PDA

Volledige versie bekijken : Voetbaltransferthread '12 - '13: Buitenland (geen twitter-geruchten!)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Vedeco
22 mei 2012, 20:19
http://www.transferboulevard.nl/sites/default/content/tb-pijltjes.png

2011-2012 is dead! Long live 2012-2013!

2011-2012 est mort! Vive 2012-2013!

2011-2012 ha muerto! Viva 2012-2013!

2011-2012 ist tot! Lebe 2012-2013!

etc..

Wilcao
22 mei 2012, 20:26
Even uit de wandelgangen:

De kans is zeker aanwezig dat Ezequiel Lavezzi volgend voetbaljaar niet meer in het shirt van Napoli te zien is. De aanvaller heeft een afkoopsom van 31 miljoen euro en als een koper met dat bedrag over de brug komt, vertrekt de Argentijn. “Hij is 27 jaar oud, hij mag zelf over zijn toekomst beslissen. Als iemand zijn afkoopsom wil betalen, mag hij vertrekken”, zegt Napoli-voorzitter Aurelio De Laurentiis. (La Gazzetta dello Sport)

Foose
22 mei 2012, 20:40
Bloedsnel die kerel, altijd leuk om hem te zien counteren :love:

Alcoholic Punk
22 mei 2012, 20:43
Benieuwd of het ons zal lukken om Joe Cole terug te halen maar vrees dat dit een njet zal zijn.

St0wned
22 mei 2012, 21:57
Benieuwd of het ons zal lukken om Joe Cole terug te halen maar vrees dat dit een njet zal zijn.

Kzou het niet erg vinden om hem te zien vertrekken

eurowarriors
22 mei 2012, 22:39
Diego Lopez, topkeeper van Villareal, heeft net een contract ondertekend bij Sevilla. Eerste speler die Villareal dus verlaat.

Alcoholic Punk
23 mei 2012, 07:39
Kzou het niet erg vinden om hem te zien vertrekken

Welja echt een toekomst heeft hij niet bij jullie. Maar hij zal moeten inleveren om naar ons te komen en dat zie ik niet gebeuren.

Gavin
23 mei 2012, 08:56
Higuain wilt blijkbaar echt weg bij Madrid. Ze willen hem alleen niet laten gaan, wordt nog plezant.

Ze hebben daar dan al maar twee of drie echte Madridista's (ik zou zeggen Casillas/Ramos/Higuain) en nog slagen ze erin een coach aan te trekken die ligt te rellen met Casillas en Higuain buiten kan werken. Misschien nog wat Portugezen binnenhalen (hoewel ik toch eerder bij Kun blijf).

The Black Mamba
23 mei 2012, 09:33
Hopelijk vertrekt hij , ik ben dat Real Madrid behoorlijk beu maar van Higuain ben ik altijd fan geweest.

mp4me
23 mei 2012, 09:38
Higuain wilt blijkbaar echt weg bij Madrid. Ze willen hem alleen niet laten gaan, wordt nog plezant.

(hoewel ik toch eerder bij Kun blijf).

Wat Agüero ? Of ben ik nu totaal niet mee?

Raar toch dat hij Higuain kwijt wilt,het is nu niet dat ze veel diepe spitsen hebben. En zowat de enige speler bij Real waar ik nog op kan kijken.

Gavin
23 mei 2012, 09:43
Neen. Het is andersom, niemand wilt Higuain kwijt op zich, Higuain wilt weg. Waarom? Te weinig speelminuten, ondergewaardeerd, Mourinho die andere dingen doet dan spelers van Madrid willen, etc. ...

Van Kun was al sprake vorig jaar, voor/tijdens/na zijn transfer naar City. Hijzelf wou eigenlijk ook naar Madrid maar Atletico wou niet verkopen aan hun om logische redenen. Dus een jaartje (of twee) stallen bij City aangezien die mannen toch alles kunnen betalen en het daar een duivenkot is. En nu hij die titelgoal voor City heeft gemaakt, lijkt het me ook nog een ideaal moment. Maar we zien wel, ik zou er alvast niet van verschieten.

Jepjep
23 mei 2012, 09:46
m.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-05-23/nieuwe-wending-in-hazard-soap-city-haakt-af

mp4me
23 mei 2012, 09:49
Neen. Het is andersom, niemand wilt Higuain kwijt op zich, Higuain wilt weg. Waarom? Te weinig speelminuten, ondergewaardeerd, Mourinho die andere dingen doet dan spelers van Madrid willen, etc. ...

Van Kun was al sprake vorig jaar, voor/tijdens/na zijn transfer naar City. Hijzelf wou eigenlijk ook naar Madrid maar Atletico wou niet verkopen aan hun om logische redenen. Dus een jaartje (of twee) stallen bij City aangezien die mannen toch alles kunnen betalen en het daar een duivenkot is. En nu hij die titelgoal voor City heeft gemaakt, lijkt het me ook nog een ideaal moment. Maar we zien wel, ik zou er alvast niet van verschieten.

Owja,verkeerd gelezen.

Over Kun: Maar aan de andere kant zit hij nu wel vast aan een club die heel moeilijk gaat verkopen.En het lijkt mij alleen maar moeilijker nu hij ook nog eens die titelgoal heeft gemaakt.
Het wordt weer een leuke transfer periode.

Trouwens staat Neymar nu echt vast? Dus na het wk 2014 dan? Lijkt me toch ook een rare constructie daar.

Wilcao
23 mei 2012, 09:53
www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-05-23/nieuwe-wending-in-hazard-soap-city-haakt-af
Fixed

Gavin
23 mei 2012, 09:56
Owja,verkeerd gelezen.

Over Kun: Maar aan de andere kant zit hij nu wel vast aan een club die heel moeilijk gaat verkopen.En het lijkt mij alleen maar moeilijk nu hij ook nog eens die titelgoal heeft gemaakt.
Het wordt weer een leuke transfer periode.

Trouwens staat Neymar nu echt vast? Dus na het wk 2014 dan? Lijkt me toch ook een rare constructie daar.

Dat is waar, maar Florentino is superman in dat soort zaken. Als die ECHT achter Kun zat vorig jaar, dan heetf die zeker afspraakjes gemaakt met City. En ik vermoed dat vorige zomer City nog steeds een minderwaardigheidscomplex had ten opzichte van Madrid, dus daar kunnen ze zich nog wel in de luren hebben laten leggen. Afwachten!

Ja, Neymar zal hoogstwaarschijnlijk wel van Barcelona zijn binnenkort. 2014 lijkt me te lang, deze zomer misschien net te vroeg. Persoonlijk denk ik dus volgend jaar, 2013. Ik ben al blij dat hij ondertussen blijft schitteren daar, ik ben niet echt een fan maar hij lijkt toch van een ander niveau dan Robinho te zijn. Ik begin stilaan te denken dat ie, op één of andere vreemde manier, bij 'de nieuwe stijl' van Barcelona zou kunnen passen.

The Black Mamba
23 mei 2012, 10:22
Ze willen hem daar gewoon graag in Brazilië houden met het oog op WK2014. Ik zie ze wel nog in dat opzet slagen , Neymar is daar ook een god dus zo erg zal hij het wel niet vinden.

Maxwell
23 mei 2012, 10:27
Nieuwe wending in Hazard-soap: City haakt af! - Nieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-05-23/nieuwe-wending-in-hazard-soap-city-haakt-af)

Hazard zou naar verluidt een salaris van 240 000 euro per week eisen
:rofl:

Jepjep
23 mei 2012, 10:30
Volgens mij wil hij gwn naar man u en vraagt hij daarom aan man city een absurd hoog loon.

Maxwell
23 mei 2012, 10:33
Volgens mij wil hij gwn naar man u en vraagt hij daarom aan man city een absurd hoog loon.

Waarom ? Als hij naar Man Utd wil en zij komen met een voorstel af hoeft hij zich van City toch niets aan te trekken ?

Gavin
Ja, want dat is zeker waar.

mp4me
En volgens mij wilt die gewoon het vetste loon dat hij kan krijgen, anders zou hij al lang een akkoord hebben met Man U.

Het lijkt mij toch vreemd dat die soap zo lang duurt,kan toch enkel te maken hebben met salaris?

Ik vraag mij ook wel af hoeveel Lille nu gaat vangen voor hem..

Jepjep
23 mei 2012, 10:35
Waarom ? Als hij naar Man Utd wil en zij komen met een voorstel af hoeft hij zich van City toch niets aan te trekken ?

Maar als city echt toehapt dan tekent hij daar :D Allemaal speculatie natuurlijk, we zullen het over paar dagen wel weten zeker.

dacuba
23 mei 2012, 10:40
Ik kan echt niet geloven dat Hazard zo'n salaris eist, daarvoor is hij mentaal veel te sterk. Die beseft heel goed volgens mij dat hij heel veel kan bereiken maar dat hij gewoon zijn tijd moet afwachten.

Bubba
23 mei 2012, 10:41
Terms agreed with Manchester United, Manchester City and Chelsea for Eden Hazard, claims agent | Football News | ESPN.co.uk (http://www.espn.co.uk/football/sport/story/152028.html?CMP=OTC-RSS)

Boromir
23 mei 2012, 10:53
Terms agreed with Manchester United, Manchester City and Chelsea for Eden Hazard, claims agent | Football News | ESPN.co.uk (http://www.espn.co.uk/football/sport/story/152028.html?CMP=OTC-RSS)

Bon, max 10 dagen wachten.
Ik hoop Chelsea.
City gaat hij niet altijd spelen, United ben ik geen fan van.
Bij Chelsea speelt hij zeker wel en wie weet speelt die over enkele jaren met De Bruyne en Lukaku samen.

Bubba
23 mei 2012, 10:54
Bon, max 10 dagen wachten.
Ik hoop Chelsea.
City gaat hij niet altijd spelen, United ben ik geen fan van.
Bij Chelsea speelt hij zeker wel en wie weet speelt die over enkele jaren met De Bruyne en Lukaku samen.

:love:

Roald
23 mei 2012, 11:27
Wat Higuain betreft, hopelijk gaat hij niet weg, maar het zou niet verwonderlijk zijn. Hij heeft dit seizoen ook wat pech gehad met een Benzema die op een bepaald moment echt in vorm was. Daarvoor wisselden ze meer af en waren ze (of dat werd toch gezegd) allebei tevreden.
Aguëro is een goede speler, maar ik heb liever dat ze hem laten waar hij is en Higuain houden. Als ze beslissen hem toch te kopen terwijl Higuain nog niet verkocht is, gaat het helemaal niet meer gaan...

En dat Mourinho blijft, goed zeker, dan kan hij de CL hopelijk binnen halen,. Het voetbal was ook goed vorig seizoen dus een echte reden tot klagen is er niet. Behalve dan natuurlijk altijd dat gedoe in de media, maar misschien wordt hij wel wat rustiger nu hij zich heeft bewezen door de landstitel te halen.

asmo
23 mei 2012, 11:33
Papers: Eden Hazard agrees terms with three clubs - Official Manchester United Website (http://www.manutd.com/en/News-And-Features/What-The-Papers-Say/2012/May/papers-eden-hazard-will-decide-on-his-future-in-ten-days.aspx)

Spannend.

gamer5
23 mei 2012, 11:40
Denk dat hij naar Chelsea gaat, Abramovic gaat daar zijn chequeboekje weer geweldig opentrekken deze zomer. Persoonlijk, hoewel ik geen 1 van de 3 ploegen moet hebben, zou ik in zijn plaats naar United gaan. Geen ploeg die gewoon bijeengekocht is en waar je leert van iemand die altijd het beste uit zijn spelers haalt.

Denk dat dit de eerste Belgische speler is die de ploegen zo voor het kiezen heeft

rico
23 mei 2012, 11:43
Ik hoop bij Man U als man united supporter :)

vic
23 mei 2012, 12:18
Arsenal, Manchester United & Tottenham make enquiries to sign Dembele - Goal.com (http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2012/05/23/3120770/arsenal-manchester-united-tottenham-make-enquiries-to-sign)

ben benieuwd naar waar hij naartoe gaat, betwijfel dat hij nog een jaar bij fulham blijft tenzij hij contract verlengt, maar dat zie ik niet meer direct gebeuren. :)

Hazard, Dembele, Vertonghen.. Allemaal een stap hoger op naar top/subtopclub :love:

Hopelijk volgen fellaini, radja, lombaerts en eventueel wat andere spelers nog. :applause:

Rubmifer
23 mei 2012, 12:35
Dembele en Hazard naar United, hoe gaaf zou dat niet zijn.

