PDA

Volledige versie bekijken : Voetbaltransferthread '12-'13: Binnenland (geen twitter-geruchten!)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Vedeco
22 mei 2012, 20:10
http://www.transferboulevard.nl/sites/default/content/tb-pijltjes.png

2011-2012 is dood! Lang leve 2012-2013!

Jepjep
22 mei 2012, 20:15
Mooie openingspost, één van de beteren in het sportforum.

Wilcao
22 mei 2012, 20:16
Sterk bezig Vedeco!

sharpshot
22 mei 2012, 20:20
minimalisme is in

Exorikos
22 mei 2012, 20:35
Less is more.

Weebl
22 mei 2012, 20:57
Aanwinst, da's duidelijk

eurowarriors
22 mei 2012, 21:46
Design enzo, sterk Vedoco!

|nfected
22 mei 2012, 21:47
Plagiaat ja!

Thomasz
22 mei 2012, 22:22
Op sportwereld gelezen dat montpellier interesse heeft in Akpala?

Rubmifer
22 mei 2012, 23:14
West Ham ook.

The Black Mamba
23 mei 2012, 00:31
Blijkbaar zou vooral de manager van Akpala achter die geruchten zitten.

dacuba
23 mei 2012, 07:30
8/8 :cool:

Rogue
23 mei 2012, 08:42
Club praat met Svensson terwijl Celtic op Akpala jaagt

Club Brugge maakt al een tijdje werk van een contractverlenging voor Joseph Akpala maar het zou nu wel eens te laat kunnen komen. Het Schotse Celtic wil de spits heel graag naar Glasgow halen. Ondertussen denkt Club aan Gustav Svensson. Als alles volgens plan verloopt zal Akpala in juni een nieuwe verbintenis ondertekenen bij Club Brugge, maar mogelijk steekt Celtic daar een stokje voor.

Volgens 'Het Laatste Nieuws' is de Schotse topclub is enorm geïnteresseerd in de Nigeriaanse spits, temeer omdat hij een gelimiteerd transferbedrag van 2,5 miljoen euro in zijn contract heeft staan én omdat hij sinds kort ook een Belgisch paspoort heeft. De Schotten krijgen wel concurrentie van West Bromwich Albion, West Ham en Montpellier. Ondertussen speurt Club Brugge verder naar een extra verdedigende middenvelder. In die zoektocht botsten de Brugse scouts op Gustav Svensson (25). De Zweed speelt voor het Turkse Bursaspor, maar wil er weg. Ex-club Göteborg wil tweevoudige international graag terughalen, maar gaf al aan dat het niet opgewassen is tegen de concurrentie van Club Brugge. Bij Club bevestigde men de interesse, maar ontkende men meteen dat er al iets concreet was.

nr10.be

Wel nen toffe naam, Gustav Svensson. Precies een wapen uit WOII.

Fire the Gustav!

Karry98
23 mei 2012, 09:11
Vercauteren is blijkbaar officieel nog steeds gebonden aan Al-Jazira, dat dat contract maar snel wordt ontbonden. Bron: sporza: Frank Vercauteren is nog niet vrij (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/120523_Vercauteren_nog_niet_vrij).

Hij zegt ook dat hij enkel kort met Standard heeft gepraat. Ik hoop echt dat het bestuur inziet dat hij een zeer geschikte kandidaat is en dat zee wat moeite doen om hem binnen te halen. elke dag die voorbij gaat zonder dat er een trainer wordt aangesteld, heb ik extra stress dat Duchâtelet een speciaal konijn uit zijn hoed gaat toveren.

Ik heb hier meer stress voor dan voor mijn examens die eraan komen.

J.Brown
23 mei 2012, 09:13
Vercauteren is blijkbaar officieel nog steeds gebonden aan Al-Jazira, dat dat contract maar snel wordt ontbonden. Bron: sporza: Frank Vercauteren is nog niet vrij (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/120523_Vercauteren_nog_niet_vrij).

Hij zegt ook dat hij enkel kort met Standard heeft gepraat. Ik hoop echt dat het bestuur inziet dat hij een zeer geschikte kandidaat is en dat zee wat moeite doen om hem binnen te halen. elke dag die voorbij gaat zonder dat er een trainer wordt aangesteld, heb ik extra stress dat Duchâtelet een speciaal konijn uit zijn hoed gaat toveren.

Ik heb hier meer stress voor dan voor mijn examens die eraan komen.

Vercauteren hoopt op vrijlating door Al-Jazira om naar Standard te gaan (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=K73QEII0)

Karry98
23 mei 2012, 09:21
Blijkbaar is er ook nog een kans dat Bolat gewoon blijft:

"Mais un autre portier pourrait bien garder les buts liégeois la saison prochaine. Il s’agit d’un certain Sinan Bolat ! En effet, dans l’entourage du joueur, on affirme qu’il y aurait 50 % de chances pour que le gardien qui a encore un contrat d’un an au Standard, soit toujours présent à la reprise. Une information qui corrobore les propos du directeur sportif."

Bron: http://www.dhnet.be/sports/standard/article/395874/le-standard-va-t-il-chercher-un-successeur-a-bolat.html

50% Kans dus dat hij gewoon blijft omdat Standard nog geen bod heeft ontvangen. Uiteraard kan dat allemaal snel keren, maar dat zou op zich fantastisch nieuws zijn, wat een keeper!

Vedeco
23 mei 2012, 09:25
In die Moris heb ik idd niet veel gezien maar is Henkinet niet de opkomende man? Uiteraard Bolat > beide

pina
23 mei 2012, 09:27
FV bij standard zou niet slecht zijn

Gavin
23 mei 2012, 09:28
De Maurice is lachen, maar Henkinet lijkt me toch even amateuristisch.

Karry98
23 mei 2012, 09:29
De Maurice is lachen, maar Henkinet lijkt me toch even amateuristisch.

Hoezo amateuristisch?

kingjulie
23 mei 2012, 09:37
Ik hoop dat club op zijn minst nekeer polst bij hargreaves. Na al die ontgoochelingen wil ie misschien wat inbinden, en als we een efforke doen wil die misschien komen.
Geef die ket vertrouwen en em is weer vertrokken.

Gavin
23 mei 2012, 09:37
Is die dan echt goed? Bij STVV was dat toch een vlaggenstok met handschoenen aan.

The Black Mamba
23 mei 2012, 09:41
Zo slecht deed hij het niet bij STVV die paar wedstrijden vond ik. Het is geen Mignolet of Courtois uiteraard maar nog veel te vroeg om af te schrijven ook.

Gavin
23 mei 2012, 09:44
Dan zal ik mis zitten!

BleKKie
23 mei 2012, 10:41
Blijkbaar is er ook nog een kans dat Bolat gewoon blijft:

"Mais un autre portier pourrait bien garder les buts liégeois la saison prochaine. Il s’agit d’un certain Sinan Bolat ! En effet, dans l’entourage du joueur, on affirme qu’il y aurait 50 % de chances pour que le gardien qui a encore un contrat d’un an au Standard, soit toujours présent à la reprise. Une information qui corrobore les propos du directeur sportif."

Bron: DH.be - Le Standard va-t-il chercher un successeur à Bolat? (http://www.dhnet.be/sports/standard/article/395874/le-standard-va-t-il-chercher-un-successeur-a-bolat.html)

50% Kans dus dat hij gewoon blijft omdat Standard nog geen bod heeft ontvangen. Uiteraard kan dat allemaal snel keren, maar dat zou op zich fantastisch nieuws zijn, wat een keeper!

