PDA

Volledige versie bekijken : Voetbaltransferthread '12-'13: Binnenland (geen twitter-geruchten!)

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Dr. Sheldon Cooper
10 augustus 2012, 09:45
Gij zegt dat bij elke ploeg waar Bjeurn mogelijk zou terechtkomen. Want gij zijt verliefd op Vleminckx.

Not at all :p

Vedeco
10 augustus 2012, 09:56
Vleminckx in de Bundesliga? Dat komt echt niet goed en al zeker niet bij Fürth. Daar staat hij gewoonweg niet scherp genoeg voor. Je moet wel body hebben als nummer 9 in Duitsland maar dan niet op die manier :p

Olivier_Twister
10 augustus 2012, 11:01
Begint dat gekak op Vleminckx ulder nen keer niet beu te worden? Alsof gulder allemaal wel op nen bal kunt shotten :)

Dr. Sheldon Cooper
10 augustus 2012, 11:03
Het enige wat ik me afvraag is wat die al verkeerd gedaan heeft ivm andere spitsen...

Vedeco
10 augustus 2012, 11:04
Begint dat gekak op Vleminckx ulder nen keer niet beu te worden? Alsof gulder allemaal wel op nen bal kunt shotten :)

Ja, want dat is uiteraard het punt! :unsure:

Vleminckx rendeert niet in Club, dat is het enige :p

|nfected
10 augustus 2012, 11:08
Het enige wat ik me afvraag is wat die al verkeerd gedaan heeft ivm andere spitsen...

Gewoon tekort komen? Die jongen heeft echt een te kort aan basis techniek he. Wat je wel nodig hebt in een topclub, aangezien de meeste ploegen dubbele gordel opgooien, waardoor uw diepe man veel meer voetballen dan hij gewend is in die kleinere clubkes.

Vernon
10 augustus 2012, 11:10

Bekijk de spitsen bij Anderlecht en Genk, en je weet voldoende. Ik acht een Ogunjimi zelfs hoger in dat Vleminckx.

Dillyracer
10 augustus 2012, 11:12

'Sup met de 'kan je het zelf beter?!' argumenten hier de laatste tijd?

Veel indruk maakt het in ieder geval niet.

somfortiwan
10 augustus 2012, 11:13
Gewoon tekort komen? Die jongen heeft echt een te kort aan basis techniek he. Wat je wel nodig hebt in een topclub, aangezien de meeste ploegen dubbele gordel opgooien, waardoor uw diepe man veel meer voetballen dan hij gewend is in die kleinere clubkes.

Als we spelers enkel en alleen op techniek gaan afrekenen, dan kunnen we Bacca en Akpala ook meteen gaan afvoeren...

|nfected
10 augustus 2012, 11:24
Als we spelers enkel en alleen op techniek gaan afrekenen, dan kunnen we Bacca en Akpala ook meteen gaan afvoeren...

Akpala en Bacca brengen wel veel meer diepte dan Vlemme he. Dat is een spits voor een bepaald spel, die topclub niet kunnen spelen.

Laat die wat diep hangen op de 2CV's en daar ambetant doen en in balbezit zo rap mogelijk die bal naar daar shotten om dan tg zijn kop te zetten en wat verlengd te worden. Ideal voor sommige minder voetballende clubs, maar echt wel tekort komend voor ploegen die willen shotten.

Die kerel zou ik ook nooit bij mij (KVK) willen zien, wij willen rustig naar voor tikken (nt dat altijd lukt he) dan ben je niets met zo'n speler. kan je evengoed met 10 spelen (cfr Veselinovic).

Rogue
10 augustus 2012, 11:25
Carlos Bacca? Van Club Brugge?

Die is technisch meer dan 'gewoon goed' :/.

somfortiwan
10 augustus 2012, 11:56
Carlos Bacca? Van Club Brugge?

Die is technisch meer dan 'gewoon goed' :/.

Hij zoekt constant zijn rechter op en zijn passing en controles waren alles behalve zuiver... Zet die alleen vooraan met een ietwat goede verdediger in zijn nek en die raakt ook geen bal, net zoals bij vleme... Langs de andere kant ziet hij het voetbal gewoon heel goed, hij heeft een neus voor goals en hij durft gewoon zijn kans te gaan...

Het ging er mij gewoon dat hier een diepe spits alleen wordt afgerekend op het feit dat hij technisch te beperkt zou zijn terwijl de grootste troeven van zijn concurrenten alles behalve de technische bagage is... En wat dan nog, voor mij mag een spits elke pass buiten baklijn door zijn benen laten glippen, als hij elke bal binnen de baklijn in de winkelhaak vlamt, dan is dat een topspits...

In Holland kreeg vleme gewoon 100 ballen per seizoen in de baklijn enja dan kunt ge er 30 in stampen en weent niemand dat ge er ook 70 mist... In Brugge krijgt hij die ballen niet en dan valt het gewoon keihard op waar zijn beperkingen liggen. Maar zet hem eens vanvoor samen met tchite, zodat hij ballen door kan koppen en kan profiteren van het feit dat tchite veel aandacht krijgt van de verdediging, dan zal hij al meer kunnen renderen dan vorig jaar... Als Vazquez het ooit 75 minuten gaat kunnen opbrengen om mee te verdedigen en ook nog eens met zijn pasjes blijft strooien, dan is Bacca voor mij wel met grote voorsprong de grotere keuze, want om daarmee om te kunnen is vleme zowel tactisch, fysiek en technisch niet goed genoeg...

dibo
10 augustus 2012, 12:44
Vleminckx heeft gewoon nog geen kans gehad omdat sukkel Akpala om één of andere reden altijd kutwedstrijden speelt maar toch scoort. :crazy:

Radbraker
10 augustus 2012, 12:48
Nog geen kansen gehad ???

Thorazer
10 augustus 2012, 12:52
Vleminckx heeft gewoon nog geen kans gehad omdat sukkel Akpala om één of andere reden altijd kutwedstrijden speelt maar toch scoort. :crazy:Geen kansen gehad?

Komaan die heeft er genoeg gehad Vleminckx is goed voor ploegen als KVM of NEC middenmoot dus.

Maar voor de top komt hij veel te kort wat ik had verwacht toen hij van NEC terug kwam om bij Club te spelen.

dibo
10 augustus 2012, 13:04
Hij is gewoon afhankelijk van de aanvoer... En die aanvoer is samen met Dirar vertrokken naar Frankrijk.

Vernon
10 augustus 2012, 13:06
Bakenga naar Rosenborg? - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20120809_00253569)

Bacca, Vleminckx, Bakenga, hoeveel miljoenen zijn dat dat gewoon uitgeleend worden/op de bank zitten? :wtf:

Cpt. Kablammo
10 augustus 2012, 13:08
Bakenga zit veel potentieel in imo, dat ze die maar goed laten groeien.

Kiiilerke
10 augustus 2012, 13:09
Kheb die kerel nog maar 1 match zien spelen:wtf:

hipStar
10 augustus 2012, 13:15
Kheb die kerel nog maar 1 match zien spelen:wtf:

Ik 2 dacht ik, eentje met zijn diarre geval en een ander

somfortiwan
10 augustus 2012, 13:18
Hij is gewoon afhankelijk van de aanvoer... En die aanvoer is samen met Dirar vertrokken naar Frankrijk.

Dat is dus wel vervangen door de diepgang en de scherpe voorzetten van Hoefkens, zonder zijn slechte voorzet die per ongeluk in de voeten van Vadis viel, had Brugge woensdag nooit 2 goalen gemaakt!

Het is allemaal leuk om middelmatige backups te halen voor middelmatige backs en om onbekende spitsen te halen die we na hun aanpassingsperiode gaan uitlenen, maar zonder spelers met een goede voorzet (meer dan 1 keer per wedstrijd dus), gaat het voor elke spits van Brugge moeilijk worden in een 4-3-3.

Cerv.Be
10 augustus 2012, 13:29
Djeez, Bakenga moeten ze echt niet uitlenen.

Boukreev
10 augustus 2012, 13:36

tuurlijk wel, moet juist absoluut. heeft wel degelijk veel talent, maar moet spelen én op zen beste positie (diepe spits). momenteel is hij op die positie bij club 5e keuze. zat dit seizoen zelfs nog niet in de kern ondanks de 5-6 geblesseerden bij club. gaat dit seizoen gwn bij de beloften meedraaien als hij niet wordt uitgeleend

Rubmifer
10 augustus 2012, 13:36

Wat moeten ze anders doen hé als ze die niet laten spelen. Die zit quasi nooit in de selectie... Ook ik heb wel een boon voor hem, maar zo'n jonge speler moet je niet laten verkommeren op de bank/tribune.

Wijsheid
10 augustus 2012, 14:03
Misschien ruilen ze Vleminckx wel voor Vossen :niceone:

Cerv.Be
10 augustus 2012, 14:07
Wat moeten ze anders doen hé als ze die niet laten spelen. Die zit quasi nooit in de selectie... Ook ik heb wel een boon voor hem, maar zo'n jonge speler moet je niet laten verkommeren op de bank/tribune.
Mja, al die spitsen en wij speler er maar met 1..
En Leekens met jeugd. :unsure:

BleKKie
10 augustus 2012, 16:21
Misschien ruilen ze Vleminckx wel voor Vossen :niceone:

Vossen :lol:
Die mag nog niet eens mee doen bij de Duivels :unsure:

puni
10 augustus 2012, 16:44
Vossen :lol:
Die mag nog niet eens mee doen bij de Duivels :unsure:

Vleminckx wel? :unsure:

$uB^
11 augustus 2012, 11:29
Ik vind het ook wel ergens jammer voor Vleminckx, die zal zijn 1ste seizoen bij Club toch anders voorgesteld hebben ..

En voor mij mag George toch eens met 2 spitsen spelen, zoals iemand hierboven zegt, Tchite en Vleminckx, waarom niet :-) Probeer het eens uit (kan mij niet herinneren dat ze in de voorbereiding het ooit overwogen hebben ..)

Al jaren fan van Club maar ik zie toch nog steeds te weinig verbetering .. Om geblesseerden moet/mag je het niet steken want met zo'n kern .. Met uitzondering van je linksback, daar kan je idd zeggen dat je Stenman mist maar voor al de rest ...

Kiiilerke
11 augustus 2012, 11:47
Vleminckx weg en brugge is direct een pak aangenamer !

Philharmoniker
11 augustus 2012, 11:54

Goh, die heeft me toch op geen enkel moment geïrriteerd za :)
Maar tis momenteel wel geen brugge materiaal, ze hebben zich daar toch mispakt aan dat work hard mentaliteitje.

BleKKie
11 augustus 2012, 12:19
Iedereen wil tegenwoordig 4-3-3 spelen, maar er zijn toch maar weinig ploegen waar dat echt werkt heb ik den indruk. Meestal speelt men dan eigenlijk gewoon 4-5-1, meer klote kan het toch niet meer worden voor een spits volgens mij.
Gewoon 2 spitsen verdomme, anders is tchité een nutteloze aankoop geweest volgens mij.