Weebl
23 mei 2012, 12:36
Keigaaf

gamer5
23 mei 2012, 12:58
Hazard moet trouwens wel stoppen met het hele gedoe dat hij over zijn transfer aan het maken is. De engelsen hebben het daar niet zo op begrepen en hij word nu al de egoïstiste voetballer sinds Ronaldo genoemd. Komt heel dikke nekkerig over hoe hij nu bezig is

Bubba
23 mei 2012, 13:33
Hazard moet trouwens wel stoppen met het hele gedoe dat hij over zijn transfer aan het maken is. De engelsen hebben het daar niet zo op begrepen en hij word nu al de egoïstiste voetballer sinds Ronaldo genoemd. Komt heel dikke nekkerig over hoe hij nu bezig is

True, maar de media heeft daar een groot aandeel in gehad.

Cuth
23 mei 2012, 13:46
pfff....

Spacid
23 mei 2012, 13:53
Hazard is ook gewoon nen dikke nek :p
Tis een showbolleke ze, die zit wa te spelen me de media me al da gedoe over "ik speel in Manchester en int blauw". En loon zal wel de grootste rol spelen, hij zet ze gewoon tegen elkaar op.

Persoonlijk heb ik liefste City omdat Kompany daar ook speelt en da echt een topploeg à la Real en Barça in wording is, Chelsea hun speelstijl bevalt mij ni.

Re@V0r
23 mei 2012, 13:59
Hopelijk volgen fellaini, radja, lombaerts en eventueel wat andere spelers nog. :applause:

had deze week ergens gelezen dat Mudingayi ook interesse had van topclubs in de Serie A :p

over Hazard: tis toch ook ni dat hij daar zo'n gigantisch gedoe over aant maken is... dat ie gezegd heeft dat em in het blauw ging spelen en het eigenlijk nog niet weet is natuurlijk wel beetje idioot ma soit :p
voor de rest heeft em gewoon met alle 3 de ploegen aan tafel gezeten om te zien wat zij hem willen bieden en gaat hij dit nu rustig naast elkaar leggen en binnen 10 dagen beslissen

Gavin
23 mei 2012, 14:08
over Hazard: tis toch ook ni dat hij daar zo'n gigantisch gedoe over aant maken is...
Neu, bijlange niet! Persconferenties houden en dan nog wat flauw doen, nu heeft ie nog tien dagen nodig, wat gaat het straks weer zijn?

Maar het is een Belg he! Mantel der liefde!

Misterblort
23 mei 2012, 14:13
Kben toch content dattet nen Belg is ze ;)

gamer5
23 mei 2012, 14:17
had deze week ergens gelezen dat Mudingayi ook interesse had van topclubs in de Serie A :p

over Hazard: tis toch ook ni dat hij daar zo'n gigantisch gedoe over aant maken is... dat ie gezegd heeft dat em in het blauw ging spelen en het eigenlijk nog niet weet is natuurlijk wel beetje idioot ma soit :p
voor de rest heeft em gewoon met alle 3 de ploegen aan tafel gezeten om te zien wat zij hem willen bieden en gaat hij dit nu rustig naast elkaar leggen en binnen 10 dagen beslissen

Hazard weet al lang naar welke ploeg hij gaat maar staat gewoon graag in de spotlight. Heb jij al veel spelers zo zien doen over een transfer? Er zijn altijd wel geruchten bij een transfer maar de meeste spelers zeggen gewoon 'we zullen zien wat er gebeurd op het einde van het seizoen'. Daar word dan niet zo een spel over gemaakt.

Hazard heeft daar mooi zijn kans gezien en er een heel spel over beginnen maken over eerst naar een topclub naar Engeland te gaan. Dan over elke topclub in Engeland zitten zeggen dat het fantastisch lijkt om daar te spelen (Tottenham, Arsenal en nu City, Utd en Chelsea saga). Daarna zegt hij dat hij het zal zeggen na zijn laatste match, waar hij op het laatste moment van gedacht veranderd en "twijfelt". Terwijl hij het al goed genoeg weet...

Goeie speler maar lijkt me echt 'een ettertje' zoals ze zeggen

Wilcao
23 mei 2012, 14:25
Wat zit iedereen te zeveren? De transferperiode is nog lang niet begonnen, dus laat hem toch lekker zijn tijd nemen om deze belangrijke beslissing in zijn carreire te nemen. En dat hij wat dolt met de media, who care's? Dat doet de media zelf ook al genoeg. Los daarvan zullen veel van zijn verhaaltjes ook weer uit zijn context zijn getrokken door de media en vele lopen er ook nog met open ogen in. Ik ben ook nieuwsgierig hoeveel hij gaat kosten, verdienen en waar hij naartoe gaat, maar of ik het ny weet of over een maand, dat boeit toch niet? Over elke toptransfer wordt er wel een soap rond gemaakt.

Jonas89
23 mei 2012, 14:32
Daniel Sturridge: I don't know if I’ll be at Chelsea next season (http://www.thisislondon.co.uk/sport/football/daniel-sturridge-i-dont-know-if-ill-be-at-chelsea-next-season-7781685.html#.T7zE9ILyarY.facebook)

Re@V0r
23 mei 2012, 14:42
Neu, bijlange niet! Persconferenties houden en dan nog wat flauw doen, nu heeft ie nog tien dagen nodig, wat gaat het straks weer zijn?

tis ook niemand die zegt dat iedereen hem met een vergrootglas moet zitten volgen uiteindelijk
er zullen vast en zeker nog spelers zijn die clubs en dergelijke zo aan het lijntje houden, maar omdat Hazard zo gewild is hangt iedereen praktisch aan zijn lippen en raakt men uit pure nieuwsgierigheid gefrustreerd...
relax en als het bekend is zal het wel voorpaginanieuws in alle kranten zijn :p

Cuth
23 mei 2012, 14:59
Hazard is ook gewoon nen dikke nek :p
Tis een showbolleke ze, die zit wa te spelen me de media me al da gedoe over "ik speel in Manchester en int blauw". En loon zal wel de grootste rol spelen, hij zet ze gewoon tegen elkaar op.

Persoonlijk heb ik liefste City omdat Kompany daar ook speelt en da echt een topploeg à la Real en Barça in wording is, Chelsea hun speelstijl bevalt mij ni.

Ik had het eerder op het gebruik van 'egoïstiste' :) Hazard is inderdaad een speciaal geval maar dat interesseert me maar matig.

Bubba
23 mei 2012, 15:06
Hulk ready to replace Didier Drogba at Chelsea | Mail Online (http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2148598/Hulk-ready-replace-Didier-Drogba-Chelsea.html?ito=feeds-newsxml)

Als Hulk komt koop ik mij direct een shirt. :p

Clouds&Cereals
23 mei 2012, 15:09
Falcao > Hulk. Btw stel je voor :o

Cech
Ivanovic Terry Cahill Bertrand
Mikel Lampard
Ramires Hazard Mata
Falcao

Runkle
23 mei 2012, 15:32
Falcao en Hulk moeten voor mij echt niet komen.
Falcao is een heerlijke spits maar ik heb liever dat ze zich concentreren op Torres en de ploeg rond hem bouwen.
Voor Hulk zijn positie hebben we Ramires en als backup Marin.

En ze zullen beide (imo) een te duur prijskaartje hebben, er zijn goedkopere alternatieven.

bardok--
23 mei 2012, 15:44
Volgens voetbal magazine zou André Schürrle en Lucas Moura gelinkt zijn aan Chelsea.

Schürrle ken ik enkel van de match tegen België en Lucas Moura van fifa :unsure:

Bubba
23 mei 2012, 15:46
Falcao en Hulk moeten voor mij echt niet komen.
Falcao is een heerlijke spits maar ik heb liever dat ze zich concentreren op Torres en de ploeg rond hem bouwen.
Voor Hulk zijn positie hebben we Ramires en als backup Marin.

En ze zullen beide (imo) een te duur prijskaartje hebben, er zijn goedkopere alternatieven.

Sowieso is Torres onze 1ste spits, maar met 1 spits gaan we er niet geraken gezien het aantal wedstrijden. Op deze moment hebben we geen echte backup spits, Lukaku haalt het niveau (nog) niet en in Sturrdige heb ik niet genoeg vertrouwen. Falcao zou dus welkom zijn.

Hulk zou niet direct als spits komen, maar eerder als winger, in de volgende opstelling:

----------Cech-----------

-Ivan---Luiz--Terry--Cole-

----------Mikel???--------

---Ramires--Mata/KDB----

-Hulk----Torres---Hazard-

Runkle
23 mei 2012, 15:59
Falcao als backup halen? 50 mil neerleggen voor een back up spits? neen dank u.
Als back up kunnen we dan eerder Sturridge gebruiken (als hij blijft), dan wordt hij eindelijk uitgespeeld op de positie waar hij het best is. Hij heeft niet echt een denderend seizoen achter de rug (en toch heeft hij 13 goals), maar hoe vaak is hij als centrale spits uitgespeeld?

En Mau5 zen opstelling/formatie heb ik liever, Hazard is beter op de 10 dan op de flank en kan altijd wisselen met Mata + Ramires is perfect voor de flank.

En waar is Lampard in uw opstelling? Die kan zeker nog een jaar mee en is niet echt een speler die het ziet zitten om 2e keus te worden (is dit jaar ook al gebleken). De Bruyne op de bank en een vaste wissel voor Hazard/Mata/Lampard.

---------------Cech-------------
Ivanovic --Terry-- Luiz-- Bertrand/Cole
---------Mikel ---Lampard--------
--Ramires -----Hazard ----Mata--
-------------Torres--------------

Ik zou wel liever een echte RB zien ipv Ivanovic en Mikel roteren met Romeu (dat die niet meer heeft gespeeld sinds AVB zen ontslag is schandalig).

Ivm Lucas Moura, mag zeker komen, kan normaal gezien op beide flanken en de 10 uit de voeten.

gamer5
23 mei 2012, 16:01
Falcao als backup halen? 50 mil neerleggen voor een back up spits? neen dank u.

Dit seizoen hadden ze toch ook een backup spits van 60 miljoen? Traditie hoog houden he :D

Runkle
23 mei 2012, 16:10
Dit seizoen hadden ze toch ook een backup spits van 60 miljoen? Traditie hoog houden he :D

:sad:

Foose
23 mei 2012, 16:18
Tgoh Torres, ik zie hem nog weer op zijn oude niveau komen maar ze moeten er in geloven daar :p

Runkle
23 mei 2012, 16:19
Tgoh Torres, ik zie hem nog weer op zijn oude niveau komen maar ze moeten er in geloven daar :p

Zo goed als alle Chelsea fans geloven in en hem en houden er van. Hij moet gewoon eindelijk eens correct gebruikt worden.

BeeLz
23 mei 2012, 16:30
Maar als je Falcao haalt zit je met 2 spitsen van 60 miljoen, kan je ook moeilijk op de bank zetten dan :p.

Iemand trouwens een idee of Rossi blijft bij Villareal? Is weeral gekwetst maar fit is dat toch een geweldige spits en denk dat je die nu toch voor een prijsje kan wegkopen?

Jepjep
23 mei 2012, 16:38
Iemand trouwens een idee of Rossi blijft bij Villareal? Is weeral gekwetst maar fit is dat toch een geweldige spits en denk dat je die nu toch voor een prijsje kan wegkopen?

Ik vraag me hetzelfde af over Nilmar eigenlijk.

bardok--
23 mei 2012, 17:08
---------------Cech-------------
Ivanovic --Terry-- Luiz-- Bertrand/Cole
---------Mikel ---Lampard--------
--Ramires -----Hazard ----Mata--
-------------Torres--------------

Ik zou wel liever een echte RB zien ipv Ivanovic en Mikel roteren met Romeu (dat die niet meer heeft gespeeld sinds AVB zen ontslag is schandalig).

