PDA

Volledige versie bekijken : Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 5

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23

pina
1 mei 2012, 21:05
Tegen Gent zagen de spelers van Club het alleszins zelf, toen vlagde de lijnrechter.

zoals bij ET werd gezegd: iedereen keek naar de bal en de lijnrechter stond naast de bal en hij vlagde. Vrij logisch dan dat iedereen zijn hand opstak

Eagle`
1 mei 2012, 21:07
toelaten van technologische hulpmiddelen wordt toch echt is tijd in zo'n situaties, dan is er niks meer om over te ballen. Projecteren op groot scherm bij discussies en gedaan.

Nu in het gevalleke op gent, zal de lijnrechter misschien wel gelijk gehad hebben. Ma der is geen enkel camerastandpunt die dat kan ontkrachten of bevestigen. Eigenlijk gaat iedereen er vanuit dat hem mis was, gezien de rest van de wedstrijd, terwijl hij er hoogstwrs wel "op" zat.. vooral op basis van de hoekschop van gent die hij tijdens den eersten time hij oek al afgevlagd had.

Tenzij diee oek mis beoordeeld was uiteraard :unsure:

Rogue
1 mei 2012, 21:33
Natuurlijk is de wedstrijdsituatie van belang. Telkens een scheidsrechter wel of niet fluit, beïnvloedt hij het wedstrijdverloop. Een niet gefloten strafschop bij een 0-0 stand weegt veel zwaarder door dan bij een 3-0 stand. (voorbeeld is hypothetisch) Bij de 3-0 is het slechts een voetnoot, bij de 0-0 kan het de fase zijn die de wedstrijd in een definitieve plooi legt.

De context is altijd van belang.

Iemand
1 mei 2012, 21:34
voila, moesten we weggespeeld worden door Gent ging je ook niemand zo horen klagen, maar het was eerder omgekeerd.

Zo verliezen is zuur, zeker als je weet dat je beter was.

Dan heb jij een ander Brugge dan mij gezien hoor tegen Gent. =)

stormtrooper
1 mei 2012, 21:40

²

Een 2-2 had rechtvaardig geweest maar om nu te zeggen dat Club echt beter was :')

Als ge het zo hoort is het precies alsof Gent volkomen onterecht punten heeft gehaald.

Vedeco
1 mei 2012, 21:45
Mathematisch kunnen we nog kampioen spelen!

Rogue
1 mei 2012, 21:47
Gent heeft aan het langste eind getrokken. 't Is gewoon gemakkelijker om te aanvaarden zonder beslissingen waar twijfel over bestaat. Wat dat betreft ben ik alleszins geen aanhanger van het idee dat op het einde van het seizoen alles in evenwicht is. Dat is gewoon een loze uitspraak.

Alles komt misschien in evenwicht qua gemaakte scheidsrechterlijke dwalingen.

Mja, dat wordt altijd gezegd, maar waarop baseren we ons dan? Ik ben geen wiskundige, maar volgens mij is dat gewoon onmogelijk. En dat in een situatie waar één punt het verschil kan maken tussen wel of geen Europees voetbal en dus wel of geen extra inkomsten. Het zal nooit perfect zijn, maar extra hulpmiddelen zullen (volgens mij) sowieso leiden tot een betere arbitrage.

fcberke
1 mei 2012, 22:01
Het was echt huilen met de pet op vandaag. We zijn zelfs eerder doorgegaan omdat we het niet konden aanzien. Uiteindelijk hebben we een paar mooie kansjes gehad maar bon, als je ze niet afmaakt kan je moeilijk verwachten dat we winnen.
Wel de laatste keer dat ik naar Brugge ga. :p Ook al hadden we mooie plaatsjes, ik kon mij totaal niet uitleven. :(

ik probeerde het nog in de noord, wat staan springen en geven

Rogue
1 mei 2012, 22:04
Ik zat uitzonderlijk ook eens in de noord. Mijn plaats in oost vind ik toch beter. 'k Zit daar precies meer op mijn gemak.

fcberke
1 mei 2012, 22:05
Ik zat uitzonderlijk ook eens in de noord. Mijn plaats in oost vind ik toch beter. 'k Zit daar precies meer op mijn gemak.

kzat 2de rij noord beneden :applause:

Rogue
1 mei 2012, 22:22
Ah, tiende rij boven hier :].

TheRedDevils
1 mei 2012, 22:49
Ik zat in noord boven, goeie plekken vind ik persoonlijk. Vandaag was de sfeer wel minder maar vorige week vs Anderlecht was het dik in orde :)

LaBuenaVida
1 mei 2012, 23:15
Mijn stek is in de noord, blok 222 rij 10 plaats 6.

Maare, nu zie ik pas de herhaling op stadion van de match.
Wat me wel opvalt is dat bij die nietfairplay fase, Club de bal niet eens aanraakt. Standard gaat er mee gaan lopen? = is al fout één en ten tweede, wrm beslist Nzolo voor scheidsbal? Als die van standard de bal uittrapt? Achja.

En Riga die over de discutabele fases als penalty en buitenspel praat (wel terecht, maar soit) maar geen woord rept over de 'rode' kaart.

Kily_G
1 mei 2012, 23:25
Mijn stek is in de noord, blok 222 rij 10 plaats 6.

Maare, nu zie ik pas de herhaling op stadion van de match.
Wat me wel opvalt is dat bij die nietfairplay fase, Club de bal niet eens aanraakt. Standard gaat er mee gaan lopen? = is al fout één en ten tweede, wrm beslist Nzolo voor scheidsbal? Als die van standard de bal uittrapt? Achja.

En Riga die over de discutabele fases als penalty en buitenspel praat (wel terecht, maar soit) maar geen woord rept over de 'rode' kaart.

Op telenet zeiden ze dat de bal is voor diegene er het eerst mee weg is, dus is dan toch geen fout omdat Standard er mee gaat lopen?

en begreep die fase ook niet, de speler van brugge geeft duidelijk teken dat hij bal gaat terugwerpen maar nzolo beslist toch een scheidsrechtersbal te geven.

edit:
volgens het reglement:

2. Na elke andere tijdelijke spelonderbreking : scheidsrechterbal

• De scheidsrechter laat de bal botsen op de plaats waar het spel onderbroken werd.

• Raakt een speler/speelster de bal vooraleer deze de grond raakte, dan moet de scheidsrechter de bal opnieuw laten vallen.

als je strikt het reglement volgt is het geen discutabele fase, maar iedereen die wat normaal van gedachte is doet aan fair play en laat brugge hem terug trappen

LaBuenaVida
1 mei 2012, 23:27
Op telenet zeiden ze dat de bal is voor diegene er het eerst mee weg is, dus is dan toch geen fout omdat Standard er mee gaat lopen?

en begreep die fase ook niet, de speler van brugge geeft duidelijk teken dat hij bal gaat terugwerpen maar nzolo beslist toch een scheidsrechtersbal te geven.

Aha, ik dacht dat Club de bal moest gaan terugtrappen, omdat Standard als laatste de bal had.

Tjah, was me dat een vreemde situatie ^^

NemesisBE
1 mei 2012, 23:28
Was gewoon onnozel van Nzolo. Goreux had de bal net voordien al buiten getrapt en dan ineens geeft ie een scheidsrechtersbal :x

caoimhin
1 mei 2012, 23:38
Een 2-0 scoren uit buitenspel in een match waar je domineert of een 0-1 of 1-0 door de neus geboord zien in de eerste 10 minuten van een match. See the difference?

Ja. Bij het eerste ontneem je alle hoop, waardoor de wedstrijd zo goed als binnen is. Bij het andere blijft het nog altijd haalbaar. Heb ik het zo goed? :D

Boukreev
1 mei 2012, 23:38
was niet slim van Nzolo idd, Goreaux trapte de bal buiten. Maar indien hij idd floot om het spel stil te leggen voor de bal buiten was (kan zo zijn, heb hem bij die fase niet eens horen fluiten), moet men eigenlijk hernemen met een scheidsrechterbal (ref fluit voor bal uit het spel is). Die van Brugge doet dan duidelijk het teken dat hij de bal weer gaat trappen, maar die v Standard gaat er mee lopen. Volgens het reglement is er dan ook niets aan de hand, dus hier kan Nzolo niets meer tegen doen, maar van die Standardspeler is het gwn verschrikkelijk laag.

Nic!
2 mei 2012, 10:26
Dat is hier precies het tweede supportersforum van Club Brugge aan het worden. :/

JanVH
2 mei 2012, 10:48
Feit...
En blijkbaar is de ernst van fouten die de scheidsrechter maakt ook met 2 maten en gewichten hier.
Iemand van het Gentforum (met teveel tijd waarschijnlijk :p) heeft eens de matchverslagen erop na gelezen en gekeken of Club echt "benadeeld" wordt door de scheids. Oordeel zelf:

1) Club Brugge - Racing Genk
52' De Bruyne krijgt geel voor een vermeende fout op Vazquez, maar uit de herhaling blijkt dat de Genkenaar zijn tegenstander niet raakt.

2) Kortrijk - Club Brugge
31' Nfor stoomt alleen door richting Jorgacevic, maar wordt teruggevlagd voor buitenspel. Onterecht, zo blijkt, want Almebäck stond aan de overzijde nog te schilderen.

44' Club Brugge blijft ook na de 2-0 aanmodderen. Kortrijk speelt veel sneller op de bal en dat leidt tot frustraties bij de Bruggelingen. Donk plant zijn elleboog in de nek van Dejaegere, maar komt zonder een kaart weg.

3) Standard - Club Brugge
5' Jelle Van Damme neemt een vrije trap razendsnel en zendt Gakpé richting Jorgacevic. Maar ook dat feestje gaat niet door wegens vermeend buitenspel. Onterecht, zo blijkt opnieuw.

27' Gakpé dringt de vijandelijke 16 in en wordt aangetikt door Figueras. Penalty, denkt iedereen, maar ref Wouters geeft niet thuis en laat doorspelen. Van Damme haalt zijn beste Italiaanse gebaren boven om de ref tot een ander oordeel te verleiden, maar Wouters gaat er niet op in.

4) Club Brugge - AA Gent
10' Gent komt tegen tien Bruggelingen eveneens tot een goeie kans. Coulibaly trapt naar doel, Donk gooit zich in de baan van de bal en weert onbewust af met de arm. Gent claimt een strafschop, ref Gumienny gaat er niet op in.

60' Donk haalt Nahayo neer, maar komt er mee weg. Aansluitend botsen Nahayo en Jorgacevic op elkaar, de Serviër heeft wat oplapwerk nodig.

5) Club Brugge - Anderlecht
37' Mbokani wordt gehaakt in de zestien maar blijft recht. De bezoekende fans schreeuwen om een penalty, maar krijgen die niet.

6) Club Brugge - Standard
57' Standard claimt een penalty na een contact in de zestien tussen Gonzalez en Blondel. Nzolo geeft geen krimp.
74' Er is de voorbije dagen veel gepalaverd over de refs en dat zal mogelijk zo blijven, want Zimling stond buitenspel bij zijn goal.

Niet om te provoceren trouwens, louter om aan te duiden dat elke scheids fouten maakt en dat tegen/voor elke ploeg is. Gedaan dus met de complottheorieën vanaf nu.

Foxxer
2 mei 2012, 10:48
Ergens logisch. Club is namelijk de populairste club in België, zeker in Vlaanderen.

Die ket van dat forum heeft precies niet de tijd gehad om de talrijke fases in het nadeel van Club te noteren... :ironic:

Welke no lifer wil zich hier eens mee bezig houden?

En complot theorieën... Er is geen complot, dat weet iedereen wel. Het is gewoon nog steeds zo dat de arbitrage gewoon om van te huilen is en vaak matchen zwaar beïnvloedt.

Die kaart die niet aan Goreux gegeven is had de match KUNNEN beïnvloeden, de goal die wel door mocht gaan had de match KUNNEN beïnvloeden (al speelde Standard sowieso niks klaar).
Over de penalty blijf ik er wel bij dat het er geen was.

exo
2 mei 2012, 10:55
Ergens logisch. Club is namelijk de populairste club in België, zeker in Vlaanderen.

Die ket van dat forum heeft precies niet de tijd gehad om de talrijke fases in het nadeel van Club te noteren... :ironic:

Welke no lifer wil zich hier eens mee bezig houden?

En complot theorieën... Er is geen complot, dat weet iedereen wel. Het is gewoon nog steeds zo dat de arbitrage gewoon om van te huilen is en vaak matchen zwaar beïnvloedt.

Die kaart die niet aan Goreux gegeven is had de match KUNNEN beïnvloeden, de goal die wel door mocht gaan had de match KUNNEN beïnvloeden (al speelde Standard sowieso niks klaar).
Over de penalty blijf ik er wel bij dat het er geen was.

Hij haalt nu alle fases aan waar Club profijt aan gehad heeft om maar aan te tonen dat die er ook waren en het dus een beetje onnozel is van Mannaert om er zo over te lullen in de pers.
Elke club heeft in een seizoen fases gehad waar ze voordeel uitgehaald hebben maar ook fases waarin ze benadeeld werden. Als je op een heel seizoen de balans opmaakt zal die wel min of meer in evenwicht liggen maar als ge de Club supporters moogt geloven (niet perse hier op dit forum alleen) zijn ze een gans seizoen benadeeld hebben al die fases bij elkaar er wel voor gezorgd dat ze nu uitgeschakeld zijn voor de titel.

JanVH
2 mei 2012, 10:57
Hij haalt nu alle fases aan waar Club profijt aan gehad heeft om maar aan te tonen dat die er ook waren en het dus een beetje onnozel is van Mannaert om er zo over te lullen in de pers.
Elke club heeft in een seizoen fases gehad waar ze voordeel uitgehaald hebben maar ook fases waarin ze benadeeld werden. Als je op een heel seizoen de balans opmaakt zal die wel min of meer in evenwicht liggen maar als ge de Club supporters moogt geloven (niet perse hier op dit forum alleen) zijn ze een gans seizoen benadeeld hebben al die fases bij elkaar er wel voor gezorgd dat ze nu uitgeschakeld zijn voor de titel.
Exact mijn punt dus...

StickyPummel
2 mei 2012, 11:03
Feit...
En blijkbaar is de ernst van fouten die de scheidsrechter maakt ook met 2 maten en gewichten hier.
Iemand van het Gentforum (met teveel tijd waarschijnlijk :p) heeft eens de matchverslagen erop na gelezen en gekeken of Club echt "benadeeld" wordt door de scheids. Oordeel zelf:

1) Club Brugge - Racing Genk
52' De Bruyne krijgt geel voor een vermeende fout op Vazquez, maar uit de herhaling blijkt dat de Genkenaar zijn tegenstander niet raakt.

2) Kortrijk - Club Brugge
31' Nfor stoomt alleen door richting Jorgacevic, maar wordt teruggevlagd voor buitenspel. Onterecht, zo blijkt, want Almebäck stond aan de overzijde nog te schilderen.

44' Club Brugge blijft ook na de 2-0 aanmodderen. Kortrijk speelt veel sneller op de bal en dat leidt tot frustraties bij de Bruggelingen. Donk plant zijn elleboog in de nek van Dejaegere, maar komt zonder een kaart weg.

3) Standard - Club Brugge
5' Jelle Van Damme neemt een vrije trap razendsnel en zendt Gakpé richting Jorgacevic. Maar ook dat feestje gaat niet door wegens vermeend buitenspel. Onterecht, zo blijkt opnieuw.

27' Gakpé dringt de vijandelijke 16 in en wordt aangetikt door Figueras. Penalty, denkt iedereen, maar ref Wouters geeft niet thuis en laat doorspelen. Van Damme haalt zijn beste Italiaanse gebaren boven om de ref tot een ander oordeel te verleiden, maar Wouters gaat er niet op in.

4) Club Brugge - AA Gent
10' Gent komt tegen tien Bruggelingen eveneens tot een goeie kans. Coulibaly trapt naar doel, Donk gooit zich in de baan van de bal en weert onbewust af met de arm. Gent claimt een strafschop, ref Gumienny gaat er niet op in.

60' Donk haalt Nahayo neer, maar komt er mee weg. Aansluitend botsen Nahayo en Jorgacevic op elkaar, de Serviër heeft wat oplapwerk nodig.

5) Club Brugge - Anderlecht
37' Mbokani wordt gehaakt in de zestien maar blijft recht. De bezoekende fans schreeuwen om een penalty, maar krijgen die niet.

6) Club Brugge - Standard
57' Standard claimt een penalty na een contact in de zestien tussen Gonzalez en Blondel. Nzolo geeft geen krimp.
74' Er is de voorbije dagen veel gepalaverd over de refs en dat zal mogelijk zo blijven, want Zimling stond buitenspel bij zijn goal.

Niet om te provoceren trouwens, louter om aan te duiden dat elke scheids fouten maakt en dat tegen/voor elke ploeg is. Gedaan dus met de complottheorieën vanaf nu.

Mja...

1) Hij had al langer geel moeten hebben. Net ervoor had hij ook een fout gemaakt, alhoewel hij Vazquez niet raakt, was geel verdiend op basis van de fouten voordien.

2) Donk-Dejaeghere -> stond toen al 2-0 en geel was idd op zijn plaats geweest. Maar dit ws geen matchbeslissende fase (rood, terecht doelpunt afgekeurd bij 0-0 etc)

3) Onterecht afgekeurd voor buitenspel, maar de bal lag toen niet stil. Verkeerd gefloten, maar wel de correcte uitslag. Minuut ervoor werd Club trouwens ook onterecht afgevlagd ;) Die fase met Gakpé herinner ik mij niet.

4) Meer aangeschoten bal dan dat kan niet.

5) Mocht idd penalty zijn, maar heeft uiteindelijk niets veranderd aan de uitslag. 0-1 of 0-2 was wel een groot verschil.

6) 'k Heb geen herhaling van die fase gezien, maar op het eerste zicht leek me dat geen penalty. Goal op buitenspel was wel duidelijk, en moest idd niet toegekend worden. Wel geen idee of Standard nog aanspraak maakte op de gelijkmaker maar bon, die goal moest afgekeurd worden.

Zo hard benadeeld werden ze nu ook weer niet. Ik denk er natuurlijk het mijne over. Ow well.

exo
2 mei 2012, 11:17
Fases dienen wel individueel beoordeeld te worden, als we gaan beginnen met ’ja maar 10 minuten geleden werd die van ons....’.
Dan pas kunde op het einde is kijken wie het hardste benadeeld geweest is en een balans opmaken, en dan zulde, als ge wat eerlijk gaat zijn, ook wel merken dat die in evenwicht ligt.

StickyPummel
2 mei 2012, 11:39
Ja ik ben akkoord met het feit dat alles op het einde quasi in evenwicht is. Alleen zie ik "het einde" als gespreid over meerdere seizoenen. Je kan niet ontkennen dat Club meer benadeeld dan bevoordeeld is geweest in cruciale fasen tijdens deze playoffs. Dat we daardoor de titelambities kwijtgespeeld zijn.. Tgoh, misschien wel gedeeltelijk, maar dat zijn discussies waar iedere zin met een "als" begint, maw nutteloos.

Romelus
2 mei 2012, 11:43
Nog niet eerder kunnen reageren over de wedstrijd.
Saaie wedstrijd, heb er maar één iets over te zeggen:

Jonathan Blondel... :love:

Bewijst nog maar eens waarom hij mijn absolute favoriete speler is bij Club, op elk vlak de beste op het veld. Zowel technisch als fysiek enorm sterk en was ook enorm belangrijk in de opbouw. Een geweldige speler, die altijd id basis moet staan en de enige bij Club die voor mij onvervangbaar is.

O ja, diegene die plots 'Filip Joos is een Sportingjood' begon te zingen, mag zich nu bekend maken! Brugs publiek was te belachelijk voor woorden. 'Voetbalbond maffia' etc. En echt velen die meezongen, ik begrijp dat toch niet.:')

StickyPummel
2 mei 2012, 12:17
"Et les Wallons...." werd ook weer gezongen :puke: Paar minuten ervoor zaten ze Blondel zijn naam te scanderen en Sterchele wordt ook nog altijd herdacht. Meunier had na de match op Standard ook zijn ongenoegen geuit op Facebook. Blijkbaar hebben de margi's het niet begrepen.

Boromir
2 mei 2012, 12:44
Boeren zullen boeren blijven :P
Mopje

LaBuenaVida
2 mei 2012, 12:46
Al dat gezever van joos is een sportingjood en voetbal maffia was er idd over.
Zulke dingen zing ik niet mee en zo zijn er nog!

Goed, je kan boos zijn op de scheids, maar zulke dingen hebben toch geen invloed!

Rogue
2 mei 2012, 12:50
Fases dienen wel individueel beoordeeld te worden, als we gaan beginnen met ’ja maar 10 minuten geleden werd die van ons....’.
Dan pas kunde op het einde is kijken wie het hardste benadeeld geweest is en een balans opmaken, en dan zulde, als ge wat eerlijk gaat zijn, ook wel merken dat die in evenwicht ligt.

Klopt niet, aangezien iedere ingreep van de scheidsrechter de wedstrijd verandert. Er moet ook gekeken worden naar het moment van de al dan niet toegekende overtreding, de tussenstand, eerdere overtredingen etc. Met die opsomming van die Gent supporter ben je niets.

Welke zekerheid heb je dat op het einde van het seizoen alles in evenwicht is? Die vergelijking maken is haast onbegonnen werk, omdat je rekening moet houden met zoveel verschillende factoren. 'Als ge wat eerlijk gaat zijn' is wederom een loze uitspraak wat dat betreft.

exo
2 mei 2012, 13:59
Deels akkoord maar de calimero-houding van sommige supporters is wel zielig.
Ik heb ook gezegd min of meer in evenwicht want er zijn fases die velen gewoon vergeten zijn ondertussen. (veelal fases die in het voordeel van Club geweest zullen zijn)
En met die ’als ge wat eerlijk zijt..’ wil ik gewoon maar zeggen dat het uiteindelijk nog niet zo erg is als de supporters doen uitschijnen.

pina
2 mei 2012, 14:05
Ik blijf het ook wel laag vinden dat ze nu al die zaken er plots bijsleuren. Maar over zaken die in hun voordeel uitkwamen, zwijgen ze al de dood. Anderlecht werd in de PO ook al enkele keren serieus gejost, maar daarover wordt er amper iets gezegd. En ja, ik heb daar ook effe over geklaagd, maar soms kan het in uw voordeel draaien en soms ook niet. Moest club nun écht elke match veel belangrijke scheidsrechterlijke beslissingen tegen hebben zonder 1 voor te hebben, dan kan ik het nog een beetje begrijpen dat er zo wordt geroepen in de pers. Maar dat is nu niet het geval.

Rbn13
2 mei 2012, 14:06
Hij had al langer geel moeten hebben. Net ervoor had hij ook een fout gemaakt, alhoewel hij Vazquez niet raakt, was geel verdiend op basis van de fouten voordien.

Ik speel enkel hier op in omdat de rest van de ploegen mij weinig tot niets kan schelen.

KDB verdient geel voor een fase waarin hij de speler niet raakt, omdat hij voordien geen geel krijgt?
Sense, it makes none. Fase A en B worden onafhankelijk van elkaar beoordeeld.

"Et les Wallons...." werd ook weer gezongen :puke:

Oh nee, schande. Stadionverbod, allemaal! :sleep:

Rubmifer
2 mei 2012, 14:12
Oh nee, schande. Stadionverbod, allemaal! :sleep:

Is gewoon belachelijk aangezien FCB ook Walen heeft lopen. (Lestienne, Meunier, Perdichizzi, Blondel)

StickyPummel
2 mei 2012, 14:51
KDB verdient geel voor een fase waarin hij de speler niet raakt, omdat hij voordien geen geel krijgt?
Sense, it makes none. Fase A en B worden onafhankelijk van elkaar beoordeeld.

Er wordt nochtans genoeg gezegd dat het "de zoveelste fout" is van een bepaalde speler en dat hij daardoor geel krijgt. "De volgende die een overtreding begaat, krijgt wellicht een gele kaart" heb ik de commentatoren al genoeg horen zeggen.

Het zou niet mogen, maar het gebeurt toch. Dusja, sense, it makes some.

Sportinggboy
2 mei 2012, 14:53
Football day! Come On You Mauves :evil:

Vedeco
2 mei 2012, 15:10
Football day! Come On You Mauves :evil:

Gent gaat naar RSCA zonder echt druk op de schouders. De wedstrijden tegen Kortrijk, Standard en Genk zijn voor ons een pak bepalender en Sollied gaat dan ook wat op zeker spelen. Jörgensen en Thijs geschorst en Arzo en Smolders worden gespaard.

Sportwereld - AA Gent vanavond met experimenteel elftal tegen Anderlecht (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=SG3PG69O)

Ik hoop dat als Conte zijn kans krijgt hij ze met beide handen grijpt en een leuke wedstrijd speelt. Boere en Diskerud mogen hopelijk ook eens wat tonen. Geen Raman of Cerimagic in de kern.

Het is echt lang geleden dat we zonder druk naar Brussel trekken, ik laat het op mij afkomen :p

pina
2 mei 2012, 15:13
idem :p

Sportinggboy
2 mei 2012, 15:14
Gent gaat naar RSCA zonder echt druk op de schouders. De wedstrijden tegen Kortrijk, Standard en Genk zijn voor ons een pak bepalender en Sollied gaat dan ook wat op zeker spelen. Jörgensen en Thijs geschorst en Arzo en Smolders worden gespaard.

Sportwereld - AA Gent vanavond met experimenteel elftal tegen Anderlecht (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=SG3PG69O)

Ik hoop dat als Conte zijn kans krijgt hij ze met beide handen grijpt en een leuke wedstrijd speelt. Boere en Diskerud mogen hopelijk ook eens wat tonen. Geen Raman of Cerimagic in de kern.

Het is echt lang geleden dat we zonder druk naar Brussel trekken, ik laat het op mij afkomen :p

Bij ons wel wat druk, ik hoop op een mooie match met RSCA als winnaar :D

Boterkoek
2 mei 2012, 15:21

Kom kom Brugge was zeker niet slechter dan Gent integendeel.

Vedeco
2 mei 2012, 15:25
Ze waren gewoon aan elkaar gewaagd.

Adrei
2 mei 2012, 15:27
Bij ons wel wat druk, ik hoop op een mooie match met RSCA als winnaar :D
Dito hier, hopelijk trekken ze de lijn van tegen Genk door en biedt Gent een beetje meer weerstand dan Genk zonder Bruintje.
Moeten immers goed voorbereid en opgewarmd worden voor tegen Clubje

TheRedDevils
2 mei 2012, 15:45
Tsss Gent met een b-ploeg, triestig!

Rubmifer
2 mei 2012, 15:45
Gent gaat naar RSCA zonder echt druk op de schouders.

Bwa, als Gent echt voor die 2e plaats wil gaan kan het toch maar best minstens een punt pakken. Anders is het gat plots weer 4 punten, wat niet evident is om zomaar goed te maken.

Matchen Brugge:
RSCA - Club
GNK-Club
Club-Kortrijk

Gent:
GNT-Kortrijk
STND - GNT
GNT - GNK

Geen simpele kalender voor beide ploegen dus.

Geen idee wat ik zelf wil voor vanavond. De optimist ziet liever Gent winnen zodat Club op 4 punten komt en nog een kans heeft op de titel. De realist ziet liever Paars Wit winnen omdat ze toch quasi kampioen zijn, zodat we 4 punten voorsprong hebben op Gent. Hopelijk wordt het gewoon een leuke match. :)

starspike
2 mei 2012, 15:46
Dito hier, hopelijk trekken ze de lijn van tegen Genk door en biedt Gent een beetje meer weerstand dan Genk zonder Bruintje.

Inderdaad, tegen ons was het zelfs geen oefenmatch :cry:

Dr. Sheldon Cooper
2 mei 2012, 15:54
As always hoop ik gewoon een faire match, zonder scheidsrechterlijke dwalingen

Sportinggboy
2 mei 2012, 15:59
Kzal wederom eens naar Brussel vertrekken se :) Hopelijk 3 punten en dan wordt het een lekkere zondag :D

Cpt. Kablammo
2 mei 2012, 16:09

Het probleem is dat Biglia weer zei dat ie naar een topclub wou vetrekke vandezomer, meestal betekent dat een paar maand kakvoetbal op het Brusselse middenveld. :unsure:

Sportinggboy
2 mei 2012, 16:38
" God " heeft gesproken : "Als we dit weekend de titel pakken, dan vertrek ik op vakantie."

Mbokani zou dat nog durven ook :D

Dieumerci Mbokani blaakt van het zelfvertrouwen. Voor hem staat al vast wie de nieuwe landskampioen wordt. "Beweert de trainer dat de titel nog niet binnen is?", zo vraagt hij zich af. "Voor ons is dat wel het geval, hoor."

Door de winst van Club Brugge gisteren moet Anderlecht minstens tot zondag wachten om de titel binnen te halen. Maar dat vindt Mbokani niet erg. "Ik word liever zondag kampioen tegen Club Brugge. Dat maakt het specialer", vertelt een duidelijk goedgeluimde Mbokani. "Als we dit weekend de titel pakken, dan vertrek ik op vakantie."

Doelman Mbokani

De Congolese spits amuseerde zich overigens geweldig op training gisteren. Samen met Patou Kabangu en Bedi Mbenza nam hij ruim de tijd om de spelers van Mazembe te groeten. Aan het eind van de namiddag verdrong Mbokani zelfs Proto uit doel tijdens een schietoefening.

"Ik zou mij op elke positie uit de slag kunnen trekken. Krijgt Proto rood en zijn alle wissels op dat moment opgebruikt, dan zou ik niet aarzelen om net als Jelle Van Damme onder de lat te kruipen."

Bron: Gazet van Antwerpen

Cpt. Kablammo
2 mei 2012, 16:49
Man man man, zulke gelatenheid op dit moment...'t Is half binnen en ze gaan al op hun gat zitten, wat is dat nu voor iets. Ze kunnen maar beter presteren nu vnv.

Boterkoek
2 mei 2012, 16:56
Man man man, zulke gelatenheid op dit moment...'t Is half binnen en ze gaan al op hun gat zitten, wat is dat nu voor iets. Ze kunnen maar beter presteren nu vnv.

Word. De titel is nog ver weg.

LaBuenaVida
2 mei 2012, 16:58
Ik geloof in Gent :D
Tjah, ik ben neutraal. Club zal wellicht geen kampioen meer spelen, maar we kunnen de druk nog altijd houden als Gent bijvoorbeeld wint. En als Gent wint, dan zijn ze maar 1 puntje verwijderd van de tweede plaats. Tsss, dilemma ^^
----------

http://media.voetbalbelgie.be/fancy.52545_20120501_11618543144f9fdf27b7e3d.jpg
De mop is nu echt wel al uitgemelkt (en slecht getekend!)

Bron: Hoefkens kan niet zonder Twitter (cartoon) | Voetbalnieuws | Voetbal België | Online voetbalnieuws : België en Internationaal (http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=52545)

Cpt. Kablammo
2 mei 2012, 16:59
Met zulke spelers zijt ge gene drol als ge een échte titelconcurrent tegenkrijgt he. En zo'ne weust als Ariel Jacobs, die gaat waarschijnlijk niet eens durven zeggen dat Dieu op dat vlak moet dimmen. Neen, ipv die scherp te houden tot het binnen is gaat hij hem 'applausvervangingen' geven in de 90ste minuut ten koste van Tom De Sutter ofzo. :')

exo
2 mei 2012, 17:18
Met zulke spelers zijt ge gene drol als ge een échte titelconcurrent tegenkrijgt he. En zo'ne weust als Ariel Jacobs, die gaat waarschijnlijk niet eens durven zeggen dat Dieu op dat vlak moet dimmen. Neen, ipv die scherp te houden tot het binnen is gaat hij hem 'applausvervangingen' geven in de 90ste minuut ten koste van Tom De Sutter ofzo. :')

Dieu staat pas echt op in topmatchen dus u eerste opmerking slaat al nergens op.

Sent from my iPhone using Tapatalk

camino
2 mei 2012, 17:19
Gent maakt weinig kans om ook maar iets te halen staks op anderlecht, anderlecht ligt ons echt niet, zelfs thuis op Gent speelt anderlecht altijd een sterke match, als ik nu zie wie er bij Gent allemaal niet meedoet en wie wel meedoet,ppffff.

Ik zeg 3-0 voor anderlecht (hopen dat het zelfs niet meer dan dat zal worden).

Ba en nahayo,skarabot,ppffff.

Weebl
2 mei 2012, 17:32
De opstelling van Gent voor vanavond:

Yassine - Zlatan - Mboyo
Van der Bruggen
Brüls - N'Diaye
Mareval - Melli - Ba - Skarabot
Padt

Ik denk toch dat het zoiets was, dat Lepoint mij heeft wijsgemaakt!
Als dat waar is.. Anderlecht zal content zijn!

Jepjep
2 mei 2012, 17:36
Tiens, Thijs heeft mij iets anders verteld.

Slayer_Kev666
2 mei 2012, 17:37
Vanvond krijgen een paar jongeren hun kans. Vdb, n'diaye en mss nog Raman. Verder achteraan Ba of Nahayo centraal, met een lichte voorkeur voor Nahayo ondanks ze beide te zwak zijn voor Gent. Arzo, Jorgensen en Thijs zullen zwaar gemist worden deze avond.
Prono: 3-0

Weebl
2 mei 2012, 17:40
Benito zou gewoon met de beloften meetrainen vanavond, althans dat zei hij toch tegen de kinesist. Maar 't zou kunnen zijn dat dat om te lachen was.

Vedeco
2 mei 2012, 17:42
Benito zou gewoon met de beloften meetrainen vanavond, althans dat zei hij toch tegen de kinesist. Maar 't zou kunnen zijn dat dat om te lachen was.

Zit niet in de selectie.

Cpt. Kablammo
2 mei 2012, 17:43
Dieu staat pas echt op in topmatchen dus u eerste opmerking slaat al nergens op.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Daar zijt ge vet mee als hij enkel aan z'n ballen zit te krabben tegen Bergen/Cercle/Westerlo/...

Even flashback nodig naar Standard nadat de hegemonie over was? :') Op z'n lauweren gaan rusten, een handvol goals in de competitie en twee keer schitteren Europees. Al wat hij nog kon. Domme opmerking trouwens, want ge verslaat uw titelconcurrent bijna nooit in de rechtstreekse duels.

bluecadet3
2 mei 2012, 17:43
Sollied heeft mij wat kopies gegeven ivm de opstelling enz, klein mapje:)

Weebl
2 mei 2012, 17:50
Zit niet in de selectie.

Voila, dus dat klopt al.
'k Weet niet wat jeperdejep en bluecadet hier komen zeggen, maar kom.

stormtrooper
2 mei 2012, 18:03
De opstelling van Gent voor vanavond:

Yassine - Zlatan - Mboyo
Van der Bruggen
Brüls - N'Diaye
Mareval - Melli - Ba - Skarabot
Padt

Ik denk toch dat het zoiets was, dat Lepoint mij heeft wijsgemaakt!
Als dat waar is.. Anderlecht zal content zijn!

Skarabot zal wel geen rechtsback spelen, zal wel Baric of Rafinha zijn. Wss ligt de punt van het middenveld naar achter en niet naar voor.

Weebl
2 mei 2012, 18:06
Ja, awel, dat dacht ik ook van dat middenveld. Ik heb gewoon de namen er in gezet. En over Skarabot waren ze vrij zeker.. Want ze waren zich kreupel aan't lachen.

exo
2 mei 2012, 18:13
Daar zijt ge vet mee als hij enkel aan z'n ballen zit te krabben tegen Bergen/Cercle/Westerlo/...

Even flashback nodig naar Standard nadat de hegemonie over was? :') Op z'n lauweren gaan rusten, een handvol goals in de competitie en twee keer schitteren Europees. Al wat hij nog kon. Domme opmerking trouwens, want ge verslaat uw titelconcurrent bijna nooit in de rechtstreekse duels.

Maar wel in de PO’s en het is al langer dan vandaag duidelijk dat daar de prijzen verdeeld worden.

Vedeco
2 mei 2012, 18:19
Ja, awel, dat dacht ik ook van dat middenveld. Ik heb gewoon de namen er in gezet. En over Skarabot waren ze vrij zeker.. Want ze waren zich kreupel aan't lachen.

Haha, super.
Nu kan ik het helemaal zonder stress op mij laten afkomen.

stormtrooper
2 mei 2012, 18:30
Als Skarabot speelt, dan schuift Maréval wss op naar de CV en valt Ba uit de ploeg.

BleKKie
2 mei 2012, 18:41
"Et les Wallons...." werd ook weer gezongen :puke: Paar minuten ervoor zaten ze Blondel zijn naam te scanderen en Sterchele wordt ook nog altijd herdacht. Meunier had na de match op Standard ook zijn ongenoegen geuit op Facebook. Blijkbaar hebben de margi's het niet begrepen.

Idd, echt wel schamtelijk, jongens toch. En als ge der iets van zegt, dan weten ze niet meer wat te zeggen. Het ergste is dan nog dat het dan nog effectief dezelfde zijn die bijvoorbeeld Blondel ophemelen hé :wtf:
Achter ons zitten er zo'n hoop zagen die constant iedereen zitten afbreken, tot hij scoort, dan staan ze natuurlijk allemaal te springen en hun naam uit volle borst te scanderen, belachelijke supporters :sop:

sharpshot
2 mei 2012, 18:53
Gent toch, niet sympa!

Weebl
2 mei 2012, 18:55
Als Skarabot speelt, dan schuift Maréval wss op naar de CV en valt Ba uit de ploeg.

Ik zeg gewoon wat ik heb gehoord he man :D. Don't shoot the messenger.

stormtrooper
2 mei 2012, 18:59
Ik zeg gewoon wat ik heb gehoord he man :D. Don't shoot the messenger.

't was ook niet slecht bedoeld hoor :p 'k was gewoon de mogelijke scenario's aan het overlopen.

Weebl
2 mei 2012, 19:01
Mijn scenario is volgens u blijkbaar niet mogelijk? :p

caoimhin
Bwa, als Gent echt voor die 2e plaats wil gaan kan het toch maar best minstens een punt pakken. Anders is het gat plots weer 4 punten, wat niet evident is om zomaar goed te maken.

Matchen Brugge:
RSCA - Club
GNK-Club
Club-Kortrijk

Gent:
GNT-Kortrijk
STND - GNT
GNT - GNK

Geen simpele kalender voor beide ploegen dus.

Geen idee wat ik zelf wil voor vanavond. De optimist ziet liever Gent winnen zodat Club op 4 punten komt en nog een kans heeft op de titel. De realist ziet liever Paars Wit winnen omdat ze toch quasi kampioen zijn, zodat we 4 punten voorsprong hebben op Gent. Hopelijk wordt het gewoon een leuke match. :)

Als Gent dit weekend wint is het opnieuw 1 punt. Dan kan alles nog.

Eagle`
gent met wa gemotiveerde jongeren, die uit brussel die denken da het al binnen is, ideale combo :evil:

Thorazer
2 mei 2012, 19:14
gent met wa gemotiveerde jongeren, die uit brussel die denken da het al binnen is, ideale combo :evil:Denk dat het ver van binnen is Gent ligt ons wel als ploeg maar we mogen ze zeker niet onderschatten of we zouden wel eens prijs hebben vanavond.

Ik gok op een 2-1!

stormtrooper
2 mei 2012, 19:18
Mijn scenario is volgens u blijkbaar niet mogelijk? :p

Bwa als den Trond een uur geleden een vat Jupiler in de Sunset heeft geledigd, dan is alles mogelijk! :unsure:

NemesisBE
2 mei 2012, 19:25
Sowieso dat Anderlecht over Gent gaat denderen. Droge 4-0 ofzo.

sharpshot
2 mei 2012, 19:26
tuurlijk als gent maar met deze ploeg speelt. Spijtig

waffel
2 mei 2012, 19:26
Sowieso dat Anderlecht over Gent gaat denderen. Droge 4-0 ofzo.

Ik heb ook uitzonderlijk eens 5-0 gezet. Alle omstandigheden zijn er. Don't shoot me indien Anderlecht verliest of zo, maar ik zie Gent gewoon echt geen vuist maken.

Vedeco
2 mei 2012, 19:27
tuurlijk als gent maar met deze ploeg speelt. Spijtig

Ja met Thijs, Arzo, Smolders, Rafinha en Jörgensen onbeschikbaar kunnen we vooral anders :s

TheRedDevils
2 mei 2012, 19:31
Ik ga voor de 5-1.

Cerv.Be
2 mei 2012, 19:32
Ik ga voor een droge 3-0, zie niet in wat dit Gent op de mat gaat kunnen leggen.

Maxwell
2 mei 2012, 19:38
Line-up against Gent:

Proto, Gillet, Kouyate, Juhasz, Safari, Suarez, Biglia, Mbenza, Jova, Kanu & Mbokani

(Bench: Schollen, Kabangu, Molins, Kljestan, De Sutter, Lukaku & Canesin)

stormtrooper
2 mei 2012, 19:39
Opstelling Gent: Padt, Baric, Melli, Maréval, Skarabot, N'Diaye, Conté, Brüls, ElGhanassy, Ljublijankic en Mboyo.

Radbraker
2 mei 2012, 19:40
4-0 !

Vedeco
2 mei 2012, 19:41
1-7!

Jepjep
2 mei 2012, 19:44
1-7!

As roma :cool:

NemesisBE
2 mei 2012, 19:44
Line-up against Gent:

Proto, Gillet, Kouyate, Juhasz, Safari, Suarez, Biglia, Mbenza, Jova, Kanu & Mbokani

(Bench: Schollen, Kabangu, Molins, Kljestan, De Sutter, Lukaku & Canesin)

Wor zit den Denis?

Thorazer
2 mei 2012, 19:45
Wor zit den Denis?Vraag ik mij ook af zal gekwets zijn want speelde heel goed de laatste wedstrijden...

Rikie
Wor zit den Denis?

Geblesseerd, spierscheur?

stormtrooper
As roma :cool:

correctie: Gräfe

beyl
2 mei 2012, 19:51
Denk (vrees) eerlijk gezegd voor een 1 op 9 thuis na vandaag.
Tis een voorgevoel dat hopelijk niet uitkomt.

Trebby
2 mei 2012, 19:53
is da mijn gedacht of zit daar niemand?

Rikie
Lange Jojo :music:

Rubmifer
Gent wint vandaag, brugge wint zondag, Anderlecht stuikt helemaal in elkaar en Brugge pakt de titel!

:unsure:

Trebby
2 mei 2012, 19:55
Gent wint vandaag, brugge wint zondag, Anderlecht stuikt helemaal in elkaar en Brugge pakt de titel!

spreekt voor zich :p

J.Brown
2 mei 2012, 19:59
B ploeg of niet. In voetbal weet je maar nooit.

ng
2 mei 2012, 20:00
come on sporting!

Rikie
Alléé al de eerste scheidsrechterlijke fout! :angry:

Dr. Sheldon Cooper
Allez, hopelijk een mooie match

mtm
2 mei 2012, 20:02
KRC Genk begint op KV Kortrijk met Köteles, Anele, Nadson, Simaeys, Tshimanga, Limbombe, Hyland, Tozser, Croux, Vossen en Benteke.

Croux en Limbombe, aiai Genk... :unsure:

Rubmifer
2 mei 2012, 20:02
toch medelijden met Anderlecht voor het feit dat Kanu blijkbaar weer basisspeler is geworden. :unsure:

Thorazer
2 mei 2012, 20:04
toch medelijden met Anderlecht voor het feit dat Kanu blijkbaar weer basisspeler is geworden. :unsure:Ti's al goe he :)

Als hij speelt als afgelopen matchen dan is het goed voor mij.

Kenneke10
2 mei 2012, 20:04

:applause: zou zalig zijn, al zegt de realiteit me dat rsca beter wint.

Runkle
2 mei 2012, 20:06
Iemand een deftig streamke? Die op sports-livez zijn niet bepaald van hoogstaande kwaliteit.

Kiiilerke
2 mei 2012, 20:07
fuck fuck fuck fuck

Rubmifer
2 mei 2012, 20:07
Safari zit heel de tijd aan de rug voelen, maar volgens Joos is het de schouder.... :D

NemesisBE
2 mei 2012, 20:08
Aaiaiaiaiai, Gent gaat ervoor!

Rubmifer
2 mei 2012, 20:11
Mboyo... Als die pass zuiver is is het 1 tegen 1 met de keeper...

GemaneDude
2 mei 2012, 20:12
Allez les mauves!

Eagle`
biglia is precies al zennen transfer aan't verdienen, ni anders dan balverlies..

Trebby
lol kanu scoort wat belachelijk :D

Maxwell
Lekkeeeerrrrrr

Runkle
2 mei 2012, 20:13
Gvd, de kanu!

Kiiilerke
Da is zo zwaar kanu niet eh !

:woohoo::applause::woohoo:

Thorazer
1-0 KANU!!!

Rikie
Mo wtf? Dat kan niet... Kanu! :rofl:

ng
goaaaaaal!!

Rubmifer
Ti's al goe he :)

Als hij speelt als afgelopen matchen dan is het goed voor mij.

Oops :unsure:

GemaneDude
KANU

Tuninboy
Jja.

Maxwell
toch medelijden met Anderlecht voor het feit dat Kanu blijkbaar weer basisspeler is geworden. :unsure:

:cool:

DeBo
Hoppaaaa

Eagle`
en nu steekt ie balleke tussendoor, karma zeker :p

Trebby
weer chance maar natuurlijk :p

Rubmifer
Afgeweken bal, padt kansloos. :(

Slayer_Kev666
Het gaat een zeer lange avond worden voor ons...

Rikie
pfff, geef onze Kanu terug!

Adrei
2 mei 2012, 20:14
Da is zo zwaar kanu niet eh !

:woohoo::applause::woohoo:
Echt e, dat dacht ik ook vorige keer! En Mbokani met een ander kapsel is het al dus niet .. hmm

DeBo
2 mei 2012, 20:15
Kanu was gewoon het geheim wapen voor de play-offs :D

Sneaky Ariel :P

Cpt. Kablammo
2 mei 2012, 20:15
Kanu is vastbesloten om iedereen zijn gedachten te veranderen! Zou ideaal zijn moest Anderlecht nu een goed bod op die slungel krijgen.

Rubmifer
2 mei 2012, 20:16
Kanu is vastbesloten om iedereen zijn gedachten te veranderen! Zou ideaal zijn moest Anderlecht nu een goed bod op die slungel krijgen.

15mil en niets minder!

Radbraker
2 mei 2012, 20:16
1-7!

Nog altijd mogelijk !

Rubmifer
2 mei 2012, 20:17
Doeme, bijna weer gelijk.
Van zulke kansen gaat Gent het toch moeten hebben.

stormtrooper
Merde.

Thorazer
Dat was de 1-1 :)

ng
2 mei 2012, 20:19
Ziet Kanu geven man. Heeft diene Gillet zijn ontbijtgranen gevonden?

Rubmifer
2 mei 2012, 20:20
Maar enfin zeg, trap dan toch gewoon.

sharpshot
Gent toch betere kansen ze, goalke kan eraan komen. Zouden beter altijd met die ploeg spelen :unsure:

stormtrooper
Maar enfin zeg, trap dan toch gewoon.

²

Die moest erin :sad:

Thorazer
Gent moet zijn kansen wel benutten als het iets wil doen vanavond.

DeBo
2 mei 2012, 20:21
Gent toch betere kansen ze, goalke kan eraan komen. Zouden beter altijd met die ploeg spelen :unsure:

nah :)

ng
Eventjes aan het slapen vanachter. Gelukkig staan ze in de congo vroeg op.

Trebby
gent nu paar keer betere kansen en dan maakt RSCA het simpel af..

Maxwell
2 mei 2012, 20:22

Misschien niet met die ploeg maar wel met die instelling...

Rubmifer
2 mei 2012, 20:23
Wat een kans alweer! Randje offside.

sharpshot
Misschien niet met die ploeg maar wel met die instelling...

Welja das ook een kwaliteit hé.

Weebl
Maar alé zeg, maak het toch eens af Gent!!!

Thorazer
Man Man RSCA begin eens te spelen :angry:

Cpt. Kablammo
De verdediging van Anderlecht wilt het spannend maken?

ng
2 mei 2012, 20:24
Oh fucking christ. Maakt dat daar eens af sporting.

TheRedDevils
Gent is zeker niet de mindere ploeg, maar ze scoren niet. Beetje een heruitgave van Club-Anderlecht.

stormtrooper
Ligt da nu aan mij of staat Skarabot deftig te tackelen?

Rubmifer
2 mei 2012, 20:25
Die bal was er toch niet helemaal over?

sharpshot
Rsca speelt ermee.

Weebl
Ligt da nu aan mij of staat Skarabot deftig te tackelen?

Tackelen misschien wel, maar voetballen toch niet echt hoor :p

Maxwell
Was da Wasyl z'n Pools gerief ?

stormtrooper
2 mei 2012, 20:26
Tackelen misschien wel, maar voetballen toch niet echt hoor :p

Nja, ge kunt niet alles willen in het leven! :p

ng
brrrr, ze moeten er echt ene op hun doos krijgen é.

Eagle`
deftig wefke nog precies van wasyl

Kiiilerke
pffff zo slecht:sop:

Maxwell
deftig wefke nog precies van wasyl

Echt e man :p

sharpshot
2 mei 2012, 20:27
Jova zijn overstapje, precies hoefkens.

Trebby
2 mei 2012, 20:28
Jova zijn overstapje, precies hoefkens.

hoefkens heeft een unieke beweging

Thorazer
Jova zijn overstapje, precies hoefkens.Wel willen maar ni kunnen :D

caoimhin
Juhasz is voetballend zo'n ramp.

sharpshot
2 mei 2012, 20:29
Wel willen maar ni kunnen :D

Vooral te traag en totaal onnodig.

Weebl
2 mei 2012, 20:29
Jawadde zeg Anderlecht, zo zou ik toch niet kampioen willen spelen hoor! :unsure:
Ik hoop dat Gent hier zo kan blijven spelen, voorlopig staan ze bijzonder onverdiend achter. Maar ik reken er allerminst op om eerlijk te zijn.

Eagle`
2 mei 2012, 20:30
jova is toch oek aan't kloten da het ginne naam heeft

Maxwell
2 mei 2012, 20:31
Jawadde zeg Anderlecht, zo zou ik toch niet kampioen willen spelen hoor! :unsure:
Ik hoop dat Gent hier zo kan blijven spelen, voorlopig staan ze bijzonder onverdiend achter. Maar ik reken er allerminst op om eerlijk te zijn.

Aan de stand te zien is het nog altijd beter dan bij de ander ploegen dus ja, ik zou zo wel kampioen willen spelen ;)

Maxwell
2 mei 2012, 20:32
MILAN GODVER

Kiiilerke
dzu toch !

Rubmifer
Schoon pasje Kanu.

Thorazer
Jova pfff

Trebby
goed gereageerd van de keeper

ng
Alé jova, rechts en binnen é.

stormtrooper
Sergio-time :love:

Weebl
2 mei 2012, 20:33
Aan de stand te zien is het nog altijd beter dan bij de ander ploegen dus ja, ik zou zo wel kampioen willen spelen ;)

Merk vooral de ":unsure:" op! Het was maar om te lachen!

Rubmifer
2 mei 2012, 20:33
Aub zeg, zo'n dom buitenspel continu bij Gent.

Weebl
2 mei 2012, 20:34
Het moet gezegd: ze zijn wel goed aan't vlaggen. Hoe nipt het altijd is, ze zitten er wel meestal bots op!

LaBuenaVida
2 mei 2012, 20:35
Cmon geent :D

sharpshot
2 mei 2012, 20:35
Das waar, nog geen foutjes, beste wedstrijd van de lijnrechters in PO1

Rubmifer
2 mei 2012, 20:36
Doeme!

Trebby
goeie save

sharpshot
Jongens toch Gent...

Battista
Ja wadde

Maxwell
Toch fantastisch dat wij Proto in doel hebben staan hé. Veruit de beste keeper in de JPL.

LaBuenaVida
Jup, ze vlaggen goed :D
En Gent zeker niet slecht bezig ;)

Weebl
Wat een dikke pass!! Wie gaf die bal?
Maar wat is Juhasz zwak aan't verdedigen zeg.. :')

Eagle`
2 mei 2012, 20:37
proto is een kalf, ma gewoon ne goeie keeper

Thorazer
2 mei 2012, 20:37
Er moet echt een goal vallen voor Gent voor ze wakker worden???

Triestig momenteel!

Rubmifer
2 mei 2012, 20:38
Godverdomme Gent, wat een knullige beslissingen altijd!

TheRedDevils
2 mei 2012, 20:39
Mocht hier allang 1-1 gestaan hebben, had ik vooraf niet durven dromen. Anderlecht zal er straks wel eentje binnenprikken op de counter.

stormtrooper
Conté :doh: En dan verbaasd zijn dat hij zo weinig speelt.

Weebl
Maar 't probleem is: nu màg Gent gewoon nog niet scoren. Als ze nu al scoren, dan komt Anderlecht met gemak terug voor! 't Moet op't einde van de match gebeuren. En dan snel twee keer toeslaan!!

Maxwell
2 mei 2012, 20:40
2e helft: Mbenza -> Kjlestan

stormtrooper
Maar 't probleem is: nu màg Gent gewoon nog niet scoren. Als ze nu al scoren, dan komt Anderlecht met gemak terug voor! 't Moet op't einde van de match gebeuren. En dan snel twee keer toeslaan!!

We staan bewust achter :cool:

caoimhin
Slaapverwekkend Anderlecht zeg..

Slayer_Kev666
2 mei 2012, 20:41
Conté :doh: En dan verbaasd zijn dat hij zo weinig speelt.
Snap echt niet waarom Sollied hem opstelt...Als hij speelt is het meestal huilen met de pet op itt zijn sterke wedstrijden vorig seizoen met als pronkstuk de 2-1 tegen sporting Lissabon.

BleKKie
2 mei 2012, 20:41
Toch fantastisch dat wij Proto in doel hebben staan hé. Veruit de beste keeper in de JPL.

Echt hé, zonder hem en met die verdediging vol met krabbers (uitgezonderd Kouyaté) verliezen jullie een pak meer punten als je het mij vraagt, maar goed, een keeper is ook een deel van de ploeg natuurlijk :p

Weebl
2 mei 2012, 20:42
We staan bewust achter :cool:

Voila, dat is het!
Slimme Buffalo's!
A R A G TES DEN AGEE DA IER MOE WINNEUH !!

stormtrooper
2 mei 2012, 20:43
't is precies wel sfeer in het CVDS-stadion. Zeker van den thuis-aanhang. "Allee Gantoise" :unsure:

LaBuenaVida
2 mei 2012, 20:46
lol @Padt, maar wel slim gedaan om hem zogezegd weg te trappen :D

Vedeco
2 mei 2012, 20:46
Fuck dees man.

Ik wil hier winnen!

LaBuenaVida
2 mei 2012, 20:48
lolo: Sorry! Deze discussie is gesloten!

Eylaba!! :p

Back to the match:
Gent verdient een goaltje imo, zo schiet rsca wakker!

Boromir
2 mei 2012, 20:48
Iemand een Sopcast link van kortijk-genk?

sharpshot
2 mei 2012, 20:49
Met een gelukje voorkomen maar voor de rest is Gent toch beter, er zit een goal in voor Gent maar denk niet dat ze gaan winnen.

WolCoM
Vind enkel maar kutstreams die om de 2min blokkeren. :angry:

TheRedDevils
Gent zeker de betere ploeg, Anderlecht speelt niet als een kampioen. Integendeel.

Rikie
Jezus... Wat was dat? Mogen content zijn dat het hier 1-0 staat. Enige op niveau zijn Proto & Kouyaté.

Thorazer
2 mei 2012, 20:50
Hopen op een betere 2dehelft , slechter kan alvast niet van RSCA :p

Rubmifer
2 mei 2012, 20:50
Een pover Anderlecht dat zich weer enkel toelegt op counteren tegen een goed spelend Gent dat zijn kansen niet kan verzilveren.

Dat Gent maar minstens gelijk speelt vandaag.

Slayer_Kev666
2 mei 2012, 20:51
Het zal niet voor vandaag zijn, Anderlecht scoort zeker nog een 2de keer op de tegenaanval.

Adrei
Gent had hier idd al kunnen gelijkspelen of voorstaan zelfs! Straks een betere 2de helft hopelijk.

stormtrooper
Weebl: man van de geniale pass was (denk ik) Conté.

ng
2 mei 2012, 20:52
Jova zal vandaag precies niet veel assists geven. Mbokani nog niet aan 't werk gezien of toch nauwelijks.
Loepzuivere Kouyaté en Proto zoals gewoonlijk.

Weebl
2 mei 2012, 20:53
Weebl: man van de geniale pass was (denk ik) Conté.

Club-materiaal dus. :cool:

Rikie
2 mei 2012, 20:55
Wat zijn Biglia & Juhasz toch dutskes dit jaar. :sad:

Jepjep
2 mei 2012, 20:55
Gent verrast me, spelen vrank en vrij met dit experimenteel elftal. Technisch vermogen in hun ploeg is echt goed.

Trebby
2 mei 2012, 20:56
Gent verrast me, pelen vrank en vrij met dit experimenteel elftal. Technisch vermogen in hun ploeg is echt goed.

idd, had een slappere ploeg verwacht bij aanvang maar al bij al positief verrast.

Weebl
2 mei 2012, 20:56
Wat zijn Biglia & Juhasz toch dutskes dit jaar. :sad:

Echt enorm verbijsterend. Maar zo lang Anderlecht kampioen speelt, zullen ze wel geld vangen voor hen denk ik :).

sharpshot
2 mei 2012, 20:57
Scouts zijn ook niet blind hé.

Silence
2 mei 2012, 20:59
Biglia - Mbenza worden gek gemaakt tegen 3 man van Gent centraal

Jacobs nie naar de match tegen Brugge gekeken ?

Kanu speelt nu echt op recht waar hij totaal niet hoort (linksmidden-centraal-spits kan allemaal maar nie op rechts)

Terug een 4-3-3 in de 2e helft ipv een 4-2-2

Maxwell
2 mei 2012, 21:01
Kjelstan ipv Mbenza zeg ik u

sharpshot
2 mei 2012, 21:02
Wat een lelijke grijns heeft Degryse toch

Rubmifer
2 mei 2012, 21:02
Degryse zijn mopke en dan zijn lach op zijn gezicht :lol:

Jepjep
2 mei 2012, 21:04
0-1 voor genk trouwens. Vossen met de goal in de eerste minuut.

ng
2 mei 2012, 21:05
Kjelstan ipv Mbenza zeg ik u

U vraagt, jacobs draait ... niet.

Maxwell
2 mei 2012, 21:06
U vraagt, jacobs draait ... niet.

Toch gene wissel voor de 70e min zeker ? :crazy:

Silence
2 mei 2012, 21:07
Kljestan voor Mbenza zal het ook nie oplossen

Iemand (maakt nie uit wie) voor Jova
Kanu naart midden halen & Suarez terug buitenspeler

Deze match wint of verliest ge op het middenveld

waffel
2 mei 2012, 21:07
Toch gene wissel voor de 70e min zeker ? :crazy:

:D

Gent zal zich wel moelopen. Geduld mensen.

Weebl
2 mei 2012, 21:09

Dit. Ik zie Anderlecht gewoon op't gemak een tweede maken rond de 65'..

sharpshot
2 mei 2012, 21:09

Zie je positief zijn, twee weken geleden was het nog allemaal slecht!

Maar ik vrees er ook voor als ze niet rap scoren.

waffel
2 mei 2012, 21:12
Zie je positief zijn, twee weken geleden was het nog allemaal slecht!

Maar ik vrees er ook voor als ze niet rap scoren.

Ik heb nergens gezegd dat ik het niet positief inzag. Wel dat het spel slecht is, en dat is het nog steeds, maar ja het is tegen Gent... Trouwens tegen Club en Genk was ik hier niet.

Maxwell
2 mei 2012, 21:13
De Brugge sups zijn toch content zeker met deze tussenstand ?

sharpshot
2 mei 2012, 21:13
Slechte pass zeg.

Rubmifer
2 mei 2012, 21:14
Wat een pover Anderlecht zeg. En dan de media maar constant mekkeren dat het bij Brugge niet loopt.

Scr1fle
Ik wel. :p

stormtrooper
Ons technisch vermogen op het middenveld :love:

Rubmifer

Bwa, als Anderlecht zo blijft voetballen en vandaag punten laat liggen kan het wel nog eens spannend worden. Kans is klein, maar in voetbal weet je nooit.

Thorazer
2 mei 2012, 21:15
Wat een pover Anderlecht zeg. En dan de media maar constant mekkeren dat het bij Brugge niet loopt.Och is bij RSCA ook zo buiten de match tegen Genk dan :)

Ze zullen alles ophouden voor zondag zeker? :D

Weebl

1-0 of 5-0 is voor ons 't zelfde he :)..

stormtrooper
Biglia :rofl:

Thorazer
2 mei 2012, 21:16
Haal die Jova eraf AUB!

Rikie
Jacobs denkt waarschijnlijk dat hij maar 3 keer mag wisselen per week.

WolCoM
Jah, hoe onterecht kan voetbal zijn?

Silence
Haal die Jova eraf AUB!

Echt een ramp die man, en het is altijd iemand anders zijn schuld

Thorazer
2 mei 2012, 21:17
0-2 voor Genk 2x Vossen