Hilarisch toch, en maar roepen en schreeuwen dat hij weg wilt/gaat, en als puntje bij paaltje komt blijkt dat niemand hem moet hebben :lol:
Niet per se op Bolat trouwens, er zijn we nog zo'n gasten hoor :)

Misterblort
23 mei 2012, 12:14
Zowiezo moest hem zijn blessure ni gehad hebben dat hij wel weg was geweest hoor.. Die kans zit er trouwens nog altijd in e..
Ik hoop dat Anderlecht Tom De Sutter verkoopt.. Want ze zijn die zijn carriere gewoon aant verkloten terwijl dat da ne zalige pee is :)

Karry98
23 mei 2012, 12:34
Hilarisch toch, en maar roepen en schreeuwen dat hij weg wilt/gaat, en als puntje bij paaltje komt blijkt dat niemand hem moet hebben :lol:
Niet per se op Bolat trouwens, er zijn we nog zo'n gasten hoor :)

Ik zou het op zich toch vreemd vinden indien niemand zich komt melden, Bolat is echt een geweldige doelman. Maar mij hoor je niet klagen, nog een extra seizoen genieten van zijn kunnen zou ik wel appreciëren.

pina
23 mei 2012, 12:51
Bolat is nog altijd beter dan eender welke vervanger ze op het oog hadden imo. Heb die altijd graag bij anderlecht willen zien. Herinner mij wel nog zijn debuutmatch op anderlecht: 7-1 was het toen geloof ik

Karry98
23 mei 2012, 12:52
Bolat is nog altijd beter dan eender welke vervanger ze op het oog hadden imo. Heb die altijd graag bij anderlecht willen zien. Herinner mij wel nog zijn debuutmatch op anderlecht: 7-1 was het toen geloof ik

Bolat naar Anderlecht... :naughty:

pina
23 mei 2012, 12:57
voor hij naar standard ging :p

Karry98
23 mei 2012, 12:58
voor hij naar standard ging :p

Ah ok, dan is het goed :D.

Re@V0r
23 mei 2012, 14:15
Ik hoop dat club op zijn minst nekeer polst bij hargreaves. Na al die ontgoochelingen wil ie misschien wat inbinden, en als we een efforke doen wil die misschien komen.
Geef die ket vertrouwen en em is weer vertrokken.

is toch enorm blessuregevoelig dacht ik?

btw: 2,5 miljoen voor Akpala? :wtf:
kdenk dat veel supporters die persoonlijk met een strikje rond willen gaan leveren voor dat bedrag :D

Drew
23 mei 2012, 14:16
Die langste supportersjaal kunnen ze nog als strik gebruiken.

kakmongool
23 mei 2012, 14:30

kdenk dat veel supporters die persoonlijk met een strikje rond willen gaan leveren voor dat bedrag :D

De vele supporters zijn dan ook te dom om de kwaliteiten van Akpala te zien. Steeds werkt hij zich terug in de basis met belangrijke goals. Ja, soms slechte controles maar hij maakt heel wat vooruitgang. Hij is een ware lastpak voor de verdediging is steeds aanspeelbaar en kan soms uit het niets geniale dingen uit zijn voeten toveren.

sharpshot
23 mei 2012, 14:40
Voor 2,5 mag Akpala rustig hier blijven.

BleKKie
23 mei 2012, 15:27
De vele supporters zijn dan ook te dom om de kwaliteiten van Akpala te zien. Steeds werkt hij zich terug in de basis met belangrijke goals. Ja, soms slechte controles maar hij maakt heel wat vooruitgang. Hij is een ware lastpak voor de verdediging is steeds aanspeelbaar en kan soms uit het niets geniale dingen uit zijn voeten toveren.

Dat vind ik ook wel, iedereen zit altijd maar de te kakken op/lachen met Akpala maar hij maakt zijn goals wel hé.
En ja hij heeft niet de beste controle en mist soms reuze kansen, maar moest hij beide kwaliteiten ook nog eens hebben dan speelt hij volgens mij al lang niet meer bij Club hoor.
Hij is echt wel peilsnel, werkt voor 2 en dit 90 min lang, weegt onnoemelijk veel op de verdediging, ... altijd al fan geweest en ik blijf dat zeker weten. Op die gast kan je ook gewoon niet boos zijn eigenlijk, en natuurlijk vloek ik er ook wel eens op (zoals je op elke speler wel eens kan vloeken), maar na een minuut vergeet je dat alweer opnieuw.

Rubmifer
23 mei 2012, 16:10
Sportwereld - Zambiaan Kola nieuwe spits voor AA Gent (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120523_164)

mojojojo
23 mei 2012, 16:23
vo mij ne kola zeiden ze bij gent :unsure:

Foose
23 mei 2012, 17:37
Ralf Rangnick - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Ralf_Rangnick)

Rangnick naar RSCA 'volgens wiki'? :o

Jepjep
23 mei 2012, 17:39
Je weet toch dat bijna iedereen artikels kan aanpassen in wikipedia e? :unsure:

Rubmifer
23 mei 2012, 17:39
Ralf Rangnick - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Ralf_Rangnick)

Rangnick naar RSCA 'volgens wiki'? :o

Kom hé zeg, we gaan hier geen wiki's gaan plaatsen voor zulke dingen. Waarschijnlijk geplaatst door een simpele RSCA fanboy.

sharpshot
23 mei 2012, 17:46
Het zal wel terug aangepast worden

Jepjep
23 mei 2012, 18:02
Het is verbeterd.

ElbowDrop
23 mei 2012, 19:32
Het is officieel: Corstjens en Kola naar Gent

pina
23 mei 2012, 23:02
Van den Brom blijft Vitesse trouw

John van der Brom is ook komend seizoen de trainer van Vitesse. De oefenmeester heeft interesse van Anderlecht afgewimpeld. Vitesse benadrukt zeer tevreden te zijn over Van den Brom en dat er geen onenigheid is met voorzitter Jordania.

'Het contract van John is onlangs automatisch met nog twee jaar verlengd. Iedereen binnen de club is buitengewoon tevreden met het resultaat in de competitie, de manier van voetballen en de talentontwikkeling van individuele spelers. Na de belangstelling van Anderlecht is er opeens een berichtenstroom op gang gekomen. Die onduidelijkheid willen we hiermee wegnemen', zegt technisch directeur Ted van Leeuwen op de website van Vitesse.Van den Brom op de clubwebsite: 'Natuurlijk is het vleiend dat er een club van het formaat Anderlecht belangstelling heeft. Op hetzelfde tijdstip kwamen er van derden verhalen in de wereld dat Jordania niet tevreden zou zijn. We hebben daarover gesproken en hij ontkende dat. Natuurlijk hebben we weleens ergens discussie over, maar daar hou ik juist van en daarvoor loop ik nooit weg. Die gesprekken voeren we binnen de technische staf elke week. Dus voor mij is het klaar: ik blijf bij Vitesse. Daar ligt mijn hart.'

Ook Merab Jordania laat zich op Vitesse.nl positief uit over zijn trainer. 'John is de man voor Vitesse, zonder twijfel. Wij hebben een beleid ingezet met ons project. Wat anderen allemaal zeggen, wie er uit mijn naam spreekt, ik kan er weinig mee. John, Ted en ik bepalen het technische beleid en verder niemand. Uiteraard hebben we over details soms interne discussies, maar die zijn tussen ons en niet bestemd voor de buitenwereld.'

© anp

TheRedDevils
23 mei 2012, 23:20
Alles op Ragnick dus voor Anderlecht.

waffel
23 mei 2012, 23:21
Ik wil Peter Maes. Beetje roepen op die vedetjes.

Glor
23 mei 2012, 23:26
En beginnen wisselen in de 85e minuut en topschutters niet in het systeem integreren, waterproof plan!

sharpshot
23 mei 2012, 23:29
Beste speler verkopen aan Bergen waar hij topschutter word!

TazzDeMazz
23 mei 2012, 23:37
Beste speler verkopen aan Bergen waar hij topschutter word!

Mbokani? Dat zullen die van bergen graag horen.

Vedeco
24 mei 2012, 08:03
Het is officieel: Corstjens en Kola naar Gent

En exit Ba, goed.

rico
24 mei 2012, 08:39
Ik wil Co Adriaanse bij RSCA :) das pas ne trainer!

Weebl
24 mei 2012, 08:46
En exit Ba, goed.

De enige Afrikaan binnen Gent met manieren. De staff zal er niet naar uitkijken!

Brick Top
24 mei 2012, 08:54
Bayern München zeer concreet voor Matias Suarez - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/1443239/2012/05/24/Bayern-Munchen-zeer-concreet-voor-Matias-Suarez.dhtml)

Voor wat het waard is.

Misterblort
24 mei 2012, 08:57
Bayern München zeer concreet voor Matias Suarez - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/1443239/2012/05/24/Bayern-Munchen-zeer-concreet-voor-Matias-Suarez.dhtml)

Voor wat het waard is.

Ik hoop echt dat RSCA em kan houden.. Want evenwaardige vervanging vinden ze nooit, of kunnen ze alleszins niet betalen..