Pilatus
11 augustus 2012, 15:33
4 3 3 of 4 5 1 of 4 2 3 1 is dan ook zo goed als hetzelfde op het plein

Dillyracer
11 augustus 2012, 16:19

T'is dat we hem veel gezien hebben.

dacuba
11 augustus 2012, 16:20
Achja, ge kunt uw overschotten beter in spelers investeren dan in belastingen.

J.Brown
12 augustus 2012, 10:24
:.: Pocognoli a caminho por 7 milhões de euros - Benfica - Jornal Record :.: (http://www.record.xl.pt/Futebol/Nacional/1a_liga/Benfica/interior.aspx?content_id=772922)

7miljoen voor Poco, die zijn gek zeker? Met de helft mogen we al dik tevreden zijn.

|steven|
12 augustus 2012, 11:04
Iedereen wil tegenwoordig 4-3-3 spelen, maar er zijn toch maar weinig ploegen waar dat echt werkt heb ik den indruk. Meestal speelt men dan eigenlijk gewoon 4-5-1, meer klote kan het toch niet meer worden voor een spits volgens mij.
Gewoon 2 spitsen verdomme, anders is tchité een nutteloze aankoop geweest volgens mij.

Ben ik volledig mee eens, wat is er mis met een traditionele 4-4-2?
Ik heb de indruk dat er totaal niet wordt gekeken naar het materiaal in de selectie, neen, koppig blijven en 4-5-1 of 4-3-3, wat dat is "in".
Zoals bij Club nu: Akpala - Tchité, waarom zou dat niet werken?

Weebl
12 augustus 2012, 11:06
Ik ben daar ook volledig mee akkoord, BleKKie.
Ik als verdediger heb ook veel meer moeite met twee centrumspitsen dan met 1 centrumspits. Bovendien zijn er in onze competitie maar weinig flankaanvallers die meer dan 5 goeie voorzetten kunnen geven in een volledige match. Het middenveld is minder goed bezet en jouw centrumspits zit op een eiland.
Ik denk dat Standard vorig seizoen genoeg heeft bewezen dat een 4-4-2 met een ruit nog steeds één van de beste opstellingen is die er zijn.

BleKKie
12 augustus 2012, 11:22
En we hebben er verdomme nog de spitsen en flankspelers voor ook, dat is nog het ergste van al.
Bacca, Tchité, Akpala, Vleminckx, evt. Meunier zelfs zijn allemaal spitsen die in een combinatie van die 5 volgens mij perfect kunnen functioneren in een 2 spitsen systeem.

Flankspelers idem, niet zo veel weelde maar toch meer dan voldoende. Meunier, Refaelov, Lestienne, Trichovski
In die ruit kan men dan in de punt Vazquez zetten, die man is daar gewoon voor gemaakt, maar laat hem vooral daarvoor niet gebruiken natuurlijk

Vedeco
12 augustus 2012, 11:25
4-4-2 met ruit :love:

In Gent is het ongeveer hetzelfde verhaal. Destijds hadden we met Boussoufa en Ruiz schitterende flanken die de ene gemeten voorzet na de andere afleverde in het 433 systeem. Maar tegenwoordig moeten we het doen met o.a. Remacle, Conte en Brüls. Soumahoro liet mij nog even hopen op beterschap maar die is van glas :( Met de spelers die we momenteel in Gent lopen hebben zou ik ook opteren voor een 4-4-2 met ruit. Maar tja.

The Black Mamba
12 augustus 2012, 11:27
Dat hangt toch allemaal af van je spelers. Het belangrijkste is dat Tchité vorig jaar voldoende heeft bewezen dat hij een pak beter is in een 4-4-2 dan in een 4-3-3. Daarnaast zijn Meunier en Refaelov geen echte flankspelers zijn. Als je dan ook nog eens Vazquez op de bank zet wordt het wel heel moeilijk als spits. Bij de RD zagen we hetzelfde met Lukaku en de speelwijze van Leekens.

BleKKie
12 augustus 2012, 11:35
Maar iedereen ziet en weet het dat Tchité daarin gewoon niet rendeert, waarom fokking Leekens dan niet, godverdomme ik kan me daar druk in maken :angry:
En zoals gezegd, bij de RD was het hetzelfde gezeik hé, ik had niets anders verwacht eigenlijk met die man.

sharpshot
12 augustus 2012, 11:56
Tja verlede seizoen was het niet anders maar ook Koster en Daum speelden maar met een spits.

NemesisBE
12 augustus 2012, 12:14
Iedereen wil tegenwoordig graag een overbevolkt middenveld, want "daar wordt de wedstrijd gewonnen". Niet dus.

Weebl
12 augustus 2012, 12:39
Iedereen wil tegenwoordig graag een overbevolkt middenveld, want "daar wordt de wedstrijd gewonnen". Niet dus.

Daar spreek ik niet van. Wat we nu spelen, daar hebben we trouwens meer middenvelders dan wat ik wil zien.
Ik wil een verdedigende middenvelder, daar 2 controlerende middenvelders voor en één louter aanvallende middenvelder als spelverdeler. Wat we nu zien, dat waren vijf middenvelders en één spits op een eiland.
Matchen kunnen wel gewonnen worden op het middenveld, als er genoeg aansluiting is van achter en het veld compact genoeg wordt gemaakt.

Cpt. Kablammo
12 augustus 2012, 14:49

Gij hebt dan liever een falend middenveld met onbestaande aanval?

NemesisBE
12 augustus 2012, 20:01
Daar spreek ik niet van. Wat we nu spelen, daar hebben we trouwens meer middenvelders dan wat ik wil zien.
Ik wil een verdedigende middenvelder, daar 2 controlerende middenvelders voor en één louter aanvallende middenvelder als spelverdeler. Wat we nu zien, dat waren vijf middenvelders en één spits op een eiland.
Matchen kunnen wel gewonnen worden op het middenveld, als er genoeg aansluiting is van achter en het veld compact genoeg wordt gemaakt.

Gij hebt dan liever een falend middenveld met onbestaande aanval?

How, ik zeg gewoon wat elke trainer tegenwoordig graag heeft (in België). Ik zeg niet dat ze zo moeten spelen, allesbehalve eigenlijk. Liever een 4-4-2 met ruit of een 4-2-4 met echte wingers, dan een veredelde 4-5-1 hoor ;)

GeneralUrsus
13 augustus 2012, 19:03
Transfer van Rudy blijkt nu ook niet door te gaan omdat hij niet door de medische keuring raakte.

Jepjep
13 augustus 2012, 19:07
Wat een bende gehandicapten speelt er in onze competitie.

Gavin
13 augustus 2012, 19:13
How, ik zeg gewoon wat elke trainer tegenwoordig graag heeft (in België). Ik zeg niet dat ze zo moeten spelen, allesbehalve eigenlijk. Liever een 4-4-2 met ruit of een 4-2-4 met echte wingers, dan een veredelde 4-5-1 hoor ;)Maar in die 442 en 424 wordt die match ngo steeds gewonnen op het middenveld.

NemesisBE
13 augustus 2012, 19:47
Of het is het duo aan spitsen dat voor het verschil zorgt! Iets wat iemand op een eiland enkel kan als ie Zlatan, Didier of Marcel heet.

Rikie
13 augustus 2012, 19:53
of Robinson

samn
13 augustus 2012, 20:45
Transfer van Rudy blijkt nu ook niet door te gaan omdat hij niet door de medische keuring raakte.
Inderdaad, heel vreemd... Zijn al die medische testen nu plots strenger dan vroeger ofzo?

Maxwell
13 augustus 2012, 20:47
of Robinson

Held :bow:

The Black Mamba
13 augustus 2012, 21:01
Die had ook wel een negerke om hem te helpen

BuZz.LiGhTYeAr
13 augustus 2012, 21:08

Die russen hebben precies hun maatstaven met 200% verhoogd.

Suarez had een ontsteking zeker? Mja da hadden ze bij anderlecht ook kunnen achterhalen imo

Sportinggboy
13 augustus 2012, 21:19
Die russen hebben precies hun maatstaven met 200% verhoogd.

Suarez had een ontsteking zeker? Mja da hadden ze bij anderlecht ook kunnen achterhalen imo

Anderlecht wist dat al vanaf het einde van de reguliere competitie vorig seizoen. Heeft zowat in elk dagblad gestaan.

BuZz.LiGhTYeAr
13 augustus 2012, 21:21
Anderlecht wist dat al vanaf het einde van de reguliere competitie vorig seizoen. Heeft zowat in elk dagblad gestaan.

Dat is mijn punt, dan wisten ze dat in Rusland toch op voorhand?

Eagle`
13 augustus 2012, 21:36
Die had ook wel een negerke om hem te helpen

of nen voetbal (http://youtu.be/YZ6D919dm7A) :s

Maxwell
13 augustus 2012, 22:05
Cerle kan Rudy nog goed gebruiken volgens mij, maar of die nog gemotiveerd gaat zijn ?

Re@V0r
13 augustus 2012, 22:33
kvind het toch vrij raar dat al die mannen hier plots medisch afgekeurd worden... precies of onze competitie loopt vol half gehandicapte spelers... :wtf:

Weebl
13 augustus 2012, 22:35
Is Pandza eigenlijk weggeraakt? Of is die ook niet door de keuring geraakt?

Dr. Sheldon Cooper
13 augustus 2012, 22:37
De gesprekken liepen spaak heb ik gelezen, als er tegen vandaag geen schot in de zaak kwam bleef hij

Cpt. Kablammo
13 augustus 2012, 22:39
Geen bankgarantie van die ploeg kunnen krijgen, dus gaat wss bijtekenen. Pandza kan trouwens een cheape oplossing zijn voor Anderlecht. Voor een laag prijsje hebt ge toch wel een degelijke verdediger die beter is dan Deschacht/Wasyl. Een bruut met fysiek en goed kopspel. Toch misschien niet slecht naast een Kouyaté die een meer fluwelen aanpak heeft. Complementair duo misschien. Zijn transferwaarde zal constant blijven indien ze niet verhoogd, zo oud is ie niet. Hij is geen wereldster, maar een kleine versterking in de breedte mag wel...

Pieter3770
14 augustus 2012, 09:14
Joeri Dequevy normaal gezien deze middag van Lierse naar STVV.

(Reza zou vertrekken, maar dat hoort helaas in tweede klasse topic...)

Heeft uiteindelijk toch nog wat langer geduurd...

