PDA

Volledige versie bekijken : Voetbaltransferthread '12-'13: Binnenland (geen twitter-geruchten!)

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20

caoimhin
5 januari 2013, 11:59
Zou mij heel sterk verwonderen hoor. Als je eens kijkt wat grootverdieners bij ons verdienen.. (Rond 800k)

Vleminckx had zelfs 1 miljoen toch? Altijd zo gelezen.

Grappig hoe supporters elke transfer bekritiseren van hun 'rivalen'.

Had Anderlecht hier meer dan 2 miljoen voor gegeven had ik ook geklaagd. 3,5 miljoen is gewoon lachen :lol:

Cpt. Kablammo
5 januari 2013, 12:02
Ik denk niet dat Brugge 3,5 miljoen betaalt voor De Bock, maar alles over 1,5 is grof overbetaald. :')

Die jongen heeft zich amper bewezen en Brugge gooit met het jaarbudget van een tweedeklasser naar die kerel!

Brick Top
5 januari 2013, 12:10
Persoonlijk zou ik als Belgische club zijnde ver wegblijven van die zogenaamde Belgische 'talenten'. Zoiets kan goed uitdraaien, maar zoiets kan je ook erg zuur opbreken. Probleem is dat je vandaag de dag altijd veel te veel betaalt voor zo'n knakkers. Imo zou ik als Belgische club zijnde gewoon zwaar inzetten op jeugdopleiding etc. Op termijn rendeert zoiets nog het beste imo. Al ben je daar op korte termijn natuurlijk weinig mee. :p

Uiteraard bevestigen uitzonderingen de regel. Als je de kans krijgt om de tweede Messi weg te kapen bij een concurrent, dan kan je al is met een paar miljoen zwaaien. Maar anders lijkt het kosten/risico-plaatje mij zelden te kloppen.

NemesisBE
5 januari 2013, 12:10
Dat Verhaeghe maar met geld gooit :p Uiteindelijk verzwakken we rechtstreeks een PO1 tegenstander en zitten we niet dik in linksvoetige verdedigers.
Welkom Bockie :woohoo: al wil ik toch nog het officiële bericht op de Club-site afwachten!
Hij zal wel al op het vliegtuig naar Marbella zitten nu zeker?

Cerv.Be
5 januari 2013, 12:16
Wat loon zou die dan krijgen? Hij had bij RSCA bijna 800k kunnen verdienen. Brugge gaf hem een loon dat hij niet kon weerstaan ( en dus hoger ligt ). Volgens mij gaat dat dan over het miljoen zijn. Goed zot dan :D
n/o, maar daar geloof ik toch geen fluit van. :)

Didierke10
5 januari 2013, 12:22
Ik had De Bock wel graag naar RSCA zien komen met het oog op de toekomst. Een onmiddellijke versterking zie ik er zeker niet in. Maar toen ik dat bedrag zag ( 3,5 miljoen ) mogen ze hem hebben in Brugge. Voor dat geld hebben we Dieu gaan terug halen, wel iemand die meteen inzetbaar is en het verschil maakt :D

Maar wel iemand die op dat moment totaal gefaald heeft in het buitenland.
Wat niet wil zeggen dat die 3,5 miljoen euro echt wel veel geld is maar bon. Beter nen beloftevolle Belg dan een een onbekende Scandinaviër die dan ook nog eens door de mand valt zoals Almeback ofzo.

Tuninboy
5 januari 2013, 12:24
3.5 is veel geld. Maar De Bock heeft wel potentieel om wat te kunnen bereiken. Rustig & secuur voetballen is zijn ding. Ik zie er een Kompany in (op lange termijn) voor op de LB. Hij heeft nog heel wat groeimarge denk ik. Maar we zien wel, hopelijk valt hij niet door de boot & krijgt hij speelkansen.

LaBuenaVida
5 januari 2013, 12:25
Meh, veel geld of weinig. Interesseert mij geen hol. Verhaeghe heeft kluiten genoeg.
Dan liever 3,5mill voor een Belgisch talent dan een onbekende buitenlander.

|nfected
5 januari 2013, 12:37
Goeie transfer van Club, zon spelers moeten ze gaan halen. Denk dat veel mensen hem wat onderschatten hoor.

sharpshot
5 januari 2013, 12:40
Goeie transfer, die prijs die je er voor geeft maakt niets uit, zal enkel gebruikt worden om hem negatief te beoordelen als het even niet vlot loopt. Laat hem maar rustig opkomen zoals het best is voor hem.

caoimhin
5 januari 2013, 13:36
3.5 is veel geld. Maar De Bock heeft wel potentieel om wat te kunnen bereiken. Rustig & secuur voetballen is zijn ding. Ik zie er een Kompany in (op lange termijn) voor op de LB. Hij heeft nog heel wat groeimarge denk ik. Maar we zien wel, hopelijk valt hij niet door de boot & krijgt hij speelkansen.

Een Kompany? Even serieus blijven :lol:

En door de boot vallen?? Mand bedoel je :D

BleKKie
5 januari 2013, 13:51
Te veel betaald? Ja, maar het is een jonge Belg. Liever hem dan weer de zoveelste onbekende buitenlander die je waarschijnlijk voor minder geld koopt, maar even goed of slechter is. Als je het geld hebt, moet er niet over gezaagd worden hé.

Nu zitten we daar wel met 3 LB's :unsure: , terwijl het probleem duidelijk op de RB zit :(

LaBuenaVida
5 januari 2013, 14:17
Definitief is het nog niet hé ;)
Het heeft even op de site gestaan van Lokeren zelf, maar het is al weer weg (/verplaatst)

Ook dit twitter bericht bewijst het:

Renaat VandenBroucke ‏@Renaat_VDB
@KirstenWillem laat zich aftroeven door de traditionele media met het nieuws over De Bock :(

Kirsten ‏@KirstenWillem
@Renaat_VDB of hij communiceert enkel dingen die officieel zijn?

Voor zij die niet weten; Kirsten is onze conversation manager

Pols
5 januari 2013, 14:28
3,5 miljoen. Eerst zien en dan geloven. Het is slechts een gerucht lees ik op the internets.

Buysse is toch te licht, die vertrekt eind dit seizoen. En De Bock kan ook centraal, waar we ook iemand nodig hebben. Eind van het seizoen zal er wel een RB komen. Nu zal het met Hogli & Hoefkens te doen zijn.

Ik lees trouwens bedragen tussen de 2 miljoen en de 3,5 miljoen. Conclusie: ze smijten er met hun klak naar en hebben eigenlijk geen flauw benul
Het staat zowel in HLN als Het Nieuwsblad, dat is geen gerucht meer van op internet. Het bedrag circuleert tussen 2,5 en 3 miljoen, daar komt nog eens tekengeld bij en eventuele vergoeding voor een makelaar/makelaars bij. Kortom, het totaalbedrag ligt rond de 3,5 miljoen, het zal zoiets zijn.

Als Lokeren vorig seizoen een bod heeft geweigerd van 2,5 miljoen, gaat het plots niet beduidend lager liggen natuurlijk.

Jepjep
5 januari 2013, 14:41
Definitief is het nog niet hé ;)
Het heeft even op de site gestaan van Lokeren zelf, maar het is al weer weg (/verplaatst)

Ook dit twitter bericht bewijst het:

Voor zij die niet weten; Kirsten is onze conversation manager

Wat een klootzak die Renaat Vandenbroucke.

Gavin
5 januari 2013, 14:45
Toch altijd hetzelfde bij zulke transfers hier he. :lol:

Als Anderlecht hem gekocht had voor dat bedrag, kon ge de posts mooi omkeren. Triestige bende.

edraket
5 januari 2013, 14:46
Bockie is een baas, zal pijn doen om hem op die akker te zien spelen.
Uiteraard elke cent waard, al vind ik het nogal raar om hem te kopen en dan centraal te gaan zetten. Zijn geniale voorzet wordt zo wel niet echt uitgespeeld, zeker met Vleminckx die dan nog eens weg is.
Zijn tackels zijn om van te smullen, ik ga hem missen :(

TazzDeMazz
5 januari 2013, 14:56
Toch altijd hetzelfde bij zulke transfers hier he. :lol:

Als Anderlecht hem gekocht had voor dat bedrag, kon ge de posts mooi omkeren. Triestige bende.

²

Kon al niet wachten om hier te lezen dat malanda een middelmatige speler is moest hij naar club of een andere ploeg gaan.

@edraket: Er komt dus wel een nieuw veld é. Het is niet omdat het tijdens de winter verschrikkelijk gesteld is met ons veld dat het altijd een akker is.

edraket
5 januari 2013, 14:58
Het blijft een akker, want jullie zijn boeren :tongue:
Nuja, Bockie heeft wel de kop om voor Brugge te spelen, het is hem gegund. Sowieso zwaar cashen, want zijn looneisen waren bij Lokeren al serieus de moeite, genre 500k tekengeld vragen voor nieuw contract.

BleKKie
5 januari 2013, 14:59
3,5 miljoen. Eerst zien en dan geloven. Het is slechts een gerucht lees ik op the internets.

Buysse is toch te licht, die vertrekt eind dit seizoen. En De Bock kan ook centraal, waar we ook iemand nodig hebben. Eind van het seizoen zal er wel een RB komen. Nu zal het met Hogli & Hoefkens te doen zijn.

Ik lees trouwens bedragen tussen de 2 miljoen en de 3,5 miljoen. Conclusie: ze smijten er met hun klak naar en hebben eigenlijk geen flauw benul

Hogli zouden ze anders ook willen verpatsen deze winter. Tenzij ze vol voor Meunier gaan op de RB, wat ik niet zo'n strak plan zou vinden.

sharpshot
5 januari 2013, 15:24
Het staat zowel in HLN als Het Nieuwsblad.

Goeie referentie zeg.
Vooral omdat beide redacties totaal niets van elkaar afweten hé.

Van het bedrag zullen wij nooit iets weten, dat zal wel zo afgesproken zijn. Wat iedereen nu doet is gissen.

Weebl
5 januari 2013, 15:27
Nee, dat ze dan een echte RB kopen. Pfft, op de duur zou je het nog spijtig vinden dat ze Marcos bij het huisvuil gezet hebben.

Vond ik toen al heel spijtig. Was sowieso de betere van Hoefkens.

BleKKie
5 januari 2013, 15:35
Vond ik toen al heel spijtig. Was sowieso de betere van Hoefkens.

Idd, we doen gewoon de beste RB van de 3 weg omdat hij "niet genoeg" is of "niet in aanmerking komt om te spelen" :lol:

Svartálfar
5 januari 2013, 15:37
Marcos wou zelf weg

Weebl
5 januari 2013, 15:39
Omdat em nie speelde aja...

sharpshot
5 januari 2013, 15:40
was ook gewoon niet goed genoeg. Op niveau niet meer dan Hoefkens/Hogli.

Jepjep
5 januari 2013, 15:49
was ook gewoon niet goed genoeg. Op niveau niet meer dan Hoefkens/Hogli.

