PDA

Volledige versie bekijken : Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Weebl
25 november 2011, 01:06
5000 posts overschreden :)!
Laatste post was:

En ik blijf erbij dat hij zijn mafiapraktijken verder zet via rsca. Ik kon hem niet uitstaan bij Standard, zeker niet bij RSCA.

exo
25 november 2011, 01:13
First!

Euhm om toch OT te blijven, Ik hoop op een mooie toekomst met Luciano in het kielzog van ons bestuur! :unsure:

J.Brown
25 november 2011, 03:00
Mafia!

Luciano heeft nog paar rechtzaken aan zijn benen en er is beslag gelegd op zijn eigendom in Luik. Alsook heeft hij geen officiële makelaarslicentie meer en zal die niet gauw terug krijgen.

Ethiek, tis niet meer wat het geweest is.

BleKKie
25 november 2011, 07:27
Nog maar eens bewezen dat alles (uiteraard) om geld draait. Tot op een jaar terug konden VHB en D'onofrio nog niet door één deur, maar nu ze geld kunnen scheppen is alles weer koek en ei bij wijze van spreken.
Nu goed, als de mogelijkheid zich voor doet zou je dom moeten zijn om het niet te doen natuurlijk.

Booka Shade
25 november 2011, 08:15
Toch erg hoe hypocriet de anderlecht supporters hier doen.
Jaren niks anders gedaan dan ons verweten voor mafia en nu met veel blijdschap hem aankondigen en er dan ook nog blij mee zijn omwillen van zijn "contacten".

RSCA=Mafia!

stormtrooper
25 november 2011, 08:55
Toch erg hoe hypocriet de anderlecht supporters hier doen.
Jaren niks anders gedaan dan ons verweten voor mafia en nu met veel blijdschap hem aankondigen en er dan ook nog blij mee zijn omwillen van zijn "contacten".

RSCA=Mafia!

Nochtans zijn de Standard-fans ook hypocriet hoor. Al die jaren Luciano verdedigen en vanaf het moment dat'm de deur uit is, is't maffia.

Wat ben ik blij Gent-supporter te zijn.

exo
25 november 2011, 08:58
Mafia!

Luciano heeft nog paar rechtzaken aan zijn benen en er is beslag gelegd op zijn eigendom in Luik. Alsook heeft hij geen officiële makelaarslicentie meer en zal die niet gauw terug krijgen.

Jullie hebben Jelle wij Luciano! :unsure:

Booka Shade
25 november 2011, 09:17
Nochtans zijn de Standard-fans ook hypocriet hoor. Al die jaren Luciano verdedigen en vanaf het moment dat'm de deur uit is, is't maffia.

Wat ben ik blij Gent-supporter te zijn.

Hoezo? Ik heb nooit ook maar iets gezegd dat hij maffia is..
Dat ik nu RSCA=Maffia schrijf is gewoon omdat zij dat zolang deden.

Ik heb nu gewoon niks respect nog voor hem, ik moet er niks meer van hebben. Zijn centen of zijn connecties niet.

MrBrightside
25 november 2011, 09:36
Hoezo? Ik heb nooit ook maar iets gezegd dat hij maffia is..
Dat ik nu RSCA=Maffia schrijf is gewoon omdat zij dat zolang deden.

Ik heb nu gewoon niks respect nog voor hem, ik moet er niks meer van hebben. Zijn centen of zijn connecties niet.

Luciano is toch de laatste jaren zeer geliefd geweest bij de supporters hé.. En toen werd hij ook beschermd van maffia praktijk door de aanhang. Daarin heeft stormtrooper wel meer dan gelijk. Ik vind Luciano trouwens nog steeds een maffiosi hoor. Ik bekijk hem niet anders omdat hij nu bij A'lecht zit. Hopelijk gaan ze geen gevaarlijke spelletjes met elkaar spelen. Ik vraag me af hoeveel miljoenen Luciano heeft kunnen meenemen uit Standard voor zijn transfers de laatste 5 jaar, want als er een ding is dat Luciano niet graag doet dan is het publiekelijk praten over transferbedragen.

NotoriousP
25 november 2011, 09:36
Wat ben ik blij Gent-supporter te zijn op dagen dat er geen Europees voetbal wordt gespeeld.

Fyp.

stormtrooper
25 november 2011, 09:43
Fyp.

Zie maar dat jullie Europees halen :D

Weebl
25 november 2011, 09:47
Ik had de Luciano wel bij Club willen zien kopen. Moar koopwoede!

Booka Shade
25 november 2011, 09:49
Luciano is toch de laatste jaren zeer geliefd geweest bij de supporters hé.. En toen werd hij ook beschermd van maffia praktijk door de aanhang. Daarin heeft stormtrooper wel meer dan gelijk. Ik vind Luciano trouwens nog steeds een maffiosi hoor. Ik bekijk hem niet anders omdat hij nu bij A'lecht zit. Hopelijk gaan ze geen gevaarlijke spelletjes met elkaar spelen. Ik vraag me af hoeveel miljoenen Luciano heeft kunnen meenemen uit Standard voor zijn transfers de laatste 5 jaar, want als er een ding is dat Luciano niet graag doet dan is het publiekelijk praten over transferbedragen.

Daar gaat het toch niet om? Het ging over het feit dat wij, nu hij bij rsca, hem nu plots wel als maffia zijn of niet.

En voor mij persoonlijk heb ik dat gevoel nog steeds niet, ookal is hij dat misschien al altijd geweest.

pina
25 november 2011, 09:52
Altijd al jaloers geweest op d'onofrio zijn connecties en zakentalent. Kan dan ook niet anders dan tevreden zijn met de samenwerking. Zijn kennis en relaties worden gebruikt zonder dat hij zelf beslissingsmacht heeft over transfers. Perfect.

MrBrightside
25 november 2011, 09:55
Anyway volgens mij zal het niet zolang duren voor hij ook in het bestuur zal zitten. De leden waar een fors tegen, maar in de voetbal kan je rap van zero to hero - ook omgekeerd natuurlijk - gaan. Nog enkele succesvolle transfers en ze zullen hem al liever op de club zien rondlopen.

Booka Shade
25 november 2011, 09:56
Altijd al jaloers geweest op d'onofrio zijn connecties en zakentalent. Kan dan ook niet anders dan tevreden zijn met de samenwerking. Zijn kennis en relaties worden gebruikt zonder dat hij zelf beslissingsmacht heeft over transfers. Perfect.

Dit bedoel ik dus.

Pina, ge zijt ne brave jongen, maar uw mening tov Luciano is toch fel veranderd plots :p

butcherken
25 november 2011, 10:30
hoe ge u ziel zo kunt verkopen, zucht :(

Vedeco
25 november 2011, 10:33
Lang leve onze Jupiler Pro League. Managers veranderen hier meer van club dan Rosa van vent in Thuis :love:

Fireflame
25 november 2011, 10:57
Geen Belgisch voetbal meer op Sporza-website - De Standaard (http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20111125_017)

Vind ik wel jammer, dat de rechten van de JPL maar snel terug naar de VRT gaan.

pina
25 november 2011, 11:02
Dit bedoel ik dus.

