PDA

Volledige versie bekijken : Hoe zou het nog zijn met...?

Pagina's : [1] 2

mp4me
22 mei 2012, 16:57
Met het oog op de transfer periode is dit is het topic voor al de vergeten voetbal sterren!

Heb je een vraag over waar een voetballer nu speelt en hoe hij het daar doet, dan is dit de plaats om het te posten.

Ik zal maar beginnen met een paar namen.

Hoe zou het nog zijn met Bojinov en Arnoutovic, iemand die ze onlangs nog heeft zien spelen,wat zijn je indrukken?

MvP
22 mei 2012, 17:17
Hoe zou het nog zijn met Ivan Bosnjak en Ljubojevic?

Cuth
22 mei 2012, 17:19
Hoe zou het nog zijn met Ivan Bosnjak en Ljubojevic?

Die eerste zit na omzwervingen in Griekenland en China nu in Rijeka, Kroatië.

mp4me
22 mei 2012, 17:20
Ciman?

Bij Standard, gelieve er voorlopig nog geen troll topic van te maken :x

@Bosnjak: Hoe ging die transfer nu weer bij Genk? Was die einde contract of verkast of?

Exorikos
22 mei 2012, 17:22
Javier Portillo?

NemesisBE
22 mei 2012, 17:31
Bosko Balaban, blijkbaar shot ie nu in Maleisië :D

TheRedDevils
22 mei 2012, 17:38
Javier Portillo?

Hercules. Misschien kunnen we hem terughalen :unsure:

Wilcao
22 mei 2012, 17:53
Leuk Topic!!

Gavin
22 mei 2012, 17:54
mp4me delivert altijd he.

Tore Andre Flo?????

Foose
22 mei 2012, 18:00
Jan Koller?

Scr1fle
22 mei 2012, 18:01
Jan Koller zat ergens in de Ligue 2 maar is gestopt dacht ik. :)

Vedeco
22 mei 2012, 18:15
Hoe zou het nog zijn met Bojinov en Arnoutovic, iemand die ze onlangs nog heeft zien spelen,wat zijn je indrukken?

Na zijn 'tapijtblessure' is die sinds onlangs maar opnieuw fit. Richt zich dus vooral op het volgende seizoen. Voor zijn blessure speelde hij niet al te denderend en viel hij vaak in, toch kon hij enkele leuke potten maken. ook volgend seizoen te bewonderen in Bremen.

Koller speelde in de Championnat National (3e klasse) bij Cannes. in zijn laatste seizoen was die daar nog goed bij schot meen ik mij te herinneren.

WolCoM
22 mei 2012, 18:16
Istvan Bakx de google spits?
Nog altijd bij Genk onder contract?

Vedeco
22 mei 2012, 18:20
Istvan Bakx de google spits?
Nog altijd bij Genk onder contract?

Nope. Zat toch wel wat potentieel in, maar mss niet op het niveau van Genk.

Istvan Bakx naar Willem II - Zeeland - Sport - PZC (http://www.pzc.nl/sport/zeeland/10326141/Istvan-Bakx-naar-Willem-II.ece)

WolCoM
22 mei 2012, 18:24
Nope. Zat toch wel wat potentieel in, maar mss niet op het niveau van Genk.

Istvan Bakx naar Willem II - Zeeland - Sport - PZC (http://www.pzc.nl/sport/zeeland/10326141/Istvan-Bakx-naar-Willem-II.ece)

Aha, daar blijkbaar nog 9 matchen gespeeld en 3x gescoord ook.
En Willem II stijgt ook naar eredivisie dacht ik?

mp4me
Na zijn 'tapijtblessure' is die sinds onlangs maar opnieuw fit. Richt zich dus vooral op het volgende seizoen. Voor zijn blessure speelde hij niet al te denderend en viel hij vaak in, toch kon hij enkele leuke potten maken. ook volgend seizoen te bewonderen in Bremen.

Thanks!

nog eentje voor de Bundesliga...Hoe zou het nog zijn met Polak?

Gavin
Jan Koller?
Dingske van hier, edraket, die heeft daar recent nog mee gechat. Zal hem even vragen verdere info te posten.

Glor
22 mei 2012, 18:26
Alin Stoica? Of bij uitbreiding gans de legendarische Anderlecht-ploeg van toen :D Hoewel alsk er zo eens over nadenk enkel Stoica echt volledig uit beeld is verdwenen.

Vedeco
22 mei 2012, 18:30
Thanks!

nog eentje voor de Bundesliga...Hoe zou het nog zijn met Polak?

Die was echt schrijnend bij Wolfsburg. Speelde wel regelmatig een wedstrijd maar toonde echt niets en was ook nog eens een maand of 2 buiten strijd. Op het niveau dat hij dit jaar speelde heeft hij moeite om een vaste waarde te zijn bij Gent, geen zever. Ik denk dat hij mag beschikken na dit seizoen.

Alin Stoica was deze winter een vrije speler en dacht aan een trainerscarrière, ik weet niet hoe het nu zit.

edraket
22 mei 2012, 18:30
Dingske van hier, edraket, die heeft daar recent nog mee gechat. Zal hem even vragen verdere info te posten.

http://i.imgur.com/JRxeX.png

Precies een serieuze carrierewending ondergaan.

WolCoM
22 mei 2012, 18:32

:rofl: :rofl: :rofl:

Hannibal
22 mei 2012, 18:33

Maar het scoren duidelijk nog niet verleerd !

BleKKie
22 mei 2012, 18:34
Spreekt wel vrij goed Nederlands ondertussen

mp4me
22 mei 2012, 18:36
Voor de La Liga volgers..

Hoe zou het nog zijn met Tom De Mul? Gaat die eindelijk verkocht worden bij Sevilla?En is die nog geblesseerd?

Edit: En we zoeken nog info over:

-Bojinov
-Ljubojevic
-Tore Andre Flo
-Stoica

Wilcao
22 mei 2012, 18:45
Hoe zit het met Kerlon? De zeehond-dribbelaar.

Vedeco
22 mei 2012, 18:49

Daar haal je idd iemand boven die helemaal uit het zicht verdwenen is :p
Blijkbaar meer een showbeest dan een wonderkind.

eurowarriors
22 mei 2012, 18:51
Javier Portillo?

Speelt nu bij UD Las Palmas, vorig seizoen nog bij Hercules. Erg geliefd bij Las Palmas en doet het daar heel goed.

@mp4me: Tom de Mul heeft dit seizoen nog geen match gespeeld en heeft Sevilla per gespeelde match iets van een 750.000 euro gekost (!). Nooit goed genoeg en last met blessures. Zijn contract loopt in juni af waar Sevilla erg tevreden over is, want ze raakten hem niet kwijt.

Wilcao
22 mei 2012, 18:52
Daar haal je idd iemand boven die helemaal uit het zicht verdwenen is :p
Blijkbaar meer een showbeest dan een wonderkind.

Idd :), ik weet dat Ajax ooit interesse in hem had, maar daarna niks meer over gehoord.

Irriducibili
22 mei 2012, 18:52
Didier Dheedene?
Nico Van Kerckhoven?

|steven|
22 mei 2012, 18:54
Te tam voor wikipedia op te zoeken, dus bij deze:

Duarte, spits van Club Brugge?
Pirard, linksback bij Anderlecht?
Roumani, back bij Genk?
Saeternes van Club?

btw: dat zou een perfecte thema zijn voor een documentairereeks, wekelijks 2 reportages van +- 20 minuten over mannen die hier (tijdje) bij een club speelde en dan zien hoe ze er nu voorstaan. Ik zou dat leuk vinden.

stormtrooper
22 mei 2012, 19:05
Hoe zou het zijn met Ekpoki en Martinovic? :unsure:

Vedeco
22 mei 2012, 19:11
Hoe zou het zijn met Ekpoki? :unsure:

Nog steeds 25 jaar!

The Black Mamba
22 mei 2012, 19:11
Graham Stack? Diene bokseur van Beveren.

Piejie?

stormtrooper
22 mei 2012, 19:14
Graham Stack? Diene bokseur van Beveren.

Piejie?

Daar moeten ze toch ooit es een Jambers-reportage over draaien :p

|steven|
22 mei 2012, 19:17
En fireflies aka paarsbloed aka ... en Stark ?

TazzDeMazz
22 mei 2012, 19:20
Saeternes speelt nu nog op zijn 37ste bij viking in noorse eerste klasse.
Graham stack speelt in schotland voor hibernian. heeft nog een mooie cv opgebouwd sedert beveren.

Dr. Sheldon Cooper
22 mei 2012, 19:28
Didier Dheedene?
Nico Van Kerckhoven?

Dheedene nog ff bij Kapellen gespeeld maar gestopt in 2010
Van Kerckhoven bij Westerlo gestopt dat zelfde jaar denk ik

Timaeus
22 mei 2012, 19:29
Voor de La Liga volgers..

Hoe zou het nog zijn met Tom De Mul? Gaat die eindelijk verkocht worden bij Sevilla?En is die nog geblesseerd?

Edit: En we zoeken nog info over:

-Bojinov
-Ljubojevic
-Tore Andre Flo
-Stoica

Bojinov zit op de bank bij een degradatieploeg in de Serie A. Heeft ook wat aangemodderd bij dergelijke ploegen de voorbije jaren.
Flo is ondertussen al gestopt, maar is dit seizoen opnieuw in actie gekomen ergens in een ploeg in Denemarken Sogndal.

edraket
22 mei 2012, 19:31
Kaklamanos, Hakim Bouchouari, Koen Schockaert, Maazou (zit die nog bij Zulte-Waregem?)

Logos
22 mei 2012, 19:36
Schokaert zit in Berlare (4e?) nu

Wilcao
Kaklamanos
Wat een heerser!!

En Toni Brogno?

Glor

Juist op pensioen gegaan op mijn FM2007 spel na een glansrijke carrière bij Anderlecht, Napoli, 1 jaartje Barcelona en uitgebold bij Lyon.

mojojojo
22 mei 2012, 19:37
vydra,scepovic,kruska en 'k denk nog een Amerikaan en een Braziliaan die allemaal nooit deftig een kans hebben gekregen blij Club Brugge?

Wilcao
22 mei 2012, 19:39
Juist op pensioen gegaan op mijn FM2007 spel na een glansrijke carrière bij Anderlecht, Napoli, 1 jaartje Barcelona en uitgebold bij Lyon.

Dan heeft die het beter gedaan dan verwacht :unsure:

mp4me
22 mei 2012, 19:42
En Toni Brogno?

Sommige namen dat je hier terug ziet :love:

Durin
22 mei 2012, 19:43
Triguinho?
De enige Braziliaan ter wereld die echt niet kon voetballen... En RSCA had hem :love: !

John Doe
22 mei 2012, 19:43
Stoica heb ik twee maand geleden nog in de fitness gezien in Berchem.

Wat ik me oprecht afvraag, die taxi-chauffeur die nog trainer van Antwerp was voor een tijdje. Balkan-figuur.

Edit: Good old Doj Perazic!

|steven|
22 mei 2012, 19:45
vydra,scepovic,kruska en 'k denk nog een Amerikaan en een Braziliaan die allemaal nooit deftig een kans hebben gekregen blij Club Brugge?

Clayton Zane? Die heeft wel ooit eens een mooi doelpunt gemaakt voor Anderlecht tegen Standard, dacht ik.

Wilcao
22 mei 2012, 19:46
Clayton Zane? Die heeft wel ooit eens een mooi doelpunt gemaakt voor Anderlecht tegen Standard, dacht ik.

Zane, wat een tijden :love:

Stan_V
22 mei 2012, 19:47
Seol Ki-Hyeon, speelt nu blijkbaar bij Incheon United, Zuid-Koreaanse eerste klasser. (teruggekeerd naar Zuid-Korea na mislukt avontuur bij Fulham)

Vond die kerel echt geweldig fascinerend in z'n periode bij Anderlecht!

Wilcao
22 mei 2012, 19:48
En Martin Kolar?

mojojojo
22 mei 2012, 19:49

nene, 't was een jong gastje ergens in 2007 ofzo die letterlijk geen enkele match heeft mogen meespelen.

Weebl
22 mei 2012, 19:55
Van Heerden en Yulu-Matondo?
En Yves Makabu-Ma-Kalamabay?

steff-victor
Schokaert zit in Berlare (4e?) nu
Inderdaad, samen met Tjorven De Brul.

stormtrooper
Kaklamanos, Hakim Bouchouari, Koen Schockaert, Maazou (zit die nog bij Zulte-Waregem?)

Kaklamanos speelt bij Union Saint-Gilles en heeft ne nachtclub (als ik het mij goed herinner).

Dr. Sheldon Cooper
22 mei 2012, 19:57

Wow Vydra is een maand of 2 geleden weg gegaan :s
Scepovic is vorig seizoen naar Rode Ster Belgrado gegaan en Kruska speelt nog altijd bij Energie Cottbus.

Yulu Matondo speelt bij Westerlo... Raar dat je dat niet weet Weebl. Van Heerden speelde daar vorig seizoen ook, nu Golden Arrows in Z-Afrika. Ma-Kalambay is reservekeeper van KV Mechelen

sharpshot
22 mei 2012, 19:57

Yulu bij westerlo tjiens Elrio zat daar verleden jaar maar speelt nu in zuid-afrika!

steff-victor
22 mei 2012, 19:58
nene, 't was een jong gastje ergens in 2007 ofzo die letterlijk geen enkele match heeft mogen meespelen.
Is het Alexandre Jansen Da Silva? (de braziliaan)

TazzDeMazz
22 mei 2012, 19:58
Maazou bij le man in franse 2de klasse aan het verkommeren.

The Black Mamba
22 mei 2012, 20:02
En Martin Kolar?

:love:

Jammer dat die nooit echt kon doorbreken bij Anderlecht , ik vond dat echt een leuke speler als die eens een kans kreeg.

Herinnert iemand nog die Junior van bij Anderlecht? Speelde ook mee in die 5-1 tegen Club Brugge met het handbaldoelpunt van Jestrovic. Danny zijn bakkes was toen schitterend :D

The Black Mamba
22 mei 2012, 20:03

Jared Jeffrey?

mp4me
22 mei 2012, 20:05
Seol Ki-Hyeon, speelt nu blijkbaar bij Incheon United, Zuid-Koreaanse eerste klasser. (teruggekeerd naar Zuid-Korea na mislukt avontuur bij Fulham)

Vond die kerel echt geweldig fascinerend in z'n periode bij Anderlecht!

Haha absolute heerser :p

Cerv.Be
22 mei 2012, 20:11
Jared Jeffrey?
Daar zeg je nog zoiets.. Het grote Amerikaanse talent. :D
Verkast naar Mainz maar geen idee waar die nu uithangt.

EDIT: Blijkbaar nog bij Mainz, staat tussen de spelers van hun U23 team. :unsure:

Vydra, Scepo & Kruska is nu niet bepaald lang geleden hé. :D
Braziliaan = Cleber?

MrFlava-
22 mei 2012, 20:12
Christian Wilhelmsson :love:

Timaeus
22 mei 2012, 20:15

Bouchouari is gestop, Maazou is terug naar CSKA, Kaklamanos speelt voor Sint Gillis en Schockaert zit bij Berlare.