Ivanovic op RB is op zich geen probleem, speelt daar echt goed. Zeker als je het vergelijkt met Bosingwa :sop: Maar ze moeten wel een goede, jonge vervanger zoeken voor die positie. (Bosingwa en PF buiten aub)

Voor de positie van Mikel heb je ook nog Essien maar die haalt zijn niveau van vroeger precies niet meer (op zich wel normaal na al die blessures :( )
Mikel is ook niet goed genoeg vind ik, heeft na al die jaren amper tot geen progressie gemaakt. Van mij mag Romeu daar wel staan idd. Ik dacht dat die geblesseerd was na het ontslag van AVB.

dacuba
23 mei 2012, 17:22

Dat moet uitgerekend een Barça-fan zeggen.. Fabregas saga al vergeten? :ironic:

eurowarriors
23 mei 2012, 17:22
Maar als je Falcao haalt zit je met 2 spitsen van 60 miljoen, kan je ook moeilijk op de bank zetten dan :p.

Uiteindelijk zal Rossi echt niet voor een prijsje verkocht worden. Villareal president Roig liet weten dat ondanks de degradatie de spelers niet voor een prikje verkocht zouden worden. Hij hield woord gisteren, want Diego Lopez trekt naar Sevilla voor acht miljoen. Ondanks het feit dat het een goeie keeper, absoluut geen koopje. Villareal hoeft niet te verkopen, financieel staan ze nog steeds sterk.

Nilmar heeft een ongelooflijk slecht seizoen achter de rug. Bleek weinig waard te zijn zonder Rossi. Dan deed Marco Ruben het veel beter.

Ik hoop écht dat Valencia Bruno Soriano kan strikken, zelfs al kost die nog tien miljoen, dan nog is het een geweldige aankoop.

Jonas89
23 mei 2012, 17:24
Blues linked to Sao Paulo star | Chelsea News, Fixtures, Results, Transfers | Sky Sports (http://www1.skysports.com/football/news/11668/7773647/Blues-linked-to-Sao-Paulo-star)

Bubba
23 mei 2012, 17:31
Ivanovic op RB is op zich geen probleem, speelt daar echt goed. Zeker als je het vergelijkt met Bosingwa :sop: Maar ze moeten wel een goede, jonge vervanger zoeken voor die positie. (Bosingwa en PF buiten aub)

Voor de positie van Mikel heb je ook nog Essien maar die haalt zijn niveau van vroeger precies niet meer (op zich wel normaal na al die blessures :( )
Mikel is ook niet goed genoeg vind ik, heeft na al die jaren amper tot geen progressie gemaakt. Van mij mag Romeu daar wel staan idd. Ik dacht dat die geblesseerd was na het ontslag van AVB.

Romeu geblesseerd? Bij mijn weten niet?

Heeft gewoon geen kans meer gekregen onder RDM.

bardok--
23 mei 2012, 17:34
Had het ook maar ergens gelezen hé :p
Maar heeft daarna idd ook geen kansen gehad...

Gavin
23 mei 2012, 17:40
Die kreeg geen kans meer vanaf dat Essien terug was. Rarara.

Clouds&Cereals
23 mei 2012, 18:18
PF, Bosingwa, Essien, Kalou, Meirelles mogen allemaal vertrekken.
Hazard & Falcao in & geef Lukaku,Mceachran, Chalobah & Piazon maar wat kansen volgend seizoen.

Re@V0r
23 mei 2012, 18:25
iedereen gaat er hier, bij zijn opstelling, precies vanuit dat Hazard reeds bij Chelsea zit...

daarbij, chelsea was zo slecht dit seizoen en de basis blijft voor 9-10 posities hetzelfde... enkel hazard komt erbij en dan zou de ploeg plots terug top moeten zijn :wtf:
kdenk eerder dat er daar serieus gekuist en aangekocht zal worden deze zomer

Runkle
23 mei 2012, 18:51
Hazard & Falcao in & geef Lukaku,Mceachran, Chalobah & Piazon maar wat kansen volgend seizoen.

Malouda mag blijven? :unsure:

iedereen gaat er hier, bij zijn opstelling, precies vanuit dat Hazard reeds bij Chelsea zit...

daarbij, chelsea was zo slecht dit seizoen en de basis blijft voor 9-10 posities hetzelfde... enkel hazard komt erbij en dan zou de ploeg plots terug top moeten zijn :wtf:

Ik ga daar niet van uit, maar als hij komt (en die kans is er nu eenmaal) dan heb ik hem het liefst op die positie :p. Als hij niet komt zullen ze wel een gelijkaardige speler binnen halen (jovetic bvb).

En dat Chelsea slecht was, kwam voornamelijk door het middenveld, zo goed als geen creativiteit of snelheid. Met Hazard (of gelijkaardige speler) en het bouwen van de ploeg rond Torres zullen al veel problemen opgelost worden.
Ik verwacht ook totaal niet dat ze volgend seizoen ff een Treble (of quadruple) gaan halen, maar dat ze op zen minst meedoen voor de titel en CL.

nonkel wulle
23 mei 2012, 18:56

Lukaku, Mceachran, Chalobah en Piazon.
Dat zijn toch allemaal geen spelers voor de basis Chelsea. Leent die eens eerst een jaar of 2 uit en zie wat er van komt.

Kalou zou ik persoonlijk houden. Die kan op veel plaatsen spelen, een ideale invaller. En Meirelles lijkt mij ook nog een nuttige speler.

Runkle
23 mei 2012, 19:15
Lukaku, Mceachran, Chalobah en Piazon.
Dat zijn toch allemaal geen spelers voor de basis Chelsea. Leent die eens eerst een jaar of 2 uit en zie wat er van komt.

Kalou zou ik persoonlijk houden. Die kan op veel plaatsen spelen, een ideale invaller. En Meirelles lijkt mij ook nog een nuttige speler.

Hij zegt ook nergens dat ze in de basis moeten staan eh.

En van Mceachran ben ik nog altijd niet overtuigd, hij heeft de mentaliteit en de techniek maar het lichaam van een 13 jarige.

Kalou die moet gewoon buiten, hij kan misschien op veel plaatsen spelen maar hij kan nergens deftig spelen.
Meireles wil ik een half seizoen nog het voordeel van de twijfel geven (met veel tegenzin).

Clouds&Cereals
23 mei 2012, 19:18
Hahah Malouda is té obvious dus die was ik vergeten :p
idd ik zeg niet dat ze basis moeten spelen ma league cup & 10min hier 10min daar moet toch kunnen.

Bubba
23 mei 2012, 19:19

Hazard is gewoon de eerste keuze op die positie. Maar er zijn genoeg andere spelers waar we mee gelinkt zijn. Moura, Kagawa, Jovetic, Hulk, ...

Zoals al gezegd, dat kuisen is inderdaad wel aan de orde. Ferreira, Bosingwa, Kalou, Malouda, Mereilles en Essien mogen vertrekken.

Waar we versterkingen nodig hebben:

RB: Ivanovic is absolute nummer 1, maar met Bosingwa die vertrekt hebben we hier een backup nodig.

In het middenveld hebben we versterking nodig, en dan vooral het aanvallende gedeelte. Maar met enkele van de spelers die ik hierboven noemde zou dat issue van de baan moeten zijn. In principe zou ik ook een vervanging zoeken voor Lampard.

In de spits hebben we Torres als 1ste spits, en Sturridge desnoods als invaller. Sturridge vind ik wel minder, maar moesten we bijvoorbeeld Hulk binnenhalen zou ook dat opgevangen zijn.

Runkle
23 mei 2012, 19:24
Hazard is gewoon de eerste keuze op die positie. Maar er zijn genoeg andere spelers waar we mee gelinkt zijn. Moura, Kagawa, Jovetic, Hulk, ...

Zoals al gezegd, dat kuisen is inderdaad wel aan de orde. Ferreira, Bosingwa, Kalou, Malouda, Mereilles en Essien mogen vertrekken.

Waar we versterkingen nodig hebben:

RB: Ivanovic is absolute nummer 1, maar met Bosingwa die vertrekt hebben we hier een backup nodig.

In het middenveld hebben we versterking nodig, en dan vooral het aanvallende gedeelte. Maar met enkele van de spelers die ik hierboven noemde zou dat issue van de baan moeten zijn. In principe zou ik ook een vervanging zoeken voor Lampard.

In de spits hebben we Torres als 1ste spits, en Sturridge desnoods als invaller. Sturridge vind ik wel minder, maar moesten we bijvoorbeeld Hulk binnenhalen zou ook dat opgevangen zijn.

Ik denk dat ze als vervanger voor Lampard gaan kijken naar KDB tijdens de voorbereiding. En eventueel Meireles.

En zoals ik al zei ivm Sturridge, ik denk echt wel dat die veel beter presteert als hij als centrale spits wordt gebruikt (ipv winger zoals dit seizoen).

Bubba
23 mei 2012, 19:43
Hij zegt ook nergens dat ze in de basis moeten staan eh.

En van Mceachran ben ik nog altijd niet overtuigd, hij heeft de mentaliteit en de techniek maar het lichaam van een 13 jarige.

Kalou die moet gewoon buiten, hij kan misschien op veel plaatsen spelen maar hij kan nergens deftig spelen.
Meireles wil ik een half seizoen nog het voordeel van de twijfel geven (met veel tegenzin).

Kalou set to decide on Chelsea future in the next week - Goal.com (http://www.goal.com/en/news/596/exclusive/2012/05/23/3122112/kalou-set-to-decide-on-chelsea-future-in-the-next-week) :p

dacuba
23 mei 2012, 19:48
Kalou set to decide on Chelsea future in the next week - Goal.com (http://www.goal.com/en/news/596/exclusive/2012/05/23/3122112/kalou-set-to-decide-on-chelsea-future-in-the-next-week) :p

Bubba, hoe kijken CFC fans naar de komst van De Bruyne? Heb je daar een idee van?

Runkle
23 mei 2012, 19:49
Bubba, hoe kijken CFC fans naar de komst van De Bruyne? Heb je daar een idee van?

Meesten op Chelseafcforum zijn blij met zijn komst, maar hij gaat nog meer body moeten kweken.

dacuba
23 mei 2012, 19:53
Is Lampard dan eigenlijk zo ne brede? Is mij nooit opgevallen? Kwa lengte schelen ze ook niet veel gok ik?

Runkle
23 mei 2012, 19:55
Niet Drogba breed maar toch breder dan KDB.

Bubba
23 mei 2012, 19:57
Meesten op Chelseafcforum zijn blij met zijn komst, maar hij gaat nog meer body moeten kweken.

Inderdaad, ik vind dat straf hoe de meesten hem meteen bij Chelsea zouden houden ipv uit te lenen. Ze verwachten er toch wel wat van, terwijl hij op dat niveau eigenlijk nog niks heeft laten zien/bewezen. Hopelijk gaat het geen Lukaku verhaal worden en krijgt hij zijn kans dit seizoen.

NemesisBE
23 mei 2012, 19:57
Is Lampard dan eigenlijk zo ne brede? Is mij nooit opgevallen? Kwa lengte schelen ze ook niet veel gok ik?

Zijn bochel op z'n rug is wel breed genoeg aan't worden :unsure:

St0wned
23 mei 2012, 20:21

ze noemen hem niks voor niks "fat franky" :p

Clouds&Cereals
23 mei 2012, 22:19
De Bruyne & McEachran hebben imo beide hetzelfde probleem, ze zijn allebei nog te licht kwa body

exo
23 mei 2012, 22:48
Ik dacht altijd dat Lampard groter was maar blijkbaar is Lampard 1,83m en KDB 1,80m. Verschoot ik wel van, dacht dat die niet boven de 1,75m uitkwam.

Jepjep
23 mei 2012, 22:53
Ik heb dat vaak bij voetballers dat ik de lengte verkeerd inschat. Ik verschoot echt toen ik te weten kwam dat Tevez 1.73 is.

mojojojo
23 mei 2012, 22:59
en casillas is toch nog 1m82, 'k zag die vroeger altijd als een spaanse Verlinden maar het valt toch nog mee.

Radbraker
23 mei 2012, 23:44
Was Kompany al zo'n blok bij Anderlecht ?