Pina, ge zijt ne brave jongen, maar uw mening tov Luciano is toch fel veranderd plots :p

nee, want mijn reden dat ik jaloers was, was omdat hij zo'n goede connecties had en standard op dat vlak vooruit kon helpen. Dat is net als dat ik pakweg jaloers zou geweest zijn op tchité als speler bij standard omdat hij daar altijd scoort maar dat ik een transfer naar anderlecht voor de volle 100% zou toejuichen. Daar vind ik niks hypocriet aan.

sharpshot
25 november 2011, 11:03
Dit bedoel ik dus.

Valt idd op, ik zou hem niet willen bij club

pina
25 november 2011, 11:24
ik heb hier trouwens nooit zitten roepen dat d'onofrio maffia is.

J.Brown
25 november 2011, 11:37
Arm Anderlecht. Terug naar zijn oude gewoontes.

Hypocrieten boel. Hoe een maffiosi wordt omgevormd tot een makelaar met goede connecties.

Kheb hier nog een discussie gehad lang geleden, toen hier heel wat RSCA supps D'Onofrio als mafia beschouwden. Nu halen ze hem zelf binnen.

Blij dat hij weg is bij Standard tbh, nadat het duidelijk werd wat die man allemaal verkeerd deed.

Booka Shade
25 november 2011, 11:50
nee, want mijn reden dat ik jaloers was, was omdat hij zo'n goede connecties had en standard op dat vlak vooruit kon helpen. Dat is net als dat ik pakweg jaloers zou geweest zijn op tchité als speler bij standard omdat hij daar altijd scoort maar dat ik een transfer naar anderlecht voor de volle 100% zou toejuichen. Daar vind ik niks hypocriet aan.

En heel het maffia gebeuren? Nu is hij plots geen maffia meer?
Je hebt dat heus wel al gezegd op dit forum hoor.

J.Brown
25 november 2011, 11:54
Hetgeen waar ik mij aan erger, is dat Anderlecht die het altijd zo fair mogelijk wil houden en ethiek hoog in de vaandel draagt.

Nu een persoon binnenhaalt met een vrij zwaar juridisch verleden en dat er daar geen woord meer over wordt gerept in de pers.

sharpshot
25 november 2011, 12:03
Louter toeval J.Brown!

Booka Shade
25 november 2011, 12:10
Zo proberen ze toch over te komen, maar iedereen weet wel beter. Anderlecht heeft overal meer inspraak in omdat ze de "topclub" in België zijn en dat weten ze maar al te goed uit te buiten.

Standard, Club, Gent of Genk, ze zullen altijd achterblijven.

pina
25 november 2011, 12:22
En heel het maffia gebeuren? Nu is hij plots geen maffia meer?
Je hebt dat heus wel al gezegd op dit forum hoor.

kerel, kom dan af met quotes als ik het ooit gezegd heb. Ik heb het nooit gezegd en daarmee uit. En ik heb het al gezegd waarom ik het toejuich. Hij werkt nu in beperkte mate samen met anderlecht. Anderlecht gebruikt enkel en alleen zijn connecties en wordt ook gebruikt als persoon om bepaalde spelers te overtuigen voor een transfer. Hij heeft nergens beslissingsmacht en voert enkel uit, doet geen financieel beheer binnen de club. Zijn gerechtelijk verleden en/of heden heeft dan ook niks te maken met zijn taak nu bij anderlecht. Hij heeft niet eens een functie binnen de club.

J.Brown
25 november 2011, 12:30
Zo proberen ze toch over te komen, maar iedereen weet wel beter. Anderlecht heeft overal meer inspraak in omdat ze de "topclub" in België zijn en dat weten ze maar al te goed uit te buiten.

Standard, Club, Gent of Genk, ze zullen altijd achterblijven.

Iedereen kent Anderlecht al ondertussen. Dat hun oude gewoontes terug zijn is dan ook duidelijk.

Niet zo zeker van. Wat Anderlecht allemaal doet momenteel is allemaal op korte termijn. Dat ze zo zwaar ingekocht hebben is een risico. Ze nemen de duurste mogelijkheden, dat D'Onofrio komt is gewoon om meer geld in het laadje te brengen. Want daar zit het probleem.

Onze topclubs worden ook beter en beter terug. Zo is er de concurrentie van Standard Brugge Genk en zelfs Gent nu.

Binnenkort verschijnt er terug een financiële anylse van de Belgische clubs. Dan hebben we er beter zicht op.

J.Brown
25 november 2011, 12:38
euhm

D'Onofrio: "l'accord n'est pas finalisé" - RTBF Football (http://www.rtbf.be/sport/dossier/standard/detail_d-onofrio-l-accord-n-est-pas-finalise?id=7136223)

Maxwell
25 november 2011, 12:42
Is Mbokani al terug fit ? (Megascore)

stormtrooper
25 november 2011, 12:57
KAAGent Officiële website (http://www.kaagent.be/actueel/1/24-11-2011/yaya-soumahoro-verlengt-contract-tot-2014)

:applause:

Wel jammer voor die jongen dat de concurrentie op die positie moordend is.

Booka Shade
25 november 2011, 12:58
kerel, kom dan af met quotes als ik het ooit gezegd heb. Ik heb het nooit gezegd en daarmee uit. En ik heb het al gezegd waarom ik het toejuich. Hij werkt nu in beperkte mate samen met anderlecht. Anderlecht gebruikt enkel en alleen zijn connecties en wordt ook gebruikt als persoon om bepaalde spelers te overtuigen voor een transfer. Hij heeft nergens beslissingsmacht en voert enkel uit, doet geen financieel beheer binnen de club. Zijn gerechtelijk verleden en/of heden heeft dan ook niks te maken met zijn taak nu bij anderlecht. Hij heeft niet eens een functie binnen de club.

Officieel heeft hij geen functie nee en over 5 jaar is hij voorzitter :p
En eens dat hij voorzitter gaat worden kennen we het verhaal ^^
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_retro/MG_retro_september/1.577441

sharpshot
25 november 2011, 13:34
Prachtig stukje tv krokodillentranen inclusief

Klopgeest
25 november 2011, 14:14
sporza: VRM verbiedt samenvattingen op sporza.be (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/111125_JPL_samenvattingen)

Ze kunnen het precies niet hebben dat het platform van Sporza.be nog steeds veel beter werkt dan die belachelijk en allesbehalve gebruiksvriendelijke Silverlight-implementatie van de VTM-Stadion pagina.

Morrissey
25 november 2011, 14:19
Mafia!

Maar hem wel constant verdedigen en altijd ontkennen als hij hoofd was van Standard, kwestie van uw hypocriet gedrag nog eens naar voor te schuiven, zo kennen we u weer.

Tuurlijk plakt er aan zijn pollen veel geld, tuurlijk is het een maffiaboss, maar zo lang hij als makelaar werkt kan mij dat weinig schelen. Hij verkoopt onze spelers voor meerwaarden, en krijgt hiervoor een commissieloon. Ik zie niet in op welk vlak dit geen win-winsituatie kan zijn.

Iedereen kent Anderlecht al ondertussen. Dat hun oude gewoontes terug zijn is dan ook duidelijk.

