PDA

Volledige versie bekijken : Generation Connect - SIM Kaart (nieuw nummer)

timofp
14 december 2011, 18:02
Het verhaal

Ik had dus vorige week woensdag een kaartje met nieuw nummer besteld omdat het toen (vorige week woensdag) nog niet mogelijk was om van een proximus abbo over te schakelen naar Generation Connect. Zoals we weten is dat achteraf wel mogelijk geworden en ik ben dan ook overgeschakeld met mijn bestaande SIM en nummer. Echter na talloze telefoontjes en heen en heen en weer gestuurd te worden door de E-Shop en de 6000 Klantendienst blijkt het onmogelijk om mijn bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen. Nochtans stond er bij elke stap van de bestelling dat de koper binnen de 14dagen kon opzeggen zonder opgaaf van reden, maar dat was blijkbaar niet geldig...

Het Item
Ik verkoop dus een Generation Connect kaart met nieuw nummer, alles is nog steeds in een ongeopende enveloppe. Het is een gewone SIM kaart, geen ┬ÁSIM. Het kan interesant zijn voor mensen die snel willen overschakelen, bij proximus zitten ze namelijk met een tekort aan SIM kaarten, ik heb ook een week moeten wachten op mijn bestelling.

Prijs
meeneemprijs 20 euro (inclusief verzending)

aZRaiL
14 december 2011, 18:18
20e incl geboden ( tis toch 20e met 20belwaarde voor 2GB en 2000 sms he)

timofp
14 december 2011, 18:20
Inderdaad die Generation Connect formulen en er staat al 20 euro op de kaart. We handelen het verder via PM af.

aZRaiL
14 december 2011, 18:24
Check pm

aZRaiL
15 december 2011, 22:31
Geld is gisteren gestort wnr stuur je het op

aZRaiL
15 december 2011, 22:39
.