Maxwell
23 mei 2012, 23:50

Kompany is als een blok geboren jonge :cool:

Balsaus
24 mei 2012, 00:10

http://portfolio.lesoir.be/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=487644&g2_serialNumber=2

Maxwell
24 mei 2012, 00:11
http://portfolio.lesoir.be/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=487644&g2_serialNumber=2

Tis maar hoe je het bekijkt:
http://www.rsca.be/photodbase/photospecials/2004-2005/kompany/0028.jpg

Op deze foto was hij nog maar 18. Natuurlijk kwikken ze daar in Engeland meer bij als hier, anders maakte daar niet echt veel kans.

nonkel wulle
24 mei 2012, 03:13
Kgeloof dat em zei dat hij in Engeland +10 kilo bij was gekomen. (en dat zal geen vet zijn:D)

Bubba
24 mei 2012, 07:43
Malouda mag blijven? :unsure:

Ja, Malouda mag blijven. :sad:

Frank Lampard to sign new Chelsea contract | Mail Online (http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2148978/Frank-Lampard-sign-new-Chelsea-contract.html?ITO=1490)

asmo
24 mei 2012, 08:18
Arsenal is de vierde ploeg die Hazard kan betalen. Worden nog interessante dagen :lol:

Bubba
24 mei 2012, 08:37
Arsenal is de vierde ploeg die Hazard kan betalen. Worden nog interessante dagen :lol:

Arsenal is toch totaal niet in de running?

Hij heeft een overeenkomst met 3 clubs, waarvan Arsenal er geen is.

Karry98
24 mei 2012, 08:40
Arsenal is toch totaal niet in de running?

Hij heeft een overeenkomst met 3 clubs, waarvan Arsenal er geen is.

Behalve als Hazard nog meer met de voeten van de pers speelt dan merkbaar is en dat hij uiteindelijk naar nog een andere ploeg gaat :D.

Bluto
24 mei 2012, 08:43
Ik zie Wenger hem nog wel overtuigen. Franse coach, aantrekkelijk voebal, ... Goede keuze volgens mij.

Weebl
24 mei 2012, 08:44
Die zijn transfer kan in feite alleen maar floppen, zoals daar spel wordt over gemaakt. Al sinds vorig jaar he!

dacuba
24 mei 2012, 08:47
Die zijn transfer kan in feite alleen maar floppen, zoals daar spel wordt over gemaakt. Al sinds vorig jaar he!

? Wat is dat nu voor onzin, ben ik niet gewoon van u. :p

Bubba
24 mei 2012, 08:49
Net alsof Arsenal bereid is zo'n bedrag neer te leggen voor Hazard... Is hun hoogste transfer fee ooit niet +- 15 mil (Arshavin)? En dan gaan ze nu 40 mil neerleggen voor Hazard + zijn hoge loon... Ik geloof er niks van.

Alcoholic Punk
24 mei 2012, 08:51
Net alsof Arsenal bereid is zo'n bedrag neer te leggen voor Hazard... Is hun hoogste transfer fee ooit niet +- 15 mil (Arshavin)? En dan gaan ze nu 40 mil neerleggen voor Hazard + zijn hoge loon... Ik geloof er niks van.

Geen idee betreft die hoogste transferprijs maar voor de rest volledig juist.
Arsenal zal dit nooit geven.

Jonas89
24 mei 2012, 08:56
mijn dag kan al niet meer stuk :applause:

BBC Sport - Chelsea set to release Salomon Kalou and Jose Bosingwa (http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/18185485)

bardok--
24 mei 2012, 10:43

BBC Sport - Chelsea set to release Salomon Kalou and Jose Bosingwa (http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/18185485)

:applause:

Maar Malouda, Essien en Paulo Ferreira krijgen waarschijnlijk een nieuw contract... :confused:
Premier League - Paper Round: City target £24m Martinez - Yahoo! Eurosport (http://uk.eurosport.yahoo.com/24052012/58/premier-league-paper-round-city-target-24m-martinez.html)

Weebl
24 mei 2012, 10:51
? Wat is dat nu voor onzin, ben ik niet gewoon van u. :p

't Is toch?
Vorig seizoen was er al een hele heisa rond een transfer, dan blijft ie gewoon. Dit seizoen is het veel erger, en hij blijft er een showtje van maken. Hij ging toch na z'n laatste match bekend maken wie het wordt? Ik denk dat de Engelse supporters het ondertussen al wat beugehoord zijn. En als hij dan al die verwachtingen (die hij zelf ook schept) niet kan waarmaken, wordt ie keihard afgemaakt.

Wilcao
24 mei 2012, 10:54
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165889

Wat een mentaliteit :love:

Rubmifer
24 mei 2012, 10:55
In zijn verdediging, volgens mij heeft hij gezegd dat hij het ging zeggen op het einde van het seizoen. Ik spreek hem niet helemaal vrij, maar de pers heeft hier toch ook een groot aandeel in.

asmo
24 mei 2012, 11:20
't Is toch?
Vorig seizoen was er al een hele heisa rond een transfer, dan blijft ie gewoon. Dit seizoen is het veel erger, en hij blijft er een showtje van maken. Hij ging toch na z'n laatste match bekend maken wie het wordt? Ik denk dat de Engelse supporters het ondertussen al wat beugehoord zijn. En als hij dan al die verwachtingen (die hij zelf ook schept) niet kan waarmaken, wordt ie keihard afgemaakt.
Heeft dat blijkbaar zelf nooit gezegd. Waren geruchten gehoord van 'iemand uit zijn entourage'. Wat kan hij er aan doen dat de pers daar mee weg loopt.

Reyes al vergeten?

Bubba
24 mei 2012, 11:27
Reyes al vergeten?

Dat was toch veel minder?

José Antonio Reyes - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Jos%C3%A9_Antonio_Reyes)

The £10.5 million transfer fee was negotiated with top ups, depending on the success of Arsenal, which could have risen to £17 million.

asmo
24 mei 2012, 11:37
Dat was toch veel minder?

José Antonio Reyes - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Jos%C3%A9_Antonio_Reyes)
Huh. Nu je het zegt. Ik kon hebben gezworen dat die nog niet zo lang geleden 30 miljoen uitgaven aan een speler.

Re@V0r
24 mei 2012, 11:52
't Is toch?

die verwachtingen worden vooral gesteld door de pers en iedereen die hem zo zit op te hemelen uiteindelijk
kdenk ni dat Hazard ooit gezegd heeft dat hem bij zijn nieuwe ploeg fkes de boel ging kapotspelen en allerhande titels winnen door jaarlijks meer dan 30 goals en assists te geven :p

Booka Shade
24 mei 2012, 11:54
Suarez staat kort bij een akkoord met Bayern?

Alcoholic Punk
24 mei 2012, 11:58

Eerlijk gezegd mag Kalou nog komen, pikt toch af en toe zijn goaltje mee.
Zou ons nog graag Benayoun zien terughalen van bij jullie maar vrees dat het financieel niet haalbaar zal zijn.

En om helemaal zot te doen: Carlos Tevez :)

Bubba
24 mei 2012, 12:02
Nu toch officieel:

Daily Star: Simply The Best 7 Days A Week :: Football :: Arsenal move for £32m Eden Hazard (http://www.dailystar.co.uk/football/view/252958/Arsenal-join-Eden-Hazard-hunt/)

The transfer fee won’t be the problem as Wenger had earmarked £30m for Borussia Dortmund star Mario Gotze before he decided to stay with the German champions.

But meeting Hazard’s wage demands will be a stumbling block. Even Manchester City were stunned by Hazard’s request for £200,000 a week.

Gavin
24 mei 2012, 12:07
Daily Star of wa? Dat is toch wel héél officieel.

rico
24 mei 2012, 12:33
idd :) hazard zelf heeft al meegedeeld dat hij pas bekend gaat maken bij welke ploeg hij zal spelen, na de interland Engeland - België

Jonas89
24 mei 2012, 12:44
waar jullie nog aan twijfelen, City is zijn keuze...

NemesisBE
24 mei 2012, 12:51
waar jullie nog aan twijfelen, City is zijn keuze...

hum hum, geld is zijn keuze. Anders zou ie al lang gekozen hebben. Nu is't wat verschillende topploegskes afgaan en daar z'n gewilde loon mededelen en dan hopen dat ze dat gaan willen betalen. Willen ze dat niet, dan zoekt ie er wel een ander. Wil niemand het betalen, dan verlaagt ie z'n prijs een tikkeltje, en gaat weer een rondje jobhoppen. Tot iedereen em beu is, en hij met hangende pootjes terug bij Lille aan de slag kan.

Vies ventje :puke:

gamer5
24 mei 2012, 12:52
Arsenal zal nooit het geld van de 2 manchesters en Chelsea ophoesten dus daar is echt 0% kans toe dat hij naar Arsenal gaat.

Denk dat het Manchester United word :)

Mudi
24 mei 2012, 13:55
Arsenal zal nooit het geld van de 2 manchesters en Chelsea ophoesten dus daar is echt 0% kans toe dat hij naar Arsenal gaat.

Denk dat het Manchester United word :)

Hazard zou een geweldige aankoop zijn omwille van:
- natuurlijk zijn talent: hij is 4 keer beter dan onze nummer 10 en vleugelspelers en zal de ploeg veel sterker maken.
- om onze reputatie te herstellen: als hij voor Arsenal boven die 3 andere clubs kiest, dan geeft dat een signaal af dat Arsenal ook financieel met de top kan concurreren.
- Van Persie zal blij zijn.
- de supporters zullen terug in het bestuur geloven: Al jaren verliest Arsenal zijn beste spelers en haalt geen waardige namen. Hiermee kan een positieve teken richting de supporters gegeven worden
- commercieel: een Hazard zal op vlak van merchandising een enorme boost geven (net zoals Arshavin het deed) wat een deel van de kosten kan dekken.

Toch geloof ik niet dat we een kans maken. Gewoon alleen al omdat dit soort transfers niet bij Arsenal gebeuren. De enige reden waarom we een soort interesse hebben, is om onze naam bij die andere 3 te bevestigen.
Nu wordt er gezegd: De grote vier uit de Engeland, nl. Utd, City, Chelsea en Arsenal hebben interesse in Hazard en heel de media noemt nu constant deze 4 ploegen. Arsenal bevestigt zich in deze rijtje en hierdoor worden ze eigenlijk gepromoot waardoor andere spelers overtuigen gemakkelijker kan gaan.

Het is eigenlijk een win-win situatie voor Arsenal: Mocht Hazard toch voor Arsenal kiezen, dan heb je een geweldige speler. Mocht hij voor een van de andere 3 kiezen, dan heb je een soort gratis reclame gekregen. Enige verliezers zijn de supporters in het tweede geval.

Van mijn part mag deze soap zolang uitblijven als het kan. Dan kan Arsenal eigenlijk voor Kagawa gaan en hem eerst proberen binnen te halen i.p.v. Hazard zodat eenmaal de andere ploegen niet Hazard konden halen, ook niet meer de optie hebben om Kagawa te kunnen halen. Anders verliest Arsenal nog deze speler ook omdat de andere ploegen beters aan te bieden hebben.

dacuba
24 mei 2012, 14:28
Ik kan die geruchten dat Hazard nu +200k per week vraagt echt niet geloven. Ik snap niet dat jullie daar allemaal zo gemakkelijk in meegaan..
(anders is het ook totaal niet logisch dat hij vorig jaar bij Lille bleef, ook al gingen anderen zoals Gervinho en Cabaye weg. Als het hem toch alleen om het geld te doen zou zijn)

Mudi
24 mei 2012, 14:40
Ik kan die geruchten dat Hazard nu +200k per week vraagt echt niet geloven. Ik snap niet dat jullie daar allemaal zo gemakkelijk in meegaan..
(anders is het ook totaal niet logisch dat hij vorig jaar bij Lille bleef, ook al gingen anderen zoals Gervinho en Cabaye weg. Als het hem toch alleen om het geld te doen zou zijn)

Mss bleef hij juist daardoor. Wie had vorig jaar echt concrete interesse? City kocht Nasri, Man Utd had Young en Chelsea kocht Mata. Enkel Arsenal had interesse in hem en als hij vorig jaar naar Arsenal kwam, dan kon hij nooit boven de 100k eisen en zat hij daar voor minstens 5 jaar vast aan een "te lage loon".

dacuba
24 mei 2012, 14:43
Goh ja daar heb ik ook over nagedacht, maar elke transferperiode hebt ge die "problemen" he. Arsenal/ManU willen Kagawa, City koopt altijd nieuwe toppers, Chelsea gaat dit jaar ook zwaar investeren.. in ieder geval, het lijkt me moeilijk te geloven dat hij enkel en alleen voor het geld kiest.

waffel
24 mei 2012, 14:48
hum hum, geld is zijn keuze. Anders zou ie al lang gekozen hebben. Nu is't wat verschillende topploegskes afgaan en daar z'n gewilde loon mededelen en dan hopen dat ze dat gaan willen betalen. Willen ze dat niet, dan zoekt ie er wel een ander. Wil niemand het betalen, dan verlaagt ie z'n prijs een tikkeltje, en gaat weer een rondje jobhoppen. Tot iedereen em beu is, en hij met hangende pootjes terug bij Lille aan de slag kan.

wtf

Foose
24 mei 2012, 14:56
Pers >< Waarheid. Is al héél vaak zo gebleken

Rikie
24 mei 2012, 14:56
Hij dacht waarschijnlijk dat dit hln.be was.

