PDA

Volledige versie bekijken : Software Office 2007 werkt niet meer

Lollypop
15 december 2011, 15:09
Beste 9livers,

Mijn buurman heeft zojuist een nieuwe laptop gekocht. Nu heb ik zojuist Office 2007 (dat op zijn vorige pc stond) op deze laptop geïnstalleerd, maar als ik een document wil openen in Word dan opent dit altijd met Windows Starter 2010. De meeste functies zijn beperkt, omdat ik eerst Office 2010 zou moeten kopen.

Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen zodat alle Word-document worden geopend met Office 2007 ? Of kan het zijn dat Office 2010 reeds op de pc geïnstalleerd staat en ik die ergens moet activeren?

Alvast bedankt.

Fraggie
15 december 2011, 16:23
Vele laptops komen met starters versies van Office. Deze zijn echter te beperkt voor er iets deftig mee te doen, en dienen enkel als voorsmaak. Bijgevolg mag Office 2010 Starter verwijderd worden.

Wat bij echter vraagtekens doet opkomen is hoe dat jij jou versie van Office op zijn laptop installeert? Over welke licentie beschik jij dan?

Aap
15 december 2011, 16:25
Office 2010 was waarschijnlijk pre geïnstalleerd om eens te proberen.

Volg de volgende stappen als Microsoft Office 2010 wilt verwijderen:

Klik op Start en klik vervolgens op Configuratiescherm.
Klik op Een programma verwijderen onder de categorie Programma's.
Klik in de lijst Geïnstalleerde programma's op Microsoft Office Starter 2010 en klik op Verwijderen.
Volg de instructies die op en scherm worden weergegeven en start de computer vervolgens opnieuw op.

Bron: How to uninstall Office Starter 2010 (http://support.microsoft.com/kb/980557)

Het is niet onmogelijk dat je daarna opnieuw office 2007 zal moeten installeren.

Lollypop
15 december 2011, 19:45
Vele laptops komen met starters versies van Office. Deze zijn echter te beperkt voor er iets deftig mee te doen, en dienen enkel als voorsmaak. Bijgevolg mag Office 2010 Starter verwijderd worden.

Wat bij echter vraagtekens doet opkomen is hoe dat jij jou versie van Office op zijn laptop installeert? Over welke licentie beschik jij dan?
Neen, het was zijn eigen CD van Office 2007.

Bedankt voor jullie antwoorden.