PDA

Volledige versie bekijken : Algemeen Tversity of PS3 Mediaplayer om te streamen?

r1sthebest
29 december 2011, 16:05
Hallo,

Ik ben hier nu al enige tijd bezig om films te proberen streamen van de pc naar de PS3 om ze zo dan te bekijken op de tv. Alles lukt met Tversity perfect, enig minpuntje: geen ondertitels!!! Ik heb echt al alles geprobeerd, maar niets lijkt er te lukken :( Ik heb dan ook al de PS3 mediaplayer geïnstalleerd en daar lukt het wel bij om de ondertitels mee te streamen, maar het beeld is steeds zo schokkend! Het is alsof de film steeds moet herbufferd worden en dat is dus ook echt niet om aan te zien.
Wat zou ik nog kunnen proberen?

Dellipop
29 december 2011, 16:15
je zou je subtitles kunnen verwerken in je avi file en dan via Tversity streamen, dan heb je hem ook..
Video Converter: Convert video, AVI MPEG WMV MP4 MKV video converter (http://www.xilisoft.com/video-converter.html) is een goed programma om je video te converteren + je subtitles erin, hij heeft zelf ps3 profielen :)

r1sthebest
29 december 2011, 17:08
Ik heb reeds ConvertXtoDVD 4 maar het lukt mij nog niet.

carpinteiro25
2 januari 2012, 08:53
ik gebruik ps3 media server.
en ik kan heb geen problemen ivm buffer en subs.
sluit uwe ps3 aan via een utp kabel.
streamen via wifi suckt, had da vroeger ook.
nu geen enkel probleem meer sins ik het heb aangesloten met de kabel

r1sthebest
2 januari 2012, 09:55
Ja, maar het is niet via wifi. Het is met een hdmi kabel.

carpinteiro25
2 januari 2012, 10:48
hdmi kabel van ps3 naar tv.
en ga met een utp kabel naar uwe ps3, dan zoude geen problemen mogen hebben.
Probeer het eens he

r1sthebest
3 januari 2012, 11:56
Het is dat niet hoor.
Ik weet niet hoe het komt, maar wanneer ik met de PS3 Mediaserver probeer af te spelen springen de films altijd over. Ineens zit je een half uur verder. Hoe kan ik dat veranderen?
Met Tversity heb ik dat dan niet, maar daar krijg ik de ondertitels niet mee gestreamd!