Philharmoniker
24 mei 2012, 15:07
wtf

idd tripple wtf :)

Wilcao
24 mei 2012, 16:53

Not sure if.....

precies, natuurlijk eist hij dat niet. Mss zijn er inderdaad clubs die het hem willen geven, maar ik geloof niet dat hij dit vraagt. Als hij een geldwolf was, dan ging hij wel naar psg of was hij vorig jaar al weg, want hij kon dit ook niet voorspellen. Het is een beetje jammer dat hij zo wordt voorgesteld in de media en dat mensen ook alles geloven.

Clouds&Cereals
24 mei 2012, 17:49
Hij zou het laten afhangen van de speeltijd die hij krijgt, dan is er toch maar 1 echt keuze niet?

Wilcao
24 mei 2012, 17:52
Voetbalzone - John verlaat Enschede en tekent contract bij Benfica (http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165933)

Bubba
24 mei 2012, 17:55
Hij zou het laten afhangen van de speeltijd die hij krijgt, dan is er toch maar 1 echt keuze niet?

Hoezo? Zowel bij Man U als bij Chelsea zou hij (genoeg) spelen denk ik?

Maar ik denk dat het Man U gaat worden. We gaan weer eens achter de feiten aanlopen.

Gavin
24 mei 2012, 18:04
Waar gaat ie precies spelen bij United dan? Want in de thread van de Rode Duivels ligt iedereen te melken dat ie centraal moet staan, ZIJN BESTE POSITIE!!!! Als ik kan kiezen tussen Rooney en Hazard ... haha.

St0wned
24 mei 2012, 18:07
Tgoh ja kvind zijn looneisen er ook ferm over, zeker voor iemand die het nog niet bewezen heeft op het hoogste niveau
moest hij het niet voor het geld doen gaat em naar een ploeg waar hij zeker speelt. we zullen zien...

Hekje#
24 mei 2012, 18:13
Tottenham close to landing £9.6m Jan Vertonghen from Ajax « Tottenham News (http://www.tottenhamnews.net/tottenham-close-to-landing-9-6m-jan-vertonghen-from-ajax/)

St0wned
24 mei 2012, 18:14
Tottenham close to landing £9.6m Jan Vertonghen from Ajax « Tottenham News (http://www.tottenhamnews.net/tottenham-close-to-landing-9-6m-jan-vertonghen-from-ajax/)

daar gaan ze nog veel plezier aan beleven denk ik :)

Jepjep
24 mei 2012, 18:16
Als Hazard dan nog naar man u gaat, is er minsten 1 belg bij de Engelse top 5.

Bubba
24 mei 2012, 18:25
Waar gaat ie precies spelen bij United dan? Want in de thread van de Rode Duivels ligt iedereen te melken dat ie centraal moet staan, ZIJN BESTE POSITIE!!!! Als ik kan kiezen tussen Rooney en Hazard ... haha.

Rooney zie ik ze geen rij vooruit schuiven, maar Hazard zou de rol van Ronaldo kunnen spelen. Voornamelijk startend op de flank met vrijheid om te zwerven. Al zal hij bij Chelsea nog altijd meer spelen dan bij Man U, daar kan je niet onderuit.

NemesisBE
24 mei 2012, 18:28
wtf

Pers >< Waarheid. Is al héél vaak zo gebleken

Hij dacht waarschijnlijk dat dit hln.be was.

idd tripple wtf :)

Not sure if.....

Alleen al het feit dat ie zo lang wacht om een keuze te maken tussen verschillende clubs, vind ik belachelijk. Maak eens gewoon de keuze van uw hart en laat u eens ni beïnvloeden door wat ge kunt verdienen. Kijk naar ploegen waar ge sowieso basis zijt of waar ge tenminste op uw favoriete positie kunt spelen. En dan komen er 2 (top)ploegen in aanmerking in Engeland: Arsenal & Chelsea. Man Utd & Man City, daar gaat ie toch nooit spelers als Rooney, Young, Nani, Valencia, Silva, Agüero, Tevez, ... uit de ploeg kunnen houden? In tegenstelling tot Chelsea waar ze verlegen zitten om creatieve spelers (Mata and that's it) en Arsenal waar ze al helemaal niemand creatief hebben.

Wilcao
24 mei 2012, 18:31
Alleen al het feit dat ie zo lang wacht om een keuze te maken tussen verschillende clubs, vind ik belachelijk. Maak eens gewoon de keuze van uw hart en laat u eens ni beïnvloeden door wat ge kunt verdienen. Kijk naar ploegen waar ge sowieso basis zijt of waar ge tenminste op uw favoriete positie kunt spelen. En dan komen er 2 (top)ploegen in aanmerking in Engeland: Arsenal & Chelsea. Man Utd & Man City, daar gaat ie toch nooit spelers als Rooney, Young, Nani, Valencia, Silva, Agüero, Tevez, ... uit de ploeg kunnen houden? In tegenstelling tot Chelsea waar ze verlegen zitten om creatieve spelers (Mata and that's it) en Arsenal waar ze al helemaal niemand creatief hebben.

:lol: lang wacht? Mei is nog niet eens om he. Het is niet een beslissing die je in 1,2,3 neemt he. Dit kan zijn carreire maken of breken. En wie zegt dat hij zich laat beinvloeden door het geld? Waar haal je dat van? Je kunt trouwens moeilijk je hart volgen over iets wat onbekend is.

En Nani en Tevez mogen wss weg.

Edit: de ironie van je post is namelijk, als hij niet gewacht had, was hij wss al op weg naar een ploeg uit Manchester.

NemesisBE
24 mei 2012, 18:34
Hij zit al bijna 2 weken te zeiken dat ie z'n ploeg gaat bekendmaken en nog steeds is er niet bekend. Wat dus imo wil zeggen dat het om geld draait.
Maar goed, ik kan ook fout zijn natuurlijk :niceone:

(ik moet het kereltje en z'n ego niet, dat is mss wel duidelijk)

St0wned
24 mei 2012, 18:50
Tis voornamelijk dat spelleke dat hem speelt eh.
'ik speel in engeland volgend jaar', 'ik speel int blauw volgend jaar', 'ik speel in manchester volgend jaar', 'ik weet nog niet waar ik ga spelen volgend jaar'.

hij zou inderdaad beter wat meer zwijgen

Re@V0r
24 mei 2012, 18:51
kdenk dat het wel met meer dan geld te maken heeft op zijn leeftijd... hij is nog jong en heeft nog tijd zat om serieus poen te scheppen
zal volgens mij ook te maken hebben met de coach en diens visie/plannen, concurrentie op zijn positie,... het blijft een zware keuze
verkeerde keuze kan zware gevolgen hebben voor zijn progressie en carrière uiteindelijk

Nic!
24 mei 2012, 18:55
Volgens mij heeft Hazard zelf weinig interesse/weet van hoe de financiële eisen eruitzien. Dat zullen wel zijn managers zijn die het onderste uit de kan willen halen.

Ik hoop dat hij naar Chelsea gaat, puur omdat mijn buikgevoel zegt dat hij daar kan slagen. Het is ook het enige team waar een ploeg kan gebouwd worden rondom hem en hij niet in dienst moet spelen van.

Rubmifer
24 mei 2012, 19:00
:lol: lang wacht? Mei is nog niet eens om he. Het is niet een beslissing die je in 1,2,3 neemt he. Dit kan zijn carreire maken of breken. En wie zegt dat hij zich laat beinvloeden door het geld? Waar haal je dat van? Je kunt trouwens moeilijk je hart volgen over iets wat onbekend is.

En Nani en Tevez mogen wss weg.

Edit: de ironie van je post is namelijk, als hij niet gewacht had, was hij wss al op weg naar een ploeg uit Manchester.

Vind ik toch ook wel. Het is makkelijk zeggen dat hij de keuze van zijn hart moet maken, maar die kerel moet er wel zijn boterhammen mee betalen hé. Ik zeg niet dat hij bij één van de 2 ploegen een armzalig bestaan zal leiden, maar ik vind het alvast niet meer dan normaal dat je de financiële plaatjes naast elkaar gaat leggen. Als jij de keuze hebt om bij 3 verschillende bedrijven te gaan werken die u allebei fiks willen betalen zou je er toch ook eens goed willen over nadenken? Zeker als je weet dat het een keuze gaat zijn die je carrière ontzettend hard gaat beïnvloeden.

Ik denk bovendien ook dat het Hazard echt niet zijn bedoeling is dat alles zo wordt uitgesmeerd in de pers. De media heeft daar zeker en vast een hele grote invloed op hoe alles omtrent Hazard in het nieuws komt. Vind het een beetje goedkoop om hiervoor weer volop te liggen zagen op Hazard zijn persoonlijkheid.

Philharmoniker
24 mei 2012, 19:08

Maar jij kiest niet he, en rooney is zowat de meest polyvalente speler die er bestaat.

waffel
24 mei 2012, 19:28
Alé jong, Hazard is echt ne sympa gast. Zijn interviews zijn al sinds zijn 16 zalig om te horen.

Vorig jaar bleef hij trouwens bij Lille, nadat hij kampioen werd. Niet veel spelers zouden blijven terwijl er vraag is van topclubs...

Didierke10
24 mei 2012, 19:48
Voetbalzone - Van der Wiel kan Valencia definitief vergeten na komst Pereira (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165938)

Eurowarriors zal hopelijk content zijn?

BeeLz
24 mei 2012, 19:50

Tuurlijk is geld zijn keuze. Als je kan kiezen bij welke club je speelt en je sowieso speelt dan maakt het toch niet uit of je naar Chelsea, United of City gaat? Alle 3 de clubs trachten volgend jaar te spelen voor de prijzen. Dan ga je niet zeggen van ik pak de club die me 70k geeft ipv die 200k geeft.

Bubba
24 mei 2012, 20:31
Voetbalzone - Van der Wiel kan Valencia definitief vergeten na komst Pereira (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165938)

Zou nog iets voor Chelsea zijn, wij hebben een RB nodig. :unsure:

Foose
24 mei 2012, 20:50
Milan strikt Braziliaans keeperstalent Gabriel - VoetbalPrimeur.nl (http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/237771/Milan_strikt_Braziliaans_keeperstalent_Gabriel.htm l)

Nog nooit van gehoord.. Lijkt me wel goede transfer voor de toekomst, Abbiati kan nog wel 1 à 2 seizoenen mee.

