PDA

Volledige versie bekijken : Tomorrowland 2012

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

gieltjegitaar
1 januari 2012, 18:08
David Guetta heeft in een video zichzelf bevestigd als één van de headliners:

First Tomorrowland 2012 artist... - YouTube (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1Dk-MLLB7pk)

MrM@tthijs
1 januari 2012, 19:06
:music:

nTFs
1 januari 2012, 19:54
3/4 van de inkomsten is al verzekerd.

Kelderke
1 januari 2012, 20:00
Bij mij zal het zwaar afhangen van de line up of ik al dan niet één of meerdere dagen ga.

deathsythe
1 januari 2012, 20:16
'k ga sowieso alle dagen

technique007
1 januari 2012, 20:44
Zolang defected, cafeina en CDA ne goeie line-up hebben mogen ze mij daar toch ook weer verwachten ja :)

Wilcao
1 januari 2012, 22:24
Een verrassing is het niet echt en niet waar ik op ben aan het wachten. Ben benieuwd naar CdA en M_nus en dan kijken hoeveel dagen ik ga.

Tuninboy
1 januari 2012, 23:02
IB4 DAFT PUNK.

[EZ]
1 januari 2012, 23:10
Vandejaar terug eens proberen gaan, hoewel de tickets weer op een week zullen uitverkocht zijn wrs -_- (twas zelfs in een weekend tijd zeker?)

Lineup zitten zoiezo veel dingen tussen die 'k wil zien, en minstens evenveel crap ook natuurlijk :p

Furon
1 januari 2012, 23:11
Brace yourself | Meme Generator (http://memegenerator.net/instance/12766130)

Chizm
2 januari 2012, 00:56
als er goa is, kom ik

Klopgeest
2 januari 2012, 01:51
Dit jaar Dour en Nature One ipv Tomorrowland, de energie van Guetta lijkt me ook wel uitgewerkt na vorig jaar (echt een zwakke set)

JackM
2 januari 2012, 01:56
Kozzmozztent met Berghain edition fzo!

Klopgeest
2 januari 2012, 02:24
Trouwens, geen Tomorrowland 2011 DVD?

Wilcao
2 januari 2012, 09:02
Dit jaar Dour en Nature One ipv Tomorrowland, de energie van Guetta lijkt me ook wel uitgewerkt na vorig jaar (echt een zwakke set)

Damn wat zou ik graag naar Nature One gaan. Spijtig dat mijn vrienden nooit willen, terwijl ze wel van dezelfde muziek houden

Devon Rex
2 januari 2012, 15:30
ik wil Justice, Boys Noize, Brodinski :D Guetta is al geen verrassing meer.

boostah
2 januari 2012, 18:44
Kozzmozztent met Berghain edition fzo!

Bah die komen al genoeg in Belgie (tis alsof der niks anders meer bestaat, elke avond echte techno in fuse is wel fengler, klock, faki of detteman (ostgut label)

Doe toch al 2 jaar tommorowland en nature one. Nature one is idd gans anders (en fucking veel goedkoper :p)

Vix
3 januari 2012, 10:28
Doe toch al 2 jaar tommorowland en nature one. Nature one is idd gans anders (en fucking veel goedkoper :p)

Hier ook al 5 jaar lang Tomorrowland als opwarmer en Nature One als jaarlijkse topper! :)

Ik hoop natuurlijk op leuke trance en hardere stijlen! :D

deathsythe
3 januari 2012, 10:32
mja voor de hardere stijlen zal die line up wel 90% hetzelfde zijn als vorig jaar.

Tuninboy
3 januari 2012, 23:07
ik wil Justice, Boys Noize, Brodinski :D Guetta is al geen verrassing meer.

Justice is terug begonnen met een Liveset.. Eig. dezelfde als vroeger, gewoon een paar nieuwe platen tussen geramd.. No big deal..

Boys Noize draait tegenwoordig Technoachtige acid stuff. Wat wel tof is.

En Brodinski is een heer en meester in het bedwingen van zen TT & CDJ's. Nog nooit een slechte overgang horen maken eig. En toch al een paar keer gezien.

Therapy
3 januari 2012, 23:35
Dit jaar van plan ook te gaan. Ben benieuwd.

Klopgeest
4 januari 2012, 00:07
Justice is terug begonnen met een Liveset.. Eig. dezelfde als vroeger, gewoon een paar nieuwe platen tussen geramd.. No big deal..

Boys Noize draait tegenwoordig Technoachtige acid stuff. Wat wel tof is.

En Brodinski is een heer en meester in het bedwingen van zen TT & CDJ's. Nog nooit een slechte overgang horen maken eig. En toch al een paar keer gezien.

Brodinski eens horen draaien op Breakdown XL in Hasselt een aantal jaren geleden (in het begin van heel die zogenaamde electro-hype), ik weet nog dat het niet zo goed was. Hij was dan wel opwarmer voor Boys Noize toen, en dat was wel hard knallen en degelijke boel. Nu met een stijlverandering wil ik hem zeker nog eens horen! (Liefst dus ergens anders als TML)

Tuninboy
4 januari 2012, 00:45
Ik was ook op Breakdown toen. Maar als hij draait, is het altijd iets van, damn, weeral zoveel nieuwe platen in zen set. (wel een pauze van een half jaar ertussen) Dat is wat het met Brodinski doet.

Devon Rex
4 januari 2012, 11:46
en misschien eens een echte retro-tent zou'k ook wel appreciëren...en dus geen I Love The 90s stuff...

[TFT]Poky
4 januari 2012, 11:58
hier 3 dagen en camping normaal gezien

Justchill
4 januari 2012, 17:03
David Guetta... daar zitten we allemaal op te wachten.. :oink:
Geef mij maar Josh Wink, Reboot, Robert Dietz, etc @Café D'anvers:cool:

Kelderke
4 januari 2012, 17:08
Ik vraag me af of we dit jaar niet overspoeld gaan worden met een Skrillex en co.

Therapy
4 januari 2012, 17:11
Da gaat zo zijn op elk festival dit jaar vrees ik.

Y@nnick.
4 januari 2012, 17:23
Geen idee of ik kan gaan dit jaar.. hangt ervan af wanneer ik moet werken, hoeveel geld ik heb en hoe snel die tickets uitverkocht zijn.

Ion1c
4 januari 2012, 18:02
en misschien eens een echte retro-tent zou'k ook wel appreciëren...en dus geen I Love The 90s stuff...

in 2008 was er een bonzai tent, maar daar stond praktisch geen volk. Dus kvrees er voor.

Lobmans
4 januari 2012, 18:47
Ik vraag me af of we dit jaar niet overspoeld gaan worden met een Skrillex en co.

Het voordeel van Tomorrowland is dat al die specifieke genres een eigen stage hebben. Ik moet ook totaal niets weten van die dubstep/d&b, maar mij boeit het niet als er velen anderen wel uit de bol gaan op dat genre op een aparte stage.

[EZ]
4 januari 2012, 18:53
True, tot ze hun speakers op de camping bovenhalen natuurlijk :sop:

Kelderke
4 januari 2012, 19:11
Ik moet ook totaal niets weten van die dubstep/d&b, maar mij boeit het niet als er velen anderen wel uit de bol gaan op dat genre op een aparte stage.

Dat heb ik niet gezegd é dat ik er niet moet van weten :).

GeeKer
4 januari 2012, 19:18
Ge gaat veel "dubstep" rond u oren krijge!

Vix
5 januari 2012, 10:05

Was dat er vorig jaar? :) Ik ben al elk jaar aanwezig geweest, maar ik heb dus geen flauw idee van welke stijlen er in welke mate aanwezig zijn... Mijn favoriete stijlen buiten beschouwing gehouden natuurlijk. :p

Ik hoop gewoon uit de grond van men hart dat die stijlen niet de bovenhand krijgen en ze dit mooi festival (nog meer) kelderen... :unsure:

Hopelijk krijgen we weer elke dag trance! :D Ook al staat daar soms maar 30 man, de sfeer blijft elke keer uniek! :woohoo:

Dr. Sheldon Cooper
5 januari 2012, 10:11
Ik ga probably terug één dagje, zie het niet meer zitten om daar op die camping te gaan liggen. Ik hoop op:

- Joachim Garraud :love:
- Dubfire
- Armin Van Buuren
- Tiësto (ISOS-setje pls)
- W&W
- Alex M.O.R.P.H
- Airbase
- First State
- Pryda
- Booka Shade Live
- Deadmau5

sink
5 januari 2012, 10:18
Trouwens, geen Tomorrowland 2011 DVD?
Nope, voorlopig idd nog niets..
volgens mij komt er geen DVD, want op hun facebook pagina is er veel vraag naar, maar info daaromtrent wordt doodgezwegen

Kelderke
5 januari 2012, 14:34
Was dat er vorig jaar?

