PDA

Volledige versie bekijken : XBOX 360 Hardware Xbox360 S 250GB + MW3+ Battlefield 3 @ 175 inclusief!

Cleanex
8 juni 2012, 00:39
Hallo

Ben daarnet een Limited Edition xxbox360 gaan afhalen samen met wat games, die ik dubbel heb nu. Hierdoor mag ook mijn andere zwarte xbox360 S de deur uit

Xbox360 250 GB Slim zwart + 1 zwarte wireless controller ( + play' charge) + 1 zilveren wireless controller ( + play' charge) + HDMI kabel + alle nodige kabels
1 jaar oud, facture niet te vinden :( Indien xbox gekocht wordt aan meeneemprijs, krijg je er nog eens +- 5 promo's bij! lijstje kun je verkrijgen via pm!

De games:

COD MW3
Battlefield 3

Minimumprijs: 150 exclusief verzending!
meeneem: 175 INclusief verzending!

Alle codes zijn uiterst waarschijnlijk reeds gebruikt. Prijzen bij games zijn exclusief verzendingkosten. Verzending is dus op kost en risico koper. Bij afhaling kan getest worden! Ik heb geprobeerd de kost zo laag mogelijk te houden, moet weg!

Verzending kan dus via Bpost of Kiala!

Wordt ook aangeboden in andere site's, fora, ...
MVG

TheProject
8 juni 2012, 01:12
Zit mw3 in doosje met boekje?

Cleanex
8 juni 2012, 07:11
mw3 is met boekje en doosje in goede staat.

TheProject
8 juni 2012, 07:40
Ok thx

Tapuuu
8 juni 2012, 16:19
Ook te ruil?

Dragons dogma vs ghost recon fs

Cleanex
8 juni 2012, 17:25
Niet te ruil, enkel verkoop. Project: let wel, ik geef niets mee met derden.

Zal vanavond beginpost aanpassen met bijvulstuff.

Cleanex
8 juni 2012, 22:19
Up

masterfrog
9 juni 2012, 08:29
wat verlies je juist als de codes reeds gebruikt zijn? bij cod kun je dan gratis online spelen zoals op de ps3?

Kennaah
9 juni 2012, 11:50
Hallo

Ben daarnet een Limited Edition xxbox360 gaan afhalen samen met wat games, die ik dubbel heb nu. Hierdoor mag ook mijn andere zwarte xbox360 S de deur uit

Xbox360 250 GB Slim zwart + 1 zwarte wireless controller ( + play' charge) + 1 zilveren wireless controller ( + play' charge) + HDMI kabel + alle nodige kabels
1 jaar oud, facture niet te vinden :( Indien xbox gekocht wordt aan meeneemprijs, krijg je er nog eens +- 5 promo's bij! lijstje kun je verkrijgen via pm!
+ op de HDD een DLC waarde van +- 100 euro ( weet niet of dit iets waard is/ kan overgezet worden)
.
MVG

Offtopic eventjes.
Je kunt de dlc overzetten naar u nieuwe xbox, dit kan via xbox site.
Digital Rights Management | Xbox Transfer License | Xbox LIVE Download - Xbox.com (http://support.xbox.com/en-US/xbox-live/marketplace-and-purchasing/download-content)

Je mag eigenlijk zulke content ook niet door verkopen en je zou dus een gewiste harde schijf moeten hebben, want de content hangt nog steeds aan u gamertag vast.

Cleanex
9 juni 2012, 14:15
@ Kennaah, bedankt voor de info! de HDD wordt dus volledig gewist alvorens ik verstuur/ wordt afgehaald! Zal beginpost opnieuw aanpassen :)

@Masterfrog: Bij COD kun je gewoon online spelen :) geen code nodig daarvoor.

Beginpost + titel wordt volledig aangepast!
Nu alle hardware + COD mw3 + Batllefield 3 voor 175 inclusief verzending!

Blackslayer
9 juni 2012, 16:12
175€ inc verzending indien snel verzonden inc de promo's

Cleanex
9 juni 2012, 17:21
@ Blackslayer: komt in orde! verdere afhandeling in pm!