Op niveau altijd beter dan Hoefkens, niet dat dat moeilijk is maar toch.

Fella
5 januari 2013, 16:08
Dury neemt twee Senegalese aanwinsten mee op stage - VoetbalNieuws.be (http://www.voetbalnieuws.be/news/48695/Dury_neemt_twee_Senegalese_aanwinsten_mee_op_stage )

Onbekenden weliswaar, maar het is niet dat we echt versterking nodig hebben.

Wilcao
5 januari 2013, 16:12
²

Kon al niet wachten om hier te lezen dat malanda een middelmatige speler is moest hij naar club of een andere ploeg gaan

Niet hypocriet gaan doen he. Als Anderlecht dit had gedaan waren er vast wel reacties gekomen van het "Brugge-kamp". Het werkt gewoon in beide richtingen en de ene groep is niet heiliger dan de andere.

Pols
5 januari 2013, 16:17
Goeie referentie zeg.
.

"Geruchten op the internets" associeer ik anders wel met gewoon loze roddels op forums. Het staat in de 2 grootste sportkranten, voor wat het waard is.

Details en de exacte prijs zal niemand weten, maar gaan weglachen dat het meer dan 2,5 miljoen is ''omdat dat geruchten zijn'' is ook naïef. Lokeren heeft vorig seizoen een bod van 2,5 miljoen van Brugge naast zich neergelegd, dan gaa ze nu De Bock niet gehaald hebben voor minder. En daar komt nu nog tekengeld voor De Bock zelf bij, dan is zo'n 3,5 miljoen alvast te rechtvaardigen.

Romelus
5 januari 2013, 16:26
Te veel betaald? Ja, maar het is een jonge Belg. Liever hem dan weer de zoveelste onbekende buitenlander die je waarschijnlijk voor minder geld koopt, maar even goed of slechter is. Als je het geld hebt, moet er niet over gezaagd worden hé.

Nu zitten we daar wel met 3 LB's :unsure: , terwijl het probleem duidelijk op de RB zit :(

Inderdaad vind ik ook. Goeie speler, dat zeker. En een jonge Belg, dat is ook leuk en handig.

Maar we hebben Stenman op die positie en dat is net een van de weinigen in de basis waar geen discussie over bestaat. Ik vind het op zich geen slimme aankoop omdat we hem niet nodig hebben. Centraal moet ik het nog zien, maar hij mag me verrassen. Zou goed zijn om de Almebacks en de Larsens van deze wereld buiten te zwieren.

Voordeel van de twijfel, maar ik had liever 3,5 miljoen gezien voor een RB.

TazzDeMazz
5 januari 2013, 16:43
Niet hypocriet gaan doen he. Als Anderlecht dit had gedaan waren er vast wel reacties gekomen van het "Brugge-kamp". Het werkt gewoon in beide richtingen en de ene groep is niet heiliger dan de andere.

Dat zeg ik toch?

Kon al niet wachten om hier te lezen dat malanda een middelmatige speler is moest hij naar club of een andere ploeg gaan

Cpt. Kablammo
5 januari 2013, 16:55
Larsen speelt ook is één slechte match en Volderke staat al klaar om hem buiten te zwieren. :D

Wilcao
5 januari 2013, 16:58
Dat zeg ik toch?

Dan heb je verkeerd begrepen. My bad.

sharpshot
5 januari 2013, 16:59
Hij zal te weinig slachtoffers hebben om zwart te maken.

Romelus
5 januari 2013, 17:06
Larsen speelt ook is één slechte match en Volderke staat al klaar om hem buiten te zwieren. :D

Die speelde een paar goeie matchen en iedereen vond hem supergoed. Ik moest hem toen al niet hebben en nu al helemaal niet meer. Er straalt zo weinig vertrouwen uit, precies of Club dat soort verdedigers aantrekt.
Heb jij Kouyate trouwens al 1 wedstrijd gelijk Larsen zien spelen dit jaar? Ik dacht het niet.

Cpt. Kablammo
5 januari 2013, 17:11
Ik heb Kouyate ook één wedstrijdje streken zien uithalen dit seizoen, dat kunnen de Anderlechtfans hier ook wel beamen!

Rikie
5 januari 2013, 17:13
Maar toen stonden we wel al 2/3-0 voor. :unsure:

The Black Mamba
5 januari 2013, 17:13
De Bock naar Brugge :(

Duur maar zijn geld waard vind ik. Ik heb De Bock altijd een veel groter talent gevonden dan Tshimanga.

Vedeco
5 januari 2013, 17:17
Odoi is zeker welkom in Gent, maar nu ze in Lokeren de pot met goud hebben gekregen :(

Kenneke10
5 januari 2013, 17:30
Gent heeft toch ook al eens een pot goud gekregen van zenit voor lombaerts ( wat op die moment ook veel was ).

Hij bewijst nu wel dat hij het waard is.

Swagger
5 januari 2013, 17:38
Amai, 3,5 miljoen neertellen voor De Bock. Wie is er nu de slimste? Club Brugge (Verhaegen) die opnieuw in de buidel tast, of Lokeren/RSCA? Alleszins slim de prijs opgedreven lijkt mij. Lokeren en De Bock zijn de winnaars!

Nu goed, ik zie De Bock ook meer passen bij Brugge, lijkt mij meer een jongen te zijn die zich in zo'n ploeg kan aarden. Ben nog niet onder de indruk van zijn kwaliteiten (ik heb dat gisteren trouwens ook al gezegd), maar het is aan hem om het tegendeel te bewijzen.

Rubmifer
5 januari 2013, 17:40
Die speelde een paar goeie matchen en iedereen vond hem supergoed. Ik moest hem toen al niet hebben en nu al helemaal niet meer. Er straalt zo weinig vertrouwen uit, precies of Club dat soort verdedigers aantrekt.
Heb jij Kouyate trouwens al 1 wedstrijd gelijk Larsen zien spelen dit jaar? Ik dacht het niet.

Larssen speelt 1 slechte wedstrijd na dat hij voor de rest goede matches speelde, en je moet hem al meteen niet meer hebben. :lol: Dat jij jezelf met momenten nog Club supporter noemt. Tegenwoordig heb je over niemand buiten Blondel nog iets goed te zeggen.

NemesisBE
5 januari 2013, 17:41
Larssen en geen vertrouwen :lol: Ge moet het niet zotter bedenken of Volderke is er weer! Zit ge ergens anders te fladderen met uw gedachten jongen? :p
Als Club speelt met Larssen en Donk heb ik het gevoel dat er achteraan niet te veel zal weggegeven worden. Dat was met Almebäck en/of Jordi wel wat anders :]
Waarschijnlijk heb je ook de match van Kouyaté op Mechelen niet gezien dan.

En dat je Stenman als onbetwiste titularis ziet, verbaast me. Voor de weinige matchen dit seizoen die hij al gespeeld heeft, kon hij me absoluut nog niet bekoren. Heeft totaal niet de aanvallende ingesteldheid als onder Daum en verdedigend laat hij veel te vaak nog de man in z'n rug lopen.
Voorlopig vind ik Buysse beter dan Stenman. Maar zijn niveau zal nog wel beter worden zeker?

Bockie :applause:

Dr. Sheldon Cooper
5 januari 2013, 17:49
Mja, om eerlijk te zijn, hoe Larsen reageerde in die match tegen Standard was echt eigenaardig. Niks lukte en je zag echt de schrik in zijn ogen elke keer die een bal kreeg of als er een corner kwam. Nuja, ik blijf wel fan in ieder geval maar was raar om te zien voor zo'n bonk van een kerel.

Rubmifer
5 januari 2013, 17:56
Mja, om eerlijk te zijn, hoe Larsen reageerde in die match tegen Standard was echt eigenaardig. Niks lukte en je zag echt de schrik in zijn ogen elke keer die een bal kreeg of als er een corner kwam. Nuja, ik blijf wel fan in ieder geval maar was raar om te zien voor zo'n bonk van een kerel.

Kan nu eenmaal eens gebeuren. Moet natuurlijk niet elke week gebeuren, maar zulke wedstrijden zal elke speler wel eens hebben. Om dat nu al meteen toe te wijzen aan een gebrek aan vertrouwen is gewoon belachelijk.

Dr. Sheldon Cooper
5 januari 2013, 17:57
Nee dat zeg ik niet, zou spijtig zijn moest hij geen vertrouwen maar hebben na 1 zwakke match. Was tenslotte ook nog niet lang terug uit blessure op die moment.

Rubmifer
5 januari 2013, 18:04
Nee dat zeg ik niet, zou spijtig zijn moest hij geen vertrouwen maar hebben na 1 zwakke match. Was tenslotte ook nog niet lang terug uit blessure op die moment.

Was ook gewoon naar Volder gericht, niet naar u. :p (ondanks dat ik u quote. :unsure:)

Re@V0r
5 januari 2013, 18:12
RSC Anderlecht wil snel van een aantal overtollige spelers af. Bedi Mbenza en Denis Odoi zijn twee spelers die andere oorden mogen opzoeken. Voor beide spelers is er interesse.

Mbenza was al in Tunesië om er te praten met Club Africain. Ook zijn ex-club TP Mazembe toont interesse. Voor Odoi is er dan weer interesse van AA Gent, Sporting Lokeren en sc Heerenveen, dat momenteel Lukas Marecek huurt van de Brusselaars. Cercle Brugge is geen optie meer.

Beide spelers komen dit seizoen amper aan de bak. Mbenza speelde dit seizoen amper dertien minuten voor Anderlecht. Hij behoort al maanden niet meer tot de selectie. Ook Odoi speelt zelden. Hij begon het seizoen als titularis, maar moest nadien zijn plaats afstaan aan Guillaume Gillet. Sindsdien haalde hij hoogstens een plaatsje op de bank.

Dat ze die Mbenza dan een contract gaven in toch onbegrijpelijk :)

kwist ni eens dat Marecek nog bij anderlecht zat officieel :p
was toch ook zo'n beloftevolle middenvelder...?

kdacht dat Bedi terug naar Mazembe was trouwens, blijkbaar niet dus
ksnap dan persoonlijk ook ni waarom ze die gehouden hebben deze zomer... Patou speelde de meeste minuten van de 2 en mocht direct vertrekken, terwijl Bedi amper gespeeld had en een contract kreeg :wtf:

Kenneke10
5 januari 2013, 18:22
Die match op standard was gewoon zwak van larsen, voor de rest lijkt die toch wel een goede CV heeft hier ook nog niet lang kunnen spelen zonder blessure.

Wat Club betreft een goede RB mag echt wel eens komen hoefkens zijn mentaliteit is top maar daar stopt het ook, we hebben er veel aan gehad maar zijn tijd is gekomen.

Rikie
5 januari 2013, 18:43
Verboom blijkbaar ook definitief van Zulte. Je zal zien, binnen een paar jaar gaat die voor een pak geld naar het buitenland.
Soms snap ik dat bestuur echt niet. Talentvolle back uit de eigen jeugd voor een peulschil laten gaan, en dan achter De Bock zitten. :lol:

Drew
5 januari 2013, 18:50
Verboom blijkbaar ook definitief van Zulte. Je zal zien, binnen een paar jaar gaat die voor een pak geld naar het buitenland.
Soms snap ik dat bestuur echt niet. Talentvolle back uit de eigen jeugd voor een peulschil laten gaan, en dan achter De Bock zitten. :lol:
Heeft blijkbaar wel dezelfde agent als Malanda. :unsure:

Kenneke10
5 januari 2013, 20:04
Club zou wel eens met een officieel bericht mogen komen ivm De Bock, ofwel wachten ze om er opeens twee voor te stellen aan de pers.

Jonas89
5 januari 2013, 20:17
Iemand die Italiaans kan ?

http://www.calcissimo.com/it/tutte-le-notizie/item/5949-esclusiva-udinese-in-arrivo-malanda?Itemid=102#.UOhKVuTAd2A

Jepjep
5 januari 2013, 20:19
Volgens mij heeft het met Malanda en Udinese te maken.

Jonas89
5 januari 2013, 20:22
Idd, niet veel goeds dat artikel. Het enige dat ik begrijp is arrivo :p heb geen zin voor google translate :p

Jepjep
5 januari 2013, 20:25
Idd, niet veel goeds dat artikel. Het enige dat ik begrijp is arrivo :p heb geen zin voor google translate :p

Wel goed dat er zo veel ploegen geïnteresseerd zijn, jullie gaan er toch een aardige stuiver aan verdienen.

Jonas89
5 januari 2013, 20:28
Wel goed dat er zo veel ploegen geïnteresseerd zijn, jullie gaan er toch een aardige stuiver aan verdienen.

Ja dat wel, maar we doen nog mee aan PO 1. Wil er niet belachelijk gemaakt worden als we geen enkele match winnen. Het blijft natuurlijk maar 1 speler, maar is toch een bepalende speler. Geen directe vervanger in de ploeg...

Vedeco
5 januari 2013, 20:31
Er zit hier iemand bij mij die Italiaans kan en die meent dat het artikel zegt dat de deal met Malanda zo goed als rond is en dat hij volgende week kan aansluiten bij de club.

Vedeco
5 januari 2013, 20:32
Hij is gaan vliegen.

Jonas89
5 januari 2013, 20:35
Ik vraag me dan af waarom hij dan meegaat op stage?? Het blijft afwachten...

Rubmifer
5 januari 2013, 20:37
Transfer van De Bock zou nog niet helemaal zeker zijn. Waar heb ik dat verhaaltje nog gehoord? :lol:

Rikie
5 januari 2013, 20:42
Malanda al na een half jaar weg uit België? :sad:

Transfer van De Bock zou nog niet helemaal zeker zijn. Waar heb ik dat verhaaltje nog gehoord? :lol:

Waar dan?

Rubmifer
5 januari 2013, 20:46
Malanda al na een half jaar weg uit België? :sad:

Waar dan?

Henriksen vorige winter, die pool dat ons stadion te lelijk vond, en ik denk dat ik nog iemand vergeet.

-Steve-
5 januari 2013, 20:46
De transfer van De Bock doet mij zo hard aan die van Sterchele denken. Gaan kijken op het oefencomplex van RSCA en een paar dagen later tekenen bij FCB voor meer geld.

edraket
5 januari 2013, 20:59
Schermafbeelding 2013-01-04 om 22.40.30.png (http://cl.ly/image/031p103N2y3b)

Van gisterenavond. Boeckx :rofl:

Jepjep
5 januari 2013, 21:01
Henriksen vorige winter, die pool dat ons stadion te lelijk vond, en ik denk dat ik nog iemand vergeet.

Noor!

En malanda nu al naar het buitenland zou wel erg snel zijn.

Jonas89
5 januari 2013, 21:02
Blijft maar een gerucht, niet officieel

Kenneke10
5 januari 2013, 21:23
De transfer van De Bock doet mij zo hard aan die van Sterchele denken. Gaan kijken op het oefencomplex van RSCA en een paar dagen later tekenen bij FCB voor meer geld.

Of Mido in den van gent naar ajax, dag voordien stond hij aan het stadion van rsca met shirt met zijne naam op.

-Steve-
5 januari 2013, 21:43
Of Mido in den van gent naar ajax, dag voordien stond hij aan het stadion van rsca met shirt met zijne naam op.

Just. :')

Echt geen respect voor zo een gasten eigenlijk.

Cerv.Be
5 januari 2013, 22:56
Staat nu op de Club website.

Laurens De Bock tekent tot 2017 bij Club Brugge - Nieuws - Club Brugge (http://clubbrugge.be/nl/nieuws/13041/laurens-de-bock-tekent-tot-2017-bij-club-brugge)

Pols
5 januari 2013, 22:58
Ze zullen meer kansen aan Lukaku willen geven zeker? Anderlecht zit met Safari, Deschacht en Lukaku op de bank, Verboom zou hier toch maar x aantal jaren op de bank zitten.

En De Bock zou mij eerder gehaald worden als centrale verdediger, gezien Anderlecht (mits vertrek van Juhasz en Wasilewski) zeker niet breed zit. Maar daar zitten dan weer jongeren als Heylen en vooral Mbemba die hun kans zullen grijpen. Ik snap de piste De Bock ook niet, zeker gezien de LB absoluut geen prioriteit is (in tegenstelling tot de RB en een middenvelder).

Rubmifer
5 januari 2013, 22:59
Ze zullen meer kansen aan Lukaku willen geven zeker? Anderlecht zit met Safari, Deschacht en Lukaku op de bank, Verboom zou hier toch maar x aantal jaren op de bank zitten.

En De Bock zou mij eerder gehaald worden als centrale verdediger, gezien Anderlecht (mits vertrek van Juhasz en Wasilewski) zeker niet breed zit. Maar daar zitten dan weer jongeren als Heylen en vooral Mbemba die hun kans zullen grijpen. Ik snap de piste De Bock ook niet, zeker gezien de LB absoluut geen prioriteit is (in tegenstelling tot de RB en een middenvelder).

Geen idee of het effectief zo is maar ik lees vaak dat De Bock oorspronkelijk een CV is/was maar omgeschoold is naar een LB.

Anyway, leuk om te lezen dat het eindelijk officieel is. :)

TheRedDevils
5 januari 2013, 23:05
Staat nu op de Club website.

Laurens De Bock tekent tot 2017 bij Club Brugge - Nieuws - Club Brugge (http://clubbrugge.be/nl/nieuws/13041/laurens-de-bock-tekent-tot-2017-bij-club-brugge)

Mooi zo! Nu een rechtsback aub :p
En nog een vervanger voor Vlemme. Liefst iets goedkoper en beter.

Rubmifer
5 januari 2013, 23:07
Mooi zo! Nu een rechtsback aub :p
En nog een vervanger voor Vlemme. Liefst iets goedkoper en beter.

Bakenga terughalen? :unsure:

BleKKie
5 januari 2013, 23:10
Bakenga terughalen? :unsure:

Zou dat eigenlijk zomaar kunnen? (in de veronderstelling dat ze hem terug zouden willen)
Allé, als er geen clausule in het contract staat van: "we mogen hem terug halen wanneer we willen of bij de volgende transferperiode mogen we hem terug komen halen", dan kan Club niets doen waarschijnlijk? Of hoe zit dat met zo'n huurcontracten?

Nu is het zeker van De Bock, lijkt eerder voor de LCV te zijn als ik het zo lees.

LaBuenaVida
5 januari 2013, 23:10
Mooi :)
En nu Malanda :p

http://clubbrugge.be/uploads/cache/full_width/uploads/media/kunstmaan_media_image/50e8a03da962e.jpg

Fella
5 januari 2013, 23:20
Laat Malanda maar bij Waregem :(.

Jack Wilshere
5 januari 2013, 23:21
Proficiat aan de Club supp’s maar voor zowel Club als Anderlecht, IMO, een speler die beide ploegen niet nodig hadden voor die prijs.
Bij Anderlecht zit je met een Safari die ik niet lager inschat (De Bock is natuurlijk wel jonger) en Lukaku en bij Club heb je een Stenman, een halve cultheld en Buysse. (over die laatste zijn kwaliteiten heb ik wel geen zicht)

sharpshot
5 januari 2013, 23:22
Zou dat eigenlijk zomaar kunnen? (in de veronderstelling dat ze hem terug zouden willen)
Allé, als er geen clausule in het contract staat van: "we mogen hem terug halen wanneer we willen of bij de volgende transferperiode mogen we hem terug komen halen", dan kan Club niets doen waarschijnlijk? Of hoe zit dat met zo'n huurcontracten?

Nu is het zeker van De Bock, lijkt eerder voor de LCV te zijn als ik het zo lees.

tuurlijk kan dat, indien het niet in contract staat kan je nog altijd "minnelijke" schikking doen ofcourse. Wat wel dwaas zou zijn.

NemesisBE
5 januari 2013, 23:24
Lepoint is ook terug nr Gent he, in ruil voor 2 pietlulletjes.
We kunnen Cercle mss Høgli en Buysse geven. Hoeven ze Evens en Cornelis al nimmer op te stellen.

sharpshot
5 januari 2013, 23:25
Högli of Buysse alleen al zou teveel zijn als ruil. Je kan hen mss een andere belofte geven.

Pols
5 januari 2013, 23:27
Lepoint is ook terug nr Gent he, in ruil voor 2 pietlulletjes.
We kunnen Cercle mss Høgli en Buysse geven. Hoeven ze Evens en Cornelis al nimmer op te stellen.
Dat kan, maar dat kan vooral gepaard gaan met boetes. WB maakt daar nu geen zaak van gezien ze 2 kwalitatieve spelers terugkrijgen, maar ik zie Cercle Bakenga niet zo makkelijk afstaan. Of ze er daadwerkelijk hun veto tegen kunnen stellen is een andere zaak, maar zoiets brengt kosten en boetes met zich mee (tenzij effectief in het contract staat dat hij vroegtijdig kan worden opgeëist).

Rubmifer
5 januari 2013, 23:28
Proficiat aan de Club supp’s maar voor zowel Club als Anderlecht, IMO, een speler die beide ploegen niet nodig hadden voor die prijs.
Bij Anderlecht zit je met een Safari die ik niet lager inschat (De Bock is natuurlijk wel jonger) en Lukaku en bij Club heb je een Stenman, een halve cultheld en Buysse. (over die laatste zijn kwaliteiten heb ik wel geen zicht)

Buysse zou bij Club nooit meer dan een backup mogen zijn. Stenman is nog niet helemaal op niveau en is ook toch wel vrij blessure gevoelig. Iemand als De Bock kunnen we zeker goed gebruiken.

Maar hoe zit dat nu eigenlijk? Kan je De Bock ook uitspelen als LCB of is dat een zuivere LB?

