PDA

Volledige versie bekijken : Software probleem met torrent downloading

gert 81
10 december 2011, 16:15
Hallo,

sinds een lange tijd lukt het mij niet meer om torrent bestanden te downloaden en ik heb geen idee hoe dit komt of hoe het te verhelpen.

Van de ene dag op de andere kan windows (7 home premium) het programma niet meer vinden om deze bestanden mee te openen en krijg ik de foutmelding 'Kan het volgende bestand niet openen' met de keuze tussen 2 opties, het programma handmatig kiezen of zoeken via het internet.
Als ik het handmatig aanduidt opent het uiteindelijk om de een of andere reden in Adobe reader met ongeveer dezelfde foutmelding van eventuele beschadiging van het bestand. De software gevonden via het internet haalt evenzeer niets uit.
Het kan dus niet liggen aan µTorrent dat ik gebruik en ook niet aan de internetverbinding denk ik want op de pc beneden en de laptop kan ik nog wel perfect downloaden maar deze zijn niet van mij. Ook anti-virus uitgezet veranderd niets. Ik neem aan dat het probleem software gerelateerd is al kan het even goed hardware zijn (?).

Alle informatie zou welkom zijn bedankt!

Fraggie
10 december 2011, 16:35
Dus je probleem ligt gewoon bij het feit dat je torrents niet kan openen? Dan doe je er best aan om het programma eerst te verwijderen, en vervolgens opnieuw te installeren.

Merk op dat het downloaden van films, muziek en andere copyright gerelateerde data illegaal is.

-BVR-
10 december 2011, 16:49
Merk op dat het downloaden van films, muziek en andere copyright gerelateerde data illegaal is.
:niceone:

Hardwaregerelateerd lijkt me zeer straf btw.

gert 81
10 december 2011, 18:32
Nee dat had ik al eerder geprobeerd, ook andere zoals bittorrent geprobeerd maar niets..

gert 81
11 december 2011, 11:59
echt niemand verder een idee?

Yank
11 december 2011, 12:14
µTorrent opnieuw installeren?