Runkle
24 mei 2012, 20:50
Zou nog iets voor Chelsea zijn, wij hebben een RB nodig. :unsure:

Liever azpilicueta, kan Van der wiel niet echt rieken :p.

eurowarriors
24 mei 2012, 20:58

Zat er al een tijdje aan te komen dat Pereira ging komen, ondanks geruchten over Van der Wiel, Debuchy en Azpilicueta. Uiteindelijk erg tevreden met Joao Pereira. 28 jaar, dus gaat nog enkele seizoenen goed mee. Ervaren en vooral goeie rechtsachter en voor vier miljoen kan je niet klagen, lijkt me een koopje in vergelijking met 12 miljoen voor Van der Wiel. Ben érg tevreden dat we eindelijk die rechtsachter versterkt hebben, al was Azpilicueta mijn eerste keuze maar duidelijk te duur. Pereira is een stuk beter op dit moment maar natuurlijk kan Azpi nog veel groeien + hij is Spaans. Maar mij hoor je niet klagen, een nieuwe rechtsachter en tweede versterking voor volgend seizoen! :applause:

VALENCIA C.F. (http://www.valenciacf.com/contenidos/Actualidad/Noticias/2012/05/Noticia_37470.html?__locale=es)

http://www.valenciacf.com/export/sites/default/contenidos/Galerias/Noticias/2012/05/FirmaPereira-01.jpg_891729700.jpg

edit: iemand die ik ken is fan van Sporting. Wordt hier bestookt met sms'en van hem dat we hem voor veel te weinig zijn komen weghalen, haha! 3.5 miljoen is echt wel een koopje voor hem!

Valencia is dit seizoen weer sterk bezig op de transfermarkt, al zeg ik het zelf. Jonathan Viera voor 2.5 miljoen, een jongen die ik al twee seizoenen bij ons wou. Guardado gratis voor vier seizoenen, onderschatte linkswinger van heel hoge kwaliteit. Nu Joao Pereira voor 3.5 miljoen. Als Alba/Mathieu vertrekt halen we waarschijnlijk José Angel bij AS Roma weg op huurperiode met optie tot aankoop van 5 miljoen. En we zitten nog achter Bruno Soriano en Alvaro Vazquez van Espanyol. Olivier Giroud van Montpellier wordt ook veel genoemd, maar zou te duur zijn. Verder zou Vladimir Weiss naar ons kunnen komen voor 4 (!) miljoen. Toptalent van City die het dit seizoen heel goed deed bij Espanyol op huur, maar bij City geen plaats voor hem. Wat ben ik blij met de transferpolitiek van Valencia de laatste drie zomers!

stormtrooper
24 mei 2012, 21:16
Tis voornamelijk dat spelleke dat hem speelt eh.
'ik speel in engeland volgend jaar', 'ik speel int blauw volgend jaar', 'ik speel in manchester volgend jaar', 'ik weet nog niet waar ik ga spelen volgend jaar'.

hij zou inderdaad beter wat meer zwijgen

Ja want de pers speelt daar totaal geen spelleken in. Die quotes zijn natuurlijk altijd waarheidsgetrouw.

Wordt hier weer veel bullshit verkondigt, als ge dat hier hoort, zijn er hier een paar gerenommeerde journalisten met serieuze bronnen.

dacuba
24 mei 2012, 22:49
Oh ik moet mijn inhouden hier. Goed, pluim voor onze o zo goed ingelichte critici. We zien wel wat de toekomst brengt. :)

Jepjep
24 mei 2012, 23:23
Oh ik moet mijn inhouden hier. Goed, pluim voor onze o zo goed ingelichte critici. We zien wel wat de toekomst brengt. :)

Ongelofelijk e:D

bardok--
24 mei 2012, 23:27
Wat gaat da hier geven als de transferperiode echt begint :D

Spacid
24 mei 2012, 23:34
Ja want de pers speelt daar totaal geen spelleken in. Die quotes zijn natuurlijk altijd waarheidsgetrouw.

Wordt hier weer veel bullshit verkondigt, als ge dat hier hoort, zijn er hier een paar gerenommeerde journalisten met serieuze bronnen.

Da zijn twitterquotes nart schijnt... ben gaan opzoeken op zijn twitter maar ben die ni tegengekomen!

Boromir
25 mei 2012, 00:05

uh... lol
Wat een post zeg. Kan het nog meer judgemental zijn.
Alle objectiviteit de deur uit

Hazard heeft gewoon opties. Logisch dat ge dan uw tijd neemt en kunt twijfelen bij nieuwe ontwikkelingen. Iedereen zit aan zijn mouw te trekken. De media leggen woorden in zijn mond. Herkauwen elk gerucht 3 keer opnieuw.
Ge hebt nul komma nul info van achter de schermen. En toch reageert ge zo kort door de bocht alsof ge weet hoe de situatie in elkaar steekt of hoe iemand is van karakter.

Glor
25 mei 2012, 10:27
uh... lol
Wat een post zeg. Kan het nog meer judgemental zijn.
Alle objectiviteit de deur uit

Hazard heeft gewoon opties. Logisch dat ge dan uw tijd neemt en kunt twijfelen bij nieuwe ontwikkelingen. Iedereen zit aan zijn mouw te trekken. De media leggen woorden in zijn mond. Herkauwen elk gerucht 3 keer opnieuw.
Ge hebt nul komma nul info van achter de schermen. En toch reageert ge zo kort door de bocht alsof ge weet hoe de situatie in elkaar steekt of hoe iemand is van karakter.

Tis niet dat gij hier overloopt van de objectiviteit natuurlijk.

Jonas89
25 mei 2012, 10:30
Malouda insists on Chelsea stay | Sky Sports (http://www1.skysports.com/football/news/11668/7776914/Malouda-insists-on-Chelsea-stay)

*zucht* :ironic:

MilM
25 mei 2012, 12:00
Wat een gezaag over Hazard :s

Het is nog maar mei, er zijn nog amper transfers gebeurd en die kerel heeft de keuze tussen de rijkste drie Engelse clubs van het moment.

Iedereen zit hier al die afwegingen te maken over de verschillen tussen deze clubs (daar zou hij zeker spelen, daar op zijn beste positie etc), maar men kan niet begrijpen dat een speler die afwegingen ook maakt en begint te twijfelen?

Daarbij komen dan ook nog eens de niet sportieve afwegingen, zoals het loon, de stad op zich (Londen =/= Manchester) etc

O nee, hij neemt een paar weken tijd om een beslissing te nemen over de komende jaren! Wat een ettertje!

Ik heb het gevoel dat er in deze topic veel grotere aanstellers zitten dan Hazard ... :ironic:

En dat Hazard veel in de pers komt is niet onlogisch als deze drie Engelse teams belangstelling tonen voor u.

Wilcao
25 mei 2012, 12:06
Voetbalzone - 'Arsenal blijft een optie als de deal met Tottenham niet doorgaat' (http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165970)

MilM
25 mei 2012, 12:36
Een overzicht:
Europe's top 50 transfer targets for summer 2012 (http://www.guardian.co.uk/football/gallery/2012/may/24/top-50-transfer-targets-pictures?newsfeed=true#/?picture=390574250&index=0)

Als ge ziet hoeveel keren de grote Engelse clubs genoemd worden ...

(artikel klopt ook niet volledig, bij veel transfers worden enkel Engelse clubs genoemd terwijl er ook ploegen uit andere landen interesse getoond hebben)

bardok--
25 mei 2012, 13:04
Een overzicht:
Europe's top 50 transfer targets for summer 2012 (http://www.guardian.co.uk/football/gallery/2012/may/24/top-50-transfer-targets-pictures?newsfeed=true#/?picture=390574250&index=0)

(artikel klopt ook niet volledig, bij veel transfers worden enkel Engelse clubs genoemd terwijl er ook ploegen uit andere landen interesse getoond hebben)

!NSFW!
foto bij Skrtel :D Hadden daar nu echt geen andere kunnen pakken?

Spacid
25 mei 2012, 13:17
Voetbalzone - 'Arsenal blijft een optie als de deal met Tottenham niet doorgaat' (http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165970)

Vertonghen heeft echt HEEL veel liefde voor Ajax.
Hij wilt echt dat zij die 15miljoen krijgen, hij gaat zoiezo niet nog een jaar wachten want dan heeft Ajax niets.

Is gewoon kwestie van druk zetten en onder 1 hoedje spelen met Ajax. Best wel knap in tegenstelling tot andere spelers die druk zetten op hun huidige club om de prijs te verlagen voor de volgende.

Wilcao
25 mei 2012, 13:20
Vertonghen heeft echt HEEL veel liefde voor Ajax.
Hij wilt echt dat zij die 15miljoen krijgen, hij gaat zoiezo niet nog een jaar wachten want dan heeft Ajax niets.

Is gewoon kwestie van druk zetten en onder 1 hoedje spelen met Ajax. Best wel knap in tegenstelling tot andere spelers die druk zetten op hun huidige club om de prijs te verlagen voor de volgende.

Jantje is inderdaad Ajacied in hart en nieren. Ik weet zeker als Ajax nog een topclub was, dan zou hij nooit weggaan.

gamer5
25 mei 2012, 14:30
Een overzicht:

Wat heeft die engelse pers toch met Bale... Goeie speler op ne goeie dag maar bijlange niet consistent genoeg. En daar durven ze dan een waarde van £50m bijzetten! Terwijl Modric, Cavani, Suarez voor 40 staan terwijl die beter zijn.

Ashley Young en Valencia zijn betere wingers dan Bale en die zijn bijlange niet dat geld waard. Waarom zou Bale dan, bij een ploeg die geen champions league speelt, er 50 waard zijn

Alcoholic Punk
25 mei 2012, 14:35
Wat heeft die engelse pers toch met Bale... Goeie speler op ne goeie dag maar bijlange niet consistent genoeg. En daar durven ze dan een waarde van £50m bijzetten! Terwijl Modric, Cavani, Suarez voor 40 staan terwijl die beter zijn.

Ashley Young en Valencia zijn betere wingers dan Bale en die zijn bijlange niet dat geld waard. Waarom zou Bale dan, bij een ploeg die geen champions league speelt, er 50 waard zijn

De prijs is bijna altijd hoger als het om een Brit gaat.
Begrijp dat ook niet altijd.

gamer5
25 mei 2012, 14:38
De prijs is bijna altijd hoger als het om een Brit gaat.
Begrijp dat ook niet altijd.

Ja als een andere engelse ploeg die wilt kan ik dat begrijpen. Die is 'proven in the premiership', maar bij Barcelona geven ze er geen bal om dat dat dat een Engelsman is. 30m max voor buitenlandse clubs, pakt 40 als ze hem aan City ofzo zouden moeten verkopen en dat is ook al maar gewoon voor potentieel, niet voor de speler die hij nu is.

Wilcao
25 mei 2012, 14:43
Ja als een andere engelse ploeg die wilt kan ik dat begrijpen. Die is 'proven in the premiership', maar bij Barcelona geven ze er geen bal om dat dat dat een Engelsman is. 30m max voor buitenlandse clubs, pakt 40 als ze hem aan City ofzo zouden moeten verkopen en dat is ook al maar gewoon voor potentieel, niet voor de speler die hij nu is.

maar de prijzen van die andere spelers wat er tussen staan, zijn ook lachwekkend. Of teveel of veel te weinig.

Bubba
25 mei 2012, 17:40
Weer een stapje dichter bij hulk?

Chelsea strike personal terms with Porto star Hulk | Transfers | tribalfootball.com (http://www.tribalfootball.com/articles/chelsea-strike-personal-terms-porto-star-hulk-3196631)

Let's hope! :)

Foose
25 mei 2012, 17:42
Bale is idd niet consistent genoeg.. Maar denk gewoon ng is hoe hij op zen eentje Inter kapotspeelde, nota bene dan nog tegen de zogeheten 'beste RB' van de wereld Maicon :love:

Philharmoniker
25 mei 2012, 18:35
Bale is idd niet consistent genoeg.. Maar denk gewoon ng is hoe hij op zen eentje Inter kapotspeelde, nota bene dan nog tegen de zogeheten 'beste RB' van de wereld Maicon :love:

Denk wel dat dit een man is die op en neer gaat met de prestaties van het team , dusja wie weet bij een beter ploeg kan zijn ster blijven schitteren?

gamer5
25 mei 2012, 18:54
Denk wel dat dit een man is die op en neer gaat met de prestaties van het team , dusja wie weet bij een beter ploeg kan zijn ster blijven schitteren?

Nee bij Tottenham is het eerder omgekeerd. Als Bale zijn dagje heeft is Tottenham top, wanneer Bale weer maar eens een snipperdag neemt krijgt Tottenham niet veel meer gedaan. Bizar als je ziet welk talent er daar zit.

