PDA

Volledige versie bekijken : Engels voetbal 2011-2012 - Deel 2

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Rubmifer
11 februari 2012, 13:14
Deel 1 was zo goed als vol, en aangezien er zometeen matchen beginnen is het makkelijker om meteen met een schone lei te te beginnen.

Go!

St0wned
11 februari 2012, 13:44
Evra, wat een cunt. hand van suarez weigeren

kakature
11 februari 2012, 13:45
Euh?

mtm
11 februari 2012, 13:46

How how, omgekeerd.

Als Suarez achter zijn eigen verhaal staat, is het begrijpelijk hoor. Dan voelt hij zich geflikt door Evra.

Jonas89
Lol. Rooney geeft nu ook al ne hanenkam

Wanker

St0wned
Kzag het eerder als Evra die de hand van suarez weg slaat

Alcoholic Punk
11 februari 2012, 13:47
Leek mij Suarez te zijn die niet wou. Was te verwachten.

TheRedDevils
11 februari 2012, 13:48
Toch wel triestig, maar zo kennen we Suarez.

St0wned
11 februari 2012, 13:48
Faceplant :D

kakature
11 februari 2012, 13:49
Nee, het is toch duidelijk dat Suarez z'n hand wegtrok en dat Evra daarom boos was. Maar het is natuurlijk wel begrijpelijk.

St0wned
ja twas suarez die niet wou :/

Jonas89
De beste niet handdruk was toch tussen Bridge en Terry:)

puni
Toch wel triestig, maar zo kennen we Suarez.

Als ge zo genaaid zijt geweest door iemand, is dat in mijn ogen niet meer dan normaal.

Romelus
11 februari 2012, 13:52
Die verdediging van Liverpool zeg... Wellbeck mag daar doen wat hij wil.

kakature
11 februari 2012, 13:57
Johnson mag anders ook vrij gemakkelijk op doel trappen :p

St0wned
11 februari 2012, 14:05
Downing is weer totaal niet wakker

mp4me
11 februari 2012, 14:12
Niveau toch echt nog niet zo hoog.

scel
11 februari 2012, 14:14
Liverpool is wel onmachtig hier zeg.

kakature
11 februari 2012, 14:18
Zeer mooie aanval van ManU, toch eindelijk wat opwinding :p

Kiiilerke
11 februari 2012, 14:25
rooney zijn haar wtf:rofl:

Romelus
11 februari 2012, 14:29
Wellbeck :D

Romelus
11 februari 2012, 14:31
Man man man, die Suarez echt...

Zuiver bal en toch maar janken :")

Gavin
11 februari 2012, 14:32
Dat was rood voor Ferdinand.

TheRedDevils
11 februari 2012, 14:33

:rofl:
Duidelijk de bal geraakt hoor, en daarna de speler. Dus geen fout.
Die kopbal van Scholes moest echt binnen, perfecte voorzet van Giggs...

scel
Moeilijke situatie. Ferdinand tikt bal weg, maar daarna ook Suarez zodat Suarez niet meer achter die bal aan kan gaan.

kakature
Hahaha Suarez toch, gefrustreerd ventje.

BeeLz
11 februari 2012, 14:34
Als dat al rood is :o

J.Brown
Suarez, kan die zijn rattekop echt niet zien.

Rubmifer

Zuiver bal van ferdinand. Wat een kind die Suarez. Nog even die bel wegtrappen na het fluitsignaal.

Boromir
11 februari 2012, 14:35
Suarez...

Het is toch moeilijk om die kerel symphatiek te vinden.

Zijn eeuwig gemekker
Heel die affaire met Evra
Die weigering tot handshake
Nu nog durven zeuren op Old Trafford ondanks een zuivere tackle...

Sja... Als neutrale toeschouwer vind ik hem oneervolle speler van het zuiverste soort.
100% inzet voor uw team tot dan daar aan toe. Maar ik haat mensen die de regels breken om toch maar te winnen. Als ik win doordat ik de regels heb verbroken, voel ik me gewoon vuil, dan verdien ik dat niet. IMHO

scel
11 februari 2012, 14:35
De vraag is niet of Ferdinand die bal raakte, de vraag is of hij bewust daarna Suarez neerwerkte zodat hij niet meer achter de bal aan kon.

St0wned
11 februari 2012, 14:36
Haal downing er van aub. 45 minuten moet toch lukken voor Bellamy. of anders Suarez op links en Andy in de spits

mtm

Haha, wat een opmerking. Verdediging staat als een huis.

Man man man, die Suarez echt...

Zuiver bal en toch maar janken :")

Op mijn stream te zien, geen fout van Ferdinand. Maar ik dacht dat hij wel licht geraakt werd door Evra, waardoor hij efkes zijn evenwicht terug moest vinden. Foutje Evra dus.

CuRv3
@Boromir

niet zo naief zijn aub.

Nattefrost
11 februari 2012, 14:37
Meh, had graag die kopbal van Scholes zien binnengaan. Welbeck is toch een fameus talent, alleen moet die laatste bal nog beter. Hopelijk in de 2e helft meer voetbal, en dat het hier maar niet ontaardt.

mtm
11 februari 2012, 14:41
Schermutselingen in de catacomben blijkbaar. Evra ging nog wat uitleg zoeken bij Suarez en Skrtel kwam er tussen.

Echt, waarom is iedereen hierover zo verontwaardigd? Suarez heeft in zijn verhaal steeds gezegd dat zijn woorden niet racistisch bedoeld waren en Evra luist hem erin. Ik praat Suarez niet goed, maar wat boeit een stomme handdruk.

Gavin
:rofl:
Duidelijk de bal geraakt hoor, en daarna de speler. Dus geen fout.
Die kopbal van Scholes moest echt binnen, perfecte voorzet van Giggs...Ge snapt het niet. Een tackle dient om de bal weg te werken en er een andere spelfase van te maken. Dus als de bal weg is, moogt ge ook de man meenemen.

Hier wordt die bal niet weggewerkt. Die wordt vijf meter verder geduwd, recht op het pad van Suarez. Die bal is niet weg, die is perfect speelbaar voor Suarez en gaat de fase dus gewoon door... maar Suarez kan er niet meer bij omdat Ferdinand Suarez neerhaalt zonder bal.

Ik heb het voorbeeld al eens aangehaald van een rush langs de zijlijn. Ik snap dat dat voor velen niet te begrijpen is omdat hier nog altijd meteen "OMG HIJ RAAKT DE BAL TOCH" geschreeuwd wordt als argument, maar dat ligt in deze specifieke fase toch anders.

Los daarvan is zoiets onmogelijk te fluiten voor scheidsrechters, dat snap ik ook wel.

|steven|
Ferdinand speelt zuiver bal, nooit rood.

Hahaha Suarez toch, gefrustreerd ventje.
Idd, het begint zelfs een beetje zielig te worden.

Voor de rest: flauwe pot voetbal. Hopelijk is 2de helft wat beter.

sharpshot
vond het wel fout voor suarez dan, geen rood alhoewel volgens de regels het wel zou moeten natuurlijk.

Boromir
@Boromir

niet zo naief zijn aub.
Why?

lol was geen rood voor ferdinand, je ziet duidelijk dat hij bal speelt. Ach Suarez tikt hem er nog wel in.

Ivm die handshake.
Evra steekt z'n hand uit en Suarez slaat hem over en geeft de volgende de hand waarop Evra daarop gaat slaan zoals een echte aap het geleerd heeft.
:wtf:
Ok, niet iedereen zou zo reageren, maar velen wel. Wat een opmerking...

Ja, met uw non-argumenten ga ik nog veel rekening houden.

Nattefrost
11 februari 2012, 14:45
Ge snapt het niet. Een tackle dient om de bal weg te werken en er een andere spelfase van te maken. Dus als de bal weg is, moogt ge ook de man meenemen.

Hier wordt die bal niet weggewerkt. Die wordt vijf meter verder geduwd, recht op het pad van Suarez. Die bal is niet weg, die is perfect speelbaar voor Suarez en gaat de fase dus gewoon door... maar Suarez kan er niet meer bij omdat Ferdinand Suarez neerhaalt zonder bal.

Ik heb het voorbeeld al eens aangehaald van een rush langs de zijlijn. Ik snap dat dat voor velen niet te begrijpen is omdat hier nog altijd meteen "OMG HIJ RAAKT DE BAL TOCH" geschreeuwd wordt als argument, maar dat ligt in deze specifieke fase toch anders.

Los daarvan is zoiets onmogelijk te fluiten voor scheidsrechters, dat snap ik ook wel.

Dat zijn altijd moeilijke fases. Ik vond het hier niet 100% duidelijk of Suarez echt door Rio ten val kwam (ik heb de fase nog maar op 1 replay gezien). En het was in 1e instantie toch een sterke tackle, dus dat zou zuur zijn voor Ferdinand. Maar als hij rood had gegeven had ik niet kunnen klagen.

Alcoholic Punk
11 februari 2012, 14:48
Ik vond dit toch ook geen fout.