NemesisBE
5 januari 2013, 23:34
Dat kan, maar dat kan vooral gepaard gaan met boetes. WB maakt daar nu geen zaak van gezien ze 2 kwalitatieve spelers terugkrijgen, maar ik zie Cercle Bakenga niet zo makkelijk afstaan. Of ze er daadwerkelijk hun veto tegen kunnen stellen is een andere zaak, maar zoiets brengt kosten en boetes met zich mee (tenzij effectief in het contract staat dat hij vroegtijdig kan worden opgeëist).

Als Cercle enkel (deels) het loon betaalt van Bakenga, kan ie zonder boe of ba teruggeroepen worden. 't Is pas als Cercle ook nog eens een bedrag aan Club betaalde voor Bakenga te mogen huren, naast het loon, dat er problemen kunnen ontstaan.

caoimhin
5 januari 2013, 23:46
Ben wel benieuwd naar de periode wanneer Donck, Larssen, Stenman en De Bock fit gaan zijn. Stenman wordt toch alom geprezen door de Club supporters? Is voor ploegen van Belgisch niveau echt moeilijk, volwaardige vervangers hebben. Bik Barcelona kan je daar als speler beter aanvaarden denk ik, maar hier willen ze weg na 3x op de bank te zitten.

puni
5 januari 2013, 23:50
Als Cercle enkel (deels) het loon betaalt van Bakenga, kan ie zonder boe of ba teruggeroepen worden. 't Is pas als Cercle ook nog eens een bedrag aan Club betaalde voor Bakenga te mogen huren, naast het loon, dat er problemen kunnen ontstaan.

Normaal kan die alleen maar teruggeroepen worden als dat in het contract opgenomen is, huurbedrag of geen huurbedrag. Maar als de speler zelf ook terug wilt, hebt ge meestal niet echt veel keuze als huurploeg.

Nu, dat laatste zie ik ook niet echt gebeuren. Waarom zou Bakenga nu terugkeren om toch maar derde keus te zijn na Bacca en Tchité? Die moet op zijn leeftijd vooral spelen, en die kans is nog altijd het grootst bij Cercle.

Kenneke10
6 januari 2013, 00:03
Denk dat elk huurcontract anders is, iemand zomaar terug halen denk niet dat dit kan .

Met wederzijdse toestemming wellicht wel, Vydra die Club vorig jaar huurde is ook terug gegaan naar italie.

Wijsheid
6 januari 2013, 00:03
Voor dat bedrag kan De Bock alleen maar falen. Zwaar overroepen speler.

Cerv.Be
6 januari 2013, 00:07
De club die een speler huurt kan hem makkelijk terugsturen, de moederclub kan dit alleen maar doen indien opgenomen is in het contract.

Kenneke10
6 januari 2013, 00:11
Of zoals gent twee spelers in ruil geven :) en een mooi gebaar van beveren dat ze lepoint terug laten gaan.

Swagger
6 januari 2013, 00:36

Mee eens, voor rsca is een LB geen prioriteit.

BleKKie
6 januari 2013, 01:04
Dat het via een "minnelijke schikking" kon was wel obvious.
Ik vroeg me gewoon af wat er in zo'n "standaard" huurcontract stond inzake terughalen van een speler en wanneer ... tenslotte is hij nog altijd eigendom van Club.

Kily_G
6 januari 2013, 01:06
Het hoogste bod dat RSCA voor De Bock heeft gedaan is 2,7mil + Odoi, wat te weinig was voor Lambrecht.
3,5 was echt het minimum bedrag.
Het contract dat Anderlecht hem gaf was ook niet speciaal, nog een teken dat hij niet zo prioritair was. (+ HVH deed de transfer niet maar Roger was de man om te bemiddelen).
Zijn ouders zijn de reden dat hij niet naar Engeland wou gaan + een ploeg die kan zakken is ook niet echt zijn ambitie.

En over Verboom: die is ideaal voor een subtopper maar in RSCA zou die echt geen basisplaats halen. Daarom dat ze hem ook laten gaan.

Bakenga: Zie het nut niet van hem terug te halen, ok bij cercle speelt hij op niveau maar voor constant onder hoge verwachten bij Brugge te spelen, daartoe zie ik hem nog niet in staat. Het heeft geen nut om iemand na paar maand terug te halen omdat hij goed bezig is tijdens een uitleenbeurt. Kan evengoed bij FCB na 2 weken terug 5 maand op de bank zitten. En het is ook de vraag of hij zelf nu terug wilt, denk wel dat hij hem goed in zijn sas voelt bij Cercle

Gavin
6 januari 2013, 01:17
Ik had hem liever bij Anderlecht gezien voor de Rode Duivels. Aangezien dat onze LB zou moeten worden lijkt Anderlecht me veel stabieler om hem te laten ontwikkelen. Nu, het kan vlug keren in voetbal uiteraard maar Brugge lijkt toch meer op een duiventil dan een goede en stabiele ploeg en in de zomer zal weer hetzelfde gebeuren op gebied van transfers zeker?

Edit: ik weet het wel van die andere spelers maar Lukaku is maar plat en Safari zou De Bock toch moeten kunnen verdringen?

Kily_G
6 januari 2013, 01:45
Malanda zou blijkbaar persoonlijk al rond zijn met Udinese, enkel de ploegen moeten nog overeenkomen.

Kenneke10
6 januari 2013, 01:48
Bij club zal hij allesinds meer aan spelen toekomen dan bij rsca, dus goede keuze van hem .
Jullie hebben safari deschacht ook niet van de minste.

Maar waar gaat dit eindigen als belgische clubs 3m€ moeten betalen voor een verdediger , oke mbokani heeft ook zoveel maar gekost maar niemand wist of die zen niveau van standard terug zou oppikken .

De roger zal content zijn De Ceulaer weg de bock, tshimanga en toch nog derde staan puik werk van maes.

NemesisBE
6 januari 2013, 02:00
Ja qua sollen kan Lokere ni klagen laatste tijd. Kzie Patosi, Maric en Taravel ook nog wel voor aardig wat duiten verkassen aan't einde van't seizoen.

Kenneke10
6 januari 2013, 02:19
Dan kunnen ze weer enkele jaren tegen degradatie vechten.

Tuninboy
6 januari 2013, 10:28
Dan kunnen ze weer enkele jaren tegen degradatie vechten.

Wat is dit voor een opmerking ?

Lokeren doet het echt wel goed met hun scouting, van spelers te halen die niet zoveel waard zen. En hun kunnen ontpoppen tot een deftige speler voor de JPL..

En aangezien ze toch wel wat mooie spaarcentjes hebben zie ik Lokeren de eerste 10 jaar echt nietmeer tegen degradatie vechten.

NemesisBE
6 januari 2013, 10:38
Zolang Lokeren Overmeire, Persoons, Copa en Galitsios kan houden, zit het wel snor denk ik.

Pilatus
6 januari 2013, 10:41
diene Fall was ook wel cashen voor lokeren, gaan halen voor een peulschil en snel terug verkocht voor 1 mil

Cerv.Be
6 januari 2013, 11:08
Zolang Lokeren Overmeire, Persoons, Copa en Galitsios kan houden, zit het wel snor denk ik.
Nill De Pauw. :)
Ook wel een talentje imo.

Hmz, Persoons zijn contract loopt af op het einde vh seizoen?
EDIT: Nvm, Lokeren hun website lijkt niet echt up-to-date. :p Tenzij Persoons/Patosi/De Pauw hun contract allemaal aflopen dit seizoen. :D

Wat is dit voor een opmerking ?

Lokeren doet het echt wel goed met hun scouting, van spelers te halen die niet zoveel waard zen. En hun kunnen ontpoppen tot een deftige speler voor de JPL..

En aangezien ze toch wel wat mooie spaarcentjes hebben zie ik Lokeren de eerste 10 jaar echt nietmeer tegen degradatie vechten.
Het zal ook wel afhangen wat er post Lambrecht tijdperk gaat gebeuren..

Sportinggboy
6 januari 2013, 11:22
SUNDERLAND have launched a £2.5million bid for centre-back Roland Juhasz from Belgian champs Anderlecht.
Black Cats manager Martin O’Neill made his move for the Hungarian international, 29, ahead of Premier League rivals Everton and West Ham.
He is hopeful Juhasz, who has helped Anderlecht to four titles since 2005, will be in the squad for next week’s clash with the Hammers.

Komt wel van The Sun, dus af te wachten wat er van aan is :)

caoimhin
6 januari 2013, 11:34
Strik rond en weg.

Weebl
6 januari 2013, 11:36
Hoe doet Anderlecht dat toch. Zelfs voor zo nen duts dat al een half jaar geen bal meer heeft gezien nog overdreven cashen.
Nog steeds afwachten of het waar is, maar het feit alleen al dat daar interesse voor is. Niet te geloven.

Re@V0r
6 januari 2013, 11:38
zou k ook geen moment over twijfelen alleszins

Dillyracer
6 januari 2013, 11:58
Na de verkoop van Osama voor 1.5 miljoen, ben ik daar niet meer verbaasd over. :unsure:

Jepjep
6 januari 2013, 12:05
Hoe doet Anderlecht dat toch. Zelfs voor zo nen duts dat al een half jaar geen bal meer heeft gezien nog overdreven cashen.
Nog steeds afwachten of het waar is, maar het feit alleen al dat daar interesse voor is. Niet te geloven.

Dat snap ik dus ook niet. Herman moet epische onderhandelingsvaardigheden hebben.

Vedeco
6 januari 2013, 12:11
Die makelaars hebben daar een grotere rol in dan de Herman hoor.

Trebby
6 januari 2013, 12:17
Verkopen zou ik zeggen..

caoimhin
6 januari 2013, 12:24
Engelse ploegen die onderaan staan doen altijd wat zot.

Rubmifer
6 januari 2013, 12:34
Engelse ploegen die onderaan staan doen altijd wat zot.
Doet me dan denken aan Van Damme die voor 3.5 mil naar de Wolves ging. :p

Re@V0r
6 januari 2013, 12:35
tis ook niet omdat ie dit seizoen uit de ploeg gewipt werd door Kouyaté-Nuytinck (wat logisch is lijkt me...) dat het een slechte speler is é
en een international met ervaring is altijd handig :p

Cartek
6 januari 2013, 12:50
Malanda zou blijkbaar persoonlijk al rond zijn met Udinese, enkel de ploegen moeten nog overeenkomen.

bron?

Swagger
6 januari 2013, 12:58
Biglia spoorloos: Argentijn niet mee op winterstage - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/1558092/2013/01/06/Biglia-spoorloos-Argentijn-niet-mee-op-winterstage.dhtml)

Speculatie-voer omtrent Biglia :)

sharpshot
6 januari 2013, 13:06
Naar Real é

stijnd
6 januari 2013, 13:16
Biglia naar Real :rofl::rofl::rofl:, met de wet van '78 naar Fiorentina ja!