Niet zo zeker van. Wat Anderlecht allemaal doet momenteel is allemaal op korte termijn. Dat ze zo zwaar ingekocht hebben is een risico. Ze nemen de duurste mogelijkheden, dat D'Onofrio komt is gewoon om meer geld in het laadje te brengen. Want daar zit het probleem.

Onze topclubs worden ook beter en beter terug. Zo is er de concurrentie van Standard Brugge Genk en zelfs Gent nu.

Binnenkort verschijnt er terug een financiële anylse van de Belgische clubs. Dan hebben we er beter zicht op.
Uw zagenuurtje 'kappen op Anderlecht' is weer begonnen, hou u misschien eerst eens zelf bezig met de malaise binnen uw club, neen?

Een beslissing op korte termijn? Misschien. Maar d'onofrio heeft zelf geen beslissingsrecht, heeft geen inspraak in het bestuur, heeft niks te maken met het financiële plaatje van de club, dus waarom zit ge dan zo hard zijn verleden op te rakelen? Hij is een makelaar, en werkt nauw samen met Anderlecht. Hij gaat in de toekomst spelers verkopen en aanbieden, maar niet meer dan dat.

Wat dat te maken heeft met korte termijn, of lange termijn ontgaat mij ook volledig. Een samenwerking met iemand die een heel netwerk heeft uitgebouwd over heel Europa is gewoon een absolute meerwaarde, voor elke ploeg. Je moet niet hypocriet komen doen, het is dankzij D'onofrio dat Standard voor het eerst in 25 ook nog maar een kleine rol van betekenis speelt in België.

Wanpraktijken, zwart geld, geld dat blijft plakken hoort gewoon bij het voetbal, het was jarenlang het handelsmerk van Standard, dus nu moet je niet (weer) de hypocriet komen uithangen en als een kind beginnen natrappen. Standard is groot geworden op zwart geld, maar de voorbije 10 jaar hebben we u daar niet 1 keer over horen klagen natuurlijk.

Maxwell
25 november 2011, 14:42
Is Mbokani al terug fit ? (Megascore)

Nee dus.

waffel
25 november 2011, 14:56
KAAGent Officiële website (http://www.kaagent.be/actueel/1/24-11-2011/yaya-soumahoro-verlengt-contract-tot-2014)

Zalige speler! :bow:

Jammer over dat Sporza ding, zucht.

Maxwell
25 november 2011, 15:16
Ook Suarez onzeker voor dit weekend !

Vedeco
25 november 2011, 15:22

------------ Mboyo --------------

Soumahoro -- Brüls -- El Ghanassy

--------- Thijs -- Jörgensen ------

Wallace -- Arzo -- Melli ---- Rafinha

------------- Padt -----------------

Als iedereen fit is dan is dit wel mijn absolute droomopstelling :love:
waarbij dat Yaya, Christian en Yassine voortdurend van positie wisselen.
En als er iets meer behoudend moet gespeeld worden, Yassine eruit voor Smolders/Lepoint op de 6 :p

stormtrooper
25 november 2011, 15:34
------------ Mboyo --------------

Soumahoro -- Brüls -- El Ghanassy

--------- Thijs -- Jörgensen ------

Wallace -- Arzo -- Melli ---- Rafinha

------------- Padt -----------------

Als iedereen fit is dan is dit wel mijn absolute droomopstelling :love:
waarbij dat Yaya, Christian en Yassine voortdurend van positie wisselen.
En als er iets meer behoudend moet gespeeld worden, Yassine eruit voor Smolders/Lepoint op de 6 :p

Thijs rendeert wel beter op de 6 :p Zet Thijs als VM, schuif Brüls een rij naar achter en ik ben content.

Boeckx kan trouwens zeker niet spelen zondag. Komaan Sergiooooo

peejay1704
25 november 2011, 15:38
Wat dat te maken heeft met korte termijn, of lange termijn ontgaat mij ook volledig. Een samenwerking met iemand die een heel netwerk heeft uitgebouwd over heel Europa is gewoon een absolute meerwaarde, voor elke ploeg. Je moet niet hypocriet komen doen, het is dankzij D'onofrio dat Standard voor het eerst in 25 ook nog maar een kleine rol van betekenis speelt in België.

Wanpraktijken, zwart geld, geld dat blijft plakken hoort gewoon bij het voetbal, het was jarenlang het handelsmerk van Standard, dus nu moet je niet (weer) de hypocriet komen uithangen en als een kind beginnen natrappen. Standard is groot geworden op zwart geld, maar de voorbije 10 jaar hebben we u daar niet 1 keer over horen klagen natuurlijk.

Het getuigt toch van een zekere onkunde om nu nog steeds te koketteren met het getal 25 in discussies over Standard.
"Een kleine rol van betekenis" is ook wel de bal serieus mis schieten als je weet dat Standard er in de laatste 8 jaar maar liefst 7 keer in is geslaagd in de top 3 te eindigen. Heeft Luciano hier verdiensten aan? Jazeker, maar ook niet vergeten dat die stabiliteit er pas is gekomen nadat Michel Preud'homme neerstreek aan de oevers van de Maas. Stellen dat dit enkel dankzij Luciano is, is schroomtelijk de kop in het zand steken voor de eerste 5-6 jaar van zijn bewind én de laatste 2 jaar waarin niets werd ondernomen om het succes van de periode 2007-2009 te bestendigen.
Trouwens, als wanpraktijken, zwart geld en geld dat blijft plakken gewoon bij het voetbal horen, getuigt het dan niet van een even grote hypocrisie om dat nog geen regel later als hét handelsmerk van Standard te benoemen? Alsof Anderlecht en Club Brugge niet daardoor zijn groot geworden. :lol:

Clouds&Cereals
25 november 2011, 16:21
Och we zijn allemaal een beetje hypocriet! Stiekem hoopt elke supporter dat de club waarvoor hij/zij supportert gebruikt kan maken van LDO zijn connecties. Maffia of niet die man brengt véééél geld binnen.

J.Brown
25 november 2011, 16:24
Maar hem wel constant verdedigen en altijd ontkennen als hij hoofd was van Standard, kwestie van uw hypocriet gedrag nog eens naar voor te schuiven, zo kennen we u weer.

Er bestaat ook zo iets als discussiëren zonder op de man te spelen. Keer op keer zijt gij hier arrogant ten top. Niet de eerste maal gij hier de koning komt uithangen. Daarom probeer ik ook discussies met u te vermijden aangezien ze toch niets bijbrengen en allesbehalve aangenaam verlopen.

Tuurlijk plakt er aan zijn pollen veel geld, tuurlijk is het een maffiaboss, maar zo lang hij als makelaar werkt kan mij dat weinig schelen. Hij verkoopt onze spelers voor meerwaarden, en krijgt hiervoor een commissieloon. Ik zie niet in op welk vlak dit geen win-winsituatie kan zijn.

Je verstaat me verkeerd. Mij gaat het om het feit, dat Anderlecht jarenlang Standard bestempelde als mafia ploeg door hun wanpraktijken. Maar nu doodleuk zijn zogezegde ethiek probleemloos opzij schuift en de grootste sjoemelaar vh Belgisch voetbal binnenhaalt. Wat zijn invloed is maakt niets uit. Dat hij corrupt is, weet alleman. Waar geld is, is er corruptie.