Daily Dubstep had er een stage met onder andere N-Type en The Others, verder geen idee want ik vind de lineup nergens terug en ik was er vorig jaar niet.

Muska
5 januari 2012, 16:30
Yep , ik heb nog een half uurtje Cookie Monsta en Flux Pavillion meegepikt alvorens de verplaatsing te maken naar ernaast (Trance). Als je wil geef ik de line-up van den dubstep wel , heb da planneke nog op mijn nachtkastje liggen :)

Levicious
5 januari 2012, 21:35
Dit jaar sowieso ook terug. Maar david guetta was best triestig. Kleine donkere tentjes opzoeken !

Niels_H
6 januari 2012, 23:13
Was dat er vorig jaar? :) Ik ben al elk jaar aanwezig geweest, maar ik heb dus geen flauw idee van welke stijlen er in welke mate aanwezig zijn... Mijn favoriete stijlen buiten beschouwing gehouden natuurlijk. :p

Ik hoop gewoon uit de grond van men hart dat die stijlen niet de bovenhand krijgen en ze dit mooi festival (nog meer) kelderen... :unsure:

Hopelijk krijgen we weer elke dag trance! :D Ook al staat daar soms maar 30 man, de sfeer blijft elke keer uniek! :woohoo:
Ik ben de laatste 5 jaar geweest en vorig jaar 3 dagen. Maar ik twijfel nog of ik dit jaar weer ga, misschien ene dag maar het probleem is dat je tickets moet kopen voor je weet wanneer de beste dag is (qua Trance zeker).

Misschien dit jaar eens proberen volk mee te krijgen naar Electronic festival of Nature One...

Vix
7 januari 2012, 14:08
Ik ben de laatste 5 jaar geweest en vorig jaar 3 dagen. Maar ik twijfel nog of ik dit jaar weer ga, misschien ene dag maar het probleem is dat je tickets moet kopen voor je weet wanneer de beste dag is (qua Trance zeker).

Misschien dit jaar eens proberen volk mee te krijgen naar Electronic festival of Nature One...

Nature One is echt een aanrader! Al vele jaren het hoogtepunt van mijn festivalseizoen. :bow: En Tomorrowland is meestal de week ervoor, dus een ideaal opwarmertje. ;) Electronic Festival was ook echt wauw, supersfeer! Maar dat is helaas wel maar 1 dagje hé.

Général Zantas
7 januari 2012, 20:30
Ik ga dit jaar voor de eerste keer gaan, geen idee hoe realistisch het is maar ik hoop minstens één van de volgende bezig te zien:

- Deadmau5
- Dave Dresden
- 16 Bit Lolitas
- Erol Alkan
- James Holden
- Basement Jaxx
- Brodinski
- Pryda
- Ricardo Villalobos
- Reboot

En The Subs wil ik ook wel eens aanhoren.

Liquigi
8 januari 2012, 02:06
-Boys Noize
-Deadmau5
-Daft Punk
-Brodinski
-Micheal Shack met zenne groep (ben de naam kwijt)
-Noisia
-Andy C
-AMC
-Netsky & Murdock samen, zo weinig mogelijk commercieel

assgoblin
8 januari 2012, 02:41
Voor mij gewoon veel trance (Armin, Markus, Above & Beyond, Mat Zo, Gabriel & Dresden,...). En eigenlijk zou ik ook echt graag es Boomjinx en vooral Andrew Bayer zien, vooral die laatste zijn schijven hebben echt allervetste sound, ma ik denk dat die alleen producet spijtig genoeg...

Buiten trance zou Deadmau5 extreem vet zijn (al 3 keer gezien en telkens af-af-af, echt supersets altijd) en dan on the side nog wa liquid DnB (vorige zomer Danny Byrd gezien en da was ook echt feest²).

Bonaventura
8 januari 2012, 13:38
Voor mij gewoon veel trance (Armin, Markus, Above & Beyond, Mat Zo, Gabriel & Dresden,...). En eigenlijk zou ik ook echt graag es Boomjinx en vooral Andrew Bayer zien, vooral die laatste zijn schijven hebben echt allervetste sound, ma ik denk dat die alleen producet spijtig genoeg...

Buiten trance zou Deadmau5 extreem vet zijn (al 3 keer gezien en telkens af-af-af, echt supersets altijd) en dan on the side nog wa liquid DnB (vorige zomer Danny Byrd gezien en da was ook echt feest²).

Bwa, Danny Byrd zou ik toch geen Liquid meer noemen hoor :p

Th1x4nG
8 januari 2012, 17:22
Deze held op TML plox (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=80vxlgzyUSo)

assgoblin
9 januari 2012, 00:19
Bwa, Danny Byrd zou ik toch geen Liquid meer noemen hoor :p

Wat dan wel? Alleszins wel echt supermelodische DnB...

Liquigi
9 januari 2012, 03:47
ik hou niet van dat 'in vakskes denken' wat die subgenres betreft. dnb=dnb.
ma nu we toch bezig zijn, zeg es uberhaupt 1 liquid nummer van danny byrd.

Lobmans
9 januari 2012, 12:39
Nieuwe naam: Fatboy Slim! :)

assgoblin
9 januari 2012, 15:31

Veel van DnB subgenres ken ik ook nie, ma tijdens zijn set vorige zomer heeft em wel regelmatig ne Netsky ertussen gegooid, en ook S.P.Y. - By your side gedropt en da's toch eerder Liquid, nee? En ik dacht dat Hospitality Records in't algemeen wel vrij Liquid-gericht was...

Nuja maakt nie zoveel uit gewoon melodische feest-DnB bedoel ik dus!

Ion1c
9 januari 2012, 15:36
alles van den danny valt voor mij tussen liquid en jump up.

noisia bse en bad company toestanden steek ik onder dnb

en panacea, audio, cooh steek ik onder hardcore dnb

On topic: fatboy slim is alvast een goed begin

Bonaventura
9 januari 2012, 20:30
Wat dan wel? Alleszins wel echt supermelodische DnB...

Neuh, gewoon DnB :p

Ik probeerde gewoon te voorkomen dat hij te hoge verwachtingen schept. Misschien wilt ie 'échte', mellow DnB en dan zou Danny Byrd natuurlijk niet ideaal zijn ;)

Voor de rest, in vakskes denken kunt ge niet voorkomen zne, da's puur cognitief.

Milfhunter
9 januari 2012, 23:00
Fatboy Slim, nice ... zijn video van op Brighton Beach is me lang bijgebleven ! Super ge-edit, leuke muziek, een pak volk en fijne sfeer. Ik kijk er naar uit !! (in setje zit wel aantal foutjes, maar boeide mij niet, hij mixte nog met platen én ik denk dat je als je een dvd uitbrengt voor 250,000 man je zelfs al fatboy slim zijnde wat zenuwen hebt :)

FatBoy Slim - Norman Cook Live @ Brighton Bech - Big Beach Boutique II Full - Part 2 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=Rnsj3jpaZBQ&feature=related)

On 13 July 2002, Fatboy Slim performed the second of his free, open air concerts on Brighton Beach. Although organisers expected a crowd of around 60,000 people, the event instead attracted an estimated 250,000 who crammed the promenade and beach between Brighton's piers.

JackM
10 januari 2012, 00:28
Fatboy Slim is gewoon TE vet ... was het 10 jaar geleden. De laatste jaren is het toch niet meer dat. Jammer, want die zijn oude setjes zijn gewoon simpelweg wat een feest hoort te zijn.

Kvraag me eig af in hoeverre de jonge generatie FBS nog kent?

Darkrise
10 januari 2012, 00:38
Fatboy slim ! nice. Ik ga zeker ook eens gaan dit jaar. Ik wou eig david guetta 2-3 jaar geleden eens zien toen hij nog niet zo pop was. Maar nu zal het nog wel meevallen zeker ?

deathsythe
10 januari 2012, 09:44
Fatboy slim ! nice. Ik ga zeker ook eens gaan dit jaar. Ik wou eig david guetta 2-3 jaar geleden eens zien toen hij nog niet zo pop was. Maar nu zal het nog wel meevallen zeker ?