Re@V0r
14 augustus 2012, 10:41
precies wel vrij stil qua transfers de laatste tijd
kdacht dat anderlecht de loting ging afwachten om nog iets te doen... lijkt me ook een haalbare kaart dus waar blijft die verdediger ffs :p

Maxwell
14 augustus 2012, 10:49
kdacht dat anderlecht de loting ging afwachten om nog iets te doen... lijkt me ook een haalbare kaart dus waar blijft die verdediger ffs :p

Loting afwachten ? Behalen CL afwachten, ja.

fcberke
14 augustus 2012, 10:53

want tegen een goeie ploeg kan je geen extra goede verdediger gebruiken :unsure:

Jonas89
14 augustus 2012, 11:49
Als dat zou waar zijn... :bow::applause:

Is Habibou op weg naar Standard? - VoetbalPrimeur.be (http://www.voetbalprimeur.be/site/nieuws/249685/Is_Habibou_op_weg_naar_Standard.html)

Weebl
14 augustus 2012, 12:18
Zou wel vrij triest zijn voor de Rouches imo..

Jonas89
14 augustus 2012, 12:44
Zou wel vrij triest zijn voor de Rouches imo..

maar voor ons niet :cool:

|steven|
14 augustus 2012, 12:46
Het Standard van nu lijkt zo hard op het Standard van midden jaren 90, ook zo van die semi-toppers uit de Belgische competitie halen.

J.Brown
14 augustus 2012, 13:04
Elke transferperiode wordt die aan Standard gelinkt. Zeker toen LD hier was.
JFDS zei dat er geen inkomende transfers meer gingen gebeuren. Poco staat wel op vertrekken.

En triest voor de Rouches, bende dramalama's hier.

Weebl
14 augustus 2012, 13:31
Sorry Douggie, maar de transferpolitiek van Standard de afgelopen drie seizoenen vind ik gewoon niet juist voor een kampioenenploeg.

J.Brown
14 augustus 2012, 13:38
We wonnen er wel een beker mee, werden op een haar na kampioen en we waren vorig jaar nog de Belgische ploeg die het langste in Europa bleef. Dus zo slecht zit het dan niet. De PO hebben we volledig gemist dat wel. Geef die is wat tijd, we zijn 3 wedstrijden ver. En de transferpolitiek is altijd al dezelfde gebleven op Standard.

Wat dan gezegd van Brugge dat nu al 7 jaar op rij niets heeft gebracht en massa geld uitgeeft? Ik zou meer bescheidenheid verwacht hebben van de Brugge supporters na al die magere jaren.

Weebl
14 augustus 2012, 13:50
Brugge heeft vorig seizoen voor de eerste keer echt geprobeerd van de boeg om te gooien imo. En we zijn de laatste jaren niet dichter geraakt bij de titel dan vorig jaar. Dus ik weet niet wat het probleem is. Club was al jaren heel ziek, dan is het best dat ze alle zwakkelingen eruit halen en proberen voordelig aan te vullen. Ik zeg niet dat er veel transfers zijn die heel goed waren, maar ik ben toch blij dat ze proberen van dat mediocre zootje af te geraken. Nu met Leekens hebben ze natuurlijk wel alle vertrouwen verloren van mij, dus ik jaag me er ook niet meer in op hoor :).

caoimhin
14 augustus 2012, 13:52
Geen bankgarantie van die ploeg kunnen krijgen, dus gaat wss bijtekenen. Pandza kan trouwens een cheape oplossing zijn voor Anderlecht. Voor een laag prijsje hebt ge toch wel een degelijke verdediger die beter is dan Deschacht/Wasyl. Een bruut met fysiek en goed kopspel. Toch misschien niet slecht naast een Kouyaté die een meer fluwelen aanpak heeft. Complementair duo misschien. Zijn transferwaarde zal constant blijven indien ze niet verhoogd, zo oud is ie niet. Hij is geen wereldster, maar een kleine versterking in de breedte mag wel...

Ik heb me zwaar verslikt in mijn drinken. Pandza bij Anderlecht, het moet niet zotter worden. Van Wasyl vanaf willen en dan Pandza bij de kern halen :cry:

We wonnen er wel een beker mee, werden op een haar na kampioen en we waren vorig jaar nog de Belgische ploeg die het langste in Europa bleef. Dus zo slecht zit het dan niet. De PO hebben we volledig gemist dat wel. Geef die is wat tijd, we zijn 3 wedstrijden ver. En de transferpolitiek is altijd al dezelfde gebleven op Standard.

Wat dan gezegd van Brugge dat nu al 7 jaar op rij niets heeft gebracht en massa geld uitgeeft? Ik zou meer bescheidenheid verwacht hebben van de Brugge supporters na al die magere jaren.

²²²²²²²²²²²

J.Brown
14 augustus 2012, 14:16
Brugge heeft vorig seizoen voor de eerste keer echt geprobeerd van de boeg om te gooien imo. En we zijn de laatste jaren niet dichter geraakt bij de titel dan vorig jaar. Dus ik weet niet wat het probleem is. Club was al jaren heel ziek, dan is het best dat ze alle zwakkelingen eruit halen en proberen voordelig aan te vullen. Ik zeg niet dat er veel transfers zijn die heel goed waren, maar ik ben toch blij dat ze proberen van dat mediocre zootje af te geraken. Nu met Leekens hebben ze natuurlijk wel alle vertrouwen verloren van mij, dus ik jaag me er ook niet meer in op hoor :).

Ik vind gewoon het enthousiasme dat er rond Club heerst het laatste jaar vrij belachelijk en overdreven.
Dit is niet waar Club voor staat imo. In mijn ogen lijkt het allemaal enorm kunstmatig. Het beeld dat ik heb van Brugge nu, is Akpala die staat te zwaaien voor de supporters en Hoefkens/Vleminckx met zijn megafoon.

Wat ze nu doen is ook zonder enige lange termijn visie. Beter maken ze eens werk te van eigen jeugd, want het is duidelijk geworden dat het de sleutel is tot succes. Maar goed wie ben ik om daar kritiek op te hebben. De mensen die daar aan de top zitten zullen wel meer kennis hebben dan ik met mijn rood-witte bril op. Maar met Leekens te halen, stel ik mij toch ook wel veel vragen. Ze lijken gewoon alles zo snel mogelijk te willen, kost wat kost. Gloryhunters, en de supporters stappen er gewoon mooi in mee.

Met wat meer bescheidenheid en rust in Brugge zie ik ze veel beter presteren. Ze leggen hun eigen veel te veel druk op.

Niet dat ze bij Standard perfect bezig zijn natuurlijk.:baard:

Cpt. Kablammo
14 augustus 2012, 14:19
Ik heb me zwaar verslikt in mijn drinken. Pandza bij Anderlecht, het moet niet zotter worden. Van Wasyl vanaf willen en dan Pandza bij de kern halen :cry:

Redelijk goedkope versterking in de breedte en een pak beter dan Wasyl centraal. Pandza is trouwens beenhard maar wel zeer degelijk. Veel minder smerig dan Wasyl ook trouwens en véél beter in luchtduels.

Of heeft Anderlecht zoveel CV's dan?

Minat
14 augustus 2012, 14:23
Als dat zou waar zijn... :bow::applause:

Is Habibou op weg naar Standard? - VoetbalPrimeur.be (http://www.voetbalprimeur.be/site/nieuws/249685/Is_Habibou_op_weg_naar_Standard.html)

Deze doet me een beetje aan Hakim Bouchouari denken :unsure:

Re@V0r
14 augustus 2012, 14:27
nja
qua spelersmateriaal vind ik de aankopen van club toch ni mis (de meeste toch...)
feit blijft natuurlijk dat ze vorig jaar al bakken geld uitgegeven hebben zonder echt tastbaar resultaat (titel, beker)... dit jaar hebben ze terug al ettelijke miljoenen uitgegeven :s
ze leggen zichzelf daardoor eigenlijk zodanig veel druk op vind ik, dat ze niet anders kunnen dan kampioen spelen... anders is het weer een fail

en over die lange termijn visie... kdenk dat ze een groot stuk geloofwaardigheid verloren zijn toen ze na een half jaar al vanalles zaten af te voeren zoals die liniecoaches en dergelijke...
dat je van trainer moet wisselen door tegenvallende resultaten kan ik goed inkomen, maar dat die ene persoon gans de visie van het management zomaar in de vuilbak kan kieperen? :wtf:

BleKKie
14 augustus 2012, 14:32
Wat is dat toch met vanalles afvoeren, dat hebben ze totaal niet gedaan? :oink:
Linietrainers zijn er nog altijd hoor en worden ook nog gebruikt bij mijn weten. PPC (personal performance center) wordt ook nog gebruikt om spelers op te volgen, is er dus niets afgevoerd.

Er is heel veel veranderd (structureel, spelers, ...) bij Club de laatste 2 jaar, en of dat allemaal zijn vruchten zal afwerpen is de vraag maar dan kan je pas binnen een paar jaar weten natuurlijk, dus het nu allemaal al afschieten lijkt me wat vroeg.

Weebl
14 augustus 2012, 14:44
Ik vind gewoon het enthousiasme dat er rond Club heerst het laatste jaar vrij belachelijk en overdreven.
Dit is niet waar Club voor staat imo. In mijn ogen lijkt het allemaal enorm kunstmatig. Het beeld dat ik heb van Brugge nu, is Akpala die staat te zwaaien voor de supporters en Hoefkens/Vleminckx met zijn megafoon.

Wat ze nu doen is ook zonder enige lange termijn visie. Beter maken ze eens werk te van eigen jeugd, want het is duidelijk geworden dat het de sleutel is tot succes. Maar goed wie ben ik om daar kritiek op te hebben. De mensen die daar aan de top zitten zullen wel meer kennis hebben dan ik met mijn rood-witte bril op. Maar met Leekens te halen, stel ik mij toch ook wel veel vragen. Ze lijken gewoon alles zo snel mogelijk te willen, kost wat kost. Gloryhunters, en de supporters stappen er gewoon mooi in mee.

Met wat meer bescheidenheid en rust in Brugge zie ik ze veel beter presteren. Ze leggen hun eigen veel te veel druk op.

Niet dat ze bij Standard perfect bezig zijn natuurlijk.:baard:

Ik vind het wel knap dat we nu over Brugge bezig zitten, terwijl ik zei dat de transfers van Standard de laatste jaren niet bijzonder knap waren. :)

De transfers (http://www.transfermarkt.de/en/standard-luettich/transfers/verein_3057.html)van dit seizoen.
De transfers (http://www.transfermarkt.de/en/standard-luettich/transfers/verein_3057_2011.html)van het seizoen 2011/2012.
De transfers (http://www.transfermarkt.de/en/standard-luettich/transfers/verein_3057_2010.html)van het seizoen 2010/2011

Ik hoop dat je mij kan duiden op de vele deftige transfers die Standard heeft gemaakt. Laten we er ook rekening mee houden dat je heel mooie bedragen van Fellaini, Witsel, Defour, Mangala en twee titels met bijhorende Europese campagnes hebt mogen ontvangen.
De beste transfers die ik kan zien waren die van Van Damme en Tchité. Of ga je mij nu zeggen dat Buyens, Benteke, Berrier, Leye, Daerden, Nong, Dufour ... zo goed zijn/waren?
Ik ben nu eens op zoek gegaan naar gegevens he JB. Ik vraag me gewoon af of jij effectief vindt dat Standard goeie zaken doet op transfergebied met de mogelijkheden die ze denk ik toch wel moeten hebben.
Ik spreek niet over de jeugdopleiding van Standard he! Want daar heb ik uitermate veel respect voor en dat kost ook heel wat geld!

sharpshot
14 augustus 2012, 14:55
Toch grappig dat ze weer dezelfde foutieve argumenten bovenhalen. Nu nog iemand die zich afvraagt of Club geen schulden heeft en we kunnen weer even weg.

En natuurlijk zijn ze de jeugd vergeten, verdikke toch!

Vernon
14 augustus 2012, 15:11
Er is heel veel veranderd (structureel, spelers, ...) bij Club de laatste 2 jaar, en of dat allemaal zijn vruchten zal afwerpen is de vraag maar dan kan je pas binnen een paar jaar weten natuurlijk, dus het nu allemaal al afschieten lijkt me wat vroeg.

Zeker waar.

Maar nu mag dat toch stilaan duidelijk beginnen worden? Linietrainers zijn altijd een meerwaarde, maar ik betwijfel of er wel een juiste invulling is. Donk blijft hetzelfde twijfelachtige niveau halen met steeds dezelfde fouten, Hoefkens wordt wedstrijd na wedstrijd zwakker, Almeback en Figueras gaan we niet al te vaak meer zien, Hogli lijkt me ook geen hoogvlieger.

Op het middenveld is Vadis nog steeds de pittavreter van weleer. 10 kg. te zwaar, te weinig beslissend, te vaak uit de wedstrijd. Blondel is nog steeds de beenharde kraker die een discutabel niveau haalt. Vasquez kan nog steeds geen 60 minuten lopen zonder dat de tapas uit zijn kont hangen te zwabberen.

En vooraan ligt nog steeds het pijnpunt. Vleminckx heeft nog altijd niet door hoe voetbal werkt, Akpala kan nog steeds niet met de bal overweg. Bacca gaat nog steeds te vaak eten met Vadis, dat is toch zorgwekkend? Meunier komt er weer wat door, maar vorig seizoen speelde die barslecht.

Enkel Refaelov is voor mij de enige Bruggespeler die ik progressie heb zien boeken in het laatste seizoen, echt een sterke voetballer. Maar dat is toch te weinig, of vergis ik mij daar? Die trainers dienen om elke voetballer die kleine percenten beter te maken, maar die progressiemarge mis ik gewoon bij het merendeel van de Bruggespelers. De nieuwe transfers beoordeel ik nog niet natuurlijk.

Maar over het algemeen heb ik de indruk dat Club te vaak op korte termijn denkt. Zimling, jorgensen, Tchité, Larsen, Figueras, en heel den bazaar zijn wel relatief goede spelers, maar dat zijn toch niet de jongens die alles kapotspelen en over 2 jaar voor het grote geld naar een subtopper trekken? Club haalt veel gevestigde waarden, maar bij elke aankoop die ze doen mis ik progressiemarge. Iets wat zo'n Soriano, Hendriksen,... bv. wel hadden en die later wel miljoenen konden opleveren.

Momenteel wel een heel mooi verhaaltje, maar als het geld van de omvorming naar de NV opraakt, kan het daar wel eens heel problematisch beginnen worden, zeker als de prijzen niet volgen.

J.Brown
14 augustus 2012, 15:14
@Weebl

Dat Standard veel geld heeft ontvangen, betekent niet dat ze het dan ook allemaal terug moeten uitgeven. Ik heb liever dat ze er gestructureerd en verstandig mee omgaan. Dan alles uit te geven aan dure spelers die op de bank rotten. Dat RD een effortke mag doen ben ik wel mee akkoord, geen enkele ploeg heeft zoveel gecasht als Standard de laatste jaren en RD heeft geld tot achter zijn oren.

De transfers die je nu aanhaalt zijn transfers van onder Luciano. Onder hem zijn er een groot pak onbekende spelers gekomen, die nooit de bank gezien hebben van Standard en Sclessin zijn verlaten langs een achterpoort. Ook die transferpolitiek is niet goed. Van Damme, ben ik niet pro en niet contra. Kan enorm goeie partijen spelen en vaak snert matchen. Is die zijn zwaar contract op Standard dan wel waard? Tchité is een goede speler maar moest en wou weg. Dat Brugge daar een goede slag heeft geslaan, is zeker. Berrier en Benteke konden hier niet aarden. Berrier steeds geblesseerd, speelde niet goed en had zwaar contract. Benteke en Sclessin is geen geslaagd huwlijk, heeft hier echt enorm veel slechte matchen gespeeld en kreeg het publiek tegen zich. En hij wou niet meer uitgeleend worden, veel opties heb je dan niet meer. Ik ben blij voor hem dat hij nu slaagt bij Genk. Nong was te zwak. Leye hadden ze moeten houden vorig jaar.

Hoe Standard nu te werk gaat, kan ik mee leven. Indien de spelers die ze gehaald hebben renderen (3e plaats halen). Liever een goed gescoute speler die geen stukken van mensen kost en waar nog een flinke groei marge op zit, dan een speler te halen op het hoogtepunt/of net er voorbij van zijn carrière. Van de huidige kern zijn de meeste jonge, talentvolle spelers met min of meer mooie adelbrieven.

Spelers als Taraves, Kawashima, Bulot, Biton, Ajdarevic vind ik bv goeie transfers. In de hoop dat ze goed uitdraaien en enkele spelers zich profileren als leider. Ik wil die ploeg een kans geven. Maar ik merk bij mezelf dat ik ook weinig geduld heb, wij zijn teveel verwend geweest de voorbije jaren. Iets wat je niet gewoon bent als Standard supp.

Ik stel mij enkel de vraag, wat is het best. Op korte termijn alles in u spelersmateriaal pompen om de titel te halen. Of rustig en gestructureerd iets proberen op te bouwen.

Edit;
Habib Habibou ‏@HabibHabibou7
Je suis bien. A waregem samedi j'ai un match contre courtrai. C'est le plus important

Re@V0r
14 augustus 2012, 18:51
Wat is dat toch met vanalles afvoeren, dat hebben ze totaal niet gedaan? :oink:
Linietrainers zijn er nog altijd hoor en worden ook nog gebruikt bij mijn weten. PPC (personal performance center) wordt ook nog gebruikt om spelers op te volgen, is er dus niets afgevoerd.

als ik het me goed herinner moest Daum van veel van die dingen niet weten toch? en zijn die zaken dan in de frigo gestoken tijdens zijn bewind

sharpshot
14 augustus 2012, 18:57
Dan herinner je u dat héél fout!

Natuurlijk hadden veel toen al hun eigen interpretatie van de feiten. Ik neem je niets kwalijk je was niet de enige.

The Black Mamba
14 augustus 2012, 18:59
Ik vond Benteke bij Standard zelfs niet slecht eigenlijk, gewoon te veel doelkansen gemist toen waardoor hij volledig verdween. Jammer dat niemand de bedenking maakte dat het misschien een reden had waarom net hij zo vaak in kansrijke positie kwam.

Re@V0r
14 augustus 2012, 19:06
dan ben ik destijds verkeerd geïnformeerd geweest door de media...

Vernon
14 augustus 2012, 19:07
Heeft die mannen gewoon op non-actief gezet om zelf met de groep bezig te kunnen zijn. Het werd gewoon tijdelijk afgeschaft zodat hij, en enkel hij, zich met de spelers kon bezig houden.

BleKKie
14 augustus 2012, 19:09
En dan zijn ze terug actief gezet, en dan kwam Leekens die ze in de eerste maand ook op non-actief gezet heeft voor dezelfde reden (wat eigenlijk gewoon vrij logisch is) en nu zijn ze weer actief dacht ik.

Re@V0r
14 augustus 2012, 19:10
das dus in de frigo steken é zoals ik zei :)

Cerv.Be
15 augustus 2012, 10:35
Transfernieuws: Onze beloften Fries De Schilder en Maxime Gunst worden 1 seizoen uitgeleend aan respectievelijk FC Eindhoven en Eendracht Aalst.

Doelman Arthur Hannes komt over van KV Mechelen naar onze beloftenkern. Hij tekende voor 2 seizoenen met 1 jaar optie.

TeknomanFan
15 augustus 2012, 12:53
Ik dacht dat Deschilder naar Eupen ging?
Wordt Vansteenkiste niet uitgeleend?

Cerv.Be
15 augustus 2012, 13:50
Deal met Westerlo & Vansteenkiste is afgesprongen.
Deschilder zit effectief bij FC Eindhoven, heeft al meegespeeld in een oefenmatch.

edraket
16 augustus 2012, 20:15
https://twitter.com/A_Finnbogason/status/236162832687837184/photo/1

Finnbogason uiteindelijk naar Heerenveen. Reza is ook te duur, dus dringend tijd voor een nieuwe spits.

TheRedDevils
16 augustus 2012, 20:49
Sky Sports reporting that #Arsenal have moved into pole position for Argentine international Lucas Biglia.

Wat zou die daar gaan doen :lol:

Irriducibili
16 augustus 2012, 21:41
Precies een samenwerking tussen Brugge en Aalst.. zijn al 3 spelers :).

Rikie
16 augustus 2012, 22:11
Sky Sports reporting that #Arsenal have moved into pole position for Argentine international Lucas Biglia.

Golfen

Lospeed
17 augustus 2012, 00:40

Een strik rond doen en cashen, moest het eens waar zijn natuurlijk. :p

Sir.Killalot
17 augustus 2012, 00:59
Hey komaan, ik wil nog wat plezier hebben met Arsenal in FM2013 :(

dacuba
17 augustus 2012, 01:27
16m voor Bigla :wtf:

MrBrightside
17 augustus 2012, 09:07
16m voor Bigla :wtf:

16 miljoen? Natuurlijk weer zo'n belachelijk bedrag dat uit de duim is gezogen, terwijl duidelijk in zijn contract een opstapclausule van 8 miljoen staat. Een koopje, maar misschien wel een rechtvaardige prijs.

J.Brown
17 augustus 2012, 09:56
Mij lijkt 8 miljoen nog steeds enorm veel voor een speler als Biglia. Benieuwd wat daar van waar is. Zou echt een zeer vreemde transfer zijn imo. Dat ze eens M'vila halen voor dat geld, das echt een beest.

Dr. Sheldon Cooper
17 augustus 2012, 09:56
16 miljoen? Natuurlijk weer zo'n belachelijk bedrag dat uit de duim is gezogen, terwijl duidelijk in zijn contract een opstapclausule van 8 miljoen staat. Een koopje, maar misschien wel een rechtvaardige prijs.