BleKKie
24 mei 2012, 09:49
Ik zou hem eerlijk gezegd zo snel mogelijk verkopen, ik heb zo'n vermoeden dat hij zijn niveau van vorig jaar niet meer zal halen (voor één of andere reden :p)

Muismat
24 mei 2012, 10:04
Ik zou die ook zo snel mogelijk verpatsen, Suarez gaat echt niet meer waard worden, tenzij hij goed in de CL zou spelen.

Cerv.Be
24 mei 2012, 10:34
Suarez verpatsen nu hij zo'n goed seizoen gespeeld heeft lijkt mij ook de enigste goeie optie.

Rubmifer
24 mei 2012, 11:28
'Anderlecht wil Henriksen wegkapen voor de neus van Club Brugge' | Blue Army | FC Bruges fans (http://blue-army.com/nieuws/2012/05/anderlecht-wil-henriksen-wegkapen-voor-de-neus-van-club-brugge)

Alé hup, gaan we er weer mee beginnen ja?

pina
24 mei 2012, 11:33
alsof het de 1e keer is dat zowel club als anderlecht interesse hebben in dezelfde speler...

sharpshot
24 mei 2012, 11:42
'Anderlecht wil Henriksen wegkapen voor de neus van Club Brugge' | Blue Army | FC Bruges fans (http://blue-army.com/nieuws/2012/05/anderlecht-wil-henriksen-wegkapen-voor-de-neus-van-club-brugge)

Alé hup, gaan we er weer mee beginnen ja?

:rofl: Precies vorig seizoen! ENG

Hannibal
24 mei 2012, 11:43
Lol, doe anders precies of hij al van jullie is he ...

Vedeco
24 mei 2012, 11:44
Die titel had evengoed kunnen zijn 'Hannover wil Henriksen wegkapen voor de neus van Club Brugge'. Het is maar normaal dat RSCA interesse heeft in zo'n speler.

sharpshot
24 mei 2012, 11:46
Ik heb het eerder over het soort artikeltjes!

Vorig jaar ook Club Scout die, twee dagen later Anderlecht wil hem wegkapen voor de neus van Club. Of het nu waar is of niet het is maar eng!

Vedeco
24 mei 2012, 11:48
Al aan gedacht dat er sindsdien misschien niets is veranderd en ze nu afkomen met een totaal nutteloos nieuwsbericht?

sharpshot
24 mei 2012, 11:54
Krantvulling daar denk ik wel veel aan ja!

Re@V0r
24 mei 2012, 11:57
is toch niets mis mee dat 2 clubs uit dezelfde competitie interesse hebben in dezelfde speler?
tis ni dat em al een akkoord heeft of al getekend heeft voor club... daarbij, als em zo graag zou willen komen had em dit in de winter al gedaan tbh

Suarez zou ik eerder ook deze zomer verpatsen nu em 'hot' is... heeft zijn beste seizoen sinds jaren achter de rug en heeft praktisch alle individuele prijzen gewonnen die em maar kan winnen
kbetwijfel het sterk dat ie volgend seizoen beter of zelfs even goed zal doen
anders loop je het risico om weer hetzelfde als altijd tegen te komen: vastklampen aan je beste spelers en gigantische aanbiedingen weigeren om dan het jaar erop ze te moeten laten gaan voor een peulschil omdat ze gans het jaar sucken

LaBuenaVida
24 mei 2012, 12:50
Henriksen is een bruges boy. :)

Vossen zou ik wel graag zien komen naar Club, maar dat zal wel noppes zijn..

BleKKie
24 mei 2012, 12:55
Henriksen is een bruges boy. :)

Dat gerucht ook gelezen dat Leekens hem graag wil, zal wel niets van aan zijn, als hij weg gaat zal het wel buitenland zijn neem ik aan.

LaBuenaVida
24 mei 2012, 13:03
Dat gerucht ook gelezen dat Leekens hem graag wil, zal wel niets van aan zijn, als hij weg gaat zal het wel buitenland zijn neem ik aan.

Dat zou anders wel een leuke aankoop zijn mocht Akpala/Vleminckx weg gaan.
Maar het zal idd wel noppes zijn

exo
24 mei 2012, 13:04
Hoelang ligt Vossen nog onder contract? Want ik denk niet dat die voor minder dan 4-5 miljoen gaat weggaan..

Vedeco
24 mei 2012, 13:07
Hoelang ligt Vossen nog onder contract? Want ik denk niet dat die voor minder dan 4-5 miljoen gaat weggaan..

Gladbach had naar het schijnt 5 miljoen klaar deze winter.

exo
24 mei 2012, 13:15
Voila, zal wel buitenland worden. Als ik kon kiezen tussen Club of Gladbach zou ik het wel weten. (Club mag in deze zin vervangen worden door eender welke Belgische ploeg voor de muggenzifters, de uitkomst zou hetzelfde blijven)

LaBuenaVida
24 mei 2012, 14:36
:D
Maar je hebt idd gelijk

Rubmifer
24 mei 2012, 14:38
Gladbach had naar het schijnt 5 miljoen klaar deze winter.

En nu? Is daar nog interesse voor? Of van een andere ploeg? (serieuze vraag, vang heel weinig op van zijn transfergeruchten)

dacuba
24 mei 2012, 14:50

Blijven dromen :lol::lol: no way dat Vossen nu naar een andere Belgische club gaat gaan.

Rubmifer
24 mei 2012, 14:51
Express.co.uk - Home of the Daily and Sunday Express | Sport | Football (http://www.express.co.uk/posts/view/322126/West-Ham-in-tussle-for-Joseph-Akpala/)

En op BZF is er sprake van een gerucht dat Akpala gaat worden gebruikt als pasmunt voor Odemwingie... :lol:

LaBuenaVida
24 mei 2012, 15:26
2000000,0000 GBP = 2497189,9986 EUR ???
Als dat zo is, laat Akpala dan maar vertrekken :p

en lol @Odemwingie

Lorrekvk
24 mei 2012, 16:06
Thomas Matton zopas 2-jarig contract getekend bij KVK. Al tijdje geruchten van, nu ook officieel op de website.

sharpshot
24 mei 2012, 16:10
Toch ook geen aanwinst?

LaBuenaVida
24 mei 2012, 16:25
Coosemans test bij Lens - VoetbalNieuws.be (http://www.voetbalnieuws.be/news/24816/Coosemans_test_bij_Lens)

TazzDeMazz
24 mei 2012, 16:37
Coosemans test bij Lens - VoetbalNieuws.be (http://www.voetbalnieuws.be/news/24816/Coosemans_test_bij_Lens)

Hoe het tij kan keren. Nog geen jaar geleden was die eerste keeper en nu mag hij weg. Spijtig voor hem maar kzie hem liever uitgeleend worden dan verkocht.

fraaanche
24 mei 2012, 16:38
Mununga naar Beerschot. Transfer met potentieel imo.

kakmongool
24 mei 2012, 16:49
Coosemans kan volgens mij het niveau van België aan bij een topclub mits goede begleiding en speeltijd bij een ploeg waar er minder druk is. Jammer dat hij vorig seizoen voor de leeuwen is gesmeten en daarbij nog wat te kort kwam.

Gavin
24 mei 2012, 16:50
Mununga naar Beerschot. Transfer met potentieel imo.Toch niet die van Mechelen vroeger? Jezus, wat een haatkop.

Hekje#
24 mei 2012, 16:52
Ja, die.

|nfected
24 mei 2012, 16:53
Die doe nog meer swalbes dan pedro en busquets samen :s

Jonas89
24 mei 2012, 16:55
Thomas Matton zopas 2-jarig contract getekend bij KVK. Al tijdje geruchten van, nu ook officieel op de website.

idd, wist ik al een tijdje (zijn opa woont in dezelfde straat als mij). Niet echt kunnen doorzetten bij svzw door zijn veele blessure's

caoimhin
24 mei 2012, 17:12
Matton is een dikke transfer voor KVK.

BleKKie
24 mei 2012, 17:30
Matton heeft idd toch wel al knappe dingen laten zien, ideaal ook voor bij Kortrijk denk ik, met de andere jonge gasten.
Den helft van de Club-beloften speelt daar zeker :p

Rogue
24 mei 2012, 17:47
Bij de beloften sukkelde die ook van de ene blessure naar de andere. Geen slechte voetballeer, maar fysiek minder sterk.