CuRv3
11 februari 2012, 14:50
Ik geef ook nergens een argument dus ik weet niet waar jij het over hebt :d Niet echt de slimste he?

Ik vind Evra echt een vies mannetje, want inderdaad je zag meteen na het fluitsignaal weer provocatie richting Suarez. Terecht dat hij een hand niet wilt geven, want moest Suarez racistisch zijn had hij het toch nooit zo lang volgehouden bij Ajax ;) Overigens is Evra toch langer bekend als de kerel die wel vaker racistische dingen hoort en probeert aan te smeren dus zoveel waarde hecht ik niet aan zijn woorden.

Dat staat los van het feit dat Suarez zich soms te ver laat gaan.

mtm
Ferdinand speelt zuiver bal, nooit rood.

Ik heb het nu duidelijk kunnen zien. Dan is het wel een fout. Ferdinand raakt de bal, maar daarna neemt hij Suarez mee waardoor die valt. Als Suarez recht was kunnen blijven, had hij een kans alleen op doel. Volledig akkoord met Gavin zijn uitleg dus.

Bij een goede tackle raakt ge de bal, maar de speler mee neerkrijgen hoort daar toch niet bij?

Rubmifer
1-0 rooney

hawkeye_bel
11 februari 2012, 14:51
Rooney :D

Gavin
11 februari 2012, 14:52
Dat zijn altijd moeilijke fases. Ik vond het hier niet 100% duidelijk of Suarez echt door Rio ten val kwam (ik heb de fase nog maar op 1 replay gezien). En het was in 1e instantie toch een sterke tackle, dus dat zou zuur zijn voor Ferdinand. Maar als hij rood had gegeven had ik niet kunnen klagen.Voor de duidelijkheid: ik vond dat ook een sterke tackle en het zou zuur zijn dat iemand voor zoiets rood krijgt.

Ik heb het een paar keer teruggespoeld en ik denk dat Ferdinand Suarez ten val brengt (en Suarez dan graag neergaat ook). En dan is dat een fout op een doorgebroken speler want de bal is speelbaar ... sterke tackle die dus ongelukkig uitpakt. Als de ref daar fluit, is het altijd rood ook al is die tackle niet kwaad bedoeld of zo.

maar zoals ge zegt: enorm moeilijk te beoordelen en dit soort fases gebeuren enkele keren per jaar. Ik kan niet verwachten van een ref dat die dit zou fluiten ... maar langs de andere vind ik die reflex van 'HIJ RAAKT DE BAL' bij toeschouwers even naïef.

CuRv3
11 februari 2012, 14:52
jammer dat hij door liverpool zelf wordt doorgekopt, maar prachtig afgemaakt door Rooney :) Tijd om downing eraf te halen en Bellamy erop!

scel
11 februari 2012, 14:53
Waarom ga ik pissen als de 2e helft net begint en niet in de rust? :unsure:

Rubmifer
Die verdediging :')

Alcoholic Punk
2-0

mooi op de slof genomen die eerste

TheRedDevils
2-0, dit zie ik ze niet meer weggeven :p

Dr. Sheldon Cooper
BAM Rooney :p

Kiiilerke
zo zwak verdedigen liverpool:wtf:

hawkeye_bel
Rooney !!!!!!!!!

CuRv3
11 februari 2012, 14:55
Ook het gevoel dat het gespeeld is. Jammer :(

Mudi
11 februari 2012, 14:58
Ge snapt het niet. Een tackle dient om de bal weg te werken en er een andere spelfase van te maken. Dus als de bal weg is, moogt ge ook de man meenemen.

Deze fase is zeer moeilijk te beoordelen. Je hebt gelijk wanneer de verdediger EXPRES de tackle doorzet om de aanvaller nog af te stoppen, maar hier was het niet echt de bedoeling van Ferdinand om Suarez nog op de grond te tackelen na zijn charge. Hij raakt de bal en met het raken van de bal staat zijn been op een positie waarbij er altijd contact zal zijn met Suarez.

Het is eigenlijk net hetzelfde als je een sliding tackle uitvoert, de bal raakt maar door het glijden ook de aanvaller meeneemt. Waarschijnlijk verhinder je de aanvaller om verder te spelen, maar je kan die momentum van de sliding niet meer controleren en haal je "onbewust" de aanvaller uit.

Romelus
11 februari 2012, 14:59
Haha, wat een opmerking. Verdediging staat als een huis.

.

Stevig huis:unsure:

CuRv3
11 februari 2012, 15:00
1e helft stond het goed.

Die vrije trap van downing is typerend voor z'n spel vandaag.

St0wned
11 februari 2012, 15:02
1e helft stond het goed.

Die vrije trap van downing is typerend voor z'n spel vandaag.

typerend voor zijn spel dit seizoen

BeeLz
11 februari 2012, 15:03
Goh Liverpool hun passing is gewoon ondermaats, enige op dat middenveld die vandaag een pas van 20meter kan geven is Gerrard.
Kuyt speelt ook gelijk een vod vandaag, normaal gezien niet de meest technische speler maar dit is gewoon echt slecht.

Soit, met dit team zie ik het niet goed komen voor Liverpool. Gewoon te weinige creativiteit, geen aansluiting voor de aanval, slechte passing.

Mudi
11 februari 2012, 15:04
Tjezus man, wat is Rooney een irritante kerel. Ik heb niks tegen zijn voetbalkwaliteiten, maar telkens wanneer hij valt, zit hij te klagen om een vrije trap, vraagt telkens om een kaart, ... Hij kan beter naar Real of Barca gaan. Daar is het een normaalste zaak, in Engeland kan men dit soort dingen toch niet appreciëren.

kakature
11 februari 2012, 15:08
Tjezus man, wat is Rooney een irritante kerel. Ik heb niks tegen zijn voetbalkwaliteiten, maar telkens wanneer hij valt, zit hij te klagen om een vrije trap, vraagt telkens om een kaart, ... Hij kan beter naar Real of Barca gaan. Daar is het een normaalste zaak, in Engeland kan men dit soort dingen toch niet appreciëren.
True, het is de Suarez van ManU :p

Mudi
11 februari 2012, 15:12
Ik moet wel zeggen dat Man Utd goed voetbal speelt. Graag nog een doelpunt van Giggs, Scholes, Welbeck en Evra :D

Boromir
11 februari 2012, 15:14
Ik geef ook nergens een argument dus ik weet niet waar jij het over hebt :d Niet echt de slimste he?

Ik vind Evra echt een vies mannetje, want inderdaad je zag meteen na het fluitsignaal weer provocatie richting Suarez. Terecht dat hij een hand niet wilt geven, want moest Suarez racistisch zijn had hij het toch nooit zo lang volgehouden bij Ajax ;) Overigens is Evra toch langer bekend als de kerel die wel vaker racistische dingen hoort en probeert aan te smeren dus zoveel waarde hecht ik niet aan zijn woorden.

Dat staat los van het feit dat Suarez zich soms te ver laat gaan.
Ik zie nu dat je voor Liverpool supportert. Geen wonder dat je op deze manier blijft reageren.
Ach ja... clubliefde buigt enige vorm van rationaliteit of volwassenheid, I suppose.

Ik ben ook geen fan van Evra, zei ik ook niet. Maar leg mij s uit hoe het mogelijk is om Suarez sympathiek te vinden als neutrale toeschouwer... En vorige keer kreeg Evra geen gelijk toen hij racisme schreeuwde, nu wel.
Suarez moet niet per se racist zijn om Evra proberen uit zijn kot te lokken met racistische uitspraken. Helaas is het wel gedocumenteerd blijkbaar en valt dat wel degelijk onder racisme, ook al was het louter om te jennen.

CuRv3
11 februari 2012, 15:20
lol ik ben echt geen Liverpool fan ofzo hoor, maar wat wil je eigenlijk horen van me? Ja Suarez is de man om zondag een kopje thee mee te drinken?

Dr. Sheldon Cooper
11 februari 2012, 15:24
nog 10 spannende minuten :)
Suarez :love:

Thorazer
2-1 intikker voor Suarez

St0wned
nu gaat het leuk worden :D

CuRv3
11 februari 2012, 15:25
hoppa :D Hij doet het toch weer!

dacuba
11 februari 2012, 15:26
Hopelijk overkomt ManU nu hetzelfde als vorige week :p

CuRv3
11 februari 2012, 15:27
hahaha dat schot van Suarez ging mooi, maar jammer tegengehouden. Als die er in vloog :D

Boromir
11 februari 2012, 15:30
lol ik ben echt geen Liverpool fan ofzo hoor, maar wat wil je eigenlijk horen van me? Ja Suarez is de man om zondag een kopje thee mee te drinken?

Uw reactie op de goal van Suarez zegt mij genoeg.
En ik moet helemaal niks van u horen, gij reageerde op mij.
Enfin, laatste keer dat ik op u reageer.

Silence
11 februari 2012, 15:30
Die ref heeft t precies toch ook nie op Suarez :lol: Ge kunt balvoordeel geven of wait en see maar zo laat nog fluiten soms

CuRv3
11 februari 2012, 15:32
mja nu ook buitenspel onterecht gegeven op Suarez ook al was de situatie moeilijk.

Jij bent ook een lekker zuur mannetje he "boromir".

Dr. Sheldon Cooper
11 februari 2012, 15:33
Alsof je u hier moet verantwoorden omdat je Suarez graag ziet spelen :ironic:

Cpt. Kablammo
11 februari 2012, 15:35
Welbeck achterlijke vent.

scel
11 februari 2012, 15:39
Wat een clown die Evra :lol:

mp4me
lol evra aansteller.

kakature
:lol:

Silence
11 februari 2012, 15:40
United vandaag kampioen geworden ? Als ge die Evra ziet doen :puke:

Zo provocere en uitdagen, nogal n marginale kerel precies

St0wned
11 februari 2012, 15:40
what happened? stream viel uit in de laatste halve minuut?

Gavin
11 februari 2012, 15:41
Evra ... :lol:

Wat een vreselijk figuur.

Thorazer
Had liever een gelijkspel gezien :p

Kiiilerke

evra dacht ff dat united al kampioen was aan zijn reactie te zien

dacuba
Eva lol.. idioot.

kakature
Evra die enorm uitbundig gaat vieren bij de spelerstunnel, toevallig als Suarez naar binnen wandelt :p
Klein opstootje.

Helaas, geen camera's in de spelerstunnel.

mtm
11 februari 2012, 15:42
Stevig huis:unsure:

Het ging over de eerste helft. Weer zo'n typische reactie.

Evra alsof hij de titel gewonnen heeft. Hahahaha. En dan nog wat uitdagen. :cool:

|steven|
11 februari 2012, 15:42
Matige match, United wel een verdiende winnaar. Liverpool was nergens, niks dreiging, matige balcirculatie.

Evra én Suarez, 2 ergerlijke figuren...

mtm
11 februari 2012, 15:49
http://www.balls.ie/wp-content/uploads/2012/02/ihQW3lvkIebDk.gif

Liverpool moet eens nadenken wat ze met Suarez gaan doen in deze wedstrijden tegen United. Met die hand weigeren heb ik helemaal geen probleem, dat vond ik zelfs nog terecht. Maar gewoon zijn hele houding tijdens de match was niet in orde.

Maar als ge ziet wat Evra hem gelapt heeft en dan na de wedstrijd zo gaan doen, dat is vuiligheid van de grootste soort. Ach ja, een speler op zijn retour moet van die streken gaan uithalen.

|steven|
11 februari 2012, 15:52
Ach ja, een speler op zijn retour moet van die streken gaan uithalen.De vaste linksback van een ploeg die meedoet voor de titel in de Premier League, inderdaad, duidelijk een speler op zijn retour. :confused:

En Daglish had beter moeten weten, aan Suarez had Liverpool vandaag niets.
De kans dat Suarez vandaag een belabberde wedstrijd zou spelen was wel héél groot.

CuRv3
11 februari 2012, 15:53
hahaha ik zie nu pas dat Ferdinand ook hand weigert en hier wordt niets over gezegd dan? Vind dat zelfs nog erger, want dit is een discussie tussen Evra & Suarez en heeft niets met Ferdinand te maken.

waffel
11 februari 2012, 15:54
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/2555392_460s_v2.jpg

De nieuwste meme aanwinst blijkbaar :p

BeeLz
11 februari 2012, 15:54
hahaha ik zie nu pas dat Ferdinand ook hand weigert en hier wordt niets over gezegd dan? Vind dat zelfs nog erger, want dit is een discussie tussen Evra & Suarez en heeft niets met Ferdinand te maken.

Toch logisch als Suarez zijn hand weigert te geven aan Evra dat je die mens dan ook geen hand geeft?

Hekje#
11 februari 2012, 15:55
De vaste linksback van een ploeg die meedoet voor de titel in de Premier League, inderdaad, duidelijk een speler op zijn retour. :confused:

En Daglish had beter moeten weten, aan Suarez had Liverpool vandaag niets.

Haha, idd das net zoals Bale ne ongelofelijke zielige voetballer is voor een duik. :)

Nattefrost
11 februari 2012, 15:58
Evra mongool. Had de kans om dit incident volledig af te sluiten en dan zoiets... Pure provocatie, nergens voor nodig. En op het veld blijft het maar zo-zo. Blij met de overwinning (al vond ik het weer veel te nerveus, 2-1 was een te lichte score), maar zo'n valse noot op het einde.

Gavin
11 februari 2012, 15:58
Maar als ge ziet wat Evra hem gelapt heeft en dan na de wedstrijd zo gaan doen, dat is vuiligheid van de grootste soort. Ach ja, een speler op zijn retour moet van die streken gaan uithalen.
Maar is daar iemand verrast door? Dit kan zelfs geen Unitedfan steunen.

Precies hetzelfde als wat er gebeurde bij het originele "incident": Suarez wordt gestraft voor wat hij zegt maar Evra ging vrijuit terwijl ook die toegaf zever te hebben liggen spuien. Maar Evra was degene die lag te klagen, ah ja, 'alles mag behalve hetgene ik niet wil'.

Nu krijg Evra geen hand en reageert ie gelijk een baby ... om dan na de match zulke toeren te gaan uitsteken. Wat een domme gans, Suarez gaf hem een vrijgeleide om iedereen op zijn hand te krijgen door die hand te weigeren maar in plaats van de morele winnaar te worden en die nest eindelijk te begraven, gaat ie zo van het plein.

30 jaar, 400+ professionele matchen, kapitein op een WK, ... ongelooflijk.

Rubmifer
11 februari 2012, 15:59
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/2555392_460s_v2.jpg

De nieuwste meme aanwinst blijkbaar :p

Zoek de definitie eens op van meme :p Dit is gewoon een grappige afbeelding. :p

waffel
11 februari 2012, 16:01
Zoek de definitie eens op van meme :p Dit is gewoon een grappige afbeelding. :p

Er zijn er al tientallen, dit was er maar een. De nieuwste memebase aanwinst dan maar, als ge wilt neuten over het woord meme.
Ze kunnen van Torres de, ik-scoor-nooit-meme maken :p

http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/2555143_700b_v1.jpg

Rubmifer
11 februari 2012, 16:06
1-0 everton!

Romelus
11 februari 2012, 16:06
Zucht Bosingwa...

Thorazer
11 februari 2012, 16:07
Chelsea al meteen achtervolgen :/

Runkle
11 februari 2012, 16:07
:rofl: Bosingwa

Nattefrost
11 februari 2012, 16:08
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/2555143_700b_v1.jpg

Ik heb ermee te doen, maar toch.

Radbraker
11 februari 2012, 16:08
Lol, 't is hier weer plezant.

Wilcao
11 februari 2012, 16:10
Ik wist niet dat Pienaar terug bij Everton was :)

Rubmifer
11 februari 2012, 16:15
Klopt dat dat Torres zijn laatste goal voor chelsea in oktober was? Zou echt erg zijn. Hoe staat zo iemand dan eigenlijk nog week na week in de basis? :lol:

Runkle
11 februari 2012, 16:18
Klopt dat dat Torres zijn laatste goal voor chelsea in oktober was? Zou echt erg zijn. Hoe staat zo iemand dan eigenlijk nog week na week in de basis? :lol:

Tja, hij scoort niet maar hij geeft wel nog redelijk veel assists.

Wilcao
11 februari 2012, 16:25
Wat heeft Suarez gedaan?

BeeLz
11 februari 2012, 16:26

Omdat Drogba op Africa Cup zit en ze voor derest niks deftig vooraan hebben. En Torres speelt op zich niet zo slecht op het moment, alleen zijn afwerking is ondermaats.

Radbraker
11 februari 2012, 16:28
Wat heeft Suarez gedaan?

Zie .gif op de vorige pagina.

St0wned
11 februari 2012, 16:29

iemand die 50 mil kost moet spelen

Nattefrost
11 februari 2012, 16:29
Wat heeft Suarez gedaan?

Evra's handdruk geweigerd, aan het einde van de 1e helft de bal wat gefrustreerd weggetrapt (richting United bank geloof ik), gescoord, rondgesloft, uitgejouwd, verloren. Dat is het zowat. Hij deed eigenlijk niet echt iets mis.

Niet mijn favoriete speler maar van mij mag het gerust terug over voetbal gaan, ook bij Suarez.

Dr. Sheldon Cooper
11 februari 2012, 16:32
Evra's handdruk geweigerd, aan het einde van de 1e helft de bal wat gefrustreerd weggetrapt (richting United bank geloof ik), gescoord, rondgesloft, uitgejouwd, verloren. Dat is het zowat. Hij deed eigenlijk niet echt iets mis.

Niet mijn favoriete speler maar van mij mag het gerust terug over voetbal gaan, ook bij Suarez.

St0wned
11 februari 2012, 16:33
mis lezen bitchez :D
nu die trap richting bank vond ik ook niet kunnen

Nattefrost
11 februari 2012, 16:36
Ik snap de 2e laatste posts echt niet. :( Heb ik iets gemist?

Dr. Sheldon Cooper
11 februari 2012, 16:37
Ik snap de 2e laatste posts echt niet. :( Heb ik iets gemist?

Hij had gezegd, 'je hebt gescoord vergeten'
maar dan like a little bitch zijn post gedelete :angry:

dacuba
11 februari 2012, 16:37
Fellaini toch weer sterk bezig.. is ook nog maar 24j eigenlijk, zit toch nog heel wat potentieel in..

St0wned
11 februari 2012, 16:39
Hij had gezegd, 'je hebt gescoord vergeten'
maar dan like a little bitch zijn post gedelete :angry:

why always me :(

chomo
11 februari 2012, 16:41
Weeral achtervolgen :unsure: Schitterend ook weer dat Bosingwa meedoet, heb de goal gemist maar aan de reacties hier te lezen heeft hij weer een goal op zijn kap? Is AVB dan echt de enige die niet ziet dat die kerel niet kan verdedigen?

Runkle
11 februari 2012, 16:43
Weeral achtervolgen :unsure: Schitterend ook weer dat Bosingwa meedoet, heb de goal gemist maar aan de reacties hier te lezen heeft hij weer een goal op zijn kap? Is AVB dan echt de enige die niet ziet dat die kerel niet kan verdedigen?

Prachtig positiespel zoals gewoonlijk.

CuRv3
11 februari 2012, 16:45
Everton lekker bezig. Pienaar speelt toch 10x fijner bij Everton als bij Spurs.

mtm
11 februari 2012, 16:50

Dat is eigenlijk het jammere. Want al die focus op Suarez-Evra leidt de aandacht weg van de sterke prestatie van United vandaag. Ze speelden echt heel goed, vooral in die 2de helft met vlotte passing en lang balbezit. Welbeck was super en Scholes is de drijvende kracht. Ik was onder de indruk van United, dus zeker en vast een verdiende overwinning.

Liverpool moet ook een keuze gaan maken. Suarez wordt misschien best verpatst in de zomer, hoe spijtig dat ook zou zijn. Ik ben er echt fan van, maar zijn situatie in Engeland lijkt me niet echt meer houdbaar. Nog een probleem is dat er niemand op de club hem terechtwijst. Kenny verdedigt Suarez altijd, ook als hij verkeerd zit. Suarez zou eens goed op zijn plaats moeten gezet worden, maar dat gebeurt niet. Ge zit hier dus met 2 problemen: wat met Kenny? wat met Suarez? Want als Liverpool in de komende jaren nog eens voor de titel wil meedoen, is dit gedoe onmogelijk.

Wilcao
11 februari 2012, 16:51
^ mss terug naar Ajax sturen :love:

St0wned
11 februari 2012, 16:58
wat een lol zou dat niet zijn als we hem voor 30 mil verkopen aan united :D

Romelus
11 februari 2012, 16:59

Niet enkel zijn positie bij deze goal hoor. Hij werpt de bal op een matige manier in, wat meteen tot balverlies leidt en tot een doelpunt.

exo
11 februari 2012, 16:59
Liverpool moet Suarez toch niet gaan terecht wijzen omwille van die geweigerde handdruk? Ik zou er ook geen willen geven aan de kerel die mij beticht van racisme. (al dan niet terecht laat ik even in het midden)
En als je dan ziet dat Evra op het einde als een idioot met een liter vloeibare xtc in zijn lijf staat rond te springen...

Moest hij zich misdragen hebben in de match hield ik daar geen rekening mee aangezien ik de match slechts de laatste 10 minuten heb gezien.

chomo
11 februari 2012, 17:00
Ik kan Suarez zijne kop ook niet zien ma wat is Ferguson toch een blaaskaak zeg. Die gaat de hele zaak nog is gaan opblazen ook. Als je het dan toch over schande hebt, waarom geeft Ferdinand dan geen hand aan Suarez? waarom mag hij dat dan wel doen? Zo ne zever allemaal, heeft niets meer met voetbal te maken. Bende triestigaards in beide kampen.

dacuba
11 februari 2012, 17:01
Voor 40m aan RM verkopen. :lol:

Nattefrost
11 februari 2012, 17:04
Dat is eigenlijk het jammere. Want al die focus op Suarez-Evra leidt de aandacht weg van de sterke prestatie van United vandaag. Ze speelden echt heel goed, vooral in die 2de helft met vlotte passing en lang balbezit. Welbeck was super en Scholes is de drijvende kracht. Ik was onder de indruk van United, dus zeker en vast een verdiende overwinning.

Liverpool moet ook een keuze gaan maken. Suarez wordt misschien best verpatst in de zomer, hoe spijtig dat ook zou zijn. Ik ben er echt fan van, maar zijn situatie in Engeland lijkt me niet echt meer houdbaar. Nog een probleem is dat er niemand op de club hem terechtwijst. Kenny verdedigt Suarez altijd, ook als hij verkeerd zit. Suarez zou eens goed op zijn plaats moeten gezet worden, maar dat gebeurt niet. Ge zit hier dus met 2 problemen: wat met Kenny? wat met Suarez? Want als Liverpool in de komende jaren nog eens voor de titel wil meedoen, is dit gedoe onmogelijk.

Dit seizoen komen er in elk geval geen confrontaties meer dus dat geeft iedereen de kans om de hele zaak toch een stille dood te laten sterven. Op het EK vindt Engeland toch waarschijnlijk een nieuwe staatsvijand dus tegen de volgende United - Liverpool is dat allemaal oud nieuws.

Maar je hebt gelijk over Dalglish. Ik weet echt niet of hij het in zich heeft om op zo'n speler in te praten en de boel op te klaren, zoals Ferguson bij Ronaldo na het WK 2006 of Rooney vorig jaar (dat moet je hem toch nageven). Moest hij Liverpool in een titelrace krijgen, geen idee of hij die druk zou aankunnen. Hij is tenslotte bijna 20 jaar uit dat wereldje weggeweest. Met de Engelse pers is dat allemaal niet evident.

St0wned
11 februari 2012, 17:04
kzou hem op men velo naar RM voeren

kakature
11 februari 2012, 17:05
Ik kan Suarez zijne kop ook niet zien ma wat is Ferguson toch een blaaskaak zeg. Die gaat de hele zaak nog is gaan opblazen ook. Als je het dan toch over schande hebt, waarom geeft Ferdinand dan geen hand aan Suarez? waarom mag hij dat dan wel doen? Zo ne zever allemaal, heeft niets meer met voetbal te maken. Bende triestigaards in beide kampen.
Dat vind ik toch vrij logisch eigenlijk. Als iemand ruzie heeft met een vriend en teammate, dan ga je toch die persoon toch de hand niet schudden :p

dacuba
11 februari 2012, 17:05
Fellaini trapt Lampard omver. :D

Gavin
11 februari 2012, 17:17
Evra is een speler op zijn retour. Hoeveel slechte matchen die al niet gespeeld heeft dit seizoen (en vorig ook geloof ik, hoewel het op het einde iets beter werd) ... zelfde voor Cole bij Chelsea, beide LB's duidelijk op hun retour.

Ze hebben gewoon geluk dat beide ploegen niets beters hebben. Bij Chelsea is dat duidelijk, bij United nog niet helemaal omdat die Da Silvaboys nog altijd keihard overrated worden. Goede spelerkes, maar niet consistent en dus niet klaar om elke week in de basis van een kampioenenploeg te staan.

Thorazer
Haal Torres er maar af en geef Lukaku maar een kans.

chomo
Dat vind ik toch vrij logisch eigenlijk. Als iemand ruzie heeft met een vriend en teammate, dan ga je toch die persoon toch de hand niet schudden :p

Suarez heeft ook ruzie met Evra... :unsure:

verliezen ze hier vanavond dan gaat het wel niet lang meer duren met AVB denkik persoonlijk.

Nattefrost
11 februari 2012, 17:20
Bij Chelsea is dat duidelijk, bij United nog niet helemaal omdat die Da Silvaboys nog altijd keihard overrated worden. Goede spelerkes, maar niet consistent en dus niet klaar om elke week in de basis van een kampioenenploeg te staan.

Beginnen met fit te blijven zou al een grote stap zijn, maar swat, kan geen kwaad om daar toch nog te investeren.

BeeLz
11 februari 2012, 17:22
Evra is een speler op zijn retour. Hoeveel slechte matchen die al niet gespeeld heeft dit seizoen (en vorig ook geloof ik, hoewel het op het einde iets beter werd) ... zelfde voor Cole bij Chelsea, beide LB's duidelijk op hun retour.

Ze hebben gewoon geluk dat beide ploegen niets beters hebben. Bij Chelsea is dat duidelijk, bij United nog niet helemaal omdat die Da Silvaboys nog altijd keihard overrated worden. Goede spelerkes, maar niet consistent en dus niet klaar om elke week in de basis van een kampioenenploeg te staan.

Mja, Cole vind ik dit seizoen nog wel ok, uitgezonderd een paar matchen maarja, als je Bosingwa aan de andere kant hebt lopen is het niet zo moeilijk om er beter uit te zien.

Ik hoop Baines op LB voor Engeland op het EK iig. Leuke speler.

En zonde dat Pienaar nooit op dit niveau kon spelen bij Tottenham, natuurlijk ook nooit veel vertrouwen gekregen en een andere speltype maar als je die bedrijvigheid nu ziet kon die zeker nuttig zijn voor Spurs.

Gavin
11 februari 2012, 17:27
Beginnen met fit te blijven zou al een grote stap zijn, maar swat, kan geen kwaad om daar toch nog te investeren.
Jazeker, binnen een paar jaar zijn die sterker en beter, zonder twijfel. Ze zijn ook nog maar 21 he, een ploeg zou zot zijn om daar niet in te investeren.

Maar dat wil niet zeggen dat die nu een vaste stek kunnen veroveren, ook al zouden die fit kunnen blijven. De ene keer spelen die super, de andere keer niet. Dat is niet wat Evra deed tot voor kort.

Mja, Cole vind ik dit seizoen nog wel ok, uitgezonderd een paar matchen maarja, als je Bosingwa aan de andere kant hebt lopen is het niet zo moeilijk om er beter uit te zien.
Tja, het is ook geen schande he. Beiden zijn 30+ ondertussen, en beiden rekenden toch ook hard op hun fysiek om zoveel en zo sterk te spelen. Lijkt me maar normaal dat ze langzaam aftakelen nu. Beiden zijn alleszins zeker niet meer de spelers die ze 2/3 jaar geleden waren.

Thorazer
11 februari 2012, 17:28
2-0 voor Everton.

chomo
11 februari 2012, 17:30
Man man man... hoe slecht zijn wij eigenlijk wel niet :rofl:

Radbraker
11 februari 2012, 17:30
Arsenal 1-0 achter.

Dr. Sheldon Cooper
11 februari 2012, 17:31
Van Persie will fix it :p

Jonas89
11 februari 2012, 17:32
Ik stel mij toch vragen bij AVB, zit voor de 2 de keer dit seizoen op de wip. Zelf Scolari deed beter....

Runkle
11 februari 2012, 17:34
Ik stel mij toch vragen bij AVB, zit voor de 2 de keer dit seizoen op de wip. Zelf Scolari deed beter....

Idd, ik snap gewoon niet hoe hij constant dezelfde tactische fouten blijft maken.

Thorazer
11 februari 2012, 17:34
En nu mag Lukaku de ondankbare taak op zich nemen...

Jonas89
11 februari 2012, 17:35
Idd, ik snap gewoon niet hoe hij constant dezelfde tactische fouten blijft maken.

Momenteel de slechste trainer in 10 jaar Chelsea...

dacuba
11 februari 2012, 17:35
Lukakuuuu

Lamsednav
11 februari 2012, 17:37
Iemand een filmpje van wat Evra deed op het einde?

Thorazer
11 februari 2012, 17:39
Bijna Lukaku :)

Jonas89
11 februari 2012, 17:39
Cech toch, wa steekte gij daar allemaal uit...

Jonas89
11 februari 2012, 17:43
Lampard wordt ne ouwe peet.... Traag traag traag....

kakature
11 februari 2012, 17:48
Jongens toch, wat een klasbak is Fellaini toch.

dacuba
11 februari 2012, 17:49

Echt he.. zalig om te zien hoeveel die werkt voor de ploeg..

Jonas89
11 februari 2012, 17:50
Volgende keer Lukaku laten starten, want slechter dan Torres kan niet...

Thorazer

Klopt hoop dat hij op het einde van dit seizoen vertrekt.

BeeLz

Mja meer dan de helft van de goals tegen zijn echt wel individuele fouten, ok dan is het aan AVB om die uit te ploeg te zetten maar als je geen opties hebt is dat nogal lastig.
Het enige wat ik niet snap is dat Meirelles blijft spelen, wat een nonchalante speler

Romelus
11 februari 2012, 17:51
Henry doet het in de laatste minuten :D

Arshavin kan toch nog iets.

travis.bickle
11 februari 2012, 17:51

Vandaag idd erg sterk, maar vergis je niet, heeft vandejaar al een pak zwakke matchen gespeeld.

Jonas89
11 februari 2012, 17:52
Mja meer dan de helft van de goals tegen zijn echt wel individuele fouten, ok dan is het aan AVB om die uit te ploeg te zetten maar als je geen opties hebt is dat nogal lastig.
Het enige wat ik niet snap is dat Meirelles blijft spelen, wat een nonchalante speler

Heeft in januari een transferperiode gehad, hij moest maar een paar verkopen en andere inkopen...

Thorazer
11 februari 2012, 17:52
Gedaan AVB buiten nu ?

Lamsednav
11 februari 2012, 17:54
Henry held!

kakature
11 februari 2012, 17:54
Klopt hoop dat hij op het einde van dit seizoen vertrekt.Heeft hij niet net een vijfjarig contract getekend? Denk niet dat hij snel zal vertrekken, tenzij voor zeer veel geld.

Vandaag idd erg sterk, maar vergis je niet, heeft vandejaar al een pak zwakke matchen gespeeld.
Ah, ik volg Everton niet zo eigenlijk. Zou het meer moeten doen :p

BeeLz
11 februari 2012, 17:58
Heeft in januari een transferperiode gehad, hij moest maar een paar verkopen en andere inkopen...

Ik weet dat ge dat als Chelsea fan gewoon bent, maar ge kunt niet blijven kopen eh. Kan evengoed zijn dat Abramovitch geen toelating heeft gegeven etc.

De manager is altijd de kop van jut, en die verantwoordelijkheid hoort natuurlijk bij zo een loon en status. Maar op dit moment lijkt het probleem zich vooral bij de spelers te liggen. Bosingwa, Malouda, Torres, Meirelles, Lampard, Luiz spelen allemaal echt slecht. Enige lichtpunten dit seizoen bij Chelsea zijn Mata, Sturridge en Romeu. Maar Mata en Sturridge waren vandaag ook nergens. Enige die ik ietwat degelijk vond bij Chelsea vandaag was Ivanovic. Essien die redelijk zwak speelde was nog te begrijpen aangezien die matchritme mist en zelfs dan viel die nog niet door de mand ivm anderen.

Rubmifer
Toch jammer dat Lukaku in dit ziek elftal telkens moet invallen in een situatie waar hij nauwelijks iets van betekenis kan spelen. Ik denk dat hij stiekem toch weet dat hij beter een uitleenbeurt had moeten overwegen als je ziet hoe Courtois daarin Madrid staat te heersen.

Bubba
Wat een zwak Chelsea, jongens toch... Een pas geven die ook maar enigszins op de juiste plaats terecht kwam was blijkbaar al een onhaalbare taak. Hetzelfde voor de voorzetten. Wat een flop.

TheRedDevils
11 februari 2012, 18:40
2-0 spurs al, knap afgewerkt van Saha!

Hekje#
11 februari 2012, 18:50
Lijkt voorlopig simpel te gaan. 2x mooi vn adebayor en goed afgewerkt van saha

En nu weer saha 3 0 :d
Adebayor 3 assists :)

Sent from my BlackBerry 9360 using Tapatalk

Didierke10
11 februari 2012, 18:51
Ik weet dat ge dat als Chelsea fan gewoon bent, maar ge kunt niet blijven kopen eh. Kan evengoed zijn dat Abramovitch geen toelating heeft gegeven etc.

De manager is altijd de kop van jut, en die verantwoordelijkheid hoort natuurlijk bij zo een loon en status. Maar op dit moment lijkt het probleem zich vooral bij de spelers te liggen. Bosingwa, Malouda, Torres, Meirelles, Lampard, Luiz spelen allemaal echt slecht. Enige lichtpunten dit seizoen bij Chelsea zijn Mata, Sturridge en Romeu. Maar Mata en Sturridge waren vandaag ook nergens. Enige die ik ietwat degelijk vond bij Chelsea vandaag was Ivanovic. Essien die redelijk zwak speelde was nog te begrijpen aangezien die matchritme mist en zelfs dan viel die nog niet door de mand ivm anderen.

Ik vond Ivanovic daarentegen zwak spelen vandaag. Luiz vond ik vandaag ook beter. Het probleem bij Chelsea vandaag was dat ze uitgespeelde kansen hebben gehad en als Lampard als enige aanvallende middenvelder het dan ook nog eens helemaal laat afweten dan heeft Chelsea een probleem. Hoop ook dat de blessure van Cole niet te erg is.

Rivfader
11 februari 2012, 18:51
Grof van Evra om Suarez geen hand te geven.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s320x320/418619_326230597413457_258496674186850_827962_7622 05474_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/409049_252541381490773_236112526466992_560103_8708 7620_n.jpg

Duidelijk dat Evra zijn hand te laat omhoog steekt en dan snel doet alsof Suarez hem geen hand wilt geven. :lol:

Didierke10
11 februari 2012, 18:54
Grof van Evra om Suarez geen hand te geven.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s320x320/418619_326230597413457_258496674186850_827962_7622 05474_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/409049_252541381490773_236112526466992_560103_8708 7620_n.jpg

Duidelijk dat Evra zijn hand te laat omhoog steekt en dan snel doet alsof Suarez hem geen hand wilt geven. :lol:

Evra komt daar ook weer efkes den interessante uithangen, wat nen jan mijn kloten zoals wij zouden zeggen.

kakature
11 februari 2012, 18:57
Oh komaan zeg, zitten ze dat nu ook al te over-analyseren. :p

http://images.sodahead.com/polls/001440057/tin_foil_hat_answer_2_xlarge.jpeg

Jepjep
11 februari 2012, 19:04

Valt op dat hij er tegen toppers altijd staat. Vorige match tegen man city ook ijzersterk.

Hekje#
11 februari 2012, 19:04
Wtf assist nr 4 vn adebayor :d

Sent from my BlackBerry 9360 using Tapatalk

Mudi
11 februari 2012, 19:07
WTF Spurs 4-0 up?

Die moeten ook punten laten liggen, maar soit we hebben vandaag op een geweldige manier gewonnen. The king for the rescue. Volgende competitie wedstrijd is tegen Spurs en die moet zeker gewonnen worden!!!

Radbraker
11 februari 2012, 19:13
Henry's laatste match voor hij weer naar America moet ?

Mudi: was jij nogal anti-Arshavin de laatste tijd ? Hij heeft het nu wél goed gedaan he ?
Wengers tactiek werkte !

Radbraker
11 februari 2012, 19:15
Oh komaan zeg, zitten ze dat nu ook al te over-analyseren. :p

http://images.sodahead.com/polls/001440057/tin_foil_hat_answer_2_xlarge.jpeg

Echt he. :rofl:

Nattefrost
11 februari 2012, 19:18
Henry's laatste match voor hij weer naar America moet ?

Mudi: was jij nogal anti-Arshavin de laatste tijd ? Hij heeft het nu wél goed gedaan he ?
Wengers tactiek werkte !

Eén zwaluw maakt de lente niet. Arshavin loopt er al heel het seizoen apathisch bij.

Radbraker
11 februari 2012, 19:23
Neen, maar als het goed is, dan moet het ook gezegd worden.

Rivfader
11 februari 2012, 19:24
Die zal tijdens de zomer wel vertrekken.

Mario Balotelli.
If I was in Suarez boots and got banned for 8 games for something I didn't do, I wouldn't shake Evra's hand either.

Hij is en blijft een held (mocht het inderdaad Suarez zijn die geen hand gaf).

Mudi
11 februari 2012, 19:31
Niet alleen anti-Arshavin, ik erger me nog meer aan andere spelers zoals Walcott, Chamakh, Djourou, ...

Arshavin is een goede voetballer, maar een luie zak. Hij heeft genoeg talent om bij Arsenal in de basis te spelen maar hij wilt er niet voor werken. Vandaag is hij goed ingevallen, een van de weinige keren dit jaar.

Hekje#
11 februari 2012, 19:33
Als iemand mij zo kloot zoals Evra deed bij Suarez zou ik hem ook geen hand geven..

Radbraker
11 februari 2012, 19:39
Als als als als ...

Als Suarez racistische praat op mijn kap smeet dan zou ik hem ook geen hand geven. Same story.

Wilcao
11 februari 2012, 19:43
Als als als als ...

Als Suarez racistische praat op mijn kap smeet dan zou ik hem ook geen hand geven. Same story.

Moest daar ook enig deftig bewijs van zijn

Radbraker
11 februari 2012, 19:44
Moest daar ook enig deftig bewijs van zijnInderdaad, waar zitten die professionele lippenlezers van Liverpool hier ?

Rivfader
11 februari 2012, 19:47

² :lol:

Wilcao
11 februari 2012, 19:48
Ochja Suarez blijft een heerser, heerlijk om zo een speler in je ploeg te hebben. Een topspits en alleen al dat hij zo irritant is maakt het zo geweldig. Geen enkele tegenstander moet hem en toch blijft hij belangrijk. Wat zou ik hem graag ooit terug in een Ajax shirt zien.

Nattefrost
11 februari 2012, 19:49

Ik blijf dit bizar vinden. Hij heeft het toch gewoon toegegeven. Waarom blijven zovelen dit negeren? Iedereen mag over Evra denken wat hij of zij wilt, maar Suarez heeft nu eenmaal racistische termen gebruikt en is daarvoor gestraft. Dat zijn de feiten. Over al de rest spreek ik mij niet uit.

mtm
11 februari 2012, 20:11
Ochja Suarez blijft een heerser, heerlijk om zo een speler in je ploeg te hebben. Een topspits en alleen al dat hij zo irritant is maakt het zo geweldig. Geen enkele tegenstander moet hem en toch blijft hij belangrijk. Wat zou ik hem graag ooit terug in een Ajax shirt zien.

Tja, datzelfde gevoel heb ik ook. Maar het is zo dat niemand, die niet voor een ploeg supportert waarbij hij heeft gespeeld, dat begrijpt. Ik moest van Suarez ook niets weten voordat hij bij Liverpool kwam. En ik vind dat irritant gedrag bij momenten ook geweldig, terwijl ik het absoluut niet voor zulke spelers hebben eigenlijk. Hij heeft echt iets wat hem superspeciaal maakt.

Wilcao
11 februari 2012, 20:16
Tja, datzelfde gevoel heb ik ook. Maar het is zo dat niemand, die niet voor een ploeg supportert waarbij hij heeft gespeeld, dat begrijpt. Ik moest van Suarez ook niets weten voordat hij bij Liverpool kwam. En ik vind dat irritant gedrag bij momenten ook geweldig, terwijl ik het absoluut niet voor zulke spelers hebben eigenlijk. Hij heeft echt iets wat hem superspeciaal maakt.

Helemaal mee eens :)!

stormtrooper
11 februari 2012, 22:16
Saha die er 2 scoort :lol:

Typisch dat zoiets gebeurt.

fiqm
11 februari 2012, 22:16
Ben ik nu de enige die vindt dat het eigenlijk Evra was die de handdruk van Suarez weigert? Als je nu echt de beelden goed bekijkt, zie je dat Evra zijn hand op een bepaalde hoogte houdt, om een handdruk te geven.
http://www.thisisanfield.com/wp-content/uploads/evra_1.jpg

Wanneer Suarez eraan komt, gaat zijn hand echter opeens naar beneden, terwijl Suarez wel degelijk zijn hand uitsteekt.
http://www.thisisanfield.com/wp-content/uploads/evra_2.jpg

Wanneer Suarez de hand van Evra naar beneden ziet gaan, beslist hij om dan gewoon maar door te gaan richting De Gea. En dan gaat Evra als een klein kind het slachtoffer uithangen. Als je het mij vraagt, heeft Evra hier zeer professioneel de media gemanipuleerd, en is hij de enige schuldige.

Mijn excuses als iemand dit hier al opgemerkt heeft, heb de discussie niet echt helemaal kunnen volgen.

Wilcao
11 februari 2012, 22:20
Ik vind Evra maar een zielig figuur. Voor zijn leeftijd mag hij wel wat verstandiger zijn.

mtm
11 februari 2012, 23:00
Mijn excuses als iemand dit hier al opgemerkt heeft, heb de discussie niet echt helemaal kunnen volgen.

Tja, ik weet eigenlijk niet meer wat ik ervan moet denken. Dit filmpje sluit niets uit:

80Oed8OT4vw

Wat wel duidelijk is: Evra wist waar de camera stond, getuige zijn reactie nadat Suarez zijn arm lostrekt.

Ook nog merkwaardig, deze tweet van Suarez na de wedstrijd:

We lost and we are sad because we have made a big effort... Disappointed because everything is not that it seems...

Kiiilerke
11 februari 2012, 23:18
Evra is een goede acteur ! of juist een slechte:unsure:

Mudi
11 februari 2012, 23:20
Tjezus man, is men nog steeds het geval Evra-Suarez aan het praten in plaats van hoe Henry in de 90ste minuut in zijn allerlaatste EPL wedstrijd de overwinning voor Arsenal heeft bezorgd!!!!

Ik heb het gedrag van Suarez op het veld niet graag, maar dit hele gedoe Evra-Suarez gaat er ver over en Suarez is misschien wel diegene met de minste schuld. Evra speelt al enkele jaren in Engeland en weet hoe de media in elkaar zit en probeert duidelijk de media te manipuleren. En niet alleen Evra, maar Ferguson en Ferdinand doen fijn mee.

Op het filmpje kan ik 1 ding concluderen: Suarez steekt zijn hand uit om iedereen een hand te geven. Ik zie hem zijn hand niet wegtrekken of een hand weigeren. Evra die zijn hand verstopt (het is dat Suarez zijn hand moet zoeken en dit gewoon niet doet (terecht ook)) en daarop reageert Evra zeer fel waardoor het lijkt dat Suarez iets verkeerd heeft gedaan, terwijl het andersom is. Daarbovenop reageert Ferdinand zeer kinderlijk door zelf een uitgestoken hand te weigeren (verschil met Suarez is dat Evra zijn hand niet uitsteekt terwijl Suarez duidelijk de hand van Ferdinand zoekt). En op het einde zie je nog Evra lachen na zijn gesprek met Dowd.

mtm
11 februari 2012, 23:21
Respect trouwens dat Suarez Evra hier niet op zijn gezicht geveegd heeft, maar gewoon zonder opkijken is verder gelopen.

http://i.minus.com/iCn6MOjdeRcSr.gif

Goddamn, ik had die clown een trek op zijn neus verkocht.

Romelus
11 februari 2012, 23:33
Fuck zeg, wat een belachelijk ventje. Nu MOTD, hopelijk gaat het niet enkel daarover.

Kiiilerke
11 februari 2012, 23:38
hoop zo hard dat city kampioen gaat worden ipv united

Exorikos
11 februari 2012, 23:42
Respect trouwens dat Suarez Evra hier niet op zijn gezicht geveegd heeft, maar gewoon zonder opkijken is verder gelopen.

Kunnen schorsingen op basis van onsportief bedrag? Dit is echt te belachelijk voor woorden. :s

Drew
12 februari 2012, 00:06
Zelfs bij MOTD zijn ze pokkeblind..

St0wned
12 februari 2012, 00:40

Ik wacht op een schorsing voor Suarez omdat hij uiteindelijk nog kijkt richting Evra. Duidelijk een racistische blik :unsure:

waffel
12 februari 2012, 00:49
Ik wacht op een schorsing voor Suarez omdat hij uiteindelijk nog kijkt richting Evra. Duidelijk een racistische blik :unsure:

Niet te vergeten dat hij in het begin letterlijk neerkijkt op Evra. Man man man die voetballers van tegenwoordig!

Vedeco
12 februari 2012, 10:35
Ik vind het als buitenstaander eigenlijk best wel grappig. Nu zou elke ploeg die op voorsprong komt tegen United ook zo voor Evra moeten gaan springen en roepen. :p

mp4me
12 februari 2012, 10:44
Henry :love:

Jammer dat hij weer weg is, wat een heerser :bow:

Silence
12 februari 2012, 11:35
Die rasistische uitspraak van Suarez, iemand die eigenlijk weet wat er gezegd is ?

Ik had gelezen dat hij 'Negro' had gezegd tegen Evra

Suarez = Uruguayaans en die spreken Spaans & Negro is in het Spaans volgens mij gewoon zwarte..
en niet neger of nigger dus kan je dat dan nog bestempelen als racisme ?
Je kan Evra moeilijk aanspreken met 'Ey witte'

St0wned
12 februari 2012, 12:18
Die rasistische uitspraak van Suarez, iemand die eigenlijk weet wat er gezegd is ?

Ik had gelezen dat hij 'Negro' had gezegd tegen Evra

Suarez = Uruguayaans en die spreken Spaans & Negro is in het Spaans volgens mij gewoon zwarte..
en niet neger of nigger dus kan je dat dan nog bestempelen als racisme ?
Je kan Evra moeilijk aanspreken met 'Ey witte'

De verklaringen van beide spelers waren nogal verschillend
Suarez zei dat hij Evra 1 maal "Negrito" had genoemd. In Uruguay een term zonder negatieve bijklank. Evra zei dat Suarez een stuk of 5 keer "Nigger" had geroepen. Suarez werd veroordeeld op basis van het vermoeden dat de getuigenis van Evra correct was.

In ander nieuws:
Aaron Ramsey scores V Man Utd (01/05/11) - Bin Laden dies (02/05/11)

Aaron Ramsey scores V Tottenham (02/10/11) - Steve Jobs dies(05/10/11)

Aaron Ramsey scores V Marseille (19/10/11) - Col. Gadaffi dies(20/10/11)

Aaron Ramsey scores V Sunderland (11/2/12)- Whitney Houston dies(11/2/12)

Alcoholic Punk
12 februari 2012, 12:18
Ik kan er niet aan doen maar ondanks dat Evra niet mijn favoriete speler is vind ik zijn "viering" wel super in zekere zin.
Maar met de commotie is het anderzijds dan ook weer niet echt het moment om dit te doen.

Wilcao
12 februari 2012, 12:27
De verklaringen van beide spelers waren nogal verschillend
Suarez zei dat hij Evra 1 maal "Negrito" had genoemd. In Uruguay een term zonder negatieve bijklank. Evra zei dat Suarez een stuk of 5 keer "Nigger" had geroepen. Suarez werd veroordeeld op basis van het vermoeden dat de getuigenis van Evra correct was.

In ander nieuws:
Aaron Ramsey scores V Man Utd (01/05/11) - Bin Laden dies (02/05/11)

Aaron Ramsey scores V Tottenham (02/10/11) - Steve Jobs dies(05/10/11)

Aaron Ramsey scores V Marseille (19/10/11) - Col. Gadaffi dies(20/10/11)

Aaron Ramsey scores V Sunderland (11/2/12)- Whitney Houston dies(11/2/12)

Who's next :unsure:

jackie
12 februari 2012, 12:30
Wat zou er gebeuren als hij een owngoal maakt?

Kiiilerke
12 februari 2012, 12:32
justin bieber:unsure:

Alcoholic Punk
12 februari 2012, 12:39
justin bieber:unsure:

:rofl::niceone:

Jepjep
12 februari 2012, 12:40
Wat zou er gebeuren als hij een owngoal maakt?

Dan sterft hij zelf.

Rivfader
12 februari 2012, 13:12

Geweldig hoe Reina, Skrtel en Agger er direct op af lopen. :love:

Met Agger of Skrtel wil ik geen ruzie, die villen u levend. :p

St0wned
12 februari 2012, 13:12

Skinheads... :unsure:

Alcoholic Punk
12 februari 2012, 13:15

Ja en nee, volledig te begrijpen hun reactie maar gezien Suarez niks doet zou ik het gewoon laten.
Maar bon op zo'n moment nemen de emoties de bovenhand natuurlijk.

Ik hoop dat gans het gedoe rond de affaire nu zal stoppen.

BeeLz
12 februari 2012, 13:41
Wel grappig, Saha waardeloos bij Everton en scoort meteen 2 goals voor Spurs en bovendien echt goed gespeeld in combinatie met Adebayor.
En Pienaar doet het omgekeerde, wat een geweldige match speelde die tegen Chelsea :o

Had nooit gedacht dat Spurs zo makkelijk gingen winnen tegen Newcastle, en wat een prestatie van Adebayor, ik was schrik aan het krijgen dat Gavin nog gelijk zou krijgen met zijn uitspraken over Adebayor aangezien hij de laatste weken iets minder was maar 4 assists en een goal is echt wel sterk. Ondertussen 10 goals en 11 assists in 24 matchen, beter dan verwacht in ieder geval en is duidelijk een meerwaarde ivm Crouch vorig seizoen als dat al ooit ter discussie stond.

Energised
12 februari 2012, 14:22
lol evra, klein kind.. die mochten ze nu ook wel bestraffen..

Alcoholic Punk
12 februari 2012, 14:26
lol evra, klein kind.. die mochten ze nu ook wel bestraffen..

Beter van niet vind ik.
Al is er zeker wel reden toe om het te doen maar beste dat ze nu kunnen doen (en dan vooral de media ook) is de zaak doodzwijgen zodat het terug over het voetbal kan gaan.

Romelus
12 februari 2012, 15:16
Suarez verontschuldigt zich:

Suarez: "I should have shaken Patrice Evra's hand before the game and I want to apologise for my actions."

Rivfader
12 februari 2012, 15:33
Liverpool striker Luis Suarez has today issued the following apology:

"I have spoken with the Manager since the game at Old Trafford and I realise I got things wrong.

"I've not only let him down, but also the Club and what it stands for and I'm sorry. I made a mistake and I regret what happened.

"I should have shaken Patrice Evra's hand before the game and I want to apologise for my actions.

"I would like to put this whole issue behind me and concentrate on playing football."

Author: Liverpool FC

Kan evengoed zijn om de gemoederen te bedaren wat echt wel nodig is. Ik blijf erbij dat het Evra was die geen hand eerst wou geven.

Het is beter dat dit zo snel mogelijk afgehandeld wordt.

Nattefrost
12 februari 2012, 15:36
Beter van Liverpool en Suarez. Dat zou toch het einde van heel die zever moeten zijn.

Radbraker
12 februari 2012, 15:39
ja hopelijk, het enige wat eigenlijk telt is dat Man U gewonnen heeft.

Rivfader
12 februari 2012, 15:42
Beter van Liverpool en Suarez. Dat zou toch het einde van heel die zever moeten zijn.

Hopelijk is het nu ook gedaan van de Man U kant.

Vier punten tot de vierde plaats en nog 13 matchen te gaan. Het is nog mogelijk denk ik als we op het niveau van de voorbije speeldagen blijven spelen.

Liefst zie ik toch Carroll en Suarez samen op het veld.

Radbraker
12 februari 2012, 16:19
Hattrick Odemwingie

rafiki
12 februari 2012, 16:58
Zetel: Check
HD stream Villa - Manchester City: Check
Game on!

Rivfader
12 februari 2012, 17:29
City zet er vaart achter.

Gavin
12 februari 2012, 18:35
ik was schrik aan het krijgen dat Gavin nog gelijk zou krijgen met zijn uitspraken over Adebayor aangezien hij de laatste weken iets minder was maar 4 assists en een goal is echt wel sterk.
How how, het is maar Newcastle he. Die mannen speelden boven hun stand in de heenronde dus daar moet niets aan verbonden worden.

Laat die match tegen Newcastle weg en het zijn twee goaltjes (waarvan een penalty) en één assist in de laatste tien matchen. Exact wat ge daar qua statistieken van moet verwachten in het tweede deel van het jaar.

Disclaimerke: geen idee hoe hij speelt dus enkel op goals en assist afgaand.

NemesisBE
12 februari 2012, 18:49
scorebordjournalistje :unsure:

BeeLz
13 februari 2012, 08:26
How how, het is maar Newcastle he. Die mannen speelden boven hun stand in de heenronde dus daar moet niets aan verbonden worden.

Laat die match tegen Newcastle weg en het zijn twee goaltjes (waarvan een penalty) en één assist in de laatste tien matchen. Exact wat ge daar qua statistieken van moet verwachten in het tweede deel van het jaar.

Disclaimerke: geen idee hoe hij speelt dus enkel op goals en assist afgaand.

Absoluut geen kritiek op u hoor, want ge had gelijk dat Adebayor aan het wegzakken was maar ondanks het "maar" tegen Newcastle was speelde Adebayor gewoon heel sterk.

caoimhin
13 februari 2012, 09:58
Ik kan er niet aan doen maar ondanks dat Evra niet mijn favoriete speler is vind ik zijn "viering" wel super in zekere zin.
Maar met de commotie is het anderzijds dan ook weer niet echt het moment om dit te doen.

Ik vind zijn viering best zielig eigenlijk, toont aan dat ie maar een klein ventje is en zeker geen grote meneer.

Romelus
13 februari 2012, 13:21
Mc Carthy ontslagen bij de Wolves, was natuurlijk te verwachten.:p

Alcoholic Punk
13 februari 2012, 13:56
Mc Carthy ontslagen bij de Wolves, was natuurlijk te verwachten.:p

Slechte timing wel, ze hadden dit beter gedaan toen bv O'Neill nog vrij was en er nog transfers konden plaatsvinden.
Denk niet dat wat er nu vrij is beter zal doen dan McCarthy met deze ploeg.

Romelus
13 februari 2012, 13:57
Steve Bruce misschien? :p

Alcoholic Punk
13 februari 2012, 14:46
Steve Bruce misschien? :p

Net daarom. Dan ben je toch beter af met McCarthy in mijn ogen.

Pseudo
13 februari 2012, 15:16
Wolves is een hopeloze zaak, heb gisteren zelden een profploeg zo slecht zien verdedigen en zoiets kan niet alleen aan de coach liggen.

Gavin
13 februari 2012, 15:39
scorebordjournalistje :unsure:
Wel ja, rond dat ander scorebord- en balbezitjournalistje is het de laatste tijd toch wel stil nu dat Barcelona wat minder presteert. Dus iemand moet die taak overnemen. Kost absoluut geen moeite of inzicht hoor. :)

Absoluut geen kritiek op u hoor, want ge had gelijk dat Adebayor aan het wegzakken was maar ondanks het "maar" tegen Newcastle was speelde Adebayor gewoon heel sterk.Het was maar om iets te antwoorden hoor! Tgeen vier assist en een goal kan niets op. Dus complimentjes aan Adebayor.

Nu we toch bezig zijn met complimenten: mudi zijn posts worden wel beter precies! :niceone:

travis.bickle
13 februari 2012, 16:54
Jammer van McCarthy, is een zeer aimabel man :(

Nattefrost
13 februari 2012, 17:32
Wolves is niet totaal hopeloos. Er zitten nog een aantal fameuze krabbers tussen de degradatiekandidaten. Oké het ging nu een tijdje heel slecht, maar Blackburn, Wigan en Bolton lijken mij nog een stuk zwakker. Al mag Wigan van mij gerust blijven, sympathiek ploegje en Martinez is een tofke. Waardeloze verdediging helaas.

Rivfader
13 februari 2012, 17:50
Hopelijk blijven de Wolves in eerste. Heb ik altijd een leuke, sympathieke ploeg gevonden.

Romelus
13 februari 2012, 19:12
Mario Balotelli news: Man City striker larks about in The Playground | The Sun |Showbiz|Bizarre (http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/bizarre/4112727/Mario-Balotelli-news-Man-City-striker-larks-about-in-The-Playground.html)

Alcoholic Punk
13 februari 2012, 19:23
Wolves is niet totaal hopeloos. Er zitten nog een aantal fameuze krabbers tussen de degradatiekandidaten. Oké het ging nu een tijdje heel slecht, maar Blackburn, Wigan en Bolton lijken mij nog een stuk zwakker. Al mag Wigan van mij gerust blijven, sympathiek ploegje en Martinez is een tofke. Waardeloze verdediging helaas.

Martinez vind ik samen met enkele spelers het enige goeie aan Wigan.

|steven|
13 februari 2012, 20:05
Ergens heb ik wel sympathie voor Wigan. Een ploeg met weinig middelen, die er toch (voorlopig) altijd is blijven in geloven en steeds het behoud daardoor kon afdwingen.
Ergens wel jammer dat hun stadion amper vol zit, zelfs bij topmatchen kunnen ze het station niet altijd uitverkopen.

Alcoholic Punk
13 februari 2012, 20:46
Ergens heb ik wel sympathie voor Wigan. Een ploeg met weinig middelen, die er toch (voorlopig) altijd is blijven in geloven en steeds het behoud daardoor kon afdwingen.
Ergens wel jammer dat hun stadion amper vol zit, zelfs bij topmatchen kunnen ze het station niet altijd uitverkopen.

Sportief verdienen ze de pl maar voor de rest totaal niet. Artificiële ploeg, shit support, compleet shithole om naar toe te gaan ook.
Dat was 1x maar nooit meer.

Radbraker
13 februari 2012, 23:53
Wolves en Wanderers in voor mijn part. Rovers, QPR en Wigan uit.

boozeke
14 februari 2012, 00:16
Wolves en Wanderers in voor mijn part. Rovers, QPR en Wigan uit.
boh, QPR mag van mij nog blijven ze...wolves down

Alcoholic Punk
14 februari 2012, 08:17
Voor mij: Wigan, Bolton zeker.
Van de andere kanshebbers heb ik opzich het minste sympathie voor Rovers maar echt weg moeten ze niet van mij.

exCite
14 februari 2012, 11:42
Voor mij: Wigan, Bolton zeker.
Van de andere kanshebbers heb ik opzich het minste sympathie voor Rovers maar echt weg moeten ze niet van mij.

Jullie spelen de topper vandaag zeker?
Good luck in ieder geval^^

Alcoholic Punk
14 februari 2012, 13:05
Jullie spelen de topper vandaag zeker?
Good luck in ieder geval^^

Jup, vanavond tegen Southampton.
Helaas door die "kut" Champions League is er nergens een stream beschikbaar :(

Hopelijk is het niet zoals onze laatste midweek match waar we 5-1 op ons bakkes kregen.

Maynard mag mogelijk zijn debuut maken.

|steven|
14 februari 2012, 18:51
boh, QPR mag van mij nog blijven ze...wolves down
Wolves valt dit seizoen tegen, en ook vorig jaar konden zij mijns inziens hoger geëindigd zijn. Vooral verdedigend zijn ze kwetsbaar, een Doyle en Fletcher bv vind ik aardige aanvallende spelers.

Van QPR heb ik nog niet ontzettend veel matchen gezien, maar die ploeg is zo verschillend met de ploeg uit hun kampioenenjaar zodat ik die direct al een pak minder sympathiek vind. Ik heb het niet zo voor teams waarbij de spelers op korte termijn worden bijeengekocht. Ik twijfel ook aan Hughes zijn capaciteiten.

Jup, vanavond tegen Southampton.
Helaas door die "kut" Champions League is er nergens een stream beschikbaar :(

Hopelijk is het niet zoals onze laatste midweek match waar we 5-1 op ons bakkes kregen.

Maynard mag mogelijk zijn debuut maken.
Als West Ham supporter heb jij wellicht wat meer zicht op de prestaties van een De Ridder van Southampton en Haroun van Middlesbrough. Hoe zien die mannen bezig?
Het is me al opgemerkt dat ze regelmatig mogen invallen...