Zafùn
22 mei 2012, 20:22
Bouchouari is gestop, Maazou is terug naar CSKA, Kaklamanos speelt voor Sint Gillis en Schockaert zit bij Berlare.

Maazou is niet terug naar CSKA, die is nu al terug uitgeleend aan Le Mans in de Ligue 2. En hij verkommert daar niet echt zoals iemand hier zei, hij maakt zelfs af en toe een goal. Le Mans heeft juist de promotie gemist.

Daar zit nog een oude bekende: Idir Ouali (ex-Moeskroen) en die doet het daar ook zeer degelijk. Basisspeler, publiekslieveling en scoort regelmatig voor een flankspeler.

Bojinov zit nu bij Lecce, is verhuurd door Sporting Lissabon. Daar had hij de concurrentiestrijd verloren van Van Wolfswinkel en was uitgespuwd door de supporters van Lissabon. In een of andere match eiste hij een penalty op van de vaste strafschopnemer en trapte die prompt het stadion uit.

Zafùn
22 mei 2012, 20:25
En Martin Kolar?

Nu bij Apollon Limassol na omzwervingen bij Ajaccio, Helsingsborgs en (wtf) AEP Paphos.

Wilcao
22 mei 2012, 20:32
Nu bij Apollon Limassol na omzwervingen bij Ajaccio, Helsingsborgs en (wtf) AEP Paphos.

Bedankt, had er meer van verwacht eigenlijk. Ik was wel lichtjes fan van hem :).

Kent er iemand trouwens Julius Aghahowa - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Julius_Aghahowa) ? Op mijn eerste CM 00/01 was hij een absolute heerser, maar zit blijkbaar nog bij Shaktar Donetsk.

Foose
22 mei 2012, 20:38
Nog zo eentje: Archie Thompson :D

Soler
22 mei 2012, 20:43
Toch samen met Bance het van de terugronde van seizoen 2005-2006 bij Lokeren ?

Vedeco
22 mei 2012, 20:44
Archie Thompson, de man van de 13 doelpunten tegen de B-ploeg van Amerikaans-Samoa.
Speelde toch deftig in Lierse vond ik persoonlijk. Speelt bij Melbourne Victory.

Klopgeest
22 mei 2012, 20:46
Kim Grant, Marc Ford, Ibrahim Tankary?

edraket
22 mei 2012, 20:46
Toch samen met Bance het van de terugronde van seizoen 2005-2006 bij Lokeren ?

Jup, is toen veel te snel vertrokken naar Standard dacht ik.
Ben wel benieuwd hoe het met al de zwarten uit Lokeren is afgelopen :p

Wilcao
22 mei 2012, 20:49
Jup, is toen veel te snel vertrokken naar Standard dacht ik.
Ben wel benieuwd hoe het met al de zwarten uit Lokeren is afgelopen :p

Zoals Bangoura??? :love:

Irriducibili
22 mei 2012, 20:51
Mutu? (nr99)
Zalige middevelder, naar Anderlecht vertrokken en nooit gespeeld door omkoopschandaal.
Ik denk dat het zo zat, weet het niet meer zeker.

edit: Of was het Mitu?

Wilcao
22 mei 2012, 20:53
Mutu? (nr99)
Zalige middevelder, naar Anderlecht vertrokken en nooit gespeeld door omkoopschandaal.
Ik denk dat het zo zat, weet het niet meer zeker.

Mitu!! Zalige voetballer toen :)

Weebl
22 mei 2012, 20:56
Meteb :unsure:

En Sheldon: ik weet dat wel, maar die heeft toch amper gespeeld dit seizoen dan?

mp4me
22 mei 2012, 21:03
Hoe is het eigenlijk nog met Mbo Mpenza en Aruna Dindane? :unsure:

MvP
22 mei 2012, 21:23
Ljubojevic zit in Roemenie.
Mbo Mpenza heeft nog bij het griekse Larissa gespeeld maar is al op pensioen ondertussen.
Aruna is/was in Qatar poen gaan scheppen.

Hoe heette die negerspits van Club brugge nu weer? Had nog een belangrijk doelpunt gemaakt tegen een topploeg in de champions league begin jaren 2000 denk ik?

Exorikos
22 mei 2012, 21:24
Mendoza?

MvP
22 mei 2012, 21:25
Jep, was zijn naam kwijt. Waar hangt die ondertussen uit?

butcherken
22 mei 2012, 21:25
Youla? (as in: waar is die, ni het antwoord op de vraag hierboven :p)

Vedeco
22 mei 2012, 21:28
Wat is er geworden van... Andrés Mendoza? (http://blue-army.com/nieuws/2012/02/wat-is-er-geworden-van-andr%C3%A9s-mendoza)

TazzDeMazz
22 mei 2012, 21:29
Mendoza speelt voort moment in peru.

Edit: Trop tard. :)

Dr. Sheldon Cooper
22 mei 2012, 21:40
Heeft wel wat gespeeld hoor Weebl. Zelfs nog gescoord vorige week :p

Wilcao
22 mei 2012, 21:48
En Ruud Boffin? Zit die nog bij West Ham? Wat een slechte keeper eigenlijk of toch in zijn MVV periode.

|nfected
22 mei 2012, 22:03
Contract ontboden en nu in Turkije.

Weebl
22 mei 2012, 22:30
Heeft wel wat gespeeld hoor Weebl. Zelfs nog gescoord vorige week :p

Ik ben dan ook geen sportmod he.

exo
22 mei 2012, 22:46

Aruna zit ergens in Qatar alles kapot te heersen!

steff-victor
22 mei 2012, 22:47
Tristan Peersman?

Drew
22 mei 2012, 22:52
Jankauskas :unsure:

Durin
22 mei 2012, 22:55
Hoe zit het eigenlijk nog met Ahmed 'Mido' Hossam?
Ergens het enfant terrible gaan uithangen of afgezakt tot de egyptische middenmoot?

Cuth
22 mei 2012, 23:01

Die laatste zit gewoon bij Malinwa :p Ik denk wel dat men gezegd heeft dat ie mag beschikken..

Vedeco
22 mei 2012, 23:04
Hoe zit het eigenlijk nog met Ahmed 'Mido' Hossam?
Ergens het enfant terrible gaan uithangen of afgezakt tot de egyptische middenmoot?

Zamalek -> Gent -> Ajax -> Celta -> Marseille -> Roma -> Tottenham -> Middlesbrough -> Wigan -> Zamalek -> West Ham -> Ajax -> Zamalek

De Leekens onder de spelers! (na Cedric Roussel, die trouwens bij HSV Hoek speelt) :p

Kerelke
22 mei 2012, 23:08
Die laatste zit gewoon bij Malinwa :p Ik denk wel dat men gezegd heeft dat ie mag beschikken..

Echt bizar, werd nog aanzien als potentiele doelman van de rode duivels.
Ik herinner me nog hoe de kranten hem ophemelden en er een "zwarte parel" in zagen.
Samen met die andere "zwarte parel" , Gaby Mudingayi, waar ge ook niet veel meer van hoort.

Vedeco
22 mei 2012, 23:14
Echt bizar, werd nog aanzien als potentiele doelman van de rode duivels.
Ik herinner me nog hoe de kranten hem ophemelden en er een "zwarte parel" in zagen.
Samen met die andere "zwarte parel" , Gaby Mudingayi, waar ge ook niet veel meer van hoort.

Gohja, 7 seizoenen in de Serie A, voor 7 miljoen naar Bologna en nu zijn er geruchten voor een overstap naar Inter of Milan. Ik zie het niet veel Belgen (van die generatie) doen.

Foose
22 mei 2012, 23:24
Tristan Peersman?

Dat was nu echt eens ne krabber, ni normaal :lol:

St0wned
22 mei 2012, 23:36
Tristan Peersman?

zou aan de slag zijn bij 4de klasser Herk-de-Stad FC

Cerv.Be
22 mei 2012, 23:41
Dat is nu wel eens bull shit.. :) Misschien omdat jij de Serie A niet volgt zeker? Speelt al jaren aan een stuk in de basis van Bologna, er voor bij Lazio. Is intussen al 30, en heeft al zeker een mooie carrière achter de rug.

Lorrekvk
22 mei 2012, 23:59
Dusan Djokic?
Walasiak?
Jaycee?
Aristide Bancé?
Marek Spillar?

Zafùn
23 mei 2012, 00:10
Hoe is het met Andre Cruz, legendarische braziliaanse verdediger die nog bij Standard heeft gespeeld? Ik herinner me een prachtige vrije trap van hem die hij vanaf de zijkant over Danny Verlinden in het zijnet schilderde.

The Black Mamba
23 mei 2012, 00:25
Celestine Babayaro?

Tarek El-Saïd , het Egyptisch toptalent.

Zou Ekakia nog leven? Dat ging echt een grote geworden zijn zonder dat ongeluk :(

Vedeco
23 mei 2012, 00:32
Babayaro is gestopt denk ik maar die was gaan uitbollen in de VS.
Het laatste dat ik van Ekakia heb gehoord is dat hij trainer is in Lokeren.

NemesisBE
23 mei 2012, 00:52

Den Bouch heeft nog ffkes bij Rapid Leest gespeeld, maar is gestopt.

Mbo is nu scout voor de Rode Duivels en analist op den RTL of RTBF.

Maar vooral: hoe zou het nog zijn met ALI LUKUNKU?

Rubmifer
23 mei 2012, 00:54
Lukunku komt volgens Wiki uit voor FC Erzgebirge Aue, Duitse 3de klasser.

WolfSpell
23 mei 2012, 02:22

Is het seizoen bij Sporting Lissabon begonnen maar gaf geen goede indruk. Tijdens de wedstrijd tegen Moreirense werd hij (in blessuretijd bij een 1-1 stand) foutief gestopt in de 16 waardoor Sporting een penalty kreeg. Onze vaste penaltynemer is M. Fernandez maar Bojinov besloot M. Fernandez weg te duwen en zelf te schieten, en heeft dan gemist -.-

Videoke: Empurrão de Bojinov a Matías e penalty falhado - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=-4wwKB2c3qc)

Sporting heeft hem ineens op de markt gezet en speelt momenteel op huurbasis bij Lecce. Daar heeft hij in zijn eerste wedstrijd gescoord maar verder weet ik er niet veel van.

puni
23 mei 2012, 08:29
Iemand een idee hoe die zwarte spits heette die nog scoorde tegen PSV op verplaatsing (denk ik) in het jaar dat Anderlecht de 2e ronde van de CL haalde, met Koller en Radzinski? Niet Aruna voor alle duidelijkheid, er was er nog eentje.

|nfected
23 mei 2012, 08:30
Was dat niet ekakia?

Vedeco
23 mei 2012, 08:34
Dat was Youla

PSV-RSCA (http://users.skynet.be/sportinganderlecht/history/2000-2001/psve-rsca.html)

Op die site vinden de RSCA fans eigenlijk alles wat ze zoeken :p
Clayton Zane (http://users.skynet.be/sportinganderlecht/history/players/zane.html) was echt zot in FIFA 2000 en 2001

Gent-RSCA (http://users.skynet.be/sportinganderlecht/history/2000-2001/gent-rsca.html) :cool:

Cerv.Be
23 mei 2012, 09:14
Jankauskas :unsure:
Blijkbaar assistent coach bij Lokomotiv Moskou. Wel nog zot, zat in de kern van Porto toen die CL wonnen. :p

Weebl
23 mei 2012, 10:09
Klukowski?

Karry98
23 mei 2012, 10:16
Klukowski?

Zit blijkbaar in Turkije bij Manisaspor en heeft daar afgelopen seizoen 12 matchen gespeeld.

exCite
23 mei 2012, 10:21
Nog zo eentje: Archie Thompson :D

Speelde graag en goed bij Lierse, miste spijtig genoeg Australië en is dan teruggekeerd.

Karry98
23 mei 2012, 10:25
Speelde graag en goed bij Lierse, miste spijtig genoeg Australië en is dan teruggekeerd.

Heeft die niet het record voor meest aantal gescoorde doelpunten in 1 interland? 13 keer of zoiets. In een match die Australië met 31-0 had gewonnen tegen een super klein eiland of zoiets.

EDIT: Even nagekeken en hij heeft inderdaad dat wereldrecord. En het was in een match tegen Amerikaans Samoa.

BleKKie
23 mei 2012, 10:59
Spilar ging in 2006 van Club naar Japan en speelde daar nog 2 jaar en toen werd zijn contract ontbonden in 2008 en is daarbij ook gestopt.

Terwijl nog eens Mustapha - de nieuwe Viera - Diallo opgezocht :p
In 2007 van Club naar Racing de Ferrol gegaan (spaanse 2e klasse), in 2008 ff terug naar zijn ex-club in Senegal gegaan en dan in 2009 naar de franse 2e klasse: En Avant de Guingamp.

mp4me
23 mei 2012, 11:45
Hoe zou het nog zijn met Bojan? Door mijn beperkte kennis van het Italiaans voetbal ben ik hier wel nieuwsgierig naar!

Timaeus
23 mei 2012, 11:53
Hoe zou het nog zijn met Bojan? Door mijn beperkte kennis van het Italiaans voetbal ben ik hier wel nieuwsgierig naar!

Zit meer op de bank dan wat anders. Geen pottekes gebroken dat manneke.

RonnoR
23 mei 2012, 13:53
Iemand een idee waarom Elia zo weinig speelt bij juve? Die kon me wel bekoren met zijn invalbeurten op het WK.

Rbn13
23 mei 2012, 16:26
Iemand een idee waarom Elia zo weinig speelt bij juve? Die kon me wel bekoren met zijn invalbeurten op het WK.

Gewoon te zwak en en afgeblokt door betere spelers.
Had ook wat aanpassingsproblemen en moest nog wat groeien.

Nemanja Tubic was nog zo'n coolio linksback. Door Genk gehuurd in een Oostblokse tweede klasse.
Nu bij Krasnodar blijkbaar.

Roumani speelt/speelde bij FUS Rabat.

mojojojo
23 mei 2012, 16:33
In de periode dat sonck topscorer werd met genk, had hij nog een zwarte spitsenbroeder waarvan ik niet op de naam kan komen. Hij deed alleszins mee in de champions league matchen tegen roma en real madrid.

|nfected
23 mei 2012, 16:34
dagano

mojojojo
23 mei 2012, 16:40
klopt, zit blijkbaar al 4 jaar geld te scheppen in het Midden Oosten

Rubmifer
23 mei 2012, 16:43
Waar zit Lembi (ex CLub) nu eigenlijk? Wiki zegt Beerschot, maar dat artikel lijkt al serieus veroudert te zijn. Voetbalt die überhaupt nog?

mojojojo
23 mei 2012, 16:46
Waar zit Lembi (ex CLub) nu eigenlijk? Wiki zegt Beerschot, maar dat artikel lijkt al serieus veroudert te zijn. Voetbalt die überhaupt nog?

In het engels zie je dat hij gestopt is na germinal beerschot

fraaanche
23 mei 2012, 18:24
Gustavo Colman, nu publiekslieveling bij Trabzonspor. Net zijn contract verlengd tot 2016 en ik dacht een salaris van een stuk boven de 1 miljoen € per jaar.

De speler die Anderlecht had moeten kopen in den tijd ipv Losada.

Re@V0r
23 mei 2012, 19:03
:love:

Jammer dat die nooit echt kon doorbreken bij Anderlecht , ik vond dat echt een leuke speler als die eens een kans kreeg.

Herinnert iemand nog die Junior van bij Anderlecht? Speelde ook mee in die 5-1 tegen Club Brugge met het handbaldoelpunt van Jestrovic. Danny zijn bakkes was toen schitterend :D

Junior was eigenlijk ook best wel nog goed vond ik destijds... scoorde toen idd in die match na een mooie solo door gans de brugse verdediging :)
is die toen ni naar engeland vertrokken trouwens?

Seol was ook best wel goed toen... Kolar vond k ook nooit slecht tijdens zijn speelminuten, maar was ook zo'n speler met veel potentieel waar het er nooit echt uitgekomen is

mp4me
23 mei 2012, 19:10
Iemand die zich Afonso Alves nog herinnert? Was even de grote man van de eredivisie maar daarna is zijn carrière toch ook de dieperik ingegaan...

En hoe zou het nog zijn met Adriano? :evil:

Wilcao
23 mei 2012, 19:12
Iemand die zich Afonso Alves nog herinnert? Was even de grote man van de eredivisie maar daarna is zijn carrière toch ook de dieperik ingegaan...

En hoe zou het nog zijn met Adriano? :evil:

Afonso Alves :lol:, een soort van VD Borre.

Glor
23 mei 2012, 19:30
Jay Jay Okocha is al lang gestopt zeker? Ik ken die enkel van zijn zotte beweging op het WK in Japan en Zuid-Korea :D
Ook dat WK waar der zo ne zotten Turk rondliep die ne keer of drie de bal over zijn hoofd trok, kent iemand die mens zijne naam nog?

mp4me
23 mei 2012, 19:32
Ook dat WK waar der zo ne zotten Turk rondliep die ne keer of drie de bal over zijn hoofd trok, kent iemand die mens zijne naam nog?

Haha, en sindsdien staat dat bekend als "de Turken truc".
Ale dat was hier toch zo :unsure:

Wilcao
23 mei 2012, 19:34
Haha, en sinds dien staat dat bekend als "de turken truc".
Ale dat was hier toch zo :unsure:

Was dat niet mansich of mansiz ofzoiets?

opgezocht en het is Ilhan Mansiz
http://nl.wikipedia.org/wiki/%C4%B0lhan_Mans%C4%B1z

mp4me
23 mei 2012, 19:37
Was dat niet mansich of mansiz ofzoiets?

Mansiz was het.

te bewonderen op 3:25 ^^ (http://www.youtube.com/watch?v=KH34h0BGr7s)

ElbowDrop
23 mei 2012, 19:38
Waar zit Espinoza(ex-standard) nu?

Mutlee
23 mei 2012, 19:39
Okocha mis ik zo hard, een van de beste die bij Fener heeft geshot.

İlhan Mansiz was de speler met de dribbel op Roberto Carlos. Paar jaar terug deed hij mee aan de Turkse versie van dancing on ice lol

Wilcao
23 mei 2012, 19:39
Kennen jullie Ahn nog? Die door Perugia werd ontslaan door zijn winning goal tegen Italie op het wk 2002?

pina
23 mei 2012, 19:41
Die voetballende LB Asaré van KVM enkele seizoenen geleden, waar nog zoveel om te doen was. Waar zou die nu zitten?

ElbowDrop
23 mei 2012, 19:43
Die voetballende LB Asaré van KVM enkele seizoenen geleden, waar nog zoveel om te doen was. Waar zou die nu zitten?

Die zit bij Utrecht.

|steven|
23 mei 2012, 19:44
FC Utrecht, neen?

Jepjep
23 mei 2012, 19:44

Is dat dezelfde Asare die nu bij utrecht speelt? Dat is toch een middenvelder?

pina
23 mei 2012, 19:45
bij KVM was het wel een LB, maar een heel aanvallende... zou kunnen natuurlijk dat hij nu LM speelt. Tegenwoordig verkrachten ze uitvoetballende LBs al snel tot een LM. Asare wou die nog kopen maar KVM vroeg iets van 3 miljoen van anderlecht.

Wilcao
23 mei 2012, 19:46
Is dat dezelfde Asare die nu bij utrecht speelt? Dat is toch een middenvelder?

Dat is een middenvelder idd

dacuba
23 mei 2012, 19:46
Ik vroeg mij gisteren af hoe Zokora het nu doet in't buitenland. Spanje zeker?

Wilcao
23 mei 2012, 19:49
Ik vroeg mij gisteren af hoe Zokora het nu doet in't buitenland. Spanje zeker?

Turkije toch? Met die aanslag op Emre laats.

NemesisBE
23 mei 2012, 19:54
Speelt bij de Colman van den Beirschot! In Trabzon dus.

Mutlee
23 mei 2012, 19:56
Trabzon, ploeg van de Belgen bij uitstek. Yattara, Somers, d'haene, Thijssens, Colman, Zokora en zelfs Pfaff in den tijd. Meest marginale stad van Turkije.

waffel
23 mei 2012, 20:07
Hoe zou het nog zijn met Gabriel Batistuta? Da ne held in PES1 fak.

En Taribo West zou ik ook wel x willen weten.

Wilcao
23 mei 2012, 20:17
Ahn Jung-hwan - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Ahn_Jung-hwan)

Blijkbaar nog maar een half jaartje gestopt.

Durin
23 mei 2012, 20:22
Hoe zit het eigenlijk met die Bosnjak die bij Genk een half seizoen alles kapot speelde en dan zijn ligamenten (?) scheurde en geen zak meer waard was?

Wilcao
23 mei 2012, 20:24
Hoe zit het eigenlijk met die Bosnjak die bij Genk een half seizoen alles kapot speelde en dan zijn ligamenten (?) scheurde en geen zak meer waard was?

u vraagt, wij draaien
Ivan Bo (http://nl.wikipedia.org/wiki/Ivan_Bo%C5%A1njak)

The Black Mamba
23 mei 2012, 23:57
Hernan Crespo is ook al gestopt zeker?

MvP
24 mei 2012, 00:00
Met de komst van deze thread dacht ik nog eens aan Francois Sterchele. Hoe zou die het vergaan zijn als hem niet verongelukt was. Ik denk dat die nog wel een stapje hoger kon zetten als Club Brugge. Mja moeilijk te zeggen natuurlijk.

Hannibal
24 mei 2012, 00:02
Seol anyone ?

NemesisBE
24 mei 2012, 00:49
Check de voorbije pagina's. Na omzwervingen bij Engelse clubs speelt ie nu al een tijdje in de K-League in Korea!

TazzDeMazz
24 mei 2012, 00:59
Suzuki? Denk toch dat hij zo heette. Japanse international van genk en daarna nog geloof ik bij heusden-zolder.

Wilcao
24 mei 2012, 07:21
Hernan Crespo is ook al gestopt zeker?

Denk het wel. Wat was ik fan van Crespo :love:. Heerlijke voetballer.

Weebl
24 mei 2012, 08:50
Shevchenko nog bij Kiev?

exo
24 mei 2012, 08:56
Jup.

BleKKie
24 mei 2012, 09:47
Met de komst van deze thread dacht ik nog eens aan Francois Sterchele. Hoe zou die het vergaan zijn als hem niet verongelukt was. Ik denk dat die nog wel een stapje hoger kon zetten als Club Brugge. Mja moeilijk te zeggen natuurlijk.

Volgens mij had het er bij Club ook wel een pak anders uit gezien de laatste jaren met hem er bij, was echt een topspits (in wording laat ons zeggen) die gemakkelijk zijn goaltjes meepikte.
Het type dat we eigenlijk al missen sinds Balaban.

MrFlava-
24 mei 2012, 12:29
Volgens mij had het er bij Club ook wel een pak anders uit gezien de laatste jaren met hem er bij, was echt een topspits (in wording laat ons zeggen) die gemakkelijk zijn goaltjes meepikte.
Het type dat we eigenlijk al missen sinds Balaban.

En dat probleem zit bij de zeer slechte transfers die brugge doet..

Re@V0r
24 mei 2012, 13:08
als em ging uitblinken bij club ging die daar ook maar 1-2 jaar gezeten hebben uiteindelijk zu

exo
24 mei 2012, 13:16
Dan had die nu, mits goede prestaties, in Italië gezeten. Het land waar de Cois zijn hart aan verpand had.

Beetje offtopic maar nu we het toch over Sterchele hebben, blijf dit een mooie hommage vinden van Joos:

http://www.youtube.com/watch?v=Rs7g-Pl04RU

BleKKie
24 mei 2012, 14:05
Uiteraard ging hij niet lang bij Club gezeten hebben als hij zou uitblinken, maar hij had ons misschien wel een pak vooruit kunnen helpen, zowel sportief al financieel. Nu hij is dood dus veel is er niet aan te veranderen natuurlijk.

Kerelke
24 mei 2012, 14:14
Dat is nu wel eens bull shit.. :) Misschien omdat jij de Serie A niet volgt zeker? Speelt al jaren aan een stuk in de basis van Bologna, er voor bij Lazio. Is intussen al 30, en heeft al zeker een mooie carrière achter de rug.

Gohja, 7 seizoenen in de Serie A, voor 7 miljoen naar Bologna en nu zijn er geruchten voor een overstap naar Inter of Milan. Ik zie het niet veel Belgen (van die generatie) doen.

Dat beweer ik ook niet, dat hij slecht is of dat hij geen mooie carriere heeft.

Alleen: je hoort er (in belgie) gewoon niks meer van. En waarom geen selecties meer voor de rode duivels bv?

Ik weet perfect wat hij uitspookt in italie.. Alleen valt het me op dat je in de belgische pers er absoluut niks over verneemt.
Je hebt "mindere" spelers in het buitenland die wel in de pers komen of opgeroepen worden voor de rode duivels.

Vedeco
24 mei 2012, 14:21
Al heel zijn carrière ondergewaardeerd maar is 1 van de meest succesvolle spelers van zijn generatie.

TazzDeMazz
24 mei 2012, 14:21
Hoe zit het met Lamah die eens is opgeroepen is door advocaat?

Cerv.Be
24 mei 2012, 14:23
Alleen: je hoort er (in belgie) gewoon niks meer van. En waarom geen selecties meer voor de rode duivels bv?
We hebben momenteel middenvelders van een andere caliber bij de Rode Duivels, al vind ik wel dat hij een plaats op de bank zeker verdiend. Blijkbaar zou hij ook (zeker vroegere jaren) amper scouting gekregen hebben in de serie A, ook iets waar Nainggolan zich al aan ergerde.

Karry98
24 mei 2012, 14:25

Die zit nu bij Osasuna. Ik weet niet of hij daar basisspeler is, maar ik denk dat hij afgelopen seizoen toch redelijk veel heeft gespeeld.

Kerelke
24 mei 2012, 14:52
We hebben momenteel middenvelders van een andere caliber bij de Rode Duivels, al vind ik wel dat hij een plaats op de bank zeker verdiend. Blijkbaar zou hij ook (zeker vroegere jaren) amper scouting gekregen hebben in de serie A, ook iets waar Nainggolan zich al aan ergerde.

En toch, op de bank.. of toch zeker in de voorselectie/opgeroepe worden.

En dat snap ik dus niet: dat ze zo'n mannen niet scouten. Ik meen me te herinneren dat men zelfs dacht dat Nainggolan geen belg was eerst.
(herinner me vaag iets over een belgische speler in italie waarvan de bond niet echt wist of dat nu een belg was of niet)

Re@V0r
24 mei 2012, 18:26
toont ook aan hoe goed ze daar soms bezig zijn natuurlijk...
akkoord dat we momenteel goeie middenvelders bij de vleet hebben, maar plaats in de selectie of toch voorselectie zou zeker ni misstaan vind ik... met 7 jaar ervaring in de Serie A kan je de huidige groep toch wel iets bijbrengen lijkt me

heb me daar vroeger ook altijd aan geërgerd dat die enorm ondergewaardeerd werd

puni
24 mei 2012, 19:02
En Taribo West zou ik ook wel x willen weten.

Was zo'n beest in Football Manager indertijd.

Come play dying
24 mei 2012, 21:43
Désiré Mbonabucya?

Durin
24 mei 2012, 22:13
Désiré Mbonabucya?

:love: Désiré

Doet mij altijd denken aan Jean Jaques Missé Missé van Charleroi indertijd. Leeft die nog?

FromZero2Hero
24 mei 2012, 22:26
Waar hangt Stoica dezer dagen uit? Of is die al gestopt?

Weebl
24 mei 2012, 22:35
Yapi Yapo?!

eurowarriors
24 mei 2012, 22:39

Begon heel sterk bij Osasuna, helemaal terugzakt tegen het einde van het seizoen al lag dat ook aan het vormpeil van Osasuna. Geslaagd eerste seizoen, geliefd in Spanje.

@Weebl: Wat was zijn volledige naam weer? Gilles Donald Yapi Yapo ofzoiets? Nostalgie! :love:

Prastepius
24 mei 2012, 22:41
weah?

TheRedDevils
24 mei 2012, 22:46
Waar hangt Stoica dezer dagen uit? Of is die al gestopt?

Alin Stoica - Player changes, player transfers - transfermarkt.co.uk (http://www.transfermarkt.co.uk/en/alin-stoica/transfers/spieler_9669.html)

Unemployed :unsure:

n9ne
24 mei 2012, 22:55
portillo?

eurowarriors
24 mei 2012, 23:09
portillo?

Speelt bij UD Las Palmas in Spaanse tweede klasse en doet het daar erg goed. Speelde vorig jaar nog bij Hercules in Primera.

n9ne
24 mei 2012, 23:10
Ik vond het echt jammer dat ze die bij Brugge niet gekocht hebben. Was daar eigenlijk een reden voor, of was hij gewoon te duur?

Wilcao
24 mei 2012, 23:14
Voetbalt Serhat Akin nog?

Glor
24 mei 2012, 23:16
Désiré Mbonabucya?

Heb ik ooit een truitje van gekregen als klein manneke van 9 jaar ofzo :love:
Ik pas er eindelijk in!

NemesisBE
24 mei 2012, 23:20
:love: Désiré

Doet mij altijd denken aan Jean Jaques Missé Missé van Charleroi indertijd. Leeft die nog?

Missé Missé heeft nog even bij Rapid Leest gespeeld enkele jaren geleden en is dan gestopt.

Yapi Yapo?!

Nog actief geweest bij YB Bern zeker? En nu blijkbaar bij Basel, waar ie kruisbanden gescheurd heeft en op't einde van't seizoen de laatste match nog heeft kunnen spelen.

Re@V0r
24 mei 2012, 23:54
Serhat was ook zo'n heerser :p

toch vrij veel van die ivorianen van bij beveren die het vrij ver geschopt hebben... als je da zo bekijkt :) Boka, Gervinho, Eboué, Romaric, Touré
Copa is precies de enige die blijven steken is in ons landje :unsure:

Mutlee
25 mei 2012, 00:21

Hij speelt nu bij een Turkse 2de klasser.. Hij was echt overrated..

Kenneke10
25 mei 2012, 00:25
Ik vond het echt jammer dat ze die bij Brugge niet gekocht hebben. Was daar eigenlijk een reden voor, of was hij gewoon te duur?

Hij was te duur, real vroeg 4miljoen euro zonder te rekenen wat zijn loon moets kosten.

Portillo zelf wou absoluut blijven, is hier met standepede vertrokken al zijn bezitting zijn achteraf opgehaald door derden.

João
25 mei 2012, 00:28
Yulu-Matondo?

Yulu-Matondo speelt nu nog bij Westerlo en vertrekt sowieso. Wil niet in tweede klasse spelen.
Ma-Kalambay speelt bij ons, KV, maar moet weg. Zeker nu Renard niet naar Standard gaat. En eerlijk is eerlijk, misschien een goede doelman op de lijn, maar in doeltrappen heb ik buiten Ivan Willockx indertijd nog nooit zo'n slechte doelman gezien Achter de Kazerne. Willockx schoot dan wel zeer hoog, maar totaal niet ver. Haalde nooit de middenlijn :p. Kalambay shot de bal altijd buiten.

Dat was Youla

PSV-RSCA (http://users.skynet.be/sportinganderlecht/history/2000-2001/psve-rsca.html)

Op die site vinden de RSCA fans eigenlijk alles wat ze zoeken :p
Clayton Zane (http://users.skynet.be/sportinganderlecht/history/players/zane.html) was echt zot in FIFA 2000 en 2001

Gent-RSCA (http://users.skynet.be/sportinganderlecht/history/2000-2001/gent-rsca.html) :cool:

Het is toch te zot eigenlijk dat wij hier vollenbak buitenlanders zitten aan te kopen he. Kijk die selectie van Anderlecht eens. Drie buitenlanders maar!

Missé Missé heeft nog even bij Rapid Leest gespeeld enkele jaren geleden en is dan gestopt.

En ook nog bij de Kakkers, in tweede klasse! Samen met Jean-Paul Boeka-Lisasi, haha :D
Ik herinner me nog een partij van de Missé Missé dat hij met zijn lichaam gericht naar de spionkop een botsende bal even met zijn handen verder smeet, terwijl de scheids het niet had gezien. Meer van die kleurrijke personen op onze Belgische velden!

Kenneke10
25 mei 2012, 00:29
spelers als ebou sillah, jose duarte, hermans, victor, kruska voor mij allemaal vraagtekens
En maxim d'hoore.....

NemesisBE
25 mei 2012, 00:52
Victor speelt bij Al Ahli in Saudi-Arabië heb ik eergisteren ontdekt. Hij had daar in de Aziatische CL de 3-3 gemaakt in de verlengingen tegen Al Jazeera. En verder doet hij het daar precies wel ok :]

Kenneke10
25 mei 2012, 00:57
AH k altijd wel toffe voetballer gevonden heeft ons seizoen 03-04 na winterstop toch samen met blondel de tweede plaats opgeleverd.

T seizoen erna komt ie af met een baardje en kapsel in het blond en twas gedaan mee victor hoe het soms kan verkeren

Proim
25 mei 2012, 09:11
Maar ook wel nationale doelman, amuseert zich hier te goed waarschijnlijk :p

Vedeco
25 mei 2012, 09:12

Serhat AKIN (http://users.skynet.be/sportinganderlecht/history/players/akin.html)

Na zijn 1e seizoen bij RSCA is die als een pudding in elkaar gezakt...

n9ne
25 mei 2012, 12:20
Hij was te duur, real vroeg 4miljoen euro zonder te rekenen wat zijn loon moets kosten.

Portillo zelf wou absoluut blijven, is hier met standepede vertrokken al zijn bezitting zijn achteraf opgehaald door derden.

Ik zou het ervoor gegeven hebben :unsure:

spelers als ebou sillah, jose duarte, hermans, victor, kruska voor mij allemaal vraagtekens
En maxim d'hoore.....

Sillah :love: da was echt één van mijn favorieten :')

Wilcao
25 mei 2012, 12:22
Serhat AKIN (http://users.skynet.be/sportinganderlecht/history/players/akin.html)

Na zijn 1e seizoen bij RSCA is die als een pudding in elkaar gezakt...

op fm was het nochtans een blijvertje :)

Irriducibili
25 mei 2012, 12:31

Die heeft toch ooit de 1-0 of 2-1 tegen Brugge gescoord he?
Nog in de tijd van Wilhelmsson.

Wilcao
25 mei 2012, 12:59
Die heeft toch ooit de 1-0 of 2-1 tegen Brugge gescoord he?
Nog in de tijd van Wilhelmsson.

Jviw8ZjQRVI

BleKKie
25 mei 2012, 13:14
Duarte, ik kan die kerel wel vermoorden voor zijn dommigheden tegen Lyon :angry:

sharpshot
25 mei 2012, 13:20
die naam spreken we niet uit, ook niet typen. Dank u.

Shellshock
25 mei 2012, 16:49
Iemand die weet of Cyril Théréau -of zoiets- nog potten gebroken heeft?

edraket
25 mei 2012, 16:53
Iemand die weet of Cyril Théréau -of zoiets- nog potten gebroken heeft?

Die zit in Serie A bij Chievo te ballen! Deed dat daar nog goed dacht ik, wacht op bevestiging van Italofag Volderke. Heeft er zeker nog een mancrush op gehad.

NemesisBE
25 mei 2012, 17:16
Had in elk geval de meeste kopduels gewonnen in de Serie A dit seizoen ofzo :unsure:

Foose
25 mei 2012, 17:30

Haha shit seg, al die namen :'). Zo moeilijke namen en toch brandt de lamp nog steeds na al die jaren.

Ole Martin Arst, nog zo ene. David Paas, Ali Lukunku, de gebroeders Zewlakov, Beslija van Genk

Cerv.Be
25 mei 2012, 17:55
David Paas deed één of andere functie bij Westerlo na zijn voetbalcarrière. Geen idee of die daar nog altijd actief is.

EDIT: Blijkbaar niet. :p http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=252230TR

Re@V0r
25 mei 2012, 19:06
was Arst niet terug naar Noorwegen getrokken na Standard?
zit daar nog altijd blijkbaar... :p

MvP
25 mei 2012, 19:51
Beslija zit in Sarajevo.

FromZero2Hero
25 mei 2012, 20:22
Serhat was ook zo'n heerser :p

toch vrij veel van die ivorianen van bij beveren die het vrij ver geschopt hebben... als je da zo bekijkt :) Boka, Gervinho, Eboué, Romaric, Touré

Hij staat daar toch schoon onder de lat bij de nationale ploeg. :)

Zafùn
25 mei 2012, 23:40
Ik zou het ervoor gegeven hebben :unsure:

Sillah :love: da was echt één van mijn favorieten :')

Ebouh Sillah speelde vorig jaar bij Spouwen-Mopertingen, vierde nationale Limburg. Heeft nu getekend voor KSK Hasselt, de ploeg waar zijn vroegere teammaat van bij Club Brugge, Stijn Stijnen, voorzitter is.

Re@V0r
26 mei 2012, 09:42
Hij staat daar toch schoon onder de lat bij de nationale ploeg. :)

da wel, maar op clubniveau bedoel ik :)
heb de voorbije jaren ook nooit echt transferberichten gehoord dat er 'grote' clubs in hem geïnteresseerd zouden zijn... kan me da precies ni echt voorstellen aangezien em toch inderdaad keeper is bij de nationale ploeg

The Black Mamba
26 mei 2012, 10:26
Nastja Ceh nog niet ter sprake gekomen?

Leuke voetballer in een ploeg vol met boeren , enige wat ik mij nog herinner van hem is een bericht in de krant dat hij ontslagen werd (of ging worden) door zijn ploeg :D

Zijn legendarische vrije trap tegen Shaktar ga ik nooit vergeten? Hij was bijna afgeschreven na een minder eerste seizoen en na die vrije trap lukte ineens alles :D

Weebl
26 mei 2012, 10:57
Zit Olufade eigenlijk nog bij Charleroi?

Booka Shade
26 mei 2012, 11:00
Hoe zit het met Ivica Mornar?

Hekje#
26 mei 2012, 12:06
Die voetbalt niemeer.

Irriducibili
26 mei 2012, 12:21
Tihinen van Anderlecht

fcberke
26 mei 2012, 12:33
waarom googlen jullie al die spelers niet gewoon ipv het hier te vragen ?

Irriducibili
26 mei 2012, 12:39
Omdat we onze nostalgische gevoelens met andere willen delen.

Glor
26 mei 2012, 13:24

Efkes het nut van deze thread ondermijnen zegt den Bert!

Weebl
26 mei 2012, 14:00
Maxim.

pina
27 mei 2012, 11:13
Eerder een beetje uit nostalige: David Beckham. Je zou haast vergeten wat voor een techniek en afstandschot die kerel had... Een soort van spelers die je zo goed als niet meer ziet in het moderne voetbal. Net zoals iemand als Luc Nilis.

jdVDR3w-Mjs

stormtrooper
27 mei 2012, 11:15
Zit Olufade eigenlijk nog bij Charleroi?

Nope. Gestopt en nu nen trainerscursus aan het volgen.

Cerv.Be
27 mei 2012, 11:15
Beckham wat een held toch.

bardok--
28 mei 2012, 17:23
Giovinco.

Ik weet dat die bij Parma speelt maar hoe doet hij het daar?

TazzDeMazz
28 mei 2012, 18:34
Suzuki? Speelde bij genk en heusden-zolder dacht ik.

Glor
28 mei 2012, 20:29
En Roy Makaay, nu Eurowarriors er toch over begon, waar hangt die ergens uit?

Cuth
28 mei 2012, 20:42
Die is nu coach van de u13 van Feyenoord

hstone
28 mei 2012, 20:50
Marc Emmers; wel artikel van 2jaar geleden.

'In de Gamma word ik iedere dag slimmer' - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GU02VTHF8)

Muismat
30 mei 2012, 00:16
Moumouni Dagano, legendarische spitsbuddy van Wesley Sonck bij Genk?

Vedeco
30 mei 2012, 00:27
Moumouni Dagano, legendarische spitsbuddy van Wesley Sonck bij Genk?

Die stond onlangs nog ergens in de gazet toen de Ebbenhouten Schoen werd uitgereikt. Zit ergens in de woestijn.

Wilcao
30 mei 2012, 07:21
Gunter Thibout?

Minat
30 mei 2012, 07:46
Gunter Thibout?

Thibaut? Gaat van FCV Dender naar KVK Ninove. Hij zou daar opnieuw samen spelen met oa David Geeroms.

Weebl
30 mei 2012, 09:15
Good old Cindy Martens zou trouwens naar Windeke gaan, een ploeg die net gepromoveerd is naar 2e provenciale, zit in de reeks van mijn ploeg :)!

Zitten Leleu en De Vleesschouwer in feite nog in Oudenaarde? Of ben ik volledig verkeerd nu? :unsure:

Vedeco
30 mei 2012, 09:18
Leleu is hoofdcoach bij Oudenaarde, niet?

Jonas89
30 mei 2012, 09:20
Leleu is hoofdcoach bij Oudenaarde, niet?

idd, staat met Oudenaarde op een zucht van promotie naar 2de klasse. De Vleesschouwer speelt er niet meer. Wel ex-SVZW spelers zoals Merlier & Van Nieuwenhuyze.

Vriendelijke man, zie hem nog geregeld :) en k'ga zelf regelmatig ook eens gaan kijken

Vedeco
30 mei 2012, 09:21
Sandy Martens jeugdtrainer bij AA Gent - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120526_009)

Sandy is terug in het nest btw!

Wilcao
30 mei 2012, 09:28
Thibaut? Gaat van FCV Dender naar KVK Ninove. Hij zou daar opnieuw samen spelen met oa David Geeroms.

Thibaut idd met zijn WAG :drool:. Wat een held was hij bij MVV.

Zafùn
30 mei 2012, 09:45
Giovinco.

Ik weet dat die bij Parma speelt maar hoe doet hij het daar?

Is een van de sensaties in de Serie A en staat in de belangstelling van veel grote ploegen, vooral Napoli zien hem zitten als vervanger van Lavezzi. Juventus is ook nog voor 50% eigenaar.

Lamsednav
30 mei 2012, 11:26
Marcel Peeper?

Vedeco
30 mei 2012, 11:37
Marcel Peeper?

Die is toch al lang gestopt? Ik heb hier nog ergens een videocassette liggen van het seizoen 96-97 en daar speelde die bij (het pas gepromoveerde) Lokeren :p Maar ik denk dat die toen al boven de 30 was. Geniale cassette btw, Lierse kampioen!

NemesisBE
30 mei 2012, 12:02
van Goal! zeker :D met good ol' Danny Verlinden en z'n flaters.

of de droge commentaar als: "Hoekschop Cercle. Renty binnen."

Weebl
30 mei 2012, 12:03
Dirk Abrams!!

Weebl
30 mei 2012, 12:31
sporza: Pivaljevic wordt trainer in vierde klasse (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/lagere_klassen/120530_Pivaljevic_Merksem)

Here se there se. Den Darko.
En merk ook de classic sporza blunder op!

Titel: "Pivaljevic wordt trainer in vierde klasse"
Onder de foto: "Pivaljevic speelde tot 2011 voor Antwerp. Nu wordt de Serviër speler-trainer bij eersteprovincialer Merksem"

Karry98
30 mei 2012, 12:53
sporza: Pivaljevic wordt trainer in vierde klasse (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/lagere_klassen/120530_Pivaljevic_Merksem)

Onder de foto: "Pivaljevic speelde tot 2011 voor Antwerp. Nu wordt de Serviër speler-trainer bij eersteprovincialer Merksem"

Ik heb dat artikel ook gelezen. Niet dat ik de fout van Sporza wil goedpraten, maar ze hebben die fout gemaakt omdat Merksem afgelopen seizoen in 1 provinciale speelde, maar volgend seizoen in 4e klasse aantreedt.

Rocknsad
30 mei 2012, 13:29
Hoe zou het nog zijn met david seaman?

NemesisBE
30 mei 2012, 14:40

Ik heb hen er via Twitter op gewezen dat Merksem in vierde klasse speelt volgend seizoen, want er stond eerst "Eerste provinciale" in de titel.
Vandaar de fout in't artikel wss!

Stan_V
30 mei 2012, 14:59
Hoe zou het nog zijn met david seaman?

Kreeg van de week, duidelijk met wat extra kilootjes, één van de betere doelpunten tegen in een liefdadigheidswedstrijd (de gitarist van Kasabian was de held)

y0_7_CxBq-Y

Irriducibili
30 mei 2012, 15:02
Kreeg van de week, duidelijk met wat extra kilootjes, één van de betere doelpunten tegen in een liefdadigheidswedstrijd (de gitarist van Kasabian was de held)

y0_7_CxBq-Y

Offside :scream:

pina
31 mei 2012, 13:59
Justice Sandjon :bow:

http://www.iendracht-archief.be/fotosite/albums/userpics/10040/normal_Sandjon_Justice.jpg

|steven|
31 mei 2012, 20:19
Okpara is ook nog zo'n figuur van den Eendracht, en later nog PSG. Die kerel zit in den bak voor verkrachting ...

n9ne
1 juni 2012, 15:52
Justice Sandjon :bow:

Zou drie jaar geleden buitensmijter geweest zijn bij decadence in Gent ofzo :unsure: volgens google toch!

Proim
1 juni 2012, 17:31
Capuano, de zotte Italiaan van Eupen?

BleKKie
1 juni 2012, 17:32
Wamberto van Seraing geweest, waar hangt/ging die uit?