Jonas89
24 mei 2012, 17:55
Topschutter Bokila verlaat Sparta Rotterdam - VoetbalPrimeur.nl (http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/236467/Topschutter_Bokila_verlaat_Sparta_Rotterdam.html)

hopelijk kan hij zich nu doorzetten

Re@V0r
24 mei 2012, 18:35
en lol @Odemwingie

kweet niet wat daar lol aan is eerlijk gezegd... Odemwingie doet dat verre van slecht in de premier league
heeft bijna alle competitiematchen gespeeld zowel dit seizoen als vorig seizoen en toch ook 10x gescoord (vorig seizoen 15x)... en dit voor een middenmoter in de PL

zou volgens mij wel een mooie aanwinst zijn alleszins

mojojojo
24 mei 2012, 18:56
kweet niet wat daar lol aan is eerlijk gezegd... Odemwingie doet dat verre van slecht in de premier league
heeft bijna alle competitiematchen gespeeld zowel dit seizoen als vorig seizoen en toch ook 10x gescoord (vorig seizoen 15x)... en dit voor een middenmoter in de PL

'k denk dat de lol ligt bij dat een speler die het "verre van slecht in de premier league doet heeft bijna alle competitiematchen gespeeld zowel dit seizoen als vorig seizoen en toch ook 10x gescoord (vorig seizoen 15x)... en dit voor een middenmoter in de PL" nogal onhaalbaar is voor een Belgische ploeg, denk je niet?

LaBuenaVida
24 mei 2012, 19:00
'k denk dat de lol ligt bij dat een speler die het "verre van slecht in de premier league doet heeft bijna alle competitiematchen gespeeld zowel dit seizoen als vorig seizoen en toch ook 10x gescoord (vorig seizoen 15x)... en dit voor een middenmoter in de PL" nogal onhaalbaar is voor een Belgische ploeg, denk je niet?

Dit. Hij is zeker niet slecht als je zijn statistieken bekijkt.
+ Van de PL naar JPL...

Re@V0r
24 mei 2012, 19:18
nja, hangt ook beetje af van zijn interesse en kostprijs natuurlijk é (al dan niet haalbaar voor club, ook al dient akpala eventueel deels als pasmunt)
Odemwingie is er uiteindelijk ook al 30... je weet nooit dat hij back to the roots wil :unsure:

hoewel ja... realistisch gezien lijkt het me ook wel onhaalbaar :p
kzie hier op wiki dat hij dit seizoen voor 3 seizoenen bijgetekend heeft en dat men zelfs een bod van 4 miljoen pond geweigerd heeft

Cerv.Be
24 mei 2012, 19:23

Dat bedoelt hij niet met die 'lol' hoor. :D
Odemwingie zou op zich uiteraard een mooie transfer zijn, maar dat is geen realistische transfer.

Re@V0r
24 mei 2012, 19:31
Dat bedoelt hij niet met die 'lol' hoor. :D
Odemwingie zou op zich uiteraard een mooie transfer zijn, maar dat is geen realistische transfer.

in voetbal kan weliswaar alles als de wil en interesse er is :)
waren er veel mensen die zouden gedacht hebben dat Daum naar Brugge zou trekken een jaar geleden?

puni
24 mei 2012, 21:47
Trainers zijn nog nét iets anders dan spelers.

Vedeco
25 mei 2012, 07:32

Mununga niet, Deloose wel naar Beerschot - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=5D3QI05J_2)

fraaanche
25 mei 2012, 09:20
Mununga niet, Deloose wel naar Beerschot - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=5D3QI05J_2)

Al die gazettepraat :unsure:

Stond idd nog niet op de officiele site.

pina
25 mei 2012, 09:47
oef, hopelijk blijft hij daar

starspike
25 mei 2012, 10:52
Ik hbe toch -als ik de interviews lees zo- het vermoeden dat onze keeperstrainer dit tussenseizoen wel eens overstag gaat gaan... RSCA, Guy Martens is coming.
Jammer jammer jammer.

pina
25 mei 2012, 10:54
verandering van spijs doet eten. Ben toch blij dat het geen Vandewalle is.

Rubmifer
25 mei 2012, 11:41
En wat is de reden daarvoor Pina? VDW wordt nochtans aanschouwd als een van de beste keepertrainers van België...

Hannibal
25 mei 2012, 11:45
Inderdaad, PVDW is een topper hoor.

waffel
25 mei 2012, 13:35
Suarez wil absoluut weg.

Rikie
25 mei 2012, 14:08
Molins, Canesin en Vargas zullen volgend seizoen wel schitteren. :cool:

Hopelijk vertrekken Biglia, Jova & Wasyl ook!

Re@V0r
25 mei 2012, 14:08
zolang Vargas zijn knie het na 1 match ni weer begeeft tenminste...

Hannibal
25 mei 2012, 14:10
zolang Vargas zijn knie het na 1 match ni weer begeeft tenminste...
Ik denk dat we nog een Lukaku knietje op overschot hebben liggen.

bluecadet3
25 mei 2012, 14:28
Verbauwhede weer openlijk solliciteren. Kdacht dat hij Europees ging met Westerlo:s

Rbn13
25 mei 2012, 15:51
Verbauwhede weer openlijk solliciteren. Kdacht dat hij Europees ging met Westerlo:s

Die kerel lijkt nu toch eens megahard op Jelle De Beule ze.
Daarmee is ook het voornaamste over die kerel gezegd.

St0wned
25 mei 2012, 16:11
Die kerel lijkt nu toch eens megahard op Jelle De Beule ze.
Daarmee is ook het voornaamste over die kerel gezegd.

verdomme, what has been seen -__-

Dr. Sheldon Cooper
25 mei 2012, 16:16
Ugh Verbauwhede, laat het uit aub. Wel grappig dat Vargas niet bij die top 10 van flops dit seizoen stond in de krant :p

Rikie
25 mei 2012, 16:17
Ja want die is echt keihard geflopt.

Ik neem aan dat diogo en die andere braziliaan er wel in stonden? :unsure:

Dr. Sheldon Cooper
25 mei 2012, 16:25
Diogo niet, Samuel wel

Vedeco
25 mei 2012, 16:31
De 10 floptransfers van het voorbije seizoen - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=4U3QEGAK)

De 10 toptransfers van het voorbije seizoen - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120523_095)

sharpshot
25 mei 2012, 16:52
Ik mis jova bij flop. En diogo idd. En vbh!

GemaneDude
25 mei 2012, 17:35
Gunther Vanaudenaerde naar OHL! Leuke transfer en weer een Belg.

Sportinggboy
25 mei 2012, 17:52
Ik hoop dat RSCA Maarten Martens gaat halen. Dat zou ons middenveld zeker ten goede komen. Al zal dat wel weer helaas pindakaas zijn :)

mojojojo
25 mei 2012, 17:52
'k zou toch eerder vetokele als rudy pakken als toptransfer, is consistenter geweest en kwam over van de jeugd van AA gent, 'k denk dat er weinigen hadden verwacht dat hij meteen zo belangrijk en sterk ging zijn voor Cercle. Bij Rudy is het met vallen en opstaan geweest imo

St0wned
25 mei 2012, 17:55
Ik hoop dat RSCA Maarten Martens gaat halen. Dat zou ons middenveld zeker ten goede komen. Al zal dat wel weer helaas pindakaas zijn :)

kzou ook graag hebben dat Club Cavani gaat halen :D

Sportinggboy
25 mei 2012, 17:56
kzou ook graag hebben dat Club Cavani gaat halen :D

Martens heeft aangegeven dat hij een terugkeer naar RSCA ziet zitten, Cavani gaat Brugge wss nog niet eens kennen :p

caoimhin
25 mei 2012, 18:12
Ik mis jova bij flop. En diogo idd. En vbh!

Jova een flop, los erover :lol: is niet mijn favoriete speler, maar slechte statistieken heeft ie toch niet.

bluecadet3
25 mei 2012, 19:24
Man Sarr, waar is die kerel toch mee bezig? Hamburgerkes vretten zeker

starspike
25 mei 2012, 19:57
Tegen mijn verwachting in blijft Martens KRC Genk toch trouw!

KRC Genk - Landskampioen 1999 - 2002 - 2011 (http://www.krcgenk.be/nl/nieuws/show/guy-martens-blijft-in-genk/976)

Maxwell
25 mei 2012, 20:11
Ik mis jova bij flop.

