PDA

Volledige versie bekijken : Privé-lening

hakbeestje2092
4 juni 2012, 20:59
beste ik zoek een prive lening maar weet er iemand wie dat doen

eniac
4 juni 2012, 21:18
Bij mevrouw Leemans natuurlijk. Dat is een vriendin!

Nee serieus, zeer slecht idee tenzij je heel erg goede redenen hebt en absoluut geen andere opties meer.

hakbeestje2092
4 juni 2012, 21:23
ja heb zeker een goede reden heb reeds een voor schot op een overnamen betaald al van 10000€ we hadden nog 8500€ nodig de banken zijden ja geen probleem breng busnis plan binnen dat had ik gedaan ze zijden dan oke dat plan is goed maar voor horeca lenen we nix meer maar tegen maandag moeten we die 8500€ betalen anders zijn we ons voor schot kwijt plus die zaak

eniac
4 juni 2012, 21:28
Cofidis België - Persoonlijk krediet, krediet op afbetaling, consumentenkrediet, krediet simulator (http://www.cofidis.be/nl/prd_pat_comment.php?s_montant=10000)

Terugbetalen over 1 jaar = +- €300 interesten, 2 jaar = +- 1175.

Durin
4 juni 2012, 21:33
Bij mevrouw Leemans natuurlijk. Dat is een vriendin!

:lol:

JPV
4 juni 2012, 21:37
Ik hoop dat je beseft dat je héél slecht bezig bent als je nu al een probleem hebt om 8500 euro te kunnen lenen. Je zou al minstens zoiets als reserve moeten hebben, zeker als je met meerderen bent om zo'n zaak op te starten.

mod: na het lezen van je vorige berichten: ga alvast al naar het OCMW. Zij kunnen je advies geven om uit een collectieve schuldbemiddeling te geraken.

hakbeestje2092
4 juni 2012, 21:40
ja weet ik maar weet er iemand nu dat iemand dat prive lening doet ? ja of nee

JPV
4 juni 2012, 21:55
Ja, ik weet dat er mensen zijn die privé-leningen doen voor startende ondernemingen, maar niet voor hopeloze gevallen. In jouw geval zou het waarschijnlijk slimmer zijn om die 10000 euro die je nu al geïnvesteerd hebt, te laten vallen.

etii0
4 juni 2012, 21:55

Als de banken je geen lening geven, is daar een goede reden voor! Ga niet naar die louche mannekes met woekerrentes!

hakbeestje2092
4 juni 2012, 22:06
Ja, ik weet dat er mensen zijn die privé-leningen doen voor startende ondernemingen, maar niet voor hopeloze gevallen. In jouw geval zou het waarschijnlijk slimmer zijn om die 10000 euro die je nu al geïnvesteerd hebt, te laten vallen.

nee dat geld laat ik niet zo maar vallen dat is een deel van mijn spaargeld
een als je mensen kan dat dat doen kan je mij met hun in contact brengen ?

RpR
4 juni 2012, 22:09
Vandaar altijd opschortende voorwaarden in een contract zetten. Dat alles vervalt als de banken niet willen lenen.

ryoudragon
4 juni 2012, 22:16
ja heb zeker een goede reden heb reeds een voor schot op een overnamen betaald al van 10000€ we hadden nog 8500€ nodig de banken zijden ja geen probleem breng busnis plan binnen dat had ik gedaan ze zijden dan oke dat plan is goed maar voor horeca lenen we nix meer maar tegen maandag moeten we die 8500€ betalen anders zijn we ons voor schot kwijt plus die zaak

Ladies and gentlemen, we have a troll.

eniac
4 juni 2012, 22:17

Ik heb al twee suggesties gegeven (niet dat ik erachter sta, maar bon). Hoeveel wil je er? :)

kay-gell
4 juni 2012, 22:17
Om dan toch maar eens serieus te antwoorden.
Private equity - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Private_equity)
Zoek het maar uit.

Riverdale27
4 juni 2012, 22:24
Jezus... private equity!? Hou toch op zeg...

Ga naar Europabank! Dat lijkt mij het enige waardige alternatief.

Nochnoii
4 juni 2012, 22:26
nee dat geld laat ik niet zo maar vallen dat is een deel van mijn spaargeld
een als je mensen kan dat dat doen kan je mij met hun in contact brengen ?

Ooit al van sunk costs gehoord? In uw geval vrees ik wel een beetje voor het verdere verloop van uw project, want als ge € 10.000 euro geeft zonder erbij na te denken en ge geraakt niet aan een lening van € 8.500, dan vrees ik voor de credibiliteit van uw busnis plan :)

Chilliewillie88
4 juni 2012, 22:30
Of hoe je zaak al gedoemd is te mislukken nog voor ze van start is gegaan. Perfecte voorbeeld van hoe sommige mensen eerst doen en er dan pas over nadenken.

Nochnoii
4 juni 2012, 22:31
'k Heb net €8.500 overgeschreven op uw rekening. Wel terugbetalen hé! ;)

hakbeestje2092
4 juni 2012, 22:41
'k Heb net €8.500 overgeschreven op uw rekening. Wel terugbetalen hé! ;)

schrijf het dan echt over je krijg alles terug met 19% intrest

Dakantochnie
4 juni 2012, 22:45
9lives is geen bank. Als je een lening wilt, dan zal je ofwel naar een fatsoenlijke instelling moeten (maar dan ga je toch wat serieuzer en betrouwbaarder voor de dag moeten komen) of naar iets als Mevrouw Leemans.

-Closed.