Sportinggboy
6 januari 2013, 13:19
Biglia spoorloos: Argentijn niet mee op winterstage - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/1558092/2013/01/06/Biglia-spoorloos-Argentijn-niet-mee-op-winterstage.dhtml)

Speculatie-voer omtrent Biglia :)

Vorig jaar was dat ook hoor, toen had hij zijn vlucht ook gemist. Zal wel komen opdagen de volgende dagen :)

Dr. Sheldon Cooper
6 januari 2013, 13:21
Wat een attitude voor een kapitein :naughty:

Cerv.Be
6 januari 2013, 13:25
Hoe enorm onprofessioneel..

sharpshot
6 januari 2013, 13:25
topprof ook hé

Sportinggboy
6 januari 2013, 13:30

Vorig jaar zat hij in Spanje vast omdat zen vlucht niet door ging. Zal nu ook wel zoiets zijn. RSCA zal al we lang op de hoogte zijn, geen paniek :)

Altijd die dubbelpost :sad:

Tuninboy
6 januari 2013, 13:38

:crazy:

Blijf maar in de kleedkamer met je ploeg. Wat een attitude.

Rubmifer
6 januari 2013, 13:40
Kappen met dat gezever aub.

Drew
6 januari 2013, 13:49
Overeenkomst met Mats Rits (http://www.kvmechelen.be/site/artikel.php?id=4483)

Weebl
6 januari 2013, 13:52
Nja, nog zo ene waar veel van verwacht werd. Maar ook zo een gastje die denkt dat hij het in een mum van tijd gaat maken.
Nog heel hard afwachten wat daar van komt, maar ik denk niet dat Mechelen hun broek er aan zal scheuren.

Dr. Sheldon Cooper
6 januari 2013, 13:54
:crazy:

Blijf maar in de kleedkamer met je ploeg. Wat een attitude.

Was sarcasme. Vond ik trouwens ook een belachelijke attitude en ik vind Hoefkens dan ook de grootste flapdrol in heel die kleedkamer. :p

Dat Rits met hangende pootjes terug ging komen wist iedereen wel al van in het begin

Jack Wilshere
6 januari 2013, 14:02
In hetgeen ik van hem gezien heb, weliswaar niet zoveel (enkele matchen op tv en een match of 3 live), ben ik er ook niet zo van overtuigd of hij wel het talent was dat ze er bij GBA (destijds) van maakten.

Cpt. Kablammo
6 januari 2013, 14:13
Er zat heel veel potentieel in maar hij dacht dat het al binnen was. Daar kwam dan nog een dikke blessure bovenop en hij is bovendien best nog een mentale midget. Carrière verneukt voor ze nog goed en wel bezig was. Als die een jaar bij Beerschot nog wat had gerijpt, een beetje meeval had op fysiek vlak enzovoort, dan stond die nu veel verder.

Maar njah, misschien dat ie hersenen krijgt en plots wat van zich gaat maken.

sharpshot
6 januari 2013, 14:13
Vorig jaar zat hij in Spanje vast omdat zen vlucht niet door ging. Zal nu ook wel zoiets zijn. RSCA zal al we lang op de hoogte zijn, geen paniek :)

Altijd die dubbelpost :sad:

Als we het artikel mogen geloven niet.

Als het idd zo iets is en hij laat het meteen weten geen erg.

fcberke
6 januari 2013, 14:25
Als we het artikel mogen geloven niet.

Als het idd zo iets is en hij laat het meteen weten geen erg.

en wat als zijn GSM nu is plat was?

sharpshot
6 januari 2013, 14:32
wie weet!

Wilcao
6 januari 2013, 14:38
Same shit, different day....

boozeke
6 januari 2013, 14:42
Overeenkomst met Mats Rits (http://www.kvmechelen.be/site/artikel.php?id=4483)
verwacht ik toch iets van,kan wel zijn omdat mijn broer die zo zit te hypen natuurlijk.

Kily_G
6 januari 2013, 14:49
Journalist van Le Soir heeft getweet dat er contact is geweest tussen HVH en Biglia. Zal dus weer overroepen zijn. Biglia heeft het altijd moeilijk als hij terug moet keren uit Argentinië.

Sportinggboy
6 januari 2013, 14:51
Journalist van Le Soir heeft getweet dat er contact is geweest tussen HVH en Biglia. Zal dus weer overroepen zijn. Biglia heeft het altijd moeilijk als hij terug moet keren uit Argentinië.

Yep zag het ook net. Zullen in de loop van de dag / morgen wel meer weten. Kan goed zijn dat hij vertraging heeft en deze avond gewoon aansluit.

Kan ook zijn dat er een nakende transfer aankomt natuurlijk. Ik gun het hem wel

Jack Wilshere
6 januari 2013, 14:58
Idd, gun het hem ook wel. :)

Maar toch zou ik hem het liefst van al bij ons zien blijven... :$

-Steve-
6 januari 2013, 15:04
Zowel Biglia als Suarez gaan blijven mannekes, RSCA vraagt teveel. Moet ook als je stilaan terug een rol van betekenis wilt spelen in Europa.

:unsure:

Sportinggboy
6 januari 2013, 15:13
"Lucas werd hier gisteren verwacht", legt clubwoordvoerder David Steegen uit. "Er is ondertussen contact geweest met de speler maar wij zullen daar pas over communiceren wanneer er nieuws is."

Er is dus contact geweest maar geen nieuws, raar allemaal. Zal wel op weg zijn naar een andere ploeg. Hopelijk halen ze een deftige technisch goed voetballende vervanger :)

Jack Wilshere
6 januari 2013, 15:14
Ik zie Biglia liever op het einde van het seizoen vertrekken voor minder geld eerlijk gezegd.

Toch wel frappant eigenlijk hoe de transfermarkt werkt... Een speler wil weg, gaat contacten aan met een nieuwe club maar laat na zijn huidige club hiervan op de hoogte te stellen. (ik heb het over de markt in het algemeen)

Pols
6 januari 2013, 15:18
Als er een clausule in zijn contract staat, hoeft er niet onderhandeld te worden. Moest die clausule er niet zijn zou alles via Anderlecht moeten verlopen, maar die spelen nu een figurantenrol. Benieuwd wat er staat te gebeuren. Het zou zonde zijn hem te zien vertrekken, maar met die 8 miljoen kan je wel iets leuks gaan halen. Biglia is niet onvervangbaar.

fraaanche
6 januari 2013, 15:20
verwacht ik toch iets van,kan wel zijn omdat mijn broer die zo zit te hypen natuurlijk.

Goeie voetballer, goeie passing, tweevoetig en leest het spel. Was wel traag en had 0,0 duelkracht. Ik weet nog goed dat hij kopte op een ietwat hard getrapte corner en hij vloog zelf 3 meter achteruit. Het is gene Praet, maar hij heeft zeker talent om een zeer goede voor KVM te worden.

Kenneke10
6 januari 2013, 17:16
Ik zie Biglia liever op het einde van het seizoen vertrekken voor minder geld eerlijk gezegd.

Toch wel frappant eigenlijk hoe de transfermarkt werkt... Een speler wil weg, gaat contacten aan met een nieuwe club maar laat na zijn huidige club hiervan op de hoogte te stellen. (ik heb het over de markt in het algemeen)

Zo gaat het er jammer genoeg veel aan toe als club staat ge dan meestal met je rug tegen de muur, een ontevreden speler houden is zelden een goede optie.

Burgernfries
6 januari 2013, 17:24
"Lucas werd hier gisteren verwacht", legt clubwoordvoerder David Steegen uit. "Er is ondertussen contact geweest met de speler maar wij zullen daar pas over communiceren wanneer er nieuws is."

Er is dus contact geweest maar geen nieuws, raar allemaal. Zal wel op weg zijn naar een andere ploeg. Hopelijk halen ze een deftige technisch goed voetballende vervanger :)
Kan ook gewoon betekenen dat hij z'n vlucht heeft gemist of nog n laatste Argentijnse steak wil eten. In se is dat interne keuken en dus geen nieuws.

Maar 't zal wel iets anders zijn ;).

Vedeco
6 januari 2013, 17:26
interne keuken is net het leukste nieuws :(

Burgernfries
6 januari 2013, 17:27

Ik zou mijn huidige werkgever ook niets laten weten over mijn contacten met andere potentiële werkgevers.

sharpshot
6 januari 2013, 17:32
Voetbal kun je op geen enkele manier vergelijken met een gewone werksituatie imo.

Vedeco
6 januari 2013, 17:36
Voetbal kun je op geen enkele manier vergelijken met een gewone werksituatie imo.

En daar is het fout gelopen.

sharpshot
ok

stormtrooper
Ik zou mijn huidige werkgever ook niets laten weten over mijn contacten met andere potentiële werkgevers.

Met het kleine verschil dat ge wel blijft opdagen voor uw huidig werk. Tja, toont nog maar eens aan wat een dwazen sommige voetballers zijn, Biglia is daar niet immuun aan.

LaBuenaVida
6 januari 2013, 17:58
Hehe:

http://2.t.cdn.belga.be/picture:40422071:preview:watermark?m=jchbmnla

TazzDeMazz
6 januari 2013, 18:06
Hehe:

http://2.t.cdn.belga.be/picture:40422071:preview:watermark?m=jchbmnla

Garrido: 'Wie ben jij?'

edraket
6 januari 2013, 18:15
Direct al int blauw, overloperke.

Vedeco
6 januari 2013, 18:18
Die jongen is eindelijk verlost van die gele kousen.

Kenneke10
6 januari 2013, 18:25
Wat moet hij doen mee zijne training van lokeren daar toekomen :lol:

Kily_G
6 januari 2013, 18:35
Met het kleine verschil dat ge wel blijft opdagen voor uw huidig werk. Tja, toont nog maar eens aan wat een dwazen sommige voetballers zijn, Biglia is daar niet immuun aan.
Hij heeft een clausule in zijn contract, als hij in Italië zou zitten om over contract te praten dan kan hij toch niet aanwezig zijn op stage? Als die ploeg zegt dat ze het bedrag gaan leggen dan moet hij zich van Anderlecht toch niet veel aantrekken?
Anderlecht is op dit moment maar de 3de persoon in deze zaak, ze kunnen toch geen nee zeggen bij zijn clausule bedrag..

Fiorentina heeft gisteren hun eerste transfer gedaan, kan daar nu zitten onderhandelen.
Kan evengoed gebeld hebben om te zeggen dat hij daar zit en dan heeft het nog geen nut dat HVH nieuws gaat verspreiden buiten dat ze hem al gehoord hebben.

stormtrooper
6 januari 2013, 18:50
Hij heeft een clausule in zijn contract, als hij in Italië zou zitten om over contract te praten dan kan hij toch niet aanwezig zijn op stage? Als die ploeg zegt dat ze het bedrag gaan leggen dan moet hij zich van Anderlecht toch niet veel aantrekken?
Anderlecht is op dit moment maar de 3de persoon in deze zaak, ze kunnen toch geen nee zeggen bij zijn clausule bedrag..

Fiorentina heeft gisteren hun eerste transfer gedaan, kan daar nu zitten onderhandelen.
Kan evengoed gebeld hebben om te zeggen dat hij daar zit en dan heeft het nog geen nut dat HVH nieuws gaat verspreiden buiten dat ze hem al gehoord hebben.