Hahaha :lol:

Energised
25 mei 2012, 20:37
geweldig martens niet naar de nekken ^^

stormtrooper
25 mei 2012, 20:38
Toch rare keuze van Sportwereld ze. Maréval is nen duizend keer betere transfer dan Melli.

LaBuenaVida
25 mei 2012, 22:54
'Iago opnieuw in beeld bij Club Brugge' - VoetbalNieuws.be (http://www.voetbalnieuws.be/news/24933/Iago_opnieuw_in_beeld_bij_Club_Brugge)

J.Brown
26 mei 2012, 09:05
Standard: contact avec Lokeren pour Taravel et De Ceulaer - lameuse.be (http://www.lameuse.be/423240/article/sports/foot-belge/standard/2012-05-26/standard-contact-avec-lokeren-pour-taravel-et-de-ceulaer)

Cerv.Be
26 mei 2012, 09:08
Ben benieuwd wat er allemaal bij Lokeren gaat gebeuren qua transfers. De Ceulaer & Taravel verdienen hun stap hogerop, en dan zit ge daar nog met jong talent als Nill De Pauw & Laurens De Bock..

Karry98
26 mei 2012, 09:10
Standard: contact avec Lokeren pour Taravel et De Ceulaer - lameuse.be (http://www.lameuse.be/423240/article/sports/foot-belge/standard/2012-05-26/standard-contact-avec-lokeren-pour-taravel-et-de-ceulaer)

Twee goede spelers die ik graag zie komen!

Ik vraag mij alleen af wat De Ceulaer kost... Zijn status van Rode Duivel zal wel niet helpen om de prijs wat te drukken.

Rogue
26 mei 2012, 09:56
'Iago opnieuw in beeld bij Club Brugge' - VoetbalNieuws.be (http://www.voetbalnieuws.be/news/24933/Iago_opnieuw_in_beeld_bij_Club_Brugge)

Is dat opnieuw een centrumaanvaller?

Weebl
26 mei 2012, 10:57
Ja

Rogue
26 mei 2012, 11:10
Niet echt een prioriteit op dit moment.

LaBuenaVida
26 mei 2012, 11:23
Idd, niet echt een prioriteit.
Maar misschien wilt dit zeggen dat vleminckx of Akpala vertrekt?

Sowieso zou ik graag eens een 4-4-2 zien met Bacca en ....

Bijvoorbeeld, ik speel op fifa met een: 4-1-2-1-2.
De goals komen vanzelf :p

Jorgacevic
Hogli/Hoefkens-donk-figueras-stenman
zimling
vazquez-refa
odjidja
akpala-bacca.

The Black Mamba
26 mei 2012, 13:16
Vazquez Refa en Odjidja gaan elkaar voor de voeten lopen.

Bovendien dacht ik dat ze bij Club Zimling hoger wouden laten spelen en echte 6 halen of kwam dat vooral van Zimling zelf of de supporters?

Jonas89
26 mei 2012, 13:28

vorig seizoen in geldnood en nu terug toptransfers kunnen doen, bizarre wereld :ironic:

Boukreev
26 mei 2012, 13:37
Vazquez Refa en Odjidja gaan elkaar voor de voeten lopen.

Bovendien dacht ik dat ze bij Club Zimling hoger wouden laten spelen en echte 6 halen of kwam dat vooral van Zimling zelf of de supporters?

klopt ja, komt van bestuur uit. en ze willen 4-3-3 blijven spelen. en wat er zeker normaal komt is een rechterwinger, LB en een echte 6. dus:

--------------jorg-------------
hoef/hogli-donk-jordi-stenman/x
---------x/van acker----------
---------------zimling/blondel--
------vadis/vazquez-----------
x/meunier--------rafa/lestienne
--------bacca/vlem/akke------

+ almeback, de jonge, de schilder, vansteenkiste, perdichizzi en bakenga

de 3 x'en zijn de transfers die moeten gebeuren.

LaBuenaVida
26 mei 2012, 14:35
Club Brugge Ready To Break Bank For Enoch Adu Kofi (http://spyghana.com/sports-news/football/club-brugge-ready-to-break-bank-for-enoch-adu-kofi/)

In het engels maar kort gezegd wil Club een speler genaamd Adu Khofi binnenhalen en ze willen hem 200.000 euro per maand betalen..

Weebl
26 mei 2012, 15:04
Zal wel kronen zijn he vriend ;)

Jepjep
26 mei 2012, 15:07
Meer als 2 miljoen per jaar :D no way jose

Weebl
26 mei 2012, 15:08
Zoals ik zei: dat zullen wel kronen zijn. En dan moogt ge delen door zeven. Zal wel zoiets zijn, àls er al iets van aan is :).

LaBuenaVida
26 mei 2012, 16:27
Kent er iemand hem?

waffel
26 mei 2012, 16:50
Nog e pintje mee gedronken gisteren, sympa gast, wel beetje van een zaag.

Neen, nog nooit van gehoord.

LaBuenaVida
26 mei 2012, 17:10

:D

Weebl
26 mei 2012, 17:13

Bij mij drinkt ij alleen maar koffie

Sportinggboy
26 mei 2012, 17:14

Khoop dat hij u getrakteerd heeft. Met 200.000 euro in de maand moet dat er toch af kunnen :D

waffel
26 mei 2012, 17:19

http://jpgdump.com/files/20983.png

Khoop dat hij u getrakteerd heeft. Met 200.000 euro in de maand moet dat er toch af kunnen :D

Had ik het geweten, ik had toch een vodka-redbull besteld ipv een pintje.

LaBuenaVida
26 mei 2012, 17:27

:rofl:

Jonas89
27 mei 2012, 11:38
sporza: Westerlo strikt Minne en wil Maertens (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/lagere_klassen/120527_minne_maertens_westerlo)

veel succes Stijn :niceone:

LaBuenaVida
27 mei 2012, 12:16
Thehe, de Maertens! Blijft mijn favo speler!
Heb hem trouwens vandaag gezien aan de kerk (zijn zoon doet z'n communie)

BleKKie
27 mei 2012, 12:35
Bicky :love:

LaBuenaVida
27 mei 2012, 13:39
Heb trouwens hier nog speelgoed van hem liggen toen em klein was, lol

sharpshot
27 mei 2012, 13:42
De laatste speler bij Club die nog openlijk kon zeggen dat hij "af en toe" een Bicky at met veel smaak. Nu kraken ze u keihard af en kunnen niet wachten tot na een match om er kritiek op te geven.

Ik gun Birger wel zijn plaats bij Westerlo, hopelijk dan volgend jaar weer in 1ste.

Zyklon
27 mei 2012, 21:23
Stef Wils naar Cercle Brugge. Geen idee wat zijn kwaliteiten zijn, iemand?

alexthefalex
27 mei 2012, 22:27

haha idd 2,5 milj. voor Akpala is een beetje teveel van het goeie

Zyklon
27 mei 2012, 23:04
Tom De Sutter zou naar Cercle willen terugkeren als hij een vijf jarig contract aangeboden krijgt.

Timmie
27 mei 2012, 23:09
2,5 miljoen voor Akpala veel? Dat vind ik totaal niet.
Oké, het ziet er niet altijd even mooi uit, maar hij heeft het afgelopen jaar toch heel wat goals gemaakt. Bovendien heeft hij ook heel wat geld gekost toen hij van Charleroi kwam. Komt nog eens bij dat hij nog redelijk 'jong' is.
Dus nee, 2,5 miljoen vind ik helemaal niet veel.

Rikkie
27 mei 2012, 23:14
Tom De Sutter zou naar Cercle willen terugkeren als hij een vijf jarig contract aangeboden krijgt.

bron?

grtz

Jepjep
27 mei 2012, 23:43
De sutter is te goed voor cercle, lijkt me maar een uit de duim gezogen gerucht.

The Black Mamba
28 mei 2012, 07:32
Goh hij heeft nu nog maar 1 jaar contract dus inleveren om bij Cercle een contract voor 5 jaar te tekenen lijkt mij nu ook geen domme zet van hem eigenlijk. Hij heeft paar jaar goed verdiend en zo is hij toch weer 5 jaar zeker. Bovendien een club waar hij graag was , succes had , hij woont nog steeds in Brugge.

Nog een jaar bij Anderlecht blijven en transfervrij vertrekken is toch ook een risico. Wie gaat er hem dan een 5 jaar contract geven na al die blessures en 2-3 seizoen zonder wedstrijden op niveau? Hij wil bovendien niet naar het buitenland omdat zijn vriendin graag in Brugge wil blijven wonen en werken.

Binnen een tweetal jaar pakt Bob Peeters hem dan wel mee naar Gent als Sollied daar weg is.

The Black Mamba
28 mei 2012, 07:36
Is het ook :)

The 6 Most Gigantic Everything in the History of War | Cracked.com (http://www.cracked.com/article_18629_the-6-most-gigantic-everything-in-history-war.html)

en ontopic
Taravel als vervanger van Felipe bij Standard | Voetbalnieuws | Voetbal België | Online voetbalnieuws : België en Internationaal (http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=53438)

Jawadde , stelt u voor da ge zo'n kogelke van ne Gustav op ou bakkes krijgt :/

http://i.crackedcdn.com/phpimages/article/9/7/8/25978.jpg?v=1

Weebl
28 mei 2012, 08:26
Dat De Sutter naar Cercle wil terugkeren is geen grote verrassing he. Hij was daar de held, moet niet bang zijn van de concurrentie daar en speelt vlak bij huis.
Maar als Anderlecht 2 miljoen wil vangen voor hem, kan Cercle zit dat veroorloven?
Bovendien is hij dikke vriendjes met Bob Peeters, dus dat kan ook veel betekenen.
Dit lijkt geen onlogische roddel, maar ik weet niet of Cercle hem nog kan betalen.

exo
28 mei 2012, 08:29
Wil Anderlecht 2 miljoen voor De Sutter? Dat is wel vrij veel voor een quasi geflopte speler met nog maar één jaar contract. (al ben ik wel fan van De Sutter, is gewoon vaak verkeerd uitgespeeld en heeft pech gehad met blessures)
Cercle kan dat nooit betalen en eigenlijk is Cercle te min voor hem. Een club als Gent of Standard zou ideaal zijn voor hem.

Weebl
28 mei 2012, 08:50
Dat wilden ze toch in de winterstop.. Zal nu wel niet zoveel minder zijn denk ik?

The Black Mamba
28 mei 2012, 09:07
Zal toch wel wat minder zijn , zeker aan Cercle. Ze vroegen in de winterstop aan concurrenten 2 miljoen. De Sutter moet nu of komende winter weg of hij loopt gratis naar een andere club.

Weebl
28 mei 2012, 09:14
Maar er zijn genoeg ploegen die hem willen he..

exo
28 mei 2012, 09:32
Op het RSCA forum gelezen dat Maarten Martens persoonlijk rond zou zijn met Anderlecht maar dat er eerst een uitgaande transfer moet gebeuren alvorens ze hem binnen halen.

Vedeco
28 mei 2012, 09:36
Op het RSCA forum gelezen dat Maarten Martens persoonlijk rond zou zijn met Anderlecht maar dat er eerst een uitgaande transfer moet gebeuren alvorens ze hem binnen halen.

Zou wel een ferme zet zijn!

exo
28 mei 2012, 09:42
Zeer zeker, blijft vooralsnog een gerucht omdat het gaat van iemand die het gehoord had van Martens zelf (of een verwant) op het U13 tornooi in Bassevelde, dat tornooi werd georganiseerd door de VZW Maarten Martens.

Sportinggboy
28 mei 2012, 10:20
In een exclusief interview met Voetbalprimeur heeft Maarten Martens nogmaals bevestigd dat hij graag zou terugkeren naar de ploeg waar het voor hem allemaal begon : Anderlecht. De voorbije weken werd in de pers echter geschreven dat hij te duur zou zijn voor RSCA, maar dat ontkent Martens : ' Ik te duur? Helemaal niet, en mijn salaris is ook niet buiten proportie.' Lijkt de transfer er dan toch nog aan te komen?

Gewoon halen, wat een versterking voor ons middenveld dan :love:

het interview : http://www.voetbalprimeur.be/site/nieuws/238589/Maarten_Martens_zegt_niet_nee_tegen_Belgi.html

BleKKie
28 mei 2012, 11:28
Allé dat die naar Anderlecht/België wil terugkomen, dat begrijp ik toch niet goed eigenlijk :crazy: - nu als hij dat wil, zo veel te beter voor Anderlecht natuurlijk.

Jepjep
28 mei 2012, 11:36
Jawadde , stelt u voor da ge zo'n kogelke van ne Gustav op ou bakkes krijgt :/

http://i.crackedcdn.com/phpimages/article/9/7/8/25978.jpg?v=1

Dat is toch dat war museum ofzo in Londen? Ben daar geweest onlangs en ik herken die foto daar precies van.

Brick Top
28 mei 2012, 11:45
Dat is toch dat war museum ofzo in Londen? Ben daar geweest onlangs en ik herken die foto daar precies van.

Jup, Imperial war museum.

Ontopic: Anderlecht kampioen!

Jepjep
28 mei 2012, 12:14
Elimane Coulibaly is nu van Beerschot - Nieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-05-28/elimane-coulibaly-is-nu-van-beerschot)

Dr. Sheldon Cooper
28 mei 2012, 12:27
Grappig dat die het kleinste budget van België gaan hebben maar dan wel zo'n transfers doen :/

fraaanche
28 mei 2012, 12:37
Grappig dat die het kleinste budget van België gaan hebben maar dan wel zo'n transfers doen :/

Beerschot heeft een budget van een kleine 10 miljoen euro. Het zou me verwonderen moest dat het kleinste zijn. Misschien hebt ge dat van dat kleinste budget eens gelezen in de krant, maar dat was een fabel.

In ieder geval niet het type speler dat hier goed gedijt.

Weebl
28 mei 2012, 12:38
Dikke transfer voor Beerschot!

wireke
28 mei 2012, 12:43

Dat heeft in HLN gestaan, en daarna is heel die mediastorm los gebarsten met 'rode kaarten' voor de pers die niet meer binnen mochten.

Niet moeilijk als ge een heel artikel in uw krant zet waar 0,00% waarheid in zit ;)

Dr. Sheldon Cooper
28 mei 2012, 12:46
Kan mij geen hol schelen hoor, Beerschot zit er echt wel niet warmpjes in

fraaanche
28 mei 2012, 12:54
Transfervrije speler he, dat zal Beerschot geen schatten gekost hebben voor een spits die toch 10 goalen maakt per seizoen en altijd weegt op een verdediging. Coulibaly koos waarschijnlijk voor dat contract van 3 jaar, wat me vrij uitzonderlijk lijkt voor een 32-jarige, dan moet het loon ook niet gigantisch zijn geweest om die te overtuigen.

En ik denk niet dat Mac Donald hier blijft, die past toch niet in het systeem van Koster. Die heeft hier net als De Decker nog een contract uit de tijd van de grote vaste lonen.

Hekje#
28 mei 2012, 13:09
Gaat e serieus goei ploegske worden den beerschot.

exo
28 mei 2012, 13:13
Beerschot is gewoonweg een leuke ploeg aan het samen stellen.

starspike
28 mei 2012, 13:36
Als ze nu nog Barda erbij zouden halen, wordt dat daar inderdaad wel stevig... Maar aan de andere kant gaat het wel semi verplicht zijn dan om PO I te halen.

GodLikeBE
28 mei 2012, 13:37
Beerschot POI volgend jaar!

Cpt. Kablammo
28 mei 2012, 13:56
Straks weer failliet!

Nee 't is daar echt FM11 precies. Coulibaly transfervrij oppikken, hier en daar een speler met een paar stiekeme topstats die ge in uw systeem kunt gebruiken ook transfervrij. :unsure:

Vedeco
28 mei 2012, 14:12
Standard volgens Sudpresse achter Taravel, De Ceulaer en Lepoint.
Ik denk dat het niet de laatste berichtgeving zal zijn die we deze zomer van Standard zullen mogen lezen. RD gaat zijn geld mogen bovenhalen.

Standard: contact avec Lokeren pour Taravel et De Ceulaer (http://www.sudinfo.be/423240/article/sports/foot-belge/standard/2012-05-26/standard-contact-avec-lokeren-pour-taravel-et-de-ceulaer)

Standard: Christophe Lepoint (La Gantoise) contacté (http://archives.sudpresse.be/standard-christophe-lepoint-la-gantoise-contacte_t-20120527-H3W0F5.html?queryand=standard&firstHit=0&when=-2&begYear=2012&begMonth=01&begDay=01&endYear=2012&endMonth=05&endDay=27&by=10&sort=datedesc&pos=3&all=4536&nav=1)

Rivfader
28 mei 2012, 14:17
Met De Ceulaer kun je niets fout doen!

fraaanche
28 mei 2012, 14:36
Als ze nu nog Barda erbij zouden halen, wordt dat daar inderdaad wel stevig...

²

Dat zou echt een toptransfer zijn. Coulibaly zie ik hier nog wel mislukken.

Vedeco
28 mei 2012, 19:47
Genk gaat de optie voor Bailly niet lichten. Dat wordt een contractbreuk of hij kan in de Duitse Regionalliga gaan klooien. Allé ervan uitgaande dat niemand die jongen wil overkopen uiteraard.

sporza: Racing Genk gaat niet voort met Bailly (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/120528_Genk_zonder_Bailly)

bluecadet3
28 mei 2012, 19:54
wat een soap die kerel

starspike
28 mei 2012, 20:10
Tja, tot een half jaar bij BMG was die gast top... Maar een levensstijl die die al jaren aanhoudt, haalt een mens altijd sowieso in. Goede beslissing van Genk! Dank voor de goede jaren Logan en we zullen doen alsof het laatste half jaar niet voorgevallen is.

Cpt. Kablammo
28 mei 2012, 20:14
Bailly, gaat waarschijnlijk naar een ploeg zoals Charleroi ofzo. Die kerel zijn carrière is toch ver voorbij, echt hoeveel goals die de laatste jaren heeft binnengelaten is hallucinant. En te denken dat ik 5 jaar geleden voor mijn tv met bewondering zag te kijken naar die kerel zijn talent.

Maar toen hij die goal van Drenthe op het EK binnenliet begon ik toch al een beetje te wantrouwen. :unsure:

Dillyracer
28 mei 2012, 21:09
Moet Leekens hem niet kopen voor zijn uitstraling?

Cerv.Be
28 mei 2012, 21:16
Beerschot is gewoonweg een leuke ploeg aan het samen stellen.
Idd, Koster gaat leuk materiaal krijgen.

LaBuenaVida
28 mei 2012, 21:26
Ik wil leuke transfers zien (Bij Brugge dan :p)

fraaanche
28 mei 2012, 22:01
Idd, Koster gaat leuk materiaal krijgen.

Zolang Mununga niet tekent is hier nog geen enkele deftige flankspeler.

BleKKie
28 mei 2012, 23:37
Moet Leekens hem niet kopen voor zijn uitstraling?

Liever niet :D
We hebben al een kutkeeper met Jorgacevic :unsure:

Lucian
29 mei 2012, 07:54
Zolang Mununga niet tekent is hier nog geen enkele deftige flankspeler.

en derna wel?

fraaanche
29 mei 2012, 08:48
en derna wel?

Cristiano Ronaldo had geen interesse in een avontuur bij Beerschot

Rikkie
29 mei 2012, 09:50
standard stelt vanmiddag rond 13 uur zijn nieuwe trainer voor.

Cerv.Be
29 mei 2012, 09:58
We hebben al een kutkeeper met Jorgacevic :unsure:
Niet overdrijven..

standard stelt vanmiddag rond 13 uur zijn nieuwe trainer voor.
Vercauteren waarschijnlijk? :)

Maxwell
29 mei 2012, 10:28
In de Italiaanse media wordt Michael Bradley geciteerd als opvolger van Lucas Biglia bij Anderlecht. Zijn manager ontkent dat Roma en Napoli opties zijn voor de Chievo-middenvelder, maar doet dat niet als Anderlecht genoemd wordt.

Als Anderlecht Bradley wil aantrekken, zal het wel serieus in de buidel moeten tasten. De ploegmaat van Sacha Kljestan bij Team USA zou zo'n 2,5 miljoen euro kosten.

Lucas Biglia wordt volgens de Italiaanse media dan weer genoemd bij Napoli.

Klopgeest
29 mei 2012, 10:43
Zevne zou naar Lommel United gaan

Booka Shade
29 mei 2012, 10:45
Serieus wat zenuwen voor 13u :p
Vercauteren lijkt me sterk daar hij niks meer van Standard had gehoord en ook niet voor half juni wou afkomen voor een gesprek.
Kan natuurlijk ook ter misleiding zijn.

Vedeco
29 mei 2012, 10:57
Bradley naar RSCA? Heeft alleszins leuke dingen laten zien in Gladbach maar het is toch een speciaal karakter. heeft ondanks zijn nog maar 25 jaar toch al een mooie carrière gehad.

Maxwell
29 mei 2012, 11:00
Lijkt mij wel te duur voor Anderlecht. Tenzij ze een Belgische trainer aannemen en dik cashen voor Mbokani / Suarez.

starspike
29 mei 2012, 11:03
De trainer zou volgens de RTBF Mircae Rednic zijn.

rico
29 mei 2012, 11:05
'Anderlecht neemt contact op met trainer Zola' - Lees nu op SoccerNews.NL (http://www.soccernews.nl/news/156444/Anderlecht_neemt_contact_op_met_trainer_Zola)

Zola dat zou ook nog een goeie coach zijn voor RSCA. maar hopen zeker...

Swagger
29 mei 2012, 11:08
Standard stelt straks nieuwe trainer voor - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120529_047)

ben is benieuwd

Karry98
29 mei 2012, 11:53
Serieus wat zenuwen voor 13u :p
Vercauteren lijkt me sterk daar hij niks meer van Standard had gehoord en ook niet voor half juni wou afkomen voor een gesprek.
Kan natuurlijk ook ter misleiding zijn.

Je bent niet alleen... Sinds bekend is dat Riga Standard zou verlaten, heb ik nog niets anders dan stress gehad. Ik heb echt angst voor de trainer die Duchatelet uit zijn hoed gaat toveren. Ik vrees net als jij ook een beetje voor vercauteren, maar ik geef de hoop toch nog niet op :D.

Ik heb nu meer stress dan voor mijn examen recht dat ik deze voormiddag heb afgelegd...

Philharmoniker
29 mei 2012, 11:54
Standard stelt straks nieuwe trainer voor - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120529_047)

ben is benieuwd

Glen de Boeck, ajjaaaaa :woohoo:

Booka Shade
29 mei 2012, 11:59
Je bent niet alleen... Sinds bekend is dat Riga Standard zou verlaten, heb ik nog niets anders dan stress gehad. Ik heb echt angst voor de trainer die Duchatelet uit zijn hoed gaat toveren. Ik vrees net als jij ook een beetje voor vercauteren, maar ik geef de hoop toch nog niet op :D.

Ik heb nu meer stress dan voor mijn examen recht dat ik deze voormiddag heb afgelegd...

hehe :p

We moeten een trainer hebben met ambitie, eentje die al iets heeft gepresteerd, aanzien heeft en discipline en vechtlust brengt in Standard.

Jepjep
29 mei 2012, 12:01
Ariël Jacobs voldoet aan zowat al je criteria.

Booka Shade
29 mei 2012, 12:02
Neen bedankt, geef mij maar Maes.

Karry98
29 mei 2012, 12:03
hehe :p

We moeten een trainer hebben met ambitie, eentje die al iets heeft gepresteerd, aanzien heeft en discipline en vechtlust brengt in Standard.

Dat is een feit! En als het straks één of andere halve gare zou blijken te zijn, spring ik in mijn auto en ga ik Duchatelet een mep verkopen.

Maar bon, laten we optimistisch zijn en afwachten. Ik heb de laatste dagen al zoveel namen gehoord dat het eender wie zou kunnen zijn.

Booka Shade
29 mei 2012, 12:32
Het zou om Ron Jans gaan..

mojojojo
29 mei 2012, 13:03
Ron Jans indeed, trainer van heerenveen. Raar dat Belgische topclubs genoegen nemen met Hollandse trainers van Hollandse semi toppers. Ken de man nu wel niet, maar 'k zie toch liever een meer spraakmakende naam bij onze topclubs. Met dat anderlecht ook naast het net moest vissen voor een relatief onbekende trainer van een eredivisie ploeg en nu standard dat er ene heeft, geeft dat precies de indruk dat onze topclubs het niveau van hun semi toppers zijn.

