PDA

Volledige versie bekijken : We hebben jullie hulp nodig

Matthew
30 maart 2012, 14:40
Lieve vrienden,

De afgelopen vijftien weken hebben we jullie op de frontpagina wekelijks live 9lives TV geschonken. In Live Gaming op woensdagavond speelden we nieuwe en aankomende games. We hebben SC2- en LoL-toernooien georganiseerd en het tegen jullie opgenomen in onder andere Rome Total War, Team Fortress 2, Left For Dead 2, Modern Warfare 3, Bad Company 2, Battlefield 3 en TrackMania NF. We speelden retrogames uit het oude Nintendo- en SEGA-tijdperk. Elke vrijdag stond de Skype open voor een gezellige informatieve babbel tijdens onze 9lives No-Lives Show. En we toonden jullie eSports zoals ESL en MLG.

Maar nu gaan we er een dikke drie weken tussenuit om even te bezinnen en te genieten van het paasverlof. In tussentijd is het aan jullie: wat interesseert jullie? Deel links van interessante livestreams op Twitch, jullie favoriete casters of de beste vodcasts. Zo kunnen we nieuwe programma's uitwerken en op jullie voorkeuren inspelen. En wie gekeken heeft naar enkele casts van vorig seizoen, wat vonden jullie daarvan?

Alvast bedankt voor jullie medewerking,

Matt

kimme1975
30 maart 2012, 17:55
Iets met blote tetten int vervolg zou niet misstaan bij 9lives-TV ;-)

Matthew
30 maart 2012, 18:26
Iets met blote tetten int vervolg zou niet misstaan bij 9lives-TV ;-)

Mogen we uw vriendin lenen? ;) Of hebt ge dat niet en wilt ge daarom blote tetten zien? :D

Noted: vrouwen!

stoomboot
30 maart 2012, 21:40
Jess Donckers zoekt nog een job ;)

Hoe erg kan het worden, right?

Matthew
30 maart 2012, 22:11
Jess Donckers zoekt nog een job ;)

Hoe erg kan het worden, right?

Fixed: vrouwen met verstand van games!

KO
31 maart 2012, 02:26
Mogen we uw vriendin lenen? ;) Of hebt ge dat niet en wilt ge daarom blote tetten zien? :D

Noted: vrouwen!

Laat maar zo. Door debielen als Frankie MolHofnar is in Vlaanderen de misconceptie ontstaan dat gamers allemaal zonlicht schuwe kelderbewoners zijn, die vanachter hun LCD schermen geilen op mooi schaars gekleed vrouwvolk, doch wanneer ze deze in het echt op straat zien, spontaan tot zaadlozing komen. Los in de broek.

Games zijn games, vrouwen zijn vrouwen. Voor games lees/kijk ik naar game pers, voor vrouwen zijn er andere publicaties. Dat puberjongens gedoe hoeft niet denk ik zo.

JohnnyricoMC
31 maart 2012, 12:15
Laat maar zo. Door debielen als Frankie MolHofnar is in Vlaanderen de misconceptie ontstaan dat gamers allemaal zonlicht schuwe kelderbewoners zijn, die vanachter hun LCD schermen geilen op mooi schaars gekleed vrouwvolk, doch wanneer ze deze in het echt op straat zien, spontaan tot zaadlozing komen. Los in de broek.

Games zijn games, vrouwen zijn vrouwen. Voor games lees/kijk ik naar game pers, voor vrouwen zijn er andere publicaties. Dat puberjongens gedoe hoeft niet denk ik zo.

Matt was joking, om precies de redenen die je aanhaalt.:ironic:

KO
31 maart 2012, 13:19
Matt was joking, om precies de redenen die je aanhaalt.:ironic:

Wat zeg jij nu, knuppel? Praga post wekelijks "babes" op zijn profiel. Neem daar dan de geschiedenis van 9lives en Gunk bij, dan zie ik hier de grap echt niet van in hoor muchacho.

Het is hier altijd zo gegaan, en nu doe je alsof ik zo maar wat zit te verzinnen. Ondanks je rode naam, zit ik hier al wel wat langer hoor :)

jbreak
31 maart 2012, 13:46
Wat zeg jij nu, knuppel? Praga post wekelijks "babes" op zijn profiel. Neem daar dan de geschiedenis van 9lives en Gunk bij, dan zie ik hier de grap echt niet van in hoor muchacho.

Het is hier altijd zo gegaan, en nu doe je alsof ik zo maar wat zit te verzinnen. Ondanks je rode naam, zit ik hier al wel wat langer hoor :)

Ja want we zijn allemaal verplicht van op praga zijn profiel te staan gapen.
+ op 9lives zelf zijn nog nooit blote wijven geweest.

In uwe Respawn chatbox kunde gij de grote man gaan zijn en allemaal blote mannen posten dan.

KO
31 maart 2012, 13:49
Ja want we zijn allemaal verplicht van op praga zijn profiel te staan gapen.
+ op 9lives zelf zijn nog nooit blote wijven geweest.

In uwe Respawn chatbox kunde gij de grote man gaan zijn en allemaal blote mannen posten dan.

Van wie ben jij de dubbelaccount, vriend?

JohnnyricoMC
31 maart 2012, 14:03

Wat Praga op zijn profiel doet, dat is zijn zaak. Dat jij daarmee alweer een excuus zoekt om uit de hoogte te doen, met labeltjes te gooien en ruzie te stoken, dat zegt meer over jezelf dan over hem.

KO
31 maart 2012, 14:12
Wat Praga op zijn profiel doet, dat is zijn zaak. Dat jij daarmee alweer een excuus zoekt om uit de hoogte te doen, met labeltjes te gooien en ruzie te stoken, dat zegt meer over jezelf dan over hem.

1. Praga runt hier de boel. Zijn acties reflecteren dus op het imago van 9lives. Ik denk (hoop!) wel dat je dit zelf ook beseft.

2. Ik doe niet uit de hoogte, ik zit hier gewoon al 8 jaar. Kleurtje in de nick ten spijt, zit ik hier bijna 7 jaar langer als jezelf.

3. Ik zoek geen ruzie, ik geef een mening. Granted, dat kon beleefder. Als je dat verschil niet kan zien, staat er je nog een leuke professionele carrière te wachten. Wij zijn het niet met elkaar eens, dat is juist. Ruzie is nog wat anders.

Matthew
31 maart 2012, 14:17
1. Praga runt hier de boel. Zijn acties reflecteren dus het imago van 9lives. Ik denk (hoop!) wel dat je dit zelf ook beseft.

2. Ik doe niet uit de hoogte, ik zit hier gewoon al 8 jaar. Kleurtje in de nick ten spijt, zit ik hier bijna 7 jaar langer als jezelf.

3. Ik zoek geen ruzie, ik geef een mening. Granted, dat kon beleefder. Als je dat verschil niet kan zien, staat er je nog een leuke professionele carrière te wachten. Wij zijn het niet met elkaar eens, dat is juist. Ruzie is nog wat anders.

Ja, Praga runt de boel en de daden van alle redacteurs reflecteren het imago, maar wat iemand op zijn profiel doet, is zijn zaak. Zolang ze niet op de frontpagina staan, ben ik tevreden. Dus al met al: er komen geen vrouwen op 9lives als ze geen verstand hebben van games. Kunnen we nu terug het gespreksonderwerp oppakken in plaats van off-topic te blijven? ;)

KO
31 maart 2012, 14:25
Allez, ik heb vertrouwen gekregen in de goede afloop. Succes nog hé :)

Michster
1 april 2012, 00:01
Allez, ik heb vertrouwen gekregen in de goede afloop. Succes nog hé :)

Overdrijft ge niet een beetje? :p Het lijkt precies alsof ge met een persoonlijke vendetta bezig zijt. :D

OT: persoonlijk zie ik graag "let's play" video's van zowel oude(moet niet per se retro zijn, maar mag altijd) als nieuwe games.

Ik stel bijvoorbeeld ook voor dat jullie BelgianTerror opsluiten in een donkere kamer met Silent hill 2/3 en de deur pas opendoen als hij het spel heeft uitgespeeld. :evil:

rafbanaan
1 april 2012, 00:39
Overdrijft ge niet een beetje? :p Het lijkt precies alsof ge met een persoonlijke vendetta bezig zijt. :D

Afaik heeft hij bij alles gelijk.

OT: Als er een leuk beeld opduikt in een 9Lives TV opname of live gaming... ram het niet in onze keel bij elke gelegenheid.

Michster
1 april 2012, 00:53
Afaik heeft hij bij alles gelijk.

OT: Als er een leuk beeld opduikt in een 9Lives TV opname of live gaming... ram het niet in onze keel bij elke gelegenheid.

Dan zal ik hem eens van repliek bedienen.

1) Ik denk niet dat zelfs de ergste columnschrijver bij HLN in een argument zou aanhalen dat gamers een stelletje puberale, kelder-levende eenzaten zijn omdat de "hoofdman" op een gaming-website, af en toe, een babe-pic upload. Over het imago van Gunktv & consoorten ga ik me niet uitspreken gezien ik het niet volg, maar de invloed ervan op 9lives lijkt mij verwaarloosbaar.

2) Vindt ge nu echt dat uw "anciënniteit" u een soort van veto geeft? Uw mening verdient evenveel respect als een ander, maar gebruik uw "jaren 9lives-ervaring" niet als argument. Ook al zijt ge ooit redacteur of moderator geweest hier.

3) Imo wilde je juist wel provoceren en gaf je toon niet bepaald aan dat je een constructieve discussie wou voeren.

owa
1 april 2012, 01:08
Ik zou liever wat suggesties zien kwa games of onderwerpen van de mede 9-livers.

Matthew
6 april 2012, 01:48
Alright, we hebben ondertussen tonnen feedback via andere wegen verkregen, dus ik ga deze topic sluiten. We hebben enkele mooie programma-ideeën en gaan die de komende dagen verder uitwerken. Over een dikke week horen jullie hier meer over.

Thanks voor de constructieve bijdrages heren en dames bezoekers der 9lives.