PDA

Volledige versie bekijken : Gouden Schoen 2011

Pagina's : [1] 2 3

pina
10 januari 2012, 23:23
Wie volgt Boussoufa op?

http://s2.hbvl.be/ahimgpath/assets_img_gvl/2011/01/19/1738815/mbark-boussoufa-wint-tweede-gouden-schoen-id1551192-460x0.jpg

Winnaar van de 1e stemronde is courtois, met alleen genkies in de top 3. Ben dus heel benieuwd naar de 2e stemronde :doc: Courtois zou nog een coole winnaar zijn, want voor mijn part mogen ze hem omwille van zijn prestaties in spanje ook punten geven :)

sharpshot
10 januari 2012, 23:24
Vadis!

Hekje#
10 januari 2012, 23:34
Suarez :)

Racing_Genk
10 januari 2012, 23:34
Courtois overduidelijk

Jecht
10 januari 2012, 23:36
Als ge kijkt naar de prestaties geleverd over het ganse jaar, en daar gaat het toch om uiteindelijk, dan is het voor mij duidelijk wie hem moet krijgen: Vossen.

Ik snap echt niet dat hij niet nadrukkelijker genoemd wordt. Spijtig genoeg zal de concurrentie binnen zijn eigen ploeg hem de das omdoen.

Courtois en Witsel kunnen veel punten halen in ronde 1, maar dat gaat toch niet volstaan denk ik.

In de polls zie ik dan Vadis en Suarez naar voor komen. Geef hem dan alstublieft toch maar aan Suarez ze.

Ben ook nog wel benieuwd naar de score van Gillet. :p

StickyPummel
10 januari 2012, 23:48
Iedereen zit te zeggen dat je op basis van 1 stemronde de GS niet kan winnen, ergo Courtois, Witsel en Perisic maken geen kans. Maar dan vraag ik mij af wat Suarez in de terugronde van vorig jaar heeft uitgestoken, behalve op de bank gezeten en geklaagd dat hij ongelukkig etc was.

Als Clubsupp vind ik het dan weer jammer dat spelers zoals Dirar nergens vernoemd worden, had zowel een sterke terugronde als een goede eerste seizoenshelft van 2011/2012. Zo vind je er in iedere ploeg natuurlijk wel, maar bon.. Hoe meer je opvalt (of hoe meer de media jou als favoriet naar voren schuift), hoe meer stemmen je haalt. Daarom zie ik hem ook, onverdiend, naar Suarez gaan in plaats van Courtois.

Jepjep
10 januari 2012, 23:52
Ik vind het ook bizar dat dirar niet of nauwelijks genoemd wordt.

Jecht
10 januari 2012, 23:56
Brugge is nu ook niet bepaald de ploeg geweest waar veel positiefs over te zeggen viel he. Speelt altijd mee.

Ok, Vadis ontsnapt daar dan wel compleet aan, maar dat is vooral ook omdat hij een jonge Belg is.

Nic!
10 januari 2012, 23:57
Suarez aangezien hij over het hele jaar 2011 het best heeft gepresteerd. Courtois heeft een half jaar 'niet gepresteerd' zogezegd en dan kan je hem niet kiezen vind ik.

Mocht Biglia niet geblesseerd zijn geraakt (twee keer), had ik waarschijnlijk voor hem gekozen. You snooze, you lose.

puni
11 januari 2012, 00:00
Iedereen zit te zeggen dat je op basis van 1 stemronde de GS niet kan winnen, ergo Courtois, Witsel en Perisic maken geen kans. Maar dan vraag ik mij af wat Suarez in de terugronde van vorig jaar heeft uitgestoken, behalve op de bank gezeten en geklaagd dat hij ongelukkig etc was.

Heeft pertang een groot deel gewoon in de basis gestaan. Vijf wedstrijden van de zestien op de bank begonnen (en ingevallen), elf keer in de basis waarvan negen keer negentig minuten.

pina
11 januari 2012, 00:00
ik vind ook vossen de meest regelmatige van heel die troep. Minder prominent als vorig seizoen maar pikt toch nog altijd regelmatig zijn goaltje mee

StickyPummel
11 januari 2012, 00:04
Heeft pertang een groot deel gewoon in de basis gestaan. Vijf wedstrijden van de zestien op de bank begonnen (en ingevallen), elf keer in de basis waarvan negen keer negentig minuten.
Ok, misschien verkeerd verwoord. Ik doelde op het feit dat het praktisch onmogelijk is dat hij punten gesprokkeld heeft in de terugronde.

puni
11 januari 2012, 00:06
Daar ga ik wel mee akkoord. :p

sharpshot
11 januari 2012, 00:13
Dirar zal hem nooit winnen, ligt daarvoor niet goed bij de pers.

Enige die imo constant niveau had is Vadis. Suarez was verlede seizoen gewoon niet goed genoeg ervoor en de rest van de kanshebbers heeft maar 1 helft afgewerkt.

edit: ga trouwens niet naar dit "spektakel" kijken, teveel show, te weinig mensen met voetbalkennis

Rubmifer
11 januari 2012, 00:35
Moeilijke keuze. Courtois voor de eerste ronde, suarez of Vadis voor de 2e.

Als Courtois het niet is mag het voor mij tussen Vadis of Suarez gaan. Over de 2 helften gezien vind ik Vadis net ietsje terechter dan Suarez. Suarez is pas vanaf dit seizoen regelmatig in zijn prestaties, terwijl ik Vadis vanaf vorig seizoen al ontzettend sterk vond.

Zal gewoon geen evidente keuze worden aangezien vele kanshebbers eigenlijk maar voor 1 helft kunnen meedoen (courtois, witsel, perisic,...).

Voor mij mag het Courtois zijn, anders Vadis gevolgd door Suarez.

Morrissey
11 januari 2012, 08:21
Ik gok op Suarez. Voor de vorige seizoensronde is er eigenlijk maar 1 iemand die hem verdiend (Courtois), maar het 'probleem' is dat er gewoon talrijke spelers zijn die toen echt top waren. Perisic, Vossen, Witsel,... Een pak concurrentie, en dat kan Courtois wel wat punten kosten.

Voor de 2de seizoenshelft steekt Suarez er dan weer met kop en schouders bovenuit. Europees topschutter, 7 goals in België, dé smaakmaker van de eerste helft. En ik denk dat er gewoon veel minder concurrentie is voor Suarez in die 2de ronde, dan dat er voor Courtois was in de eerste. Tuurlijk speelde Vadis, Perbet, Gillet, ook een sterke 2de ronde, maar als je 1 iemand op basis van de laatste 6 maanden op 1 moet zetten is het Suarez wel.

J.Brown
11 januari 2012, 08:45
Witsel uiteraard!

Ik hoop Courtois, de kampioenenmaker.

Vadis, Suarez en co verdienen hem niet ivm met die 2 hierboven. Vossen belangrijke outsider imo.

Maar die GS show is 1 grote grap

Weebl
11 januari 2012, 09:40
Courtois of Witsel op basis van de eerste stemronde, maar daar mee gaan ze er imo niet komen.
Vadis of Suarez. Dat niemand Gillet hier noemt verbaast me toch, de underdog!

Morrissey
11 januari 2012, 09:43
Courtois of Witsel op basis van de eerste stemronde, maar daar mee gaan ze er imo niet komen.
Vadis of Suarez. Dat niemand Gillet hier noemt verbaast me toch, de underdog!

Dat zou echt een schande zijn tov Courtois, Witsel en Suarez. Gillet scoort, hoog rendement, maar die is gewoon als voetballer niet goed genoeg.

Maar bon, die wint sowieso niet. Kan wel een mooie plaats te pakken hebben, want is erg populair bij Waalse journalisten.

Weebl
11 januari 2012, 09:50
Dat zou echt een schande zijn tov Courtois, Witsel en Suarez. Gillet scoort, hoog rendement, maar die is gewoon als voetballer niet goed genoeg.

Maar bon, die wint sowieso niet. Kan wel een mooie plaats te pakken hebben, want is erg populair bij Waalse journalisten.

