PDA

Volledige versie bekijken : Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 6

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Rubmifer
2 mei 2012, 22:01
Vorige thread zit weer over de 5k posts, dus gaan we hier verder!

antHraxx
2 mei 2012, 22:02
anderlecht kampioen!

TheRedDevils
2 mei 2012, 22:03
Club 2de!

Silence
Ik ga slapen, half 6 opstaan is nie goe voor mij :cry:
Gisteren wast al erg maar dees :help:

Ben wel blij dak u allemaal nog een glimlach bezorg :D

Radbraker

Morgenochtend vroeg opstaan en dit eerst oplossen:

Voltooid deelwoord (http://users.telenet.be/Lagere_school_Groenendaal/voltooid_deelwoord.htm)

Boterkoek
Wie gaat score zondag? Simpel Bacca en Vazquez.

Jepjep
2 mei 2012, 22:04
Teams Matches Goals Pt
P W D L F A
1 Anderlecht 7 4 2 1 12-5 48
2 Club Brugge 7 3 1 3 8-7 41
3 Genk 7 5 0 2 13-11 38
4 Gent 7 3 0 4 10-10 37
5 Standard 7 1 3 3 6-10 32
6 Kortrijk 7 1 2 4 8-14 28

Tussenstand en ik denk dat dit ook de eindstand zal zijn.

Eagle`

Blijft gerust wakker jong :niceone:

LaBuenaVida
Victor gaat het wel flikken en blondelleke ook :D

Thorazer

Ben wel blij dak u allemaal nog een glimlach bezorg :DAl een geluk dat deze match u heeft geholpen om snel in slaap te geraken :D

Silence
2 mei 2012, 22:05
Morgenochtend vroeg opstaan en dit eerst oplossen:

Voltooid deelwoord (http://users.telenet.be/Lagere_school_Groenendaal/voltooid_deelwoord.htm)

Ik heb anderhalf uur de tijd op de trein, zal er eens naar kijken ;)

Eagle`
2 mei 2012, 22:06
Teams Matches Goals Pt
P W D L F A
1 Anderlecht 7 4 2 1 12-5 48
2 Club Brugge 7 3 1 3 8-7 41
3 Genk 7 5 0 2 13-11 38
4 Gent 7 3 0 4 10-10 37
5 Standard 7 1 3 3 6-10 32
6 Kortrijk 7 1 2 4 8-14 28

Tussenstand en ik denk dat dit ook de eindstand zal zijn.

club moet nog naar anderlecht en genk, tzou wel is rap kunnen keren :s

Rubmifer
2 mei 2012, 22:07
Brugge zondag winnen, en Anderlecht dat uiteindelijk kampioen speelt. Kunnen we daar mee leven? :p

Rikie
Ariëltje, 't is toch een speciale hé. Die zijn interviews zijn goud waard.

Maxwell
Allez seg ! Ik had net nen hele reply getypt en dan kon ik hem niet posten :angry:

Anyway Thorazer, dat interview heb ik blijkbaar gemist. En ik dacht gisteren ofzo nog ergens gelezen te hebben dat hij pas op het einde van het seizoen zou beslissen ?

Nuja, ik weet niet of ik hem weg wil eigenlijk. Heb er echt niets tegen als trainer. Soms misschien wat conservatief en te vasthangend aan zijn systeem maar bon, hij haalt zijn resultaten toch maar hé.

Langs de andere kant, een nieuwe trainer en een paar nieuwe spelers... dan kunnen wij ook eens een overgangsjaartje spelen :cool:

Maar ik zou niet direct een goede vervanger weten voor Jacobs?
Preudhomme ja, maar die is volgens mij onhaalbaar.

Rubmifer
2 mei 2012, 22:08
2-4 in KVK :(

waffel
2 mei 2012, 22:08
Brugge zondag winnen, en Anderlecht dat uiteindelijk kampioen speelt. Kunnen we daar mee leven? :p

http://i1.kym-cdn.com/photos/images/original/000/232/114/e39.png

Rubmifer
2 mei 2012, 22:09
http://i1.kym-cdn.com/photos/images/original/000/232/114/e39.png

:D

Kenneke10
2 mei 2012, 22:13
Kortrijk is precies sinds de zege tegen club ook nie veel nie meer.

Racing_Genk
2 mei 2012, 22:13
Wij kunnen nog vol voor de tweede plek gaan :)

dacuba
2 mei 2012, 22:16
Kortrijk krijgt een pak slaag :woohoo:

Rubmifer
2 mei 2012, 22:20
Kortrijk krijgt een pak slaag :woohoo:

Daarmee dat het net 3-4 werd? :unsure:

dacuba
2 mei 2012, 22:21
2 - 5 zat er meer aan te komen :(

Clouds&Cereals
2 mei 2012, 22:22
Rc Genk 2e? vooral als ze zo gaan cadeau's blijven uitdelen achterin ja :D.

Anoniem04
2 mei 2012, 22:23
Wij kunnen nog vol voor de tweede plek gaan :)

Dat is al iets anders dan dat kampioen spelen van een paar weken terug.

Exorikos
2 mei 2012, 22:27
Dat De Sutter nog altijd niet zijn middenvinger in Jacobs zijn gezicht geduwd heeft als hij weer eens in de 91e minuut moet opdraven is mij toch echt een raadsel.

Rubmifer
2 mei 2012, 22:29
Ale hup, Genk weer op 3 punten. Voor hetzelfde geld staan die zondag gewoon gedeeltelijk 2e. :sop:

Alhoewel ze geen makkelijk schema hebben. Moeten nog naar Gent, Standard, en spelen thuis tegen ons. Zou ons toch moeten lukken als we ons kopke erbij houden.

Jepjep
2 mei 2012, 22:29
Als ik de sutter was zou ik niet eens het veld op gaan, a la tevez. Pure vernederingspraktijken die Jacobs daar doet.

warcraft3 playe
2 mei 2012, 22:31
Dat is al iets anders dan dat kampioen spelen van een paar weken terug.

We weten het al :)

Mrja, een paar levensjaren weer verloren vanavond. We hebben de 3 punten dat is het belangrijkste!

Eagle`
2 mei 2012, 22:33
ik zou op het moment da jacobs een teken geeft, glimlachen, paar stretchoefeningskes, training uit en dan doodleuk de kleedkamer inlopen als de 4de zijn bord omhoog steekt

exo
2 mei 2012, 22:34
Allez seg ! Ik had net nen hele reply getypt en dan kon ik hem niet posten :angry:

Anyway Thorazer, dat interview heb ik blijkbaar gemist. En ik dacht gisteren ofzo nog ergens gelezen te hebben dat hij pas op het einde van het seizoen zou beslissen ?

Nuja, ik weet niet of ik hem weg wil eigenlijk. Heb er echt niets tegen als trainer. Soms misschien wat conservatief en te vasthangend aan zijn systeem maar bon, hij haalt zijn resultaten toch maar hé.

Langs de andere kant, een nieuwe trainer en een paar nieuwe spelers... dan kunnen wij ook eens een overgangsjaartje spelen :cool:

Maar ik zou niet direct een goede vervanger weten voor Jacobs?
Preudhomme ja, maar die is volgens mij onhaalbaar.

Zijde gij gek jongeuh?
Heeft duidelijk zijn lievelingetjes in de groep die hij koste was het kost aan die winstpremie wil helpen. Vasthangend aan zijn systeem, ja dat is één manier om hem te omschrijven, ik vind het eerder raar aangezien ik niet echt een systeem zie in Anderlecht, geen spellijnen niets. Of je moest de lange bal van Proto naar Mbokani een lijn in het spel noemen.
Resultaten halen? 2 (als we dit jaar kampioen spelen toch) titels op 4,5 jaar + 1 beker is gewoon te weinig voor een trainer van Anderlecht.
Geen enkele keer de groepsfase van de CL gehaald tegen toch wel ”haalbare” tegenstanders. (BATE & Partizan)
In die wedstrijd tegen Partizan had hij na 120’ nog zijn 3 wissels niet allemaal opgebruikt.
Haalt veel te weinig kwaliteit uit de spelersgroep en teert te hard op de individuele klasse, het geheel hangt niet samen.
De manier waarop hij jonge talenten om zeep helpt vind ik ook gewoon beneden alle peil. Praet had al veel langer zijn kans moeten krijgen en Canesin had ook vaker mogen starten ipv Gillet/Jova.
Bovendien zitten veel van de basiself op hun tandvlees omdat meneer de betekenis van het woord roteren nog niet door heeft.
En dan heb ik het nog niet over de vernedering die hij De Sutter elke keer, als hij al is mag invallen, aansmeert.

Neen nog een jaar met Ariël en ik ga toch is sterk zijn en gewoon een gans jaar niet kijken naar Anderlecht (in het stadion toch, op tv kan ik het wsl toch niet laten)
En dan ga ik nog maar een match of 7-8 kijken per jaar, het is helemaal triestig voor de vaste abonnees.

Weebl
2 mei 2012, 22:35
ik zou op het moment da jacobs een teken geeft, glimlachen, paar stretchoefeningskes, training uit en dan doodleuk de kleedkamer inlopen als de 4de zijn bord omhoog steekt

Of zeggen: voor die minuut dat ik op het plein ga staan kan jij het ook gewoon doen he coachie!
Neen serieus, die gast wordt daar gewoon belachelijk gemaakt. En het is mijn beste kameraad zijn neef. Dus ik heb het echt wel voor hem. Ik hoop dat hij volgend seizoen elders de pannen van het dak speelt.

The Black Mamba
2 mei 2012, 22:40
Snel kampioen worden en dan een nieuwe trainer volgend jaar. Het is dringend nodig.

MPH zou met deze spelers echt veel meer doen.

Exorikos
2 mei 2012, 22:41
Ik zou die wel graag naar Club zien komen. :)

Rubmifer
2 mei 2012, 22:42
Ik zou die wel graag naar Club zien komen. :)

Ik hoop dat je het hebt over MPH? :unsure:

Burgernfries
2 mei 2012, 22:43
Of zeggen: voor die minuut dat ik op het plein ga staan kan jij het ook gewoon doen he coachie!
Neen serieus, die gast wordt daar gewoon belachelijk gemaakt. En het is mijn beste kameraad zijn neef. Dus ik heb het echt wel voor hem. Ik hoop dat hij volgend seizoen elders de pannen van het dak speelt.

Wees maar zeker dat hij serieus wat applaus gaat krijgen als hij ooit terugkeert in een ander shirt naar het CVDS-stadion.
Triestig is het, hoe hij behandeld wordt.

Weebl
2 mei 2012, 22:44
Wees maar zeker dat hij serieus wat applaus gaat krijgen als hij ooit terugkeert in een ander shirt naar het CVDS-stadion.
Triestig is het, hoe hij behandeld wordt.

Maar is dat echt alleen de schuld van Jacobs? Ik weet er ook niet het fijne van hoor.

Burgernfries
2 mei 2012, 22:52
Maar is dat echt alleen de schuld van Jacobs? Ik weet er ook niet het fijne van hoor.

Goh, aan het spel zal het niet liggen want hij heeft nooit slechter gepresteerd dan zijn teammaats/vervangers. En ik kan me moeilijk voorstellen dat hij slecht in ge groep ligt. En Hasi heeft ook al aangegeven dat hij wel veel met Tom bezig is... Dus het zal ook niet zo zijn dat hij een keer zwaar heeft uitgehaald naar alles en iedereen wat boven hem staat...

Wat er dan voor de rest nog scheelt, zou er niet toe mogen doen.

Maxwell
2 mei 2012, 22:52
Zijde gij gek jongeuh?
Heeft duidelijk zijn lievelingetjes in de groep die hij koste was het kost aan die winstpremie wil helpen. Vasthangend aan zijn systeem, ja dat is één manier om hem te omschrijven, ik vind het eerder raar aangezien ik niet echt een systeem zie in Anderlecht, geen spellijnen niets. Of je moest de lange bal van Proto naar Mbokani een lijn in het spel noemen.
Resultaten halen? 2 (als we dit jaar kampioen spelen toch) titels op 4,5 jaar + 1 beker is gewoon te weinig voor een trainer van Anderlecht.
Geen enkele keer de groepsfase van de CL gehaald tegen toch wel ”haalbare” tegenstanders. (BATE & Partizan)
In die wedstrijd tegen Partizan had hij na 120’ nog zijn 3 wissels niet allemaal opgebruikt.
Haalt veel te weinig kwaliteit uit de spelersgroep en teert te hard op de individuele klasse, het geheel hangt niet samen.
De manier waarop hij jonge talenten om zeep helpt vind ik ook gewoon beneden alle peil. Praet had al veel langer zijn kans moeten krijgen en Canesin had ook vaker mogen starten ipv Gillet/Jova.
Bovendien zitten veel van de basiself op hun tandvlees omdat meneer de betekenis van het woord roteren nog niet door heeft.
En dan heb ik het nog niet over de vernedering die hij De Sutter elke keer, als hij al is mag invallen, aansmeert.

Neen nog een jaar met Ariël en ik ga toch is sterk zijn en gewoon een gans jaar niet kijken naar Anderlecht (in het stadion toch, op tv kan ik het wsl toch niet laten)
En dan ga ik nog maar een match of 7-8 kijken per jaar, het is helemaal triestig voor de vaste abonnees.

Met resultaten halen kijk ik gewoon naar het afgelopen jaar. Ik beoordeel een trainer gewoon op het einde. Vind niet dat je iemand moet buiten kegelen omwille van te weinig resultaat op 4,5 jaar tijd. Dan had je hem maar eerder moeten laten gaan.

Dit jaar de titel en een schone Europese campagne is voor mij voldoende.

En dat van die lievelingetjes in de groep ? Jova ? Mja hij heeft een rampzalig seizoen maar ik blijf daarbij.. Volgens mij komt dat van hogerop dat hij die moet laten starten. Ze gaan die met de vetste pré echt niet op de bank zetten. Hoe triest hij bijwijle ook speelt.

En ja, wie wilt gij dan bij Anderlecht zien ?

Swagger
2 mei 2012, 22:53
Net terug van de match, man, man, wat was dat allemaal? Zelden zo een slechte match gezien, gelukkig waren de tickets gratis.

Voor mij mogen we hier vandaag van geluk spreken dat we de drie punten pakken. Ik snap niet dat iedereen zo blijft stilstaan op het plein, ze geraakten gewoon den bal niet kwijt.
En Jova, heeft die eigenlijk 1 goeie pass gegeven? Ik heb hem letterijk 1 goeie bal zien geven, al de rest was huilen met de pet op.

Hopelijk zondag beter, want dit is echt Anderlecht onwaardig.

En ja, waarom met De Sutter altijd de laatste minuten invallen? Patou krijgt zijn kansen, maar Tom telkens de vernedering. Tijd voor een nieuwe coach, een nieuwe wind.

Vedeco
2 mei 2012, 22:58
Echt jammer.

Chapeau voor N'diaye en Skarabot. Die hebben mij beiden kunnen overtuigen vandaag en verdienen meer kansen. Skarabot heeft gewoon wat sturing nodig en dan is die echt wel een aangename aanvallende back. N'diaye moet snel terug vriendjes worden met Bernd en dan kan die laatste hem nog wat kneepjes van het vak bijbrengen :p

Nee echt, ik zie het zitten voor de laatste 3 wedstrijden. Chapeau!
Buffalooooo! :)

Exorikos
2 mei 2012, 23:13
Ik hoop dat je het hebt over MPH? :unsure:

De Sutter. ;)

JanVH
2 mei 2012, 23:15
Echt jammer.

Chapeau voor N'diaye en Skarabot. Die hebben mij beiden kunnen overtuigen vandaag en verdienen meer kansen. Skarabot heeft gewoon wat sturing nodig en dan is die echt wel een aangename aanvallende back. N'diaye moet snel terug vriendjes worden met Bernd en dan kan die laatste hem nog wat kneepjes van het vak bijbrengen :p

Nee echt, ik zie het zitten voor de laatste 3 wedstrijden. Chapeau!
Buffalooooo! :)
Zo'n ontiegelijk zwak Anderlecht is geen waardemeter vrees ik.
Ik vind het dwaas van Sollied en het bestuur dat ze vanavond niet voluit zijn gegaan. Dit is toch gewoon lachen met de supporters?

Nu moeten we de volgende 2 thuiswedstrijden wel winnen, als dat de reden is van met een veredeld basis-elftal te starten...

Burgernfries
2 mei 2012, 23:17
Zo'n ontiegelijk zwak Anderlecht is geen waardemeter vrees ik.
Ik vind het dwaas van Sollied en het bestuur dat ze vanavond niet voluit zijn gegaan. Dit is toch gewoon lachen met de supporters?

Nu moeten we de volgende 2 thuiswedstrijden wel winnen, als dat de reden is van met een veredeld basis-elftal te starten...
Hij roteert tenmminste nog. Blessures, schorsingen en rotaties opgeteld hebben heel wat Gent-spelers toch enige vorm van rust gekregen de voorbije maanden.
Da's bij RSCA allesbehalve het geval, met als gevolg dat iedereen wat loopt te sloffen en zonder energie zit. Dan liever een 'fris' elftal met enkele invallers.

Vedeco
2 mei 2012, 23:18
Ik zie het probleem eigenlijk niet. De verdediging stond er ook zonder Arzo en N'diaye had een even grote waarde als Smolders in zijn laatste matchen. Hij start met EG, Brüls, Zlatan én Mboyo en het zat gewoon niet mee in de 1e helft.

Als dat lachen is met de supporters dan mogen ze dat wel wat vaker doen. Thijs en Jörgensen werden gemist maar daar kon niemand iets aan veranderen.

JanVH
2 mei 2012, 23:18
Mja oké, als je op voorhand al verkondigt dat "Anderlecht geen doel is" en je je punten op andere momenten moet halen. Hoe on-Sollied...

Vedeco
2 mei 2012, 23:21
Ik haalde het deze middag reeds aan, Gent dat met druk op de schouders naar RSCA trekt speelt daar gegarandeerd een dikke k#tmatch. Sollied haalt er wat druk af en brengt jongens die vertrouwen moeten opdoen.

Indien de ploeg een 'het doet er niet toe'-karakter had getoond dan pas had ik er problemen mee gehad. De praat van Sollied in de kleedkamer was duidelijk van andere koek dan zijn praat in de pers. Goed gecoacht volgens mij.

LaBuenaVida
2 mei 2012, 23:49
Ik zou graag Benteke of Vossen wel eens zien spelen voor Club :D ipv Akpama

Sportinggboy
2 mei 2012, 23:53
Punten zijn binnen, voor de rest kunnen we beter zwijgen. Suarez leek me toch wel bewust die gele kaart te nemen. Nuja, als hij zo speelt als de laatste weken is een andere speler zeker geen verzwakking. Zondag zal het toch beter moeten!

Nic!
2 mei 2012, 23:59
Mijn POI abonnement van €160 op Anderlecht is nu niet echt money well-spent geweest. Tegen Kortrijk en Genk was er na wat zoeken nog iets goed te zien langs RSCA's kant, maar vandaag was het huilen met de pet op. Maar wel liever zo en drie punten dan omgekeerd.

thijse
3 mei 2012, 00:49
Euh, zijn ze er trots op, die van Gent?
Vandenbempt over de eerste helft: Geen duels, geen tackles, vriendschappelijke match...

Wat een triestige bedoeling was dat zeg. Moet dat nu Europees spelen volgend jaar als ze nu al klagen over 3 wedstrijden op 1 week?

NotoriousP
3 mei 2012, 01:03
Weer een oververdiende afgeweken bal. :unsure:

Vedeco
3 mei 2012, 07:41
Euh, zijn ze er trots op, die van Gent?
Vandenbempt over de eerste helft: Geen duels, geen tackles, vriendschappelijke match...

Wat een triestige bedoeling was dat zeg. Moet dat nu Europees spelen volgend jaar als ze nu al klagen over 3 wedstrijden op 1 week?

Ja man, het niveau gisteren was niet lager of hoger dan Club-Standard dinsdag hoor.
En als je ons 1 ding niet kan verwijten is het onze 1e helft.

Als je kampioen wil worden, los dan je zaakjes zelf op :p

caoimhin
3 mei 2012, 08:56
Ik dacht net hetzelfde, Gent heeft echt goed gevoetbald. Enkel niet goed afgewerkt.

theelement
3 mei 2012, 09:19
Ik haalde het deze middag reeds aan, Gent dat met druk op de schouders naar RSCA trekt speelt daar gegarandeerd een dikke k#tmatch. Sollied haalt er wat druk af en brengt jongens die vertrouwen moeten opdoen.

Indien de ploeg een 'het doet er niet toe'-karakter had getoond dan pas had ik er problemen mee gehad. De praat van Sollied in de kleedkamer was duidelijk van andere koek dan zijn praat in de pers. Goed gecoacht volgens mij.

inderdaad, mooi gezegd.
Eerste match vant seizoen dak gemist heb maar uit samenvatting ziek toch dat nog vrij goed ging. Juist winnaarsmentaliteit ontbrak misschien.

Ik ga akkoord met wat sollied gedaan heeft, alst al van 2000 geleden is moete nu geen mirakels verwachten en gewoon realistisch zijn.
Anderlecht kwam gewoon zo mak op de mat omdat ze wisten dat gent niet op volle sterkte kwam maar ze werden goed verrast!

stel dat ze wel op volle sterkte kwamen denk ik dat volledig andere match geweest zou zijn

Ik vind dat kortrijk ook een pluim verdiend, enigste ploeg die toch garant staat voor deftig voetbal in POI, spelen altijd om te winnen.

Proim
3 mei 2012, 09:25
Kortrijk is precies sinds de zege tegen club ook nie veel nie meer.
Nee, gewoonweg nee. Voor zover ik weet was enige zwakke match die tegen Standard vorig weekend.
Dit was opnieuw een schitterende match, op basis van spel, kansen, dreiging, etc. onverdiend voor Genk maar als je op zo'n efficiënte manier 4 doelpunten op verplaatsing kan maken...tjah.
Het geluk zat ook gewoon niet mee maar heb wel genoten van de wedstrijd, dat ze rap Dejaeghere maar een nieuw contract geven :sad:

Weebl
3 mei 2012, 09:50
Hoe laks Anderlecht ook speelde, ze hebben toch maar weer de drie punten te pakken. Ik heb het hier nog al eens gezegd. Het maakt niet uit hoe laag het niveau in de match ligt, er staat altijd wel iemand op om de nodige punten veilig te stellen. Als je Kanu die taak in de play-offs al kan geven, chapeau.
Het niveau van de play-offs is in het algemeen gewoon erbarmelijk. Genk weet enkele matchen te bekoren, ook Kortrijk en Gent. Maar de meeste matchen die ik heb gezien, waren echt niet om aan te zien. Anderlecht zal wel de verdiende kampioen zijn op basis van de reguliere competitie. Maar ik denk dat de kwaliteit van het voetbal hier echt niet beter wordt. En ik denk niet dat een halvering van de punten daar veel mee te maken heeft, maar gewoon het opsplitsen in play off één, twee en drie.
Tot hoe lang lag deze formule van de play offs alweer vast? Ik dacht tot volgende seizoen he, of niet?

Vedeco
3 mei 2012, 09:56
Ik denk dat die formule nergens echt 'vast' ligt. het enige punt dat ik kan bedenken is dat ze het TV contract hebben onderhandeld met de belofte van x aantal jaar Po's. Ze schermen vaak met het vastliggen van die formule om de gemoederen wat te bedaren maar meer is dat niet denk ik.

Wilcao
3 mei 2012, 10:32
Anderlecht - Brugge wordt toch echt een topwedstrijd nu :)

Weebl
3 mei 2012, 10:52
Vrij gehavend Club toch, zonder Hogli en Hoefkens. Maar Anderlecht mist Suarez dus dat kan ook al tellen. Ik denk niet dat Anderlecht het zal laten schieten dit weekend. Mbokani zal wel weer zin hebben.

pina
3 mei 2012, 11:21
Hoe laks Anderlecht ook speelde, ze hebben toch maar weer de drie punten te pakken. Ik heb het hier nog al eens gezegd. Het maakt niet uit hoe laag het niveau in de match ligt, er staat altijd wel iemand op om de nodige punten veilig te stellen. Als je Kanu die taak in de play-offs al kan geven, chapeau.

kom kom, club heeft tot tegen genk bijna alleen maar zuigmatchen gespeeld, maar wel altijd gewonnen. Anderlecht heeft héél veel punten verloren de laatste maanden door slecht te spelen. En terecht ook. Ik hekel aan zo'n soort resultaatvoetbal. En ik word er stekezot van dat gillet zich dan afvraagt waarom ze werden uitgefloten.

Ik ben trouwens curieus of hoefkens in beroep gaat tegen zijn schorsing van 1 speeldag :lol:

Boterkoek
3 mei 2012, 11:37
Dat De Sutter nog altijd niet zijn middenvinger in Jacobs zijn gezicht geduwd heeft als hij weer eens in de 91e minuut moet opdraven is mij toch echt een raadsel.

Moest ik in zijn plaats zijn + de pré ontvangen die hij krijgt, zou ik mij daar nu es gene bal van aantrekken dat ik pas in de laatste minuten moet invallen.

Vedeco
3 mei 2012, 12:09
En oh SVZW, kom Conté maar halen :')

Wat er met die jongen aan de hand is blijft mij een raadsel. Zijn invalbeurten waren rampzalig en zijn wedstrijd gisteren stond bol van de verkeerde beslissingen. Ik hoop nog steeds op een langdurig fitte Soumahoro, die heeft voetbalintellect en een leuke actie in de benen.

fiqm
3 mei 2012, 12:13
Misschien vergis ik mij, maar ik heb over het volgende nog niks in de Belgische media gelezen. Club Brugge zou erg geïnteresseerd zijn in Iago Aspas, spits van Celta de Vigo.

Geen slechte voetballer, maar wel het irritantste manneke in de Spaanse tweede klasse :)

sharpshot
3 mei 2012, 12:24
mooi zo, nieuw favorietje

TheRedDevils
3 mei 2012, 12:47
Gillet: "Waarom fluiten onze fans ons uit?"

Ik weet het antwoord. Het zijn gewoon slechte fans! Als uw ploeg 1-0 voorstaat en je zo goed als kampioen bent moet er toch sfeer zijn? Ok ze spelen slecht maar daarom moet je de ploeg toch niet uitfluiten :crazy:

@pina ik had ergens gelezen dat hij niet in beroep ging wegens respect voor de voetbalbond :unsure:

thijse
3 mei 2012, 12:53

Ik weet het antwoord. Het zijn gewoon slechte fans! Als uw ploeg 1-0 voorstaat en je zo goed als kampioen bent moet er toch sfeer zijn? Ok ze spelen slecht maar daarom moet je de ploeg toch niet uitfluiten :crazy:

@pina ik had ergens gelezen dat hij niet in beroep ging wegens respect voor de voetbalbond :unsure:

Het is op Anderlecht niet zoals bij andere ploegen dat resultaat telt. En gewoon het feit dat ze bij Anderlecht veel betalen om wedstrijden te volgen.

Cerv.Be
3 mei 2012, 12:58
Vrij gehavend Club toch, zonder Hogli en Hoefkens. Maar Anderlecht mist Suarez dus dat kan ook al tellen. Ik denk niet dat Anderlecht het zal laten schieten dit weekend. Mbokani zal wel weer zin hebben.
Denk toch ook niet dat Anderlecht nog geen kampioen is zondag. Ze moeten zich amper nog 1 maal motiveren, en tegen Club zal dat wel geen probleem zijn..

Het is echt wel bijzonder jammer dat AA Gent niet kon winnen tegen zo'n zwak RSCA, anders had het nog even spannend kunnen zijn. :)

Nuja, dat het seizoen maar snel gedaan is. PO's zijn een ramp, veel te veel wedstrijden op korte tijd ook. Niveau is schrijnend. Zelfs de kampioen van dit jaar mag een grondige evaluatie maken over hun ploeg & toekomst. Het is toch duidelijk dat het volk hiervoor niet warm loopt? Amper 21.000 toeschouwers in RSCA-Gent, nog net 23.000 voor Club. De stadions lopen niets eens makkelijk vol voor zogenaamde topmatchen.

exo
3 mei 2012, 14:55

Ik vind het niet meer dan normaal dat je na de zoveelste snertwedstrijd je ploeg uitfluit, desondanks het resultaat.

theelement
3 mei 2012, 14:56
Wat wilde , 35 euro voor deftige plaatsen. Das veel geld voor een student, inplaats van dat ze daar keer acties of kortingen op geven. Neen enkel voor kleine kindjes.

Wedstrijden zijn ook mentaal te zwaar geladen, er staat veel teveel op het spel in 1 wedstrijd en dan ver elke wedstrijd. Afschaffen die PO, vind er dat nu iemand een meerwaarde ? Kzou keer poll willen zien....

waffel
3 mei 2012, 14:59

Bij Anderlecht verwacht je gewoon het beste voetbal in België. Negatief punt is dus dat de supporters niet volledig achter de ploeg staan als het voetbal slecht is, ondanks het resultaat.
Bij Club staan ze dan wel altijd achter de ploeg, maar dan heb je als negatief punt dat een Club supporter zich altijd wil "bewijzen" tov Anderlecht, en tonen dat zij beter zijn. Anti-supporteren dus als zwaar woord.

Zowel Anderlecht als Club zijn niet heilig ;)

NemesisBE
3 mei 2012, 15:26
Ik ben trouwens curieus of hoefkens in beroep gaat tegen zijn schorsing van 1 speeldag :lol:

Ik had gelezen van wel. Omdat Mertens van Cercle ook geen extra schorsing had gekregen ofzo :)

warcraft3 playe
3 mei 2012, 16:08
Wedstrijden zijn ook mentaal te zwaar geladen, er staat veel teveel op het spel in 1 wedstrijd en dan ver elke wedstrijd. Afschaffen die PO, vind er dat nu iemand een meerwaarde ? Kzou keer poll willen zien....

Ik vind de PO een meerwaarde :)

De neutrale supporter heeft ook alleen maar baat bij de PO. Iedere speeldag van de PO staan er topwedstrijden op het programma. Dat de ploegen niet meer top zijn kan het systeem niets aan doen.

Anoniem04
3 mei 2012, 16:15
Dit jaar moeten echt de slechtste play-offs in 3 jaar zijn geweest. Ik vond er als neutrale supporter geen hol aan.

Thorazer
3 mei 2012, 16:21

De neutrale supporter heeft ook alleen maar baat bij de PO. Iedere speeldag van de PO staan er topwedstrijden op het programma. Dat de ploegen niet meer top zijn kan het systeem niets aan doen.

Komaan top wedstrijden?

Je kan het nog moeilijk top wedstrijden noemen als je 4 keer ( in het slechtste geval 6 keer) tegen dezelfde ploeg moet spelen in 1 seizoen.

Nu zondag kijk ik nog eens uit naar een RSCA - Brugge omdat het voor de titel gaat.

Voor de rest van het seizoen is het hoe nu weer tegen Brugge of Standard? Er is gewoon nog weinig aan die zogezegde top matchen.

pina
3 mei 2012, 16:28
Hoefkens in beroep :crazy:
Nu heb ik zin om een blik quotes boven te halen van de afgelopen weken. Elke club gaat gewoon in beroep als het hen goed uitkomt. Fuck die fair play: van de eerste tot de laatste. Meestal krijg je 2 speeldagen voor een rode kaart. 1 speeldag vind ik het minimum. Je moet ook rekenen dat Hoefkens niet eens voor de bal ging maar enkel de speler wou neermaaien langs achteren. Is zelfs gevaarlijk, een tijd geleden opperde men nog dat een tackle langs achter altijd rood zou worden. Kan zijn dat dat nog altijd geldt, weet het niet.

fcberke
3 mei 2012, 16:35
Nu heb ik zin om een blik quotes boven te halen van de afgelopen weken. Elke club gaat gewoon in beroep als het hen goed uitkomt. Fuck die fair play: van de eerste tot de laatste. Meestal krijg je 2 speeldagen voor een rode kaart. 1 speeldag vind ik het minimum. Je moet ook rekenen dat Hoefkens niet eens voor de bal ging maar enkel de speler wou neermaaien langs achteren. Is zelfs gevaarlijk, een tijd geleden opperde men nog dat een tackle langs achter altijd rood zou worden. Kan zijn dat dat nog altijd geldt, weet het niet.

ja tuurlijk :hug: je hebt helemaal gelijk

Dr. Sheldon Cooper
3 mei 2012, 16:36
Je moet ook rekenen dat Hoefkens niet eens voor de bal ging maar enkel de speler wou neermaaien langs achteren. Is zelfs gevaarlijk.

Right

pina
3 mei 2012, 16:41
nja, iemand langs achter neermaaien zonder oog voor de bal lijkt mij nog altijd heel gevaarlijk. Zo te zien niet voor iedereen.

Dr. Sheldon Cooper
3 mei 2012, 16:47
Ik zou zeggen, bekijk die fase nog eens.

Sportinggboy
3 mei 2012, 16:49

Ik vind het niet slim van hem. Met of zonder Hoefkens, Anderlecht moet het thuis afmaken. Als Brugge verliest wacht men op Genk een zeer beladen duel voor plek 2. Ik zou eerder voor die match dan gaan.

theelement
3 mei 2012, 17:00

Ga ik niet mee akkoord

Voort voetbal moeten ze het niet doen. Is gewoon de spanning van al die positiewissels in de rankschikking die het nog interessant maakt en dat is het enigste.

en in reguliere competitie kijk ik nog naar verslagen van andere ploegen, nu boeien die mij van POII geen zak

Rubmifer
3 mei 2012, 17:09
nja, iemand langs achter neermaaien zonder oog voor de bal lijkt mij nog altijd heel gevaarlijk. Zo te zien niet voor iedereen.

Kom hé, het is niet alsof Hoefkens Smolders daar weg maaide. Gewoon verkeerd ingeschat, en het was zelf nauwelijks een rode kaar waard, al kon je hem wel geven. Maar een bijkomende schorsing was gewoon niet nodig.

En het valt al zeker niet te vergelijken met wat onze goede vriend Wasyl heeft uitgestoken.

pina
3 mei 2012, 17:14
doe ik ook niet... Ik zeg gewoon dat een rode kaart met 1 speeldag rechtvaardig is omdat het niet alleen neerhalen is van een doelrijpe kans, maar eigenlijk ook wat gevaarlijk kan zijn. Als hoefkens pakweg smolders wegduwde of een schouderzet zou gegeven hebben, tot daar aan toe. Maar zijn sliding langs achter vol op de man vind ik toch nog vrij gevaarlijk en daarom vind ik dat hij sowieso 1 speeldag extra zou moeten geschorst worden.

sharpshot
3 mei 2012, 17:14
Lol hoefkens zijn uitsluiting is wel straf genoeg, niet zeveren he pina.

Sportinggboy
3 mei 2012, 17:22
doe ik ook niet... Ik zeg gewoon dat een rode kaart met 1 speeldag rechtvaardig is omdat het niet alleen neerhalen is van een doelrijpe kans, maar eigenlijk ook wat gevaarlijk kan zijn. Als hoefkens pakweg smolders wegduwde of een schouderzet zou gegeven hebben, tot daar aan toe. Maar zijn sliding langs achter vol op de man vind ik toch nog vrij gevaarlijk en daarom vind ik dat hij sowieso 1 speeldag extra zou moeten geschorst worden.

Vind ik ook. Hij ging alles behalve naar de bal. 1 week schorsing extra is meer dan voldoende en terecht

En nog maar eens een voorbeeld dat elke club in beroep gaat als er belangrijke matchen erop volgen. En dan Anderlecht maar zwart maken omdat ze het doen. Het is gewoon een onderdeel van het spelletje.

fcberke
3 mei 2012, 17:48
en jullie zijn dezelfde mensen die wasyl wouden vrijgesproken zien worden :s

Vedeco
3 mei 2012, 17:51
Lol hoefkens zijn uitsluiting is wel straf genoeg, niet zeveren he pina.

Dat doen ze vooral als het gaat om onterecht toegekende rode kaarten. Hier maakt hij wel degelijk een fout die terecht met rood wordt bestraft en die idd best gevaarlijk was. Nu ook niet zeggen dat 1 speeldag schorsing dan niet gegrond is hé.

Schorsing is nu eenmaal een consequentie van een rode kaart.

Anoniem04
3 mei 2012, 17:53
Beelden van die tackle?

BleKKie
3 mei 2012, 17:54
Ik vind het niet slim van hem. Met of zonder Hoefkens, Anderlecht moet het thuis afmaken. Als Brugge verliest wacht men op Genk een zeer beladen duel voor plek 2. Ik zou eerder voor die match dan gaan.

Zal de uitspraak er al zijn tegen volgende donderdag?

Nu goed, ik heb trouwens altijd al gezegd dat men niet heiliger moet zijn dan de paus en ik heb zelfs Anderlecht verdedigd als ze in beroep gingen voor Wasyl, dus is het het al bij al een slimme zet :)
Zo zwaar vond ik de fout trouwens ook niet hoor, maar rood = één speeldag hé, anders zou het nogal gemakkelijk zijn om af en toe eens rood te pakken.

Sportinggboy
3 mei 2012, 17:56
Zal de uitspraak er al zijn tegen volgende donderdag?

Nu goed, ik heb trouwens altijd al gezegd dat men niet heiliger moet zijn dan de paus en ik heb zelfs Anderlecht verdedigd als ze in beroep gingen voor Wasyl, dus is het het al bij al een slimme zet :)
Zo zwaar vond ik de fout trouwens ook niet hoor, maar rood = één speeldag hé, anders zou het nogal gemakkelijk zijn om af en toe eens rood te pakken.

Idd, in beroep gaan hoort er gewoon bij ( zeker als de matchen van de waarheid eraan komen )

Uitspraak wordt vrijdag ( morgen ) / zaterdag uitgesproken. Een al dan niet schorsing gaat in op zondagmiddag 12.00h. Mocht Hoefkens daarna nog eens in beroep gaan kan hij spelen tegen RSCA maar komt het beroep dinsdag voor dacht ik. Dus zelfs met dit beroep kan hij de match zondag nog missen

De verdediger moet daardoor morgen voor het Sportcomité verschijnen. Een eventuele sanctie zou dan vanaf zondag om 12u in werking treden. Hoefkens zou dan de mogelijk beslissende titelwedstrijd van de achtste speeldag in Play-off I op bezoek bij leider Anderlecht missen. Als Hoefkens in beroep zou gaan tegen die eventuele schorsing, wordt zijn schorsing tijdelijk opgeschort totdat hij voor het Beroepscomité verschenen is en kan hij toch spelen in de topper.

Drew
3 mei 2012, 18:03
KAAGent Officiële website (http://www.kaagent.be/actueel/1/03-05-2012/in-memoriam-pieter-de-witte)
Oei :/

Jepjep
3 mei 2012, 18:03
Tickets voor de titelwedstrijd zijn binnen :)

Sportinggboy
3 mei 2012, 18:04
KAAGent Officiële website (http://www.kaagent.be/actueel/1/03-05-2012/in-memoriam-pieter-de-witte)
Oei :/

Wow zeer triestig nieuws, RIP

Sportinggboy
3 mei 2012, 18:05
Tickets voor de titelwedstrijd zijn binnen :)

Lang moeten aanschuiven ? Stonden rijen van 3 h heb ik gehoord :p Alles Sold Out nu :D

Jepjep
3 mei 2012, 18:07
Lang moeten aanschuiven ? Stonden rijen van 3 h heb ik gehoord :p Alles Sold Out nu :D

Ikzelf heb gelukkig niet moeten aanschuiven, een maat is de tickets gaan halen. Hij is 2 uur moeten aanschuiven :D

Sportinggboy
3 mei 2012, 18:09
Ikzelf heb gelukkig niet moeten aanschuiven, een maat is de tickets gaan halen. Hij is 2 uur moeten aanschuiven :D

Lang leve de Supportersclub :D

J.Brown
3 mei 2012, 18:39
De operatie van Cyriac is goed verlopen.

Tegen november zou hij terug zijn...

Rogue
3 mei 2012, 18:42
Hoefkens zou overwegen om in beroep te gaan omdat een speler voor een gelijkaardige overtreding geen extra dag schorsing heeft gekregen. Dat heb ik althans ergens gelezen, maar 'k heb nu geen tijd ende goesting om het op te zoeken.

BleKKie
3 mei 2012, 19:20
Club gaat enkel in beroep als het onterecht is. Zoals nu het geval is.

Dit meen je toch niet mag ik hopen? :unsure:
Een rode kaart is toch altijd minstens één dag schorsing, wat het ook is. Dat is nooit anders geweest, tenzij de kaart een serieuze inschattingsfout van de ref of iets dergelijks was, maar dat is toch echt wel het geval niet hier.

Rogue
3 mei 2012, 19:43
één dag?

Dr. Sheldon Cooper
3 mei 2012, 19:45

Damn, das echt een lange revalidatie

TheRedDevils
3 mei 2012, 19:46
Jep één dag, maar er was ene van Cercle die exact dezelfde fout had gemaakt maar niets kreeg, althans zo heb ik gisteren gelezen. Hoefkens zei dat, en zou misschien daarom in beroep gaan.

Sportinggboy
3 mei 2012, 20:20
Is het nu één dag schorsing of één dag extra schorsing?

Eén dag is idd normaal, twee dagen zou overdreven zijn.

Gewoon 1 dag maar hoefkens gaat in beroep en hoopt er vanaf te komen zonder schorsing. 1 match brommen is terecht. Meer of minder hoeft dat niet te zijn.

enj0i^
3 mei 2012, 20:28

Die zou ik echt graag bij Club zien :love:

Foxxer
3 mei 2012, 20:40
Ik niet.
Club Brugge hoeft niet de Standard toer op de gaan.

TazzDeMazz
3 mei 2012, 20:44
Ze moeten de daum toer op gaan. Die zou trouwens om een 'topspits' gevraagd hebben.

exo
3 mei 2012, 20:46
Mbokani gaat wat duur uitvallen ze! :unsure:

J.Brown
3 mei 2012, 20:55
Die zou ik echt graag bij Club zien :love:

Heeft nog een contract tot in 2016.

En die kan mee met een Europese subtopper imo (als hij fit blijft)

sharpshot
3 mei 2012, 20:55
Heeft nog een contract tot in 2016.

En die kan mee met een Europese subtopper imo (als hij fit blijft)

ewel?

J.Brown
3 mei 2012, 20:57
ewel?

die kan je niet vinden in onze jupkesliga

nice try yo

NemesisBE
3 mei 2012, 21:20
Hoefkens zou overwegen om in beroep te gaan omdat een speler voor een gelijkaardige overtreding geen extra dag schorsing heeft gekregen. Dat heb ik althans ergens gelezen, maar 'k heb nu geen tijd ende goesting om het op te zoeken.

Ik had gelezen van wel. Omdat Mertens van Cercle ook geen extra schorsing had gekregen ofzo :)

Hier Rogue! Stond gisteren in HNB.

ng
3 mei 2012, 21:39
Ik niet.
Club Brugge hoeft niet de Standard toer op de gaan.

Stelt u voor dat ze een scorende spits zouden hebben. :unsure:

exo
3 mei 2012, 21:43
Stelt u voor dat ze een scorende spits zouden hebben. :unsure:

:lol:

Was ook het eerste waar ik aan moest denken, Cyriac is voor elke Belgische ploeg een aanwinst, zelfs voor Anderlecht dat offensief al in weelde baadt.

Rubmifer
3 mei 2012, 21:53
:lol:

Was ook het eerste waar ik aan moest denken, Cyriac is voor elke Belgische ploeg een aanwinst, zelfs voor Anderlecht dat offensief al in weelde baadt.

Hoe goed Cyriac ook mag zijn, voor een kwaliteitsvolle speler uit eigen competitie (laat staan een concurrent) ga je altijd teveel betalen. Neemt niet weg dat ik hem zeker graag bij FCB zou willen zien. Denk dat elke ploeg die wel zou verwelkomen.

Foxxer
4 mei 2012, 00:57
Wat ik bedoelde is hoe verkeerd het ook mag klinken...
Bij Standard lopen er een hele hoop kleurlingen rond.
En dat bedoelde ik met liever niet die toer opgaan met Club.

En neen ik ben helemaal geen racist, maar ik heb veel liever een Vlaams/Belgisch karakter.
Kweet dat het de laatste tijd ook serieus aan het afzwakken is bij Club met een hele hoop buitenlanders erbij. Alhoewel Zimling en Stenman perfect Nederlands kunnen. Dat noem ik teken van professionaliteit. Dat zie ik een Biglia of een Cyriac niet doen imho.

Bij Standard lopen een hele hoop fantastische voetballers rond, onder andere Cyriac. Die zou zeker een versterking zijn, maar toch zeg ik neen dank u.

Eagle`
4 mei 2012, 01:01
of ne switch benteke akke ofzo :unsure:

waffel
4 mei 2012, 01:16
Foxxer, Biglia spreekt dan ook een van de wereldtalen, Spaans(hebben daar speciaal een persoon voor, Garcia) Cyriac spreekt Frans, onze tweede landstaal. Die Scandinaviërs moeten zich wel aanpassen, net zoals wij dat moeten in het buitenland (zie Courtois).

Vedeco
4 mei 2012, 10:17
Brüls spreekt Duits, Frans en Nederlands!
Prototype Belg!

5 miljoen, oké? :unsure:

Anoniem04
4 mei 2012, 10:38
Na 6 jaar bij Anderlecht te zitten zou je nochtans verwachten dat hij meer dan Spaans alleen spreekt.

LaBuenaVida
4 mei 2012, 10:39
Wat denken jullie van Dorge Kouemaha?
Hij is terug bij Club (al een tijdje) omdat hij geblesseerd is.

Maar aangezien zijn ploeg gaat degraderen wordt zijn contract wellicht verbroken!

Maxwell
4 mei 2012, 10:51
Nog 2 dagen :cool:

Vedeco
4 mei 2012, 10:58
Wat denken jullie van Dorge Kouemaha?
Hij is terug bij Club (al een tijdje) omdat hij geblesseerd is.

Maar aangezien zijn ploeg gaat degraderen wordt zijn contract wellicht verbroken!

Die was toch gewoon voor 1 seizoen uitgeleend aan Kaiserslautern? Er wordt geen contract vebroken, de aankoopoptie wordt gewoon niet gelicht.

Ik was overtuigd van zijn kunnen in de JPL maar in de Bundesliga kwam hij veeeel tekort. Wat niet wil zeggen dat hij geen spits zou zijn voor de 2. Bundesliga want daar kwam hij uitstekend tot zijn recht met Duisburg. Een fitte Kouemaha zet ik toch boven een Akpala.

LaBuenaVida
4 mei 2012, 11:05
Die was toch gewoon voor 1 seizoen uitgeleend aan Kaiserslautern? Er wordt geen contract vebroken, de aankoopoptie wordt gewoon niet gelicht.

Ik was overtuigd van zijn kunnen in de JPL maar in de Bundesliga kwam hij veeeel tekort. Wat niet wil zeggen dat hij geen spits zou zijn voor de 2. Bundesliga want daar kwam hij uitstekend tot zijn recht met Duisburg. Een fitte Kouemaha zet ik toch boven een Akpala.

Azo, wist ik niet meer :p
Anyway, ik zou hem wel nog eens een kans geven hier bij Club. Hij zal het wellicht beter afbrengen dan Akpala ^^

En laten we hopen dat RSCA niet wint tegen Club :p

MangleR
4 mei 2012, 11:08

ok , een gelijkspel is ook goed :p

Rubmifer
4 mei 2012, 11:11
Azo, wist ik niet meer :p
Anyway, ik zou hem wel nog eens een kans geven hier bij Club. Hij zal het wellicht beter afbrengen dan Akpala ^^

Kouemaha was echt belachelijk slecht vorig seizoen. Buiten zijn pareltje tegen Gent was die echt helemaal nergens. Zelf Akpala was nog beter.

Vedeco
4 mei 2012, 11:12
Maar zijn seizoen 2009-2010 was echt wel overtuigend.

enj0i^
4 mei 2012, 11:13
Kouemaha was echt belachelijk slecht vorig seizoen. Buiten zijn pareltje tegen Gent was die echt helemaal nergens. Zelf Akpala was nog beter.

Bajaa... Ik heb me toen kapot zitten ergeren aan zijn geklungel..

(nuja dat heb ik doorgaans ook bij akpala :p)

Rubmifer
4 mei 2012, 11:15

Iets met 1 zwaluw enzo... :unsure:
Ik ben ook nog altijd van mening dat Kouemaha een betere spits is dan Akpala, maar ik zou hem nu niet uitspelen aan onze super spits voor volgend seizoen.

Vedeco
4 mei 2012, 11:19
Gohja 1 zwaluw.
Hij maakte op 4 jaar tijd uiterst makkelijk de overgang van Tatabanya --> Debrecen --> Duisburg --> Club. Als ik zo wat statistieken bekijk speelde hij in die 4 jaar zo'n 115 competitiewedstrijden en scoorde hij 57 keer. Er zijn niet veel spitsen die bij 4 clubs in 4 jaar tijd dit kunnen neerzetten.

Hij is gewoon in elkaar gestuikt, deels door kwaaltjes maar ook door een plotse aanval van klungeligheid :p

Re@V0r
4 mei 2012, 11:21
Na 6 jaar bij Anderlecht te zitten zou je nochtans verwachten dat hij meer dan Spaans alleen spreekt.

daar heb je ook wel een punt natuurlijk... spreekt die geen frans ook of ben ik mis?
ik veronderstel dat ze bij anderlecht toch ook taallessen krijgen? dat ze dan eerder opteren voor frans ipv nederlands kan k nog inkomen als brusselse club, maar dat ze absoluut nix krijgen zou me verbazen :s

@Vedeco: das door te lang met Akpala te spelen :unsure:

Cerv.Be
4 mei 2012, 11:22
Het is wel een feit dat Kouemaha het echt wel kan, maar sinds hij in zwaar blessureleed gevallen is de laatste 2 jaar is er helemaal niets meer van terechtgekomen. Ik twijfel dan ook of hij nog zijn niveau van 2-3 jaar geleden kan oppikken. Misschien met de juiste begeleiding? Wie weet.. Maar denk niet dat Club dat risico nog gaat nemen.

ng
4 mei 2012, 11:49

Die spreekt Frans.

Anoniem04
4 mei 2012, 11:50
Waffel, jongeuh. :tongue:

Suarez ook?

Burgernfries
4 mei 2012, 11:50
Vanop Sporza:

Herman Van Holsbeeck zette de puntjes op de i. Een Kanu aan 100 procent is één van de drie of vier beste voetballers van Anderlecht."

ng
4 mei 2012, 11:51
Waffel, jongeuh. :tongue:

Suarez ook?

Afgaande op de uitreiking van de gouden schoen, denk het niet.

caoimhin
4 mei 2012, 11:52
Ja, is gewoon erg timide en voelt zich comfortabeler in het Spaans. Maar spreekt ook een woordje Frans.

Dr. Sheldon Cooper
4 mei 2012, 11:55
Vanop Sporza:

Herman Van Holsbeeck zette de puntjes op de i. Een Kanu aan 100 procent is één van de drie of vier beste voetballers van Anderlecht."

:'), zo typisch Anderlecht

LaBuenaVida
4 mei 2012, 11:57
ok , een gelijkspel is ook goed :p

Naaah :p

Dat is zeker een feit!

Idd!

Maar zoals Rubmifer zegt, Kouemaha is zeker niet de persoon die volgend seizoen het gaat beslissen!

Zoals Daum zegt, we hebben een superspits nodig! Eentje die een kan actie maken en scoren ook!

Vedeco
4 mei 2012, 12:00
Ja, hallo.

Welke ploeg wil geen spits die acties maakt en scoort.

LaBuenaVida
4 mei 2012, 12:05
Ja, hallo.

Welke ploeg wil geen spits die acties maakt en scoort.

Hoi ;)

Mja, Akpala kan echt geen actie maken wat bijvoorbeeld wel Vossen, Mbokani, Tchité, .. kan
Je weet wel wat ik bedoel ;)

Re@V0r
4 mei 2012, 12:10
vleminckx was toch die superspits? :p

nee ja, tis wel een feit dat Club wel eens werk mag maken van een deftige spits... kvond het eerlijk gezegd zelfs vrij beschamend voor Vleminckx dat Akpala het merendeel van de matchen in de basis stond, ook al scoorde hij wel 'vrij vlot' dit seizoen
Bakenga is nog te groen en Vleminckx is dit seizoen toch redelijk geflopt gezien de verwachtingen die men had van em, dus logisch dat ze ook niet terug alles op hem willen richten

LaBuenaVida
4 mei 2012, 12:16
Ik vind Vleminckx toch wel gretiger dan Akpala.
Hij krijgt niet echt veel kansen imo!

spinx
4 mei 2012, 12:28
als Brugge met 2 spitsen zou spelen zoals Genk dat doet met Vossen en Benteke, dan volgen de goals automatisch...

Indien Akpala (of Bacca) en Vleminckx (of Bacca) samen zouden spelen zonder het gevaar dat ze na een mindere match op de bank belanden zou Brugge een pak meer goals maken... Je kan toch niet zeggen dat Zimling en Vadis met hun 2 de ruimtes achter hun niet zouden kunnen dichtlopen... (ik schat Zimling en Vadis hiervoor zeer bekwaam in)

theelement
4 mei 2012, 12:30
:'), zo typisch Anderlecht

agreed, nooit in geloven maar als ze beginnen renderen wilt hij wel alle eer opstrijken en moet voluit in de media komen.

die holsbeeck komt veel te veel (op slechte momenten) in de media. Ksnap niet waarom dat nodig is. Ik begin dat steeds een slechtere manager te vinden, zeker nu die in Saudi arabia gaat shoppen.

Vind hem ver al even ambetant als da kwartet van brugge

Een goeie voorzitter vindk trouwens duchatelet.

LaBuenaVida
4 mei 2012, 12:30
als Brugge met 2 spitsen zou spelen zoals Genk dat doet met Vossen en Benteke, dan volgen de goals automatisch...

Indien Akpala (of Bacca) en Vleminckx (of Bacca) samen zouden spelen zonder het gevaar dat ze na een mindere match op de bank belanden zou Brugge een pak meer goals maken... Je kan toch niet zeggen dat Zimling en Vadis met hun 2 de ruimtes achter hun niet zouden kunnen dichtlopen... (ik schat Zimling en Vadis hiervoor zeer bekwaam in)

Dit, dit en nog eens dit!
Maar kies dan wel voor Bacca - Vlemme

exo
4 mei 2012, 12:40
agreed, nooit in geloven maar als ze beginnen renderen wilt hij wel alle eer opstrijken en moet voluit in de media komen.

die holsbeeck komt veel te veel (op slechte momenten) in de media. Ksnap niet waarom dat nodig is. Ik begin dat steeds een slechtere manager te vinden, zeker nu die in Saudi arabia gaat shoppen.

Vind hem ver al even ambetant als da kwartet van brugge

Een goeie voorzitter vindk trouwens duchatelet.

Ik meen mij een artikel te herinneren van een jaar of 2 -3 terug waarin HvH de loftrompet afstak voor Kanu, toen al dus. Dat hij kwalitatief echt wel goed zou zijn maar dat het mentaal niet zo goed zat.

theelement
4 mei 2012, 12:52
Ik meen mij een artikel te herinneren van een jaar of 2 -3 terug waarin HvH de loftrompet afstak voor Kanu, toen al dus. Dat hij kwalitatief echt wel goed zou zijn maar dat het mentaal niet zo goed zat.

Ja hij zal dat wel gedaan hebben want is een transfer van hem, is dan ook maar logisch.

Vind gewoon dat je na 3 matchen toch alweer geen speler moet ophemelen dat geen naam heeft. Zelfste met suarez int begin, 5 weken erna zijn ze bij wijze van spreken zelf niet goed genoeg voor op de bank te zitten.

Re@V0r
4 mei 2012, 12:57
uitspraken van HvH moet je sowieso met een grote bak zout nemen natuurlijk... en ik treed theelement hier wel in bij dat hij feitelijk veel te veel in de media komt (en dan meestal nog met zo'n idiote uitspraken), terwijl hij beter meer in stilzwijgen zijn werk zou doen

tis dan ook ma raar dat Kanu pas zijn kans krijgt als er anderen geblesseerd of geschorst uitvallen... heb die in al die tijd nog nooit echt super weten spelen en die 3 goals in 2 matchen gaan dat nu ook ni veranderen
volgend seizoen zou hij in principe zijn kans moeten grijpen dan aangezien Suarez en Biglia wellicht weg zullen zijn en er dus plaats in de basis vrijkomt :)
maar Vargas en Molins zijn er dan ook terug en er zullen wellicht enkele nieuwkomers aangetrokken worden ter vervanging van Suarez en Biglia dusja...

Rikie
4 mei 2012, 13:24
Anderlecht Online - Fans verkiezen Biglia tot Speler van het Jaar - RSCA Fansite (http://www.anderlecht-online.be/article.php?id=22014&lang=ned)
Komaan zeg, hebben die nu allemaal paardenkleppen op? :rofl:
Biglia kwam dit jaar niet eens aan de knieën van een Proto, Kouyate, Suarez of Mbokani.

TazzDeMazz
4 mei 2012, 13:26
Ja hij zal dat wel gedaan hebben want is een transfer van hem, is dan ook maar logisch.

Vind gewoon dat je na 3 matchen toch alweer geen speler moet ophemelen dat geen naam heeft. Zelfste met suarez int begin, 5 weken erna zijn ze bij wijze van spreken zelf niet goed genoeg voor op de bank te zitten.

Gebeurt met veel spelers. Padt is ook na een paar matchen goed spelen als eerste keeper van Gent oppeens de nieuwe courtois.

Vedeco
4 mei 2012, 13:31
Gebeurt met veel spelers. Padt is ook na een paar matchen goed spelen als eerste keeper van Gent oppeens de nieuwe courtois.

1 reporter had het tijdens KVK-Gent over een redding op niveau van Courtois.
Meer niet hoor.

TazzDeMazz
4 mei 2012, 13:38
1 reporter had het tijdens KVK-Gent over een redding op niveau van Courtois.
Meer niet hoor.

Niet enkel reporters enzo maar in het algemeen worden spelers als padt zo rap de hoogte in gedreven en dan zijn ze verbaasd dat je dan situaties krijgt als coosemans.

Rikie
4 mei 2012, 13:50
Niet enkel reporters enzo maar in het algemeen worden spelers als padt zo rap de hoogte in gedreven en dan zijn ze verbaasd dat je dan situaties krijgt als coosemans.

Padt > Coosemans
Just saying..

kakmongool
4 mei 2012, 14:17
Padt > Coosemans
Just saying..

Padt is 2 jaar ouder en moet nog bevestigen. Volgens mij zal Coosemans indien hij kansen krijgt wel kunnen groeien tot hetzelfde niveau. Coosemans stond bij Adrie ook soms in een schietkraam hé. (Natuurlijk heeft hij ook veel blunders gemaakt)

theelement
4 mei 2012, 14:35

Mja dat gebeurt door de supporters, niet door de manager.
Gebeurt idd teveel in Belgie

pina
4 mei 2012, 14:42
vooral op vlak van keepers. Ze denken dat in elke ploeg de 3e keeper een nieuwe preud'homme of pfaff wordt omdat ze 1 goede match keepen. Wat is er trouwens nog gebeurd met kenny steppe? Onze keeper vh jaar van enkele jaren geleden, daar hoor je anders ook niks meer van

Adrei
4 mei 2012, 14:43
:'), zo typisch Herman van holsbeek
Ja, dit lijkt mij correcter .....

exo
4 mei 2012, 14:56
Steppe heeft dit seizoen één match gespeeld, 5 tegengoals...

caoimhin
4 mei 2012, 15:50
Er moeten er hier dringend een paar een cursus lezen volgen! Het is niet Herman Van Holsbeeck die zegt dat Kanu bij de betere voetballers van Anderlecht hoort, maar wel José Garcia. Ik quote:

"Ook Kanu zelf geloofde er niet meer in", zegt teammanager José Garcia. "Tot hij plots een knop omdraaide. Zijn vrouw en kinderen zijn nu in België en hij leeft als een prof."

"Er valt nog weinig op te merken", luidt het in Sudpresse. "Kanu is altijd keurig op tijd. Dat was vroeger al eens anders."

"Maandenlang hebben we op hem ingepraat. Ook Herman Van Holsbeeck zette de puntjes op de i. Een Kanu aan 100 procent is één van de drie of vier beste voetballers van Anderlecht."

De laatste paragraaf staat helemaal tussen quotes, wat dus wil zeggen dat José Garcia nog steeds aan het woord is. Het komt er dus gewoon op neer dat ook Herman Van Holsbeeck er op gehamerd heeft bij Kanu dat zijn mentaliteit moest wijzigen. Maar de uitspraak over de betere voetballer is compleet voor de rekening van José Garcia.

warcraft3 playe
4 mei 2012, 16:36
Ga ik niet mee akkoord

Voort voetbal moeten ze het niet doen. Is gewoon de spanning van al die positiewissels in de rankschikking die het nog interessant maakt en dat is het enigste.

en in reguliere competitie kijk ik nog naar verslagen van andere ploegen, nu boeien die mij van POII geen zak

Voor het geweldig voetbal in Belgie moet je het eigenlijk nooit doen. Je kunt altijd ergens beter voetbal zien. Dus dat gebruiken als argument tegen de PO vind ik niet eerlijk.

Dat de aandacht van de media niet gaat naar de PO2 en PO3 vind ik ook niet meer als normaal. Vroeger de matchen tussen de mindere ploegen kregen ook minder aandacht.

Als we zondag een puntje kunnen gaan halen in Luik kunnen we al niet meer uit de top4 vallen. Als we bij Heintje kunnen gaan winnen zullen we dat hopelijk ook daar gaan doen. :p

Nic!
4 mei 2012, 17:08
Het is ook een non-argument dat ze in POII wedstrijden zonder inzet spelen. In het oude systeem waren heel wat ploegen al vanaf speeldag 28 ofzo aan het spelen voor de hond zijn kl*ten. Nu is er tenminste de strijd voor POI bijgekomen, wat alle eerste 30 speeldagen interessant houdt.

BleKKie
4 mei 2012, 17:09
Het is ook een non-argument dat ze in POII wedstrijden zonder inzet spelen. In het oude systeem waren heel wat ploegen al vanaf speeldag 28 ofzo aan het spelen voor de hond zijn kl*ten. Nu is er tenminste de strijd voor POI bijgekomen, wat alle eerste 30 speeldagen interessant houdt.

Idd, dat heb ik ook al aangehaald.
Als men maar kritiek kan geven natuurlijk :sop:

Jonas89
4 mei 2012, 17:56
Waarom dan geen competitie beginnen op jullie eigen? dan ben je direct af van de "kleintjes"

Didierke10
4 mei 2012, 18:04
Voetbalzone - Overbodige Ajacied Jozefzoon krijgt week om te overtuigen in België (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=164621)

warcraft3 playe
4 mei 2012, 18:05
Waarom dan geen competitie beginnen op jullie eigen? dan ben je direct af van de "kleintjes"

Typische reactie van mensen die niet in discussie willen gaan maar wel de eerste zijn om de PO af te breken :) Ik zeg niet dat jij het afbreekt maar dit heb ik al zo vaak gehoord van mensen.

Rubmifer
4 mei 2012, 18:51
Voetbalzone - Overbodige Ajacied Jozefzoon krijgt week om te overtuigen in België (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=164621)

Als ik die comments daar mag geloven te min voor Club blijkbaar.

Exorikos
4 mei 2012, 19:20
Sportwereld - Hoefkens gaat niet in beroep tegen schorsing en mist clash met Anderlecht (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120504_195)

Een mooi voorbeeld voor andere clubs. :)

sharpshot
4 mei 2012, 19:21
Hoefkens gaat niet in beroep tegen schorsing en mist clash met Anderlecht | Blue Army | FC Bruges fans (http://blue-army.com/nieuws/2012/05/hoefkens-gaat-niet-in-beroep-tegen-schorsing-en-mist-clash-met-anderlecht?utm_source=feedburner&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+blue-army%2FFtGN+%28Blue+Army+RSS%29)

wat een team!

jij pikkedief exorikos

TheRedDevils
4 mei 2012, 19:22
Zoals het hoort. We hebben wel anders gezien bij sommige topclubs.

Vedeco
4 mei 2012, 19:23
Hij had dan ook geen reden om in beroep te gaan.
Als dat de nieuwe PR trend wordt.:p

Speler x krijgt terecht rood maar gaat niet in beroep. Held!

Exorikos
4 mei 2012, 19:27
Ik vind het alleen maar het vermelden waard omdat hier sommige supporters van een niet nader genoemde club het nodig vonden om hierover te melken.

Sportinggboy
4 mei 2012, 19:29
Sportwereld - Hoefkens gaat niet in beroep tegen schorsing en mist clash met Anderlecht (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120504_195)

Een mooi voorbeeld voor andere clubs. :)

Hoefkens is in beroep gegaan tegen het bondsparket. Dat beroep is vandaag behandelt door het sportcomité. Hij kan nu nog eens in beroep gaan maar ze zien in dat dat niet veel zal helpen. Dus uw opmerking slaagt op niet veel ;) Elke club probeert om een straf te ontlopen in deze cruciale wedstrijden. Ik vind het nu wel slim van Club om niet nog eens in beroep te gaan. Match in Genk gaat veel belangrijker zijn voor de 2de stek

waffel
4 mei 2012, 19:52
Facebook | Andres Mendoza | Facebook (http://www.facebook.com/profile.php?id=100003681663962)

Andres Mendoza heeft ne fb!

Vedeco
4 mei 2012, 19:57
Zotten André!

Die heeft toch ook wel zotveel kansen de nek omgewrongen. Maar steeds met een glimlach :p

waffel
4 mei 2012, 20:01
Zotten André!

Die heeft toch ook wel zotveel kansen de nek omgewrongen. Maar steeds met een glimlach :p

We weten direct wie Akpala zijn voorbeeld is :applause:

Maxwell
4 mei 2012, 20:10
videozone (http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_sportnieuws/MG_voetbal/1.1292013)

Daum wil het feesje van Anderlecht niet vergallen ? Rare kwieb soms ze, in zijn interviews :lol:

Rubmifer
4 mei 2012, 20:16
Zotten André!

No matter wat die kerel doet, ik zal hem altijd herinneren voor zijn goal die ons de 0-1 overwinning bezorgde tegen AC Milan. :love:

Die goal stond zelf in de lijst van mooiste CL doelpunten op ESPN Classic. :p

Rubmifer
4 mei 2012, 20:36
Sportwereld - Assistent-coach Argentinië: 'Biglia heeft de kwaliteiten voor Real' (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120504_214)

Maar enfin, zijn die mannen daar nu allemaal mee aan het lachen of hoe zit dat?

Chilliewillie88
4 mei 2012, 20:40
No matter wat die kerel doet, ik zal hem altijd herinneren voor zijn goal die ons de 0-1 overwinning bezorgde tegen AC Milan. :love:

Hehe, ook gezien :p

Zotten Dré :bow::bow:

Wilcao
4 mei 2012, 20:41

Veel plezier ermee!

Rikie
4 mei 2012, 20:43
videozone (http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_sportnieuws/MG_voetbal/1.1292013)

Daum wil het feesje van Anderlecht niet vergallen ? Rare kwieb soms ze, in zijn interviews :lol:

Zotten Ariël met een dansje zowaar. :lol:

'Op mijn moto denk ik aan niets', zei Jacobs al. 'Soms laat ik mij wel eens verleiden om op te trekken tot 160 per uur, maar het is niet de snelheid die mij een kick geeft. Het is het gevoel.'
Love that guy :love:
edit:
Blijkbaar is hij ook een opera-zanger :rofl:
http://www.voetbalnieuws.be/uploads/ariel-jacobs(1).jpg
http://www.shropshirestar.com/wp-content/uploads/2010/07/SD3558708@Soccer-Champion.jpg

Re@V0r
4 mei 2012, 20:46
Als ik die comments daar mag geloven te min voor Club blijkbaar.

idd... praktisch enkel maar negatieve comments over hem, dus zou me verbazen dat club die aantrekt als versterking aangezien em gefaald heeft bij Ajax en dit seizoen ook bij NAC

Wilcao
4 mei 2012, 20:52
idd... praktisch enkel maar negatieve comments over hem, dus zou me verbazen dat club die aantrekt als versterking aangezien em gefaald heeft bij Ajax en dit seizoen ook bij NAC

Ik kan me niet voorstellen dat Club hem een contract gaat geven. Hij is gewoon te licht voor de top in de BeNe. De enige goal die hij maakte was tegen MVV en dat is dus 2x niks.

waffel
4 mei 2012, 20:57

btyKNi9AHxA

:bow:

NemesisBE
4 mei 2012, 21:40
En zeggen dat ik die goal nooit live gezien heb :sad: kzat op bezinning in West-Vleteren zonder internet, telefoon, tv etc... compleet afgesloten.
Vraagt ge donderdag van die week in't station van Kortrijk hoe Brugge het gedaan had, krijgde als antwoord: "Bruhhe, da's ni ieren eh. Da's ginter!"
Tweede mens gevraagd dan maar: "0-1 hewonnen" En natuurlijk geloofden wij daar nix van.

:sad:

stormtrooper
4 mei 2012, 22:15
Zalig antwoord wel :D

NemesisBE
5 mei 2012, 00:34
sporza: De Bruyne, Mbokani, Suarez, Odjidja of Perbet? (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/120504_profvoetballer_jaar_genomineerden)

Wat zijn dat nu weer voor idiote lijstjes :D
Odjidja? De Bleeckere? Nzolo? Padt?

je doet me elk jaar weer lachen ProLeague!

dibo
5 mei 2012, 07:30
Odjidja was in de heenronde wat Mbokani en De Bruyne nu zijn of waren...

Nic!
5 mei 2012, 10:17

He was good, maar dat is wel sterk overdreven.

Weebl
5 mei 2012, 10:22
Wat doet Nzolo dan in dat lijstje..

Rogue
5 mei 2012, 10:44
Raar zootje...

Weebl
5 mei 2012, 10:50
Op zich is het wel hilarisch en zielig tegelijk dat De Bleeckere zelfs in dat lijstje zit. Die man heeft amper matchen gefloten en behoort nog tot de beste..

pina
5 mei 2012, 11:07
de enige die hem moet verdienen is suarez. De enige ook die heel het seizoen bepalend was en constant op zo een hoog niveau speelde.

StickyPummel
5 mei 2012, 11:09
Padt, 19 matchen in eerste klasse en al een nominatie op zak... Mja.

Nzolo was tot 3 weken geleden op inactief gezet wegens mindere prestaties... Mja.

Dr. Sheldon Cooper
5 mei 2012, 11:12
de enige die hem moet verdienen is suarez. De enige ook die heel het seizoen bepalend was en constant op zo een hoog niveau speelde.

Is na nieuwjaar toch ook ferm weggezakt?

pina
5 mei 2012, 11:14
Totaal niet! Hij is net één van de weinige Gouden Schoenen die NA het behalen van de Gouden Schoen nog beter is beginnen spelen...

Dr. Sheldon Cooper
5 mei 2012, 11:22
Mja, ik vind dat hij van de wanprestatie tegen AZ tot het begin van de play-offs toch zeer weinig laten zien heeft. Ligt niet perse aan hem want de hele ploeg trok toen op niks.

Heb niet echt een voorkeur wie er die prijs mag winnen.
Geen enkele was in mijn ogen constant genoeg. Geef hem maar aan Mbokani dan.
Van goudwaarde voor RSCA. Zit blijkbaar beter in het koppeke ook sinds hij terug is

wiiim
5 mei 2012, 11:27
Van mij mogen ze die prijs aan perbet geven, het moet er niet altijd ene zijn van een grote club. Proto is natuurlijk keeper van het jaar en voor de ref zou ik gewoom blanco stemme...

LaBuenaVida
5 mei 2012, 11:32
Genomineerden Profvoetballer van het Jaar:
Voorkeur ofcourse is Vadis, hoewel die nu een beetje onzichtbaar is, of Perbet

Doelman van het Jaar:
Silvio Proto (Anderlecht)

Trainer van het Jaar:
Hein Vanhaezebrouck (Kortrijk)

Scheidsrechter van het Jaar:
Frank De Bleeckere

fcberke
5 mei 2012, 11:33
Hoefkens aanvaardt schorsing en mist topper - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/1433808/2012/05/05/Hoefkens-aanvaardt-schorsing-en-mist-topper.dhtml)

das wat anders dan bij anderlecht é

Nic!
5 mei 2012, 11:33
De Bruyne onzichtbaar? :/

Suarez heeft zijn topniveau niet gehaald de laatste wedstrijden, maar was nog steeds in zijn mindere matchen vaak beslissend.

Sportinggboy
5 mei 2012, 11:38
Hoefkens aanvaardt schorsing en mist topper - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/1433808/2012/05/05/Hoefkens-aanvaardt-schorsing-en-mist-topper.dhtml)

das wat anders dan bij anderlecht é

:lol: Hoefkens is in beroep gegaan tegen 1 speeldag schorsing van het bondsparket, dat beroep is gisteren behandelt door het sportcomite ( juist hetzelfde als Anderlecht ;) ) Hij zou nu nog eens in beroep kunnen gaan maar dat wordt wijselijk niet gedaan. Ze zullen hem kunnen gebruiken in Genk

LaBuenaVida
5 mei 2012, 11:42
De Bruyne onzichtbaar? :/

Suarez heeft zijn topniveau niet gehaald de laatste wedstrijden, maar was nog steeds in zijn mindere matchen vaak beslissend.

Was een foutje ;)
DB heeft goede wedstrijden gespeeld :)

En idd, je hebt gelijk over Suarez

fcberke
5 mei 2012, 11:43
:lol: Hoefkens is in beroep gegaan tegen 1 speeldag schorsing van het bondsparket, dat beroep is gisteren behandelt door het sportcomite ( juist hetzelfde als Anderlecht ;) ) Hij zou nu nog eens in beroep kunnen gaan maar dat wordt wijselijk niet gedaan. Ze zullen hem kunnen gebruiken in Genk

kon nog is in beroep zoals anderlecht het deed bij wasyl :tongue:

Kiiilerke
5 mei 2012, 11:44
Suarez natuurlijk:niceone:

Booka Shade
5 mei 2012, 11:45
kon nog is in beroep zoals anderlecht het deed bij wasyl :tongue:

Baaaaare toch, jwzellufh.

LaBuenaVida
5 mei 2012, 11:49
Daum weldra weg bij Club? "Ik wil het nu niet over mij hebben" (http://www.nr10.be/eersteklasse/nieuws/item/daum-weldra-weg-bij-club-ik-wil-het-nu-niet-over-mij-hebben?utm_source=ccb&utm_medium=newsletter&utm_campaign=zaterdag)

Die comments toch..

Rogue
5 mei 2012, 12:06
Zolang hij maar op tijd zegt dat hij wil vertrekken.

The Black Mamba
5 mei 2012, 12:45
Sportwereld - Assistent-coach Argentinië: 'Biglia heeft de kwaliteiten voor Real' (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120504_214)

Maar enfin, zijn die mannen daar nu allemaal mee aan het lachen of hoe zit dat?

Misschien niet echt een opvallend seizoen gespeeld maar in de wedstrijden dat Suarez , Mbokani en andere aanvallers goed waren dan was het Biglia die over het middenveld heerste.

Niet goed genoeg voor RM uiteraard maar een beetje respect voor Biglia mag wel. Ik zou niet weten welke middenvelder in de JPL beter zou zijn (behalve De Bruyne dan).

Tegen Gent was het niet goed (hij had ook last aan de maag) maar zaterdag heerst hij terug over julllie middenveld hoor ;)

The Black Mamba
5 mei 2012, 12:49

Meer dan aardig begonnen onder Koster maar vanaf Daum toch niet op zijn niveau.

Wilcao
5 mei 2012, 12:50
Daum weldra weg bij Club? "Ik wil het nu niet over mij hebben" (http://www.nr10.be/eersteklasse/nieuws/item/daum-weldra-weg-bij-club-ik-wil-het-nu-niet-over-mij-hebben?utm_source=ccb&utm_medium=newsletter&utm_campaign=zaterdag)

Die comments toch..

Het lijkt wel op HLN.be

The Black Mamba
5 mei 2012, 12:55
Mja, ik vind dat hij van de wanprestatie tegen AZ tot het begin van de play-offs toch zeer weinig laten zien heeft. Ligt niet perse aan hem want de hele ploeg trok toen op niks.

Heb niet echt een voorkeur wie er die prijs mag winnen.
Geen enkele was in mijn ogen constant genoeg. Geef hem maar aan Mbokani dan.
Van goudwaarde voor RSCA. Zit blijkbaar beter in het koppeke ook sinds hij terug is

Alle topwedstrijden na nieuwjaar er toch gestaan in de reguliere competitie. Tegen AZ was hij onze beste speler en daarna altijd belangrijk gebleven. 13 assists , 11 goals en een indrukwekkend Europees parcours voor nieuwjaar. Ik vind dat toch wat meer dan De Bruyne die 10 sterke wedstrijden daar centraal bij Genk.

Suarez zou een verdiende winnaar zijn , nu is er minder discussie dan rond de gouden schoen mogelijk vind ik.

Humfrie
5 mei 2012, 15:09

Juist hetzelfde!? Hoefkens gaat in beroep voor een sportieve fout die bij de man van Sirkul geen speeldag schorsing opleverde. Wasyl ging in beroep nadat hij iemand had doodgeslagen op het veld en 4 speeldagjes zelfs niet wilde aanvaarden! :doh: Het enige wat hier 'juist hetzelfde' aan is, is het feit dat er in beroep is gegaan.

GodLikeBE
5 mei 2012, 15:16
Juist hetzelfde!? Hoefkens gaat in beroep voor een sportieve fout die bij de man van Sirkul geen speeldag schorsing opleverde. Wasyl ging in beroep nadat hij iemand had doodgeslagen op het veld en 4 speeldagjes zelfs niet wilde aanvaarden! :doh: Het enige wat hier 'juist hetzelfde' aan is, is het feit dat er in beroep is gegaan.

Goed bezig :niceone:

Rubmifer
5 mei 2012, 15:19
Misschien niet echt een opvallend seizoen gespeeld maar in de wedstrijden dat Suarez , Mbokani en andere aanvallers goed waren dan was het Biglia die over het middenveld heerste.

Niet goed genoeg voor RM uiteraard maar een beetje respect voor Biglia mag wel. Ik zou niet weten welke middenvelder in de JPL beter zou zijn (behalve De Bruyne dan).

Tegen Gent was het niet goed (hij had ook last aan de maag) maar zaterdag heerst hij terug over julllie middenveld hoor ;)

Ik zeg niet dat Biglia geen goede speler is, maar bij Real? Komaan hé zeg, een beetje serieus blijven.

En kunnen we de 'discussies' over die schorsing van Hoefkens eindelijk achter ons laten?

Dr. Sheldon Cooper
5 mei 2012, 15:23
sporza: Jimmy Smet (ex-Lierse) stapt uit het leven (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/120505_jimmy_smet?utm_medium=twitter&utm_source=dlvr.it)

:sad:

starspike
5 mei 2012, 15:25
Alle topwedstrijden na nieuwjaar er toch gestaan in de reguliere competitie. Tegen AZ was hij onze beste speler en daarna altijd belangrijk gebleven. 13 assists , 11 goals en een indrukwekkend Europees parcours voor nieuwjaar. Ik vind dat toch wat meer dan De Bruyne die 10 sterke wedstrijden daar centraal bij Genk.

Suarez zou een verdiende winnaar zijn , nu is er minder discussie dan rond de gouden schoen mogelijk vind ik.

Suarez verdient het op basis van het volledige seizoen zeker meer als De Bruyne. Maar ik vind het wel bij de haren getrokken dat die zijn niveau NIET gezakt zou zijn na de winter. En jij zegt dat niet, maar Pina beweert toch anders.

Rikie
5 mei 2012, 15:25
Ik zeg niet dat Biglia geen goede speler is, maar bij Real? Komaan hé zeg, een beetje serieus blijven.

En kunnen we de 'discussies' over die schorsing van Hoefkens eindelijk achter ons laten?

Zoals hij de laatste maanden speelt, denk ik dat hij zelfs niets te zoeken heeft in de Primera Division. Momenteel Anderlecht-onwaardig. :sad:

Nuja, wie weet speelt hij de laatste 3 matchen terug de pannen van het dak. :applause:

waffel
5 mei 2012, 15:28
sporza: Jimmy Smet (ex-Lierse) stapt uit het leven (http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/120505_jimmy_smet)

Waar is dat nu weer voor nodig? Sommige zelfdodingen zijn zo moeilijk te vatten. rip

J.Brown
5 mei 2012, 15:29
indien je zo iets onderneemt, zal het wel een grondige reden hebben.

rip

J.Brown
5 mei 2012, 15:51
einde discussie, laat die mens in vrede rusten

Sportinggboy
5 mei 2012, 16:09

Ik heb het dan ook alleen over de beroepsprocedure en niet over de ernst van de fouten.

Wasyl heeft een ernstige fout begaan maar iemand doodslagen is volgens mij iets totaal anders. Als je het verschil niet kent zou ik daar wat informatie gaan over opzoeken hoor. Dat Gaat je zeker iets bijleren

fcberke
5 mei 2012, 16:15
sporza: Van Holsbeeck: "Halvering is niet correct" (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/120505_Van_Holsbeeck_halvering)

wasyl zou hem beter is wat peren verkopen :ironic:

Vedeco
5 mei 2012, 17:47
Seffes lekker ballen hé jongens!

Kiiilerke
5 mei 2012, 17:49
gent moet winnen !

waffel
5 mei 2012, 18:00
Het belooft nog zeer spannend te worden indien Gent vanavond wint en Club morgen verliest. Club moet volgende week namelijk nog een bezoekje brengen aan Genk.

pina
5 mei 2012, 18:22

heb je uberhaupt die penalty fout van Mertens gezien tegen OHL? Dat is wel een gradatie minder dan wat hoefkens heeft gedaan. Mertens heeft de laatste man onderuit gehaald in een duel met duw- en trekwerk. Hij viel dan en in zijn val had hij ruytinckx onderuit gehaald.

Ik heb de uitleg al eens gedaan: hoefkens ging niet eens voor de bal en maaide smolders neer zonder oog voor de bal, of hij had alleszins alleen maar de benen van smolders. En ik vind het ook een gevaarlijke tackle die altijd geel verdient in een andere situatie. Je kan er gerust iemand mee blesseren. 1 speeldag voor rood is standaard en is hier gewoon van toepassing. De vergelijking met cercle is dan ook volledig scheef.

Proim
5 mei 2012, 18:29
Héérlijke goal :D

Vedeco
5 mei 2012, 18:29
Padtje toch

EDIT: Ja man, tis weer Belgisch voetbal op zijn best bij Gent :p

Burgernfries
5 mei 2012, 18:44
Waarom klappen de Gent-supporters in de 35ste minuut?

Proim
34, leeftijd van de overleden zoon van De Witte.

Kiiilerke

De zoon van de voorzitter is overleden denk dat het daardoor is

Vedeco
5 mei 2012, 18:47
Dat wordt hier moeilijk. Het spel zit weer vol met vreemde beslissingen. Trainen die mannen eigenlijk wel?

Rubmifer
5 mei 2012, 18:51
2 meter onside :lol:

Proim
5 mei 2012, 18:51
Dat wordt hier moeilijk. Het spel zit weer vol met vreemde beslissingen. Trainen die mannen eigenlijk wel?
Jullie verdienen ondertussen toch wel al een goal, paar goeie kansen gemist.

Vedeco
5 mei 2012, 18:53
Idd, als we dan al eens doorbreken dan falen we in de zone van de waarheid.

Rubmifer
5 mei 2012, 18:54
Hein :lol:

Rikie
5 mei 2012, 18:54
Heintje :rofl:

Trebby
5 mei 2012, 18:58
lol hein :D

LaBuenaVida
5 mei 2012, 19:03
Wa zei em? :)

kakmongool
5 mei 2012, 19:08
Wie is de betere Kortrijk of Gent?

Vedeco
5 mei 2012, 19:12
Gent is feller maar KVK is slimmer.

Sportinggboy
5 mei 2012, 19:26
Vazquez en refaelov zouden gekwetst afgehaakt hebben voor morgen

Weebl
5 mei 2012, 19:27
Yes, dan kunnen we winnen!

Rubmifer
5 mei 2012, 19:28
Arme Rafa, keek zo uit naar het feit dat hij eindelijk tegen Anderlecht kon spelen :p

Benieuwd hoe we dat gaan opvangen, vooral het missen van Vazquez.

Sportinggboy
Sportwereld - Club zonder Vazquez en Refaelov tegen Anderlecht (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120505_071)

http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/120505_club_mist_refaelov_vazquez

TheRedDevils
Met een halve b-ploeg, dat komt niet goed.

Edit : 0-2 Kortrijk, aiai Gent!

Rubmifer
5 mei 2012, 19:34
Yes! 0-2!

Sportinggboy
5 mei 2012, 19:35
Goed voor Brugge, mogen ze morgen zelfs verliezen in RSCA. Ze zullen enkel nog rekening moeten houden met Genk.