PDA

Volledige versie bekijken : Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 6

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14

waffel
20 mei 2012, 17:36
GEEN PROBLEEM, FEYENOORD VORIGE KEER OOK IN DE PAN GEHAKT

GO LA GANTOISE

Vedeco
20 mei 2012, 17:37
Tja, dat is altijd het geval als klein Belgisch ploegje hé. Wie niet waagt, niet wint.

Zolang we maar die 2e en 3e voorronde overleven.
't was Feyenoord waffel, Feyenoord.

waffel
20 mei 2012, 19:10
Tja, dat is altijd het geval als klein Belgisch ploegje hé. Wie niet waagt, niet wint.

Zolang we maar die 2e en 3e voorronde overleven.
't was Feyenoord waffel, Feyenoord.

ey gast, ik had da wel direct ge-edit hé :(

LaBuenaVida
20 mei 2012, 23:18
Grappig toch:

Vitesse haalt uit naar beleid Anderlecht | Voetbalnieuws | Voetbal België | Online voetbalnieuws : België en Internationaal (http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=53187)

RSCA zaagt dat Club het niet mooi gespeeld heeft en blabla. Maw woorden, veel kritiek op het beleid van Club, maar blijkbaar doen ze het zelf :)

TazzDeMazz
20 mei 2012, 23:22
Alsof we daar van verschieten... Trouwens, ik had verwacht dat anderlecht ging afkomn met een sterke internationale trainer. Dan komn ze af met van den brom... Nu ze die 15 mil mislopen zal het zeker geen grote vis meer zijn die ze komn haaln.

evo alexan
20 mei 2012, 23:24
Hoera, we gaan naar de Europa League!

congrats !

Re@V0r
20 mei 2012, 23:32
Alsof we daar van verschieten... Trouwens, ik had verwacht dat anderlecht ging afkomn met een sterke internationale trainer. Dan komn ze af met van den brom... Nu ze die 15 mil mislopen zal het zeker geen grote vis meer zijn die ze komn haaln.

Van Den Brom was zelfs voor de CL-finale al de hoofdkandidaat blijkbaar, dus het mislopen van die 15 miljoen heeft er blijkbaar weinig mee te maken
had persoonlijk ook wel een andere naam verwacht dan nederlander die in België volslagen onbekend is...

Rogue
21 mei 2012, 00:32
Grappig toch:

Vitesse haalt uit naar beleid Anderlecht | Voetbalnieuws | Voetbal België | Online voetbalnieuws : België en Internationaal (http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=53187)

RSCA zaagt dat Club het niet mooi gespeeld heeft en blabla. Maw woorden, veel kritiek op het beleid van Club, maar blijkbaar doen ze het zelf :)

Aangezien het onderwerp nu toch wordt aangesneden... Een paar dagen terug waren ze bij Genk ook ontevreden omdat Anderlecht hun keepertrainer op dezelfde manier had benaderd.

'k Denk dat er in heel dat voetbalwereldje weinig 'de eerste steen mogen werpen'.

|nfected
21 mei 2012, 07:44
Grappig toch:

Dat is toch al jaren hun approach, waar dat jij nu mee afkomt :)

caoimhin
21 mei 2012, 08:19

Van Den Brom was zelfs voor de CL-finale al de hoofdkandidaat blijkbaar, dus het mislopen van die 15 miljoen heeft er blijkbaar weinig mee te maken
had persoonlijk ook wel een andere naam verwacht dan nederlander die in België volslagen onbekend is...

Ik zou dat een logische en goede keuze vinden. Ambitieuze trainer met een voetbalvisie die bij het huis past.

pina
21 mei 2012, 08:59
Heb toch nog altijd mijn twijfels over hem. En vooral omdat hij nog geen ervaring heeft op een hoger niveau. Bij een subtopper is het gemakkelijk om uw eigen visie van voetbal, desnoods naief aanvallend voetbal, door te drukken. Het is alsof Ajax iemand als De Boeck zou aantrekken.

caoimhin
21 mei 2012, 09:20
Trainers met ervaring op hoger niveau kunnen al een pak duurder uitvallen, of worden onhaalbaar. Stel dat hij trainer van PSV was en kampioen had gespeeld, dan krijg je die toch nooit naar hier? Of je betaalt er veel te veel voor.

pina
21 mei 2012, 11:48
Trainers met ervaring op hoger niveau kunnen al een pak duurder uitvallen, of worden onhaalbaar. Stel dat hij trainer van PSV was en kampioen had gespeeld, dan krijg je die toch nooit naar hier? Of je betaalt er veel te veel voor.

wie zegt dat? Kijk nu effe in de realiteit: rutten is toch niet onhaalbaar zo te zien, niet? Als je pakweg niet europees zou spelen, kan ik er nog in komen dat je dat risico neemt. Maar iemand die enkel nog maar bij een subtopper in NL, en zelfs niet eens enige europese ervaring, zie ik liever niet een ploeg in de CL/EL leiden. De JL akkoord, maar europese ervaring is niet voor niets belangrijk.

Olivier_Twister
21 mei 2012, 12:06

Waarom lukte Daum dan wel ;) Beetje kort door de bocht vind ik...

Rikie
21 mei 2012, 12:33

Ja maar Brugge heeft wel 'Hét Project' hé..

pina
21 mei 2012, 13:06
je lacht er nu wel mee, maar 'het project' bij anderlecht is nihil: daar zit gewoon geen enkele visie en logica achter. Ze blijven allemaal krampachtig hun postjes vasthouden. Ik zie er al naar uit om het post-vandenstock tijdperk te mogen meemaken.

caoimhin
21 mei 2012, 13:51

wie zegt dat? Kijk nu effe in de realiteit: rutten is toch niet onhaalbaar zo te zien, niet? Als je pakweg niet europees zou spelen, kan ik er nog in komen dat je dat risico neemt. Maar iemand die enkel nog maar bij een subtopper in NL, en zelfs niet eens enige europese ervaring, zie ik liever niet een ploeg in de CL/EL leiden. De JL akkoord, maar europese ervaring is niet voor niets belangrijk.

En Rutten is dan een grote coach? Wat heeft die eigenlijk al gewonnen in zijn trainers carrière? Ok, is eens trainer van het jaar geweest. Zo ken ik er nog. En heeft ervaring in Europa. Kan je ook gewoon Jacobs houden, is dan ook een grote trainer.

Heb het even in het vet gezet voor je ;)

pina
21 mei 2012, 13:54
En Rutten is dan een grote coach? Wat heeft die eigenlijk al gewonnen in zijn trainers carrière? Ok, is eens trainer van het jaar geweest. Zo ken ik er nog. En heeft ervaring in Europa. Kan je ook gewoon Jacobs houden, is dan ook een grote trainer.

Heb het even in het vet gezet voor je ;)

Ik zou dan toch meer vertrouwen hebben in Rutten. Al zint hij mij ook niet direct. En alleen al op basis van zijn ervaring ben ik meer naar hem geneigd.

|nfected
21 mei 2012, 13:59
Ik zou dan toch meer vertrouwen hebben in Rutten. Al zint hij mij ook niet direct. En alleen al op basis van zijn ervaring ben ik meer naar hem geneigd.

Zijn voetbal is nog lelijker dan dat van de Arial

rico
21 mei 2012, 15:00
Ik ben ook niet echt tevreden met John van den Brom... ze zochten trainer met europeese ervaring??? zover ik weet heeft hij enkel europa league behaalt en in nederland slechts 5des geëindig. das nu ni zo'n topprestatie... zucht!

butcherken
21 mei 2012, 15:05
ik wil Co gvd.... :sad:

Bluto
21 mei 2012, 15:06
Nu de miljoenen van de CL niet zeker zijn, moeten de verwachtingen ook wat bijgesteld worden. Als je een leuke uitdaging, een goed loon en goede spelers kan bieden, zullen er meer coaches geneigd zijn om te komen.
De voorrondes mogen dan nog een formaliteit zijn (als ik sommigen hier mag geloven), je kan nu niks met zekerheid beloven.

Rubmifer
21 mei 2012, 15:07
Ik ben ook niet echt tevreden met John van den Brom... ze zochten trainer met europeese ervaring??? zover ik weet heeft hij enkel europa league behaalt en in nederland slechts 5des geëindig. das nu ni zo'n topprestatie... zucht!

Met Vitesse. Is absoluut geen slechte prestatie hoor.

Maar ik ga wel akkoord met het feit dat ik het bizar vind dat ze voor een trainer willen gaan met uitstraling en ervaring, en dan voor Van Den Brom zouden gaan.

Rikie
21 mei 2012, 17:15
Geef mij dan maar Maes, in de plaats van een 3e rangs hollander/fransman.

Maxwell
21 mei 2012, 17:58

Tis niet dat Daum zo'n palmares had om u tegen te zeggen.

Essit
21 mei 2012, 18:00
Meh weer nen hollander erbij als coach in de JL :s Dacht dat we het met mensen zoals Koster en Been al zowat gehad hadden :s

En wat Daum betreft, die man is op zijn retour... Had enkele sucessjes gehaald maar dan nog zal Club er wel genoeg voor betaald hebben.

Rogue
21 mei 2012, 19:02

Daum heeft titels en bekers gewonnen in Duitsland, Turkije en Oostenrijk. Voor een Belgische ploeg is dat een trainer met een indrukwekkend palmares.

TazzDeMazz
21 mei 2012, 19:23

You must be trolling...

Silence
21 mei 2012, 20:09
Met Vitesse. Is absoluut geen slechte prestatie hoor.