Daarom dat ik zijn naam hier toch nog eens neerzet. Die Waalse stemmen gaan praktisch allemaal naar hem gaan in de tweede ronde. Eerste ronde natuurlijk voor Witsel.

Andres_
11 januari 2012, 10:10
Als ge kijkt naar de prestaties geleverd over het ganse jaar, en daar gaat het toch om uiteindelijk, dan is het voor mij duidelijk wie hem moet krijgen: Vossen.

Ik snap echt niet dat hij niet nadrukkelijker genoemd wordt. Spijtig genoeg zal de concurrentie binnen zijn eigen ploeg hem de das omdoen.

Courtois en Witsel kunnen veel punten halen in ronde 1, maar dat gaat toch niet volstaan denk ik.

In de polls zie ik dan Vadis en Suarez naar voor komen. Geef hem dan alstublieft toch maar aan Suarez ze.

Ben ook nog wel benieuwd naar de score van Gillet. :p

² wat betreft Jelle Vossen.

Maar met het huidige stemsysteem waarin elke journalist maar 3 namen mag geven per stemronde zie ik hem niet veel punten halen eerlijk gezegd.

Is het trouwens niet zo dat de (terechte) hype rond Witsel op het einde van vorig seizoen (met ook o.a. Oostenrijk - België) sterker was dan die rond Courtois? En aangezien er toen gestemd is zie ik Witsel nog wel de eerste ronde winnen eerlijk gezegd.

Voor de eindoverwinning gok ik op Suarez.

starspike
11 januari 2012, 10:39
Mijn top 10 is:

1. Courtois
2. Biglia
3. Vadis
4. Vossen
5. Suarez
6. Witsel
7. Gillet
8. De Bruyne
9. Dirar
10. Perisic

pina
11 januari 2012, 10:40
Als courtois op de bank zou zitten bij atletico, denk ik niet dat zijn naam zo naar voor zou zijn geschoven. Maar anderzijds is de top 3 van de 1e ronde al bekend, dus dat kan ook een reden zijn waarom zijn naam zo vaak wordt genoemd.

Soulwaxx
11 januari 2012, 10:41
Ik zou Suarez dus echt geen verdiende winnaar vinden op basis van twee speelronden. Enorm sterk bezig nu, maar eind vorig seizoen?

Vossen wordt inderdaad door de media een beetje over het hoofd gezien, net als Dirar trouwens.

Gillet zal we een hele hoop stemmen krijgen van de Waalse journalisten. Vadis zie ik toch (terecht) in de top 3 eindigen.

Het is nu eenmaal zo dat de media beslissen wie de gedoodverfde favoriet is, en dat wel enige invloed zal hebben op het resultaat. Dat is ook wat Courtois aanhaalde in een interview betreffende de Gouden Schoen.

Courtois & Witsel zullen wel de winnaars zijn van de eerste ronde. Maar of dat genoeg zal zijn?

Morrissey
11 januari 2012, 11:00
Peter VDB zei trouwens iets vrij belangrijk over die eerste stemronde. Blijkbaar moeten de stembrieven daarvoor binnen gedaan worden in de maand juli of augustus (weet het niet exact meer), waardoor veel journalisten die op vakantie ofzo zijn dat eens durven vergeten. De kans dat daardoor iemand uit die eerste stemronde wint, is een pak kleiner.

J.Brown
11 januari 2012, 11:13
toont aan hoe belachelijk die verkiezing verloopt. Een goudenschoen is voor mij een speler die bepalend is voor zijn team.

Doet mij nog denken aan die poll op HLN, de meest verwerpelijke Belg. Witsel samen met De Gelder..

Kiiilerke
11 januari 2012, 11:22
toont aan hoe belachelijk die verkiezing verloopt. Een goudenschoen is voor mij een speler die bepalend is voor zijn team.

Doet mij nog denken aan die poll op HLN, de meest verwerpelijke Belg. Witsel samen met De Gelder..

wtf ? :rofl:

Vedeco
11 januari 2012, 11:30
Ik hoop op een speler van Gent in de top 10 :)

Courtois mag hem winnen van mij.

Wijsheid
11 januari 2012, 11:56
De deurwaarder van dienst verklaarde in de krant trouwens dat Witsel en Courtois voor de tweede ronde wél punten kunnen krijgen. Heeft te maken met het tijdstip waarop ze getransfereerd zijn. Ze hoeven geen matchen gespeeld te hebben. Wie echt wou stemmen op een van de twee kon dat perfect binnen de regels.

Booka Shade
11 januari 2012, 11:58
Tchité! :unsure:

J.Brown
11 januari 2012, 11:58
wtf ? :rofl:

sporza: Standard boycot uitreiking van Gouden Schoen (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/1.693221)

Ben er nog niet goed van.

:sad:

FrownedUpon
11 januari 2012, 12:09
Tis erg dat die lijst het beste is wat het belgische voetbal heeft/had te bieden. Ik ga dan voor Witsel van die lijst. Ben totaal geen fan van zijn kop, maar hij is echt geëvolueerd met betrekking tot zijn voetbal.

puni
11 januari 2012, 12:20
De deurwaarder van dienst verklaarde in de krant trouwens dat Witsel en Courtois voor de tweede ronde wél punten kunnen krijgen. Heeft te maken met het tijdstip waarop ze getransfereerd zijn. Ze hoeven geen matchen gespeeld te hebben. Wie echt wou stemmen op een van de twee kon dat perfect binnen de regels.

Neemt niet weg dat ze voor die tweede ronde geen punten verdienen omdat ze niet hebben gespeeld.

Svartálfar
11 januari 2012, 12:23
Vossen is de enige die op niveau was in beide rondes.

Heeft het probleem dat in de eerste ronde ploeggenoten Courtois en De Bruyne meer opvielen. En komen daar nog eens bij: Witsel en Perisic. Dus gaat de eerste ronde niet veel punten pakken. Biglia zie ik ondanks dat hij belangrijk voor Anderlecht is, ook niet veel punten pakken.

En in de 2de ronde zullen de grote punten wel voor Suarez en Vadis zijn.

Denk dat Suarez em gaat winnen, al verdient die het niet. (Vadis ook niet trouwens voordat er een shitstorm van de anderlechtjonges volgt)

puni
11 januari 2012, 12:28
Ik ga wel akkoord met Vossen, maar die zit inderdaad met het probleem dat hij in de eerste ronde echt veel punten verliest aan Courtois en Witsel en in de tweede ronde minder sterk was, en dus veel punten zal kwijtspelen tov Suarez en Vadis.

Zafùn
11 januari 2012, 12:43
Ik gok op Suarez. Voor de vorige seizoensronde is er eigenlijk maar 1 iemand die hem verdiend (Courtois), maar het 'probleem' is dat er gewoon talrijke spelers zijn die toen echt top waren. Perisic, Vossen, Witsel,... Een pak concurrentie, en dat kan Courtois wel wat punten kosten.

Voor de 2de seizoenshelft steekt Suarez er dan weer met kop en schouders bovenuit. Europees topschutter, 7 goals in België, dé smaakmaker van de eerste helft. En ik denk dat er gewoon veel minder concurrentie is voor Suarez in die 2de ronde, dan dat er voor Courtois was in de eerste. Tuurlijk speelde Vadis, Perbet, Gillet, ook een sterke 2de ronde, maar als je 1 iemand op basis van de laatste 6 maanden op 1 moet zetten is het Suarez wel.

Lol, Witsel stak ver boven de rest uit in de terugronde, en zeker in de play-offs. Courtois heeft de titel gered voor Genk, anders sprak men er niet over.

starspike
11 januari 2012, 12:53
Lol, Witsel stak ver boven de rest uit in de terugronde, en zeker in de play-offs. Courtois heeft de titel gered voor Genk, anders sprak men er niet over.

Witsel is in vorm gegroeid naar de playoffs toe. Courtois heeft daarentegen op die volledige seizoenshelft EEN slecht moment gehad, EEN, nl. de penaltyfout in Luik die ervoor gezorgd heeft dat Standard zover kon geraken.
Nee voor mij is er echt geen seconde twijfel wie met grote voorsprong de beste was in de terugronde: Thibaut Courtois. Witsel volgt daar weliswaar achter met een voorsprong op de nr. 3.

En btw: dat hij quasi eigenhandig die titel binnenhaalt, is nu eenmaal een enorm argument. Dat is net hetzelfde als zeggen dat Witsel het niet verdient, want had Goor niet gescoord had Standard was Standard niet in PO I geraakt en had men niet over Witsel gesproken. But it happened ;)

Morrissey
11 januari 2012, 12:56

Ze-ver. Courtois is een heel seizoen de beste man geweest bij Genk. Ik herinner mij 1 foutje, voor de rest heeft hij Genk al-tijd rechtgehouden. Witsel was top in de PO's, maar Courtois was dat gewoon ook.

Hij maakt zijn ploeg kampioen, iets wat Witsel niet kon. Hoe goed ik Witsel ook vind, Courtois verdient het gewoon veel meer.

fcberke
11 januari 2012, 13:00
Suarez mag hem gewoon niet winnen want hij heeft ook maar 1 ronde goed gespeeld. Ik kan me niet voorstellen dat iemand hem in de top3 beste spelers van de terugronde zet.

Thorazer
11 januari 2012, 13:02
Gaat tussen Vadis & Suarez gaan denk ik.

Courtois wint de eerste ronde gevolgd door Witsel.

enj0i^
11 januari 2012, 13:02
Ik hoop dat Vadis wint vanavond... Maar hoop vooral op een vette afterparty :D

Muismat
11 januari 2012, 13:05
Volgens mij is het gewoon Courtois ?

Reden: op HLN stond gisteren dat de gouden schoen al werd opgebeld gisterenavond zodat hij zeker kwam en nu opeens pakt Courtois het vliegtuig vanuit Spanje. Tenzij dat hij speciaal naar hier komt om zijn beste doelman trofee te gaan ophalen, kan ook :)

asmo
11 januari 2012, 13:10
Hoop op Suarez maar het zal wel Courtois worden. Biglia zou die ook wel al is mogen gewonnen hebben.

Adrei
11 januari 2012, 13:13
Voor mij is er maar 1 iemand die hem moet winnen en hem nooit gaat krijgen. Voor mij hoeft dat niet ze .. want de supporters weten hoe belangrijk hij is voor ons team.

Onze beste Anderlechtspeler Biglia! :love:

Persoonlijk denk ik dat Suarez of Witsel een hele grote kans maken. En anders maakt Courtois ook wel een kans, ze verdienen allemaal wel een gouden schoen ze .. :p 't Is toch op basis van stemmen dat ze verkozen worden dus boeien wie er in feite gaat winnen. Belgische sportjournalistiek trekt toch op geen kloten ..

Morrissey
11 januari 2012, 13:13
Suarez mag hem gewoon niet winnen want hij heeft ook maar 1 ronde goed gespeeld. Ik kan me niet voorstellen dat iemand hem in de top3 beste spelers van de terugronde zet.

Wie verdient hem dan wel? Ze mogen maar op 3 spelers stemmen hé. Niemand gaat Vadis in die top 3 zetten van vorig seizoen, daar waren mannen als Perisic, Courtois, Witsel,.. pakken beter. Obv de eerste seizoenshelft zet iedereen Suarez gewoon op 1, en dan pas Vadis. Vadis was een heel jaar vrij constant, wel beter in de 2de ronde, maar die stak er nooit zo bovenuit als een Witsel, Courtois of Suarez hebben gedaan.

Ik vind ook niet dat Suarez hem zo hard verdient, maar hij is voor mij meer kanshebber dan Vadis.

MmoRpgGuy
11 januari 2012, 13:15
volgens sporza is el ganassy mijn favoriet :unsure:

Vedeco
11 januari 2012, 13:24
Yassine verdient geen plaats in de top 10. Wel in de top 10 van de 2e stemronde vind ik persoonlijk. Brüls zou wel in de uiteindelijke top 10-15 mogen plaatsnemen, net als Thijs/Arzo. Maar hoger dan plaats 7 moeten we niet mikken :p

fcberke
11 januari 2012, 13:38
Wie verdient hem dan wel? Ze mogen maar op 3 spelers stemmen hé. Niemand gaat Vadis in die top 3 zetten van vorig seizoen, daar waren mannen als Perisic, Courtois, Witsel,.. pakken beter. Obv de eerste seizoenshelft zet iedereen Suarez gewoon op 1, en dan pas Vadis. Vadis was een heel jaar vrij constant, wel beter in de 2de ronde, maar die stak er nooit zo bovenuit als een Witsel, Courtois of Suarez hebben gedaan.

Ik vind ook niet dat Suarez hem zo hard verdient, maar hij is voor mij meer kanshebber dan Vadis.

zeg ik ergens iets over vadis?

Morrissey
11 januari 2012, 13:47
Dat is wel de naam die de meeste Club-supporters naar voor schuiven. Maar welke speler heeft dan een heel seizoen buitengewoon gepresteerd? Niemand. Courtois en Witsel, maar die verdienen geen punt in die terugronde.

Het zal sowieso wel iemand worden die er maar slechts 1 seizoenshelft stond, en dan is Suarez gewoon een grote kanshebber.

Jepjep
11 januari 2012, 13:50
Vadis was goed tijdens terugronde en uitstekend tijdens de heenronde. Suarez alleen uitstekend tijdens de heenronde. Lijkt me dat vadis hem dan meer vedrient?

J.Brown
11 januari 2012, 13:54
Hoe waren Suarez en Vadis tijdens play offs vorig jaar? Kheb daar geen gedacht meer van.

Morrissey
11 januari 2012, 13:55
Misschien wel, maar met goed te zijn in die terugronde pak je geen punten, zeker niet als je ziet wie er allemaal beter was. Hij stak er toch totaal niet bovenuit vorig seizoen om punten te pakken? En dit seizoen stak Suarez er meer bovenuit, waardoor die wel meer punten zal krijgen.

Hij verdient het misschien iets meer, maar hij gaat niet meer punten krijgen denk ik dan.

pina
11 januari 2012, 13:57
vadis zal niet veel punten krijgen bij de heenronde want herinner mij nog zijn fratsen. Hem werd toen toch vaak een gebrek aan professionalisme verweten door zijn lakse reacties na een verliesmatch en natuurlijk zijn uithaal naar Verheyen. Reken daarnaast nog dat Courtois, De Bruyne, Vossen en Witsel véél meer opvielen. Om vadis nog op dat papiertje te krijgen van 3 namen was er dus duidelijk geen plaats meer.

bovendien is de GS niet alleen wat er op het veld wordt gepresteerd. Het gaat ook om imago van de spelers. Dat is dan ook de reden waarom mbokani de schoen niet heeft gewonnen of alleszins héél laag stond in de rangschikking. Zijn gebrek aan professioneel gedrag heeft hem de das om gedaan. Herinner mij nog goed hoe die met zijn mond open stond de sjieken voor de camera.

Rubmifer
11 januari 2012, 13:59
Misschien wel, maar met goed te zijn in die terugronde pak je geen punten, zeker niet als je ziet wie er allemaal beter was. Hij stak er toch totaal niet bovenuit vorig seizoen om punten te pakken? En dit seizoen stak Suarez er meer bovenuit, waardoor die wel meer punten zal krijgen.

Hij verdient het misschien iets meer, maar hij gaat niet meer punten krijgen denk ik dan.

bwa, Suarez kan vooral voorleggen dat hij meer doelpunten heeft gemaakt (wat ergens ook logisch is) in de JPL en Europa League. Qua prestaties zijn Vadis en Suarez dit seizoen gewoon heel gelijkaardig. Vadis scoort misschien wel minder, maar maakt dat meer dan goed met zijn algemene prestaties bij blauw zwart. Is dit seizoen dé man bij fcb.

Met vorig seizoen erbij vind ik Vadis misschien net ietsje terechter, maar ik zou kunnen leven met een Suarez.

Jepjep
11 januari 2012, 14:00
Hij stak er idd niet bovenuit vorig seizoen met witsel en courtois. Dits eizoen imo op de tweede plaats na suarez.

Morrissey
11 januari 2012, 14:04
bwa, Suarez kan vooral voorleggen dat hij meer doelpunten heeft gemaakt (wat ergens ook logisch is) in de JPL en Europa League. Qua prestaties zijn Vadis en Suarez dit seizoen gewoon heel gelijkaardig. Vadis scoort misschien wel minder, maar maakt dat meer dan goed met zijn algemene prestaties bij blauw zwart. Is dit seizoen dé man bij fcb.

Met vorig seizoen erbij vind ik Vadis misschien net ietsje terechter, maar ik zou kunnen leven met een Suarez.

Vadis heeft toch een sterk begin gehad dit seizoen, maar is die de laatste weken niet wat teruggevallen, of vergis ik mij nu? Suarez was echt zowat de hele seizoenshelft, op enkele kleine matchen na, gewoon heel goed en constant dreigend. Als je topschutter van Europa bent, en ook in België bovenaan staat, ben je gewoon top hoor. Hoe hij die Europese matchen heeft beslist, dat zie ik een Vadis gewoon niet doen.

Maar oké, het zijn wel 2 volledig verschillende types. Ik vind Vadis echt een topspeler, maar ik zie die vanavond gewoon totaal niet winnen (wat ik Suarez wel nog zie doen). Vadis heeft denk ik te weinig punten gescoord vorig seizoen (te veel mensen beter als hem), en dit seizoen zal hij bij velen na Suarez eindigen.

Cpt. Kablammo
11 januari 2012, 14:26
Yassine verdient geen plaats in de top 10. Wel in de top 10 van de 2e stemronde vind ik persoonlijk. Brüls zou wel in de uiteindelijke top 10-15 mogen plaatsnemen, net als Thijs/Arzo. Maar hoger dan plaats 7 moeten we niet mikken :p

Earthworm Jim is de meest overschatte en meest nutteloze voetballer in België.

Evenaart Mirallas anno 2005-2010 op vlak van efficiëntie.

Foose
11 januari 2012, 14:32
Courtois of Suarez

Vedeco
11 januari 2012, 14:33
Earthworm Jim is de meest overschatte en meest nutteloze voetballer in België.

Evenaart Mirallas anno 2005-2010 op vlak van efficiëntie.

Ik ga hier niet verkondigen dat het een wonderkind is maar nutteloos zou ik hem niet noemen. Het is een echte werker geworden die ook verdedigend begint te denken. Onder Sollied zie je dat hij zich positief ontwikkelt maar hij heeft idd nog niet het spelinzicht van een Brüls. Al bij al levert hij goed werk dit seizoen en zie ik een pak spelers lopen die veel meer overschat worden en veel minder nuttig zijn dan Yassine.

Jepjep
11 januari 2012, 14:36
Op vlak van techniek hoort yassine zeker in de top 3 vn jpl imo.

de boom
11 januari 2012, 14:36
Hoop op courtois maar zal wel suarez worden. Nuja maakt eigelijk niet zo veel uit wie dat ding krijgt. :p

Weebl
11 januari 2012, 15:05
Individuele prijzen zijn inderdaad onbelangrijk in het voetbal!

fcberke
11 januari 2012, 15:07
sporza: Uw Gouden Schoen gaat naar Vadis Odjidja (http://www.sporza.be/cm/sporza/extra/120111_Extra_GoudenSchoen)

trolol :rofl:

Kiiilerke
11 januari 2012, 15:17
In totaal namen 7.730 Sporza-surfers deel aan deze enquête

:unsure:

Soulwaxx
11 januari 2012, 15:17
Op vlak van techniek hoort yassine zeker in de top 3 vn jpl imo.

Helaas reiken ze daar geen schoen voor uit.

Ronnie86
11 januari 2012, 15:44
Volgens de test is dit uw favoriet:
1. Thibaut Courtois (Genk)
2. Reza Ghoochannejhad (STVV)
3. Jérémy Perbet (Bergen)

en tklopt :)

ElbowDrop
11 januari 2012, 15:47
Ze geven liever van die dwaze prijzen gelijk de beste hamburger..:ironic:

asmo
11 januari 2012, 15:52
Hoop op courtois maar zal wel suarez worden. Nuja maakt eigelijk niet zo veel uit wie dat ding krijgt. :p
Ik denk net andersom. Ze verdienen hem wel allebei maar Courtois heeft er natuurlijk wel voor gezorgd dat Genk de titel won.

LaBuenaVida
11 januari 2012, 16:23
VADIS!! Of Courtois ^^ MAAR LIEFST VADIS! :)

Rbn13
11 januari 2012, 16:43
Courtois steekt er met kop en schouders bovenuit, maar in dit systeem zie ik hem niet winnen.
Gisteren had er bv iemand aangehaald dat er nogal veel formulieren tijdens de zomervakantie niet teruggestuurd worden...

Mijn gok staat dus op Suarez, en uit wat ik heb afgeleid uit de kranten van de laatste wekend, zal hij het wel worden.

BleKKie
11 januari 2012, 17:14
Ik vind nu wel niet dat je je mag blind staren op het feit dat Suarez meer doelpunten gemaakt heeft als Vadis want ze spelen beide op een totaal andere positie.

Over 2 stemrondes gezien is het voor mij Vossen, vind ik toch een vrij onderschatte speler maar zal wel niet genoeg opgevallen zijn waarschijnlijk, (media)populariteit haalt in dergelijke shows natuurlijk de bovenhand.

Zal wel Suarez zijn ... zou het verdiend zijn op basis van de 2 stemrondes, neen, op basis van dit seizoen wel maar jah.

TheRedDevils
11 januari 2012, 17:15
Tzal zoiets zijn :
1. Courtois
2. Vadis
3. Suarez

Kiiilerke
11 januari 2012, 17:24
Tzal zoiets zijn :
1. Courtois
2. Vadis
3. Suarez
Suarez boven vadis denk ik

sharpshot
11 januari 2012, 17:27
Kouyaté: "Ik maak me van kant als Suarez niet wint" - Nieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-01-11/kouyate-ik-maak-me-van-kant-als-suarez-niet-wint)

Nog meer problemen op de cv positie daar.

Vedeco
11 januari 2012, 17:28
Maar Courtois moet het worden. Keepers worden al veel te lang ondergewaardeerd.

Sportinggboy
11 januari 2012, 17:55
Kouyaté: "Ik maak me van kant als Suarez niet wint" - Nieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-01-11/kouyate-ik-maak-me-van-kant-als-suarez-niet-wint)

Nog meer problemen op de cv positie daar.

Ik zie de problemen niet. Suarez zal wel winnen. In de eerste ronde zijn er 101 stemmen gevalideerd, in de 2de 127. In de 2de ronde zijn er dus meer punten te verdienen

Morrissey
11 januari 2012, 17:58
Na de play-offs werden 101 formulieren ingediend, aan het begin van de winterstop 127. In de praktijk wil dit zeggen dat de winnaar van de heenronde een pak dominanter zal moeten zijn dan de winnaar van de terugronde.

Kortom, Courtois moet echt al een zot gekke score halen om boven Suarez te eindigen, die wel bij héél veel mensen op 1 zal gestaan hebben in de winterstop.

Sportinggboy
11 januari 2012, 17:59
1. Thibaut Courtois 12
2. Matias Suarez 11
3. Axel Witsel 10
Vadis Odjidja 10
5. Guillaume Gillet 9
6. Sinan Bolat 3
Ivan Perisic 3
Jelle Vossen 3
9. César Arzo 2
10. Kevin De Bruyne 1
Paulo Henrique 1
Christian Brüls 1

Totale punten van het nieuwsblad over de 2 rondes.

Vedeco
11 januari 2012, 18:02
Courtois was dan ook een pak dominanter dan de kandidaten uit de 2e ronde. Ik zou hem echt niet uitsluiten.

starspike
11 januari 2012, 18:02
Kortom, Courtois moet echt al een zot gekke score halen om boven Suarez te eindigen, die wel bij héél veel mensen op 1 zal gestaan hebben in de winterstop.

Ik denk dat er procentueel meer volk Courtois op nr. 1 gaat hebben gezet in de zomer dan Suarez nu. Maar "denk" staat er niet voor niets :)

Brick Top
11 januari 2012, 18:04
Peter Vandenbempt heeft zijn geld alvast op Suarez gezet. :cool:

Morrissey
11 januari 2012, 18:19
Ik denk dat er procentueel meer volk Courtois op nr. 1 gaat hebben gezet in de zomer dan Suarez nu. Maar "denk" staat er niet voor niets :)

Ik weet het niet. Bij de Waalse pers staat Witsel echt bij de meerderheid op 1 hoor. Courtois zal bij de Vlaamse journalisten een ruim aandeel verwerven natuurlijk.

Een Suarez zie ik gewoon, zowel in Vlaanderen als Wallonië bij velen op 1 staan. Gillet zie ik in Wallonië ook hoog scoren, maar een Vadis Odjidja zie ik echt weinig eerste plaatsen veroveren hoor, Suarez stak er in de heenronde van dit seizoen wel met kop en schouders bovenuit.

Als je dan nog eens weet dat de 2de ronde veel meer doorslag geeft...

Maar goed, afwachten natuurlijk..

asmo
11 januari 2012, 18:24
Eerder benieuwd of Biglia dit jaar nog is de top 10 haalt. :ironic:

Thorazer
11 januari 2012, 18:39
Peter Vandenbempt heeft zijn geld alvast op Suarez gezet. :cool:Zou ik ook doen moest ik teveel hebben :)

eurowarriors
11 januari 2012, 18:48
Voor mij is er maar iemand die die schoen mag krijgen en dat is Courtois. Geen fan van hem als persoon, maar je moet kijken naar de prestaties en het is hij die Genk uiteindelijk de titel heeft bezorgd in mijn ogen. Doet het in Spanje als jonge keeper ook al erg goed, helaas zoals heel Atletico helemaal in elkaar gezakt. Maar zijn eerste maanden waren erg veelbelovend.

Maar ik geloof er niet in dat een speler op basis van de eerste speelronde de gouden schoen kan pakken. Jelle Vossen mag hem ook krijgen, niet alleen omwille van het feit dat ik het een heel goede (schaduw)spits vind die zeker kan meedraaien in een Europese subtopper of middenmotor, maar ook omdat hij heel sterk is teruggekomen na zijn langdurige blessure van een tijd terug. Redelijk constante prestaties ook. Maar ik denk dat het geen van beiden gaat worden uiteindelijk. Maakt voor mij allemaal niet veel uit, persoonlijk vind ik deze twee de besten en dan vooral Courtois. Naar wie die schoen gaat kan mij niets schelen.

MilM
11 januari 2012, 18:49
Eigenlijk wel belachelijk dat er meer gestemd geweest is in het tweede gedeelte.

Ofwel moet men een systeem implementeren waarbij enkel formulieren aanvaard worden als de persoon in beide rondes gestemd heeft.
Ofwel moet men de stemmen van de eerste ronde vermenigvuldigen met 127/101.

Vedeco
11 januari 2012, 19:05
Of er moet 1 grote award komen waarbij journalisten, spelers, coaches én supporters mogen stemmen. En dit over 1 seizoen. Alsook een Gouden Handschoen (Om keepers ook eens een deftige prijs te geven) en Zilveren Schoen voor beste jongere :p

(Ik heb het zo gemaakt in mijn FM save :p)

Svartálfar
11 januari 2012, 19:07
Sowieso dat hele gouden schoen systeem is debiel. Kunnen ze beter per seizoen uitreiken ipv per jaar.

Als er dan toch iemand hem gaat winnen op basis van een half seizoen hoort dat Courtois te zijn en niet Suarez.

fcberke
11 januari 2012, 19:07
Of er moet 1 grote award komen waarbij journalisten, spelers, coaches én supporters mogen stemmen. En dit over 1 seizoen. Alsook een Gouden Handschoen (Om keepers ook eens een deftige prijs te geven) en Zilveren Schoen voor beste jongere :p

(Ik heb het zo gemaakt in mijn FM save :p)

noem het dan toch de kinderschoen om wat origineel te doen :(

|steven|
11 januari 2012, 19:20
Ik hoop alleszins dat Suarez hem niet wint. In de eerste helft van het jaar niet gezien, de tweede helft van het jaar wel een heleboel goede wedstrijden gespeeld, maar om dan op basis daarvan de Gouden Schoen te winnen, neen, dat gun ik hem niet.
Dat geldt eigenlijk ook voor Vadis, Courtois, Biglia of Witsel.

Het is moeilijk hé. Bijna niemand heeft van begin tot het einde van het jaar degelijk gepresteerd.

Gillet stond er wel toch wel vaak. Als rechtsback vaak heel ongelukkig maar op het middenveld vaak beslissend. Onderschatte voetballer, maar misschien nét is te weinig voetballer pur sang, loopt niet over van techniek. Vossen deed het eigenlijk ook een gans jaar goed. Misschien ook net is te weinig in de schijnwerpers.

asmo
11 januari 2012, 19:26
Maar efin. Suarez zou hem niet mogen krijgen maar Jelle fucking Vossen wel ofzo :lol:

Sportinggboy
11 januari 2012, 19:27
Sowieso dat hele gouden schoen systeem is debiel. Kunnen ze beter per seizoen uitreiken ipv per jaar.

Als er dan toch iemand hem gaat winnen op basis van een half seizoen hoort dat Courtois te zijn en niet Suarez.

Die trofee noemt profvoetballer van het jaar ;)

J.Brown
11 januari 2012, 19:28
Hij won de titel en was topschutter. En legt ze er nu nog steeds in. Niets vreemd aan.

Wat hebben Suarez, Vadis en co gebracht tijdens de PO?

Courtois zal die wel krijgen vnv

Vedeco
11 januari 2012, 19:29

Dat zijn dan toch enkel de spelers die mogen stemmen?

Sportinggboy
11 januari 2012, 19:31

Zoiets ja, maar de kans is groot dat beide trofeeën naar dezelfde persoon gaat he :)

Essit
11 januari 2012, 19:32
Eigenlijk als je de krant leest weet je al wie het gaat worden. Heb mijn stem op Vadis gezet, maar het zal wel Courtois worden.

sharpshot
11 januari 2012, 19:38

maakt het dan toch een betere referentie?

Sportinggboy
11 januari 2012, 19:40
Als mijn bron klopt gaat de schoen naar Suarez, nipt voor Courtois.

Ben benieuwd hoe hard ik die persoon mag geloven de volgende keren :D

J.Brown
11 januari 2012, 19:40
vendu!

Vedeco
11 januari 2012, 19:42
Als mijn bron klopt gaat de schoen naar Suarez, nipt voor Courtois

Leugens! Leugens!

Jecht
11 januari 2012, 19:43
Eigenlijk wel belachelijk dat er meer gestemd geweest is in het tweede gedeelte.

Ofwel moet men een systeem implementeren waarbij enkel formulieren aanvaard worden als de persoon in beide rondes gestemd heeft.
Ofwel moet men de stemmen van de eerste ronde vermenigvuldigen met 127/101.

Inderdaad, als Courtois nu op een paar puntjes eindigt (wat ik wel zie gebeuren) dan is de overwinning hem eigenlijk gewoon ontstolen.

Sportinggboy
11 januari 2012, 19:43
Leugens! Leugens!

Zou goed kunnen, geloven doe ik hem alvast niet :)

Vedeco
11 januari 2012, 19:45
Het moet gewoon nog eens een Belg zijn. Al wordt het Benteke.

Sportinggboy
11 januari 2012, 19:49
Aangezien Courtois van Madrid overvliegt zal die de prijs wel krijgen. Witsel is niet aanwezig dus die valt al af. Dat was de reden om de stemming al te houden zodat de winnaar zeker aanwezig is. Courtois is speciaal overgekomen dus dat zal wel met een reden zijn :)

starspike
11 januari 2012, 19:50
Maar efin. Suarez zou hem niet mogen krijgen maar Jelle fucking Vossen wel ofzo :lol:

Ik vind het een moeilijke aangezien Suarez op zijn top beter was als Vossen op zijn top. MAAR er is wel een logica voor te vinden aangezien Vossen zijn "gemiddelde" een stukje hoger ligt dan dat van Suarez. Maar ik denk niet dat Vossen hoger gaat eindigen als Suarez, ik ben er zelf zeker van :)

Het moet gewoon nog eens een Belg zijn. Al wordt het Benteke.

Dan gun ik hem aan Jefke Delen ;)

Pedro Poublon
11 januari 2012, 19:50
Inderdaad, als Courtois nu op een paar puntjes eindigt (wat ik wel zie gebeuren) dan is de overwinning hem eigenlijk gewoon ontstolen.
Ontstolen, is dat dan stelen maar dan teruggeven?

kocabar
11 januari 2012, 19:52
nee ontstolen is een zeker winst , nog weggeven of verliezen

Svartálfar
11 januari 2012, 20:06

Is compleet iets anders.

Profvoetballer van het jaar wordt verkozen door spelers/trainers

Gouden schoen door journalisten.

Profvoetballer van het jaar > gouden schoen dus.

NemesisBE
11 januari 2012, 20:07
Hij won de titel en was topschutter. En legt ze er nu nog steeds in. Niets vreemd aan.

Wat hebben Suarez, Vadis en co gebracht tijdens de PO?

Courtois zal die wel krijgen vnv

Wat heeft Vossen gebracht tijdens de PO? Behalve een goaltje tegen Club toen ze met 9 stonden? 2 goals tegen Anderlecht en 1tje tegen Gent. Over 18 matchen. Niets dus. Suarez ook niets. En Vadis lag aan de basis van de ruime overwinningen tegen Gent, Genk & Anderlecht. + nog meer goeie matchen in de PO.
Nee, Vossen verdiende in 2010 imo veel punten, maar het begin van 2011 was zeker niet goed bij hem. De laatste weken komt hij er wat door precies.

Morrissey
11 januari 2012, 20:08
Profvoetballer van het jaar > gouden schoen dus.

Ook omdat dat de enige prijs is die Club in jaren gepakt heeft hé.

Sorry :$

Maar profvoetballer stelt toch niks voor ivm gouden schoen, op vlak van media-aandacht en prestige?

Kiiilerke
11 januari 2012, 20:12
De "bvs" zijn daar ook weer hoor:ironic: als ze maar eens hun kop kunnen laten zien...

Svartálfar
11 januari 2012, 20:21
Ook omdat dat de enige prijs is die Club in jaren gepakt heeft hé.

Sorry :$

Maar profvoetballer stelt toch niks voor ivm gouden schoen, op vlak van media-aandacht en prestige?

Idd op het gebied van mediaaandacht dat is het enigste "voordeel" van de gouden schoen.

En nee het is niet omdat Perisic dat gewonnen heeft dat ik dat een betere waardemeter vindt. Al is het ook wel frappant dat Perisic verkozen wordt tot profvoetballer van het jaar terwijl hij er in de gouden schoen wrs niet aan te pas gaat komen.

profvoetballer van het jaar:
+ Per seizoen
+ Door spelers/trainers verkozen en die zullen het toch wel beter weten dan de belgische journalisten lijkt me.
-Amper media-aandacht

Gouden Schoen:
- Spelers die in het tussenseizoen van club wisselen komen praktisch gezien zo goed als niet in aanmerking omdat hoe goed en resultaatbepalend ze ook zijn geweest, door het slechte tijdstip van rondzending van de formulieren zoals al eerder aangehaald, ze sowieso minder punten krijgen dan de winnaar van ronde 2. Dat zit daar dus al gigantisch scheef. Aangezien beide rondes gelijkwaardig horen te zijn en nu met PO's mag de eerste ronde wel wat aan belang winnen aangezien het daar om de knikkers gaat.
+ Ge kunt zo in de meeste gevallen (dit jaar dus niet) wel afleiden welke speler een constant goed niveau haalt
+ Gigantische media-aandacht

In mijn ogen verdient iemand die een maar een half seizoen heeft geschitterd zo'n trofee van beste voetballer niet. Courtois en Witsel verdienen hem niet omdat ze gewoon niet meer in België speler anders ging het overduidelijk tussen hun 2. En Suarez en Vadis verdienen hem niet omdat ze alletwee vorige seizoen maar middelmatig waren en in het niets verbleekten met de andere kanshebbers.

En zoals Simons al zei, zo'n gouden schoen is in het buitenland niks waard, dus die prestige is ook maar miniem. Ge moogt u een jaarke de beste voetballer van België noemen, maar buiten België kan veruit niemand dat iets schelen.

NemesisBE
11 januari 2012, 20:24
Ik blijf erbij: Bernd Thijs! Alleen valt die, behalve door zijn schoon haar, niet op :sad:

stormtrooper
11 januari 2012, 20:49
Boeckx met de poeze

http://static0.hln.be/static/photo/2012/3/16/0/20120111203248/media_l_4562340.jpg

Sportinggboy
11 januari 2012, 20:50
Onze reporter slaagde erin Courtois nog even voor een kort gesprek te strikken. "Ik ben pas om halfzeven geland en heb dan nog file gehad", zegt hij. "Ik slaap straks in het Sheraton in Zaventem, want om 8uur vlieg ik al terug naar Spanje. Morgenmiddag moeten ik trainen." Courtois heeft het gezelschap van zijn ouders en broer Gaëtan. De ex-doelman van Genk doet wel erg veel moeite om erbij te zijn. Het doet in de wandelgangen de geruchten toenemen dat hij wel eens zou kunnen winnen.

Thorazer
11 januari 2012, 20:51
Ik blijf erbij: Bernd Thijs! Alleen valt die, behalve door zijn schoon haar, niet op :sad:Laat het uit he :)

BleKKie
http://www.sporza.be/polopoly_fs/1.1193886!image/2455133985.jpg_gen/derivatives/portrait376/2455133985.jpg

De Vlemme staat scherp :cool:

Duckwhisperer
Heeft iemand een stream?

Jecht
11 januari 2012, 20:55
Wat heeft Vossen gebracht tijdens de PO? Behalve een goaltje tegen Club toen ze met 9 stonden? 2 goals tegen Anderlecht en 1tje tegen Gent. Over 18 matchen. Niets dus. Suarez ook niets. En Vadis lag aan de basis van de ruime overwinningen tegen Gent, Genk & Anderlecht. + nog meer goeie matchen in de PO.
Nee, Vossen verdiende in 2010 imo veel punten, maar het begin van 2011 was zeker niet goed bij hem. De laatste weken komt hij er wat door precies.

Sinds wanneer zijn er in POI 18 matchen? :unsure:

En Vossen was inderdaad niet zo super als eind 2010, maar wel nog steeds heel belangrijk voor Genk bij het halen van de titel. 't Is niet omdat zo hij veel scoort dat hij een slechte match heeft gespeeld als hij dat niet doet he. Niets gepresteerd... komaan.

Rubmifer
11 januari 2012, 20:55
http://static2.hln.be/static/photo/2012/10/15/6/album_large_4562271.jpg

Ik weet, kinderachtig, maar ik moest toch hardop lachen bij het zien van die foto :lol:

Nic!
11 januari 2012, 20:56
Eerste fail. Genk won de thriller niet. Het werd een gelijkspel.

stormtrooper
11 januari 2012, 20:56
http://www.sporza.be/polopoly_fs/1.1193886!image/2455133985.jpg_gen/derivatives/portrait376/2455133985.jpg

De Vlemme staat scherp :cool:

Sinds dat ik der ne keer een foto van nen oompa-loompa naast heb gezien, schiet ik altijd in de lach als ik ne foto van Vleminckx zie :p

warcraft3 playe
11 januari 2012, 20:57
Courtois moet het worden!

The Black Mamba
11 januari 2012, 20:58
staking bij vtm?

Maxwell
11 januari 2012, 20:58
Goed bezig VTM !

TazzDeMazz
11 januari 2012, 20:59
Tweede fail :s

Sportinggboy
11 januari 2012, 20:59
Die zal ook wel last hebben met PIP :D

Fraaiste kiekjes vanop Rode Loper op gala Gouden Schoen - Gouden Schoen - HLN (http://www.hln.be/hln/nl/9136/Gouden-Schoen/photoalbum/detail/1377115/1074990/21/Fraaiste-kiekjes-vanop-Rode-Loper-op-gala-Gouden-Schoen.dhtml)

Eagle`
11 januari 2012, 21:01
ja hallokes francesca :drool:

Jecht
Heeft iemand een stream?

Gewoon op de vtm-site.

The Black Mamba
Kvind Thibaut nog wel ne coolen :D

warcraft3 playe
11 januari 2012, 21:02
Heel de regering is ook aanwezig :p

Nic!
Fraaiste kiekjes vanop Rode Loper op gala Gouden Schoen - Gouden Schoen - HLN (http://www.hln.be/hln/nl/9136/Gouden-Schoen/photoalbum/detail/1377115/1075038/43/Fraaiste-kiekjes-vanop-Rode-Loper-op-gala-Gouden-Schoen.dhtml)

TazzDeMazz
3de fail...

Sportinggboy
ja hallokes francesca :drool:

Die mag idd nog altijd afkomen :D

The Black Mamba
Schitterend den Robin zijn bakkes :D

VTM sukkels :p

Nic!
11 januari 2012, 21:03
Als Suarez niet in top tien staat is het beslist me dunkt.

J.Brown
11 januari 2012, 21:04
lolz

Sportinggboy
11 januari 2012, 21:05
Wat een verrassing , Courtois al zeker niet.

211 punten voor Witsel, dat is veel

J.Brown
Suarez it is?

Maxwell
Courtouis wint hem niet....

Nic!
Wait whut?

Axel gaat 'em toch niet winnen hé?

Clouds&Cereals
You gotta be shittin' me xD

Rubmifer
Amai, Witsel die eerste stemronde wint. Toch verrassend. Zelf geen Vadis of Suarez in de top 10...

J.Brown
held

starspike
11 januari 2012, 21:06
OK. Gouden Schoen gaat nu af. Wat een farce.

fcberke
dus ofwel wint witsel met 1 ronde ofwel suarez ofwel vadis in 1 ronde

Nic!
Dan geef ik 'em toch liever aan Suarez dan aan Witsel, omdat Axel hem al eens gewonnen heeft. Hij kan daar niets meer mee doen qua media-aandacht of 'prestige'.

(Alle respect naar Witsel uiteraard, maar geef 'em aan iemand die nu in België speelt zodat de prijzen wat naar omhoog gaan.)

stormtrooper
Huh? Heeft Witsel gescoord tegen Man Utd? Was dat niet tegen Twente?

TazzDeMazz
11 januari 2012, 21:07
Huh? Heeft Witsel gescoord tegen Man Utd? Was dat niet tegen Twente?

Zelfde reactie. Vtm zit al aan 5 fails. Bedroevend.

Soulwaxx
11 januari 2012, 21:08
Amai, Witsel die eerste stemronde wint. Toch verrassend. Zelf geen Vadis of Suarez in de top 10...

Suarez is nog te begrijpen, Vadis al helemaal niet.

Cin
What the hell.

Heel Wallonië heeft op die poedel gestemd zeker?

warcraft3 playe
Lol als Witsel hem niet wint dan is het pas echt een farce :-)

Clouds&Cereals
11 januari 2012, 21:09
Elke jaar meer en meer opgeklopte show xD Wat boeit me dat nu als Koen Wouters kan shotten

stormtrooper
Muyters :rofl:

Nic!
LOL, Extra Time rip-off.

TazzDeMazz
Wat zien die bv eruit als paljassen indie shirts en voorade minister. :D Talpe zie ik nog wel goe shotten.

Sportinggboy
Witsel zal wel winnen. 211 punten ophalen is moeilijk ( dan moet je al bijna op 100 formulieren 1 staan. Vadis - Suarez - Gillet gaan ook nog punten van elkaar afnemen.

J.Brown
Witsel is alleens niet aanwezig. Dus wss 2e ronde voor Suarez?

Thorazer
11 januari 2012, 21:10
Wat een score voor Witsel :)

Svartálfar
Suarez wint em dat ziet ge toch van ver aankomen. (de helft van de foto's op HLN zijn ook van Suarez da zegt genoeg :p)

edit: miljaar de belgische voetballers hebben precies allemaal lelijke wijven.

The Black Mamba
Witsel dus op basis van 9 wedstrijden in de playoffs gouden schoen . Hij kwam tot maart echt totaal niet ter sprake en Standard kwam op de eerste wedstrijd van de playoffs zonder Witsel op Anderlecht spelen (die grappige wedstrijd met hun bteam). Het waren wel de playoffs maar het is toch wat weinig. Ik vind dat nog wat erger dan Suarez of Courtois op een halve ronde vind ik.

Keeper zoekt ploeg rubriek?

stormtrooper
11 januari 2012, 21:11
Wel kuttig voor Courtois, efkes overvliegen voor niets :p

J.Brown
Witsel bezorgde Standard 2e plek + de beker niet te vergeten.

Indien hij dit wint, is het niet bestolen. Sneu voor Courtois wel.

Rbn13
WHAT THE FUCK. Fuck you, klotejournalistiek. Geen Vadis? Courtois 2e? Geen Biglia? Jelle Van Damme?

:doh:

Energised
11 januari 2012, 21:12
haha de gouden schoen is toch al langer dan vandaag 1 grote grap :)

Eagle`
ik zou echt vollenbak op die wijven gepeerd hebben :lol:

puni
Fraaiste kiekjes vanop Rode Loper op gala Gouden Schoen - Gouden Schoen - HLN (http://www.hln.be/hln/nl/9136/Gouden-Schoen/photoalbum/detail/1377115/1074999/33/Fraaiste-kiekjes-vanop-Rode-Loper-op-gala-Gouden-Schoen.dhtml)

:lol:

TazzDeMazz
11 januari 2012, 21:13
:D Talpe zag die kussen ni aankomen.

Maxwell
11 januari 2012, 21:13
Die van De Bruyne doet mij denken aan die magistrale 3-2 van Bous tegen Club :love:

Cin
11 januari 2012, 21:14
Fraaiste kiekjes vanop Rode Loper op gala Gouden Schoen - Gouden Schoen - HLN (http://www.hln.be/hln/nl/9136/Gouden-Schoen/photoalbum/detail/1377115/1074999/33/Fraaiste-kiekjes-vanop-Rode-Loper-op-gala-Gouden-Schoen.dhtml)

:lol:

LOL !

Nic!
Als Benji niet wint, dan is de FIFA incapabel zeker? :P

sharpshot

:rofl: drm dat ik dus al jaren daar niet meer naar kijk

The Black Mamba
Ja dat weten we ook wel al wie mooiste goal heeft gescoord hoor...

Jepjep
Mooie goals gemaakt in onze pintjesliga 2011 :)

stormtrooper
11 januari 2012, 21:15
Meh, ze maken wel regelmatig mooie doelpunten tegen Gent :sad:

Nic!
11 januari 2012, 21:15
Die van De Bruyne doet mij denken aan die magistrale 3-2 van Bous tegen Club :love:

Dat was een geweldig moment. Stijntje zijn reactie. :bow:

Maxwell
11 januari 2012, 21:16
Nen deftigen artiest konden ze niet betalen ofwa?

Jecht
Precies het jaaroverzicht van de scheve fuifnummers bij die goals...

En lol, Witsel gaat da hier toch ni winnen zeker.:p

stormtrooper
Allé, nu gaat VTM der gans hun resem schijtprogramma's aan verbinden :sleep:

Kily_G
Gisteren stond er op HLN dat de winnaar het al wist en dat hij in de zaal aanwezig moest zijn & mits Witsel er niet is acht ik de kans klein.

+ zou toch wel weinig punten zijn als winnaar als je weet dat er in 2de ronde 20% meer is gestemd

The Black Mamba
Shit ik was al vergeten dat da programma niet voor een voetbalsupporter is maar voor de VTM supporter. Ik heb er al spijt van dat ik voor het eerst in jaren het nog eens volg.

Nic!
Wa is tees? :rofl:

warcraft3 playe
Lol wie de fuck zijn dat

J.Brown
wat een gejank

caoimhin
Witsel boven Courtois, schande gewoon.

Wilcao
Nen deftigen artiest konden ze niet betalen ofwa?

:)

Nic!
11 januari 2012, 21:17
"Als ge wint, geef mij een bees é sjoeke"

Sowieso vriendin gezegd tegen Benji.

stormtrooper
11 januari 2012, 21:19
Waarom doen ze dees ook niet op de VRT :cry:

J.Brown
gvd die reclames ook nog

Maxwell
Dat was een geweldig moment. Stijntje zijn reactie. :bow:

LQa0elp5f_A

Sportinggboy
Die reclame is zo irritant he grrr

Nic!
Wat gebeurd er allemaal op de VTM?

Gouden Fail!

TazzDeMazz
Wat een moment voor reclame 0.o 6de fail...

Dinsdagland
Pfff

Eagle`
11 januari 2012, 21:20
mor alle desaedeleer :')

Thorazer
11 januari 2012, 21:20
Is weer net iets voor VTM :p

Sportinggboy
11 januari 2012, 21:21
Als er zo 3 keer reclame in komt is dat een show geworden van ocharme 25 minuten :lol: Geef mij maar de VRT !

Net gehoord : Iemand die werkt bij HLN zegt dat Suarez wint

Rubmifer
11 januari 2012, 21:24
Hoe lang gaat dat nog reclame zijn?

starspike
Als er zo 3 keer reclame in komt is dat een show geworden van ocharme 25 minuten :lol: Geef mij maar de VRT !

Gezien Witsel er niet is, kan het bijna niet anders.
Bah, wat een kutfarce. Witsel mag NOOIT boven Courtois eindigen...NOOIT.

Cin

Correctie: gelezen op het RSCA forum.

Thorazer
Net gehoord : Iemand die werkt bij HLN zegt dat Suarez wintNog even afwachten he :)

BleKKie
1. Axel Witsel (Standard/Benfica) 211
2. Thibaut Courtois (Genk/Atletico) 193
3. Kevin De Bruyne (Genk) 68
4. Ivan Perisic (Club Brugge/Dortmund) 36
5. Jelle Vossen (Genk) 33
6. Romelu Lukaku (Anderlecht/Chelsea) 17
7. Mehdi Carcela (Standard/Anzji) 13
8. Paolo Henrique (Westerlo/Trabzonspor) 6
9. Silvio Proto (Anderlecht) 6
10. Jelle Van Damme (Standard) 6

Perisic met een miezerige 36 ptn :oink: - is alleen profvoetballer van het jaar geworden :)

Pieter3770
11 januari 2012, 21:25
Behoorlijk triest programma.
Zou 't dan toch Witsel worden? Ondanks dat er de 2de ronde meer gestemd is zal er toch wel serieus wat onderverdeeld worden tussen Suarez, Vadis en Gillet.

Sportinggboy
11 januari 2012, 21:25
Correctie: gelezen op het RSCA forum.

Niet echt, daar zit ik niet op. FB Rules :D

Volgens die gast zouden de Walen de doorslag geven, zij stemden massaal voor Witsel in de eerste ronde en zouden dat ( volgens hem ) in de 2de ronde massaal op Suarez gedaan hebben. Ben benieuwd

Eagle`
11 januari 2012, 21:26
over een gans jaar vadis toch het beste gepresteerd, deftige matchen in de PO en toch wel goeie heenronde ook, tzal wel suarez worden zeker door 1 goe rondeke, ahja want vadis nog niks van punten

Cin
11 januari 2012, 21:27
tzal wel suarez worden zeker door 1 goe rondeke, ahja want vadis nog niks van punten

Suarez ook niet.

Cin
11 januari 2012, 21:28
Niet echt, daar zit ik niet op. FB Rules :D

Volgens die gast zouden de Walen de doorslag geven, zij stemden massaal voor Witsel in de eerste ronde en zouden dat ( volgens hem ) in de 2de ronde massaal op Suarez gedaan hebben. Ben benieuwd

Dat is inderdaad ook mijn gok.

Dinsdagland
Die smoel van Goedele :')

Nic!
Tom Coninckx naast Goedele. Boekskes alert!

fcberke
suarez verdient echt geen 212 in de 2de ronde dat zou pas lachwekkend zijn :rofl:

Rbn13
Wedden dat ze de Bachelor er nog in gaan verwerken?

Kiiilerke
zaagwijven! het is maar een trofee hoor

stormtrooper
11 januari 2012, 21:29
Desaedeleer zijn broek zit precies onder zijn oksels :wtf:

The Black Mamba
11 januari 2012, 21:29
Allé VTM , ze hebben het niet volledig verpest. Heerlijke man en toch wel held voor de oudere generatie. Jammer dat ik hem nooit bezig heb gehoord.

Jecht
11 januari 2012, 21:30
suarez verdient echt geen 212 in de 2de ronde dat zou pas lachwekkend zijn :rofl:

Was toch met voorsprong de beste? Dus waarom niet...

Nic!
Waar is den tijd dat Urbanus zich compleet belachelijk maakte? :)

Maxwell
In wa voor stoel hebben ze dieje nu gezet :lol:

Dinsdagland
Wat een mislukt ingestudeerd nummer, redelijk genant :p

Cerulean
Wat een abominabele show toch...

Nic!
11 januari 2012, 21:31
Tees is zoooo weird.

The Black Mamba
NVM zelfs dat verpesten ze.

J.Brown
geniaal

Drew
11 januari 2012, 21:32
Dat zag ik niet aankomen!

Pak de poen show anyone?

TazzDeMazz
zitten die mens nu belachelijk te maken als een demente.

Rbn13
Zucht.

TazzDeMazz
11 januari 2012, 21:33
:D Zie de Carl kijken.

wakel
awkward

Cerulean
Rik: "Daar heeft me niemand iets van gezegd he"
Zaal: "LOLOLOLOLOL"

........... :doh:

J.Brown
hoe triestig is dit

Burgernfries
Holy shit, wat ne zever :s

kakature
Hahaha, wat een Vanessa Hoefkens mop :p

Sportinggboy
VTM maakt echt van elke show een Farce :lol:

Wilcao
Pff, geef toch gewoon die bekers ipv deze onzin

de boom
Schaam mij in hun plaats echt.

stormtrooper
11 januari 2012, 21:34
Jezus, der zit wel wat knapper in de zaal dan Vanessa Hoefkens.

warcraft3 playe
Ik heb het afgezet. Echt zeer triestig :)

Drew
En nog wat reclame.

WolCoM
hahahahah klig vort me die reacties hier, blijkbaar topuitzending van vtm opnieuw :D

Rubmifer
11 januari 2012, 21:35
'waarheid als een klok' :rofl:

En ff steken naar Leekens :D

Romelus
Vreselijke televisie, dit is zowat het ergste dat ik in jaren gezien heb. Best dat ik nooit naar de vtm kijk, Stadion is al belachelijk en nu nog dit. Man man man.

Kiiilerke
vtm suckt

bekaertpj
serieus , ik zou me schamen !

En het blijft maar duren..

BleKKie
11 januari 2012, 21:36
Er moet nu morgen toch een concurrerende gazet die show gewoon vierkant belachelijk maken, dat ze eens beseffen waar die mee bezig zijn zeg :rofl: van het ene wtf moment naar het andere :crazy:

The Black Mamba
Waalse socialisten? Dat kennen die voetballers niet hoor.

Rbn13
Na al de voorbije jaren dacht ik dat het niet erger kon worden. I was wrong.

RonnoR
wat een failmopkes van de carl seg

sharpshot
Allez de winnaar mag de clown van de avond zijn, go suarez

Nic!
11 januari 2012, 21:37
Waarom ondertitelen ze de Saedeleer als hij praat? Die is toch perfect verstaanbaar.

Hij praat zo traag dat ge ni anders kunt dan hem verstaan.

camino
Witsel wat een grap.

Kiiilerke
het boeit mij geen fuck wie er wint:) zoveel mensen die daar een probleem van maken:wtf: