatchen eens een oordeel gaan vellen.

de madi malta ben ik niet echt van overtuigd, hopelijk de rest wel :)

Général Zantas
18 juni 2012, 15:01
Goeie trainer, maar of hij voldoende zal zijn betwijfel ik. Antwerp heeft toch serieuze versterkingen nodig, willen ze tegen STVV en Westerlo kans maken.

Cpt. Kablammo
18 juni 2012, 15:15
Antwerp promoveert dus, olé!

fearofthedark
18 juni 2012, 15:24
Goeie trainer, maar of hij voldoende zal zijn betwijfel ik. Antwerp heeft toch serieuze versterkingen nodig, willen ze tegen STVV en Westerlo kans maken.

het is niet dat nu ons huiswerk klaar is.

Er zijn wel al enkele voorcontracten getekend met spelers. die alleen maar definitief contract wouden als DVW trainer werd.

Daar zit wel wat deftig materiaal tussen:p

Rhandd zo een flopjaar zo als vorig jaar moet je niet verwachten dit seizoen.
En ja ook voor jullie het beste.

Irriducibili
18 juni 2012, 16:18
zo een flopjaar zo als vorig jaar moet je niet verwachten dit seizoen.

Normaal kan Antwerp nu terug aan de weg naar boven beginnen timmeren he.
Allé, we kunnen het alleen maar hopen!

Bij ons is alles ver rond, het grootste deel van de nieuwelingen hebben al eens samen gezeten met de kapitein en trainer.

fearofthedark
18 juni 2012, 16:20
Normaal kan Antwerp nu terug aan de weg naar boven beginnen timmeren he.
Allé, we kunnen het alleen maar hopen!

Bij ons is alles ver rond, het grootste deel van de nieuwelingen hebben al eens samen gezeten met de kapitein en trainer.

ik hoop het, ik hoop het :)
de eerste stap, van hopelijke vele, is gezet.
Er komt nog goed nieuws aan voor de antwerpfan :=)

ondertussen loopt de financiële planning voor naar Birmingham voor mezelf op rolletjes. Dus we zullen het kanaal oversteken en onze reds is gaan aanmoedigen =)

woensdag vertrekt Gunther Hofmans naar het buitenland...

Weebl
19 juni 2012, 08:55
Vrij off-topic, maar gezien het hier overlaatst over Zottegem ging, rond Oudenaarde en Aalst...
Zottegem moet in derde provenciale aan de slag volgend seizoen en begint met -9 punten.
Ik kan't echt niet geloven..

Rivfader
19 juni 2012, 11:04
Van Wijk: 'Jeugdspelers niet verliezen aan eersteklassers' (http://www.nr10.be/tweedeklasse/nieuws/item/van-wijk)

Van Wijk legt uit dat, zeker een tweedeklasser, er goed aan doet z'n jeugdpotentieel toch zoveel mogelijk te benutten. "Als je lang in tweede speelt verlies je de beste jeugd aan eerste klasse. Zomaar, gratis. Ook dat is een taak, die eigen jeugd mobiliseren en kansen geven."

Dit kan ik alleen maar toejuichen.

fearofthedark
19 juni 2012, 11:13
Leemans wordt inderdaad 3de keeper, en mijn gok is dat of sengier of Steppe 1ste keeper wordt

Mefke
19 juni 2012, 20:00
Vrij off-topic, maar gezien het hier overlaatst over Zottegem ging, rond Oudenaarde en Aalst...
Zottegem moet in derde provenciale aan de slag volgend seizoen en begint met -9 punten.
Ik kan't echt niet geloven..
Serieus? Dan volgend jaar misschien in de reeks van de ploeg van mijn dorp.

Ook diep gezakt. Jaar of 3-4 na elkaar zeker? In dit jaar dus 2 reeksen in een keer. Waar is den tijd da we daar op de openingsspeeldag op bezoek moesten en gingen gaan verliezen. Was denk ik hun laatste jaar in 3e klasse.

fearofthedark
20 juni 2012, 09:11
er is contact geweest tussen Stijn Huysegems en antwerp

Weebl
20 juni 2012, 09:15
Serieus? Dan volgend jaar misschien in de reeks van de ploeg van mijn dorp.

Ook diep gezakt. Jaar of 3-4 na elkaar zeker? In dit jaar dus 2 reeksen in een keer. Waar is den tijd da we daar op de openingsspeeldag op bezoek moesten en gingen gaan verliezen. Was denk ik hun laatste jaar in 3e klasse.

Ze komen van derde klasse en zijn elk jaar op rij gezakt. Dit seizoen speelden ze in eerste provenciale, zijn ze dus gezakt naar tweede, maar door schulden moeten ze in derde provenciale spelen. 't Is inderdaad heel ver gekomen.

Vedeco
20 juni 2012, 09:41
Ge kunt misschien een transferke versieren Weebl. En dan opnieuw naar de top uiteraard! Nja, tis echt triest als de lokale club helemaal afzakt. SK Wondelgem is zelfs opgedoekt :( Maar lang leve Olympia
Gent!

Anders dopen we dit topic tot 'Belgische Lagere Klassen 2012-2013'? :unsure:

fearofthedark
20 juni 2012, 09:47
laat dit maar zoals het is :)

fearofthedark
20 juni 2012, 09:54
en hierbij de tickettenverkoop in 2de het voorbije jaar + het gemiddelde per match.

PLOEG PLOEG TOTAAL GEM.
1 R. Antwerp FC 101.700 5.982
2 Sporting Charleroi 88.150 5.185
3 Waasland-Beveren 60.800 3.576
4 Eendracht Aalst 55.000 3.235
5 KAS Eupen 38.100 2.241
6 KSV Roeselare 32.800 1.929
7 Lommel United 29.200 1.718
8 KV Oostende 29.100 1.712
9 FCV Dender EH 27.400 1.612
10 KSK Heist 20.000 1.176
11 KVK Tienen 16.900 994
12 FC Brussels 16.500 971
13 RBD Borinage 13.600 800
14 CS Visé 13.300 782
15 SK Sint-Niklaas 13.150 774
16 WS Woluwe 12.750 750
17 Standaard Wetteren 9.490 558
18 AFC Tubeke 9.100 535

Vedeco
20 juni 2012, 09:58
En hoe zit dat met de evolutie van Antwerp? Haken de mensen af of kunnen ze de jeugd nog bekoren?

fearofthedark
20 juni 2012, 10:02
En hoe zit dat met de evolutie van Antwerp? Haken de mensen af of kunnen ze de jeugd nog bekoren?

zowat het zelfde aantal door de jaren in 2de heen.
echt afhaken is het niet. al merk je wel dat het stilletjes aan in stijgende lijn aan het gaan is. en kwa jeugd aantrekken, ik zie toch meer en meer mensen jonger dan mezelf op de tribunes verschijnen:unsure:

Nu dit jaar al meer abbo's verkocht dan vorig jaar :)
als daar dan nog een pak deftige spelers bijkomen zal daar ook nog een aantal bijkomen.

Weebl
20 juni 2012, 10:58
Ge kunt misschien een transferke versieren Weebl. En dan opnieuw naar de top uiteraard! Nja, tis echt triest als de lokale club helemaal afzakt. SK Wondelgem is zelfs opgedoekt :( Maar lang leve Olympia
Gent!

Anders dopen we dit topic tot 'Belgische Lagere Klassen 2012-2013'? :unsure:

Ik moet nu geen transfer hebben he, ik zit bij de ploeg van't stad nu :D.
En ik krijg er een deftige vergoeding voor, bij Zottegem krijg je amper iets omdat ze het gewoon niet meer kunnen betalen...

Booka Shade
20 juni 2012, 11:02
Ik zit ook bij de ploeg van't stad :unsure:
Volgend seizoen kampioen spelen en naar 2de provinciale :love:

Weebl
20 juni 2012, 11:17
Ik zit daar al :tongue:

fearofthedark
20 juni 2012, 14:35
Antwerp wil beloftendoelman Anderlecht
Kenneth Leemans, vorig seizoen tweede doelman van de beloften bij Anderlecht, geniet interesse van Antwerp. De 19-jarige doelman is einde contract bij Anderlecht en kan dus zo naar de tweedeklasser overstappen (GvA)

normaal gezien wordt deze 3de keeper. 1ste keeper zet deze week normaal gezien ook nog een krabbel

Weebl
20 juni 2012, 14:40
Tweede doelman van de beloften, zal wel volstaan als derde keeper in tweede klasse zeker?

NemesisBE
20 juni 2012, 16:35
zowat het zelfde aantal door de jaren in 2de heen.
echt afhaken is het niet. al merk je wel dat het stilletjes aan in stijgende lijn aan het gaan is. en kwa jeugd aantrekken, ik zie toch meer en meer mensen jonger dan mezelf op de tribunes verschijnen:unsure:

Nu dit jaar al meer abbo's verkocht dan vorig jaar :)
als daar dan nog een pak deftige spelers bijkomen zal daar ook nog een aantal bijkomen.

