PDA

Volledige versie bekijken : Online betaling - gelukt of niet?

GizeH
6 mei 2012, 18:29
Ik probeerde zonet iets te bestellen op pdashop.be via argenta mastercard.
Nadat ik mijn adresgegevens ingevuld heb, werd ik doorverwezen naar een ogone (denk ik) pagina waarin ik mijn mastercard gegevens moest invullen.

Ik heb hier mijn kaartgegevens ingevuld (icm digipass), en kreeg na het verderklikken de melding "authenticatie geslaagd".
Hierna moest de pagina volgens mijn redirecten naar coolblue om de bestelling af te ronden. Dit gebeurde echter niet, en ik zag dat de browser vast bleef bij het laden van logo.argenta.be.

Blijkbaar is de argenta.be site niet bereikbaar, waardoor mijn bestelling dus niet gelukt is.

Ik heb geen bevestigingsmail ofzo gekregen van pdashop.

Mijn vraag is nu, is er geld van mijn rekening gegaan of niet? :oink:

tinbie
6 mei 2012, 18:32
gewoon inloggen bij pdashop en kijken of het bevestigd is of niet?

GETHEZ
6 mei 2012, 18:34
Ik probeerde zonet iets te bestellen op pdashop.be via argenta mastercard.
Nadat ik mijn adresgegevens ingevuld heb, werd ik doorverwezen naar een ogone (denk ik) pagina waarin ik mijn mastercard gegevens moest invullen.

Ik heb hier mijn kaartgegevens ingevuld (icm digipass), en kreeg na het verderklikken de melding "authenticatie geslaagd".
Hierna moest de pagina volgens mijn redirecten naar coolblue om de bestelling af te ronden. Dit gebeurde echter niet, en ik zag dat de browser vast bleef bij het laden van logo.argenta.be.

Blijkbaar is de argenta.be site niet bereikbaar, waardoor mijn bestelling dus niet gelukt is.

Ik heb geen bevestigingsmail ofzo gekregen van pdashop.

Mijn vraag is nu, is er geld van mijn rekening gegaan of niet? :oink:

normaal krijg je eens besteld onmiddellijk een mailtje van coolblue... zal idd iets fout gelopen zijn... maar check idd je bestelgeschiedenis...