Maar dan laat ge toch weten op voorhand aan uw club dat ge naar daar zijt om te onderhandelen ipv opeens te verdwijnen?

caoimhin
6 januari 2013, 19:02
Maar dan laat ge toch weten op voorhand aan uw club dat ge naar daar zijt om te onderhandelen ipv opeens te verdwijnen?

En wie zegt dat dat niet zo is? Is er officieel vanuit Anderlecht de melding gekomen dat ze helemaal niet weten waar hij zit, en dat hij niet zou verwittigd hebben? Of hebben gewoon journalisten gemerkt dat ie er niet is en er een artikel rond gemaakt?

Cinnead
6 januari 2013, 19:02
Duarte traint mee met Club Brugge - Nieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-01-06/duarte-traint-mee-met-club-brugge)

Kily_G
6 januari 2013, 19:14
En wie zegt dat dat niet zo is? Is er officieel vanuit Anderlecht de melding gekomen dat ze helemaal niet weten waar hij zit, en dat hij niet zou verwittigd hebben? Of hebben gewoon journalisten gemerkt dat ie er niet is en er een artikel rond gemaakt?
Voila, in Le Soir stond er deze morgen al dat er contact was geweest maar dat hij niet in Belek zat. HLN kwam gewoon af met Biglia spoorloos.

Energised
6 januari 2013, 19:28
Standard : Départ de Van Damme? | Sous la loupe | Foot Belge | Foot Belge l'actualité foot et transfert (http://www.footbelge.be/fr/article.php?id=60016)

zou 't kunnen..

Sportinggboy
6 januari 2013, 19:30
Voila, in Le Soir stond er deze morgen al dat er contact was geweest maar dat hij niet in Belek zat. HLN kwam gewoon af met Biglia spoorloos.

En VTM nieuws neemt dat nu over :lol: zeiden letterlijk dat RSCA van niets weet terwijl Steegen al officieel heeft aangegeven dat er contact is maar er pas gecommuniceerd wordt als er echt nieuws is.

BleKKie
6 januari 2013, 19:31
Naar genk dan nog, dan moet hij enkel nog eens bij Club komen spelen en dan heeft hij bij alle topclubs van zijn hart gespeeld :unsure:

Weebl
6 januari 2013, 19:32
Euh, in denk dat stevensoff niet goed beseft dat transfers met de club zelfs eerst gebeuren en dan pas met de speler. Ma geen probleem mannen, kan gebeuren.

J.Brown
6 januari 2013, 19:33
Komt van Stephane Pauwels, dus neem het maar met een berg zout. Kerel heeft al meerdere kemels geslaan.

Qu'en est-il? Contacté par nos soins, Nico Vaesen, l'agent de Jelle Van Damme, veut couper les ailes à ce qu'il appelle à un canard: "C'est faux, archi-faux"', dit-il. "Il n'y a pas eu le moindre contact avec Jelle et le club limbourgeois. Jelle prépare le deuxième tour de championnat avec le Standard et cela seulement le préoccupe. Rien d'autre..."

Kily_G
6 januari 2013, 19:36
Euh, in denk dat stevensoff niet goed beseft dat transfers met de club zelfs eerst gebeuren en dan pas met de speler. Ma geen probleem mannen, kan gebeuren.
Waarom moet dat? In Italiaanse krant staat bvb dat Malanda akkoord heeft met Udinese, enkel de clubs moeten er nog uitkomen.
Gebeurd toch veel dat spelers altijd eerst een akkoord hebben?
Als je clausule hebt en die ploeg wilt dat betalen dan maakt het toch niet uit of de clubs eerst onderhandelen? Moeten ze een mailtje sturen waarop RSCA enkel ja kan antwoorden ofzo?

|nfected
6 januari 2013, 19:44

Nee Weebl, nee

Sportinggboy
6 januari 2013, 20:00
“Van Damme naar Genk? Dat is dikke zever”

PieterWillocx 06 Januari 2013 om 19:18 Bron: SudPresse
Tijdens deze transferperiode werd de naam van Standard-aanvoerder Jelle Van Damme op het internet meermaals gelinkt aan KRC Genk. Volgens Nico Vaesen, de spelersmakelaar van Van Damme is dat slechts een gerucht. “Dat is zever, dikke zever”, reageert hij duidelijk in SudPresse.

“Er is niet het minste contact geweest tussen Jelle en de Limburgse club. Van Damme bereidt de tweede seizoenshelft van het kampioenschap voor met Standard en dat is alles waar hij op dit moment mee bezig is”, verduidelijkt Vaesen.

De linksvoetige Van Damme is dit jaar bezig aan zijn derde seizoen bij Standard. Daarvoor speelde hij onder meer voor RSC Anderlecht, Wolverhampton, Ajax, Werder Bremen en het toenmalige Germinal Beerschot.

Lees verder: “Van Damme naar Genk? Dat is dikke zever” - VoetbalNieuws.be (http://www.voetbalnieuws.be/news/48873/) ... z2HDlMFrql

Kenneke10
6 januari 2013, 20:15
Voor je met een speler gaat praten moet je in principe altijd zen huidige ploeg op de hoogte brengen.
Je kan eerst een speler zot maken en dan pas met de club gaan onderhandelen dan ben je bijna verplicht om er uit te komen.

BleKKie
6 januari 2013, 20:30
Maar als er een clausule is, en ze gebruiken die, dan heeft de huidige eigenaar daar niets aan te zeggen hé, dus moeten ze er ook niet over praten men hen, dus slaan ze die stap over en gaan ze direct naar de speler.

puni
6 januari 2013, 20:51
Maar als er een clausule is, en ze gebruiken die, dan heeft de huidige eigenaar daar niets aan te zeggen hé, dus moeten ze er ook niet over praten men hen, dus slaan ze die stap over en gaan ze direct naar de speler.

Als er een clausule is, moet er nog altijd effectief een bod van 8 miljoen gedaan worden en dus nog altijd via de club gegaan worden. Dus moeten ze wel degelijk eerst contact opnemen met de club in kwestie. :)

Dr. Sheldon Cooper
6 januari 2013, 20:55
Dudes, we gaan toch nooit het fijne weten so drop it. Kan me nu echt niet inbeelden dat Biglia geen minuutje gebeld heeft naar de verantwoordelijken bij RSCA dat hij gaat onderhandelen. Een club moet sowieso ook altijd contact opnemen met de verkopende club dus RSCA moet sowieso weten dat er interesse is.

Sportinggboy
6 januari 2013, 21:00
HVH weet heus wel hoe de vork in de steel zit hoor. Ze zullen hun redenen wel hebben om (nog) niet te communiceren. Voor hetzelfde geldt heeft Biglia zijn vlucht gemist ofzo en sluit hij morgen doodleuk aan in Belek. Dan lost het zichzelf allemaal wel op.

En als het met een transfer te maken heeft zullen ze dat ook wel weten en zullen ze ook pas communiceren als alles rond is. De komende dagen zullen dat wel uitwijzen :)

Weebl
6 januari 2013, 21:29
HVH weet heus wel hoe de vork in de steel zit hoor. Ze zullen hun redenen wel hebben om (nog) niet te communiceren. Voor hetzelfde geld heeft Biglia zijn vlucht gemist ofzo en sluit hij morgen doodleuk aan in Belek. Dan lost het zichzelf allemaal wel op.

En als het met een transfer te maken heeft zullen ze dat ook wel weten en zullen ze ook pas communiceren als alles rond is. De komende dagen zullen dat wel uitwijzen :)

Amai, is Biglia zo goedkoop dan!
Efkes op bieden dan me dunkt!!

Sportinggboy
6 januari 2013, 21:36
Mij maken schrijffouten in onze Nederlandse taal niets uit hoor. Ik werk wel met mijn handen ;)

J.Brown
6 januari 2013, 21:36
LA RÉACTION DE JELLE (http://www.standard.be/multimedia/videos/details-video/~la-reeaction-de-jelle.htm?lng=fr#.UOndoFFOMy4)

geziever in pakskes

NemesisBE
6 januari 2013, 21:37
Na de verkoop van Osama voor 1.5 miljoen, ben ik daar niet meer verbaasd over. :unsure:

Own-goaltje tegen Irak derstrax :woohoo:

NemesisBE
6 januari 2013, 21:38

Own-goaltje tegen Irak derstrax :woohoo:

-Steve-
6 januari 2013, 21:38
Mij maken schrijffouten in onze Nederlandse taal niets uit hoor. Ik werk wel met mijn handen ;)

Dat is niet eens een fout, Weebl is aan het falen.

Sportinggboy
6 januari 2013, 21:39
Beerschot AC rekent niet meer op Veselinovic en Mikulic

Claudio Reulens 06 Januari 2013 om 20:45 Bron: beerschot.be
Beerschot AC staat voor enkele belangrijke maanden. De Ratten strijden om het behoud. Dalibor Veselinovic en Tomislav Mikulic moeten weg. Het duo werd naar de B-kern verwezen.

Ook Kwame Franck Mawuena en Conor Laerenbergh behoren niet meer tot de A-kern. Voor deze vier wil de club een oplossing zoeken. Veselinovic keert mogelijk terug naar RSC Anderlecht. Dat verhuurde hem aan de Antwerpse club.

Veselinovic speelde negen wedstrijden voor Beerschot, daarin kon hij drie keer scoren. Met de komst van Benito Raman en Kennedy Nwanganga, en de nakende transfer van Marvin Ogunjimi, heeft hij amper zicht op speelkansen. Mikulic was dit seizoen een vaste waarde. Hij kwam tot 21 wedstrijden. Laerenbergh kwam tot acht wedstrijden (één doelpunt) en Mawueana kwam niet verder dan twee plaatsjes op de bank.

Zelfs daar kan hij het niet waarmaken, wat heeft RSCA daar toch in gezien :lol:

Vedeco
6 januari 2013, 21:41
Uitlenen aan een andere degradatiekandidaat lijkt mij het best.

Ow, wacht :sad:

starspike
6 januari 2013, 21:50
LA RÉACTION DE JELLE (http://www.standard.be/multimedia/videos/details-video/~la-reeaction-de-jelle.htm?lng=fr#.UOndoFFOMy4)

geziever in pakskes

Dat zie ik nu eens graag!

JVD heeft een topmentaliteit, meer het zou echt wel een compleet nutteloze transfer zijn op dit moment.
Ik vermoed dat dezelfde mensen achter dit gerucht zitten als vorig seizoen met dat van Deschacht :)

Sportinggboy
6 januari 2013, 22:08
Anderlecht en Fiorentina hadden vorige week telefonisch contact over Lucas Biglia. Anderlecht herhaalde dat het netto 8 miljoen wil innen. Daar komen nog heel wat commissielonen voor makelaars bij en dat vindt Fiorentina te veel.
Het bestuur van Fiorentina zou uitgerekend hebben dat een transfer van Biglia hen daarom 11,7 miljoen euro zou kosten. En dus denkt Fiorentina aan een andere oplossing: het zou Biglia nu al willen kopen voor een lager bedrag en hem in ruil nog tot de zomer ter beschikking laten van Anderlecht. Volgens Biglia's manager Enzo Montepaone zouden er nog andere clubs geïnteresseerd zijn. "Verschillende clubs informeerden bij mij, waaronder een drietal Italiaanse. Lucas zou heel graag in de Serie A voetballen, maar een transfer is niet gemakkelijk met zo'n prijskaartje."Zelfs een transfer naar Rusland sluit Biglia niet uit, maar ook uit die hoek blijft het windstil.

Dat gaat toch nooit iemand willen geven.

pina
6 januari 2013, 22:12
zou de perfecte oplossing zijn.

-Steve-
6 januari 2013, 22:16
Zou een goeie oplossing zijn, maar ik zie het Anderlecht niet doen.

Sportinggboy
6 januari 2013, 22:20
Hoor her en der het volgende :

Herman Van Holsbeeck heeft deze middag telefonisch contact gehad met Lucas Biglia.
Het niet opdagen en niet afmelden voor het oefenkamp wordt hem zeer kwalijk genomen.
Bovendien krijgt Biglia een boete van 2 maanden loon

Als dat waar is er toch zeker iets op til

J.Brown
6 januari 2013, 22:22
Dat zie ik nu eens graag!

JVD heeft een topmentaliteit, meer het zou echt wel een compleet nutteloze transfer zijn op dit moment.
Ik vermoed dat dezelfde mensen achter dit gerucht zitten als vorig seizoen met dat van Deschacht :)

Komt toch van Pauwels dit gerucht? Jelle kunnen we echt niet missen hier.

BleKKie
6 januari 2013, 22:24
Oh neen, een boete van 2 maanden loon, straks kan hij geen bokes meer gaan halen omdat hij te krap bij kas zit.
Die boetes voor dergelijke voetballers zijn toch altijd lachwekkend hé :p

Archaos
6 januari 2013, 22:26
Beerschot AC rekent niet meer op Veselinovic en Mikulic

Claudio Reulens 06 Januari 2013 om 20:45 Bron: beerschot.be
Beerschot AC staat voor enkele belangrijke maanden. De Ratten strijden om het behoud. Dalibor Veselinovic en Tomislav Mikulic moeten weg. Het duo werd naar de B-kern verwezen.

Ook Kwame Franck Mawuena en Conor Laerenbergh behoren niet meer tot de A-kern. Voor deze vier wil de club een oplossing zoeken. Veselinovic keert mogelijk terug naar RSC Anderlecht. Dat verhuurde hem aan de Antwerpse club.

Veselinovic speelde negen wedstrijden voor Beerschot, daarin kon hij drie keer scoren. Met de komst van Benito Raman en Kennedy Nwanganga, en de nakende transfer van Marvin Ogunjimi, heeft hij amper zicht op speelkansen. Mikulic was dit seizoen een vaste waarde. Hij kwam tot 21 wedstrijden. Laerenbergh kwam tot acht wedstrijden (één doelpunt) en Mawueana kwam niet verder dan twee plaatsjes op de bank.

Zelfs daar kan hij het niet waarmaken, wat heeft RSCA daar toch in gezien :lol:

Ze nemen daar toch ook weer vreemde beslissingen.

Een hoopje bankzitters van bij andere ploegen gaan lenen en dan voornamelijk nog aanvallers.
Ok, de aanval draait niet goed, maar investeren in een solide verdediging wordt precies vergeten.

Jammer dat zo'n jonge kerel als Laerenbergh nu al 'opgegeven' wordt eigenlijk.

Ik verwacht ook niet teveel van de nieuwe namen eigenlijk. Beerschot kan maar beter hopen dat Losada en de broers Wuytens snel terug in vorm geraken.

BeeLz
6 januari 2013, 22:26
2 maanden is wel veel. Heb zelden een boete gezien bij een voetballer die langer dan 2 weken loon was hoor...

Jepjep
6 januari 2013, 22:27
Oh neen, een boete van 2 maanden loon, straks kan hij geen bokes meer gaan halen omdat hij te krap bij kas zit.

Is toch best veel 2 maanden boete? Normaal lees je over boetes van een weekloon ofzo.

Sportinggboy
6 januari 2013, 22:28

Weet ik wel. Maar dat wilt zeggen dat er meer aan de hand is dan wat miscommunicatie. Ben benieuwd morgen of overmorgen wat de verklaring hiervoor gaat zijn

-Steve-
6 januari 2013, 22:29
Ik denk dat Biglia stillekes aan gefrustreerd geraakt. 11,7 miljoen is te veel, punt. Als ze hem zijn transfer gunnen gaat het bestuur er zich bij moeten neerleggen dat ze dat nooit gaan krijgen.

Rikie
6 januari 2013, 22:33
Hoeveel keer heeft de Herman het afgelopen jaar niet gezegd van: "We zullen niet dezelfde fout maken, die we maakten met Aruna Dindane."
Ze zullen de prijs wel (moeten) laten zakken.

Liever Biglia kwijt en een 6 miljoen rijker, dan een Biglia die er zijn kloten aan veegt. Hij verdient het ook. :)

Kily_G
6 januari 2013, 22:36
De beste oplossing is hem gewoon voor 8mil laten vertrekken. 5 voor RSCA, 3 voor de makelaar. Dat idee van Fiorentina zie ik ook gewoon doorgaan. Hij heeft ook Italiaans paspoort. (En ze spelen in het paars :love:)

BleKKie
6 januari 2013, 22:36
Is toch best veel 2 maanden boete? Normaal lees je over boetes van een weekloon ofzo.

Het is vrij veel idd, maar het is niets om van wakker te liggen hé als voetballer bij een topclub.

Weet ik wel. Maar dat wilt zeggen dat er meer aan de hand is dan wat miscommunicatie. Ben benieuwd morgen of overmorgen wat de verklaring hiervoor gaat zijn

Tuurlijk, ik snap de bedoeling van je bericht hoor ;)

Re@V0r
6 januari 2013, 22:41
is wel een groot verschil qua clausule tussen een kostprijs van 8 miljoen en het feit dat anderlecht effectief 8 miljoen netto in hun zak willen krijgen...
8 miljoen algemeen zou k nog acceptabel vinden... 11,7 miljoen is gewoon teveel en voor dat bedrag gaan ze hem ook nooit kwijtraken
het enige dat ze ermee bereiken is dat Biglia enkel gefrustreerder gaat beginnen worden

Racing_Genk
6 januari 2013, 22:44
Vraag me ook af wat voor makelaar daar 3 miljoen op verdient? Wtf?

Maxwell
6 januari 2013, 22:47
Vraag me ook af wat voor makelaar daar 3 miljoen op verdient? Wtf?

http://galusaustralis.com/wp-content/uploads/2009/10/Ari-Gold-Hug-it-out-300x199.jpg

Pols
6 januari 2013, 22:51
Die Argentijnse constructies verlopen nooit via 1 makelaar. Bij Suarez waren er dat ook een stuk of 4-5 minstens en die willen allemaal hun deel van de vetpot.

Di Maria is ook zo ooit aangeboden geweest bij RSCA, maar die makelaars vroegen gekke eisen. Ach, hopelijk een duidelijk teken dat ze moeten wegblijven uit die landen en zeker met dat soort constructies, veel heeft het alleszins niet opgeleverd dusver.

Kenneke10
6 januari 2013, 23:23
Die jongen is eindelijk verlost van die gele kousen.

Bij Club spelen ze hun uitmatchen ook in het geel :)

puni
6 januari 2013, 23:54

Das een boete van meer dan 100.000 euro. Ik denk dat iedereen daar wel wakker van ligt, hoeveel ge ook verdient. :p

fraaanche
7 januari 2013, 01:12
Ze nemen daar toch ook weer vreemde beslissingen.

Een hoopje bankzitters van bij andere ploegen gaan lenen en dan voornamelijk nog aanvallers.
Ok, de aanval draait niet goed, maar investeren in een solide verdediging wordt precies vergeten.

Jammer dat zo'n jonge kerel als Laerenbergh nu al 'opgegeven' wordt eigenlijk.

Ik verwacht ook niet teveel van de nieuwe namen eigenlijk. Beerschot kan maar beter hopen dat Losada en de broers Wuytens snel terug in vorm geraken.

Lepicier is gehaald om een al jarenlang hopeloos spelende Mikulic eindelijk te vervangen. Dat zal al veel goedmaken voor de 'solide verdediging', vermits Brillant echt wel een goeie is. Dat die Mikulic hier zoveel wedstrijden heeft gespeeld is een schande, dat was vaak zo slecht dat het verdacht werd. Een linksback zullen ze waarschijnlijk nog wel moeten halen. Rechtsback zit goed met Ozturk en Marzo.

Veselinovic heeft hier serieus gefaald en wordt een serieus gebrek aan inzet verweten. Komt nog niet tot aan de enkels van wat Coulibaly hier bracht. Ik had hem meegenomen op stage, omdat zen falen volgens mij toch door een gebrek aan kwalitatieve voorzetten komt, maar ik begrijp het wel.

Vooraan is het best huilen met de pet, maar meer dan een paar spitsen huren en hopen dat ene het waar maakt kunnen ze volgens mij niet doen. Waar gaan ze een goede spits vinden? Met de situatie van Beerschot gaan andere clubs veel geld vragen, paniekaankopen id winter overbetaal je altijd.

Joey Suk is niet gehuurd, maar gekocht. Daar zou je toch wat meer over moeten opzoeken, dat is echt wel een goede en beloftevolle transfer. Genoot best veel interesse trouwens, maar Beerschot kon hem halen omdat ze bereid waren om zijn contract dat nog maar een half jaar liep nu af te kopen en andere clubs wouden wachten tot juni.

Laerenbergh is materiaal voor tweee klasse, dat is zeker geen gemis. De talentvolle jongeren id huidige kern van Beerschot zijn Wanderson en Zhukov en die zijn mee.

Général Zantas
7 januari 2013, 01:18
Schaessens niet vergeten, heeft ook wel wat talent naar het schijnt.

Pols
7 januari 2013, 08:52
Carlos Bacca wil weg bij Club Brugge - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130106_00424159)

Dat ventje speelt een half seizoen op niveau :lol:

TheRedDevils
7 januari 2013, 09:00
Ook net gelezen in HNB :/
Mannaert is er van overtuigd dat hij zal blijven. Hij is bezig aan het onderhandelen over een loonsverhoging...:p

Romelus
7 januari 2013, 09:11
Allez dus Vleminckx al weg, Bacca mss ook. Dan blijft enkel Tchite nog over als centrumspits en die bakt er dit jaar niets van. Sowieso dat ze dan nog een spits zullen kopen.