Antwerp is echt vreemd eigenlijk. Hun prestaties zijn al jaren niet om naar huis te schrijven en toch blijven de supporters komen. Deurne-Noord is op dat vlak echt ne vreemde coté :D

fearofthedark
20 juni 2012, 16:37
Antwerp is echt vreemd eigenlijk. Hun prestaties zijn al jaren niet om naar huis te schrijven en toch blijven de supporters komen. Deurne-Noord is op dat vlak echt ne vreemde coté :D

nja

maar veel abbo's dat zal ik toch ff verduidelijken. Laatste telling 2 tal weken geleden zaten we op 1.650 stuks.
Wat al meer was dan heel vorig jaar...

Nu dat is echt peanuts maar kom. Ik vind het een goed teken :)

edit: de kern tot dusver

A-KERN 2012 - 2013

DOELVERDEDIGERS
Sven Van Der Jeugt (2015)

VERDEDIGERS
Marvin Peersman (2013+optie)
Karel De Smet (2013 + optie)
Wesley Pollemans (2013)
George Blay (2013)
Salomon Nisrarike (2014)
Lee Collin (2014)

MIDDENVELDERS
Andrei Ionescu (2013)
Bobby Prince (2014)
Bruno Carvalho (2014)
Justice Wamfor (2015)
Seppe Kil (2014)
Robbe Kil (2014)
Christopher Meyers (2013)

AANVALLERS
Tosin Dosunmu (2013)
Oumar Diouck (2014)
Dimitrijev Artjom (2013)
Freddy Mombongo (2014)
Omar Bennassar (2014+optie)
Jordan Faucher (2015)

Rivfader
20 juni 2012, 17:22
Met zo'n aanval moet je toch wat kunnen in 2e klas.

Irriducibili
22 juni 2012, 12:57
Wa-Be legt bom onder Pro League: 'Komt ervan als 2e niet betrokken wordt' (http://www.nr10.be/tweedeklasse/nieuws/item/w-b-tv-rechten?utm_source=ccb&utm_medium=newsletter&utm_campaign=vrijdag)

Rivfader
22 juni 2012, 14:58
Wa-Be legt bom onder Pro League: 'Komt ervan als 2e niet betrokken wordt' (http://www.nr10.be/tweedeklasse/nieuws/item/w-b-tv-rechten?utm_source=ccb&utm_medium=newsletter&utm_campaign=vrijdag)

En gelijk hebben ze.

Vedeco
22 juni 2012, 15:00
Al moeten ze nu ook niet Belgacom als heiligen aanschouwen want ook zij lieten 2e klasse 4 jaar lang links liggen. Ze zagen mooi hun kans om Telenet een hak te zetten op juridisch niveau, niet meer en niet minder.

fearofthedark
22 juni 2012, 15:05
Al moeten ze nu ook niet Belgacom als heiligen aanschouwen want ook zij lieten 2e klasse 4 jaar lang links liggen. Ze zagen mooi hun kans om Telenet een hak te zetten op juridisch niveau, niet meer en niet minder.

true, maar toch is het mooi. Hopelijk helpt dit 2de eindelijk eens wat vooruit

Irriducibili
22 juni 2012, 15:36
Ik ben over het algemeen al niet te spreken over dat 'eigendom' op tv-voetbal.
Neemt niet weg dat ik het enorm grappig vind wat er nu aan het gebeuren is :).

Enorm erg ook dat ex 2de klassers zou uit de hoek moeten komen om de situatie onder ogen te brengen.

fearofthedark
26 juni 2012, 15:48
Kenneth Leemans
Jeroen Dom
zijn beiden rond met RAFC en moetten enkel nog papierwinkel inorde brengen.
Verwacht eerstdaags de aankondiging van hun transfers

Cerv.Be
26 juni 2012, 15:51
Pff KSK Heist staat niet eens in de poll. :tongue:

fearofthedark
26 juni 2012, 15:54
Boussou en brussels mogen geen transfers doen!

Vedeco
26 juni 2012, 16:01
Pff KSK Heist staat niet eens in de poll. :tongue:

Andere? :unsure:

Cerv.Be
26 juni 2012, 16:54
Andere? :unsure:
LACHT GE OFZO. :angry:

:hug:

(We gaan nog wel eens 6/6 halen tegen RFC! :p)

Klopgeest
26 juni 2012, 18:40
Dit seizoen een heel resem nieuwe teams en eindelijk eens wat dichter in de buurt! Abo zo snel het kan afhalen en laat het seizoen maar beginnen! Heb er zin in!

fearofthedark
27 juni 2012, 09:57
LACHT GE OFZO. :angry:

:hug:

(We gaan nog wel eens 6/6 halen tegen RFC! :p)

RFC?

Rivfader
27 juni 2012, 16:41
Een A te weinig vrees ik. :p

fearofthedark
27 juni 2012, 20:51
Madi officeel aangekondigt.
Leemans, dom en gombani zijn ook in orde normaal

Defourney zal niet meer uitgeleend worden aan rafc

Rivfader
29 juni 2012, 21:56
Van Leemans staat hier: Antwerp haalt talentvolle doelman bij Anderlecht (http://www.nr10.be/tweedeklasse/nieuws/item/antwerp-haalt-talentvolle-doelman-bij-anderlecht)

Irriducibili
30 juni 2012, 10:52
Aalst opent op Antwerp.
Volgende ploegen dat we tegenkomen zijn: Roeselare (thuis), STVV (thuis), Westerlo (uit), KVO (uit)...
Loodzware start dus.... of als al deze ploegen nog zwak staan kunnen we tegen de kleppers punten pakken :).

Rivfader
30 juni 2012, 11:38
Dat wordt een feestje op den Bosuil! :cool:

Irriducibili
30 juni 2012, 12:13
Dat wordt een feestje op den Bosuil! :cool:

Iedereen bij ons ziet het zitten.
Openingsmatch op Antwerp, hopelijk goed weer en een toffe pot voetbal (wat het bijna zeker zal worden, 2 compleet vernieuwde ploegen die zich willen bewijzen) meer moet da ni zijn. :cool:

*Misschien nog wat vrouwen zoals dat ze altijd filmen op het EK.

Kelderke
30 juni 2012, 16:56
Dan zal die openingsmatch op een woensdag zijn, jammer maar zal er niet kunnen bijzijn dan.

Irriducibili
30 juni 2012, 18:05
Straks fandag ze..match tegen Lokeren!

Rivfader
30 juni 2012, 19:36
Openingsmatch op Antwerp, hopelijk goed weer en een toffe pot voetbal (wat het bijna zeker zal worden, 2 compleet vernieuwde ploegen die zich willen bewijzen) meer moet da ni zijn. :cool:

Ik hoop ook op een goede wedstrijd! Perfect om het seizoen met te starten.

travis.bickle
30 juni 2012, 21:55
Straks fandag ze..match tegen Lokeren!

Wat vond je van de match? En van Lokeren in het bijzonder? ;)

Irriducibili
1 juli 2012, 16:01
Wat vond je van de match? En van Lokeren in het bijzonder? ;)

Aalst heeft bijzonder sterk gespeeld.
Verdiende overwinning van Lokeren wel, maar vond ze dan toch niet zooo denderend, voor hun was het maar oefenmatch tegen 2de klasser :), je zag wel dat ze wat hebben uitgeprobeerd.
Speler van Lokeren heeft voet omgeslagen en gewisseld geweest -zag er pijnlijk uit-.
+ ze miste scherpte.

Soms wel hard tegen hard :evil:

Met dit Aalst kunnen we potten breken volgend seizoen. Schitterende combinaties gezien.

EDIT
www.iendrachtoiljst.be (http://www.iendrachtoiljst.be/)
1ste filmpje zijn de kansen

Mefke
2 juli 2012, 19:54

vind het persoonlijk een moeilijke kalender. Die eerste 5 speeldagen tot oudenaarde zullen zwaar zijn. Als ge dan ook de laatste wedstrijden van de heenronde (al die waalse ploegen ;)) en weer de 1e vijf van het begin van de terugronde rekent hebben we daar ook weer een zware periode.

edit: heb nog geen oefenwedstrijden gezien dit jaar, hoop er tegen Willem II voor de eerste keer bij te zijn. Hoe is de ploeg ten opzichte van vorig seizoen?

Irriducibili
2 juli 2012, 20:00
vind het persoonlijk een moeilijke kalender. Die eerste 5 speeldagen tot oudenaarde zullen zwaar zijn. Als ge dan ook de laatste wedstrijden van de heenronde (al die waalse ploegen ;)) en weer de 1e vijf van het begin van de terugronde rekent hebben we daar ook weer een zware periode.

edit: heb nog geen oefenwedstrijden gezien dit jaar, hoop er tegen Willem II voor de eerste keer bij te zijn. Hoe is de ploeg ten opzichte van vorig seizoen?

Het is een zéér zware kalender, maar voor die 'stevigere' ploegen is het ook nog het begin he. Misschien kunnen we daar dan toch wat punten sprokelen.
Het is bijna volledig nieuwe ploeg, dus nog wat zoeken.
Maar er zitten toch enkele goeie (en jonge) gasten tussen.

Behoorlijk snelle flanken en degelijke backs. Ik zie het zitten, maar het is afwachten :)

Pieter3770
2 juli 2012, 20:50
In Sint-Truiden zien de meeste het niet goed komen. Check maar eens op voetbalforums. Lachen toch altijd die transferstress. Reza gaat normaal gezien nog weg...maar wat haalt ons leuk bestuur in de plaats!?

fearofthedark
3 juli 2012, 11:52
net terug uit werchter.
Gisteren bekomen, en blijkbaar hoop bedrijvigheid

Leemans, Gombani, Dom, nog officeel gemaakt.

en ondertussen ook een nieuwe keeperstrainer

RAFC LEGT PIETER-JAN SABBE (KLEM-)VAST

Na de aangekondigde versterkingen voor de spelerskern van de afgelopen dagen, werd het ook tijd om de trainingsstaf uit te bouwen. Daarom haalde Royal Antwerp FC Pieter-Jan Sabbe naar de Bosuil om de doelmannen onder handen te nemen.

De Kortijkzaan is amper 32 jaar (°16/04/1980), maar heeft al heel wat ervaring in het wereldje. Als doelman was hij aan de slag bij o.a. SK Wevelgem en RFC Tournai, waarna hij met KV Kortrijk aantrad in derde, tweede en eerste klasse. In 2006 maakte een hardnekkige schouderblessure een einde aan zijn actieve carrière, maar Sabbe bleef niet bij de pakken zitten. Hij richte zich volledig op de stiel van keepertrainer, en belandde zo vorig jaar bij KSV Roeselare, waar hij verantwoordelijke was voor de Keeperacademie. Vanaf maandag neemt hij dus Sven Van Der Jeugt en de zijnen onder handen. We heten Pieter-Jan van harte welkom en wensen hem veel succes toe in Deurne-Noord.

29/06/2012

MvP
3 juli 2012, 17:12
net terug uit werchter.
Gisteren bekomen, en blijkbaar hoop bedrijvigheid

Leemans, Gombani, Dom, nog officeel gemaakt.

en ondertussen ook een nieuwe keeperstrainer

RAFC LEGT PIETER-JAN SABBE (KLEM-)VAST

Na de aangekondigde versterkingen voor de spelerskern van de afgelopen dagen, werd het ook tijd om de trainingsstaf uit te bouwen. Daarom haalde Royal Antwerp FC Pieter-Jan Sabbe naar de Bosuil om de doelmannen onder handen te nemen.

De Kortijkzaan is amper 32 jaar (°16/04/1980), maar heeft al heel wat ervaring in het wereldje. Als doelman was hij aan de slag bij o.a. SK Wevelgem en RFC Tournai, waarna hij met KV Kortrijk aantrad in derde, tweede en eerste klasse. In 2006 maakte een hardnekkige schouderblessure een einde aan zijn actieve carrière, maar Sabbe bleef niet bij de pakken zitten. Hij richte zich volledig op de stiel van keepertrainer, en belandde zo vorig jaar bij KSV Roeselare, waar hij verantwoordelijke was voor de Keeperacademie. Vanaf maandag neemt hij dus Sven Van Der Jeugt en de zijnen onder handen. We heten Pieter-Jan van harte welkom en wensen hem veel succes toe in Deurne-Noord.

29/06/2012
En een oefenmatch tegen Rochus Deurne :cool:

fearofthedark
4 juli 2012, 11:36
straks mijn vliegtickets naar birmingham eens regelen se :applause::cool:

edit: transfernieuws: Kristof Imschoot heeft een voorstel op zak van RAFC

fearofthedark
6 juli 2012, 11:15
Antonia - RAFC 0-7

goed begonnen aan de voorbereiding imo

morgen in brasschaat se
matchke meepikken.

jammer genoeg heeft de vriendengroep beslist niet naar Birmingham af te reizen :(

DBK
6 juli 2012, 17:53
Antonia - RAFC 0-7

goed begonnen aan de voorbereiding imo

morgen in brasschaat se
matchke meepikken.

jammer genoeg heeft de vriendengroep beslist niet naar Birmingham af te reizen :(Zij blij dat ge al nen vriendengroep Antwerpsupporters hebt. Al mijn goeie maten zijn ratten :( Ik heb maar eene maat die af en toe eens wilt/kan meegaan. Oh ja, en dan nog een paar collega's.

fearofthedark
9 juli 2012, 09:44
KFC Brasschaat - Royal Antwerp - 2-3

DBK
10 juli 2012, 00:07
RAFC bereikt akkoord met sponsor uit Qatar

Beste supporters,

Na een jaar hard werken en vooral puin ruimen, is er vandaag goed nieuws te melden. De club bereikte voor meerdere jaren een akkoord met een sponsor uit Qatar.
Hierdoor is de toekomst van onze geliefde club zowel financieel als sportief verzekerd en kunnen we beginnen aan de verdere uitbouw van het Stamnummer 1.

Meer informatie volgt binnenkort.

COME ON YOU REDS !

Gunther Hofmans (io)

fearofthedark
10 juli 2012, 09:31
wist hier al enige tijd dat dit in de making was. Verbaasd me wel dat het inorde is gekomen.

Zou gaan over 30% van de aandelen van de club.

Borkelmans wordt T3

en de zaak Gram is betaald en afgehandeld :)

Vedeco
10 juli 2012, 09:56
Waarom een club Borkelmans nog wil halen blijft voor mij echt een raadsel hé, zelfs al is het als T3. Zelfs pronvinciale heeft hij het al eens verknoeid.

fearofthedark
10 juli 2012, 09:58
Waarom een club Borkelmans nog wil halen blijft voor mij echt een raadsel hé, zelfs al is het als T3. Zelfs pronvinciale heeft hij het al eens verknoeid.

blijkbaar vooral gehaald als beloftentrainer... en kost ons geen €
heeft zich gratis ter beschikking gesteld als ik me niet vergis

Vedeco
10 juli 2012, 10:09
Zich gratis ter beschikking stellen was inderdaad de enige mogelijkheid voor die man om nog ergens aan de bak te kunnen komen.

Na al die berichten rond Antwerp, wat verwacht je van het seizoen? Er zijn toch een pak speler gehaald hé, dat zal niet zijn om een grijs seizoen te draaien.

Irriducibili
10 juli 2012, 10:13
Proficiat!

Ik ben toch benieuwd wat dat in de toekomst gaat geven.

fearofthedark
10 juli 2012, 10:25
Zich gratis ter beschikking stellen was inderdaad de enige mogelijkheid voor die man om nog ergens aan de bak te kunnen komen.

Na al die berichten rond Antwerp, wat verwacht je van het seizoen? Er zijn toch een pak speler gehaald hé, dat zal niet zijn om een grijs seizoen te draaien.

Ondanks de vele berichten die vandaag in allerhande media verschenen, treedt Borkelmans niet toe tot de trainingsstaff van Antwerp.

'We hadden nochtans een akkoord met elkaar', bevestigen zowel Carl Geeraerts als Vital Borkelmans aan Nr10.be. 'Maar in laatste instantie kwam Vital voor een fantastische opportuniteit te staan. Een aanbod dat veel beter was dan Antwerp hem kon bieden. Op alle vlakken', gaat Geeraerts door. 'Het is dus zeker niet zo dat er in laatste instantie een probleem was tussen Vital Borkelmans en R. Antwerp FC. De gesprekken verliepen uitstekend, maar wat hij in laatste instantie kreeg was een aanbod dat Vital niet kon weigeren.'

Antwerp gaat nu dus verder op zoek naar een trainer om de trainersstaf te vervoegen en de beloften te coachen.

dus em gaat centen krijgen om te trainen ergens

ik heb ze zaterdag zien spelen op brasschaat.
Er zal nog serieus gewerkt moeten worden + versterkingen bij moeten komen.
Maar als de namen kloppen die ik in de wandelgangetjes heb gehoord.:love:

Dan ziet het er goed uit. Maar op dit moment, met wat we hebben, zit einderonde er niet in....

oh, en er komt nog meer nieuws aan op bestuurlijk vlak. (hint. docpharma)

Vedeco
10 juli 2012, 10:29
Ej, die gaat toch geen assistent bondscoach worden hé! Ik zie het de KBVB nog doen he!

fearofthedark
10 juli 2012, 10:34
Ej, die gaat toch geen assistent bondscoach worden hé! Ik zie het de KBVB nog doen he!

dat zou een echte klucht zijn!

fearofthedark
10 juli 2012, 12:15
den borkelmans wordt nu genoemd als T1 bij Charleroi, man man

Vedeco
10 juli 2012, 12:17
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha

Nee,echt hilarisch :rofl:

Ik geef hem 1 maand!

NemesisBE
10 juli 2012, 16:35
Met Van Wijck zal den Antwerp wel snel terug in eerste staan zeker?

fearofthedark
10 juli 2012, 17:28
Met Van Wijck zal den Antwerp wel snel terug in eerste staan zeker?

ik hoop het, maar ik ben realistisch, ik verwacht het pas voor volgend seizoen :)

bij the way in de p-magazine staat een schrijnend artikel over hoe EW te werk ging....

DBK
10 juli 2012, 21:13
Antwerp wint oefenmatch op Berendrecht met 0-9. Volgende match is donderdag op Merksem en vervolgens zondag tegen OHL. Dan zullen we pas iets kunnen zeggen denk ik.

Rivfader
10 juli 2012, 21:58
Zowel donderdag als zondag aanwezig!

Remi
11 juli 2012, 13:45

Blijkbaar wel :p (http://www.gva.be/sport/voetbal/voetbal-binnenland/aid1205354/vital-borkelmans-assistent-bodscoach.aspx)

Weebl
11 juli 2012, 13:47
Ik verwijs je graag door naar het Rode Duivels topic!

Vedeco
11 juli 2012, 13:49
Ik was jammer genoeg een visionair :(

fearofthedark
11 juli 2012, 15:19
bahahaha vedeco = de nieuwe nostradamus:lol:

Rivfader
11 juli 2012, 21:38

Ik was jammer genoeg een visionair :(

Zeg nooit meer zo'n dingen! :p

fearofthedark
11 juli 2012, 21:39
Zeg nooit meer zo'n dingen! :p

in dit geval wel hoor:lol:
liever geen brommerke op de bosuil ze:applause:

EA lover
11 juli 2012, 21:42
ik hoop het, maar ik ben realistisch, ik verwacht het pas voor volgend seizoen :)

bij the way in de p-magazine staat een schrijnend artikel over hoe EW te werk ging....
Even schrijnend als Verhaegen en co bij G. Beerschot. Premies bij verlies, transfergeld in eigen zak steken, te dure contracten,...

Geen idee wie er nu beter af is, de toekomst zal het uitwijzen;)

fearofthedark
12 juli 2012, 10:31
Even schrijnend als Verhaegen en co bij G. Beerschot. Premies bij verlies, transfergeld in eigen zak steken, te dure contracten,...

Geen idee wie er nu beter af is, de toekomst zal het uitwijzen;)

het is wat ge even schrijnend vind natuurlijk:unsure:

Rivfader
12 juli 2012, 13:36
Vanavond Merksem - Antwerp. Hopelijk een leuke avond zonder regen!

fearofthedark
12 juli 2012, 13:59

ik zal er al niet bij zijn....
en tegen leuven ook niet.
ff sparen voor abonnement.

Remi
12 juli 2012, 15:12

en wa kost zo'n ticketje? want 20 euro voor zo'n matchke is wil ik er wel niet aan geven.

fearofthedark
12 juli 2012, 15:19
en wa kost zo'n ticketje? want 20 euro voor zo'n matchke is wil ik er wel niet aan geven.

10 euro normaal gezien, zoveel was het toch op antonia & brasschaat & berendrecht

Remi
12 juli 2012, 15:24
10 euro normaal gezien, zoveel was het toch op antonia & brasschaat & berendrecht

Das ook genoeg... mjah, zal wel zien of't weer wa meezit of ik naar daar teen, 't is gelukkig ma 5 minuten wandelen.

fearofthedark
12 juli 2012, 15:33
Das ook genoeg... mjah, zal wel zien of't weer wa meezit of ik naar daar teen, 't is gelukkig ma 5 minuten wandelen.

jup, dan ga ik liever binnenkort tegen Ujpest & Valenciennes gaan zien dan tegen merksem en antonia....

Klopgeest
12 juli 2012, 22:05
Speelt RAFC nog oefen-thuiswedstrijden in juli door de week? Dan ga ik wel eens binnenspringen denk ik.

fearofthedark
13 juli 2012, 09:06
Speelt RAFC nog oefen-thuiswedstrijden in juli door de week? Dan ga ik wel eens binnenspringen denk ik.

15/07/2012: OH Leuven om 18:00 (thuis)
17/07/2012: Berchem Sport om 19:30 (uit)
20/07/2012: Ujpest FC om 20:00 (thuis)
24/07/2012: R Capellen FC om 19:00 (uit)
01/08/2012: Valenciennes om 19u00 (thuis)
05/08/2012: FANDAG
07/08/2012: FC Ekeren om 19:00 (uit)
11/08/2012: Birmingham City om 16:00 (uit)

here you go klopgeest

Merksem - RAFC 1-2

enorm zwakke match, echt nog veel werk aan de winkel, en transfers nodig!
zelfs eerst achterkomen...

uitslagen tot hiertoe
antonia - RAFC 0-7
Brasschaat - RAFC 2-3
Berendrecht - RAFC 0-9
Merksem - RAFC 1-2

Wembley1993
13 juli 2012, 14:32
Gisteren vernomen op Merksem:

Er zouden 7 spelers in aantocht zijn ...

- 2 Nigeriaanse internationals
- Steppe
- Huysegems
- Imschoot
- VD Broeck (Zulte Waregem)
- Di Lallo (Roeselare)

Natuurlijk met een korrel zou te nemen, maar moest dit waar zijn doen we toch mee voor de eindronde plaatsen en zit er eventueel wel een gooi naar de titel in :)

fearofthedark
13 juli 2012, 15:54
Gisteren vernomen op Merksem:

Er zouden 7 spelers in aantocht zijn ...

- 2 Nigeriaanse internationals
- Steppe
- Huysegems
- Imschoot
- VD Broeck (Zulte Waregem)
- Di Lallo (Roeselare)

Natuurlijk met een korrel zou te nemen, maar moest dit waar zijn doen we toch mee voor de eindronde plaatsen en zit er eventueel wel een gooi naar de titel in :)

correct....

Rivfader
13 juli 2012, 18:04
Wat een rotslechte match van Antwerp gisteren. Als dit de standaard wordt komend seizoen gaat de teleurstelling erg groot zijn.

fearofthedark
14 juli 2012, 14:36
Wat een rotslechte match van Antwerp gisteren. Als dit de standaard wordt komend seizoen gaat de teleurstelling erg groot zijn.

Wacht maar.... morgen wordt pas erg.....
Niet dat ik ga zien.20 euro vind ik teveel

Rivfader
15 juli 2012, 11:22
Wacht maar.... morgen wordt pas erg.....
Niet dat ik ga zien.20 euro vind ik teveel

Ik wou wel gaan zien maar niemand van mijn kameraden kan gaan. :(

Ik sta trouwens op de foto van de wedstrijd tegen Merksem op de website van Antwerp. :p

DBK
15 juli 2012, 13:47
Ik wou wel gaan zien maar niemand van mijn kameraden kan gaan. :(

Ik sta trouwens op de foto van de wedstrijd tegen Merksem op de website van Antwerp. :pAlleen gaan? Ik ga wss ook alleen vanavond hoor :)

Rivfader
15 juli 2012, 14:47
Alleen gaan? Ik ga wss ook alleen vanavond hoor :)

Dat zal het misschien wel worden dan. :p

20 euro is trouwens toch maar de normale prijs voor een thuismatch?

Rivfader
15 juli 2012, 16:38
Eens gaan vertrekken. Ik ga dan wel alleen. :p

realta
15 juli 2012, 20:14
Antwerp zou verkocht zijn?

DBK
15 juli 2012, 20:33
Antwerp verliest 1-2 maar ze waren wel de betere ploeg. Ik zie het al wel een beetje positiever in, Madi was goed, een tester van Brussels ook goed, Freddy was ook goed aanspeelbaar en balvast. Colin ook een OK match voor zo'n jonge gast. Ik zie het nog wel goed komen als er nog enkele versterkingen bijkomen voor de centrale as.

@realta: 't schijnt maar eigenlijk weet niemand hoe of wat juist. Ze zeggen volledig overkocht en Hofmans die in loondienst blijft. Komende dagen zullen we meer weten.

Rivfader
15 juli 2012, 22:13
Antwerp verliest 1-2 maar ze waren wel de betere ploeg. Ik zie het al wel een beetje positiever in, Madi was goed, een tester van Brussels ook goed, Freddy was ook goed aanspeelbaar en balvast. Colin ook een OK match voor zo'n jonge gast. Ik zie het nog wel goed komen als er nog enkele versterkingen bijkomen voor de centrale as.

@realta: 't schijnt maar eigenlijk weet niemand hoe of wat juist. Ze zeggen volledig overkocht en Hofmans die in loondienst blijft. Komende dagen zullen we meer weten.

Ik zag een belovend Antwerp voetballen dat absoluut de betere ploeg was. Aanvallend zat het soms echt wel goed en verdedigend zat het bijna perfect (vooral de Smedt en de linksachter op wiens naam ik niet kan komen). Er is inderdaad duidelijk nog versterking nodig op het middenveld waar hopelijk voor gaat gezorgd worden.

Spijtig van de penalty. Een gelijkspel zou veel meer verdiend zijn geweest.

Général Zantas
17 juli 2012, 16:32
Kunnen we het wel realistisch houden? Steppe naar Deurne, dat gelooft toch geen kat?

travis.bickle
17 juli 2012, 16:41
Ik zag een belovend Antwerp voetballen dat absoluut de betere ploeg was. Aanvallend zat het soms echt wel goed en verdedigend zat het bijna perfect (vooral de Smedt en de linksachter op wiens naam ik niet kan komen). Er is inderdaad duidelijk nog versterking nodig op het middenveld waar hopelijk voor gaat gezorgd worden.

Spijtig van de penalty. Een gelijkspel zou veel meer verdiend zijn geweest.

Die linksback, heb je het over Madi (ex-Lokeren)? De Antwerpsupporters zijn daar precies zeer tevreden over.

fearofthedark
17 juli 2012, 17:02
Kunnen we het wel realistisch houden? Steppe naar Deurne, dat gelooft toch geen kat?

en toch is er een contract voorstel gedaan aan Steppe...
ik zeg niet dat hij dat aanneemt he Rhandd, maar dat er contact geweest is, is zeker!
net als dat er een paar afspraken zijn geweest met Sonck, maar was niet tevreden van het voorstel, wat waarschijnlijk ook het geval zal zijn bij Steppe!

en Rhandd, hoe is het met de indische? :D

Irriducibili
17 juli 2012, 17:54
Morgen oefenmatch tegen Willem II.

SC Eendracht Aalst - Officiële website (http://www.eendracht-aalst.be) :

Voor Jens Podevijn, die in januari Eendracht Aalst verruilde voor Willem II, wordt het een hartelijk weerzien met de club van zijn jeugd, de club waarmee hij mooie successen boekte, en met de supporters die hem altijd in het hart gedragen hebben, en dat nog altijd doen.

Welkom thuis, Jens!

Heeft trouwens het winnende doelpunt tegen FC Den Bosch gescoord voor de promotie.

Rivfader
17 juli 2012, 18:22
Die linksback, heb je het over Madi (ex-Lokeren)? De Antwerpsupporters zijn daar precies zeer tevreden over.

Nope, het was Lee Colin blijkbaar.

Vrijdag ben ik aanwezig tegen Ujpest. Daarna tegen Valenciennes en Ekeren ben ik ook van de partij.

DBK
17 juli 2012, 19:38

Vrijdag ben ik aanwezig tegen Ujpest. Daarna tegen Valenciennes en Ekeren ben ik ook van de partij.Valenciennes ben ik ook terug van de partij! Vrijdag ben ik op verlof! Is beter dan Upjest :D

Mefke
17 juli 2012, 20:10
Morgen oefenmatch tegen Willem II.

SC Eendracht Aalst - Officiële website (http://www.eendracht-aalst.be) :

Heeft trouwens het winnende doelpunt tegen FC Den Bosch gescoord voor de promotie.
dacht dat da vandaag was. bel vorige week met de tandarts voor een afspraak: neenee, niet dinsdag want het is voetbal. :doh:
was da even verschieten dit weekend, streep door de rekening. :cry:

fearofthedark
18 juli 2012, 09:11

Vrijdag ben ik aanwezig tegen Ujpest. Daarna tegen Valenciennes en Ekeren ben ik ook van de partij.

Madi is niet zo vet imo

Ujpest enzo laat ik aan me voorbijgaan, ik zal wel terug aanwezig zijn op Valenciennes

edit: ujpest 20 euro
schandalig duur....
edit2: 12€ in VVK en 15€ dag zelf, prijzen zijn aangepast

Général Zantas
18 juli 2012, 16:23
en toch is er een contract voorstel gedaan aan Steppe...
ik zeg niet dat hij dat aanneemt he Rhandd, maar dat er contact geweest is, is zeker!
net als dat er een paar afspraken zijn geweest met Sonck, maar was niet tevreden van het voorstel, wat waarschijnlijk ook het geval zal zijn bij Steppe!

en Rhandd, hoe is het met de indische? :D

Ambitieus, als je hen voorstellen doet.

Met de Indische gaat het goed, al is ze wat aan het zagen omdat ik dit weekend de gang niet heb schoongemaakt :crazy:

Irriducibili
19 juli 2012, 01:30
:applause:
1-0 gewonnen van Willem II.
Gesloten match, wel mooi doelpunt.

Nu gaan slapen en morgen wat meer uitleg :p

HRM
19 juli 2012, 12:53

Tegen OHL stond de Sloveense tester Sebastjan Komel op de linksachter. Lee Collin speelde centraal.

fearofthedark
31 juli 2012, 09:30
ondertussen zijn de onderhandelingen met de nacer (quatarese inbreng) stopgezet.

Transfervlak: Dieter Van Tornhout komt de aanval versterken bij RAFC

Rivfader
31 juli 2012, 12:22
ondertussen zijn de onderhandelingen met de nacer (quatarese inbreng) stopgezet.

Transfervlak: Dieter Van Tornhout komt de aanval versterken bij RAFC

Damn, ik wou dat hier net komen posten. :p

Rivfader
1 augustus 2012, 20:38
Momenteel 2-2 tegen Valenciennes (A-ploeg)!

edit: Tornhout de 3-2! :bow:

fearofthedark
2 augustus 2012, 09:39
waren zeker niet slecht gisteren, maar toch nog 3 a 4 transfers nodig voor mee te draaien voorin :)

Vedeco
2 augustus 2012, 09:41
Nog eens 3-4 man extra? Waar zit de pot met goud man? :p

fearofthedark
2 augustus 2012, 09:45
Nog eens 3-4 man extra? Waar zit de pot met goud man? :p

Vedeco, was die er maar.
Maar zowiezo nog keeper er bij (liefst sengier)
extra CV en 1 MC 1 flank spler...

zullen nog paar overbodige contracten geloosd worden

kern tot nu toe:

Doelverdedigers
Kenneth Leemans
Sven Van Der Jeugt

Verdedigers
Lee Colin
Karel De Smet
Sebastjan Komel
Salomon Nirisarike
Mady Panandetiguiri
Jari Verhaegen

Middenvelders
Prince Bobby
Bruno Carvalho
Joren Dom
Honour Gombami
Andrei Ionescu
Seppe Kil
Robbe Kil
Justice Wamfor

Aanvallers
Omar Bennassar
Oumar Diouck
Tosin Dosunmu
Jordan Faucher
Freddy Mombongo-Dues
Dieter Van Tornhout
Caine Vos

Weebl
2 augustus 2012, 09:55
Kom er gewoon wat huren bij Club...?
Vansteenkiste, De Jonghe, ... die mannen zijn allemaal zo duur niet denk ik :)

fearofthedark
2 augustus 2012, 12:36
transfer nieuws; contract ionescu ontbonden en gil swerts traint mee op de bosuil, enkel wel voor conditie te onderhouden

Rivfader
2 augustus 2012, 12:40
transfer nieuws; contract ionescu ontbonden en gil swerts traint mee op de bosuil, enkel wel voor conditie te onderhouden

Gewezen international traint mee bij Antwerp, Ionescu neemt afscheid (http://www.nr10.be/tweedeklasse/nieuws/item/gewezen-international-traint-mee-bij-antwerp)

Voor de volledigheid. :p

Cpt. Kablammo
2 augustus 2012, 14:45
Swerts zal daar wel tekenen, niemand anders die hem wil. Prima om een club van tweede naar eerste te duwen.

Vedeco
2 augustus 2012, 14:51
Hoe die vorig jaar verzoop bij Feyenoord was echt zielig om te zien.

fearofthedark
2 augustus 2012, 15:03
zie die niet tekenen bij ons hoor

Cpt. Kablammo
2 augustus 2012, 15:03
Zijn haar past wel bij de truitjes en zijn huid bij de broekjes. Ideaal!

Nee serieus Swerts is een van de grootste sukkels die ik op topniveau heb beziggezien en ik zou liegen als ik zei dat ik hem nooit letterlijk op zijn muil wou gaan peren wanneer ik hem bij de RD bezig zag. Maar 't is een Cavens/Radzinski. Een jaarke ouder, maar beter dan de flurken in tweede klasse en gewoon ideaal om uw ploeg op sleeptouw te nemen en om vervolgens te dumpen in eerste klasse. In tweede klasse voetballen ze traga, zijn de spelers traag en dom. Hooguit een beetje kracht maar voor de rest is het er huilen met de pet op. Dus Swerts kan zich daar wel handhaven normaalgezien.

fearofthedark
2 augustus 2012, 15:24
Zijn haar past wel bij de truitjes en zijn huid bij de broekjes. Ideaal!

Nee serieus Swerts is een van de grootste sukkels die ik op topniveau heb beziggezien en ik zou liegen als ik zei dat ik hem nooit letterlijk op zijn muil wou gaan peren wanneer ik hem bij de RD bezig zag. Maar 't is een Cavens/Radzinski. Een jaarke ouder, maar beter dan de flurken in tweede klasse en gewoon ideaal om uw ploeg op sleeptouw te nemen en om vervolgens te dumpen in eerste klasse. In tweede klasse voetballen ze traga, zijn de spelers traag en dom. Hooguit een beetje kracht maar voor de rest is het er huilen met de pet op. Dus Swerts kan zich daar wel handhaven normaalgezien.

en toch gaat die niet voor RAFC spelen (looneisen gaat veel te hoog zijn)

Cpt. Kablammo
2 augustus 2012, 16:07
Als geen enkel ploeg u wilt gaat ge niet al te veel loon kunnen vragen. :p

fearofthedark
2 augustus 2012, 17:48
Als geen enkel ploeg u wilt gaat ge niet al te veel loon kunnen vragen. :p

dan stopt die gewoon met sjotten :D

Vedeco
2 augustus 2012, 17:51
dan stopt die gewoon met sjotten :D

Dat doet hij al enkele jaren :unsure:

fearofthedark
2 augustus 2012, 17:52
Dat doet hij al enkele jaren :unsure:

:p heeft die dat ooit wel gedaan?

Vedeco
2 augustus 2012, 17:54
Zijn laatste seizoen bij Vitesse en zijn 1e bij AZ waren redelijk te noemen.

Rivfader
3 augustus 2012, 18:18
Volk hier dat zondag naar de fandag van Antwerp gaat?

Irriducibili
3 augustus 2012, 18:49
Heeft Antwerp nu al een 'volledige' ploeg om goed aan het seizoen te beginnen?
Bij Aalst is het nog wat werken aan automatismen en spelsystemen en we zijn er klaar voor.

Aangezien Aalst op Antwerp opent zou het leuk zijn om onmiddelijk met 3 punten te starten.

DBK
4 augustus 2012, 04:20
Volk hier dat zondag naar de fandag van Antwerp gaat?
Ik hoogstwaarschijnlijk wel!

Rivfader
4 augustus 2012, 12:40
Vanavond eens afzakken naar de oefenmatch op FC. Ekeren.

Rivfader
5 augustus 2012, 12:00
Vlotte overwinning op FC. Ekeren. Volgens mij gaat van Tornhout ze goed binnen koppen dit seizoen.

Over anderhalf uur eens naar de fandag vertrekken.

fearofthedark
6 augustus 2012, 09:47
Heeft Antwerp nu al een 'volledige' ploeg om goed aan het seizoen te beginnen?
Bij Aalst is het nog wat werken aan automatismen en spelsystemen en we zijn er klaar voor.

Aangezien Aalst op Antwerp opent zou het leuk zijn om onmiddelijk met 3 punten te starten.

er begint stillekes aan op het veld iets te veranderen.
hopelijk is de ploeg 1 geheel na de 4daagse UK stage met de match tegen birmingham + trainen op Man U + oefenmatch tegen de jeugd van man U

Kan dus alle kanten uit vinnie

Rivfader
6 augustus 2012, 10:11
Geweldig geamuseerd op de fandag. Nu uitkijken naar de eerste competitiewedstrijd!

fearofthedark
6 augustus 2012, 10:13
die heb ik toch maar aan mij laten passeren.
aalst wordt waarschijnlijk verzet naar donderdag....

HRM
6 augustus 2012, 10:14
Geweldig geamuseerd op de fandag. Nu uitkijken naar de eerste competitiewedstrijd!
Doe mij toch eerst nog maar een portie Birmingham.

Rivfader
6 augustus 2012, 10:18
gaat niet lukken voor mij. Heb al vier oefenmatchen gezien dus rouw er niet zo hard om.

Irriducibili
6 augustus 2012, 13:41
die heb ik toch maar aan mij laten passeren.
aalst wordt waarschijnlijk verzet naar donderdag....

Say whut??
Zou behoorlijk k*t zijn. Vele van ons hebben vakantie geregeld of hun shift gewisseld om op tijd te kunnen vertrekken.

fearofthedark
6 augustus 2012, 19:27
Say whut??
Zou behoorlijk k*t zijn. Vele van ons hebben vakantie geregeld of hun shift gewisseld om op tijd te kunnen vertrekken.

ik heb toch zo iets opgevangen.... reden belgacom tv
maar nog geen officiele bevestiging

Rivfader
6 augustus 2012, 21:50
Zou erg rot zijn.

fearofthedark
7 augustus 2012, 09:49
de kaap van 2.000 abonnementen is overschreden....
had ik niet verwacht
en Artjom kan op uitleenbasis naar Fortuna sittard of naar Turnhout

fearofthedark
8 augustus 2012, 09:14
antwerp is rond met sengier, vanmiddag volgt de handtekening.
Hoeveel de transfersom is, is niet geweten....

En rafc heeft navraag gedaan bij OHL voor Kevin Roelandts

Kevin Roelandts naar Antwerp? Sengier zo goed als rond

Versterkt Antwerp zich vanuit eerste klasse? Gunther Hofmans zou bij OHL geïnformeerd hebben naar de transfervoorwaarden van Kevin Roelandts, ooit grote belofte bij Club Brugge, maar ondertussen toch al 30.

Hofmans kent Roelandts natuurlijk nog goed vanuit zijn periode op het Kiel. In 2006-07 kwam Roelandts van bij Club Brugge Germinal Beerschot versterken. Hij kwam slechts 17 keer in actie en scoorde daarbij 3 keer.

Daarna beleefde Roelandts nog mooie dagen bij Zulte Waregem, met 25 doelpunten in de eerste drie seizoenen. Zij laatste seizoen bij Essevee, 2010-11, was wat minder met slechts 8 wedstrijden en geen doelpunten.

Vorig seizoen verkaste hij dan naar OHL, maar daar is hij nu overbodig, zo meldt Gazet van Antwerpen. De krant meent ook te weten dat de deal met Björn Sengier zo goed als rond is.

fearofthedark
8 augustus 2012, 12:53
en mogelijk ook nog hayen en vermeulen van OHL

travis.bickle
8 augustus 2012, 14:19
Mooi, met die mannen haal je al een pak ervaring binnen. Zou het om een uitleenbeurt gaan, gezien de financiële situatie van Antwerp?

fearofthedark
8 augustus 2012, 14:26
Mooi, met die mannen haal je al een pak ervaring binnen. Zou het om een uitleenbeurt gaan, gezien de financiële situatie van Antwerp?

normaal gezien uitleenbeurt.

zouden mee gaan naar birmingham, dus verwacht vandaag dat de contracten getekend worden

fraaanche
8 augustus 2012, 14:35
Dat Roelandts zo diep zakt vind ik toch verassend. Die bracht hier toch een meerwaarde en dat was dan nog in de goeie jaren van Beerschot.

HRM
8 augustus 2012, 14:43
Dat Roelandts zo diep zakt vind ik toch verassend. Die bracht hier toch een meerwaarde en dat was dan nog in de goeie jaren van Beerschot.
Dien mens is nog niet dood hoor.

travis.bickle
8 augustus 2012, 14:53
Voetbalkrant bevestigt het nu ook, het drietal wordt een jaar uitgeleend.

fearofthedark
8 augustus 2012, 16:49
op Bosuil gaat het gerucht rond dat men Swerts wil overtuigen voor een contract te laten tekenen met enkele clausules.... (oa voor eerste klasse ploegen + buitenland)

DBK
8 augustus 2012, 17:50
Op het Antwerp forum komen en zien dat je 18blz moet bijlezen in de spelerstopic, niiiiiiiiice :D

fearofthedark
8 augustus 2012, 20:58
transfers bevestigd op rafc.be

BJORN SENGIER EINDELIJK OP DE BOSUIL

Na lang onderhandelen is het vandaag eindelijk zover: Björn Sengier en Royal Antwerp FC schudden elkaar de hand en zijn akkoord over een sportieve verbintenis. De ervaren doelman (°12/07/1979) wilde al enkele jaren naar de Bosuil komen, en ziet die droom nu werkelijkheid worden.
Sengier begon zijn carrière rond de eeuwwisseling bij Cercle Brugge. Hij verzamelde rond de 75 caps in Eerste Klasse (Cercle Brugge, Zulte-Waregem), kwam meer dan 20 keer in actie in de Eredivisie (Willem II) en verdedigde een 150-tal keer het doel in Tweede Klasse (KMSK Deinze, KVSK United). Bij die laatste club kwam de geboren Gentenaar volledig tot ontplooiing. Na zijn knappe seizoen 2010-2011, strandde hij op een zuch van promotie naar de Jupiler Pro League. De Nederlandse Eerste Divisionist Helmond Sport zorde voor een uitweg voor de ambitieuze Sengier, maar ook met die club miste hij nipt de promotie.
Sengier (1,88m), gekend voor zijn strijdersmentaliteit, wil daarom weer een worp doen naar de ereplaatsen bij Royal Antwerp FC. De Great Old en Sengier kennen elkaar al jaren, en zijn blij eindelijk samen de komden twee seizoenen te kunnen aanvatten. We heten Björn Sengier hartelijk welkom in Antwerpen en wensen hem veel succes toe!

08/08/2012 - het webteam

NICKY HAYEN IS NIEUW OP DE BOSUIL

R Antwerp FC was al een tijdje intensief op zoek naar ervaring voor de defensie en heeft die met de overstap van Nicky Hayen (16 augustus 1980) naar de Bosuil ook gevonden. Met diens komst beschikt coach Dennis van Wijk meteen over meer wisselmogelijkheden voor zijn afweer. We stellen de nieuweling graag aan u voor. De centrale verdediger, die een jaar wordt uitgeleend aan de Great Old, heeft beslist drive in de carrière. Hij verdedigde de afgelopen twee seizoenen de kleuren van fusieclub Oud-Heverlee Leuven, waarmee hij o.l.v. Ronny Van Geneugden in zijn eerste seizoen in Den Dreef de geweldige campagne 2010-2011 mocht meeschrijven. In de zomer van 2011 volgde de oversteek naar de Jupiler League. Hij was afgelopen seizoen goed voor nog negen selecties op het hoogste Belgische niveau. Veel meer dan zijn periodes bij OHL en RBC zal zijn naam verbonden blijven aan de voetbalploeg van zijn geboortestad Sint-Truiden. Liefst negen seizoenen was hij op het hoogste niveau in de weer voor de geel-blauwe kleuren van S.T.V.V. Hij voetbalde er indrukwekkende statistieken bij mekaar. Tussen de beide Belgische clubs in mocht RBC Rosendaal uit Nederland op zijn onvoorwaardelijke inzet rekenen, vanaf de campagne 2012-2013 in de geliefde kleuren. Of hij net als bij OHL ook bij R Antwerp FC het nummer drie zal dragen, is nog geen uitgemaake zaak. Dat legendarische rugnummer van o.a. Stefan Leleu lijkt alleszins een optie. We heten Nicky Hayen hartelijk welkom in Deurne-Noord en wensen hem veel succes toe.

08/08/2012 - het webteam

KEVIN ROELANDTS SCHUIFT DE ROOD-WITTE SELECTIE IN

Net als Nicky Hayen komt Kevin Roelandts voor één jaar over van Oud-Heverlee Leuven, waar hij de afgelopen twee seizoenen aan het werk was. Hij doorliep de jeugdreeksen bij de blauw-zwarte club van zijn geboortestad Brugge en debuteerde tijdens het seizoen 2002-2003 in de hoofdmacht van toenmalig coach Trond Sollied in steun van o.a. Rune Lange. De middenvelder is overigens geen onbekende voor de rood-witte directie. Hij verdedigde eerder de kleuren van Club Brugge KV (2002-jan.'07), KFC Germinal Beerschot (jan.'07-2007 - leen), SV Zulte Waregem (2007-2010) en OH Leuven (2010-2012), om vanaf de campagne 2012-2013 het shirt van R Antwerp FC te dragen. Ook onze fans zagen de hardwerkende en technisch vaardige schakelspeler al een aantal keren aan het werk op de Bosuil, recent nog in de eerste oefenwedstrijd ooit tegen de Leuvense fusieclub. De nieuweling bracht het als speler van SV Zulte-Waregem tot bij de selectie van nationaal bondscoach Frank Vercauteren en veroverde tijdens de Kirin cup in Chili twee caps. Met Kevin Roelandts (1,85m en 80 kg) voegt R Antwerp FC gestalte toe aan het middenveld. Hij brengt naast ervaring op het hoogste vlak in ons land, overigens ook een mooi individueel palmares mee met o.a. twee Belgische landstitels, de Belgische voetbalbeker. Hij is bovendien drievoudig laureaat van de Belgische Supercup. We heten de nieuweling hartelijk welkom en wensen hem veel succes toe in de geliefde kleuren van R Antwerp FC.

08/08/2012 - het webteam

ALL-ROUNDER JORN VERMEULEN IS A RED

Derde nieuweling met een verleden bij de Leuvense fusieclub en in een verder verleden ook nog bij Club Brugge KV en ook recent nog op de Bosuil actief tijdens de zomervoorbereiding bij zijn vorige club OHL is Jorn Vermeulen. De net vijfentwintig geworden Torhoutenaar is met R Antwerp FC toe aan zijn derde club. Hij kreeg net als Kevin Roelandts zijn jeugdlopleiding bij Club Brugge KV. Hoewel hij drie opeenvolgende seizoenen pech kende tijdens de seizoensvoorbereiding, schopte hij het tot in de A-kern van de blauw-zwarte recordkampioen. Hij maakte er onder coach Cedomir Janevski in 2007 zijn debuut als vervanger van Brian Priske op rechtsachter. Hij kan bij gelegenheid tevens de rechterflank belopen, alsook centraal in defensie uit de voeten. In die optiek gaat hij op de Bosuil de concurrentie aan met Mady Panandetiguiri, Joren Dom en allicht ook Honour Gombami of nog Nicky Hayen, Karel De Smet, Lee Colin en Salomon Nirisarike. Na een seizoen op het hoogste niveau bij OHL verlaat hij deze zomer Den Dreef op uitleenbasis om samen met twee ploeggenoten zijn tenten op te slaan op de Bosuil. De nieuweling was Belgisch jeugdinternational en nam in 2006 deel aan het EK voor -19-jarigen. We heten Jorn Vermeulen hartelijk welkom bij R Antwerp FC en wensen hem veel succes toe.

08/08/2012 - het webteam

edit nog meer nieuws

ARTJOM DMITRJIEV NAAR KV TURNHOUT

Na maar liefst vier inkomende transfers vandaag, wordt er vandaag ook afscheid genomen van een speler. Dmitrijev Artjom kon niet overtuigen op de Bosuil, en wordt voor de rest van het seizoen uitgeleend aan derdeklasser KV Turnhout.

Artjom sloot pas in januari 2012 aan bij de troepen van toenmalige coach Wilmssen na een intensieve testperiode. De timide professional moest lang knokken om in de gratie te vallen, maar kwam toch tot 7 gespeelde competitiewedstrijden. Alleen in zijn laatste match wist de Est te scoren. De sympathieke 23-jarige spits zal zijn passage bij de Great Old in ieder geval niet licht vergeten, hij werd hier immers ook voor de eerste maal vader. We danken Artjom voor zijn inzet voor onze rood-witte kleuren en wensen hem veel succes toe bij KV Turnhout.

Weebl
9 augustus 2012, 10:31
Waar haalt Antwerp in feite al dat geld om die eersteklassers te halen?
Ik ga niet zeggen dat dat topspelers zijn, maar toch zeker in tweede klasse?

fearofthedark
9 augustus 2012, 11:30
Waar haalt Antwerp in feite al dat geld om die eersteklassers te halen?
Ik ga niet zeggen dat dat topspelers zijn, maar toch zeker in tweede klasse?

deel wordt betaald door ohl, deel door rafc, sengier komt mede dankzij prive sponser

Weebl
9 augustus 2012, 11:41
Ik hoop alleszins dat Antwerp terug in eerste kan komen.

fearofthedark
9 augustus 2012, 11:45
Ik hoop alleszins dat Antwerp terug in eerste kan komen.

deze kern, top 6

mogelijks komen daar nog 2 spelers van Man U bij (Van Wijk wil nog 1 CV extra) nu ze daar op stage zijn de komende 4 dagen.

Moesten dat deftige versterkingen zijn, kunnen we een gooi doen naar de top 4

Cpt. Kablammo
9 augustus 2012, 12:32
Ge hebt Van Wijk er wel bij hé, dat is een zéér groot pluspunt.

hazerd
9 augustus 2012, 12:34
Inderdaad, eerste keer in jaren dat we een deftige trainer hebben. (buiten De Roover misschien maar die is toch ook ni op het niveau van Van Wijk)

fearofthedark
9 augustus 2012, 12:45
ik was en ben ook nog steeds fan van Warren Joyce :) samen met de roover & Van Wijk nu, 1 van de enige deftige trainers de laatste jaren

als ge de trainers de laatste jaren bij rafc beziet ^^

2011-2012
Bart Wilmssen
Bart De Roover

2010-2011
Bart De Roover
Colin Andrews

2009-2010
Colin Andrews
Ratko Svilar

2008-2009
Ratko Svilar
Dimitri Davidovic

2007-2008
Warren Joyce

2006-2007
Warren Joyce
Andy Welsh

2005-2006
Regi Van Acker

2004-2005
Regi Van Acker
Jerko Tipuric

2003-2004
Marc Grosjean
Dojcin Perazic
René Desaeyere

2002-2003
Henk Houwaart

best schandalig veel B trainers

Cpt. Kablammo
9 augustus 2012, 14:22
De Roover is ook verre van een goede trainer hoor. :p

fearofthedark
9 augustus 2012, 14:27
De Roover is ook verre van een goede trainer hoor. :p

de roover is wel een goede trainer in vergelijking met Andrews & Svilar & Perazic

Rivfader
10 augustus 2012, 13:25
1 nieuwe keeper en 3 geleende spelers. Best wel leuke namen. De top 4 moet nog toch echt wel mogelijk zijn.

FragDAnvers
11 augustus 2012, 18:06
1-3 winst tegen Birmingham (de ploeg die won tegen Brugge)
Hopelijk even goed als het seizoen begint !

DBK
11 augustus 2012, 19:01
838 Antwerp supporters mee: http://img444.imageshack.us/img444/5695/a0bgdd3caaeqgaz.jpg

Enkele reacties op twitter van Birmingham supporters:

These Royal Antwerp fans are loud as F*ck! Not that many of them either. Unreal support.

Antwerp fans have not stopped singing for past 15 minutes. Most of the songs in English too. Good banter. #bcfc

Royal Antwerp fans were amazing today, they were still chanting 20 minutes after the final whistle at the 3 wheelchair users. #unreal #bcfc

Royal Antwerp fans are mad

Ravel scored a good goal but since then its been all them. they look as good as Brugge if not better.

We hebben weer naam gemaakt in Engeland zo te zien :D Ik ben al héél de dag mijn kas aant opfretten omdat ik niet mee kon...
Nu hopen dat ze deze form en inzet kunnen volhouden tijdens het seizoen :)

Monoslay
11 augustus 2012, 19:16
STVV heeft toch ook een goeie voorbereiding gehad. Dat belooft spannend te worden! :)

DBK
11 augustus 2012, 19:37
STVV heeft toch ook een goeie voorbereiding gehad. Dat belooft spannend te worden! :)En Westerlo? Die hebben ook nog een ploeg zeker?

Monoslay
11 augustus 2012, 20:13
Ja natuurlijk! Er zijn veel ploegen die een kans maken op de play-offs/titel.

Rivfader
12 augustus 2012, 00:25
838 Antwerp supporters mee: http://img444.imageshack.us/img444/5695/a0bgdd3caaeqgaz.jpg

Enkele reacties op twitter van Birmingham supporters:

We hebben weer naam gemaakt in Engeland zo te zien :D Ik ben al héél de dag mijn kas aant opfretten omdat ik niet mee kon...
Nu hopen dat ze deze form en inzet kunnen volhouden tijdens het seizoen :)

:love:

Vedeco
12 augustus 2012, 10:36
Ja, het moet echt wel het jaar van Antwerp worden toch. Al die veranderingen en investeringen in spelers + trainer mogen toch niet leiden tot een plaats buiten de top 3...

fearofthedark
13 augustus 2012, 09:48
Ja, het moet echt wel het jaar van Antwerp worden toch. Al die veranderingen en investeringen in spelers + trainer mogen toch niet leiden tot een plaats buiten de top 3...

ik blijf sceptisch, zodat ik niet teleurgesteld zou worden:unsure:

maar dit ziet er op papier een van de beste kernen van antwerp van de laatste jaren uit

Doelverdedigers
Kenneth Leemans
Björn Sengier
Sven Van Der Jeugt

Verdedigers
Lee Colin
Karel De Smet
Nicky Hayen
Sebastjan Komel
Salomon Nirisarike
Mady Panandetiguiri
Jorn Vermeulen

Middenvelders
Prince Bobby
Bruno Carvalho
Joren Dom
Honour Gombami
Seppe Kil
Robbe Kil
Kevin Roelandts
Justice Wamfor

Aanvallers
Omar Bennassar
Oumar Diouck
Tosin Dosunmu
Jordan Faucher
Freddy Mombongo-Dues
Dieter Van Tornhout

ps Caine vos en Jari verhaegen uit de kern gelaten, die zie ik niet in de wedstrijd elf geraken, en nog uitgeleend worden

Cpt. Kablammo
13 augustus 2012, 10:14
Die kern speelt mogelijk kampioen in tweede klasse, maar als ze in eerste komen vliegen ze wel weer keihard buiten...

fearofthedark
13 augustus 2012, 10:29
Die kern speelt mogelijk kampioen in tweede klasse, maar als ze in eerste komen vliegen ze wel weer keihard buiten...

absoluut, dat zal ik niet ontkennen...

Rivfader
13 augustus 2012, 14:42

Wel een jaar meer inkomsten dan, wat Antwerp kan gebruiken!

hazerd
13 augustus 2012, 15:17
Elke kampioen moet versterkingen halen voor in eerste, daar is niks mis mee.
Maar ik denk zelfs niet dat dit een kampioenenploeg is, eindronde zal al moeilijk genoeg zijn.

HRM
13 augustus 2012, 15:18
Dat is ook niet meer van deze tijd om die ploeg te behouden. Ge moet eerst zien dat ge uit tweede weg geraakt en dan aan een ploeg om er in eerste te kunnen inblijven.

NemesisBE
13 augustus 2012, 15:44
Den Dennis maakt er wel een team van. En als Mombongo ze vlotjes binnenprikt, kan alles.

Cpt. Kablammo
13 augustus 2012, 15:47
Idd, wat Van Wijk al heeft gepresteerd met kutploegen is niet te schatten. Scifo zal het aan den lijve ondervinden, ondanks de versterkingen die hij kreeg.

Vedeco
13 augustus 2012, 15:50
Ik ben alvast pro promotie. :unsure:
En dan den Iendracht via de eindronde ofzo.

Kelderke
14 augustus 2012, 08:01
Volgens Antwerp zou de match tegen Aalst verplaatst zijn naar donderdag, klopt dit?

fearofthedark
14 augustus 2012, 08:18
Wonkelrijm, ja dit klopt donderdag, aftrap om 20u30. De reden is belgacom tv....
Ook de match van tienen is verzet naar nu zaterdag ipv zondag

HRM
14 augustus 2012, 09:46
Volgens Antwerp zou de match tegen Aalst verplaatst zijn naar donderdag, klopt dit?
Ja, is al een hele tijd geweten, maar ze wachten uiteraard pas tot een week op voorhand om er officieel mee naar buiten te komen. Mochten van de Antwerpse politie blijkbaar niet op woensdag spelen.

Irriducibili
14 augustus 2012, 10:53
Komt voor mij wel beter uit.
Het zal wel maar een leeg bezoekersvak worden.

@Vedeco: :bow:

Irriducibili
14 augustus 2012, 13:30
Kans is groot dat het een leeg bezoekersvak zal worden...
Spijtig dat het de match tegen Antwerp is en de 1ste van het seizoen maar vele supporters zijn echt zwaar in de zak gezet (vakantie aangevraagd, shiften gewisseld, etc).
Solidariteit tussen onze supporters primeert nu imo.

Een ludieke actie met allemaal telenet vlaggen ofzo zal toch maar voor problemen zorgen..
Zelf ben ik ook voorstander van een boycot.
Groot scherm dan maar :).

HRM
14 augustus 2012, 13:36
Kans is groot dat het een leeg bezoekersvak zal worden...
Spijtig dat het de match tegen Antwerp is en de 1ste van het seizoen maar vele supporters zijn echt zwaar in de zak gezet (vakantie aangevraagd, shiften gewisseld, etc).
Solidariteit tussen onze supporters primeert nu imo.

Een ludieke actie met allemaal telenet vlaggen ofzo zal toch maar voor problemen zorgen..
Zelf ben ik ook voorstander van een boycot.
Groot scherm dan maar :).
Waarom allemaal telenet-vlaggen? Die actie snap ik precies niet meteen en ludiek zou ze dus al helemaal niet overkomen.

Irriducibili
14 augustus 2012, 13:38
Waarom allemaal telenet-vlaggen? Die actie snap ik precies niet meteen en ludiek zou ze dus al helemaal niet overkomen.

Het was maar een voorbeeld die telenet-vlaggen :).
Omdat de match een weekske op voorhand verschoven is door Belgacom tv.

HRM
14 augustus 2012, 13:49
Het was maar een voorbeeld die telenet-vlaggen :).
Omdat de match een weekske op voorhand verschoven is door Belgacom tv.
U bedoelt op vraag van de Antwerpse politie?

Irriducibili
14 augustus 2012, 13:51
U bedoelt op vraag van de Antwerpse politie?

Nope,

SC Eendracht Aalst - Kalenderwijziging: Antwerp - E.Aalst op donderdag 23 augustus (http://www.eendracht-aalst.be/index.php?option=com_k2&view=item&id=146:kalenderwijziging-antwerp-eaalst-op-donderdag-23-augustus&Itemid=284)

Het is wel degelijk op vraag van Belgacom.