Philharmoniker
25 mei 2012, 19:03
Nee bij Tottenham is het eerder omgekeerd. Als Bale zijn dagje heeft is Tottenham top, wanneer Bale weer maar eens een snipperdag neemt krijgt Tottenham niet veel meer gedaan. Bizar als je ziet welk talent er daar zit.

Dat kan, volg die man en die ploeg niet zo echt, maar die indruk geeft ie me ook wel dat ie heel wisselvallig is.

wiiim
25 mei 2012, 20:53
Dat kan, volg die man en die ploeg niet zo echt, maar die indruk geeft ie me ook wel dat ie heel wisselvallig is.

Ik vond Bale toch maanden aan een stuk sterk presteren, enkel de laatste 2,3 maanden waren minder.

Jonas89
26 mei 2012, 09:31
Weer een stapje dichter bij hulk?

Chelsea strike personal terms with Porto star Hulk | Transfers | tribalfootball.com (http://www.tribalfootball.com/articles/chelsea-strike-personal-terms-porto-star-hulk-3196631)

Let's hope! :)

hoe speelde Hulk dit seizoen bij Porto ? Want heb nog altijd mijn twijfels erond...

Didierke10
26 mei 2012, 12:07
hoe speelde Hulk dit seizoen bij Porto ? Want heb nog altijd mijn twijfels erond...

Hulk is medetopschutter geworden in Portugal met Cardozo peins ik met 22 potten of zoiets daar rond. Zijn kwaliteiten staan ook buiten kijf: heel snel, sterk en een knal in zijne voet om u te zeggen.

Jepjep
26 mei 2012, 12:20
Stoke City wil Lukaku huren - Nieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-05-26/stoke-city-wil-lukaku-huren#reacties)

Everton had ook interesse dacht ik. Hopelijk wordt hij uitgeleend want nog een seizoen bij chelsea zonder te spelen zou echt dramatisch zijn.

Rubmifer
26 mei 2012, 12:29
Toch niet naar Stoke City, zowat de irritantste club om een match van te bekijken. Everton zou leuker zijn, of eventueel West Ham zoals in het artikel staat.

Jepjep
26 mei 2012, 12:32
Delap met de lange inworp naar Lukaku, min. 5 goals op die manier :unsure:

Ik zou ook andere ploegen in de pl verkiezen boven stoke.

Alcoholic Punk
26 mei 2012, 12:36
Toch niet naar Stoke City, zowat de irritantste club om een match van te bekijken. Everton zou leuker zijn, of eventueel West Ham zoals in het artikel staat.

Wij hebben ook al interesse getoond in Lukaku om hem deze winter te lenen, is wel nooit iet concreet van gekomen qua gesprekken.
Zal nu ook wel niet zo zijn.

fcberke
26 mei 2012, 12:38
Delap met de lange inworp naar Lukaku, min. 5 goals op die manier :unsure:

Ik zou ook andere ploegen in de pl verkiezen boven stoke.

zal hij toch wat beter moeten koppen dan tegen liverpool :unsure:

Bubba
26 mei 2012, 12:58

Ik heb maar een paar matchen van Porto gevolgd, dus kan niet echt iets zeggen over zijn ganse seizoen, maar zijn kwaliteiten staan buiten kijf denk ik. Absolute krachtpatser op de flank, snel en wat een schot die kerel eruit kan halen...

Check The Hulk (http://www.youtube.com/watch?v=cfQiMoNzBE0)

Het is maar een youtube compilatie natuurlijk... Het grootste nadeel is dat hij soms durft te verdwijnen in de grote matchen. En sowieso is de EPL ook nog een stapje hogerop.

Jepjep
26 mei 2012, 13:19
Technisch ook goed voor zo'n kolos.

Zafùn
26 mei 2012, 13:43

Volgens mij komt die bij Everton niet in de ploeg. Als Jelavic op dit niveau blijft spelen kan Lukaku daar niets gaan doen vrees ik.

BeeLz
26 mei 2012, 15:32

Wat een onzin. Bale was de meest consistente speler van Spurs samen met Parker dit seizoen.
Modric en Cavani tot daartoe, maar Suarez lol, die heeft misschien 5 echt goede matchen gespeeld dit seizoen. Geniale speler bij momenten maar als je over consistentie spreekt is dat toch een van de laatste spelers die in me opkomt. Misschien vergeleken met de rest van Lpool dit seizoen maar dat zegt bitter weinig.

Ashley Young van hetzelfde, leuke speler maar om die nu te gaan vergelijken met Bale. Bale loopt 200 meter op de tijd de Ashley Young er 30 doet, Young kan geen man voorbij en brengt verdedigend niks. Heeft enkel een geweldige rechter.

chomo
26 mei 2012, 17:16
Staat ook op BBC ondertussen. hoop wel dat ze geen 50mil ofzo gaan uitgeven...

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/18211253

Philharmoniker
26 mei 2012, 17:19

Als ge speelminuten krijgt en ge kunt u onderscheiden bij een anti-voetbal ploeg. Dan zie ik het probleem niet...
Spelen moet ie doen, waar maakt niet uit, het blijft nog steeds de PL he :)

Jonas89
27 mei 2012, 09:11
Ik heb maar een paar matchen van Porto gevolgd, dus kan niet echt iets zeggen over zijn ganse seizoen, maar zijn kwaliteiten staan buiten kijf denk ik. Absolute krachtpatser op de flank, snel en wat een schot die kerel eruit kan halen...

Check The Hulk (http://www.youtube.com/watch?v=cfQiMoNzBE0)

Het is maar een youtube compilatie natuurlijk... Het grootste nadeel is dat hij soms durft te verdwijnen in de grote matchen. En sowieso is de EPL ook nog een stapje hogerop.

heeft gisteren dacht ik 2 keer gescoord met Brazilië

Jonas89
27 mei 2012, 09:12
Chelsea are set to sign Netherlands international defender Gregory van der Wiel, 24, from Ajax Amsterdam for £8m.

Full story: Sunday Times

Radbraker
27 mei 2012, 10:08
Die ging toch naar Valencia.

Zafùn
27 mei 2012, 10:10
Die vonden hem te duur en hebben Pereira gekocht van Sporting Lissabon.

mtm
27 mei 2012, 10:23
Trouwens ook geen idee waarom Chelsea Bosingwa wegdoet om dan van der Wiel te kopen. In aanvallend opzicht is Bosingwa even goed, en het is niet dat van der Wiel zo'n uitstekende verdediger is hè. Het enige wat ik kan opmerken is dat Bosingwa een superdwaas is, dus enkel daarom zou ik het begrijpen.

St0wned
27 mei 2012, 10:26
ze zijn de unibrow beu gezien?

eurowarriors
27 mei 2012, 10:37
Trouwens ook geen idee waarom Chelsea Bosingwa wegdoet om dan van der Wiel te kopen. In aanvallend opzicht is Bosingwa even goed, en het is niet dat van der Wiel zo'n uitstekende verdediger is hè. Het enige wat ik kan opmerken is dat Bosingwa een superdwaas is, dus enkel daarom zou ik het begrijpen.

Van der Wiel is ook een dwaas, dus dat maakt geen verschil. Had een persoonlijk akkoord met Valencia, maar wou dan toch hogerop. Uiteindelijk bood AS Roma het gevraagde (overschatte) bedrag, maar weigerde hij omdat hij absoluut CL wou spelen... Ben tevreden dat we Pereira hebben gehaald voor drie keer minder.

Chelsea zou beter voor Azpilicueta gaan, enorm veel potentieel en mentaal sterk. En kost echt niet zoveel als de Engelse pers zegt dat hij kost. Voor 8 miljoen haal je hem daar wel weg.

edit: Mehmet Topal en Tino Costa lijken Valencia te verlaten. Tino zou naar Fener gaan voor 6 miljoen, Topal naar Fener voor 8 miljoen. Met dat geld zou Valencia Bruno Soriano kopen. Zou een geweldige deal zijn moesten we Bruno kopen omdat hij beter is dan Topal op de DM en Tino op de CM.

Verder doet Valencia er alles aan om Alba te houden. Daardoor zouden we Mathieu verkopen aan Bayern voor 10 miljoen. Mathieu kwam drie jaar geleden gratis naar Mestalla en bewees in die drie jaar zijn waarde. Hij zou die stap zeker kunnen maken. Als vervanger zou Valencia José Angel bij AS Roma gaan weghalen, het eerste jaar op huurbasis met aankoopoptie van 5 miljoen.

Als we Alba kunnen houden daarmee, mag Mathieu weg. En als we Bruno halen indien we Topal en Tino verkopen, dan zeg ik ja. :)

Cerv.Be
27 mei 2012, 10:50
L'Equipe reports that Hazard likely to sign 5 year contract with Chelsea at 550,000 euros net per month.

Clouds&Cereals
27 mei 2012, 11:17
Nog steeds veel maar niks vergeleken met die +200K per week :D

Bubba
27 mei 2012, 12:14
L'Equipe reports that Hazard likely to sign 5 year contract with Chelsea at 550,000 euros net per month.

Allé, gisteren stond er nog dat hij getekend had bij United...

heeft gisteren dacht ik 2 keer gescoord met Brazilië

Yep, heeft een aardige match gespeeld. Ik heb +- 40 minuten van de match gezien, en hij was altijd dreigend als hij aan de bal was. 1ste doelpunt weer zo'n harde pegel in de hoek, had wel gestopt moeten worden door de keeper imo. 2de goal was pure klasse.

Runkle
27 mei 2012, 15:55
Chelsea zou beter voor Azpilicueta gaan, enorm veel potentieel en mentaal sterk. En kost echt niet zoveel als de Engelse pers zegt dat hij kost. Voor 8 miljoen haal je hem daar wel weg.

Zou ook veel liever Azpilicueta zien komen, kan Van der Wiel echt niet rieken.

Bubba
27 mei 2012, 16:20
Zou ook veel liever Azpilicueta zien komen, kan Van der Wiel echt niet rieken.

Mja, die is wrss wel een pak duurder en uiteindelijk gaat geen van beide een starter worden. Laat VDW maar komen voor die prijs.

Runkle
27 mei 2012, 16:37
Mja, die is wrss wel een pak duurder en uiteindelijk gaat geen van beide een starter worden. Laat VDW maar komen voor die prijs.

Azpilicueta zie ik wel starten, in tegenstelling tot VDW. En de eerste zie ik groter worden.

bardok--
27 mei 2012, 16:37
Malouda blijft bij Chelsea | Belgiumsoccer.be (http://www.belgiumsoccer.be/nieuws/lees/2012-05-27/malouda-blijft-bij-chelsea)

FFS!

Ken VDW en die Azp.... niet echt dus geen idee wie ik liever heb :p
Zal toch eerst Ivanovic zijn op de RB.

eurowarriors
27 mei 2012, 17:03
Goh, Azpi op dit moment geen basisspeler denk ik, maar heeft enorm veel potentieel en mentaal zit het goed bij die jongen.

Van der Wiel staat op dit moment een niveau hoger, maar mentaal zit het minder bij die jongen en Ajax overschat hem wat. 12 miljoen vroegen ze ervoor, wat ik echt wel teveel vindt, international of niet.

Die Hulk is een dikke speler, letterlijk en figuurlijk. Als Chelsea Falcao én Hulk haalt, verenigen ze het koningsduo van bij Porto die ondertussen allebei verbeterd zijn. Ik zou geen twee keer twijfelen als ik het geld had.

Didierke10
28 mei 2012, 11:32
Eden Hazard: Why the Belgian superstar would add another dimension to Manchester United, Manchester City or Chelsea - Mirror Online (http://www.mirror.co.uk/sport/football/eden-hazard-why-the-belgian-superstar-would-847105)

Jepjep
28 mei 2012, 11:50
Leuk artikel. Btw: gaat iedereen zijn avatar vervangen in de Spaanse vlag? :unsure:

WolCoM
28 mei 2012, 12:38
https://twitter.com/hazardeden10/status/207052333555781632

Lilspanyol
28 mei 2012, 12:46
Leuk artikel. Btw: gaat iedereen zijn avatar vervangen in de Spaanse vlag? :unsure:

Ik vind dat ook nogal raar, vooral als ge zelf geen Spanjaard zijt maar wie ben ik he ;)

Als u eigen land failt, tja

Clouds&Cereals
28 mei 2012, 12:56
Eden Hazard kondigt aan op Twitter dat HIJZELF weet waar hij naartoe gaat. Hij zou vandaag de nationale ploeg verlaten voor een medische test bij * vul club in *

WolCoM
28 mei 2012, 12:58
Volgens de meeste geruchten op twitter wordt het Chelsea.