Weebl
7 januari 2013, 09:14
20 miljoen :applause:

pina
7 januari 2013, 09:15
zielig van die kerel.

|nfected
7 januari 2013, 09:18
Mooi voorbeeldje weer van spelers die akkoorden hebben voor de ploegen het eens zijn. Wordt dag van vandaag bijna alleen nog maar zo gespeeld :(

Weebl
7 januari 2013, 09:20
Wat verwacht ge dan van zo iemand?
Komt uit de armoede en onderhoudt zijn hele gezin. Als ge dan zulke bedragen te horen krijgt.
Ik had het al lang zien aankomen. Maar goed, Club zal er wel nog wat geld bijsmijten.
Voor mij hoeft het alleszins niet. Dit jaar doen we toch niet mee voor de titel. Laat hem maar gaan voor 20 miljoen zoals Anderlecht dat zou kunnen regelen.

Cerv.Be
7 januari 2013, 09:22
Denk niet dat Bacca al aan een (heel) hoog loon zat, dus geef die jongen wat bij. Die moet waarschijnlijk 3 families onderhouden, uiteraard draait het alleen maar om het geld bij die mannen.

caoimhin
7 januari 2013, 09:24
Die krijgt zelfs D'Onofrio niet voor 20 miljoen verkocht. Als Club er 6 à 7 voor krijgt heeft het een dikke zaak gedaan.

-Steve-
7 januari 2013, 09:26
Van waar komen jullie (edit: weebl) met die 20 miljoen? :lol:

J.Brown
7 januari 2013, 09:27
Teveel naar Lukaku/Fellaini gekeken.

-Steve-
7 januari 2013, 09:28
Teveel naar Lukaku/Fellaini gekeken.

Ge zou het gaan denken. Bacca is gelijk al 26 jongens, 6 miljoen zal al gaan.

Weebl
7 januari 2013, 09:32
20, nie minder.

Dillyracer
7 januari 2013, 09:32
Weebl was ook kei serieus enal!

Typisch met zo'n spelers natuurlijk dat die het willen afbollen als ze eens 10 goals gemaakt hebben.

Gavin
7 januari 2013, 09:34
Wat is het probleem? Weet ge toch op voorhand als ge dat type spelers koopt en er zelf zo een transferkermis van maakt? Het is nu ook niet dat Brugge iets te bieden heeft aan die kadee. Geen groot geld, instabiliteit qua trainers en spelers, kutweer, bedenkelijke competitie, een akker om op te spelen na een paar matchen, ...

Voor een dik miljoen gekocht (dacht ik), op korte tijd wat naam gemaakt met goals en nu verkopen met wat winst. Meer kunt ge toch echt niet verwachten, vanuit een bepaald standpunt moogt ge zelfs blij zijn dat de investering rendeert. Dat het zo moet gebeuren, suckt dan weer als supporter.

Cerv.Be
7 januari 2013, 09:35
Die krijgt zelfs D'Onofrio niet voor 20 miljoen verkocht. Als Club er 6 à 7 voor krijgt heeft het een dikke zaak gedaan.
Te zien hoe hij verder evolueert.. 7-10 miljoen moet eventueel kunnen indien hij blijft progressie maken. Maar 1 ding is zeker, wil je er een zaakje van maken moet hij na dit seizoen weg of ten laatste na volgend seizoen.

Weebl
7 januari 2013, 09:35
Denk dat hij twee miljoen heeft gekost. Ma ja, da's wisselgeld voor Club he

Swagger
7 januari 2013, 09:38
Denk dat hij twee miljoen heeft gekost. Ma ja, da's wisselgeld voor Club he

Voor verhaegen zul je bedoelen.

Dillyracer
7 januari 2013, 09:41
Club = Verhaegen nu!

Swagger
7 januari 2013, 09:45
Edit: dubbelpost tapatalk blijkbaar, excuses

LaBuenaVida
7 januari 2013, 10:18
Pff, Bacca moet blijven duuuh!

Swagger
7 januari 2013, 10:22
Michel Louwagie: (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130106_00424164)

Iemand meer info over Gent?
Ze gaan blijkbaar een coach weghalen bij een club...

pina
7 januari 2013, 10:23
telt telenet ook al een club?

MrBrightside
7 januari 2013, 10:31
Laat die teleslet maar zitten waar hij is, Bacca is wel ne dikke speler maar heeft slechts een half seizoen gespeeld en zijn laatste wedstrijden waren echt rampzalig! 10 miljoen euro is dus onrealistisch.. Ik denk eerder dat rond de 6 miljoen al een heel mooie winstmarge zal zijn.

NemesisBE
7 januari 2013, 10:32
Voor verhaegen zul je bedoelen.

Club = Verhaegen nu!

Kwist niet dat de Jos nu ook het Brugs voetbal wilt verzieken!

LaBuenaVida
7 januari 2013, 10:39
Héhé, benieuwd wie Gent gaat halen :)

Tfeit is vooral dat de entourage van Bacca hierachter zit (en das zowat bij elke speler zo). Die mannen ruiken geld, veel geld, en voor Bacca is dat natuurlijk goed nieuws, om zo zijn familie(s) te onderhouden.
Kan ik inkomen, maar toch.. Zonder Bacca gaan we (nog?) dieper zakken. Hij is de man van de goals! Vlemme is niet meer en Tchité bakt er momenteel niets van!

NemesisBE
7 januari 2013, 10:43
Trickovskiiiiiiiiiiii of Meunier in de punt. Moet lukken!

LaBuenaVida
7 januari 2013, 10:54
Okeja, trick heeft wel iets. Meunier wordt omgevormd naar een RB heb ik mij laten wijsmaken. Dus...
Lestienne heeft ook wel een neusje voor goals, maar is momenteel geblesseerd

Weebl
7 januari 2013, 10:56
Bakenga terughalen!
Zyklon was er toch nie content van!

J.Brown
7 januari 2013, 10:59
Kunt Biton altijd komen halen he Weebl

LaBuenaVida
7 januari 2013, 11:06
Komt daar niet mee af é:

Dreigt Carlos Bacca met wet van '78?

Dreigt Carlos Bacca met de wet van '78 om Club Brugge deze transferperiode te kunnen verlaten? Bij La Dernière Heure menen ze alvast te weten van wel.
De Colombiaanse topschutter is zijn situatie in België grondig beu: zijn brutoloon zou te laag liggen, terwijl er de afgelopen maanden ook problemen zouden zijn geweest met zijn auto,
met het pensioenfonds en als klap op de vuurpijl zou Club buiten zijn weet om een aanbieding van Lokomotiv Moskou (8 miljoen euro, nvdr.) hebben afgewimpeld.
Bacca zou zijn nog drie jaar lopende contract kunnen afkopen voor 1,5 miljoen euro. De zaak is in handen van zijn advocaat.

Bron: DH

Weebl
7 januari 2013, 11:10
Kunt Biton altijd komen halen he Weebl

Graag!!

Weebl
7 januari 2013, 11:36
Op het Anderlechtforum:

Ik kan bevestigen dat er wel degelijk iets aan het bewegen is rond Biglia. Biglia is niet de heilige die sommige fans er van willen maken.
Ook lopen er op dit moment onderhandelingen met een speler van... Club Brugge.

Bron: eerste hand
(Ik ben voor alle duidelijkheid degene die hier de transfer van Cyriac meldde een week voor dat daarover één letter over in de krant stond)

Let the games begin!!!!!

Dillyracer
7 januari 2013, 11:38
Bacca naar Anderlecht met de wet van '78, what a twist.

Cerv.Be
7 januari 2013, 11:39
Haha, Bacca zijn kop aant zot maken? :p
Het kot gaat te klein zijn.

Of de Vadis misschien? :D

Weebl
7 januari 2013, 11:42
Nja, als het de vervanger van Biglia moet worden..
Vadis of.... Zimling :cry:

Rubmifer
7 januari 2013, 11:43
Bacca mag alleen al niet vertrekken door het feit dat ik anders een hele maand een Bieber avatar moet gebruiken. :(

En hij mag ook wel eens niet vergeten dat de enige reden dat hij die aanbiedingen krijgt Club zelf is aangezien zij hem toch die kans hebben gegeven om in Europa te komen voetballen met het nodige geduld. Een beetje respect mag dan toch wel. Nog een halfjaar vlammen hier, 30 doelpunten maken ofzo in de competitie en dan gun ik hem met veel plezier zijn transfer. Waar gaan we naartoe zeg als men een halfjaar een beetje op niveau spelen al genoeg vindt om naar het buitenland te verhuizen...

Rubmifer
7 januari 2013, 11:44
Nja, als het de vervanger van Biglia moet worden..
Vadis of.... Zimling :cry:

Vadis gaat echt niet in België blijven hoor, en die kunnen ze ook niet betalen. (tenzij ze er +6mil voor gaan geven) En van Zimling moeten ze met hun fikken afblijven.
Van iedereen eigenlijk. Tenzij ze hun oogje hebben laten vallen op Jorgensen ofzo. Die kom ik met een strik persoonlijk afleveren.

Weebl
7 januari 2013, 11:46
Nja, wie zouden ze anders van ons moeten hebben?
Donk? Ze hebben met Kouyaté en Nuytinck al een goeie verdediging.. Lestienne? Daarvoor hebben ze ook betere alternatieven..
Van mijn part mogen ze iedereen hebben, behalve Bacca, Zimling, Lestienne of Donk.

puni
7 januari 2013, 11:48
Vazquez!

Weebl
7 januari 2013, 11:49
Lijkt me toch ook weinig waarschijnlijk.. Maar zeg nooit nooit.
Als ze hem willen komen halen, zullen ze er toch te veel voor moeten betalen. Ga uw gang dus maar!

J.Brown
7 januari 2013, 11:51
Bacca mag alleen al niet vertrekken door het feit dat ik anders een hele maand een Bieber avatar moet gebruiken. :(

En hij mag ook wel eens niet vergeten dat de enige reden dat hij die aanbiedingen krijgt Club zelf is aangezien zij hem toch die kans hebben gegeven om in Europa te komen voetballen met het nodige geduld. Een beetje respect mag dan toch wel. Nog een halfjaar vlammen hier, 30 doelpunten maken ofzo in de competitie en dan gun ik hem met veel plezier zijn transfer. Waar gaan we naartoe zeg als men een halfjaar een beetje op niveau spelen al genoeg vindt om naar het buitenland te verhuizen...

http://www.sporza.be/polopoly_fs/1.1026416!image/2200997950.jpg_gen/derivatives/landscape670/2200997950.jpg

Cerv.Be
7 januari 2013, 11:54
Als ik mij niet vergis mag een speler dat seizoen niet meer spelen wanneer hij deze wet gebruikt. Maar hij dreigt waarschijnlijk om in juni hier gebruik van te maken (zoals Defour).

Swagger
7 januari 2013, 11:58
Bacca naar Anderlecht, stel u voor!!!

(Vargas leek ook onmogelijk, en toch...)

Pols
7 januari 2013, 12:10
Vargas was lang geblesseerd, dat was de enige reden dat die haalbaar was.

En hij wilt hogerop, dan gaat hij toch niet naar Anderlecht zeker... Dat is financiëel (en zelfs sportief) een stap vooruit, maar die is veel te klein gezien het loon ze hem in Rusland zullen aanbieden. En alsof Anderlecht die transferprijs kan betalen :D