Maar ik ga wel akkoord met het feit dat ik het bizar vind dat ze voor een trainer willen gaan met uitstraling en ervaring, en dan voor Van Den Brom zouden gaan.

& het jaar met Ado(?) ook al Europees gehaald
Toch sterke resultaten :) is een man met een doel en gaat er volledig voor, zelfs met de beperkte middelen laat hij zijn ploegen toch deftig voetbal brengen

In tegenstelling tot Rutten die nog nergens niets heeft laten zien en voetbal dat is om van te :puke:

Maxwell
21 mei 2012, 20:29
Daum heeft titels en bekers gewonnen in Duitsland, Turkije en Oostenrijk. Voor een Belgische ploeg is dat een trainer met een indrukwekkend palmares.

Oke das waar. Voor een Belgische ploeg had hij inderdaad een indrukwekkend palmares. :hug:

stormtrooper
21 mei 2012, 20:41
't zou mij niet verbazen moest Gent de volgende club zonder coach zijn. Sollied wordt gelinkt met een return naar Olympiakos.

Hein naar Gent :applause:

sharpshot
21 mei 2012, 21:15
Zou goed zijn voor gent.

Wilcao
21 mei 2012, 21:46
Meh weer nen hollander erbij als coach in de JL :s Dacht dat we het met mensen zoals Koster en Been al zowat gehad hadden :s

En wat Daum betreft, die man is op zijn retour... Had enkele sucessjes gehaald maar dan nog zal Club er wel genoeg voor betaald hebben.

Ik hoop het wel. Zo worden interviews (en voetbal)programma's interessanter ipv die droogstoppels die we nu hebben.

Cerv.Be
21 mei 2012, 22:17
Een Nederlander, die waarschijnlijk geen woord Frans spreekt? Bij een ploeg waar hun spelers Frans net moeten leren? Of is de voertaal in Anderlecht tegenwoordig ook al Engels? Ben toch benieuwd als dit doorgaat..

Maxwell
21 mei 2012, 22:22
Een Nederlander, die waarschijnlijk geen woord Frans spreekt? Bij een ploeg waar hun spelers Frans net moeten leren? Of is de voertaal in Anderlecht tegenwoordig ook al Engels? Ben toch benieuwd als dit doorgaat..

Djezes man wat zit jij altijd te vitten op die talen ? Eerst "triestig" dat Suarez geen woord Nederlands kon en nu dit weer. Tuurlijk is dat in het Engels. Ik wil Jova zijn Frans wel eens horen :lol:

Cerv.Be
21 mei 2012, 22:26
Djezes man wat zit jij altijd te vitten op die talen ? Eerst "triestig" dat Suarez geen woord Nederlands kon en nu dit weer. Tuurlijk is dat in het Engels.
Wat zit ik "altijd" te vitten? Ik stel gewoon een vraag.. Het zou niet de eerste coach zijn die faalt door middel van een taalbarrière. Ik vroeg mij gewoon af of in Anderlecht de voertaal ondertussen ook al Engels was, omdat ik dacht dat het Frans was. :sop:

Maxwell
21 mei 2012, 22:27
Sprak Daum zijn spelers toe in het Nederlands ?

St0wned
21 mei 2012, 22:31

Engels is ook de voertaal in FCB.

Boukreev
21 mei 2012, 22:32

't Is algemeen weten geweten dat sinds het begin van dit seizoen alles in het Engels is bij Club Brugge. Daar werd in het begin van het seizoen nogal spottend over gedaan in de media. Dus denk eigenlijk ook dat bij rsca en standard Frans nog de voertaal is.

Cerv.Be
21 mei 2012, 22:34
't Is algemeen weten geweten dat sinds het begin van dit seizoen alles in het Engels is bij Club Brugge. Daar werd in het begin van het seizoen nogal spottend over gedaan in de media. Dus denk eigenlijk ook dat bij rsca en standard Frans nog de voertaal is.
Mijn punt dus, daarom dat ik denk/dacht dat Frans de taal in RSCA is. Was vorig jaar hier op het forum ook groot gelach met de introductie van het Engels in Club Brugge (en de daar bijhorende lessen). Maar soit, als je nog geen vraag mag stellen op een forum.. Laat maar zitten. :)

Maxwell
21 mei 2012, 22:39
Mijn punt dus, daarom dat ik denk/dacht dat Frans de taal in RSCA is. Was vorig jaar hier op het forum ook groot gelach met de introductie van het Engels in Club Brugge (en de daar bijhorende lessen). Maar soit, als je nog geen vraag mag stellen op een forum.. Laat maar zitten. :)

No offence maar uw post kwam nog al neerbuigend over zenne. En tviel mij gewoon op dat gij vorige keer ook al een punt maakte over het feit dat Suarez nog geen woord Frans spreekt.

Cerv.Be
21 mei 2012, 22:44
Bwah, neerbuigend.. Ik vind dat gewoon beschamend. :)
Dat is net hetzelfde of iemand van ons in het buitenland gaat werken voor 4 jaar, en nog steeds niet vloeiend de taal spreekt. En zoals ik toen ook al in mijn post zei, in iedere club lopen er zo wel een paar rond. Was nu toevallig omdat Suarez ter sprake was in dit topic.

Maxwell
21 mei 2012, 22:58
Doelpunt van het seizoen:

Benjamin De Ceulaer 28,2%
Dalibor Veselinovic 26,3%
Thomas Meunier 12,1%
Matias Suarez 10,9%
David Hubert 6,4%
Aleksandar Trajkovski 6,3%
Lukas Van Eenoo 6%
Nabil Dirar 3,8%

Ik vond die van Veselinovic 10 keer zo schoon eigenlijk.

Tuninboy
21 mei 2012, 23:06
Engels is ook de voertaal in FCB.

² I Follow Brudges enz..

St0wned
21 mei 2012, 23:44
klinkt tenminste beter dan "in purperen we trusht" :D

Jepjep
21 mei 2012, 23:56

Thomas Meunier 12,1%
Matias Suarez 10,9%
David Hubert 6,4%
Lukas Van Eenoo 6%
Nabil Dirar 3,8%

Inderdaad, dat was echt een epic doelpunt. Kan moeiteloos meedoen voor een puskas award.

puni
22 mei 2012, 00:03
Die controle/passeerbeweging van De Ceulaer was in mijn ogen wel nog niet iets indrukwekkender, los van de afwerking.

Jepjep
22 mei 2012, 00:07
Blijft natuurlijk kwestie van smaak. :p Bij mij is het wauw gevoel bij het zien van die goal van Veselinovic net iets groter dan bij die van De Ceulaer al mocht die er natuurlijk ook zijn. Is ook niet echt een pure omhaal maar omhaal/lob en dat zie je ook niet vaak. En zoiets verwacht je eigenlijk ook helemaal niet van Veselinovic.

GaMe®
22 mei 2012, 00:24
Drankprijzen op Genk stijgen volgend jaar naar €2,00 voor een colake. Straks of morgen kost een braadworst ook nog €5... :ironic:

caoimhin
22 mei 2012, 01:07

Sinds wanneer is Frans de voertaal in Anderlecht? Dat is het echt wel niet.

waffel
22 mei 2012, 03:23
Sinds wanneer is Frans de voertaal in Anderlecht? Dat is het echt wel niet.

90%+ in Anderlecht spreekt Frans, dat garandeer ik u :p

Roald
22 mei 2012, 08:30
Sportwereld - Anderlecht praatte met Gianfranco Zola (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GTI3QD2V9)

exo
22 mei 2012, 08:52
Volgens voetbalkrant zouden ze ook praten met Ralf Rangnick.

Vedeco
22 mei 2012, 09:14
Volgens voetbalkrant zouden ze ook praten met Ralf Rangnick.

Die zou naar Besiktas trekken

Cerv.Be
22 mei 2012, 09:41
Zola, zalig. :D

Maxwell
22 mei 2012, 10:52
Zola, wat een legende. Maar zal wel naar Lazio trekken.

Klopgeest
22 mei 2012, 11:31
Drankprijzen op Genk stijgen volgend jaar naar €2,00 voor een colake. Straks of morgen kost een braadworst ook nog €5... :ironic:

€2,- is zelfs in zo goed als alle stadions in tweede klasse de standaard, dus niet moeilijk over doen. :naughty:

Irriducibili
22 mei 2012, 13:14
Sportwereld - Anderlecht praatte met Gianfranco Zola (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GTI3QD2V9)

Poten af.. hij is voor Lazio :p

Neen serieus, gewoon geen hollanders meer in België :oink:

Rbn13
22 mei 2012, 14:07

Thomas Meunier 12,1%
Matias Suarez 10,9%
David Hubert 6,4%
Lukas Van Eenoo 6%
Nabil Dirar 3,8%

Bwa, die van De Ceulaer was technische perfectie, die van Veselinovic meer een wanhoopspoging waarbij hij de bal met zijn scheenbeen raakt.

caoimhin
22 mei 2012, 14:47
90%+ in Anderlecht spreekt Frans, dat garandeer ik u :p

Club of gemeente? :D In de club zullen er meer Frans kunnen spreken dan dat er Nederlands kunnen spreken (met dank aan de Vlamingen die Frans spreken), maar om even te concluderen dat daarom de voertaal Frans is .. Dat ligt veel te gevoelig.

Cerv.Be
22 mei 2012, 15:00
Ik vind de goal van De Ceulaer toch technischer gezien ook mooier, daar bij Vesolinovic gewoon veel geluk bij komt kijken.

BleKKie
22 mei 2012, 15:11
Er komt altijd wel wat geluk bij kijken maar ik heb ook wel op die van Benji gestemd hoor

Irriducibili
22 mei 2012, 15:12
RSC Anderlcht niet meer Nederlands [Archief] - Politics.be (http://forum.politics.be/archive/index.php/t-158599.html)

waffel
22 mei 2012, 16:05
Club of gemeente? :D In de club zullen er meer Frans kunnen spreken dan dat er Nederlands kunnen spreken (met dank aan de Vlamingen die Frans spreken), maar om even te concluderen dat daarom de voertaal Frans is .. Dat ligt veel te gevoelig.

Zowel club als gemeente :p Nee maar da's echt zot. In 1980 +- waren er daar bv amper buitenlanders. Nu zit het daar vol (no-racism). Van de Vlamingen zijn de meesten ofwel weg, ofwel zelf verfranst (vrouw/man van, kinders frans)

caoimhin
22 mei 2012, 16:28
RSC Anderlcht niet meer Nederlands [Archief] - Politics.be (http://forum.politics.be/archive/index.php/t-158599.html)

Staat nergens een bron bij.

Zowel club als gemeente :p Nee maar da's echt zot. In 1980 +- waren er daar bv amper buitenlanders. Nu zit het daar vol (no-racism). Van de Vlamingen zijn de meesten ofwel weg, ofwel zelf verfranst (vrouw/man van, kinders frans)

De gemeente is logisch, zoals heel Brussel. Hoe jammer dat ook is. In de club zou het een mix moeten zijn (of anders Engels). Zoals bij ons op het werk. Als de CEO ons toespreekt is het een mix van Frans en Nederlands. Paar zinnen zus, paar zinnen zo, .. En daar zitten ook Duitsers, Engelsen, .. Moeten zich maar aanpassen :D

Irriducibili
22 mei 2012, 16:40
^^
was maar om de discussie te 'voeden' :).
Persoonlijk ben ik voorstander van het Engels in het voetbal.
Al is het dan weer minder voor de inburgering van buitelandse voetballers.

Rogue
22 mei 2012, 18:01
Staat nergens een bron bij.

HLN juni 2008 vermoedelijk

Ik betwijfel of je dat artikel ergens online gaat terugvinden.

Sportinggboy
22 mei 2012, 21:32
Volgens mijn bronnen zou rangnick nieuwe trainer van RSCA gaan worden. Die zou vandaag een aanbod van Besiktas hebben neergelegd en kiezen voor Anderlecht. Eens benieuwd of het waar is

Vedeco
22 mei 2012, 21:36
Indien het waar is dan halen ze een trainer die vorig jaar nog verkondigde 'voetbalmoe' te zijn. Waar kennen we dat van? :p

Maxwell
22 mei 2012, 21:36
Haha en ik las vandaag nog ergens
Volgens diverse websites wordt Ralf Rangnick de nieuwe coach van Besiktas. Vandaag werd bekend dat de Duitser ook in beeld is bij Anderlecht, maar hij lijkt dus te kiezen voor een Turks avontuur. Officieel is dit nieuws nog niet.

Sportinggboy
22 mei 2012, 21:44
Haha en ik las vandaag nog ergens

Rangnick: Nein zu Besiktas, Ja zu Anderlecht? - Int. Fußball - kicker online (http://www.kicker.de/news/fussball/intligen/startseite/569413/artikel_rangnick_nein-zu-besiktas-ja-zu-anderlecht.html)

Zal dus wel iets van waar zijn

Maxwell
22 mei 2012, 21:45
Lijkt mij een betere keuze dan van den Brom ja.

Vedeco
22 mei 2012, 21:46
Alles wat op Kicker komt mag als uiterst betrouwbaar worden gezien dus er zal idd wel iets van waar zijn. Spijtig dat Daum weg is want 2 Duitse trainers had het hier wel leuk gemaakt. :p

Sportinggboy
22 mei 2012, 21:49
Alles wat op Kicker komt mag als uiterst betrouwbaar worden gezien dus er zal idd wel iets van waar zijn. Spijtig dat Daum weg is want 2 Duitse trainers had het hier wel leuk gemaakt. :p

We zullen het binnen een paar dagen wel weten zeker :p

Jepjep
22 mei 2012, 22:10
Wat voor trainer is die ragnick qua speelstijl?

Rikie
22 mei 2012, 22:17
Ik ken die gast eigenlijk niet :$

Vedeco
22 mei 2012, 22:19
Wat voor trainer is die ragnick qua speelstijl?

Goh, bij Hoffenheim speelde hij attractief aanvallend voetbal maar hij had uiteraard ook een uitstekende (gekochte) ploeg met o.a. Demba Ba, Luis Gustavo, Ibisevic, Obasi, Simunic,...

Zijn periode bij Hannover is mij onbekend.

Rogue
22 mei 2012, 22:20
#wearecopycats :p

TazzDeMazz
22 mei 2012, 22:22
Op één of andere mnier zie ik een duitse trainer niet passen bij anderlecht. In elk geval wel l beter dan van den brom.

Rogue
22 mei 2012, 22:25
Op één of andere mnier zie ik een duitse trainer niet passen bij anderlecht. In elk geval wel l beter dan van den brom.

Bwa, 't is niet alsof iedere Duitser dezelfde stijl heeft hé.

Jepjep
22 mei 2012, 22:26
Goh, bij Hoffenheim speelde hij attractief aanvallend voetbal maar hij had uiteraard ook een uitstekende (gekochte) ploeg met o.a. Demba Ba, Luis Gustavo, Ibisevic, Obasi, Simunic,...

Zijn periode bij Hannover is mij onbekend.

Het is dus de trainer die schalke vorig jaar naar de halve finale cl leidde. Not bad als anderlecht hem kan strikken. Itt tot van de Brom heeft deze wel deftige Europese ervaring.

Rikie
22 mei 2012, 22:36
Het is dus de trainer die schalke vorig jaar naar de halve finale cl leidde. Not bad als anderlecht hem kan strikken. Itt tot van de Brom heeft deze wel deftige Europese ervaring.

Wtf? Zou zot zijn als hij naar Anderlecht gaat! Waarom is die ontslagen?

Jepjep
22 mei 2012, 22:38

Was gestopt omdat hij een burn out had ofzo.

Scr1fle
22 mei 2012, 22:39
Dat was hem niet , was Felix Magath. Hoj was toen nog maar 1 week bij Schalke.

Rubmifer
22 mei 2012, 23:15
Ragnick gaat toch naar Besiktas? Stond daarnet op Sportwereld dacht ik.

*edit* Inderdaad: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120522_068

Vedeco
22 mei 2012, 23:20

In vergelijking met Daum is die maar een kleine garnaal hoor. Ik vind persoonlijk dat RSCA niet moet gaan voor een uitgebluste Duitser die geen enkele ervaring heeft met de druk van het spelen voor het kampioenschap.

Maxwell
22 mei 2012, 23:21
Ja dat zei ik dus ook al maar Sportingboy had bronnen !

Jepjep
22 mei 2012, 23:22
Zal bij besiktas waarschijnlijk een stuk meer vedienen.

The Black Mamba
23 mei 2012, 00:15
Ragnick gaat toch naar Besiktas? Stond daarnet op Sportwereld dacht ik.

*edit* Inderdaad: Sportwereld - Duitse trainer Rangnick niet naar Anderlecht maar naar Besiktas (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120522_068)

Bericht op der Kicker was later en bovendien vermoed ik dat die beter zullen ingelicht zijn als het om een Duitser gaat. Onderhandelingen met Besiktas zouden afgesprongen zijn.

TazzDeMazz
23 mei 2012, 00:31
Zal weer lachen zijn als ze met één of andere kwibus afkomn. Die trainer carrousels zijn altijd spannend maar op het einde ben je meestal teleurgesteld met wie ze afkomn. Zeker als ze de verwachtingen de hoogte in schieten door te beloven om grote namen te halen.

Maxwell
23 mei 2012, 00:55
Zal weer lachen zijn als ze met één of andere kwibus afkomn. Die trainer carrousels zijn altijd spannend maar op het einde ben je meestal teleurgesteld met wie ze afkomn. Zeker als ze de verwachtingen de hoogte in schieten door te beloven om grote namen te halen.

Inderdaad, het Leekens - syndroom :sad:

spinx
23 mei 2012, 01:03
In vergelijking met Daum is die maar een kleine garnaal hoor. Ik vind persoonlijk dat RSCA niet moet gaan voor een uitgebluste Duitser die geen enkele ervaring heeft met de druk van het spelen voor het kampioenschap.

Eum... Onder zijn bewind speelde Schalke +- 10 jaar geleden tot op de laatste speeldag tegen Bayern voor de titel...

Ragnick is een enorm goede trainer, wellicht de beste Duitse trainer na Jurgen Klopp en Felix Magath...

Vedeco
23 mei 2012, 01:14
Eum... Onder zijn bewind speelde Schalke +- 10 jaar geleden tot op de laatste speeldag tegen Bayern voor de titel...

Ragnick is een enorm goede trainer, wellicht de beste Duitse trainer na Jurgen Klopp en Felix Magath...

Inderdaad, dat was ik even vergeten maar trainers als Heynckes, Löw, Klopp, Magath en Schaaf zijn toch van een ander niveau hoor. Rangnick is en blijft een trainer zonder palmares, dan kan je gewoon niet tot de beste behoren. Kon ook nooit bevestigen bij een club en heeft al meermaals getoond niet om te kunnen met stijgende druk.

The Black Mamba
23 mei 2012, 09:35
Bij Hoffenheim heeft hij het toch ook fantastisch gedaan. Palmares zegt ook niet alles , ik zal wel zien als er hier iemand nieuw staat.

exo
23 mei 2012, 09:38
Ik zou er in ieder geval niet pessimistisch over zijn moest het Rangnick worden.

caoimhin
23 mei 2012, 09:40
Ik zou er in ieder geval niet pessimistisch over zijn moest het Rangnick worden.

²²²²²

Bluto
23 mei 2012, 09:41
Van den Brom kiest vandaag tussen Anderlecht en Vitesse - De Standaard (http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=8A3QE6DV)

Rubmifer
23 mei 2012, 10:13
Sportwereld - Deze trainers zitten in de wachtkamer bij Anderlecht (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=K73QEKS7)

Anderlecht hoopt op een ja, maar bereidt zich ook voor op een nee van John van den Brom. Als de trainer van Vitesse zijn club trouw blijft, moet paars-wit op zoek naar een nieuwe topkandidaat. Daarbij heeft het de keuze uit een rij ronkende namen. Anderlecht gaat voor een ambitieuze buitenlander die niet noodzakelijk een grote spelerscarrière heeft gehad. In de wandelgangen valt de naam Jürgen Klopp, de Duitse trainer van Dortmund, als ideaalbeeld. Is Klopp onhaalbaar, dan zijn de volgenden uit het rijtje dat misschien niet

Kom op zeg, wie denkt er nu dat Klopp ook maar enigzins haalbaar is. :lol:

Bluto
23 mei 2012, 10:16
Klopp zal opeens zin gekregen hebben in een verhuis naar België toen hij van Daum hoorde hoe goed onze Jupiler League wel niet is :unsure:

Maxwell
23 mei 2012, 10:19
Ik wil Zola :love:

spinx
23 mei 2012, 10:25
Jurgen Klopp gaat echt niet naar Anderlecht komen, hij is echt DE rising star onder de trainers... Die gaat ooit aan het roer staan bij een van de absolute topclubs van deze wereld...

Vedeco
23 mei 2012, 10:28
Er staat nergens dat ze Klopp willen hé.

Ze zien hem als ideaalbeeld. Dan volgt het zinnetje 'Is Klopp onhaalbaar, dan zijn de volgenden uit het rijtje dat misschien niet' dat gelezen moet worden als 'Uiteraard is Klopp onhaalbaar maar de volgende haalbare trainers bezitten misschien wel een soortgelijk profiel'.

Geen dank.

Jepjep
23 mei 2012, 10:33
Het zou me niet verbazen als het heilig triumviraat bij anderlecht echt denkt dat Klopp haalbaar is.

Nic!
23 mei 2012, 10:43
Voor Belgische normen is Ranginck toch een grote naam? Of zie ik dat verkeerd?

Ik weet niet welke grotere namen enigszins haalbaar zijn?

Bontus
23 mei 2012, 13:02
Het zou me niet verbazen als het heilig triumviraat bij anderlecht echt denkt dat Klopp haalbaar is.

Nu niet dat ik ze teveel eer wil aandoen, maar zó dom zijn ze niet denk ik.

Bluto
23 mei 2012, 14:04
Inderdaad. Het bestuur van Anderlecht zal wel weten hoeveel geld er beschikbaar is en hoeveel een toptrainer kost.

Het antwoord Van Van den Brom zal trouwens nog wel even op zich laten wachten, want hij zit op de Nederlandse Antillen.

sharpshot
23 mei 2012, 17:42
No Brugge Match | Headlines | Headlines | News | Rangers (http://www.tv.rangers.co.uk/articles/20120523/no-brugge-match_2254024_2786272)

cercle!

J.Brown
23 mei 2012, 19:06
Blue Army (Club) vs. Ultras Inferno (Standard) - Nieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-05-23/blue-army-club-vs-ultras-inferno-standard#reacties)

prachtige discussie eronder

Rubmifer
23 mei 2012, 19:14
Sportwereld - Club Brugge stopt samenwerking met Henk Mariman, Sven Vermant en Danny Verlinden (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120523_220)

Super!

Over de exit van Vermant en Mariman ga ik me niet uitspraken. Vooral die van Vermant vind ik toch wel verrassend. Mariman lijkt me na die SMS affaire al langer een beetje uit de gratie gevallen zijn.

ToasT
23 mei 2012, 19:18
Leekens haalt echt wel de grove borstel boven. Ik vraag me af wie er dan de transfers gaat regelen of wordt Leekens echt een manager naar Engels model.

|steven|
23 mei 2012, 19:21
Geen deftige argumentatie waarom samenwerking met Verlinden wordt stopgezet.
Ik vind dat jammer. Maar goed, Club denkt duidelijk dat ze met Leekens een trainer voor lange periode hebben aangetrokken en dan moet blijkbaar veel veranderd worden.
De stage naar Duitsland is ook al geschrapt.

Ik hoop echt dat Club zich al die herschikkingen niet gaat beklagen.

Met veel tam tam en Powerpoint presentaties ging men Club volledig herschikken.
Eerst werden de linietrainers opzij geschoven nu zijn het de sportmanagers.

Dat zijn dan fouten rechtzetten? Terug naar het "amateurisme" van vroeger?

Weten ze het bij Club Brugge feitelijk zelf nog? Of is het zomaar dansen naar de pijpen van de trainer die dan aan het roer is?

sharpshot
23 mei 2012, 19:22
Van de walle is een goeie aanwinst, Verlinden was geen goeie keepertrainer.

Voor de rest ben ik niet akkoord met wat ze nu doen, waarom was dit nu nodig?

edit: nog eens voor de 1miljoenste keer, de linietrainers werden nog gebruikt. Geen dank.

Kiiilerke
23 mei 2012, 19:23

edit: nog eens voor de 1miljoenste keer, de linietrainers werden nog gebruikt. Geen dank.

the Leekens project ahja !

LaBuenaVida
23 mei 2012, 19:25
Lolo, dat vermant en Mariman vertrokken zijn is toch wel een kleine surprise :D
Philippe Vande Walle is wel een leuke aanwinst medunkt :D

|steven|
23 mei 2012, 19:25

En waarom is Verlinden geen goeie keeperstrainer? Op was baseer jij je? Omdat Coosemans een middelmatige keeper is?

En die linietrainers worden toch maar amper gebruikt, alleszins toch minder waarvoor ze in feite waren aangenomen?

sharpshot
23 mei 2012, 19:28
En waarom is Verlinden geen goeie keeperstrainer? Op was baseer jij je? Omdat Coosemans een middelmatige keeper is?

En die linietrainers worden toch maar amper gebruikt, alleszins toch minder waarvoor ze in feite waren aangenomen?

Trainingen waar er zo goed als nooit variatie in zit én dat er de laatste jaren geen enkele keeper verbeterd is onder zijn bewind. Moest dit een hoofdtrainer zijn lag hij al lang buiten, vdw is een betere trainer, daar moet je imo geen vragen bij stellen.
Edit: Zoals J brown zegt dus.

En wat deden die linietrainers dan niet waarvoor ze aangenomen werden?

J.Brown
23 mei 2012, 19:30
Deed het al weg, want was het niet zeker.

re-edit: Is Vande Walle niet de beste keeperstrainer die er te vinden is in België?

Bracht "Bailly", Bolat en nu Courtois?

Het is niet Vande Walle maar Guy Martens die het trio bracht. Mijn excuses voor het ongemak.

sharpshot
23 mei 2012, 19:34
Ik wou mijn post ook gewoon veranderen moest je het lief vragen ze!

Verhaeghe gaat echt club runnen zoals hij met een bedrijf doet en niet kijken om een ontslagje meer of minder precies. Kan goed zijn als ze dan goeie namen halen, met VDW is dat al gebeurd, maar of Mariman en Vermant goed vervangen zijn heb ik mijn twijfels over.

TazzDeMazz
23 mei 2012, 19:34
Hoe groot was de impact van vermant en mariman want anders dan in de tribune zag ik die kerels nooit.
En waar word er vermeld dat dit op vraag van leekens gebeurt?

|steven|
23 mei 2012, 19:40
Trainingen waar er zo goed als nooit variatie in zit én dat er de laatste jaren geen enkele keeper verbeterd is onder zijn bewind. Moest dit een hoofdtrainer zijn lag hij al lang buiten, vdw is een betere trainer, daar moet je imo geen vragen bij stellen.
Edit: Zoals J brown zegt dus.

En wat deden die linietrainers dan niet waarvoor ze aangenomen werden?

Als ge spelers moet gaan trainen waar weinig progressie in zit hebt ge het natuurlijk wel niet simpel. Een beperkte speler met weinig progressie blijft in se een beperkte speler met weinig progressie. Trainingen die weinig variatie brengen zijn ook niet per se slechte trainingen, dus dat is al geen argument.

Heeft Club Brugge de laatste jaren al deftige keepers gehad na Verlinden?
Ze halen Jorgacevic, bewijs dat in de eigen jeugd niemand bekwaam is die plaats in te nemen?

Het kan goed zijn dat Van de Walle een betere keeperstrainer is, maar ik zou daar graag wat meer bewijzen van zien. De argumenten die ge geeft zijn voor mij geen argumenten.

En die linietrainers gingen oorspronkelijk toch veel vaker betrokken worden bij trainingen. Daum heeft ze eerst geweigerd en dan in beperkte mate gebruikt.

BleKKie
23 mei 2012, 19:41
Mariman was al uit de gratie gevallen dat is duidelijk. Het ontslag van Vermant verrast me toch wel enigszins. Wat Verlinden betreft, daar is VDW zeker een verbetering, en het was het ideale moment nu VDW vrij is (Ik heb toch al verschillende verhalen gehoord over Verlinden dat hij verre van een goeie keeperstrainer is, of dat waar is, is een andere vraag natuurlijk)

Wat de linietrainers betreft, die zijn onder Daum gewoon in het begin wat op de achtergrond gehouden (op vraag van Daum) zodat hij de groep zelf wat kon analyseren/kneden.
Na de winterstop zijn deze gewoon opnieuw begonnen hoor zoals dat voor Daum (bij Koster dus) het geval was.

sharpshot
23 mei 2012, 19:44
De linietrainers werden gehaald om individuele training te geven op vraag van de trainer, onder Koster was dat ook maar 1 of 2 keer in de week. Om het nog maar eens te herhalen want hier zitten veel die héél snel vergeten. Daum heeft ze vanaf zijn komst tot nieuwjaar niet gebruikt omdat hij meer tijd wou met de ploeg, wat te verstaan is, daarna kregen ze weer hun oude taken terug.

NemesisBE
23 mei 2012, 19:46
Laat Mannaert en Leekens zich maar fulltime met transfers bezig houden. Wat Mariman en Vermant steeds nog tussen de trainer en Mannaert deden is mij een raadsel. Mariman is deftig als jeugdcoördinator, maar daar houdt het ook op.
En Van de Walle ipv Verlinden is echt wel een verbetering.

Didierke10
23 mei 2012, 19:59
Laat Mannaert en Leekens zich maar fulltime met transfers bezig houden. Wat Mariman en Vermant steeds nog tussen de trainer en Mannaert deden is mij een raadsel. Mariman is deftig als jeugdcoördinator, maar daar houdt het ook op.
En Van de Walle ipv Verlinden is echt wel een verbetering.

Kpeins ook dat Van de Walle een verbetering is qua keeperstrainer als Verlinden. Heb er ook geen goeie verhalen over gehoord, geen variatie in de training zoals reeds aangehaald.

|steven|
23 mei 2012, 20:05
Ik blijft het toch geestig vinden dat nu plots wordt aangegeven dat Verlinden zijn job niet naar behoren deed. Is dat hier ooit een thema geweest?
En nogmaals, waarom is variatie = slechte training?

Ik wacht nog altijd op feiten wat aantoont dat Verlinden effectief zijn job niet goed deed, en Van de Walle nét wel.

Het kan allemaal goed zijn dat jullie gelijk hebben, maar het komt nogal over als roddels, van horen zeggen, ... Als het alleen maar van horen zeggen is, weet ik genoeg ..

Dillyracer
23 mei 2012, 20:06
Ik blijft het toch geestig vinden dat nu plots wordt aangegeven dat Verlinden zijn job niet naar behoren deed. Is dat hier ooit een thema geweest?

Ja

|steven|
23 mei 2012, 20:07
Ja

En waarom? Welke feiten tonen aan dat Verlinden zijn job niet goed deed?

Ik veronderstel dat de Club leiding wél voldoende argumentatie heeft. Alleen, hier heb ik het nog niet gelezen.

sharpshot
23 mei 2012, 20:10
Hier niet veel nee, in het stadion en op bzf wel.

En die lak aan variatie is echt wel slecht, hij trainde héél weinig op het uitkomen van een keeper. En raad eens wat het zwakste punt is van de meeste van onze keepers?

Veel respect voor Danny als speler maar ik zag er nooit een trainer in.

BleKKie
23 mei 2012, 20:15
Het zijn dan ook maar verhaaltjes die in de wandelgangen circuleren hé.
Dat gaat trouwens al de ronde sinds dat Stijnen de nr1 in doel was. Verlinden was te braaf voor Stijnen en het is algemeen geweten dat Stijnen geen trainingsbeest was en als hij moe was stopten ze maar eventjes en dergelijke. (ik zeg zeker niet dat het waarheden zijn, maar dat las ik toch al hier en op bzf ook onder andere, waar er effectief wel mensen zijn die trainingen gaan bekijken)

Cerv.Be
23 mei 2012, 20:18
Vandewalle. :bow:

|steven|
23 mei 2012, 20:19
Hier niet veel nee, in het stadion en op bzf wel.

En die lak aan variatie is echt wel slecht, hij trainde héél weinig op het uitkomen van een keeper. En raad eens wat het zwakste punt is van de meeste van onze keepers?

Veel respect voor Danny als speler maar ik zag er nooit een trainer in.

Geen variatie op zich is niet slecht. Het is gewoon belangrijk al die verschillende aspecten van het keeper zijn aan bod te laten komen. Als hij dagelijks dezelfde oefeningen laat doen die al die aspecten trainen, dan is er geen variatie in zijn training, maar wat is dan het probleem?

Uitkomen, zwakste punt van uw keepers? Ge hebt anders deze winter een nieuwe gaan halen bij Gent, omdat de rest van de keepers te weinig potentieel hebben om 1ste keeper te zijn? Maar dat is Verlinden zijn schuld?

Als Jorgacevic ook met dat probleem zit dan zou ik ook wel naar uw transferbeleid kijken. Een keeper gaan halen die dan met dezelfde problemen zit als de andere? Met Coosemans is gewoon een risico genomen en dat is verkeerd uitgedraaid, wie zijn schuld is dat? Koster? Verlinden? Coosemans zelf?

Kan het niet zijn dat Club na Stijnen geen deftige vervanger aankocht en gewoon hoopte dat Coosemans the coming man was, en zich daar in vergiste?

waffel
23 mei 2012, 20:25
Dus De Wilde weg bij Anderlecht en Verlinden bij Club.

Rogue
23 mei 2012, 20:25
Weten ze het bij Club Brugge feitelijk zelf nog? Of is het zomaar dansen naar de pijpen van de trainer die dan aan het roer is?

Voorlopig heb ik niets gelezen waaruit blijkt dat deze wijzigingen er gekomen zijn op verzoek van Leekens.

De linietrainers zijn nog steeds in gebruik.

Ik wacht nog altijd op feiten wat aantoont dat Verlinden effectief zijn job niet goed deed, en Van de Walle nét wel.

Niet echt een realistische verzoek hé. Op basis van wat gaan wij die twee trainers vergelijken?

Laat Mannaert en Leekens zich maar fulltime met transfers bezig houden.

Mommens is er ook nog altijd.

|steven|
23 mei 2012, 20:29
Voorlopig heb ik niets gelezen waaruit blijkt dat deze wijzigingen er gekomen zijn op verzoek van Leekens.

De linietrainers zijn nog steeds in gebruik.

Niet echt een realistische verzoek hé. Op basis van wat gaan wij die twee trainers vergelijken?

Die 1ste 2 zaken waren vragen die ik stelde. :)

En dan het vergelijk Van de Walle vs Verlinden. Wel, ik lees hier dat men de aanstelling van Van de Walle een goede zaak vindt, en het opzij schuiven van Verlinden ook. Ik vraag me af waarom. Op wat baseren zij zich? Maar het is dus blijkbaar gewoon met de natte vinger gokken.

|nfected
23 mei 2012, 20:32
Geen variatie op zich is niet slecht. Het is gewoon belangrijk al die verschillende aspecten van het keeper zijn aan bod te laten komen. Als hij dagelijks dezelfde oefeningen laat doen die al die aspecten trainen, dan is er geen variatie in zijn training, maar wat is dan het probleem?

Uitkomen, zwakste punt van uw keepers? Ge hebt anders deze winter een nieuwe gaan halen bij Gent, omdat de rest van de keepers te weinig potentieel hebben om 1ste keeper te zijn? Maar dat is Verlinden zijn schuld?

Als Jorgacevic ook met dat probleem zit dan zou ik ook wel naar uw transferbeleid kijken. Een keeper gaan halen die dan met dezelfde problemen zit als de andere? Met Coosemans is gewoon een risico genomen en dat is verkeerd uitgedraaid, wie zijn schuld is dat? Koster? Verlinden? Coosemans zelf?

Kan het niet zijn dat Club na Stijnen geen deftige vervanger aankocht en gewoon hoopte dat Coosemans the coming man was, en zich daar in vergiste?

Er is commentaar gekomen op verlinden door Stijnen. Hij gaf te weinig advies en kon hem nt motiveren. Van VDW is dat net zijn sterkte.

Voorbeeldje: Stijnen en VBH beginnen bij club en KVK aan het seizoen met veel overgewicht. Na 3 maand heeft VBH alles weg gewerkt en Stijnen nog altijd te dik. En VBH vond KVK veel te min voor hem dus is nt dat hij stond te springen voor hem in het zweet te werken.

Coosemans was ook iets dat tg hem sprak. Want hij wou hem als 1ste keeper houden, terwijl de meeste toch zagen dat er nog veel werk aan was. Uitkomen was verschrikkelijk, spel hervattingen idem

sharpshot
23 mei 2012, 20:35
En het is niet dat VBH zelf zo'n werker is, hij zit het liefst van al zo dicht mogelijk bij den tap.

Pattex
23 mei 2012, 20:36
Er is commentaar gekomen op verlinden door Stijnen. Hij gaf te weinig advies en kon hem nt motiveren. Van VDW is dat net zijn sterkte.

Voorbeeldje: Stijnen en VBH beginnen bij club en KVK aan het seizoen met veel overgewicht. Na 3 maand heeft VBH alles weg gewerkt en Stijnen nog altijd te dik. En VBH vond KVK veel te min voor hem dus is nt dat hij stond te springen voor hem in het zweet te werken.

Toch maar triestig dat een speler zijn eigen niet kan motiveren voor zijn overgewicht weg te werken..

|nfected
23 mei 2012, 20:38
Dat was jaren de mentaliteit bij club hè :) Stijnen was wel de laatste van de "bedorven generatie "

|nfected
23 mei 2012, 20:39
En het is niet dat VBH zelf zo'n werker is, hij zit het liefst van al zo dicht mogelijk bij den tap.

Dat valt wel mee op zich. Vooral zijn libido ligt nog al hoog :)

sharpshot
23 mei 2012, 20:40
Dat was jaren de mentaliteit bij club hè :) Stijnen was wel de laatste van de "bedorven generatie "

Geraerts niet vergeten. Die bleef nog wat langer. En mentaliteit zou ik het niet noemen, hij was op die moment gewoon ongenaakbaar en dat wist hij zelf maar al te goed.

En juist als er iets meer is dan zijn alcoholverbruik is het zijn libido.

|nfected
23 mei 2012, 20:43
Ik zie vandelanoitte nog altijd in zijn kots liggen in de break in Brugge en ondertussen Roelandst en VBH dronken foto's nemen. Roelandst later nog die avond klop gevangen ook :)

Waar is den tijd begot, ik word nostalgisch

MrBrightside
23 mei 2012, 20:44
Hupla, ze gaan daar in Brugge weer een pak nieuwe technische leden aannemen en de rest buiten smijten. De spelersvrouwen moeten dit jaar leren tuinieren en de spelers moeten Spaans spreken op de club.

sharpshot
23 mei 2012, 20:47
Ik zie vandelanoitte nog altijd in zijn kots liggen in de break in Brugge en ondertussen Roelandst en VBH dronken foto's nemen. Roelandst later nog die avond klop gevangen ook :)

Waar is den tijd begot, ik word nostalgisch

Ah idd, onze "jeugd" vroeger. Toch beter de engeltjes van nu.

Rogue
23 mei 2012, 20:47
En dan het vergelijk Van de Walle vs Verlinden. Wel, ik lees hier dat men de aanstelling van Van de Walle een goede zaak vindt, en het opzij schuiven van Verlinden ook. Ik vraag me af waarom. Op wat baseren zij zich? Maar het is dus blijkbaar gewoon met de natte vinger gokken.

Op hetgeen ze zien tijdens wedstrijden en trainingen zeker? Zoals altijd wanneer we discussiëren over spelers en trainers. 'k Denk dat wij zelden over harde feiten beschikken.

Er circuleren al een tijdje verhalen over de gemoedelijke aanpak van Verlinden op training. Combineer dat met de mentaliteitsproblemen van VBH en Stijnen. Daarop baseren supporters zich voor het vormen van hun mening.

Cinnead
23 mei 2012, 21:10
Niemand die de deense superliga aan't volgen is ?
Hier hangt veel vanaf voor Club.
Uitslag:
FC Nordsjaelland 1 - 0 AC Horsens (gelijkspel of verlies van Nordsjaelland nodig)
FC Kopenhagen 1 - 0 Silkeborg (winst Kopenhagen nodig)

de boom
23 mei 2012, 21:12
Wat heeft club brugge er dan bij te winnen? (Heb het niet gevolgt)

Cinnead
23 mei 2012, 21:13
Wat heeft club brugge er dan bij te winnen? (Heb het niet gevolgt)

http://blue-army.com/nieuws/2012/05/club-duimt-vanavond-voor-kopenhagen

Jepjep
23 mei 2012, 21:16
Komaan Horsens!

BleKKie
23 mei 2012, 21:21
62' FC Copenhagen 2 - 0 Silkeborg
62' FC Nordsjaelland 1 - 0 AC Horsens

Winst lijkt zeker voor Kopenhagen, nu moet Horsens nog gelijk komen
C'mon Horsens, C'mon :applause:

:unsure:

sharpshot
23 mei 2012, 21:22
Was al vergeten dat het vandaag was! Zie het wel niet goedkomen

Sportinggboy
23 mei 2012, 21:23
Zelfs met een gelijk spel is nordsjaelland kampioen hoor. Komen gelijk maar nemen de bovenhand in onderlinge duels en hebben meer gewonnen duels

sharpshot
23 mei 2012, 21:26
Kredietjes aan TRD

Watch Live FC Nordsjaelland vs. AC Horsens Online Video Danish Superligaen - Football (http://www.sportlemon.tv/v-4/0/116/v-411722.html)

Cinnead
23 mei 2012, 21:27
Zelfs met een gelijk spel is nordsjaelland kampioen hoor. Komen gelijk maar nemen de bovenhand in onderlinge duels

Wordt er normaal niet gekeken op aantal doelpunten ? Dacht dat Kopenhagen kampioen zou zijn bij een gelijkspel :oink:

Kredietjes aan TRD

Watch Live FC Nordsjaelland vs. AC Horsens Online Video Danish Superligaen - Football (http://www.sportlemon.tv/v-4/0/116/v-411722.html)

Wat een taal :rofl:

sharpshot
23 mei 2012, 21:31
op bzf zeggen ze dat gelijkspel genoeg is (allez 1 iemand toch) hopen!

nonkel wulle
23 mei 2012, 21:35
We moeten tog voor die geeltjes supporteren he?:p

BleKKie
23 mei 2012, 21:36

ja, blijkbaar wel :D

Cinnead
23 mei 2012, 21:36

Volgens google wel :p

sharpshot
23 mei 2012, 21:39
Ja de gele, want de rode hebben gescoord. Absolute kutgoal btw.

Link_006_
23 mei 2012, 21:39
Aj, nog maar 10 minuten, als de lijst die ik gelezen heb klopt, is het een gigantisch verschil. blijven duimen.

Cinnead
23 mei 2012, 21:40
En t'is 2 - 0 .. jammer :(

nonkel wulle
Ja lap
Dat word panathinaikos ofzo:p

sharpshot
2-0 en Nordsjaelland kampioen wrs :(

hopelijk kopenhagen!

nonkel wulle
23 mei 2012, 21:41
Hoe zwak verdedigt eigenlijk... :')

Link_006_
23 mei 2012, 21:42
Toch ook maar een aparte stijl precies.

Cinnead
23 mei 2012, 21:42
2-0 en Nordsjaelland kampioen wrs :(

hopelijk kopenhagen!

Nope, als Nordsjaelland wint zijn ze kampioen. Kopenhagen kan enkel winnen bij gelijkspel of verlies van Nordsjaelland.

Jepjep
23 mei 2012, 21:43
En jongens, valt het niveau van de Deense competitie wat mee?

Sportinggboy
23 mei 2012, 21:43
Nope, als Nordsjaelland wint zijn ze kampioen. Kopenhagen kan enkel winnen bij gelijkspel of verlies van Nordsjaelland.

Hij bedoelt dat ge hopelijk kopenhagen trekt in de derde voorronde. Laat Brugge maar naar de hel van Fener trekken. Veel bezoekende supporters in brugge dan :D

BleKKie
23 mei 2012, 21:44
CL zal nu toch wel moeilijk worden:
Dynamo Kiev (Oek), Panathinaikos (Gri), Fenerbahçe (Tur) en Kopenhagen (Den)

sharpshot
23 mei 2012, 21:44
Hij bedoelt dat ge hopelijk kopenhagen trekt in de derde voorronde.

Idd! Kweet nie hoe goed Fenerbache eigenlijk is laatste tijd? maar al de rest zijn wel heel sterke tegenstanders.

Racing_Genk
23 mei 2012, 21:46
kopenhagen is makkelijk...

En anders konden ze feyenoord loten, das ook zwaar

Sportinggboy
Idd! Kweet nie hoe goed Fenerbache eigenlijk is laatste tijd? maar al de rest zijn wel heel sterke tegenstanders.

Fener is zwakker dan toen RSCA er tegen is uitgeschakeld, maar het blijft een topploeg uit Turkije met serieuze namen op de loonlijst. Voor een derde voorronde wordt het altijd een zware tegenstander. Hopelijk eerst uit spelen

Cinnead
Wat een verdediging ..

sharpshot
Liever Feyenoord dan Kiev of pana ze. 3-0 nu!

Link_006_
Hoe zielig is dat :rofl:

eurowarriors
23 mei 2012, 21:48

Toch nog steeds een goeie ploeg hoor. Enkele serieuze kleppers: Volkan, Gönül, Emre, Stoch, Alex en Moussa Sow in de spits! Voor Brugge lijken mij Kyiv of Pana de meest haalbare tegenstanders. Kyiv niet meer de ploeg van enkele jaren terug ondanks een heel stabiele verdediging, en ik schat de Griekse competitie niet echt hoog in.

sharpshot
23 mei 2012, 21:54
Kopenhagen is toch wel de makkelijkste hoor van dat lijstje

Link_006_
23 mei 2012, 21:55
Pff ik vrees er een beetje voor nu, en dan moeten we nog een ronde doen, hopelijk hebben we geluk met de loting, wanneer zou die zijn trouwens?

Jepjep
23 mei 2012, 21:55
Gewoon hopen op Kopenhagen of panathinaikos, dan is het zeker te doen. Dinamo kiev is ook niet onoverkomelijk maar fener is zo goed als over en out.

LaBuenaVida
23 mei 2012, 22:01
Club is officieel geen reekshoofd in de 3de voorronde van de Champion League.
Nordsjaellend kroonde zich vanavond tot kampioen van Denemarken na een 3-0 overwinning tegen AC Horsens.
Hierdoor deed het resultaat van Kopenhagen vs Silkeborg (2-1) er niet meer toe.

Club kan nu loten:

*Dyn. Kiev
*Fenerbahçe
*Panathinaikos
*Fc Kopenhagen

Tjah.. Kopenhagen lijkt mij wel haalbaar. Fenerbahçe wordt moeilijker imo

eurowarriors
23 mei 2012, 22:01
Kopenhagen is toch wel de makkelijkste hoor van dat lijstje

Inderdaad, Kopenhagen over het hoofd gezien. Beste tegenstander voor Brugge. Pana is ook haalbaar. Kiev uiteindelijk ook, grote uitdaging wel. Fener lijkt me te zwaar voor Brugge.

sharpshot
23 mei 2012, 22:07
Trouwens is het waar als we in de 3de ronde verliezen dat we toch nog voorrondes voor EL mogen doen? Lijkt me onwaarschijnlijk maar ik las het op BZF.

Als je laaste voorronde verliest ben je rechtstreeks geplaatst voor EL dat wel.

Jepjep
23 mei 2012, 22:08
Dat klopt inderdaad.

sharpshot
23 mei 2012, 22:11
Mooi dan!

BleKKie
23 mei 2012, 22:12
Anders zou een 2e plaats met recht op CL voetbal toch maar een serieus vergiftigt geschenk zijn hé :p

LaBuenaVida
23 mei 2012, 22:12
En als we eruit liggen in de 4e voorronde?

Jepjep
23 mei 2012, 22:13
groepsfase europa leaugue.

BleKKie
23 mei 2012, 22:14
En als we eruit liggen in de 4e voorronde?

De PO's van de CL wil je zeggen? Dan gaan we sowieso naar de groepsfase van de EL. Dus de 3e voorronde overleven is zeker van Europees voetbal

sharpshot
23 mei 2012, 22:15
Dat zei ik zelf al! en true blekkie

caoimhin
23 mei 2012, 22:18
Anders zou een 2e plaats met recht op CL voetbal toch maar een serieus vergiftigt geschenk zijn hé :p

Bate :( :(

LaBuenaVida
23 mei 2012, 22:18
Okidoki Pianisimoki :D

Maxwell
24 mei 2012, 00:03
Geen van den Brom bij Sporting

sporza: Van den Brom ziet af van Anderlecht (http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Nederland/120523_van_den_Brom_vitesse)

Hannibal
24 mei 2012, 00:08
Nu begin ik eigenlijk wel benieuwd te worden wie de nieuwe trainer van RSCA wordt. Ragnick dan toch ?

Maxwell
24 mei 2012, 00:09
Nu begin ik eigenlijk wel benieuwd te worden wie de nieuwe trainer van RSCA wordt. Ragnick dan toch ?

ZOLA GODVERDOMME !!!!!

NemesisBE
24 mei 2012, 00:53
Besink Hasi ahja.
Ik hoor ze al bezig: "Besnik heeft de afgelopen jaren bewezen een uitstekende T2 te zijn en is klaar om de stap te zetten naar het hoofdtrainerschap."

TazzDeMazz
24 mei 2012, 00:57
Besink Hasi ahja.
Ik hoor ze al bezig: "Besnik heeft de afgelopen jaren bewezen een uitstekende T2 te zijn en is klaar om de stap te zetten naar het hoofdtrainerschap."

Frutos. ^^ Die voelde zich toch klaar voor T1 van anderlecht?

waffel
24 mei 2012, 00:59
Frutos. ^^ Die voelde zich toch klaar voor T1 van anderlecht?

He's brewing an army of footballers deep in the lands of Argentina.

TazzDeMazz
24 mei 2012, 01:02
He's brewing an army of footballers deep in the lands of Argentina.

Hij kan da leger meebrengen als hij t1 van anderlecht wordt. Dat ligt toch in de lijn van het transferbeleid van anderlecht dacht ik.

waffel
24 mei 2012, 01:03
Hij kan da leger meebrengen als hij t1 van anderlecht wordt. Dat ligt toch in de lijn van het transferbeleid van anderlecht dacht ik.

Dat bedoelde ik te zeggen met mijn post, ja :p

TazzDeMazz
24 mei 2012, 01:05
Dat bedoelde ik te zeggen met mijn post, ja :p

Ah...Het is al laat, laten we het daarop steken. :sleep: :)

waffel
24 mei 2012, 01:05
Ah...Het is al laat, laten we het daarop steken. :sleep:

Groot gelijk. Tijd voor een serieke en te slapen! Slaapwel nine lives.

Kenneke10
24 mei 2012, 01:12
Is boskamp niks voor rsca:D met joosje als t2

exo
24 mei 2012, 01:43
ZOLA GODVERDOMME !!!!!

Wat heeft Zola, buiten een coole naam, dan om zich voor u zo aantrekkelijk te maken als trainer voor RSCA? Het mag voor mij wel net iets meer zijn dan Zola.

The Black Mamba
24 mei 2012, 09:02
Een paar maanden geleden gedegradeerd (ook al ontkenden sommigen dat hier nog en was het gewoon een "aanpassing" van hun takenpakket) en nu definitief buiten. Ik verschiet er niet van.

De eerste fout ligt wel bij het Brugse bestuur want van zowel Mariman als Vermant wist je op voorhand dat ze geen enkele ervaring hadden in hun nieuwe functie. Boegbeelden als Vermant en Verlinden buiten smijten blijft toch jammer. Verlinden kan ik begrijpen (als de nieuwe hoofdcoach nu eenmaal zijn mannetje wil meepakken) maar Vermand had je op een andere manier kunnen gebruiken. Een aantal oudgedienden in de club houden vind ik toch wel belangrijk.

|nfected
24 mei 2012, 09:29
Dat is toch logisch van Vermant, heeft altijd zijn lot verbonden aan Mariman. Mariman had zijn aanhangers en tegenhangers en ja we weten wie gewonnen heeft he

BleKKie
24 mei 2012, 09:56
Bate :( :(

Ja idd, maar toen speelde de 2e nog in de 2e voorronde ofzo zeker, zodat je er rechtstreeks kan uit liggen?
Nuja, ik vind eigenlijk dat je altijd toch het vangnet van de EL moet hebben als je uit de CL voorronde ligt.

Re@V0r
24 mei 2012, 11:40
kzie het al gebeuren dat de ene na de andere 'hoofdkandidaat' zal afhaken en dat anderlecht uiteindelijk weer met een coach zal afkomen waar niemand zat op te wachten...

Maxwell
24 mei 2012, 19:52
Nu John van den Brom heeft afgehaakt, moet Anderlecht zijn blik verleggen naar andere coaches. Ralf Rangnick blijft een optie en Anderlecht contacteerde ook Gianfranco Zola. Ook Luigi De Canio en Delio Rossi komen in beeld.

Rangnick lijkt momenteel de meest concrete piste, maar Anderlecht is niet de enige club die de Duitser wil. "Ik heb contacten met meerdere clubs, maar er is nog niets concreet", aldus Rangnick.

In het geval Rangnick en Zola niks worden, zitten de Italianen Luigi De Canio en Delio Rossi in de wachtkamer. Di Canio is sinds vorige maand aan de slag bij Genua, dat hij op het nippertje van de degradatie kon redden. Daarvoor trainde hij diverse clubs in Italië.

Delio Rossi zit momenteel zonder club nadat hij begin deze maand werd ontslagen bij Fiorentina. Rossi moest er opkrassen nadat hij tijdens een wedstrijd wisselspeler Adem Ljajic te lijf ging. Daarvoor werkte Rossi onder meer bij Palermo en Lazio Roma.

Dillyracer
24 mei 2012, 19:55
Rossi vs Jovanovic.

Jepjep
24 mei 2012, 19:56
Delio Rossi en Jovanovic, mooie combinatie zou dat zijn.

Durin
24 mei 2012, 22:17
Hopelijk toch geen Cattenaccio Italiaan.

Ik ken geen van de trainers, maar heb geen zin in nog een jaar kutvoetbal.
Enigszins jammer dat Van Brom niet komt. Die zag ik nog leuk voetbal brengen.

Proim
24 mei 2012, 22:59
Rossi vs Jovanovic.

Delio Rossi en Jovanovic, mooie combinatie zou dat zijn.
Ken Rossi niet, hebben die twee een historie misschien?

waffel
24 mei 2012, 23:18

Rossi likes to slap people who can't control themselves.

Jepjep
24 mei 2012, 23:20

Nee, Rossi heeft een speler die hij wisselde tijdens een wedstrijd een paar klappen verkocht in de dug out. (Daarom is hij ook ontslagen.)
Jovanovic heeft ook al een paar keer (vriendelijke)'klappen' tegen het gezicht gegeven aan Jacobs. Vandaar de link dat ze goed bij mekaar zouden passen :p

edit: gvd weer te laat

NemesisBE
24 mei 2012, 23:22
en vooral: Ljajic is ook ne Serviër !!

Proim
24 mei 2012, 23:28
Rossi likes to slap people who can't control themselves.

Nee, Rossi heeft een speler die hij wisselde tijdens een wedstrijd een paar klappen verkocht in de dug out. (Daarom is hij ook ontslagen.)
Jovanovic heeft ook al een paar keer (vriendelijke)'klappen' tegen het gezicht gegeven aan Jacobs. Vandaar de link dat ze goed bij mekaar zouden passen :p

edit: gvd weer te laat
Ah, dat verhaal ken ik wel :D Naam was mij ontglipt.

Racing_Genk
24 mei 2012, 23:31
Amai als ze met een Rossi afkomen, zou toch straf zijn imo.

Ale kbedoel als ge palermo, fiorentina, lazio,.. hebt getraind is de belgische competitie toch een pakske minder :p

waffel
24 mei 2012, 23:37
Amai als ze met een Rossi afkomen, zou toch straf zijn imo.

Ale kbedoel als ge palermo, fiorentina, lazio,.. hebt getraind is de belgische competitie toch een pakske minder :p

We hebben het hier wel over Anderlecht hé, de crème de la crème in België.

:unsure:

Jepjep
24 mei 2012, 23:38
Dat is gelijk de beste van de slechtsten zijn :unsure:

LaBuenaVida
25 mei 2012, 07:29
Dafuq?

Villas-Boas biedt zich aan bij Anderlecht - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=QT3QGIP8&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=voetbal&utm_content=article&utm_campaign=seeding)

TheRedDevils
25 mei 2012, 08:21
Goeike :D

Clouds&Cereals
25 mei 2012, 08:40
Geloof ik juist niks van xD Die kerel kan naar Roma alsof die naar naar Anderlecht wilt komen hahahha

Vedeco
25 mei 2012, 08:43
Een trainer kan zich toch aanbieden waar hij wil? Uiteraard is de kans dat die naar RSCA komt vrij klein maar lachende reacties zou ik toch achterwege laten. Gelieve eerst eens deftig het artikel lezen en kaderen.

Ex-topman Telenet volgt Ivan De Witte op als voorzitter Pro League (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120525_021)

Een echte manager die dan nog eens onafhankelijk is aan het hoofd van de Pro League! Het kan er enkel maar beter op worden.

Re@V0r
25 mei 2012, 09:05
werkloze trainers kunnen overal waar ze willen hun CV binnensteken als die ploeg op zoek is naar een coach, dus op zich is het wel mogelijk
ma tis ni alsof ze hem kunnen betalen :p

tvalt mij trouwens op dat Adriaanse daar ook plots tussen dat lijstje namen staat :)

*edit*
staat blijkbaar niet in het artikel van het nieuwsblad, maar wel op sport.be

Toch geloof Van Holsbeeck dat het niet lang meer wachten is op een nieuwe coach. "Weldra hebben we een nieuwe coach", zegt de Anderlecht-manager in Gazet van Antwerpen. Co Adriaanse en Fred Rutten worden nog steeds nadrukkelijk ngenoemd. Ook Ralf Rangnick, Gianfranco Zola en Luigi De Canio blijven kandidaat. Delio Rossi staat dicht bij Genua en lijkt af te vallen

exo
25 mei 2012, 09:07
Zo is dat, die zijn manager verstuurd de cv’s dat het geen naam heeft.
Die redeneren van als Anderlecht wil betalen wat AVB wil dan gaan ze praten, met Anderlecht moet hij enkel de titel pakken in België, als hij Europees faalt (lees: geen kwartfinale zou halen) zou dat geen schande zijn want ze hebben het materiaal niet. Als hij met Roma zou falen daarentegen.

Natuurlijk is de uitstraling van Roma en de Serie A een 10-voud van de JPL.
Komt daar nog is bij dat we zijn loon nooit niet gaan kunnen en willen betalen.

Ik hoop echt nog op Adriaanse.

Clouds&Cereals
25 mei 2012, 09:15
Met ALLE respect voor Anderlecht maar als AVB al bij hun gaat solliciteren dan is em wel hééél wanhopig... Van porto na chelsea en dan naar de pintjes liga stel je voor :o

Gavin
25 mei 2012, 09:17
Als ie Anderlecht naar de CL kan loodsen, is zijn salaris toch geen probleem. Dus stel dat even op en als ie de CL niet haalt, knalt ge hem buiten en gaat ge nog in zee met de eerste beste beunhaas die ze anders hadden genomen.

:cool:

Vedeco
25 mei 2012, 09:23
Met ALLE respect voor Anderlecht maar als AVB al bij hun gaat solliciteren dan is em wel hééél wanhopig... Van porto na chelsea en dan naar de pintjes liga stel je voor :o

Die stuurt zijn CV niet persoonlijk op hé. Managers regelen die zaken en het enige waar die mannen naar zien zijn €€€.

Clouds&Cereals
25 mei 2012, 10:25
Ahja dat vergeet ik altijd :p speel té veel FM denk ik haha :D

Maxwell
25 mei 2012, 10:27
Ahja dat vergeet ik altijd :p speel té veel FM denk ik haha :D

Het stond hier dan ook nog maar 3 keer voor uw post :)

Sir.Killalot
25 mei 2012, 10:33
Met Anderlecht de CL winnen zou wel de grootste prestatie ooit zijn! :p

NotoriousP
25 mei 2012, 10:53
Bovendien imaginair.

Muismat
25 mei 2012, 11:14
Guardiola: "Ik wacht op club die mij kan verleiden" - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/1302/Primera-Division/article/detail/1443941/2012/05/25/Guardiola-Ik-wacht-op-club-die-mij-kan-verleiden.dhtml)

=

Dressing room video - YouTube (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VPv1zqVAWG0)

:cool:

Re@V0r
25 mei 2012, 12:59
eerst wil em een sabbatjaar inlassen omdat hij 'op' is en paar weken later staat em al terug open voor aanbiedingen...

Weebl
25 mei 2012, 13:24
sporza: Van Veldhoven is de nieuwe trainer van KV Mechelen (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/120525_van_veldhoven_kvm)

Hopla, da's er al eentje die is ingevuld.

Hannibal
25 mei 2012, 14:12
Goeie keuze van de Kakkers.

LaBuenaVida
25 mei 2012, 18:32
Björn Vleminckx (Club Brugge) flop?
Hij heeft amper speelkansen gekregen, en wanneer hij die had (de laatste wedstrijden imo) was ie toch wel gretig.

Maar oké, het moet gezegt worden, hij was dit seizoen niet goed. Jammer :/

Cpt. Kablammo
25 mei 2012, 19:10
Gretig wel, maar scoren? Heeft even grote kansen als Akpala laten liggen, maar heeft er daarnaast veel minder in kunnen schieten. En ook veel acties verpest door een achterlijk schot, veel schoten van vlakbij recht op de keeper.

Volgend jaar kan die wel weer potten breken misschien, 't is ook geen cadeau om vorig jaar bij Club in te komen. En hij had bij NEC ook even moeite met scoren hoor. Dus wie weet, we weten dat hij het kan om minstens een 8 of 9 goals te potten per seizoen. Altijd handig.

starspike
25 mei 2012, 20:04
Björn Vleminckx (Club Brugge) flop?
Hij heeft amper speelkansen gekregen, en wanneer hij die had (de laatste wedstrijden imo) was ie toch wel gretig.

Maar oké, het moet gezegt worden, hij was dit seizoen niet goed. Jammer :/

Ik denk dat de return op basis van de transfersom ook meespeelt.

Maxwell
25 mei 2012, 20:06
+ amper speelkansen ? Stond die de eerste seizoenshelft niet altijd in de basis ? Kan zijn dat ik mij vergis hoor maar dacht dat die echt wel genoeg kansen kreeg.

Wijsheid
25 mei 2012, 20:13
En ik werd dan uitgelachen toen ik in het begin zei dat hij geen 5 goals ging maken in de compo. Ik zal er niet ver vanaf zitten..

Maxwell
25 mei 2012, 20:14
6 in 29 matchen... waarvan 18 wedstrijden in de basis gestart

Cin
25 mei 2012, 20:18
Guy Martens blijft bij Genk en gaat dus niet naar Anderlecht.

NemesisBE
25 mei 2012, 20:27
6 in 29 matchen... waarvan 18 wedstrijden in de basis gestart

En enkele belangrijke Europese doelpunten + goaltje(s) in de beker!!

Rogue
25 mei 2012, 20:28
En ik werd dan uitgelachen toen ik in het begin zei dat hij geen 5 goals ging maken in de compo. Ik zal er niet ver vanaf zitten..

6 in de competitie, 2 in de beker, 2 Europees

Maxwell
25 mei 2012, 20:32
Suarez mag vertrekken in Brussel vanaf 15 mille

BleKKie
26 mei 2012, 11:06
Vleminckx wordt dan ook alleen maar een flop genoemd door zijn transferprijs hoor. Stond 10e in het lijstje met de flops maar was wel de enige die 9 keer gescoord had ofzo, terwijl de rest van de flops 0 of 1 goal had ofzo.

GaMe®
26 mei 2012, 11:15
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/533295_10151712734880538_765530537_23897708_126416 9753_n.jpg

sharpshot
26 mei 2012, 11:23
had Vleminckx een miljoen minder gekost zat er niemand zo erover te zagen. En laat dat nu net iets zijn waar hij zelf niet aan kan doen (zijn transferprijs).

De statistiek supporter zou hem idd een flop kunnen noemen. De anderen doen het omdat ze hem niet kunnen zien. De supporter die kijkt naar een match, vooral in zijn eerste en laatste periode, zag dat hij zeker niet de scorende spits was van vroeger, maar hij deed wel meer dan dat, in zijn eerste periode heeft hij toch veel assist afgeleverd en was hij zeker nuttig.

Bracht zeker niet wat hij moest brengen, hij kan zeker veel beter, maar bij hem is het precies altijd slecht zijn eerste jaar dus er is hoop. Ik verwacht volgend seizoen dat hij toch minstens het dubbele van dit seizoen zal tonen dan kan je zeggen dat hij een deftig seizoen heeft gedraaid.

BleKKie
26 mei 2012, 11:43
Een beetje duiding gamer5? :p

Limburger
26 mei 2012, 11:54
Een beetje duiding gamer5? :p

Sponsorfeest :D