Spacid
28 mei 2012, 13:05
Ik vind dat ook nogal raar, vooral als ge zelf geen Spanjaard zijt maar wie ben ik he ;)

Als u eigen land failt, tja

Zijt is blij, bewijst dat er supporters zijn voor het mooie voetbal!

Spacid
28 mei 2012, 13:06
Eden Hazard kondigt aan op Twitter dat HIJZELF weet waar hij naartoe gaat. Hij zou vandaag de nationale ploeg verlaten voor een medische test bij * vul club in *

Tzal wel naar City zijn anders had Kompany da nooit toegelaten :p

bardok--
28 mei 2012, 13:21
Op FB van chelsea zelf:

Eden Hazard is apparently at Cobham having a medical . . .

asmo
28 mei 2012, 13:23
Belsea.

Clouds&Cereals
28 mei 2012, 13:26
Kan je linken naar de fb van Chelsea? want ik zie toch nergens een vermelding staan op de officiële fb...

GodLikeBE
28 mei 2012, 13:28
Zou Eden het liefste zien bij United dan hoor...

Kiiilerke
28 mei 2012, 13:32
kiest em gvd toch niet voor chelsea zeker :rofl:( als het echt waar is natuurlijk )

bardok--
28 mei 2012, 13:32
Kan je linken naar de fb van Chelsea? want ik zie toch nergens een vermelding staan op de officiële fb...

Is dus blijkbaar de onofficiële FB van Chelsea :sop:

Mijn excuses...

Rubmifer
28 mei 2012, 13:38
Pff, zou toch het liefst Hazard voor Man U kiezen. Geen idee waarom, maar daar lijkt hij veel beter bij te passen.

Lamsednav
28 mei 2012, 13:41
Hazard naar Chelsea.

Spacid
28 mei 2012, 13:44
Hazard naar Chelsea.

?? gast

Sportinggboy
28 mei 2012, 13:46
Greg Stobart ‏@gstobart
Eden Hazard has definitely chosen to sign for Chelsea. I'm told it's a done deal.

(goal.com)

exo
Seg wa ne show dat hem daarrond zit te verkopen, als ge u beslissing gemaakt hebt maakte die bekend maar die wekenlange show die daaraan vooraf gaat hoeft echt niet. (veelal opgevoerd door de media maar Hazard zelf heeft hier ook wel een aandeel in)

Jepjep
Pff, zou toch het liefst Hazard voor Man U kiezen. Geen idee waarom, maar daar lijkt hij veel beter bij te passen.
Als ploeg zou ik ook het lliefst hebben dat hij voor man u kiest. Anderzijds, als hij naar chelsea gaat, komt hij daar al wat rode duivels tegen wat goed kan zijn voor de automatismes bij de rd.

TeeJay
28 mei 2012, 13:52
Al die leuke ploegen om uit te kiezen, en dan gaan ze allemaal één voor één naar Chelsea. :doh:
Nu ja, de Rode Duivels kunnen er maar wel bij varen.

Cpt. Kablammo
28 mei 2012, 13:53
Ik dacht het al dat het Chelsea ging worden, zonde want hij had veel beter tot zijn recht kunnen komen bij United. Als hij nu een half seizoen niet rendeert, dan wordt er een nieuw talent aangekocht en zit hij een jaar op de bank te rotten.

Jepjep
28 mei 2012, 13:57
Ik dacht het al dat het Chelsea ging worden, zonde want hij had veel beter tot zijn recht kunnen komen bij United. Als hij nu een half seizoen niet rendeert, dan wordt er een nieuw talent aangekocht en zit hij een jaar op de bank te rotten.

Bij man city zou ik dat wel zien gebeuren. Maar bij chelsea denk ik niet. Sowieso hebben ze daar nu al bijna geen creatieve spelers dus hij zal wss wel een basisplaats krijgen. En chelsea is geduldiger met grote transfers heb ik de indruk, cfr Torres .

Jepjep
28 mei 2012, 14:01
Leuke comment tegengekomen:

Haha Hazard. Dit is allemaal fake; hij kondigt vanmiddag aan dat er een persconferentie zal plaats vinden waarin weer wordt aangekondigd dat er een persconferentie zal plaatsvinden, waarin ook weer wordt gezegd dat er een persconferentie zal plaats vinden om uit eindelijk te zeggen dat hij toch aardappelen over 3 weken gaat eten.

:D

Clouds&Cereals
28 mei 2012, 14:02
Het verschil is dat Hazard niet wordt aangekocht als een talent maar als een vaste waarde! Er is nauwelijks creativiteit dus hij zal een basisplaats krijgen. Plus het feit dat hij zou kiezen op basis van de speeltijd die hij krijgt en zijn positie op het veld. Persoonlijk zie ik hem alleen slagen bij Man Utd en Chelsea, City heeft té veel ego's. Het verschil met Man Utd en Chelsea is dat hij bij Chelsea wel eens héél snel dé man kan worden, mede doordat hij het creativiteits gat opvult...

Cpt. Kablammo
28 mei 2012, 14:03
Gelijk Mata een jaar geleden? :D Daar waren ze toch ook verdacht snel een pak minder enthousiast over vanaf het scoren stopte. Allez, zo leek me dat toch.

BleKKie
28 mei 2012, 14:07
Seg wa ne show dat hem daarrond zit te verkopen, als ge u beslissing gemaakt hebt maakte die bekend maar die wekenlange show die daaraan vooraf gaat hoeft echt niet. (veelal opgevoerd door de media maar Hazard zelf heeft hier ook wel een aandeel in)

Als hij nu pas zijn medische testen gaat doen lijkt het me wel aangeraden om daar niet eerder over te communiceren eja

Runkle
28 mei 2012, 14:17
Gelijk Mata een jaar geleden? :D Daar waren ze toch ook verdacht snel een pak minder enthousiast over vanaf het scoren stopte. Allez, zo leek me dat toch.

Fout.

Clouds&Cereals
28 mei 2012, 14:28
Mata is al een kleine halfgod in west-londen ;). Hazard heeft met zijn transferperikelen wel al veel kritiek op zijn kap gehaald, dat wel :D

chomo
28 mei 2012, 14:29

player of the season award...

Gavin
28 mei 2012, 14:31
"Hazard a choisi: il prendra l'Eurostar, pas l'avion"

Soapke! Zo erg dat het toch al een beetje beschamend wordt voor wie die nu eigenlijk binnenhaalt.

exo
28 mei 2012, 14:35
Als hij nu pas zijn medische testen gaat doen lijkt het me wel aangeraden om daar niet eerder over te communiceren eja

Het gaat hem dan ook niet om dit bericht specifiek maar om zijn voorgaande.

Thorazer
28 mei 2012, 14:35
Hopen dat hij zeker niet naar Chelsea gaat lijkt mij de verkeerde keuze...

dacuba
28 mei 2012, 14:40
Hahazard.. nog effe wachten.

Jonas89
28 mei 2012, 14:43
Al die leuke ploegen om uit te kiezen, en dan gaan ze allemaal één voor één naar Chelsea. :doh:
Nu ja, de Rode Duivels kunnen er maar wel bij varen.

wat is daar verkeerd mee ?:confused:

Greg Stobart ‏@gstobart
Eden Hazard has definitely chosen to sign for Chelsea. I'm told it's a done deal.

(goal.com)

ik weet niet als goal.com een betrouwbare bron is
BREAKING NEWS: Hazard set to seal Chelsea switch - Goal.com (http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2012/05/28/3132272/breaking-news-hazard-set-to-seal-chelsea-switch)

Mocht ik persoonlijk mogen kiezen tussen Manchester of Londen, mijn keuze is dan snel gemaakt

Roald
28 mei 2012, 14:50
Ik denk dat het beter is dat hij bij Chelsea kan gaan spelen. Bij United moeten ze hun systeem wat veranderen om Hazard er in te passen (toch volgens die link (http://www.mirror.co.uk/sport/football/eden-hazard-why-the-belgian-superstar-would-847105) die hier eerder stond), wat toch niet zo simpel is. Bij Chelsea lijkt hij mij zeker van een basisplaats, zijn er (op termijn) nog wat Rode Duivels. Goed voor hem en goed voor het nationale elftal.

Gavin
28 mei 2012, 15:00
Als ge als topclub geen enkele prijs pakt, is wisselen van systeem misschien geen slecht idee. Noch onoverkomelijk.

Runkle
28 mei 2012, 15:02
wat is daar verkeerd mee ?:confused:

ik weet niet als goal.com een betrouwbare bron is
BREAKING NEWS: Hazard set to seal Chelsea switch - Goal.com (http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2012/05/28/3132272/breaking-news-hazard-set-to-seal-chelsea-switch)

Mocht ik persoonlijk mogen kiezen tussen Manchester of Londen, mijn keuze is dan snel gemaakt

Omdat Chelsea geen mooi voetbal brengt tjiens!

Spacid
28 mei 2012, 15:02
Zeg ma stel hij gaat naar Chelsea... Hoe gaat er dan gespeeld worden?

Ramires - Hazard - Mata

Torres

?

Zou wel nice aanval zijn!

mtm
28 mei 2012, 15:05
Hazard gaat op de flank gesmeten worden hoor. Mata blijft daar de nummer 10.

bardok--
28 mei 2012, 15:05

Ramires - Hazard - Mata

Torres

?

Zoiets, tenzij Hulk nog komt. dan zal het iets anders worden zeker. :p

Torres
Mata - Hazard - Hulk

mojojojo
28 mei 2012, 15:06
Bah toch chelsea niet. Meeste speelkansen allemaal goed en wel, maar zorg toch eens voor Belgische diversiteit in die premier league. Als je binnen x aantal jaar Belgen wilt bezig zien op tv ga je enkel maar naar matchen van chelsea kunnen kijken op die manier :p 'k ben natuurlijk ook nog altijd gefrustreerd omtrent de manier dat ze dit jaar de CL gewonnen en sowieso krijg ik het van die $$ teams

eurowarriors
Niet dat het nog niet duidelijk was, maar Andres Guardado liet gisterenavond na de kampioenenmatch van Deportivo weten dat hij vanaf volgend seizoen voor Valencia zal spelen. Op 1 juli zal hij officieel voorgesteld worden, wanneer zijn contract bij Deportivo afloopt. Klassespeler! Drie nieuws spelers voor een goeie zes miljoen euro, ik ben heel tevreden!

Nu zou ik graag willen weten wat er met Topal en Tino gaat gebeuren en of daarvoor versterkingen zullen komen, wat wel nodig is. Verder zou ik graag Alba zien bijtekenen.

Weebl
Ik dacht aan

Lukaku
De Bruyne - Hazard

Pseudo
28 mei 2012, 15:07
ocharme De Bruyne

bluecadet3
28 mei 2012, 15:10
wa ne show van hazard

Spacid
28 mei 2012, 15:10
Hazard gaat op de flank gesmeten worden hoor. Mata blijft daar de nummer 10.

Mata stond vroeger ook op links... Ik vind Mata ook een betere 10 maar hoe kan Hazard dan automatisme opbouwen voor de 10 te nemen bij de RD?

Runkle
28 mei 2012, 15:11

Ramires - Hazard - Mata

Torres

?

Zou wel nice aanval zijn!

of

Ramires - Mikel - Lampard
-----Hazard - Mata------
-------- Torres----------

Waarbij Ramires nogal vaak kan doorstoten langs de flank en voor de rest zowel Hazard als Mata direct achter de spits.

stormtrooper
28 mei 2012, 15:12
Mata stond vroeger ook op links... Ik vind Mata ook een betere 10 maar hoe kan Hazard dan automatisme opbouwen voor de 10 te nemen bij de RD?

Ik betwijfel of ze bij Chelsea daar wakker van gaan liggen.

Vedeco
28 mei 2012, 15:12
En wat met Marko Marin? :love: