PDA

Volledige versie bekijken : HTC Desire HD met Carkit & Docking

iCanHazApple
14 december 2011, 14:38
VERKOCHT

KingOfWoods
15 december 2011, 19:13
Garantie, aankoopbewijs? Reden verkoop?

iCanHazApple
15 december 2011, 21:05
Garantie, aankoopbewijs? Reden verkoop?

Aankoopbewijs kwijt.
Had GSM enkel gekocht om als 2de GPS te gebruiken voor op reis, nu niet meer nodig.

& Foto's toegevoegd. :)

TDJ
15 december 2011, 21:33
Aankoopbewijs kwijt.
Had GSM enkel gekocht om als 2de GPS te gebruiken voor op reis, nu niet meer nodig.

& Foto's toegevoegd. :)

Welke winkel was het? Volgens mij kan je dat terug aanvragen. Zou wel interessant zijn denk ik.

iCanHazApple
15 december 2011, 23:28
Zal het is navragen.

iCanHazApple
17 december 2011, 17:19
Neen, kon je niet terugvragen.

Meeneem: 250 excl!

KingOfWoods
17 december 2011, 17:50
Eigenaardig dat er hier zoveel nieuwe toestellen te koop staan zonder garantie :s
Alle wie geeft er nu € 250 voor een toestel waar je niets zekerheid van hebt. Niet dat ik de mensen hier niet vertrouw, maar stel dat je het dan koopt en het toestel begint raar te doen na een week. Wie zijn fout is het dan en wie gaat er voor de reparatie betalen?
Ik ben ook opzoek naar iets gelijkaardigs, maar zonder garantie ga ik dar risico niet nemen. Free up

IkKe
17 december 2011, 17:55
Garantie van htc is op imei, je hebt geen factuur nodig.

KingOfWoods
17 december 2011, 17:59

En wat wil dat zeggen? Dat je bij HTC zelf moet aankloppen? Kan je dit even verduidelijken in dit geval. Stel dat ik deze bij hem koop. En deze gaat stuk na paar dagen. Wat kan ik dan doen?

Deefees
17 december 2011, 18:24
En wat wil dat zeggen? Dat je bij HTC zelf moet aankloppen? Kan je dit even verduidelijken in dit geval. Stel dat ik deze bij hem koop. En deze gaat stuk na paar dagen. Wat kan ik dan doen?

Ik heb hetzelfde toestel, gekocht op pdashop.be. Nu wil ik hem binnen doen (klein probleempje met de volumeknop). Dat gaat allemaal via HTC, je vult een formulier in op hun site, met je serienummer van je telefoon en een beschrijving van het probleem. Zij reageren en maken een afspraak (als het nodig is) om hem op te halen.

Ze komen er om bij jou thuis, en na een week of 2/3 krijg je hem terug. That's it.

KingOfWoods
17 december 2011, 18:56
En wat in geval van rom upgrades? Als je er android 4.xxx wil opzetten en dat faalt, zit dit allemaal in garantie? Ik snap niet zoveel van IMEI dingen, maar ik had ergens gehoord dat bij upgraden en/of jailbrake van Iphones de IMEI veranderd.

iCanHazApple
17 december 2011, 19:53
Eigenaardig dat er hier zoveel nieuwe toestellen te koop staan zonder garantie :s
Alle wie geeft er nu € 250 voor een toestel waar je niets zekerheid van hebt. Niet dat ik de mensen hier niet vertrouw, maar stel dat je het dan koopt en het toestel begint raar te doen na een week. Wie zijn fout is het dan en wie gaat er voor de reparatie betalen?
Ik ben ook opzoek naar iets gelijkaardigs, maar zonder garantie ga ik dar risico niet nemen. Free up

Hahah, ik kan je enkel het volgende zeggen:
- Heb er nooit een probleem mee gehad.
- iTrader. ;)

KingOfWoods
17 december 2011, 20:44
Hahah, ik kan je enkel het volgende zeggen:
- Heb er nooit een probleem mee gehad.
- iTrader. ;)

Ja de itrader zegt wel veel, maar jij hebt ook niet alles in handen e. het was in het geval dat hij zou stukgaan ff na verkoop. Dan begint de miserie als er geen garantie op zit.

Anyway, iemand die kan uitleggen hoe het met IMEI zit ivm upgraden/ rom flashen enz...

Elegance
17 december 2011, 23:45

http://i.imm.io/d7a1.png

frakke0
18 december 2011, 14:50
Verkoop je de docking apart ?

iCanHazApple
18 december 2011, 23:18
PM'd.

Verstuurd van mijn HTC Desire HD A9191 met Tapatalk

WereWulf
19 december 2011, 08:37
Eventueel wel interesse moest de docking apart weg zijn (en prijs dus verlaagd)

Ramones73
19 december 2011, 14:41
Prijs voor docking apart ?

(en eventueel ook voor de carholder)

iCanHazApple
21 december 2011, 09:47
Wordt niet apart verkocht.
Had nog 1 docking liggen, maar die is reeds verkocht.

Er komt vrijdag iemand kijken naar de HTC.

Verstuurd van mijn HTC Desire HD A9191 met Tapatalk