PDA

Volledige versie bekijken : Internet Hotmail account geblokkeerd

the divine one
18 november 2011, 08:04
Ik wilde me inloggen in mijn hotmail account, maar blijkbaar is deze geblokkeerd. Ze raden vervolgens aan om een SMS te sturen, waarmee je een code krijgt, om je account terug te activeren.

Is dit eigenlijk te vertrouwen of zijn er ook andere mogelijkheden om het probleem op te lossen?

Fraggie
18 november 2011, 17:02
Als ze geblokkeerd is omdat je acount gehackt is en spam heeft zitten versturen: moet op een of andere manier bewijzen dat jij eigenaar bent van de account. Dit kan o.a.:
- laatst aantal gesprekken met personen aangeven (want die worden toch opgeslaan in de VSA)
- laatste x aantal verzonden e-mails opsommen
- gedetailleerde account informatie opgeven

Indien je account met facebook gekoppeld is kan je ook weer via die weg meer informatie geven.

Is je account echter geblokkeerd o.w.v. inactiviteit dan weet ik niet wat ze vragen.

Exit
18 november 2011, 21:32
wat staat er als reden van de blokade?

the divine one
19 november 2011, 14:44
Ik krijg het volgende te lezen:

Het account is geblokkeerd

Waarom wordt dit weergegeven?

Mogelijk is het account door iemand anders gebruikt om een groot aantal ongewenste berichten te verzenden (of voor andere activiteiten die een schending zijn van de Gebruiksrechtovereenkomst van Windows Live).
Wij helpen graag om het account terug te krijgen.

Wat moet er gedaan worden?

Er wordt gevraagd om een mobiel telefoonnummer voor ontvangst van de bevestigingscode. Dit telefoonnummer wordt aan het Windows Live-profiel toegevoegd voor toekomstig gebruik. Na invoeren van de code kan het wachtwoord worden gewijzigd. Aanmelden is dan mogelijk met het nieuwe wachtwoord.

De account instellingen zijn opgeschoond

Gebruikers komen hier doorgaans terecht omdat iemand anders toegang heeft verkregen tot hun account en dit gebruikt om spam te verzenden. Eventuele automatische antwoorden in Hotmail en gekoppelde accounts zijn verwijderd om het account en contactpersonen te beschermen.

Soler
1 februari 2012, 18:48
Ik heb net hetzelfde maar ben wat schuw om men nummer te geven. Ik heb ingelogd langs hotmail maar er staat boven in het groen wel Microsoft Corporation.