PDA

Volledige versie bekijken : Software Reclame maken voor android app

jodeman
26 januari 2012, 14:00
Wij hebben een Belgische app gelanceerd, waarvan we denken dat het het leven van sommige mensen wel makkelijker kan maken.
Het volgende probleem dat we hebben is dat de mensen het bestaan van de app niet kennen. Dan is reclame maken de volgende stap, maar het is een beetje een hobbyproject, dus echt radioreclame of in de krant is wat te duur voor ons.
Zijn er manieren om toch reclame te maken voor de app die niet veel geld kosten of het toch wat bekender te kunnen maken? Of zijn er mensen die in dezelfde positie hebben gezeten als ons en ons kunnen vertellen hoe zij dat probleem hebben aangepakt.

Alvast bedankt voor de reacties!

(ik wist geen beter subforum, als het ergens anders beter past dan zal ik het verzetten)

maxdevis
26 januari 2012, 15:46
een gratis exemplaartje "opsturen" naar de gebruikelijke (android)-nieuwssite.
Twitter, facebook, de app in je sig op een forum zetten,...

Exit
26 januari 2012, 21:49
apple en/of gsm forum?

zal post eventueel verzetten

jodeman
26 januari 2012, 22:43
Op facebook had ik het al eens gepost, zonder succes.
We moeten inderdaad eens denken om een Twitter account op te zetten en actief te zijn binnen dezelfde categorie.
In de signature zal ik het ook eens bijvoegen, dat is ook wel een goed idee, bedankt daarvoor maxdevis. Kzal het ook in mijn email signature zetten.
Kheb al wat android nieuwssites aangesproken ondertussen, nu wachten op antwoord.

Exit: het is een android app dus ik weet niet of apple goed is en hier of GSM forum, je mag kiezen wat het beste past. Bedankt voor de moeite.