Neen, veel te veel volk dat het echt onaangenaam is, hij zit meer in zijn micro te roepen als plaatjes te draaien.

ben er vorig jaar naartoe geweest omdat mijn vrienden DG o-zo goed vonden (:cry: i know), na 15 min ben ik het maar afgetrapt met nog een maat die dezelfde mening had (gelukkig :))

Wilcao
10 januari 2012, 09:48
Neen, veel te veel volk dat het echt onaangenaam is, hij zit meer in zijn micro te roepen als plaatjes te draaien.

ben er vorig jaar naartoe geweest omdat mijn vrienden DG o-zo goed vonden (:cry: i know), na 15 min ben ik het maar afgetrapt met nog een maat die dezelfde mening had (gelukkig :))

Idd hier ook, een half uurtje daar gaan staan omdat sommige due willen zien. Wat een gedrocht van een set was dat. De sfeer was wel goed, maar de wei stond ook vol pubers. Daarna gelukkig eindelijk naar M_nus gegaan voor een geweldig setje van Richie Hawtin :love:

yochi
10 januari 2012, 11:26
Ik heb vant jaar nog hoop voor david guetta, hij heeft idd veel pop muziek maar in zijn nieuwe album zit ook een cd me enkel electro en die vind ik echt nog goed.

maar inderdaad de nummers waar hij samen werkt met pop artiesten zijn niet zo goed.

ChrisRiley
10 januari 2012, 12:06
Ik heb vant jaar nog hoop voor david guetta, hij heeft idd veel pop muziek maar in zijn nieuwe album zit ook een cd me enkel electro en die vind ik echt nog goed.

maar inderdaad de nummers waar hij samen werkt met pop artiesten zijn niet zo goed.

:doc:

Milfhunter
10 januari 2012, 14:49
added: Jamie Jones !! ♥

Dan verwacht ik Maya Jane Coles ook !!!

Tomas Neil
10 januari 2012, 15:10
\o/

Drew
10 januari 2012, 15:11
Da's al nice.

technique007
10 januari 2012, 15:24
added: Jamie Jones !! ♥

Dan verwacht ik Maya Jane Coles ook !!!

fuck yes :D

Vix
10 januari 2012, 21:02
:doc:

:D:rofl:

Fatboy Slim was vroeger misschien geweldig... Nu zeg ik vriendelijk bedankt, hopelijk voor jullie is het een nuchter gedraaide set! :p

Robust²
10 januari 2012, 21:12
Bwah, met een beetje geluk draait FBS toch wel vette dingen. Van Moby enkele jaren geleden was ik ook niet zo zeker dat hij de verwachtingen ging kunnen inlossen, maar dat was toen echt wel vet imo.

Nu, ik ga sowieso de drukte van Tomorrowland vermijden en het bij m'n goede herinneringen van de eerste 5/6 edities houden. Na vorig jaar geen enkel festival gedaan te hebben, wil ik dit jaar toch écht wel Global Gathering of iets dergelijks doen.

technique007
11 januari 2012, 01:29
Ik ga toch sowieso is kijken bij Fatboy Slim, al was het maar omdat die mijn respect krijgt voor wat die vroeger heeft gebracht, al moet ik toegeven da zijn set in Las Vegas(gekeken via be-at.tv) vorig jaar nu ook ni het beste is wa ik ooit heb gezien...

Anyway TML is goe vertrokken, Jamie Jones en zoals Milfhunter zei mag Maya Jane Coles net als onderstaande artiesten daar ook bijkomen :)

Danny Daze
Russ Yallop
Solomun
Maceo Plex
Fritz Kalkbrenner
Richie Hawtin

En dan nog een Cafeina stage met DJ Roma & Disco Dasco

We mogen dromen hé :)

Wilcao
11 januari 2012, 06:58
Richie Hawtin:love:

Milfhunter
11 januari 2012, 08:59
Yeah hoop ook op Solomun, Maceo Plex en Danny Daze

verder Noir & Haze, Art Department, Tale of Us (120 bpm in the sun hmmm), Soul Clap, Ame (wat een setje in CDA paar weken terug !!!) en Dixon

en offcource good old Lucianoooooo !!!!

Nickless
11 januari 2012, 09:03
Mss is een dagske gaan, afwachten.

Sev-O
13 januari 2012, 11:38
Staan die tickets op naam? Ik weet namelijk niet of ik die datum in het land ben of niet (pas half mei weet ik het), kwestie van niet een pak geld kwijt te spelen en voor een dilemma te staan... . Dan kan ik die eventueel nog aan een vriend geven uit onze groep.

Tomas Neil
13 januari 2012, 13:37
Solomun nu ook aangekondigd! \o/

technique007
13 januari 2012, 17:07
Solomun nu ook aangekondigd! \o/
Ook net gezien, nu de rest van mijn lijst nog!:D

Milfhunter
14 januari 2012, 00:27
Te gek :)

lantaarnpaal
14 januari 2012, 14:13
How, fatboy slim :o

Misschien toch eens voor de eerste keer naar tomorrowland gaan

boostah
14 januari 2012, 21:14
kalkbrenner main stage zou ook charme hebben (wahlweide ofzoiet bekeken, beetje zelfde set up)

gvQ
15 januari 2012, 16:20
Staan die tickets op naam? Ik weet namelijk niet of ik die datum in het land ben of niet (pas half mei weet ik het), kwestie van niet een pak geld kwijt te spelen en voor een dilemma te staan... . Dan kan ik die eventueel nog aan een vriend geven uit onze groep.

Als ge ze in de FRS koopt staan ze niet op naam nee :) En zelf aan staan ze op naam maken ze erg geen probleem van aan de ingang. Dit jaar was het zodanig druk dat het pompen of verzuipen was voor de kassaguys :p

king_z
19 januari 2012, 21:05
Is tommorowland eigenlijk strikt 18+ of in het jaar dat je 18 wordt? Ik ben van '94 maar verjaar pas in november.

bjoerk
21 januari 2012, 21:20
Is tommorowland eigenlijk strikt 18+ of in het jaar dat je 18 wordt? Ik ben van '94 maar verjaar pas in november.

vorig was iedereen die in 93 geboren was welkom, dus ik veronderstel dat ze dit jaar ene gelijk aardige regel zullen toepassen. Ma die info komt sowieso op de site van Tomorrowland.

Also Calvin Harris bevestigd, AWESOMESAUCE ^^. Nu hopen dat em niet te veel van zijn commerciele boel draait. Hij heeft zeer goede nummers en remixes maar voor zijn stuff met rihanna enzo bedank ik toch.

Drew
24 januari 2012, 23:12
+ Dave Clarke

Liquigi
25 januari 2012, 04:23
friction:)

NarcoticSea
26 januari 2012, 16:02
godver, tml haalt weer goeie technonamen binnen, ik zie ook cari lekebusch. maar iets in mij zegt, al jaren, dat ik tml kut vind dus ik blijf volharden!

bjoerk
26 januari 2012, 18:04
godver, tml haalt weer goeie technonamen binnen, ik zie ook cari lekebusch. maar iets in mij zegt, al jaren, dat ik tml kut vind dus ik blijf volharden!

Ik kan je enkel zeggen dat dit iets is wat ik nooit meer wil missen. De sfeer is er gewoon perfect, iedereen is happy, het decor is af en de muziek is altijd in orde. Er is echt voor elk wat wils.

eddie
27 januari 2012, 18:18
Line-Up so far:
David Guetta
Fatboy Slim
Jamie Jones
John Digweed
Alesso
Solomun
Carl Cox
N-Type
Friction
Terence Fixmer
Calvin Harris
Michael Calfan
Dave Clarke
Cari Lekebusch
Avicii.

JackM
27 januari 2012, 19:04
Oh yes oh yes :cool:

Wil die dees jaar toch wel horen.

Y@nnick.
27 januari 2012, 19:27
Wordt em toch niet voor mij denk ik. Te commercieel.

boostah
27 januari 2012, 23:10
Line-Up so far:

John Digweed
Carl Cox
Terence Fixmer
Dave Clarke
Cari Lekebusch

Aanwezig, dave clarke, fixmer en cox zen helden ! (wel tgevoel da techno revival begonnen is)

Dr. Sheldon Cooper
27 januari 2012, 23:11
Le sigh, Avicii. Nog een drijfveer voor de kindjes om daar naartoe te gaan :(

LaBuenaVida
27 januari 2012, 23:18
Grmbl, het valt nog te zien ^^

Klopgeest
28 januari 2012, 03:48
Vorig jaar was Avicii nog niet echt bekend, speelde toen best wel dik in orde. Nu is iedereen plots superblij dat hij erbij staat op de line-up. Stelletje losers.

Darkrise
28 januari 2012, 11:59
toch al veel goeie namen in die line-up

Wilcao
28 januari 2012, 12:00
Vorig jaar was Avicii nog niet echt bekend, speelde toen best wel dik in orde. Nu is iedereen plots superblij dat hij erbij staat op de line-up. Stelletje losers.

I'm not

Drew
28 januari 2012, 12:00
Diene Avicii moeten googlen :unsure:

bjoerk
28 januari 2012, 12:07
[INDENT][/INDEN
T]

En bromance en my feelings for you dan? Niet echt bekend? Ze speelden bromance om de vijf minuten af op de radio. Alesso was bv iemand op de main die nog nie bekend was.

Wilcao
28 januari 2012, 12:13
[INDENT][/INDEN
T]

En bromance en my feelings for you dan? Niet echt bekend? Ze speelden bromance om de vijf minuten af op de radio. Alesso was bv iemand op de main die nog nie bekend was.

Ik moet zeggen dat ik Bromance wel kende, maar niet wist dat Tim Berg en Avici dezelfde waren. Nu bij de mensen van het commerciele muziekgenre wisten dat wel, dus zo onbekend zal hij dan ook weer niet zijn geweest.

Kelderke
28 januari 2012, 12:13
Kben eerder benieuwd naar de indeling van de stages.

Shyheim
28 januari 2012, 12:17
deed avicii (tim berg) vorig jaar niet een theme van tomorrowland?

related:

_apb7EcsWgc

:music: al is het maar voor de dancing mario jackson, fck yeh.

Lobmans
28 januari 2012, 13:34
deed avicii (tim berg) vorig jaar niet een theme van tomorrowland?

De anthem vorig jaar kwam van (de toch wel lichtjes overhypte) Dimitri Vegas & Like Mike.
AFROJACK, DIMITRI VEGAS, LIKE MIKE AND NERVO - TOMORROWLAND ANTHEM 2011 ( The Way We See The World ) - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=GNA6vEPdvnM)

Al zou Avicii zijn sound véél geschikter zijn om als anthem te dienen.

JackM
28 januari 2012, 13:49
LOL, krijg ek hier een pm met wat er met mij muzieksmaak gebeurd is omdat ik zogezegd naar Avivci wil gaan luisteren...

Met "Oh yes oh yes" bedoel ek wel iets anders hoor :unsure:

L!nK
28 januari 2012, 16:31
Jamie Jones!

Niels_H
29 januari 2012, 18:19
Ticketprijzen:
Ticket Prices | Tomorrowland (http://www.tomorrowland.be/tomorrow/buy-ticket)

:ironic:

In 2010 kon je voor zo'n 70 euro nog 2 dagen gaan...

Flawless
29 januari 2012, 18:26
Dit jaar zal het wellicht > 200 zijn?

Vandalize_
29 januari 2012, 18:33
Die prijzen :unsure:

Drew
29 januari 2012, 18:34
Een normale naam voor een ticket was ook al te veel gevraagd.

JackM
29 januari 2012, 18:37
Kdenk dak eerst een paar dagen in berlijn of een andere van die steden ga feesten dan
:unsure:

Kid_C
29 januari 2012, 18:40
En dan is werchter veel te duur voor 4 dagen... :unsure:

Die comforttoestanden, betaal je dan bijna 40€ meer om niet aan te schuiven en op een beter plaatsje te staan? :rofl:

Wilcao
29 januari 2012, 18:41
Een normale naam voor een ticket was ook al te veel gevraagd.

Inderdaad :lol:

Hoeveel duurder is het dan vorig jaar? Ben die prijzen al vergeten.

Lobmans
29 januari 2012, 19:49
Ticketprijzen:
Ticket Prices | Tomorrowland (http://www.tomorrowland.be/tomorrow/buy-ticket)

:ironic:

In 2010 kon je voor zo'n 70 euro nog 2 dagen gaan...

Prijzen zijn blijkbaar weer weggehaald, al zijn ze wel nog terug te vinden via Google-cache: Ticket Prices | Tomorrowland (http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:2lRCefugWnYJ:www.tomorrowland.be/tomorrow/buy-ticket+tomorrowland+prcies&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=be)

Wel positief is dat er blijkbaar eerst een Belgische presale komt alvorens buitenlanders kunnen bestellen.

Nuja bon de prijzen zijn nog niet officieel, dus laat ons hopen dat het uiteindelijk toch minder duur zal zijn dan op die pagina te zien was. Vorig jaar was het maar 135 euro, dus eigenlijk zou het me straf lijken moesten ze echt 40 euro extra gaan vragen.

mijas65
30 januari 2012, 20:58
wow dat lijkt wel heel duur :s

das goed voor 4 dagen :p

bladwijzer
30 januari 2012, 21:56
lees ik het goed als er staat dat er speciale zones zijn voorbehouden voor mensen met een duur ticket?? een extra frontstage voor mensen met een duurder ticket?

voor een alleenstaand concert vind ik dat ergens nog te verantwoorden, maar voor zo'n festival :/

Th1x4nG
30 januari 2012, 22:08
Frontstage weet ik ni hoor. Versuz-tent heeft zo'n verhoog en zetelkes achteraan + makkelijkere ingang; Q-dance heeft ook een 'toren' waar ge over iedereen kunt uitkijken; I Love The 90s/ASOT heeft ook iets gelijk Versuz denk ik; voor de rest geen idee. :)

Lobmans
30 januari 2012, 22:56
Frontstage weet ik ni hoor. Versuz-tent heeft zo'n verhoog en zetelkes achteraan + makkelijkere ingang; Q-dance heeft ook een 'toren' waar ge over iedereen kunt uitkijken; I Love The 90s/ASOT heeft ook iets gelijk Versuz denk ik; voor de rest geen idee. :)

Comfort ticket heeft idd gewoon op bepaalde stages een apart "VIP-deck". Het gaat dus alleszinds niet om een apart vooraan het podium hoor, op de mainstage bevindt zich dat vip-deck geloof ik achteraan boven op de heuvel ergens.

fordjah
31 januari 2012, 02:16
Vorig jaar was dat 65 euro denk ik. Heb 68euro betaald incl visa kosten.
Als het vandejaar 75 euro is ga ik toch ook maar 1 dagje gaan ze.
Tis mij allemaal wat te duur aant worden ...

fordjah
31 januari 2012, 02:19
DreamVille Mansion **

Only access to DreamVille - 1 ticket for 12 persons

€ 5800 (Excl. fee)

:wtf:

Kelderke
31 januari 2012, 07:22
Pfff als iemand hier in België twee van de drie grote festivals wil doen heeft hij het geld voor een modaal reisje er al doorgejaagd. Ik ga om bepaalde dj's, groepen of acts te kunnen zien, niet voor het festival op zich. Hopelijk raak ik nog aan dagtickets dan.

Gregosz
31 januari 2012, 07:45
DreamVille Mansion **

Only access to DreamVille - 1 ticket for 12 persons

€ 5800 (Excl. fee)

:wtf:

Waar kan je die info over de verschillende soorten campingtickets vinden? Heb zitten kijken op de site van DreamVille maar heb niets gevonden.

eddie
31 januari 2012, 14:28
Waar kan je die info over de verschillende soorten campingtickets vinden? Heb zitten kijken op de site van DreamVille maar heb niets gevonden.

scroll 1 keer naar boven.

Prijzen zijn blijkbaar weer weggehaald, al zijn ze wel nog terug te vinden via Google-cache: Ticket Prices | Tomorrowland (http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:2lRCefugWnYJ:www.tomorrowland.be/tomorrow/buy-ticket+tomorrowland+prcies&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=be)

Utred
31 januari 2012, 15:08
Are you ready for... Skrillex! | Facebook (http://www.facebook.com/notes/tomorrowland/are-you-ready-for-skrillex/10150619919150944)

:rofl:

Milfhunter
31 januari 2012, 15:26
Allé de tieners van Guetta waren nog nie genoeg, nu krijgen we de skrillex-emo's er ook nog eens bij waardoor al de stages van de andere top-dj's weer eens leeg gaan staan wanneer zij gelijktijdig spelen. De fun is er al lang af ... ik ga wel naar de feestjes in cda, zoo ( Darren Emerson deze week woohoo ), La Rocca, en fuse ... de namen die daar de laatste tijd geprogrammeerd worden zijn out of control :)

Cerberuser
31 januari 2012, 19:27
Pfff als iemand hier in België twee van de drie grote festivals wil doen heeft hij het geld voor een modaal reisje er al doorgejaagd. Ik ga om bepaalde dj's, groepen of acts te kunnen zien, niet voor het festival op zich.

Dan ben je veel beter af op zaalconcerts.

MrFlava-
31 januari 2012, 19:57
Hardwell plz!

GeeKer
31 januari 2012, 20:06

Are you ready for... Skrillex! | Facebook (http://www.facebook.com/notes/tomorrowland/are-you-ready-for-skrillex/10150619919150944)

:rofl:

:)

MrFlava-
31 januari 2012, 20:11
Skrillex noem ik genen dubstep meer za.:)

GeeKer
31 januari 2012, 20:15
daarom de "" :)

Niels_H
1 februari 2012, 12:29
Om drie dagen van Tomorrowland te genieten moet u volgende zomer 172,5 euro betalen. Vorig jaar was dat nog 135 euro. Daarmee wordt het festival (naar de dagprijs berekend) het tweede duurste van het land, na TW Classic. Die stijging van bijna 30 procent is de sterkste die Tomorrowland al doorvoerde. Sinds 2005, toen het festival begon, steeg de prijs tot dusver slechts met 7 procent.

Belgen krijgen voorrang voor tickets Tomorrowland - De Standaard (http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=O13LJGR5)

Klopgeest
1 februari 2012, 12:44
Neem daar nog eens 34.5 euro bij voor een campingticket en je bent alweer +- 220 euro kwijt. Belachelijk veel natuurlijk, ik pas! Ocharme al de kiddo's die 3/4e van hun duur verdiend vakantiegeld moeten verliezen aan dit festival.

Wilcao
1 februari 2012, 13:22
Neem daar nog eens 34.5 euro bij voor een campingticket en je bent alweer +- 220 euro kwijt. Belachelijk veel natuurlijk, ik pas! Ocharme al de kiddo's die 3/4e van hun duur verdiend vakantiegeld moeten verliezen aan dit festival.

Als dat de prijzen zijn, ga ik wss ook passen. Vrienden die van dezelfde genre muziek als mij zijn, gaan ook niet. Dan ging ik normaal met een groepje mee die voor de main stage ging en dan mijn eigen weg gaan, maar met deze prijzen vrees ik ervoor.

Kelderke
1 februari 2012, 13:25
Ik zou eigenlijk enkel gaan voor enkele goeie dubstep en drum 'n bass namen, desnoods met een dagticket. Maar ik denk dat ik hiervoor beter afzak naar 10 Days Off, Pukkelpop of Dour. De meeste namen en stijlen heb ik de afgelopen jaren toch al gehad.

MrFlava-
1 februari 2012, 13:31
Ik zou eigenlijk enkel gaan voor enkele goeie dubstep en drum 'n bass namen, desnoods met een dagticket. Maar ik denk dat ik hiervoor beter afzak naar 10 Days Off, Pukkelpop of Dour. De meeste namen en stijlen heb ik de afgelopen jaren toch al gehad.

Houza Palooza,goedkoopste en tochwel grote namen.
Zal dit jaar waarschijnlijk 2 dagen worden.

BeeLz
1 februari 2012, 13:47
Allé de tieners van Guetta waren nog nie genoeg, nu krijgen we de skrillex-emo's er ook nog eens bij waardoor al de stages van de andere top-dj's weer eens leeg gaan staan wanneer zij gelijktijdig spelen. De fun is er al lang af ... ik ga wel naar de feestjes in cda, zoo ( Darren Emerson deze week woohoo ), La Rocca, en fuse ... de namen die daar de laatste tijd geprogrammeerd worden zijn out of control :)

Des te beter toch? Alle klein mannen tesamen :p

Voor die prijs ga ik toch overwegen om wat vrienden mee te krijgen naar nature one. Staat al lang op mijn to do list. En 3 dagen tomorrowland ben ik 500€ kwijt, iets teveel naar mijn zin. Het enige voordeel is dat dat vlakbij is.

Arpeggiator
1 februari 2012, 14:18
'Eigen volk eerst' op Tomorrowland: 40% tickets in Belgische voorverkoop - Festivals - HLN (http://www.hln.be/hln/nl/1313/Festivals/article/detail/1388133/2012/02/01/Eigen-volk-eerst-op-Tomorrowland-40-tickets-in-Belgische-voorverkoop.dhtml)

Wilcao
1 februari 2012, 14:23
Des te beter toch? Alle klein mannen tesamen :p

Voor die prijs ga ik toch overwegen om wat vrienden mee te krijgen naar nature one. Staat al lang op mijn to do list. En 3 dagen tomorrowland ben ik 500€ kwijt, iets teveel naar mijn zin. Het enige voordeel is dat dat vlakbij is.

Ik ga ook proberen vrienden mee te krijgen naar Nature One, maar vrees dat het Mission Impossible is.

Milfhunter
1 februari 2012, 14:47
Tomorrowland is ook een no-go voor mij met deze prijzen ! Overweeg het sterk voor ook naar Nature One te gaan ! Hooza Palooza vorig jaar was leuk, en Neverland zeker en vast ook. Dus met deze 2 + nog eentje in Duitsland én pukkelpop zal mijn zomer wel aardig genoeg gevuld zijn.

denkimi
1 februari 2012, 15:03
zelfs met die prijzen zal het nog uitverkocht zijn, ze kunnen het zich permitteren.

[TFT]Poky
1 februari 2012, 15:19
Ben ik akkoord met die prijzen, neen. Ga ik zowiezo 3 dagen gaan + camping, ja :)

BeeLz
1 februari 2012, 15:23
zelfs met die prijzen zal het nog uitverkocht zijn, ze kunnen het zich permitteren.

Prijzen van het ticket tot daartoe maar vorig jaar was het al 3.50€ voor een pintje etc, dus dit jaar wss naar de 4€.

Muska
1 februari 2012, 16:05
Ik ga er toch serieus over nadenken of ik al dan niet ga (laatste twee edities geweest).

Milfhunter
1 februari 2012, 16:13
het is geen 175 maar 172,5 :p

http://www.tomorrowland.be/buy-ticket

Insomnasia
1 februari 2012, 16:43
Solveig is niet meer de man van enkele jaren geleden... Toen kwam men niet voor hem te zien met nen haarband op :)
Van de namen die er nu zijn, zou ik wel eens durven gaan enkel en alleen voor Fatboy Slim. Gewoon omda em ne halven legend is/was

Ion1c
1 februari 2012, 16:44
het is geen 175 maar 172,5 :p

http://www.tomorrowland.be/buy-ticket

excl. 2.5 - 3 euro service kosten :woohoo:

denkimi
1 februari 2012, 19:09
Prijzen van het ticket tot daartoe maar vorig jaar was het al 3.50€ voor een pintje etc, dus dit jaar wss naar de 4€.

vorig jaar was het (50/35)*2= 2,85€ voor een pint. waarschijnlijk zal het dit jaar hetzelfde zijn, anders moeten ze direct 3 bonnen vragen en komt dat op 4,2€.

deconet
1 februari 2012, 19:17
prijzen te hoog bla bla, als je ze afzonderlijk gaat kijken komt dit toch veel duurder uit.
De prijzen van de drank/eten spreek ik mij ni over uit ma de inkom valt heel goed mee.

ShadesOfJae
1 februari 2012, 22:58
vorig jaar was het (50/35)*2= 2,85€ voor een pint. waarschijnlijk zal het dit jaar hetzelfde zijn, anders moeten ze direct 3 bonnen vragen en komt dat op 4,2€.

Want ze kunnen de waarde per bonneke niet veranderen ofwa? :p

denkimi
1 februari 2012, 23:23
Want ze kunnen de waarde per bonneke niet veranderen ofwa? :p
Ticket Prices | Tomorrowland (http://www.tomorrowland.be/buy-ticket)

Tomorrowland Boozebag
contains 35 Tomorrowland vouchers
€ 50

net hetzelfde als vorig jaar dus.

Lobmans
1 februari 2012, 23:45
En blijkbaar staat Skrillex dus op de mainstage geprogrammeerd, jeuj.

e.House
1 februari 2012, 23:57
Lol dik 200 euro voor een combi ticket inclusief camping.

Ion1c
2 februari 2012, 00:19
daft punk doet weer de ronde !

BeeLz
2 februari 2012, 01:37

Waren dat geen 30 bonnen voor 50 euro als je ze ter plaatse kocht?

Wilcao
2 februari 2012, 07:22
daft punk doet weer de ronde !

Zoals altijd dus. Moesten zij ooit komen, dan leg ik dat geld wss wel neer.

Tuninboy
2 februari 2012, 17:41
TL heeft geen deftige mainstage voor DP, DP heeft contructie's bij om u tegen te zeggen. En dat gebruiken ze ook, aangezien ze niet tussen de bloemen en paddestoelen willen staan. En zoals in de pkp thread, DP zal hun tour niet openen in Belgie. :)

Trolle
2 februari 2012, 19:22
gelezen dat fatboy slim gaat en dat is al een reden voor mij om te gaan
zal ook de eerste keer zijn dat ik ga

Muska
2 februari 2012, 21:55
2ManyDj's op de mainstage was al ne fail (productie-gewijs paste hun Under The Covers aanpak er totaal ni in) dus DP op TL zou gewoon voor gene meter kloppen.

denkimi
3 februari 2012, 11:32
Waren dat geen 30 bonnen voor 50 euro als je ze ter plaatse kocht?
nee, die boozebag kost evenveel als u bonnen gewoon ter plaatse kopen.

Milfhunter
3 februari 2012, 12:49
2ManyDj's op de mainstage was al ne fail (productie-gewijs paste hun Under The Covers aanpak er totaal ni in) dus DP op TL zou gewoon voor gene meter kloppen.

maar qua commerciele waarde dé naam die kan tellen ! Als ze deze strikken dan worden ze gehyped tot het beste electronisch festival ter wereld.

Lobmans
3 februari 2012, 13:21
maar qua commerciele waarde dé naam die kan tellen ! Als ze deze strikken dan worden ze gehyped tot het beste electronisch festival ter wereld.

Daft Punk is overigens zo big, dat ze hun mainstage wel zo zouden opbouwen dat het DP-concept er vlekkeloos in geïntegreerd kan worden. Als DP nog eens op tour gaat, wil dat overigens ook niet zeggen dat ze met hetzelfde podium als in 2006 gaan touren he.

Anyway, zinloze discussie eigenlijk, want ik zie DP écht niet op Tomorrowland (of eender welk ander Belgisch festival) staan hoor. :)

Tuninboy
3 februari 2012, 17:46

Ben ik het mee eens. Ik weet niet wat de sfeer op Tomorrowland was tijdens 2 Many Dj's, maar this gewoon iets, wat niet op een dance festival past. Aangezien eerst Soulwax er was, en dan 2 Many Dj's.

Vix
3 februari 2012, 17:58
En blijkbaar staat Skrillex dus op de mainstage geprogrammeerd, jeuj.

Top! Met Daft Punk erna als afsluiter! :woohoo:

sink
5 februari 2012, 15:16
Voorsmaakje van de mainstage:

http://i.imgur.com/w4xeV.jpg

Dr. Sheldon Cooper
5 februari 2012, 15:29
Ziet er maar weird uit

bjoerk
5 februari 2012, 17:41
Ben ik het mee eens. Ik weet niet wat de sfeer op Tomorrowland was tijdens 2 Many Dj's, maar this gewoon iets, wat niet op een dance festival past. Aangezien eerst Soulwax er was, en dan 2 Many Dj's.

Perfecte afsluiter voor de mainstage, zeker omdat den helft van het guetta volk het direct afbolde.

BeeLz
7 februari 2012, 14:16
Martin Solveig ook confirmed, niet dat dat een verrassing is. Soit, vond zijn set vorig jaar zeker niet slecht.

Lobmans
7 februari 2012, 15:25
Nja Solveig, niet bijster origineel meer... Laat me raden, de volgende grote naam headliner wordt SHM? Op zich heb ik er nog niet zo'n problemen mee dat er jaarlijks een deel namen terugkeren op de affiche, maar als het gaat om headliners dan is dat wel jammer aangezien er zo weer een headlinerspot wegvalt voor een andere -originelere - grote naam.

boostah
7 februari 2012, 20:57
Voorsmaakje van de mainstage:

http://i.imgur.com/w4xeV.jpg

Normaal ist da op de site met een gezicht in :p (elk jaar al zo) ma nu is zoiet ni echt te vinden op de site.

Anyway: tenigste da ik al gezien heb: alle dagen techno :D

Lobmans
7 februari 2012, 21:15
Normaal ist da op de site met een gezicht in :p (elk jaar al zo) ma nu is zoiet ni echt te vinden op de site.

Anyway: tenigste da ik al gezien heb: alle dagen techno :D

In de krant ergens stond een beschrijving van het decor. De mainstage zou een grote boekenkast moeten voorstellen, en de dj-booth zou dan een groot liggend boek zijn.

Vandalize_
8 februari 2012, 13:06
Heeft Zedd al iets confirmed ofzo ?
als die komt :love:

Kelderke
8 februari 2012, 13:10
Deetron zou ook komen

Lobmans
8 februari 2012, 13:22
Daarnet bevestiging gekregen van ons Tomorrowlandpackage, verblijf en tickets zijn dus alvast geregeld, geen vvk-gestress hier. Hopen dat er een deel goeie (trance)namen volgen. En nu is het helaas nog éventjes wachten tot het juli is :p

nokeyboard
8 februari 2012, 15:11
Perfecte afsluiter voor de mainstage, zeker omdat den helft van het guetta volk het direct afbolde.

ben al jaaaaaren fan van 2manydj's/soulwax maar hun set op tland vorig jaar trok echt op niks:x

Daarnet bevestiging gekregen van ons Tomorrowlandpackage, verblijf en tickets zijn dus alvast geregeld, geen vvk-gestress hier. Hopen dat er een deel goeie (trance)namen volgen. En nu is het helaas nog éventjes wachten tot het juli is :p

Via ID&T geregeld of? huh?
Als ge dat via één of andere maatschappij doet moeten zij dat eerst aankopen é...(en die hebben geen voorrang/ gereserveerde tickets, ook al beweren ze van wel)

Muska
8 februari 2012, 15:30
ben al jaaaaaren fan van 2manydj's/soulwax maar hun set op tland vorig jaar trok echt op niks:x

Tomorrowland: 2 Many Dj's | Studio Brussel (http://www.stubru.be/programmas/allareas/tomorrowland2manydjs)

Als je tussen de regels door luistert , hoor je ook dat ze zelf niet goed weten wat ze daar staan te doen. En tijdens dat optreden zelf zag je ze soms ook zo rondkijken met een wtf-gezicht over alles wat er rondom hen gebeurde :D

Lobmans
8 februari 2012, 16:57
Via ID&T geregeld of? huh?
Als ge dat via één of andere maatschappij doet moeten zij dat eerst aankopen é...(en die hebben geen voorrang/ gereserveerde tickets, ook al beweren ze van wel)

Via deze: http://www.deboeck-incoming.com/

Aangezien het de officiële travel partner is van Tomorrowland en die packages ook vermeld staan op de Tomorrowlandsite, zullen ze wel zekerheid hebben over die tickets he. Vorig jaar verliep het alleszinds allemaal vlekkeloos en was het z'n meerprijs wel waard.

nokeyboard
8 februari 2012, 23:20
Via deze: De Boeck Incoming (http://www.deboeck-incoming.com/)

Aangezien het de officiële travel partner is van Tomorrowland en die packages ook vermeld staan op de Tomorrowlandsite, zullen ze wel zekerheid hebben over die tickets he. Vorig jaar verliep het alleszinds allemaal vlekkeloos en was het z'n meerprijs wel waard.
staat idd tussen officiële partners, dus zal wl zeker in orde zen

Th1x4nG
11 februari 2012, 19:14
Heeft Zedd al iets confirmed ofzo ?
als die komt :love:

Porter Robinson is er bij nu, dan zal de Skrillie de rest van 't label ook wel meebrengen zeker.

Voor mij nog Mord Fustang, Lazy Rich, Revolvr please. Bart B More mag ook terugkomen, goed geamuseerd vorig jaar, al was de rest van het publiek maar triestig.

MusicMan94
11 februari 2012, 20:20
Eerste maal dit jaar, kijk er al naar uit. Al enkele mooie namen, maar wachten ze steeds zo lang met hun headliners?

MusicMan94
11 februari 2012, 20:22
Moet ook nog mijn kameraden zien mee te krijgen naar Carl cox en Dave Clarke terwijl hun geliefde dubsteppers staan te spelen , zal niet simpel zijn :s Alleen dan maar!

boostah
11 februari 2012, 21:07
Moet ook nog mijn kameraden zien mee te krijgen naar Carl cox en Dave Clarke terwijl hun geliefde dubsteppers staan te spelen , zal niet simpel zijn :s Alleen dan maar!

Alleen gaan zien, hebk vorig jaar ook gedaan

Btw als die u aanstaan, zeker ook naar Terence Fixmer gaan zien (zal wel kozzmozz tent staan, was subliem vorig jaar op kozzmozz in de vooruit)

mIrReN
11 februari 2012, 23:30
Ge kunt hen zeggen dat Carl Cox al dubstep speelde in 2005; Gabriel Tate interviews Carl Cox as he appears in 'First Love' - Time Out TV (http://www.timeout.com/london/feature/2233/a-big-ask-carl-cox)

Kelderke
13 februari 2012, 16:35
John O'Callaghan & Orjan Nilsen will surprise you with their b2b trance set! | Tomorrowland

Vix
14 februari 2012, 12:18
Kijk, daar wachten we op! :D

Klopgeest
14 februari 2012, 13:57
Tomorrowland biedt festivalgangers peperdure luxevilla aan | Clint (http://www.clint.be/actua/binnenland/tomorrowland-biedt-festivalgangers-peperdure-luxevilla-aan)

Muska
14 februari 2012, 14:22
Overbodig imo maar als ge het kunt betalen why not :)

MusicMan94
15 februari 2012, 14:10
Hardwell komt ook, super! Zijn set van vorig jaar beluisterd en die was echt goed.

JackM
15 februari 2012, 18:46
Kga TL dit jaar links laten liggen denkek en voor hetzelfde geld Nature One en Sonne Mond Sterne doen. Kzal daar meer aan hebben gelovek.

boostah
15 februari 2012, 18:57
Kga TL dit jaar links laten liggen denkek en voor hetzelfde geld Nature One en Sonne Mond Sterne doen. Kzal daar meer aan hebben gelovek.

TL en nature one

Paar zotte duitsers 2 jaar geleden op nature one hebben ons aangeraden SMS ni te doen, als westerling wordt ge daar nogal gekloot en tgeld uit uw zakken geklopt zei diene (maw, als ge gaat, ook relatief arm eruit zien, oost duitsland is nog steeds een heel andere wereld)

JackM
15 februari 2012, 19:06
Bwah, ik ken er wel redelijk wat die reeds naar SMS geweest zijn en van hun heb ik enkel nog maar goeie reacties gehoord. Op TL zijdet sowieso ook kwijt ze met hun €2,7 bier en €10 pittas ..

Vix
15 februari 2012, 19:22
Bwah, ik ken er wel redelijk wat die reeds naar SMS geweest zijn en van hun heb ik enkel nog maar goeie reacties gehoord. Op TL zijdet sowieso ook kwijt ze met hun €2,7 bier en €10 pittas ..

Ik heb toch ook mindere verhalen gehoord over SMS... Blijkbaar iets apart. Wij blijven alleszins toch bij de jaarlijkse TL opwarming en N1 climax. :p

Vix
16 februari 2012, 14:18
The Mighty Above & Beyond Return to Tomorrowland for 2012

Ion1c
16 februari 2012, 14:19
hoera !

Muska
16 februari 2012, 14:32
Al bij al begin ik er wel terug zin in te krijgen , ondanks de opslag en het feit dat ik sommige acts waarschijnlijk weer alleen kan gaan doen. Met een grote bende daar zijn is altijd wel af , zelfs al ist voor de (gruwel) main stage :)

Of er moesten nog zotte toevoegingen komen , hetgeen ik betwijfel , ga ik Werchter skippen dit jaar en dan opteren voor TL + Pukkel met Les Ardentes als tussendoortje. Of Dour er nog bijkomt , valt nog te bekijken.

nokeyboard
21 februari 2012, 15:16
sven vath komt weer met cocoon

Sven Väth and the Cocoon family will join Tomorrowland! | Tomorrowland (http://www.tomorrowland.be/news/sven-v%C3%A4th-and-cocoon-family-will-join-tomorrowland)

Wilcao
21 februari 2012, 15:23
sven vath komt weer met cocoon

Sven Väth and the Cocoon family will join Tomorrowland! | Tomorrowland (http://www.tomorrowland.be/news/sven-v%C3%A4th-and-cocoon-family-will-join-tomorrowland)

:love: al heb ik wel betere sets gehoord van hem dan vorig jaar op TL

Milfhunter
23 februari 2012, 13:57
Maceo Plex confirmed !!!

Vandalize_
23 februari 2012, 20:45
Ik wacht nog steeds op de officiële line up.
Ik wil echt Zedd, Gregori Klosman & de meester of allemaal A-TRAK :love:

TonioRoffo
24 februari 2012, 17:15
Mogelijk al kiezen voor mij... Carl Cox, of Above & Beyond :/

f_dieleman
24 februari 2012, 17:18
TL en nature one

Paar zotte duitsers 2 jaar geleden op nature one hebben ons aangeraden SMS ni te doen, als westerling wordt ge daar nogal gekloot en tgeld uit uw zakken geklopt zei diene (maw, als ge gaat, ook relatief arm eruit zien, oost duitsland is nog steeds een heel andere wereld)

Nogal te verwachten dat je hier en daar west-duitsers tegenkomt die niet aan oost-duistland zijn. :p

Pudmeister
28 februari 2012, 13:57
De namen die er al zijn zien er al zeker goed uit IMO, de hardstylenamen kunnen dat enkel nog beter maken. Maar het is klote dat het zo duur is he...

Vix
29 februari 2012, 10:55
Gareth Emery announced. Altijd feest! ;)

mijas65
29 februari 2012, 21:36
Gareth Emery announced. Altijd feest! ;)

Gareth Emery feat. Lucy Saunders - Sanctuary [Official Music Video] - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=MMlVFa_754o)

idd !

Proim
18 maart 2012, 12:54
Nogal klote dat je zonder 3-dag pass geen camping kan kopen op voorhand... Hoe gaat dat dan vanaf 30 juni? Hoeveel plaatsen zijn er dan zo nog vrij en aan welke prijs?
Staat niet zo veel info over die camping voor dagtickets -.-

Klopgeest
18 maart 2012, 12:55
Vorig jaar waren de campingtickets énkel en alleen verkrijgbaar in samenhang met een combi-ticket. Hoop er maar niet op dat je één gaat kunnen vastkrijgen voor een dagticket.

LaBuenaVida
18 maart 2012, 13:03
Weet nog niet welke dag :/

Proim
18 maart 2012, 13:04
Vorig jaar waren de campingtickets énkel en alleen verkrijgbaar in samenhang met een combi-ticket. Hoop er maar niet op dat je één gaat kunnen vastkrijgen voor een dagticket.
Godverdomme -.- Ik vertrek de zondag naar Londen voor de OS dus kan maar 2 dagen gaan :sop:
Ik vermoed dat het met bandjes zal werken en je niet gewoon de derde dag kan doorgeven aan iemand anders? (ijdele hoop maar wie niet vraagt...)

sparco
19 maart 2012, 22:36
Waarschijnlijk een stomme vraag: Stel dat je combi + camping hebt, mag je dan het terrein verlaten ? (Om bv. naar een carrefour dichtbij te gaan, en wat drank & eten in te slagen..) En daarna terug binnen?

Ik veronderstel van wel? :unsure:

Lobmans
20 maart 2012, 02:05
Waarschijnlijk een stomme vraag: Stel dat je combi + camping hebt, mag je dan het terrein verlaten ? (Om bv. naar een carrefour dichtbij te gaan, en wat drank & eten in te slagen..) En daarna terug binnen?

Via de camping wel veronderstel ik, maar ge kunt niet rechtstreeks van het festivalterrein af.

Klopgeest
20 maart 2012, 12:42

Ja dat mag, maar het is wel een stukje lopen van de camping naar een winkel dichtbij.

aXl_
20 maart 2012, 12:55
Ja dat mag, maar het is wel een stukje lopen van de camping naar een winkel dichtbij.

je moet wel de goeie kant uitlopen natuurlijk. 2 jaar geleden zijn we ook nog wat last minute gaan shoppen. Er staat een carrefour één straat verder.

Vordesh
21 maart 2012, 14:39
Godverdomme -.- Ik vertrek de zondag naar Londen voor de OS dus kan maar 2 dagen gaan :sop:
Ik vermoed dat het met bandjes zal werken en je niet gewoon de derde dag kan doorgeven aan iemand anders? (ijdele hoop maar wie niet vraagt...)

Boja me e pak chips ofzo trekt ge ze over uwe pols. Kemt tmijne nog doorgegeven zo vorig jaar.

Dr. Sheldon Cooper
22 maart 2012, 00:40
yes

LaBuenaVida
22 maart 2012, 22:06
Wanneer is de volledige line-up bekend?

Ik twijfel nog tussen zaterdag-zondag

Milfhunter
24 maart 2012, 08:55
Kaartverkoop gaat een ramp zijn. Die site van timoco ligt nu al plat :D

Frado2005
24 maart 2012, 09:26
Idd, en t'is maar om 11u :/ . Weet er iemand of je je digipass nodig hebt(bv bij visa)? Op die site lees ik dat je binnen de 4u moet betalen, dus in feite kan je eerst reserveren nu (of proberen) en dan wat later als het rustiger is betalen?

breez
24 maart 2012, 09:33
lap, goeie start :ironic:

Lord_Palethorn
24 maart 2012, 09:35
Bah spijtig, ik hoopte al dat iedereen het vergeten was dat de ticket sales startte :( :P

Toch maar 'n raar idee om te beseffen dat er kans is om er dit jaar niet bij te zijn :(

koebeest
24 maart 2012, 09:50
Lol, het is nog niet eens 11 u en die site ligt al plat :')

Frado2005
24 maart 2012, 09:52
Hopelijk wat geluk om 11u:/ . Zou wel graag eens gaan

koebeest
24 maart 2012, 10:04
Nu gaat het wel, ik sta in de wachtrij ofzo.

Edit:

Most of you are here to purchase tickets for Tomorrowland. If you wish to purchase tickets for an event other than Tomorrowland, we suggest you return at a later time. We apologize for the inconvenience.

Do not close this page or you will lose your place in line - when your turn arrives you will have 10 minutes to complete your order.

While you wait, make sure you have the names for each entrance ticket and your payment method ready for fast processing.

Frado2005
24 maart 2012, 10:08
Hoe hebt ge dat geflikt?
*edit: http://screensnapr.com/v/DJBotQ.jpg
zoiets?
*edit2: layout is nu upgedated. Hopelijk werkt dat systeem wat.. Met dat ik niks van refresh zie ofzo

Gizmo_1987
24 maart 2012, 10:11
k'sta ook in de wachtrij, spannend! Is da enkel vandaag dan die presale via timoco?

Lord_Palethorn
24 maart 2012, 10:12
Is dat echt? ik kgeraak er totaal niet op hoor :-)

kloon
24 maart 2012, 10:13
ik sta ook in de wachtrij .... belachelijk gewoon reserveer alle kaarten gewoon voor ons belgen ipv heel de wereld

Tomorrowland: Belangrijke Info VVK België/Info Importante Prévente Belgique

(Vous trouvez le texte en Français en dessous du texte en Néerlandais)

Beste Tomorrowland-fan,

Graag melden wij u dat de officiële Belgische voorverkoop op zaterdag 24/03/2012
om 11u ’s morgens van start gaat. We verwachten een enorme drukte op de
website. Om de overlast zo goed mogelijk te beperken,bestaat er een wachtrij die u
één voor één zal verder helpen. Omdat de vraag groteris als het aanbod, zullen we
helaas niet iedereen gelukkig kunnen maken.

Wel geven we u graag een aantal tips mee om uw aankoop zo vlot mogelijk te laten
verlopen:

• Allereerst raden wij u aan om uw Timoco account username en password bij de
hand te houden.
• Hou ook uw Belgische bankkaart en digitale bankkaart-lezer bij de hand.
Dit is de enige manier om uw ticket te betalen. Betaling moet binnen de 4 uur
gebeuren anders gaat uw ticket terug in de verkoop.
• U kan maximum 2 festival tickets + 2 DreamVille tickets kopen. Opgelet:
een DreamVille ticket is enkel mogelijk in combinatiemet een Full Madness Pass.
• Hou de volledige namen van de mensen waar je tickets voor koopt bij de hand.
• U kan een onbeperkt aantal Boozebags kopen (‘limited edition’: inclusief 35 unieke
munten, uniek Floorplan en een speciale geldbuidel)

We doen ons uiterste best om iedereen verder te helpen, maar het aantal registraties
lag hoger als het aantal beschikbare tickets.

Veel Succes!

Het ID&T-team

jonaske_
24 maart 2012, 10:14
Bij mij staat er: Er is op dit moment geen evenement beschikbaar. Ik hoop seffens wel :D.

Lord_Palethorn
24 maart 2012, 10:18
Ik zit ook in de waiting line, ik zie page dus wel totaaal niet refreshen, volgens mij is het gewoon een placeholder tot 11u :-)

koebeest
24 maart 2012, 10:18
Ja, ik ben wel nog niet ingelogd bij Timoco denk ik, ben wel geregged en heb paar dagen geleden eens ingelogd maar geen idee of hij dat onthouden heeft :p

kristofke_1
24 maart 2012, 10:19
ik ben nu momenteel ook in de waiting line, ben eens curieus hoe de verkoop gaat lopen. Het begint toch wel een beetje decadent te worden om op tomorrowland te geraken hoor. Als je het vergelijkt met de beginjaren, niet normaal :p

Frado2005
24 maart 2012, 10:19
Iemand al de balls gehad om die pagina zelf te refreshen?:unsure:

Lord_Palethorn
24 maart 2012, 10:20
Iemand al de balls gehad om die pagina zelf te refreshen?:unsure:

Ik probeer nu met een 2de browser diezelfde pagina terug te krijgen voor mijn broer & gf maar da's niet te doen.

jonaske_
24 maart 2012, 10:22
Ik zit dus niet in de waiting line. Ik kom direct bij de evenementen uit. Ik hoop dat dat een goed teken is. Zelfs met refreshen kom ik uit op mijn account, maar een kwartier geleden zat ik al in de waiting line ;).

Brtjanssens
24 maart 2012, 10:25
sta in waiting line... begint al op mijn systeem te werken... waarom verloopt zoiets noooit eerlijk

breez
24 maart 2012, 10:26
Ik geraak dus totaal niet op die site. Telkens een time-out. Hoe zijn jullie op timoco geraakt dan?

lemnos
24 maart 2012, 10:26
Had ff een tweede window geopend en zat direct in de waitingline. ff op refresh geduwt en bam ben eruit geraakt en zit niet meer in de line. Dus niet op refresh klikke ;)

Frado2005
24 maart 2012, 10:27
waiting line is imo wel het fairst. Als het werkt natuurlijk.. Je zou denken dat die pagina dan soms refresht ofzo, maar hier nog niks..

Flawless
Jullie zageventen hebben geluk dat ze niet het echte vraag & aanbod principe toepassen, namelijk wie het meeste biedt ook de meeste tickets krijgt.

Brtjanssens
blijven drukken en openen in nieuw tablbad, is bij na een 100-tal keer gelukt om in die wachtrij te komen

Dr. Sheldon Cooper
Jullie zageventen hebben geluk dat ze niet het echte vraag & aanbod principe toepassen, namelijk wie het meeste bied ook de meeste tickets krijgt.

Ja, want dat zou realistisch zijn. De prijs voor grootste bullshitpost gaat ook wel naar u vandaag

Lord_Palethorn
24 maart 2012, 10:29
Die waiting line werkt nog niet ;)

[TFT]Poky
24 maart 2012, 10:29
kstond er ook in dan refresh en nu eruit :) dus idd niet refreshen

Brtjanssens
24 maart 2012, 10:30
Ja, want dat zou realistisch zijn. De prijs voor grootste bullshitpost gaat ook wel naar u vandaag

IDD dan krijgde gewoon festival voor de super rijken :S

Frado2005
24 maart 2012, 10:31
Die waiting line werkt nog niet ;)

hoe weet ge dit?

Flawless
24 maart 2012, 10:31
IDD dan krijgde gewoon festival voor de super rijken :S

Nee...

Dr. Sheldon Cooper
24 maart 2012, 10:32
Ergens blij dat ik mijn ticket voor de vrijdag al heb :/ Het spijtige is dat alle vrienden de zaterdag willen gaan

Frado2005
24 maart 2012, 10:33
hoe hebt ge dat gefixed? Daar werken?

Lord_Palethorn
24 maart 2012, 10:34
hoe weet ge dit?

In broncode zit ajax code, die zou dus refreshes moeten draaien, er zou ook een meter zichtbaar moeten zijn hoeveel % dat ge in de queue staat, komt ook niet door, verder stuurt die pagina geen enkele request uit, dus kan die toch ook moeilijk gaan kijken waar in de rij ge staat.

+ mijn broer kreeg de waiting line gisterenavond al :P

koebeest
24 maart 2012, 10:35
We wachten en we wachten :p . Ik heb er 3 opengekregen. Ga niet meer openen, 3 is genoeg :)

Frado2005
24 maart 2012, 10:35
Ja dat van dat % had ik ook gezien in de broncode :p . Zal wachen worden tot 11u dan

mijas65
24 maart 2012, 10:37
hopelijk weet ik men inloggegevens nog :ironic:

koebeest
24 maart 2012, 10:38
tbh, heb nog eens geprobeert om nog eens paar vensters te openen. Gaat perfect van de eerste keer. Volgens mij is het grootste deel van de overbelasting weg :)

Frado2005
24 maart 2012, 10:39
De vraag is of ge nu moet wachten bij die niet werkende waiting line, of opnieuw beginnen om 11u

Flawless
24 maart 2012, 10:39
De vraag is of ge nu moet wachten bij die niet werkende waiting line, of opnieuw beginnen om 11u

Het laatste wellicht.

MusicMan94
24 maart 2012, 10:41
Zit ook in de waiting line zonder in te loggen. Heb trouwens nergens op de site een inlog mogelijkheid gezien, dus ik zou nog niet eens weten waar ik mij moet inloggen? Of is dat op timoco site zelf?

Flawless
24 maart 2012, 10:42
Ja

Frado2005
24 maart 2012, 10:42
Zal wrs zijn als je effectief aan de beurt bent