PDA

Volledige versie bekijken : Algemeen Laptop doet niets meer van video/audio..

matti02
10 december 2011, 11:42
beste lezer,

ik heb al een paar weken last van dat mijn laptop geen enkele video meer kan afspelen op youtube/facebook/zelfs niet via itunes of windows media player..
Ook kan ik geen muziek meer afspelen op itunes of windows media player, want hij blijft hele tijd staan op 0.00 en het programma blokkeert helemaal.

Meestal zegt hij dat de plugin is gecrasht met naam: onbekend op google chrome.
ik heb ook al schokwave flash gedownload zonder resultaat..

KUnnen jullie me helpen?

Exit
10 december 2011, 14:00
flash enzo gaat dat 'niet oplossen'
onlangs codec pack of mediaspeler geinstalleerd gehad?

hij mist bepaalde codecs zodat hij de audio/video stream niet kan verwerken/afspelen

matti02
10 december 2011, 15:43
Dat kan wel, wat moet ik dan doen voor dat hier terug in orde te krijgen? (:

Fraggie
10 december 2011, 16:08
Een verzameling die niet per direct gekoppeld is aan een media speler: K-Lite Codec Pack STANDARD @ Free-Codecs.com : Download K-Lite Codec Pack 8.0.0 FULL, K-Lite Codec Pack 8.0.0 STANDARD, K-Lite Codec Pack 8.0.0 BASIC : K-Lite Codec Pack is a collection of codecs and related tools (http://www.free-codecs.com/k_lite_codec_pack_download.htm)

matti02
11 december 2011, 15:10
het probleem is nog steeds niet opgelost, ook heb ik last van dat mijn windows live messenger altijd blokkeert..

Aap
12 december 2011, 09:07
Opwaardeer je stuurprogramma's. Kijk op de website van de fabrikant. Wat bedoel je eigenlijk met "blokkeert"?

matti02
12 december 2011, 19:35
met blokkeren bedoel ik als hij opstart, krijg ik mijn startvenster en kan ik niets aanklikken of er komt op dat hij niet meer reageert, en moet afsluiten..

matti02
13 december 2011, 20:43
kan iemand me verder helpen? het probleem is zeer lastig..

GNU
17 december 2011, 13:51
Probeer Shockwave te de-installeren en dan opnieuw te installeren maar dan als admin.