Whut? Een koopje? :/

MrBrightside
17 augustus 2012, 10:18
Zoveel is hij minstens voor A'lecht waard, alles onder die 8 miljoen is echt wel een magere troostprijs. Zeker als je weet dat Biglia ook een centje heeft gekost. Dacht dat A'lecht toen 3 miljoen euro heeft betaald. Er mag toch een beetje winstmarge op zitten hé. Hij is in al die jaren toch uitgegroeid tot een goeie VM die een plaatsje kan veroveren in de europese subtop à la Valencia, Atheltico Madrid of AS Roma.

Kiiilerke
17 augustus 2012, 10:53
Zoveel is hij minstens voor A'lecht waard, alles onder die 8 miljoen is echt wel een magere troostprijs. Zeker als je weet dat Biglia ook een centje heeft gekost. Dacht dat A'lecht toen 3 miljoen euro heeft betaald. Er mag toch een beetje winstmarge op zitten hé. Hij is in al die jaren toch uitgegroeid tot een goeie VM die een plaatsje kan veroveren in de europese subtop à la Valencia, Atheltico Madrid of AS Roma.

Valencia en atletico madrid= nope AS Roma ken ik niet goed dus geen idee

Dr. Sheldon Cooper
17 augustus 2012, 10:54
een goeie VM die een plaatsje kan veroveren in de europese subtop à la Valencia, Atheltico Madrid of AS Roma.

Meen je dat nu echt?

J.Brown
17 augustus 2012, 11:10
imo sterk overschatte speler. Biglia is een goeie speler, maar niet meer dan dat. Defour is vertrokken voor 8/9 miljoen, dat is een faire prijs vr Steven.

MrBrightside
17 augustus 2012, 11:53
imo sterk overschatte speler. Biglia is een goeie speler, maar niet meer dan dat. Defour is vertrokken voor 8/9 miljoen, dat is een faire prijs vr Steven.

6 miljoen voor Defour.. Mangala was een pak duurder. En dat was in afspraak met Standard. Ze hadden enkele miljoentjes meer aan de transfer van Mangala gebonden omdat anders Standard teveel ging moeten afgeven aan RC Genk die ook nog een recht hadden op een percent op de transfer van Defour.

Transferprijzen van spelers met elkaar vergelijken is trouwens nooit een goed idee. En waarom overschat? Ik denk dat er niet veel spelers in balrecuperatie beter doen in JPL dan hem..

J.Brown
17 augustus 2012, 12:08
Daarom zeg ik ook 8/9 miljoen. Mij moet je die constructie niet uitleggen. Standard kreeg +- 13 miljoen voor beide spelers.

Natuurlijk zijn er niet veel betere als hem in de competitie. Hij speelt hier dan ook een pak aantal jaren. Ik vind dat hij stagneert en in de topmatchen stak hij er niet boven uit. Anderlecht had die al lang geleden moeten verkopen. Kvind Biglia geen slechte speler he. Maar ik verwacht gewoon meer van hem.

boozeke
17 augustus 2012, 12:46
"Boris Pandza
I'm not leaving for Arsenal Kiev.. Forza Malinwa :)"
ervan uitgaande dattet vrij officieel is ;-)

MrBrightside
17 augustus 2012, 12:55
Kvind Biglia geen slechte speler he. Maar ik verwacht gewoon meer van hem.

Zonder Biglia speelt A'lecht geen kampioen in mijn ogen. Hij is de dragende kracht op het middenveld. We verliezen 30% meer punten als hij er niet bij is, dat zegt toch wel wat hé... Spelers als Klestjan, Gillet en Jova zouden beter een transfer opzoeken. Zij hebben geen toegevoegde waarde meer en zijn vervangbaar door jeugdspelers.

Cerv.Be
17 augustus 2012, 13:50
sporza: Finnbogason naar Heerenveen, niet naar Helsingborgs (http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/120816_finnbogason_heerenveen)

sporza: AA Gent laat Mario Baric vertrekken (http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/120816_baric_weg_gent)

sporza: Israëliër is 16e transfer van Waasland-Beveren (http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/120816_shish_waasland_beveren)

ElbowDrop
17 augustus 2012, 13:54
Lepoint is ook naar Waasland-Beveren.
Toch raar dat Baric moest vertrekken. Hij kwam wel wat tekort maar hij is toch beter dan skarabot en hij klaagde toch nooit openlijk als hij op de bank moest zitten.

Cpt. Kablammo
17 augustus 2012, 14:34
Hij is in al die jaren toch uitgegroeid tot een goeie VM die een plaatsje kan veroveren in de europese subtop à la Valencia, Atheltico Madrid of AS Roma.

Ik heb u dat nog al weten zeggen en het blijft even lachwekkend.

Eventjes Banega/Costa/Albelda/De Rossi/Gabi/... uit de ploeg gaan spelen. :crazy:

NemesisBE
17 augustus 2012, 14:37
:lol:

samn
17 augustus 2012, 14:48
Biglia hoort thuis bij een Spaanse middenklasser, genre Santander, Espanyol of Zaragoza, zeker niet hoger. Daarvoor scoort hij veel te weinig (zelfs als VM) en is te traag.

J.Brown
17 augustus 2012, 15:07
Standard mag al op zoek achter een nieuwe spits, Ogunjimi heeft blijkbaar een schildklier afwijking.

Yves Bouchard ‏@YBouchardlg
Standard: plus grave qu'on le disait pour Ogunjimi (problème de glande thyroïde!). Durée de l'absence inconnue. Le club cherche un avant!

Hopelijk is hij snel beter/genezen. Ziet er zeer ernstig uit.

samn
17 augustus 2012, 15:19
Dit zet de deur nog meer open voor Habibou.

J.Brown
17 augustus 2012, 15:21
Of Perbet

Lilspanyol
17 augustus 2012, 15:32
Biglia hoort thuis bij een Spaanse middenklasser, genre Santander, Espanyol of Zaragoza, zeker niet hoger. Daarvoor scoort hij veel te weinig (zelfs als VM) en is te traag.
:offtopic:

- Santander speelt in 2de
- Zaragoza mag blij zijn dat ze nog in 1ste spelen, strijden voor het behoud
- Espanyol is inderdaag een middenklasser

samn
17 augustus 2012, 15:36
:offtopic:

- Santander speelt in 2de
- Zaragoza mag blij zijn dat ze nog in 1ste spelen, strijden voor het behoud
- Espanyol is inderdaag een middenklasser
Excuseer, je hebt gelijk, neem Real Valladolid en Real Sociedad.

MrBrightside
17 augustus 2012, 15:40
Ik heb u dat nog al weten zeggen en het blijft even lachwekkend.

Eventjes Banega/Costa/Albelda/De Rossi/Gabi/... uit de ploeg gaan spelen. :crazy:

Hmm, ok AS Roma wordt al iets moeilijker.. Sterk team toch wel!
Udinese of Lazio dan? :unsure:

Gewoon een Italiaanse of Spaanse ploeg die Europees kan spelen, maar niet zoals die samn hierboven opnoemt..

Wijsheid
17 augustus 2012, 15:43
Standard mag al op zoek achter een nieuwe spits, Ogunjimi heeft blijkbaar een schildklier afwijking.

Yves Bouchard ‏@YBouchardlg
Standard: plus grave qu'on le disait pour Ogunjimi (problème de glande thyroïde!). Durée de l'absence inconnue. Le club cherche un avant!

Hopelijk is hij snel beter/genezen. Ziet er zeer ernstig uit.

Klierkoorts dan?

J.Brown
17 augustus 2012, 15:48
Ben geen kenner. Maar dat is niet hetzelfde dacht ik. Schildklier afwijking = hormonen probleem etc. Hij slaapt bv 12U per dag en is in korte tijd 3kg kwijt. Het lijkt zeer ernstig.

Rikie
17 augustus 2012, 15:50
Mijn hond heeft dat ook :unsure:
Die moet gewoon iedere dag wat hormonen-pilletjes nemen..

Fella
17 augustus 2012, 16:02
Dit zet de deur nog meer open voor Habibou.

Wat zien die mannen eigenlijk in Habibou?

Rikie
17 augustus 2012, 16:05
een professionele eendenvanger

Fella
17 augustus 2012, 16:06
een professionele eendenvanger

:rofl:

samn
17 augustus 2012, 17:08
Wat zien die mannen eigenlijk in Habibou?

Tja, wat zien ze in Ogunjimi? ;)

Kenneke10
17 augustus 2012, 18:18
Er moet toch echt iets niet kloppen ivm met biglia hoeveel jaar speelt die hier al niet?
En elke zomer/winter wordt hij aan tal van club gelinkt, is het nu de kranten die alles opkloppen vraagt rsca te veel?

Biglia is naar belgische normen top, maar naar een sterkere competitie:unsure:

The Black Mamba
17 augustus 2012, 18:49
Als je wekelijks Anderlecht volgt zie je gewoon hoe belangrijk hij is. Zonder hem zijn we direct een pak zwakker en ik heb echt geen idee wie hem kan vervangen. Hij heeft uiteraard wel zijn zwakke punten (scorend vermogen en snelheid) waardoor Arsenal of een Europese subtopper te hoog gegrepen is.

Overschat vind ik hem echt wel niet, zo'n speler kan je pas echt waarderen als je hem wekelijks bezig ziet. Ongelooflijk hoeveel aanvallen hij afblokt en ballen recupereert met zijn positiespel en heel erg belangrijk in de opbouw. Mooie voetballer om naar te kijken ook. Misschien bedoel je dat de Anderlecht fans hem overschatten? Dat kan wel maar dat is gewoon omdat zowat elke Anderlecht supporter een grote fan is van Biglia ondertussen, misschien heeft dat wel een reden :)

J.Brown
17 augustus 2012, 18:58
Als je wekelijks Anderlecht volgt zie je gewoon hoe belangrijk hij is. Zonder hem zijn we direct een pak zwakker en ik heb echt geen idee wie hem kan vervangen. Hij heeft uiteraard wel zijn zwakke punten (scorend vermogen en snelheid) waardoor Arsenal of een Europese subtopper te hoog gegrepen is.

Overschat vind ik hem echt wel niet, zo'n speler kan je pas echt waarderen als je hem wekelijks bezig ziet. Ongelooflijk hoeveel aanvallen hij afblokt en ballen recupereert met zijn positiespel en heel erg belangrijk in de opbouw. Mooie voetballer om naar te kijken ook. Misschien bedoel je dat de Anderlecht fans hem overschatten? Dat kan wel maar dat is gewoon omdat zowat elke Anderlecht supporter een grote fan is van Biglia ondertussen, misschien heeft dat wel een reden :)

Dat bedoel ik inderdaad. En zoals je zegt, zijn pijnpunten zijn echt snelheid en scorend vermogen.

Cpt. Kablammo
17 augustus 2012, 20:26
Ook wel in rekening brengen dat Biglia al twee jaar niet meer top speelt. Totaal geen enthousiasme meer in zijn spel te bespeuren. Die is gewoon totaal uitgekeken op de JPL, wat wel te begrijpen valt natuurlijk.

Kenneke10
17 augustus 2012, 20:36
En naar spanje gaan voor het geld moet je het niet doen, op uitzondering van Real, barca en valencia voor de rest hoor ik toch veel problemen met uitbetaling van de spelersloonen.

Mss wordt biglia echt een boegbeeld voor rsca, zoiets als zetterberg

Cerv.Be
17 augustus 2012, 20:42
NAC huurt Verbeek van Standard.

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/120817_verbeek_nac

Kouemaha naar Frankfurt, ook huurbasis

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/120817_Kouemaha_Frankfurt

The Black Mamba
17 augustus 2012, 22:22
Ook wel in rekening brengen dat Biglia al twee jaar niet meer top speelt. Totaal geen enthousiasme meer in zijn spel te bespeuren. Die is gewoon totaal uitgekeken op de JPL, wat wel te begrijpen valt natuurlijk.

Heeft een mindere periode gehad maar 2 jaar is ferm overdreven.

Zyklon
18 augustus 2012, 11:50
Jacobs zou Rudy en Igor Vetokele naar Fc Kopenhagen willen halen...

Re@V0r
18 augustus 2012, 12:25

misschien wel, maar dan nog zou hij toch snugger genoeg moeten zijn om te weten dat er geen interesse zal zijn in hem als zijn spelniveau nergens meer op lijkt... uitgekeken of niet

The Black Mamba
18 augustus 2012, 12:25
Voor 3 miljoen laten ze die toch nooit gaan bij jullie.

Rubmifer
18 augustus 2012, 20:04
Akpala naar Bremen heb ik gelezen?

Trebby
18 augustus 2012, 20:29
Akpala naar Bremen heb ik gelezen?

Say what?:wtf:

Kenneke10
18 augustus 2012, 20:38
Het is hem echt gegund akpala, heel positieve kerel

Rubmifer
18 augustus 2012, 23:33
Say what?:wtf:

'Akpala niet in kern opgenomen door nakende transfer naar de Bundesliga' - VoetbalNieuws.be (http://www.voetbalnieuws.be/news/34019/Akpala_niet_in_kern_opgenomen_door_nakende_transfe r_naar_de_Bundesliga)

Verlaat Akpala Club Brugge? - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20120818_097)

Rubmifer
19 augustus 2012, 00:34
Vincent Mannaert na Club Brugge - Beerschot AC

“De fans hebben er ons doorgetrokken en waren alweer super.”

Vincent Mannaert, er zijn heel wat geruchten dat Joseph Akpala zou vertrekken, kan u ons hier meer over vertellen?

Het klopt dat wij in verregaande onderhandelingen zijn met Werder Bremen omtrent een overgang van Joseph Akpala. De onderhandelingen zijn echter nog niet afgerond. En worden morgen verder gezet. We zullen communiceren indien er een definitieve beslissing is genomen.

Betekent een vertrek van Akpala dat er nog inkomende transfers mogen worden verwacht?

Neen. De kern is kwalitatief en kwantitatief voldoende gewapend om te gaan voor de vooropgestelde doelstellingen.

clubbrugge.beVincent Mannaert na Club Brugge - Beerschot AC - Nieuws - Club Brugge (http://clubbrugge.be/nl/nieuws/6272/vincent-mannaert-na-club-brugge-beerschot-ac)

Cerv.Be
19 augustus 2012, 00:40
Inkomende transfer? Voor de kern zou het imo een verademing zijn dat een aanvaller weggaat.

Ik zal Joseph wel missen. :sad:

TazzDeMazz
19 augustus 2012, 00:58
Werder bremen? Doet me vermoeden dat we nog een leuk sommetje voor hem krijgen.

Jepjep
19 augustus 2012, 01:10
Ik vraag me af aan wat Akpala zo'n transfer te danken heeft.

Rikie
19 augustus 2012, 01:19
Werder Bremen staat ervoor bekend om ieder jaar een goed doel te sponsoren. Dit jaar gaan ze een negerke adopteren.
(kluchtje hé)

TazzDeMazz
19 augustus 2012, 01:33
Werder Bremen staat ervoor bekend om ieder jaar een goed doel te sponsoren. Dit jaar gaan ze een negerke adopteren.

Pas op, keb nog voor minder dan dit ooit een infra gekregen. Just saying...

Kenneke10
19 augustus 2012, 01:56
Los van dat hij mee ga kunne, denk het persoonlijk ook niet ben ik zeer blij voor hem

kakmongool
19 augustus 2012, 09:52
Ik ga Joseph toch missen als hij vertrekt, superspits die kan altijd het gaatje vinden en hard weegt op een verdediging. Wordt een groot gemis voor Club Brugge.

Kiiilerke
19 augustus 2012, 09:53
Ik ga Joseph toch missen als hij vertrekt, superspits die kan altijd het gaatje vinden en hard weegt op een verdediging. Wordt een groot gemis voor Club Brugge.

ok:unsure:

Jepjep
19 augustus 2012, 09:54
Haha superspits. Goeike.

kakmongool
19 augustus 2012, 10:14
Haha superspits. Goeike.

Mensen die alleen kijken naar spelers met de bal zien niet hoe goed Joseph echt wel is. Ja hij mist vaak 1 op 1 situaties maar hij maakt zoveel kansen, zet de verdediging zo onder druk. In een ploeg die met 2 spitsen speelt zorgt hij minstens voor 30 goals voor hem en zijn medespits.

Cerv.Be
19 augustus 2012, 10:17
Er wordt inderdaad wel te veel neergekeken op Akpala, vooral door 'voetbalkenners' die hem amper aan het werk zien. Hij weegt altijd op een verdediging, en vooral hij scoort gewoon veel. Weinig geblesseerd, uiterst sympathieke & altijd goedlachse kerel, echte sfeermaker. Is over de jaren heen dikwijls belangrijk geweest voor Club Brugge. Die kerel lijkt ook al een eeuwigheid in de Belgische competitie rond te lopen, en hij is nog altijd maar (bijna) 26.

En als hij naar Bremen gaat is het gewoon voor op de bank te zitten, dat weten we toch allemaal?

kakmongool
19 augustus 2012, 10:22
Er wordt inderdaad wel te veel neergekeken op Akpala, vooral door supporters die hem amper aan het werk zien. Hij weegt altijd op een verdediging, en vooral hij scoort gewoon veel. Is over de jaren heen dikwijls belangrijk geweest voor Club Brugge.

En als hij naar Bremen gaat is het gewoon voor op de bank te zitten, dat weten we toch allemaal?

De simpele zielen van supporters die niet snappen wat een waarde Akpala heeft. En volgens mij kan Akpala wel een basisplaats afdwingen bij Bremen zijn mentaliteit en zijn fysiek vermogen zijn een groot pluspunt. Ook heeft Bremen nu enkel nog maar Petersen als echte diepe spits en kan Akpala zo wat speeltijd krijgen.

Gavin
19 augustus 2012, 10:26
Van supertransfer naar Chelsea naar samenspelen met Akpala in twee maanden. :niceone:

Kiiilerke
19 augustus 2012, 10:35
Ocharme de Kevin.

Maxwell
19 augustus 2012, 10:49
Van waar komt die interesse dan toch ?!

dacuba
19 augustus 2012, 10:50
Van supertransfer naar Chelsea naar samenspelen met Akpala in twee maanden. :niceone:

Chance dat het allemaal zo zwart wit is!

St0wned
19 augustus 2012, 11:14
Chance dat het allemaal zo zwart wit is!

I c what u did there :D

Jepjep
19 augustus 2012, 11:18
Kouyate: "Zeker, ik blijf bij Anderlecht" - Nieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-08-19/kouyate-zeker-ik-blijf-bij-anderlecht)

Chanceke voor anderlecht, anders hadden ze een groot probleem centraal achterin.

TazzDeMazz
20 augustus 2012, 02:54
Akpala zou zijn transfer mogen vergeten blijkbaar door bekeruitschakeling werder. Toch opvallend al die transfers die niet doorgaan.

Ajax zou weer onderhandelingen voeren voor moisander. Alle HvH, kzou al een voorschot betalen zodaje je 'topverdediger' ni vanonder je neus weggehaald ziet worden.

Slecht nieuws dus voor de belgische transfers.

ToasT
20 augustus 2012, 09:55
Er zal wel een reden zijn waarom Akpala onder iedere trainer die hij heeft gehad bij Club heeft gespeeld. En dat zijn er heel veel. Ook zijn er altijd al wel wat ploegen in geïnteresseerd geweest.
Ok, het oogt soms onhandig, bij controles de bal te ver van de voet laten springen, alleen voor doel de bal er nog kunnen overschieten vanop een meter afstand en dan 5 min later de meest onmogelijke kans er wel inkrijgen, ... maar Akpala weegt echt wel enorm op een verdediging door zijn beweeglijkheid en fysieke presence. En hij ligt enorm goed in de groep, nooit geklaagd, altijd met de glimlach, ...

kingjulie
20 augustus 2012, 10:01
Ik ben blij dat akpala nier voor een miezerige 1.2 miljoen weg is.
Kerel heeft 4 seizoenen zijn goals gemaakt bij club. Minder dan 3.5 miljoen is echt wel zotheid.

Kiiilerke
20 augustus 2012, 11:27
Welke zot gaat er nu 3.5 mil betalen voor akpala :lol:

Rubmifer
20 augustus 2012, 11:34
De transfer van Niklas Moisander van AZ naar Ajax wordt waarschijnlijk op korte termijn afgerond. De Fin zal maandag de medische keuring in Amsterdam ondergaan.

De clubs hebben intussen een akkoord bereikt over een transfersom van ruim drie miljoen euro, zo meldt De Telegraaf.

Geen Moisander dus voor RSCA lijkt het.

TazzDeMazz
20 augustus 2012, 11:35
Het zou maat rond de 1,3 mil geweest zijn. Had ook maar 1 jaar meer op zijn contract. Maar zal dus wrs niet vertrekken. Precies of mijn post wordt genegeerd.

Cerv.Be
20 augustus 2012, 11:52
Ik ben blij dat akpala nier voor een miezerige 1.2 miljoen weg is.
Kerel heeft 4 seizoenen zijn goals gemaakt bij club. Minder dan 3.5 miljoen is echt wel zotheid.
Nu vertrekt hij na dit seizoen gratis..
Akpala gaat waarschijnlijk toch niet bijtekenen.

Boterkoek
20 augustus 2012, 12:35
Blijkbaar heb ik er over gekeken maar FC Brussels heeft ALiou Dia gekocht(Mons).
Ze zijn hun duidelijk goed aan het versterken.

kingjulie
20 augustus 2012, 12:49
Ze zouden beter een efforke doen zijn contract te verlengen.
Liever Vleminckx buiten dan. Akpala heeft al veel meer bewezen.

caoimhin
20 augustus 2012, 13:45
Geen Moisander dus voor RSCA lijkt het.