Vedeco
29 mei 2012, 13:04
Het zou om Ron Jans gaan..

sporza: Ron Jans wordt de nieuwe coach van Standard (http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/120529_standard_nieuwe_coach)

Geen slechte coach hé, leuke zet.
Speelde tot op het einde mee voor de titel met Heerenveen en Groningen heeft die echt groot gemaakt.

Jepjep
29 mei 2012, 13:06
Leuk, weer een Hollander erbij.
Allessinds meer ervaring als Riga. Maar spreekt diene wel Frans? Niet onbelangrijk lijkt me bij standard.

butcherken
29 mei 2012, 13:06
Kan die Frans? :D

iig een hele goeie trainer, hij heeft al 2 echte streekclubs getrained (Groningen en Heerenveen), lijkt me wel een goede keuze

Vedeco
29 mei 2012, 13:18
Maar hij tekent ook maar voor 1 seizoen, het is alsof ze er zelf niet al te zeker van zijn :p

J.Brown
29 mei 2012, 13:19
Kan maar beetje Frans. En krijgt maar een contract voor 1 jaar.

Vreemde keuze, maar hij lijkt wel een leuke trainer met fris en aanvallend voetbal te zijn. Hopelijk een goed huwlijk deze keer. Aan de reacties te zien op de Hollandse voetbalsites, lijkt hij wel geliefd te zijn.

Karry98
29 mei 2012, 13:31
Bon, ik ben toch redelijk opgelucht. Ik ken hem niet echt super goed, enkel van naam en resultaten, maar ik denk dat het toch wel iemand is die iets kan neerzetten/opbouwen. Maar, het had vooral veel erger gekund en dus ben ik toch tevreden.

Nu is mijn stress gelukkig weg.

Boukreev
29 mei 2012, 13:32
goeie trainer. had ik veel liever bij club gezien dan Leekens

Cerv.Be
29 mei 2012, 13:33
Lijkt een goede keuze op papier. :)

caoimhin
29 mei 2012, 13:35
Dat is een feit! En als het straks één of andere halve gare zou blijken te zijn, spring ik in mijn auto en ga ik Duchatelet een mep verkopen.

Mag jij wel al rijden? Of is '98 je geboortejaar niet? :D

Karry98
29 mei 2012, 13:40
Mag jij wel al rijden? Of is '98 je geboortejaar niet? :D

Dat vraagt iedereen mij nu :), heeft niets te maken met mijn geboortejaar. Mijn username is afgeleid van "kar 98". Een wapen uit WOII dat ik steeds gebruikte in de originele COD. Maar ik snap dat het verwarrend is.

Mijn geboortejaar is overigens '88, dus mag ik wel degelijk rijden hoor :D.

Hannibal
29 mei 2012, 13:49
Kan die Frans? :D

iig een hele goeie trainer, hij heeft al 2 echte streekclubs getrained (Groningen en Heerenveen), lijkt me wel een goede keuze
Ja hoor, ze noemen hem ook wel eens Ron Frans.

:unsure:

Ontopic: Leuke trainer, ik hoop dat we de trainer van RSCA binnenkort ook kennen en dat ik niet teleurgesteld zal worden. Met Ron Jans was ik bijvoorbeeld ook heel blij geweest.

Rikie
29 mei 2012, 13:51
Ik moet telkens denken aan Ronald Janssens :s

Hopen dat deze wat liever is.

Re@V0r
29 mei 2012, 14:19
Lijkt mij wel te duur voor Anderlecht. Tenzij ze een Belgische trainer aannemen en dik cashen voor Mbokani / Suarez.

ik ga er vanuit dat ze wel meer dan 2,5 miljoen zullen cashen voor Biglia... dus moeten ze ook niet gierig beginnen doen en weigeren om dat bedrag op tafel te leggen voor zo'n speler
als er topspelers vertrekken gaan er toch ook valabele vervangers in de plaats mogen komen

Swagger
29 mei 2012, 14:52
Opmerkelijke keuze!

Booka Shade
29 mei 2012, 14:54
Ik ben zeer tevreden met Jans, ken hem al een tijdje van bij Groningen en ook op de nederlandse sport-praatprogramma's gaf hij mij altijd een goede indruk.

Verrassende naam dus, maar ik heb er vertrouwen in. Zeker een verbetering tov Riga.

Dat vraagt iedereen mij nu :), heeft niets te maken met mijn geboortejaar. Mijn username is afgeleid van "kar 98". Een wapen uit WOII dat ik steeds gebruikte in de originele COD. Maar ik snap dat het verwarrend is.

Mijn geboortejaar is overigens '88, dus mag ik wel degelijk rijden hoor :D.

Off-topic: Ik speelde ook altijd met de kar98 op cod, tenzij ik ruski was, dan natuurlijk de "mosin nagant" oid :p

Muismat
29 mei 2012, 14:59
Leuk een hollander, altijd goed voor de competitie & voor Standard ook. Hoop dat RSCA ook een hollander pakt eig, zijn er eigenlijk geruchten over wie trainer kan worden daar?

exo
29 mei 2012, 15:32
Woordenwisseling Ron Jans en Louis van Gaal - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=MhUmnLZqqxA)

:bow:

Karry98
29 mei 2012, 15:38
Woordenwisseling Ron Jans en Louis van Gaal - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=MhUmnLZqqxA)

:bow:

Geweldig gewoon! Vooral de glimlach waarmee Jans spreekt vind ik fenomenaal. Hij windt zich niet op, zo moeten ze zijn!

En nu bij ons goed werk leveren en dan ben ik helemaal tevreden :).

Herr Doktor
29 mei 2012, 17:39
JF Gillet als vervanger van Bolat zou daar iets aan van kunnen zijn?

Zyklon
29 mei 2012, 17:43
Michael Uchebo tekent voor 2 jaar (met optie +1 jaar) bij Cercle Brugge:

Michael Uchebo The 6ft 7 Giant (Skills) +44 7958 404 400 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=JFjR2VHSLRk)

Vedeco
29 mei 2012, 17:59
Dat zal geen De Sutter worden dan.

Weebl
29 mei 2012, 18:02
De Sutter gaat nog even wachten tot na zijn vakantie om te beslissen, is nu op huwelijksreis :)

Dr. Sheldon Cooper
29 mei 2012, 18:02
Wat is Van Gaal toch een arrogante zak eigenlijk :p

Vedeco
29 mei 2012, 18:06
De Sutter gaat nog even wachten tot na zijn vakantie om te beslissen, is nu op huwelijksreis :)

Ik had hem altijd graag naar Gent zien komen maar voor meer dan een miljoen hoeft dat echt niet.

stormtrooper
29 mei 2012, 18:07
Ik had hem altijd graag naar Gent zien komen maar voor meer dan een miljoen hoeft dat echt niet.

De Sutter is geen optie, hij vraagt teveel salaris. De Lou gaat echt niet gans de salarisbalans omgooien voor 1 speler.

Niettemin zie ik wel nog iets bijkomen in de spits.

nog een leuk feitje: we oefenen tegen Tromso, ploeg van OMA :love:

caoimhin
29 mei 2012, 18:09

Het hoort hier eigenlijk niet (want een gerucht), maar ik heb opgevangen dat hij nog zeker een half jaar blijft (nieuwe trainer). Is er tegen nieuwjaar geen beterschap rond zijn situatie dan vertrekt hij.

Vedeco
29 mei 2012, 18:10
't is niet dat die nog veel recht heeft om zo'n salaris te eisen. Te nemen of te laten. OMA gewoon voor een jaar lenen tedju! :love:

Wilcao
29 mei 2012, 18:15
Goede keuze van Standard om Ron Jans te halen. Heeft het geweldig gedaan bij Groningen en nu bij Heerenveen.

J.Brown
29 mei 2012, 18:22
Ik ben benieuwd. Al goed dat we geen Jacobs of Heintje hebben binnengehaald. Ron Jans is mij echt totaal onbekend.

stormtrooper
29 mei 2012, 18:25
't is niet dat die nog veel recht heeft om zo'n salaris te eisen. Te nemen of te laten. OMA gewoon voor een jaar lenen tedju! :love:

Wat een plan :love:

Die zou hier nog steeds alles kapot heersen :cool: