PDA

Volledige versie bekijken : HTC Wildfire - Bruin

MaDe
26 november 2011, 09:55
Bij deze verkoop ik een bruine HTC Wildfire. Deze bevindt zich in goede staat mits enkele krasjes op de behuizing. Er zit een SD kaart in van 2gb. Ik doe hem weg wegens interesse in Iphone 4s.

Aankoopdatum: 29/10/2010, dus nog meer dan 11 maanden garantie als je de telefoon terug van de originele stock ROM voorziet.

Minimumprijs: € 100

Custom ROM: Cyanogenmod 7 (kan terug gezet worden naar fabrieksinstellingen)
Het scherm is krasvrij, de body is in goede staat.
Inclusief originele verpakking, lader, micro USB-kabel, oortjes en SD kaart.

Komen afhalen in Oostende, of ergens afspreken regio Oostende, Brugge of Gent.

Staat ook op 2dehands met foto's. (HTC Wildfire - Bruin - Te koop | 2dehands.be (http://www.2dehands.be/telecommunica...105724150.html))

Timmos
11 december 2011, 14:17
Bij deze verkoop ik een bruine HTC Wildfire. Deze bevindt zich in goede staat mits enkele krasjes op de behuizing. Er zit een SD kaart in van 2gb. Ik doe hem weg wegens interesse in Iphone 4s.

Aankoopdatum: 29/10/2010, dus nog meer dan 11 maanden garantie als je de telefoon terug van de originele stock ROM voorziet.

Minimumprijs: € 100

Custom ROM: Cyanogenmod 7 (kan terug gezet worden naar fabrieksinstellingen)
Het scherm is krasvrij, de body is in goede staat.
Inclusief originele verpakking, lader, micro USB-kabel, oortjes en SD kaart.

Komen afhalen in Oostende, of ergens afspreken regio Oostende, Brugge of Gent.

Staat ook op 2dehands met foto's. (HTC Wildfire - Bruin - Te koop | 2dehands.be (http://www.2dehands.be/telecommunica...105724150.html))

Is deze nog beschikbaar? Ik bied 100 euro en kan afspreken in Gent. Kan je even controleren of "USB debugging" beschikbaar is op je telefoon, settings > applications > development denk ik. Want ik wil hem namelijk gebruiken als development-telefoon :)

(Zou ook graag hebben dat hij sowieso al naar fabrieksinstellingen wordt gezet, dat ik er zeker mee kan werken vanaf de pc).