Dank u Herman. Wat een klet :doh:

Philharmoniker
20 augustus 2012, 15:18
Akpala slachtoffer bekerblamage Werder - Goal.com (http://www.goal.com/nl/news/786/transfers/2012/08/20/3319401/akpala-slachtoffer-bekerblamage-werder)

BleKKie
20 augustus 2012, 17:15
Akpala hoeft voor mij niet te gaan hoor, dus goeie zaak :p

En nu staat Anderlecht daar nu wel met Moisander :s - oké ze zullen wel iemand vinden zeker, maar dat komt er natuurlijk van als je echt zit te wachten op het geld. En op het einde van de transferperiode kan je ofwel koopjes doen, maar ook verschrikkelijk te veel betalen natuurlijk.

Maxwell
20 augustus 2012, 17:41
Minder dan 3.5 miljoen is echt wel zotheid.

:rofl:

En ik zie HVH geen versterking meer halen achterin hoor. Zou triestig zijn maar ik ben er
praktisch zeker van :cool:

Kenneke10
20 augustus 2012, 17:44
Geen nieuws rond Gent ? zou louwagie niks meer uit zen mouw schudden

Rikie
20 augustus 2012, 18:27
Ma die staat nog maar 1 jaar onder contract.. :/

Vedeco
20 augustus 2012, 18:29
Aangezien Club er 3 miljoen voor betaald heeft vind ik ook niet dat ze hem voor minder moeten laten. Of hij dat nu waard is of niet.

Jammer genoeg houden andere clubs daar geen rekening mee.

Kenneke10
20 augustus 2012, 18:39
De waarde van een speler heeft idd niks te maken met de aankoop som, in geval van akpala denk ik dat we teveel betaald hebben.

Als je nu vb een meunier laat vertrekken zal dat ook meer zijn dan zen aankoopsom, maar als belgische club 3miljoen of hoger betalen is altijd een risico der gaat niet altijd ne zot komen die zomaar +5miljoen gaat geven voor een speler.

kakmongool
20 augustus 2012, 18:59
De waarde van een speler heeft idd niks te maken met de aankoop som, in geval van akpala denk ik dat we teveel betaald hebben.

Als je nu vb een meunier laat vertrekken zal dat ook meer zijn dan zen aankoopsom, maar als belgische club 3miljoen of hoger betalen is altijd een risico der gaat niet altijd ne zot komen die zomaar +5miljoen gaat geven voor een speler.

Teveel betaald :rofl: Akpala heeft er al meer dan genoeg in het mandje gelegd (en laten leggen) in de laatste jaren. Belangrijke goals genoeg die hij gemaakt heeft. Maar iedere simpele supporter verkijkt zich op zijn eerste baltoets (die overigens al veel beter is)

Maxwell
20 augustus 2012, 19:27
Aangezien Club er 3 miljoen voor betaald heeft vind ik ook niet dat ze hem voor minder moeten laten. Of hij dat nu waard is of niet.

Dus de waarde van een speler gaat altijd omhoog ? Leuke redenering.

kakmongool
20 augustus 2012, 19:29
Dus een waarde van een speler gaat altijd omhoog ? Leuke redenering.

Hij is beter geworden heeft meer ervaring op hoger niveau en nog steeds 'jong'.

Maxwell
20 augustus 2012, 19:32
Hij is beter geworden heeft meer ervaring op hoger niveau en nog steeds 'jong'.

En nog 1 jaar contract. Kom zeg, overdrijf anders.

waffel
20 augustus 2012, 19:32
Teveel betaald :rofl: Akpala heeft er al meer dan genoeg in het mandje gelegd (en laten leggen) in de laatste jaren. Belangrijke goals genoeg die hij gemaakt heeft. Maar iedere simpele supporter verkijkt zich op zijn eerste baltoets (die overigens al veel beter is)

Ik ben fan van Akpala zijn mentaliteit en inzet, maar met hem ga je geen kampioenschappen winnen, en dat is denk ik wel iets wat je verwacht in België als je er drie miljoen voor betaalt.

Weebl
20 augustus 2012, 19:39
En nog 1 jaar contract. Kom zeg, overdrijf anders.

Die heeft toch nog maar net bijgetekend?

J.Brown
20 augustus 2012, 19:43
Neen, dat was Vossen :unsure:

Maxwell
20 augustus 2012, 19:43
Die heeft toch nog maar net bijgetekend?

Ah is dat zo ? Dacht in een paar artikels gelezen te hebben dat dit zijn laatste was.

Weebl
20 augustus 2012, 19:44
Ik weet het niet, ik dacht dat hij in't begin van't seizoen had bijgetekend? Omdat er toen zoveel geruchten waren dat hij wegging..

Edit: blijkbaar vergis ik me, zijn contract loopt inderdaad af in 2013.

BleKKie
20 augustus 2012, 19:54
Ik weet niet of hij van plan was om bij te tekenen hoor, nog niets van gelezen precies :confused:

Cpt. Kablammo
20 augustus 2012, 20:04
De drie miljoen die Club zou betaald hebben voor AKpala is toch wel grandioos te veel hoor. Maar ik betwijfel of het echt wel zoveel was. In welk universum kan Chalala zoveel voor een speler vragen? :p

Kenneke10
20 augustus 2012, 20:14
De drie miljoen die Club zou betaald hebben voor AKpala is toch wel grandioos te veel hoor. Maar ik betwijfel of het echt wel zoveel was. In welk universum kan Chalala zoveel voor een speler vragen? :p

Hij was net topschutter in de JPL, en na de dood van sterchele moest er sowieso iemand gekocht worden die de competitie kende.

Cerv.Be
20 augustus 2012, 20:18
Akpala is elke euro waard :love:

Jepjep
20 augustus 2012, 20:20
Akpala is een euro waard :love:

Inderdaad.

Cerv.Be
20 augustus 2012, 20:23
Haha. :unsure:

Philharmoniker
20 augustus 2012, 20:25
Inderdaad.

je vergat het woord cent nog te plaatsen :naughty:

Jepjep
20 augustus 2012, 20:26
Dat is zelfs voor mij te flauw.

Kenneke10
20 augustus 2012, 20:26
Akpala heeft Club idd al veel terug gegeven, clement heeft in zen loopbaan bij Club ook meer dan 50 goals gescoord als CV, of VM dan nog .

Je moet de speler op zen kwaliteiten bekijken niet op wat hij voor Club al gedaan heeft.

J.Brown
20 augustus 2012, 20:40
Dat is zelfs voor mij te flauw.

:unsure:

Re@V0r
20 augustus 2012, 21:14
3 miljoen voor akpala destijds? geloof ik toch ook wel niet veel van...

n9ne
20 augustus 2012, 21:21
Joseph Akpala - transfermarkt.be (http://www.transfermarkt.be/be/joseph-akpala/transfers/spieler_38000.html)

Hij is er zelfs 4 waard opt moment! hah!

Re@V0r
20 augustus 2012, 21:24
volgens die site is Gillet van Anderlecht er zelfs 5 waard :unsure:

Jepjep
20 augustus 2012, 21:25
4 miljoen.. Iemand die wel kan voetballen zoals Vazquez is dan weer 2.500 000 waard op die site..

fcberke
20 augustus 2012, 21:42
Dus de waarde van een speler gaat altijd omhoog ? Leuke redenering.

neen die van lukaku is bijvoorbeeld gezakt in het tussenseizoen

Rikie
20 augustus 2012, 21:54
Niet ons probleem.
Hoe zou het zijn met die van Vleminckx?

Jepjep
20 augustus 2012, 22:00
Nog altijd 3 miljoen. :unsure:
Björn Vleminckx - transfermarkt.be (http://www.transfermarkt.be/be/bjoern-vleminckx/profil/spieler_13103.html)
Probeer nog eens.

BleKKie
20 augustus 2012, 22:01
Meer kilo's = hogere prijs aja :unsure:

Rikie
20 augustus 2012, 22:06
Vreemd dat Sjors geen transferprijs heeft :s

Maxwell
20 augustus 2012, 22:16
neen die van lukaku is bijvoorbeeld gezakt in het tussenseizoen

Precies ! Om maar niet te beginnen over Vleminckx...

BleKKie
20 augustus 2012, 22:20
Vreemd dat Sjors geen transferprijs heeft :s

Gewoon meer dan zijn huidige contract is over het algemeen voldoende hoor :unsure:

waffel
20 augustus 2012, 22:38
Gewoon meer dan zijn huidige contract is over het algemeen voldoende hoor :unsure:

Dat is absolute onzin. Hij zou nooit vertrekken vooraleer minstens 90% van het werk af is. Hij kan er niet aan doen dat hij zo goed is, dat hij binnen het jaar het werk meestal al af heeft.

BleKKie
20 augustus 2012, 22:44
Dat is absolute onzin. Hij zou nooit vertrekken vooraleer minstens 90% van het werk af is. Hij kan er niet aan doen dat hij zo goed is, dat hij binnen het jaar het werk meestal al af heeft.

Of hij zou tegen een boom moeten rijden natuurlijk :D

Kenneke10
20 augustus 2012, 23:14
Als Club supporter is dit wel laag bij de grond BleKKie

edraket
21 augustus 2012, 00:44
Als Club supporter is dit wel laag bij de grond BleKKie

lol, remember overstap Gent naar Lokeren van Leekens.
Die nieuwe noobkes hier toch!

Kenneke10
21 augustus 2012, 01:01
En daarom moet hij hem te pletter rijden op ne boom, als hij toch zo slecht iswas dit toch een hoogdag voor u.

En laat dat noobkes maar achterwege

Rikie
21 augustus 2012, 01:04
Sterchele iemand?

Kenneke10
21 augustus 2012, 01:07
toch iemand mee verstand

puni
21 augustus 2012, 01:08
En daarom moet hij hem te pletter rijden op ne boom, als hij toch zo slecht iswas dit toch een hoogdag voor u.

En laat dat noobkes maar achterwege

Dat was inderdaad een uitspraak van Leekens. Dat hij met zekerheid zijn contract zou verlengen bij Gent, tenzij hij tegen een boom zou rijden of Berlusconi hem persoonlijk zou bellen. Om dan een paar dagen later doodleuk bij Lokeren aan de slag te gaan. Het ging hier helemaal niet over Sterchele.

Kenneke10
21 augustus 2012, 01:10
Toch is het ongepast, ma wie ben ik " een noobke"

fraaanche
21 augustus 2012, 01:17
Niemand mag hier ooit nog in een correcte context spreken over tegen een boom rijden omdat er 4 jaar geleden ne voetballer tegen eentje is geknald? :wtf:

Kenneke10
21 augustus 2012, 01:23
Jawel, maar als club supporter en je beete een blauw zwart hart hebt doe je dat niet punt.

goed einde disscusie

waffel
21 augustus 2012, 01:30
op rsca vondt ik ze nog tamme lammekes, gisteren hebben ze t club soms knap lastig gemaakt

Enkel noobies maken hier nog dt-fouten. Dankzij de harde aanpak van Gavin & co!

stormtrooper
21 augustus 2012, 08:12
Jawel, maar als club supporter en je beete een blauw zwart hart hebt doe je dat niet punt.

goed einde disscusie

Dat overdreven gevoelig gezever rond Sterchele mag anders wel stoppen. Serieus zeg, twas ne speler van uw ploeg niet uw broer.

TheRedDevils
21 augustus 2012, 08:29
Kom kom, stop eens met die offtopic jongens.

Transfer van Akpala is nog niet helemaal rond: Akpala en Werder zijn er uit, maar de clubs onderling niet.:p Wordt nog afwachten, ik denk dat Club gewoon een deftige prijs wil..

Weebl
21 augustus 2012, 08:49
Transfer van Akpala is nog niet helemaal rond: Akpala en Werder zijn er uit, maar de clubs onderling niet.:p Wordt nog afwachten, ik denk dat Club gewoon een deftige prijs wil..

DAAR WACHTEN ZE AL MEER DAN 5 JAAR OP :rofl: :rofl: :rofl:

:sad:

fearofthedark
21 augustus 2012, 09:17
Dat overdreven gevoelig gezever rond Sterchele mag anders wel stoppen. Serieus zeg, twas ne speler van uw ploeg niet uw broer.

absoluut,

ik vind het erger voor mensen die dagelijks overlijden in het verkeer waar geen (internet) fuck om wordt gegeven omdat ze geen voetballer zijn ofzo, terwijl deze net zo erg zijn

Maar omdat het Francoiske was dat tegen nen boom reed, toen em van een avondje feesten kwam, maakt hem dan opeens een soort heilige precies....

samn
21 augustus 2012, 09:20
DAAR WACHTEN ZE AL MEER DAN 5 JAAR OP :rofl: :rofl: :rofl:

:sad:

Dat was wel een inkopperke hé :D

Kenneke10
21 augustus 2012, 10:01
Vadis zou nu ook aansturen op een transfer, feit is dat hij niet meer de vadis is van voor zijn blessure in het begin van het jaar

hipStar
21 augustus 2012, 16:03
Igor Vetokele verhuist naar FC Kopenhagen, de club van trainer Ariël Jacobs. Cercle en de Deense club hebben een akkoord over de transfer van de jonge spits.

Vetokele (20) ruilde een jaar geleden AA Gent voor Cercle Brugge en maakte meteen indruk in zijn eerste seizoen, blijkbaar ook op Ariël Jacobs. De interesse Jacobs' club voor de snelle spits was al langer bekend en nu hebben beide teams dus een akkoord bereikt over de transfer.

"We zijn overtuigd van zijn kwaliteiten. Hij zal heel wat power en snelheid aan ons spel toevoegen. We weten dat hij zowel op de flank als centraal uit de voeten kan. Het is nu aan ons om hem zo snel mogelijk thuis te laten voelen", zegt Carsten Jensen, de sportieve manager van Kopenhagen.

LaBuenaVida
21 augustus 2012, 16:11
Crisis!

kakmongool
21 augustus 2012, 16:22
Uchebo van Cercle kan ook goed voetballen maar past nog niet echt in het systeem van Bob Peeters. Hopelijk krijgt hij wat nieuw jong geweld.

Swagger
21 augustus 2012, 16:24
slechte zaak voor Cercle, goed gezien van Ariël.
vond die Vetokele een plezier om naar te kijken, verlies voor onze competitie!

Cerv.Be
21 augustus 2012, 16:29
Cercle hun kern wordt nu toch wel heel magertjes.

TazzDeMazz
21 augustus 2012, 16:40
Mss Bakenga verhuren aan cercle nu ze versterking nodig hebben.

JTR90
21 augustus 2012, 17:01
Dat ze gewoon De Smet terug komen halen.. Bij ons speelt die toch amper!

puni
21 augustus 2012, 17:21
Uchebo van Cercle kan ook goed voetballen maar past nog niet echt in het systeem van Bob Peeters. Hopelijk krijgt hij wat nieuw jong geweld.

Tegen Anderlecht was die anders rotslecht, en in zijn invalbeurt tegen OHL liet-ie ook niets zien. Vetokele is echt wel een aderlating voor Cercle imo, goeie spits.

Rubmifer
21 augustus 2012, 17:29
Mss Bakenga verhuren aan cercle nu ze versterking nodig hebben.

Ben ik ook pro voor. Maakt niet uit of het nu Cercle is.

Henriksen op weg naar Club Brugge? | Voetbalnieuws | Voetbal België | Online voetbalnieuws : België en Internationaal (http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=56028)

Komen weer geruchten dat Vadis toch zou vertrekken, en dan zou Henriksen weer een optie worden. Lijkt wel een kopie van vorige winter. :p

BleKKie
21 augustus 2012, 17:35

goed einde disscusie

Get over it, serieus zeg :ironic:
Ik mag mezelf denk ik een echte Club-supporter noemen, maar dat gezeik over Sterchele (die nog altijd elke wedstrijd terug de kop op steekt, opeens "sfeer" :unsure:) was ik al na een maand of twee kotsbeu hoor, speelt een half jaar bij ons en het was precies al een legende.
Persoonlijk vind ik Stijnen dan veel meer een Clublegende/man, ondanks zijn grove fout die hij gemaakt heeft (wie maakt geen fouten in zijn leven).

Igor Vetokele verhuist naar FC Kopenhagen, de club van trainer Ariël Jacobs. Cercle en de Deense club hebben een akkoord over de transfer van de jonge spits.

Vetokele (20) ruilde een jaar geleden AA Gent voor Cercle Brugge en maakte meteen indruk in zijn eerste seizoen, blijkbaar ook op Ariël Jacobs. De interesse Jacobs' club voor de snelle spits was al langer bekend en nu hebben beide teams dus een akkoord bereikt over de transfer.

"We zijn overtuigd van zijn kwaliteiten. Hij zal heel wat power en snelheid aan ons spel toevoegen. We weten dat hij zowel op de flank als centraal uit de voeten kan. Het is nu aan ons om hem zo snel mogelijk thuis te laten voelen", zegt Carsten Jensen, de sportieve manager van Kopenhagen.

Ik vraag me toch af wat die daar gaat doen? Hij was niet slecht, maar zo goed was die nu ook weer niet, toch? :oink:

Ben ik ook pro voor. Maakt niet uit of het nu Cercle is.

Henriksen op weg naar Club Brugge? | Voetbalnieuws | Voetbal België | Online voetbalnieuws : België en Internationaal (http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=56028)

Komen weer geruchten dat Vadis toch zou vertrekken, en dan zou Henriksen weer een optie worden. Lijkt wel een kopie van vorige winter. :p

Zoals Vadis nu speelt mogen ze die direct verpatsen, maar het hoeft niet per se voor mij. Nu als Henriksen dan in de plaats komt kan ik daar wel mee leven :p
Wel weer een belg die weg is :sad: - ik vind het nog altijd leuk om een ploeg met veel belgen te hebben, maar helaas is dat de laatste jaren alleen maar minder geworden (algemene trend natuurlijk)

Weebl
21 augustus 2012, 17:38
Jamaja, ge linkt hier wel naar voetbalbelgie he.. Daar (http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=56027)zeggen ze ook dat Vadis misschien naar Porto gaat..
't Moet nog een beetje geloofwaardig blijven ook he.

Kenneke10
21 augustus 2012, 17:49
Ik heb idd wat overdreven gereageerd, en dat ze elke wedstrijd het nog oprakkelen hoeft idd niet meer.

Back on topic.

stormtrooper
21 augustus 2012, 17:52
Get over it, serieus zeg :ironic:
Ik mag mezelf denk ik een echte Club-supporter noemen, maar dat gezeik over Sterchele (die nog altijd elke wedstrijd terug de kop op steekt, opeens "sfeer" :unsure:) was ik al na een maand of twee kotsbeu hoor, speelt een half jaar bij ons en het was precies al een legende.
Persoonlijk vind ik Stijnen dan veel meer een Clublegende/man, ondanks zijn grove fout die hij gemaakt heeft (wie maakt geen fouten in zijn leven).

Ik vraag me toch af wat die daar gaat doen? Hij was niet slecht, maar zo goed was die nu ook weer niet, toch? :oink:

Zoals Vadis nu speelt mogen ze die direct verpatsen, maar het hoeft niet per se voor mij. Nu als Henriksen dan in de plaats komt kan ik daar wel mee leven :p
Wel weer een belg die weg is :sad: - ik vind het nog altijd leuk om een ploeg met veel belgen te hebben, maar helaas is dat de laatste jaren alleen maar minder geworden (algemene trend natuurlijk)

²

Vetokele is genen slechte speler maar om nu te zeggen dat dat echt een aanwinst zou zijn... Bij Gent had hij bitter weinig gespeeld lijkt me.

Despe
21 augustus 2012, 18:04
Is de Deense competitie te vergelijken met de onze of is er toch sprake van een niveau verschil ?

Rubmifer
21 augustus 2012, 18:06
Belgische is volgens mij beter.

BleKKie
21 augustus 2012, 18:24
Oké, maar ik denk dat kopenhagen hier wel zou meedraaien in de top 3 zowat. Dus als we die lijn doortrekken en Vetokele zou naar een topploeg hier in België gaan dan zullen er velen de wenkbrauwen fronsen. Het is nu niet dat hij de pannen van het dak speelt bij, alle respect, een middenmoter als Cercle.

Kenneke10
21 augustus 2012, 18:42
Denk dat onze top iets breder is, maar die scandinavische landen zijn serieus met een opmars bezig.

waffel
21 augustus 2012, 18:55
De Zweedse competitie is iig zwaar huilen :D

Racing_Genk
21 augustus 2012, 19:23
Denk dat onze top iets breder is, maar die scandinavische landen zijn serieus met een opmars bezig.

Lol?

Het gaat eerder achteruit met Zweden & Noorwegen. Finland zullen we maar van zwijgen. Enkel Denemarken heeft inderdaad een niveau dat niet veel lager is dan de Belgische competitie

kakmongool
21 augustus 2012, 19:45
Tegen Anderlecht was die anders rotslecht, en in zijn invalbeurt tegen OHL liet-ie ook niets zien. Vetokele is echt wel een aderlating voor Cercle imo, goeie spits.

Tegen Anderlecht was hij echt wel in orde. (match tegen OHL niet gezien) Hou er ook rekening mee dat het zijne eerste match in België was en Anderlecht veel sterker was. Het grootste probleem van Cercle is dat al hun spelers (te) traag zijn. Daarom zal Veto wel gemist worden maar het geld kunnen ze zeker gebruiken en Bob Peeters weet wel nog wat jonge jongens zitten die hij kan overtuigen met speeltijd in 1e klasse.