PDA

Volledige versie bekijken : Croimans

Murugan
12 december 2011, 16:04
Kent er iemand deze persoon aka Hybridchiller aka vapochiller aka.......?

Een tijd geleden heb ik via Tweakers een HD 5870 gekocht die niet bleek te werken,ook niet in een andere setup (is mijn fout of die van de Post naar het schijnt...)
Na veel en laaaaaang wachten en gemail/pm heb ik de kaart teruggestuurd naar hem.
Hij ging ze testen en zorgen voor RMA/andere kaart/refund.
Ik kan zelf geen RMA doen omdat de serienummer op de doos niet overeenstemt met die op de factuur, anders was het al lang opgelost.

Ondertussen is het alweer 3 weken geleden dat hij online geweest is maar het begint nu echt wel mijn systeem uit te hangen.
Communicatie verloopt zeer moeizaam, eigenlijk heb ik dat nog nooit meegemaakt.

Zijn itrader hier is positief maar op andere sites ben ik al heel wat anders tegengekomen en blijkbaar zit ik in hetzelfde schuitje.

Zijn adres ken ik maar een bezoek brengen is geen goed gedacht denk ik gezien de situatie.
Mssch dat iemand hem kent of zijn telefoonnummer heeft?
Hem eens aanporren tot aktie zou ik ten zeerste appreciƫren voor degene die hem kennen.

Trine
12 december 2011, 17:16
waarom zou het een slecht gedacht zijn hem te bezoeken?

Murugan
12 december 2011, 17:40
Omdat ik me er al echt zitten in kwaad maken heb. Ik ken mezelf en dan probeer ik het eerst op te lossen 'van op afstand'.
Het is trouwens een eindje rijden en naar ginder rijden om voor de deur te staan........

jefpatat
13 december 2011, 12:54
Hij zit ook op het tones forum. mss dat iemand daar hem kent

Iphigeneia
13 december 2011, 13:05
Beste,

Als ik mij niet vergis woont hij in Leopoldsburg heh? (even om te checken of het dezelfde is als ik voorheb).

Als dat zo is, hij is beroeps militair. Kan het zo zijn dat hij zelf op uitzending is en dat hij het vanaf daar probeert te regelen, zijn vrouw is dan hier in het land.

Verder, heb je na 3 weken nog niets gehoord? Is er een refund afgesproken of ging hij de rma regelen. Aangezien je hier niet specifiek iets van zegt.

Als hij de rma zou regelen is 3 weken niet echt een lange tijd om dit te regelen. Dit kan zelfs tot enkele maanden duren...

Mvg,

Murugan
14 december 2011, 13:22
Dit is zijn laatste PM van 3-4 weken geleden en tevens zijn laatste login:

"eerste test geen beeld.
Als vga echt niks doet, stort ik je geld gewoon trug en stuur ik vga RMA op voor een nieuwe."

Duidelijker dan dit kan niet zijn nee?

Dit grapje is echter al bezig sinds oktober en mijn geduld is echt teneinde nu.
Beroepsmilitair of niet, in het buitenland of niet, zo handelt men niet. Als ik dit zou voorhebben, zou ik zo snel mogelijk zorgen dat dit afgehandeld wordt maar blijkbaar is dit niet zo bij hem.
Ik moet er CONSTANT achter zitten en dan nog krijg ik AMPER reaktie.
Hij woont idd in Leo maar ik zoek vooral een telnummer. Zal eens 1207 proberen.
Hij is gekend op vele fora maar ik ga ze allemaal niet meer afdweilen.

Als ik geen telefoonnummer te pakken krijg, ga ik het bezoekje zo laten en ga ik gewoon even bij de politie.
Mssch verstaat hij dat wel (als de politie er effectief iets aan gaat/kan doen)...