Uw zagenuurtje 'kappen op Anderlecht' is weer begonnen, hou u misschien eerst eens zelf bezig met de malaise binnen uw club, neen?

Welke malaise? We zijn goed bezig atm zeker na hervormingen zowel qua bestuur als ploeg. We zijn nog steeds de enigste Belgische ploeg die op de 3 fronten actief zijn.

Een beslissing op korte termijn? Misschien. Maar d'onofrio heeft zelf geen beslissingsrecht, heeft geen inspraak in het bestuur, heeft niks te maken met het financiële plaatje van de club, dus waarom zit ge dan zo hard zijn verleden op te rakelen? Hij is een makelaar, en werkt nauw samen met Anderlecht. Hij gaat in de toekomst spelers verkopen en aanbieden, maar niet meer dan dat.

Anderlecht zoekt contact op met hem, net om meer geld te kunnen halen uit transfers. Net het financiële gebied van transfers is het probleem bij Anderlecht. Ze zijn aan onderhandelingen bezig, dus blijkt dat Luciano toch iets meer wilt dan wat Anderlecht verwacht had.

Het kopen van dure spelers als Mbokani/Jova/Vargas/Tozer? zijn allemaal direct kwaliteitinjecties op korte termijn. Of gaan jullie Jova nog verpatsen aan een topclub erna? Netwerk in heel Europa? Zijn netwerk beperkt zich tot het Zuiden nl Spanje/Portugal en Frankrijk. In Engeland kent hij geen kat. Europa is meer dan dat. Kijk eens naar de vorige thread, daar heb ik lijstje gepost van al de transfers die door Luciano zijn gedaan, krijg je een idee van zijn netwerk.

Kleine rol, oh pls. Geen uitleg voor nodig denk ik. Sinds het seizoen 2000-2001, zijn we slecht 3 maal uit de top 3 gevallen. Uw arrogant gedrag mag je achterwege laten.

Groot geworden op zwart geld? Het geld kwam van Louis Dreyfus en niet van Luciano. Dreyfus zijn geld komt van een familie bedrijf en zijn succes met Adidas. En dan pas heeft hij in Standard en Marseille geïnvesteerd. Zonder Dreyfus zaten we nu in de vergeetput dat klopt.

Svartálfar
25 november 2011, 16:41
Dat meer geld halen uit transfers is toch ook ferm overroepen of vergis ik me?

Ge hebt Fellaini maar dat was een uitzondering voor obvious reasons. Wie is er dan nog voor meer dan em waard was vertrokken?

J.Brown
25 november 2011, 16:52
Decamargo verkopen aan 4mil die nog maar 6 maand contract had dacht ik, was anders ook mooi gedaan. Mbokani voor 8mil, Dante aan 3,5mil en Van Buyten voor 12mil. Zijn toch schone bedragen imo.

In uitgaande transfers is het een held.

Weebl
25 november 2011, 17:09
Carcela voor 11 miljoen.. Of was dat niet meer voor hem?

Monoslay
25 november 2011, 17:15
STVV - OHL, een levensbelangrijke match voor STVV, komaan kanaries!!

Svartálfar
25 november 2011, 17:16
Carcela voor 11 miljoen.. Of was dat niet meer voor hem?

Carcela just, leeft die nog daar hoort ge niks meer van :D

waffel
25 november 2011, 17:45
Carcela just, leeft die nog daar hoort ge niks meer van :D

Speelt bij Anzhi met boussoufa etoo en zo he.

Svartálfar
25 november 2011, 17:51
Ja dat weet ik ook, maar speelt die wel of zit die maar op de bank dat bedoel ik ;)

waffel
25 november 2011, 17:57
Ja dat weet ik ook, maar speelt die wel of zit die maar op de bank dat bedoel ik ;)

Aja zo, neen heeft nog maar 1 matchke gespeeld. Geld incasseren hé, met zo'n talent en op zo'n leeftijd...

Cpt. Kablammo
25 november 2011, 18:41

Ik vind dat echt de meest getalenteerde speler in de kern van Gent, elke keer datk die zie spelen merk ik op dat die een klasse hoger is dan de rest. Daar zit volgens mij wel een toppertje in verscholen.

stormtrooper
25 november 2011, 18:45
Ik vind dat echt de meest getalenteerde speler in de kern van Gent, elke keer datk die zie spelen merk ik op dat die een klasse hoger is dan de rest. Daar zit volgens mij wel een toppertje in verscholen.

't lijkt mij zo'n type Perisic, technisch goed, deftig schot en goei kopkracht ook. Persoonlijk vind ik Conté wel getalenteerder, hoewel die wel wat last heeft van haantjesgedrag.

Jepjep
25 november 2011, 19:01
Gent heeft echt luxe in de aanval. El ghanassy, conte, mboyo, soumahoro, bruls. :drool:
Me like als neutrale voetballiefhebber.

MrBrightside
25 november 2011, 19:03
Decamargo verkopen aan 4mil die nog maar 6 maand contract had dacht ik, was anders ook mooi gedaan. Mbokani voor 8mil, Dante aan 3,5mil en Van Buyten voor 12mil. Zijn toch schone bedragen imo.

In uitgaande transfers is het een held.

Een voor een allemaal knappe uitgaande transfers. Defour en Mangala hebben samen toch ook 12,5M ofzoiets opgebracht hé? En wat met Mpenza? De vraag is natuurlijk hoeveel verdween in Luciano zijn zakken en hoeveel ging naar de club. Daar beginnen weer de praktijken.. Ik geloof nooit dat Standard de volle 100% heeft gezien van de meer dan 60 miljoen euro winst die het heeft verdiend aan transfers de laatste 10 jaar.

BleKKie
25 november 2011, 19:04
Aja zo, neen heeft nog maar 1 matchke gespeeld. Geld incasseren hé, met zo'n talent en op zo'n leeftijd...

Slim gezien, nu een jaartje (mss 2) cashen, als er dan iets gebeurt (carrière voorbij voor één of andere reden) dan zit je financieel zeker safe.

waffel
25 november 2011, 19:53
Slim gezien, nu een jaartje (mss 2) cashen, als er dan iets gebeurt (carrière voorbij voor één of andere reden) dan zit je financieel zeker safe.

Dat is nul slim gezien, op zo'n leeftijd moet ge spelen en genieten van je talent. Tis niet dat hij een arm loontje kreeg in België (of welke ploeg hij ook naartoe ging gaan in Europa). Gewoon schorriemorrie die vlug voor het geld kiest, easy way of living. Nul respect krijgt die gast van mijn kant uit. Legear & co is nog iets anders, die kunnen gwn niet hoger in Europa.

NemesisBE
25 november 2011, 20:46
Hohohoh Tchité :o

TheRedDevils
25 november 2011, 20:53
Die is ook op dreef gekomen. Is begonnen met de match tegen Club zeker? :unsure:

Sloth
25 november 2011, 20:59
Die is ook op dreef gekomen. Is begonnen met de match tegen Club zeker? :unsure:

Neen ervoor al, altijd Brugge overal in betrekken.

Kalimero! :tongue:

TheRedDevils
25 november 2011, 21:06
Is da niet met een C ?
En twas een match eerder, sorry hoor :tongue:

Vedeco
25 november 2011, 21:12
Net wat de Rode Duivels missen zo'n koele afwerker. :unsure:

Booka Shade
25 november 2011, 21:43
Chance dat ik hier op het toneel wifi heb. Tchité is zalig bezig, net als heel Standard de laatste weken!

Booka Shade
25 november 2011, 21:45
STVV - OHL, een levensbelangrijke match voor STVV, komaan kanaries!!

Ik ga er zijn samen met de vriendin ^^

TheRedDevils
25 november 2011, 21:57
STA-KVM 63': GOAL: 2-1. Daar is de aansluitingstreffer al. De Witte wordt even vergeten door Kanu en knikt geheel vrij de 2-1 tegen de netten.
STA-KVM 61': GOAL: 2-0. Cyriac scoort de geruststellende 2-0 na een hoekschop maar gebruikt zijn hand om te controleren. De goal gaat toch door.

Zwakke arbitrage, Standard komt weer goed weg :s

Monoslay
25 november 2011, 21:57
Ik ga er zijn samen met de vriendin ^^
Toch hopelijk supporteren voor de goei? ;)

Herr Doktor
25 november 2011, 22:06
renard :')

Herr Doktor
25 november 2011, 22:09
bolat :')

Rbn13
25 november 2011, 22:09
Bolat met een Boulet.

TheRedDevils
25 november 2011, 22:19
Misserke van Tchité. Is toch niet zo super!
Edit : balvoordeel kent Tim Pots ook niet zeker :p

Thorazer
25 november 2011, 23:19
Standard goed bezig de laatste weken ;)
Maken het zich toch nog moeilijk tegen weer een zwak Mechelen...

exo
25 november 2011, 23:25
Riga is aan iets mooi bezig in Luik, hij gaat er nog in slagen de criticasters lik op stuk te geven. Knappe goal van Tchité.

Booka Shade
26 november 2011, 11:25
Toch hopelijk supporteren voor de goei? ;)

Omdat ik vlak tegen STVV lig zal ik voor hen supporteren, mijn vriendin voor ohl aangezien ze tegen Leuven woont^^

BleKKie
26 november 2011, 11:28
Dat is nul slim gezien, op zo'n leeftijd moet ge spelen en genieten van je talent. Tis niet dat hij een arm loontje kreeg in België (of welke ploeg hij ook naartoe ging gaan in Europa). Gewoon schorriemorrie die vlug voor het geld kiest, easy way of living. Nul respect krijgt die gast van mijn kant uit. Legear & co is nog iets anders, die kunnen gwn niet hoger in Europa.

Ik zou het ook niet doen hoor, daar niet van. Maar misschien moet Carcela ook een deel van zijn familie onderhouden met zijn loon (zo gaat dat in die landen), dan is veel geld wel meegenomen hé.
Oké, als je niet speelt verlies je alleen maar tijd, maar wat Lombaerts gedaan heeft is anders wel knap. Verdient bakken geld en hij speelt nog eens bij de beste ploeg van Rusland.

Rivfader
26 november 2011, 12:48
Riga is aan iets mooi bezig in Luik, hij gaat er nog in slagen de criticasters lik op stuk te geven. Knappe goal van Tchité.

Ik moet zeggen dat hij mij verbaasd. Dit had ik niet verwacht van hem.

J.Brown
26 november 2011, 13:00
Niemand had dit verwacht denk ik. De supporters zelfs ook niet. Nobele onbekende zonder 1e klasse ervaring maar hij slaagt er toch in om een deftige ploeg van bijna 0 op te bouwen. Maar normaal dat iedereen sceptisch is in het begin.

Mijn vertrouwen krijgt hij allezins. Ik vind hem ook enorm sympathiek overkomen, ziet er mij ne verstandige vent uit ook. Enorm contrast met de vorige trainers van Standard.
De ommekeer was de blamage op Anderlecht, vanaf dan speelde hij met 2 spitsen en ging het steeds beter. De 5-0 was dan toch voor iets goed. Had echt niet verwacht dat we top 3/4 zouden staan tegen de winter.

Als William Vainqueur blijft spelen zoals hij nu doet, dan zullen we er niet lang van kunnen genieten op Standard. Ongelooflijke speler, zo'n passing en balbeheersing heb ik nog niet vaak gezien. Hopelijk blijft hij blessurevrij.

Weebl
26 november 2011, 13:01
Mijn stem krijgt hij omdat hij Nederlands probeert te spreken!

NemesisBE
26 november 2011, 13:44
Niemand had dit verwacht denk ik. De supporters zelfs ook niet. Nobele onbekende zonder 1e klasse ervaring maar hij slaagt er toch in om een deftige ploeg van bijna 0 op te bouwen. Maar normaal dat iedereen sceptisch is in het begin.

hij heeft Bergen toch in eerste klasse getraind? :]

J.Brown
26 november 2011, 13:46
owla,fout van mij. Ja zonder = amper. :unsure:

sharpshot
26 november 2011, 14:11
Ken je trainer J.Brown!

J.Brown
26 november 2011, 14:18
kzegget hij was mij volledig onbekend ervoor

Jenthe
26 november 2011, 16:39

Mijn vertrouwen krijgt hij allezins. Ik vind hem ook enorm sympathiek overkomen, ziet er mij ne verstandige vent uit ook. Enorm contrast met de vorige trainers van Standard.
De ommekeer was de blamage op Anderlecht, vanaf dan speelde hij met 2 spitsen en ging het steeds beter. De 5-0 was dan toch voor iets goed. Had echt niet verwacht dat we top 3/4 zouden staan tegen de winter.

Als William Vainqueur blijft spelen zoals hij nu doet, dan zullen we er niet lang van kunnen genieten op Standard. Ongelooflijke speler, zo'n passing en balbeheersing heb ik nog niet vaak gezien. Hopelijk blijft hij blessurevrij.

Dat is inderdaad een zeer goeie, vind het wat spijtig dat hij met zijn technisch vermogen en passing zo dicht tegen de verdediging plakt. Zou hem graag eens in een aanvallendere rol zien.

sharpshot
26 november 2011, 17:22
kzegget hij was mij volledig onbekend ervoor
Zelfde probleem hier maar ik ken zijn erelijst wel :unsure:

NemesisBE
26 november 2011, 17:36
Voor RSC Anderlecht starten: Proto, Suarez, Jovanovic, Kouyate, Marecek, Kljestan, Safari, Juhasz, Wasilewski, Gillet, Canesin Matos.

vreemde opstelling :unsure:

exo
26 november 2011, 17:41
4-3-3 wsl met suarez in de punt, Jova op links en Gillet op rechts. Matos achter de voorlinie.

Maxwell
26 november 2011, 17:56
Man man man als Suarez vandaag voor lange tijd uitvalt hé....

Thorazer
26 november 2011, 18:00
Hopen op een goede pot voetbal :)

TheRedDevils
Komaan Zulte :cool:

waffel
Komaan Zulte :cool:

:eek:

Welcome to the rekkenboek stadion.

puni
26 november 2011, 18:01
TRD antisupporter!

TheRedDevils
26 november 2011, 18:04
Nee hoor, altijd voor Zulte geweest.

als het tegen een ploeg uit Brussel is

puni
26 november 2011, 18:12
Zalige aanval. :love:

Thorazer
26 november 2011, 18:13
Mooie actie jova :)

ng
26 november 2011, 18:13
Come on Sporting!!

ng
26 november 2011, 18:16
Lol safari, efkes eens lopen dacht em.

DesorteD
26 november 2011, 18:20
stream ergens?

TheRedDevils
Veelbelovende aanval Zulte onterecht afgefloten. Jammer.

Maxwell
Forza Racing ? :lol:

ng
26 november 2011, 18:21
Veelbelovende aanval Zulte onterecht afgefloten. Jammer.

Stond buitenspel.

Thorazer
26 november 2011, 18:22
Stond buitenspel.

Stond helemaal geen buitenspel ;)

TheRedDevils
26 november 2011, 18:22
Stond buitenspel.

Ben hier in HD aan het kijken en de herhaling toonde het duidelijk, geen buitenspel hoor :p

puni
26 november 2011, 18:26
Stonden inderdaad gelijk. :p

Passing van Anderlecht is wel enorm slecht, zoveel afval in het spel.

TheRedDevils
26 november 2011, 18:26
Fout van Rossini? Stond gewoon stil :p
Damn ik erger me weer aan de arbitrage :D

Maxwell
26 november 2011, 18:29
Man man man wat een geklungel !

ng
eeey jova gij kalf jong.

Thorazer
Proto held !!!

TheRedDevils
Goeie redding Proto.

exo
No way Davy, No way!

Shit man Jova kalf, ipv te blijven doorlopen na dat 'handspel'.

TheRedDevils
26 november 2011, 18:31
Jova :D

Thorazer
26 november 2011, 18:31
Jova blijf dan toch spelen gvd in plaats van de protesteren :(

waffel
26 november 2011, 18:32
Goeie aanval van Anderlecht nu, Zulte begint terug te plooien.

exo
Jova is irritant opt moment.

puni
Eindelijk effe druk.

Maxwell
26 november 2011, 18:33
Jova is irritant opt moment.

De enige bij Anderlecht die lijkt te willen vind ik.

TheRedDevils
Suarez, dom :')

Thorazer
Suarez kieken gvd !

ng
26 november 2011, 18:34
Maar enfin jongen toch. Mutten.

puni
26 november 2011, 18:34
Hij heeft wel gelijk, speelde zuiver bal.

Thorazer
26 november 2011, 18:35
Hij heeft wel gelijk, speelde zuiver bal.

Ja maar nog 1 domme kaart en je laat je team in de steek...

exo
26 november 2011, 18:35
De enige bij Anderlecht die lijkt te willen vind ik.

Ja maar met teveel drive. Direct snelheid verminderen na dat vermeende handspel, die bal opeisen waar Canesin beter voor stond geplaatst.

ng
26 november 2011, 18:38
Steekt aale fanfare waar de zon ni schijnt.

Kiiilerke
26 november 2011, 18:39
gene enkele stream werkt bij mij doeme toch:sad:

puni
26 november 2011, 18:41
Speel die fucking bal dan toch, Jova. De zoveelste keer vandaag..

kakature
26 november 2011, 18:43
gene enkele stream werkt bij mij doeme toch:sad:
Wiziwig.tv | Belgium Jupiler League | Watch live and free: SV Zulte Waregem vs RSC Anderlecht FC (http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=135006&part=sports)
De M3 sopcast is super.

Thorazer
26 november 2011, 18:45
Rossini bleiter :p

Adrei
26 november 2011, 18:47
Speel die fucking bal dan toch, Jova. De zoveelste keer vandaag..
Zit totaal niet in de match en dan derjuist nog een pasje buitenspel geven ..

puni
26 november 2011, 18:48
Idd, ik ben mij echt te pletter aan het ergeren.

Thorazer
26 november 2011, 18:51
Pfff wat een zwakke pot voetbal kan nog enkel beter na de rust.

Proim
26 november 2011, 19:05
Jovavic probeert veel maar het lukt niet echt, het zal toch stukken beter moeten in de 2e helft van iedereen.
Alleen Kouyaté is weer de superneger aan het uithangen :love:

TheRedDevils
26 november 2011, 19:06
Jep, echt een beer die Kouyaté.

puni
26 november 2011, 19:07
Ik krijg nergens nog beeld, iemand met een deftig werkende stream? :(

EDIT: Nvm, heb eentje!

Maxwell
26 november 2011, 19:14
Omfgggg

puni
Wat een zeikgoal.

Thorazer
1-0 gvd

TheRedDevils
1-0 ! Veel chance wel :p

exo
Jajajaja binneeeuh, 1-0... Wat nu Anderlecht?

Maxwell
26 november 2011, 19:15
Precies Fifa

TheRedDevils
26 november 2011, 19:18
Knap van Chevalier. Bijna 2-0.

Maxwell
26 november 2011, 19:25
Dees kan nie

puni
Proto..

Thorazer
Omfg PROTO

TheRedDevils
PROTO
:rofl:

Proim
26 november 2011, 19:26
Protoooooooooooo hoe de fuck kan dat nu :wtf:

exo
26 november 2011, 19:28
Jaja 2-0, een blunder van Silvio Proto, hoe gaat Anderlecht nu reageren en kunnen ze nog wel reageren?

Thorazer
26 november 2011, 19:29
Boom , Leuven , Cercle en nu Zulte goe bezig RSCA waarom nemen jullie die top ploegen niet serieus ?!!!

puni
26 november 2011, 19:29
Np jongens, Kanu loopt zich warm!

puni
26 november 2011, 19:30
Boom , Leuven , Cercle en nu Zulte goe bezig RSCA waarom nemen jullie die top ploegen niet serieus ?!!!

In dit geval is er ook wel veel malchance mee gemoeid, afgeweken bal en blunder van de doelman.

exo
26 november 2011, 19:32
Sputterke :lol:

Thorazer
26 november 2011, 19:33
Haha jova eerst voordoen aan tommeke en dan zelf ni goe doen :)

Slayer_Kev666
26 november 2011, 19:34
Goe voor ons, blijven vast houden zulte!

Maxwell
Np jongens, Kanu loopt zich warm!

:rofl:

stormtrooper
Silvio toch :rofl:

Thorazer
26 november 2011, 19:35
Goe voor ons, blijven vast houden zulte!

Zo lang jullie verliezen tegen top ploegen is er geen probleem voor ons :p

TheRedDevils
26 november 2011, 19:35
Die vrije trap van Jova :D

lord pipo
26 november 2011, 19:36
Heb de 2e goal net gemist, volgens de commentator was het 'one of the most embarassing goals you'll ever see'. Kan niet wachten tot Stadion :D

puni
26 november 2011, 19:37
Die vrije trap van Jova :D

Getrapt naar het beeld van zijn wedstrijd.

Thorazer
26 november 2011, 19:43
2-1

puni
26 november 2011, 19:43
Merci Bossut. :D

TheRedDevils
26 november 2011, 19:44
Na de flater van Proto, de flater van Bossut :p

TheRedDevils
26 november 2011, 19:45
ja fak zeg :s

Thorazer
2-2haha!!!!

Maxwell
VOILA SE

puni
SPUTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

Proim
Sputterke :love:

warcraft3 playe
26 november 2011, 19:46
gvd ! z

Thorazer
26 november 2011, 19:47
2-3 !!!!! Goal

TheRedDevils
HAHHAAH

Maxwell
HOLA

puni
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Tommeke is terug. :love:

Thorazer
Hahahahahaj we are Anderlecht !!!

Springfield
JAAAAA xD

Proim
OMG hoe kan da nu :D

Maxwell
26 november 2011, 19:48
Mooi voor De Sutter

TheRedDevils
26 november 2011, 19:48
Wat een kutploeg ZW, bij een voorsprong blijven ze vol in de aanval gaan...
Twas nog een paar min, zet alles dan gewoon vast.

Kiiilerke
26 november 2011, 19:49
zalig :D sutterke

Swagger
26 november 2011, 19:50
De max zeg, supercontent voor de Sutter, mooi om zo te reageren!

Proim
De Sutter zijn vieren was ook wel schitterend :D

NotoriousP
Op zen anderlechts. :p

Scr1fle
Een Clubtje doen! :love: :unsure:

Maxwell
26 november 2011, 19:52
De mannekes kunnen niet tegen hun verlies

puni
Douchen, douchen, douchen. :woohoo:

Thorazer
Haha jova zo van ga maar van het veld en rap :)

Tyfius
26 november 2011, 19:53
Wut, 't was 2-0, ik kijk naar Arsenal - Fullham, zap terug en 2-3 :x

Slayer_Kev666
26 november 2011, 19:54
Hebben er hier eigenlijk mensen een abo op hun favoriete ploeg?
Volg het hier al een aantal weken en zie sommige gewoon thuis zitten en niet gaan kijken naar hun ploeg.

Thorazer
Mooi RSCA !!!

puni
Ik kan niet wachten tot Cartek hier zijn analyse komt geven van de wedstrijd. :love:

fiqm
Ik blijf Proto toch wel een degoutant manneke vinden :p Zou beter wat kalm blijven, na zo een flater.

ng
Anderlecht olé olé olé :D

Cin
26 november 2011, 19:55
Anderlecht wtf! Ik ga even naar beneden om iets te halen, kom terug en paf 2-3.

Amai :|

Proim
Volg het hier al een aantal weken en zie sommige gewoon thuis zitten en niet gaan kijken naar hun ploeg.
Er zijn er hier een redelijk aantal die een abo hebben of vaak thuis gaan kijken maar gaan daarom niet mee naar uitwedstrijden he.

NotoriousP

Wie wilt er nu betalen om tussen al die luidruchtige boeren, aka voetbalsupporters, te gaan staan om naar een match te kijken waar ge den helft niet deftig ziet en geen herhalingen zijn?

Koude douche voor ZW wel, hadden hier op basis van de volledige wedstrijd toch een puntje verdiend.

Klopgeest
Hahahahahaj we are Anderlecht !!!

Het gaat er mij nog altijd niet in hoe je je als 'we' kan profileren als je niet eens de moeite doet om de wedstrijd te gaan bekijken..

Successo's zijn en blijven een hoofdaandeel van de topploegen.

Thorazer
26 november 2011, 19:56

Ik heb altijd een abbo gehad maar door mijn job lichtechnieker/toezichter moet ik 3 van de 4 weekends werken.
En dan is het toch vrij duur , daarom sport prime genomen :)

TheRedDevils
26 november 2011, 19:56
Bossut steekt het op de tegenwind :D

puni
26 november 2011, 19:58
Het gaat er mij nog altijd niet in hoe je je als 'we' kan profileren als je niet eens de moeite doet om de wedstrijd te gaan bekijken..

Jup, wat een successo's, al die mannen die geen abo hebben en zelfs de uitwedstrijden niet meepikken. Schande!

Proim
Wie wilt er nu betalen om tussen al die luidruchtige boeren, aka voetbalsupporters, te gaan staan om naar een match te kijken waar ge den helft niet deftig ziet en geen herhalingen zijn?
Veel meer dan de prijs die ik Kortrijk betaal zou ik toch ook niet willen geven om die redenen, is natuurlijk wel tof om een match ook zo mee te maken maar voor de tv is toch zoveel beter.

Je beseft toch dat uitwedstrijden maar door een zeer klein aandeel van de supporters wordt bekeken? Niet iedereen heeft daar de tijd en het geld voor. Ook niet om naar thuiswedstrijden te gaan kijken. Zeker bij ploegen als Anderlech mag je die kosten toch echt niet onderschatten...

Thorazer

Dus omdat ik geen abbo heb ben ik geen supporter ? Laat me ni lachen ik ga naar elke europese match omdat het tijdens de week is.
Niet iedereen zit elke dag thuis zonder te gaan werken hoor.
Dus zou maar zwijgen !

Trebby
Zotte eindfase o_O

en dikke lol @ die commentaar van successo's... Alsof iedereen van pakweg zulte ook meegaat op verplaatsing :ironic:

iedereen is toch supporter op zijn manier zeker.. dus mensen die supporter zijn van een ploeg maar niet mee kunnen gaan op verplaatsing door werkomstandigheden, ziekte, geld (!), tijdsgebrek,.. zijn geen supporter maar successo's :')

Weebl
Kalezic buiten wss nu :)

CobraX
26 november 2011, 19:59
Zulte-Waregem heeft gekregen wat het verdiende (buiten meteen rood voor Sivakov als ik Sporza mag geloven). Met hoerenchance en tegen de gang van het spel op 1-0 en 2-0 gekomen. De 2-3 smaakt erg zoet hier. :p

Thorazer
26 november 2011, 20:00
Haha jova even boksen met wasyl :)

ng
26 november 2011, 20:01
Niet meteen rood, was zijn tweede geel. Al zou rood niet geheel onterecht zijn geweest. Duidelijke frustratie.

En hoerenchance, dat zou ik het niet noemen. Gewoon blijven gaan en dan eindelijk eens deftige aanvallen.
Goaltjes van zulte waren nu niet echt het toppunt van afwerking. Afgeweken bal en de proto die ofwel even scheel zag ofwel aan den amaretto had gezeten en niet meer wist welke van de twee ballen echt was.

CobraX
26 november 2011, 20:03
Niet meteen rood, was zijn tweede geel. Al zou rood niet geheel onterecht zijn geweest. Duidelijke frustratie.

Dat zeg ik toch in mijn post? Ik zeg toch dat ze kregen wat ze verdienden buiten dan meteen rood voor Sivakov (want het was 2x geel).

chomo
Zielige opmerking kerel. Der zitten er hier genoeg met een thuisabo (waaronder ik), wilt toch helemaal niet zeggen dat je ook de verplaatsingen mee moet doen?

NotoriousP
Zulte-Waregem heeft gekregen wat het verdiende (buiten meteen rood voor Sivakov als ik Sporza mag geloven). Met hoerenchance en tegen de gang van het spel op 1-0 en 2-0 gekomen. De 2-3 smaakt erg zoet hier. :p

Ze waren de duidelijk de betere ploeg in de 2de helft tot die laatste 10 minuten... lijkt me voldoende om aanspraak te maken op een punt.

Proim
26 november 2011, 20:04
Waregem verdiende zeker een punt, daar moeten we niet over zeveren.

nonkel wulle
26 november 2011, 20:04
Iemand ne stream van Club da ni bokt?

CobraX
26 november 2011, 20:06
Ze waren de duidelijk de betere ploeg in de 2de helft tot die laatste 10 minuten... lijkt me voldoende om aanspraak te maken op een punt.

En wij waren 55 minuten de betere ploeg (eerste helft + laatste 10 minuten). Dat lijkt mij genoeg om verdiend de zege te pakken.

ng
26 november 2011, 20:11
Had Zimling diene wel mee?

ng
26 november 2011, 20:15
Donk toch :')

Muismat
26 november 2011, 20:18
Haha lachen :D ik zat voor den TV en zag 2-0 op teletekst, dacht verdorie nederlaag en scoort sutterke kurkdroog nog ff 2 keer :')

puni
26 november 2011, 20:20
Blijkbaar een lijnrechter in tweede die vlak voor een wedstrijd geprobeerd heeft zelfmoord te plegen.

exo
26 november 2011, 20:21
Das ne nieuwe trend ofwa?

Romelus
26 november 2011, 20:21
What the fuck... Oe is dees gebeurd? Ik kijk 10 min voor het eind en zie 2-0, chill! Kijk ik nu even naar de uitslag :') Mooi gedaan :p

ng
26 november 2011, 20:22
Vuile zwette?

LaBuenaVida
26 november 2011, 20:23
Allé, Dirar kan hoefkens veranderen :p

LaBuenaVida
26 november 2011, 20:25
Schijt van RSCA :s :p

Proim
26 november 2011, 20:26
Kortrijk 0-1 voor op het Kiel :woohoo:

TheRedDevils
26 november 2011, 20:30
Bijna Vadis!

LaBuenaVida
26 november 2011, 20:31
Jep lekkere trap van Odjidja

TheRedDevils
26 november 2011, 20:37
Das rood. Elleboog met opzet :')

ng
26 november 2011, 20:37
Refke moet opletten, dat was een kaartje waardig.

TheRedDevils
26 november 2011, 20:41
Ah, tis Luc Wouters. Verklaart alles :D

LaBuenaVida
26 november 2011, 20:42
Ni aan te doen hé, schijttrechters en fouten op club brugge gaan nooit samen :s

TheRedDevils
26 november 2011, 20:47
Club laat Lierse te veel komen :/

Sportinggboy
26 november 2011, 20:47

Heb meerdere abo's op Anderlecht en normaal ga ik op verplaatsing ook mee.

Nu is het de trend om ,zoals nu op Waregem, de bezoekers geen enkele zitplaats meer te geven. Om dan 20 euro te moeten betalen om maar een fractie te kunnen zien van de match en geen dak boven je hoofd te hebben . Daar denk ik dus eigelijk echt niet meer aan :)

Heb de match dus op TV gevolgd. Weinig hoogstaande wedstrijd maar Anderlecht verdient de overwinning. Het ligt gewoon aan hun eigen dat ze niet efficient waren. Ze hadden kansen genoeg om de score te openen.

Flater van Proto is monumentaal maar toch knap dat hij het recht zet met de assisit op de 2-1 :)

Booster
26 november 2011, 20:49
mooie save, bojan :p

TheRedDevils
26 november 2011, 20:50
wtf doet Vadis daar.
Teleurstellende eerste helft.

Muismat
26 november 2011, 20:51
Halfweg de tweede helft ging dan het licht uit bij de dit seizoen oh zo betrouwbare Silvio Proto. De paarswitte doelman liet zich betrappen op een enorme blunder die hem nog lang zal achtervolgen (zeker bekijken in Stadion vanavond voor wie eens goed wil lachen).

Weer een knap staaltje journalistiek van HLN. Nuja, journalistiek kun je die schrijfsels nauwelijks noemen.

Booster
26 november 2011, 20:55
Weer een knap staaltje journalistiek van HLN. Nuja, journalistiek kun je die schrijfsels nauwelijks noemen.

HLN :doh:

Proim
26 november 2011, 20:55
Waarom blijft iedereen daar dan eigenlijk lezen? Natuurlijk altijd wel grappig om eens de reacties te zien, dat wel.

exo
26 november 2011, 21:05
Ik vind HLN over het algemeen nog zo slecht niet als het op hun sportnieuws aankomt.
Iedereen refereert altijd maar naar HLN als 'maar' HLN maar qua sportnieuws steken ze er in België toch wel met kop en schouders bovenuit. Zitten er ook vaak 'boenk' op omdat ze bij de G5 overal wel een mannetje 'binnen' hebben.

Kiiilerke
26 november 2011, 21:10
die reacties zijn leuk:D zeker die Die hard real troll

Rubmifer
26 november 2011, 21:13
ALe, volgens die engelse commentator is Bojan de 2e keeper :D

Romelus
26 november 2011, 21:13
Maar hun connecties met VTM zijn te belachelijk voor woorden. Bah, kan ze allebei niet af.
HLN is niet zoveel beter dan SportWereld.

LaBuenaVida
26 november 2011, 21:14
en hier op belgavom missen ze bojan met kawashima....?

Hekje#
26 november 2011, 21:15
Gij kunt enkel Joos af gij

mopke eh
penalty stvv

Muismat
26 november 2011, 21:17
Waarom blijft iedereen daar dan eigenlijk lezen? Natuurlijk altijd wel grappig om eens de reacties te zien, dat wel.

Zoals exo zegt is hun spotnieuws nog wel degelijk, al moet ge dan er altijd een sausje van vreselijke subjectiviteit en soms rommelartikels erbij nemen. Soms irriteer ik mij daar is aan :)

TheRedDevils
26 november 2011, 21:18
Wouters haalt Meunier neer :lol:

Rubmifer
26 november 2011, 21:18
Goe bezig wouters...

LaBuenaVida
26 november 2011, 21:21
Hij wil alles van dicht volgen he :D

Rubmifer
26 november 2011, 21:24
Wat een kutmatch zeg.

Proim
26 november 2011, 21:24
Verdomme WEER een rode kaart bij Kortrijk :sop:

LaBuenaVida
26 november 2011, 21:27
Niet normale saai kak wedstrijd.
Club heeft onder Daum nog niet getoond --"

Kiiilerke
26 november 2011, 21:27
tegen lierse moet club toch keihard uithalen

LaBuenaVida
26 november 2011, 21:28
allé, die moeje gwn binnentikken

Rubmifer
26 november 2011, 21:31
Kut streams, ga ik blij zijn als Telenet alle matchen mag uitzenden volgend seizoen.

LaBuenaVida
26 november 2011, 21:32
JHAAAAAAAn lekkere actie!!u!

TheRedDevils
26 november 2011, 21:32
VLEMINCKX HELD :love: