PDA

Volledige versie bekijken : BF3 Vlaamse Conquest 64 server zoekt regulars?

BlueSmiley
28 oktober 2011, 06:42
Eventjes een spammetje achterlaten e gasten, soms moet da nu eenmaal! :woohoo:

Deze avond om 20.00 uur gaan we onze clan server seeden.
Ik heb voor de liefhebbers wat "old school" instellingen gemaakt...

- Geen 3D Spotting
- Geen regenerative health
- Enkel squad leader spawn

Als jullie straks tijd en goesting hebben, kom maar af!
't Is de bedoeling om enkel Vlaamse en Nederlandse spelers aan te trekken.
(De server kan je vinden door op 'Belgium' te zoeken)

PS: Wij draaien enkel Conquest Large maps uiteraard.
Don't you worry about epic clusterfucks zoals op Grand Bazaar... :D

http://cache.www.gametracker.com/server_info/85.236.109.71:19567/b_560_95_1.png (http://www.gametracker.com/server_info/85.236.109.71:19567/)

Ik zie jullie straks? :$

demon326
28 oktober 2011, 09:34
- Geen 3D Spotting
- Geen regenerative health
- Enkel squad leader spawn

*Bookmark* :love:

Ik hoop dat er zo ook servers zonder voertuigen komen :cool:.

Is het ook mogelijk om onder 'waiting for players' al te spelen? Zal de server sneller doen vullen...

coldvinc
28 oktober 2011, 09:41
geweldig! Dat er zo nog maar komen en inderdaad, ook infantry only.

BlueSmiley
28 oktober 2011, 10:26
Is het ook mogelijk om onder 'waiting for players' al te spelen? Zal de server sneller doen vullen...

Neen, je moet minstens met 2 zijn. :doh:
Da's het hatelijkste van alles imo.

demon326
28 oktober 2011, 10:27
Neen, je moet minstens met 2 zijn. :doh:
Da's het hatelijkste van alles imo.

Twee is beter dan 10 man....

Scifo
28 oktober 2011, 10:30
Nice, ik was al op zoek naar een vaste en leuke nederlandstalige server om fun te beleve :)

BlueSmiley
28 oktober 2011, 10:34
Twee is beter dan 10 man....

Ja, da's waar. Maar 't pakt de vrijheid weg.
Ik betaal me nu al blauw aan die server... Dan wil ik ook de vrijheid krijgen om alleen te spelen.

(Ik zou graag met de helikopter leren vliegen zonder er iemand met lastig te vallen) ;)

edit: Dit wordt komende week aangepast. Yay, nu kan ik misschien eindelijk eens gaan pwnen zonder na 2 minuten te crashen. :p

sele
28 oktober 2011, 11:05
mooi zal em vanavond is op spelen :)

BelgianTerror
28 oktober 2011, 11:08
Ok, mag ik daar dan even met jets en helicopters komen crashen?

Ik haat het om die dingen uit te testen in grote games omdat je dan waardevolle assets vernielt :')

BlueSmiley
28 oktober 2011, 11:17
Ok, mag ik daar dan even met jets en helicopters komen crashen?

Ik haat het om die dingen uit te testen in grote games omdat je dan waardevolle assets vernielt :')

Nee, gij nie. De rest wel. :unsure:

@ Iedereen:

Het lijkt erop dat er een server maintenance plaatsvindt tussen 21u - 22u.
We zullen nog steeds om 20u starten en dan doen we ma voort om 23u he. :p
't Moet weer lukken, godmiljaar. 't Is wel een raar uur voor een vrijdag om zoiets te doen..

Marsmillo
28 oktober 2011, 15:21
Heb mij spel nog niet, maar een server met zo'n settings moet ik nu al opschrijven om straks op te kunnen gaan spelen!

Hoop dat meeste server admins volgen!

Vorthar
28 oktober 2011, 15:43
Kgan em toevoege aan favoriete se.

BlueSmiley
29 oktober 2011, 06:10
Er is vorige avond niet erg veel volk afgekomen. (guests)
Daarom zet ik 'm nu tijdelijk op een normal preset (3D spotting on, etc)
Ik hoop dat jullie deze avond om 20u terug willen aanwezig zijn? *blush*
Zoveelste sneller dat er wat volk op af komt, zoveelste sneller dat er custom instellingen zullen op staan! :)

demon326
29 oktober 2011, 09:21
Er is vorige avond niet erg veel volk afgekomen. (guests)
Daarom zet ik 'm nu tijdelijk op een normal preset (3D spotting on, etc)
Ik hoop dat jullie deze avond om 20u terug willen aanwezig zijn? *blush*
Zoveelste sneller dat er wat volk op af komt, zoveelste sneller dat er custom instellingen zullen op staan! :)

Nu die op normale presets staat is het de zoveelste server hé:unsure:. Ge kunt niet verwachten dat die op vrijdagavond goed vol zal zitten. En als noobs leaven omdat het te moeilijk is, hoeveel te beter, terug naar de BF 2 game generatie:bow:.

Ik zag er gisteren rond 22 uur toch wel +30 op zitten :p.

Dus zet die terug naar custom presets:love:

Caelistas
29 oktober 2011, 11:54
ik zal het is checken

ZERQ
29 oktober 2011, 12:46
added to favo!

ChunWai.
29 oktober 2011, 14:52
Had em al gefavorite, maar nog niet de tijd gehad om er in te gaan :)

pamperke
29 oktober 2011, 15:17
Gisteren een beetje op gespeeld, toen stond hij op 16 man en was't squad tegen squad.
Conclusie: wijs spel, maar ik loop nog rond gelijk een kieken zonder kop :-p De helft van de tijd zie ik mijn tegenstanders veel te laat, ik verdwaal gewoon en kom niemand tegen of ik schiet en raak niks. Tof da't uw kogels last hebben van zwaartekracht, maar ik ga da't toch gewoon moeten worden :-)
Hopelijk gaat het iets beter als er eens meer dan 16 man is, want voor zo weinig spelers zijn de maps echt te groot

Redraptorx
29 oktober 2011, 15:27
Enkel squad leader spawn is wel spijtig, ik begrijp dat je terug wil naar de bf2 ervaring maar dit spel is nu eenmaal veel faster paced waardoor je squad leader nogal snel gaat sterven elke keer.

Hoe zit dat trouwens met voice chat op bf3? (enkel nog maar met maten via battlelog gedoe gedaan, maar hoe werkt dat voor een server?)

le mastre
29 oktober 2011, 15:44
Super! 20h00 moet nog juist lukken.

BlueSmiley
30 oktober 2011, 07:01
Nu die op normale presets staat is het de zoveelste server hé:unsure:. Ge kunt niet verwachten dat die op vrijdagavond goed vol zal zitten. En als noobs leaven omdat het te moeilijk is, hoeveel te beter, terug naar de BF 2 game generatie:bow:.

Ik zag er gisteren rond 22 uur toch wel +30 op zitten :p.

Dus zet die terug naar custom presets:love:

Hmm, je hebt wel gelijk. ;)
En +30? Huh? :p
Ik heb er te vrijdag vanaf 20u tot middernacht opgespeeld en het maximum was 16 toen ik 'm een tijdje naar SQDM heb gezet wegens de server leeggelopen was.

En excuseer, ik heb gisteren spijtig genoeg niet aanwezig kunnen zijn.
Vandaag zullen we vanaf 16.00-17.00 gaan fraggen dus iedereen is straks terug welkom! Ik zal de custom settings terug instellen! :) Aanwezig zijn he mannen, anders poepeklets!

t511413
30 oktober 2011, 18:21
is leeg?

jaguarke
30 oktober 2011, 18:31
ik kom nu af :) NBA_wash

oeps minimum staat op 6 players :/
kan dat aangepast worden?

BlueSmiley
30 oktober 2011, 18:38
is leeg?

Hij was volgens mijn leden al lang voor 16u bevolkt. Toen ik er om 16u in ging zat er 30+ man op. Hij is daarnet om 18u leeggelopen. Excuseer.

ik kom nu af :) NBA_wash

oeps minimum staat op 6 players :/
kan dat aangepast worden?

Da's gebugged. :unsure: Soms gaat 't met 2 al en soms pas vanaf 8 spelers.

Edit: Vanaf 18.45 tot nu (22.20) heeft er constant volk in gezeten.
It was a good day! Merci om af te komen, kerels! ^^

demon326
31 oktober 2011, 09:11
Het was best leuk, enkel op caspian was het minder leuk, heel clan team tegen wat random spelers :help::unsure:.

Gdwtje
31 oktober 2011, 11:33
ahja dat heb ik ook gezien dtf ofzoiets was het die clan speelde nie echt goed me laatste map hadden we nipt verloren

Twinturbo
31 oktober 2011, 13:30
Gisteren ook op gezeten, was leuk toen we met 30+ waren.

4 vs 4 Canals viel wel tegen. Constant 3 man achter me aan :(
Vroeg me af waar de rest was...

BlueSmiley
2 november 2011, 05:15
Ik heb een server platoon (http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391370613363/) aangemaakt zodat jullie ook weten wanneer we onze server gaan seeden.
Hierdoor moet je niet alleen spelen of de favourites pagina honderd keer per dag refreshen.
Join ! ^^

rico
2 november 2011, 08:10
kom ook wel eens kijken straks

ChfZ | Hanky
2 november 2011, 09:21
Zal ook es kome piepe dees week - heel de week congé dus tijd om wa te gamen :-)

BlueSmiley
4 november 2011, 19:28
Over een half uurtje gaan we 'm terug seeden.
Be there! ^^

sixstripes
5 november 2011, 11:01
Gisteren avond een paar mappen op gespeeld...verrevan slecht...keep it up zou ik zeggen

demon326
6 november 2011, 09:51
Het was gisteren leuk! Bijna héél de tijd in mobile AA gezeten en vliegtuigen en heli's uitgehaald :p.

demon326
7 november 2011, 22:12
Meneer blauwe emoticon, zou het mogelijk zijn om die server op BF2 presets te laten staan? Ik heb die server met dat doel als favoriet toegevoegd.. Maar hij zat wel voor één keer volledig vol op tien minuten :eek:

BlueSmiley
10 november 2011, 12:30
Meneer blauwe emoticon, zou het mogelijk zijn om die server op BF2 presets te laten staan? Ik heb die server met dat doel als favoriet toegevoegd.. Maar hij zat wel voor één keer volledig vol op tien minuten :eek:

Da ligt niet aan mij. Dat ligt aan de hosting.
Als er een update is wordt hij steeds volledig gerestart en verdwijnen alle settings. Ik herstel ze wel elke keer...

Btw: Onze server loopt de laatste 2,3 dagen elke dag vol met de custom settings. Nice oefwah? Thx to you guys! :woohoo:

alligate
12 november 2011, 21:50
Ik heb er 2x op geweest, 2x na een 2 minuten "disconnected". Jij was er ook Smiley.

Ik kan me niet inbeelden dat ik iets gedaan heb dat een kick uitlokte. Ik heb zelfs nog de vraag gesteld of jullie met een speciale oefening bezig waren ofzo...
Als ik inderdaad gekicked werd, dan was dat zonder uitleg van jullie, en gezien het feit dat je eerst hier om een gunst komt vragen getuigt die behandeling van weinig respect.

Frado2005
12 november 2011, 21:58
why the F wordt ik nu constant gekicked van jullie server? Een goeie reden voor of is het gewoon at random een persoon wat kloten?
*edit: persoon boven mij blijbkaar dus ook.
Bende kindjes als admin als je het mij vraagt dus

rafbanaan
12 november 2011, 22:12
Punkbuster geupdate ?

Die "kicked" mensen van de server als je de oud versie hebt staat (met installatie BF3)

Frado2005
12 november 2011, 22:12
Heb er vanmiddag op gespeeld zonder enig probleem.

rafbanaan
12 november 2011, 22:47
oh my gawd :')

Frado2005
13 november 2011, 09:17
Had nochtans gisteren een hele namiddag met bluesmiley gespeeld zonder enig probleem. Ik werd echter gisterenavond gekicked terwijl hij er ook op zat. Geen idee wie de rotte appel is. Maar inderdaad, er zijn genoeg servers

BlueSmiley
15 november 2011, 18:41
De enige keer dat ik meerdere mensen uit m'n server gekickt heb is inderdaad te zaterdag geweest.

Probleem: We waren dus van plan om een Mythbusters episode op te nemen. Ik had het aantal slots van de deelnemers ingesteld zodat iedereen erin kon maar steeds kwamen er anderen in. Hoeveel keer dat ik '/kick' wel niet getypt heb...
Ik ga jullie ook moeten zeggen dat ik in het begin wel degelijk steeds vermeldde wat we aan het doen waren. Maar ze bleven komen dus ik maakte me het gewoon wat gemakkelijker met hoop dat die mensen wel zouden doorhebben dat we die moment geen gasten op onze server op onze server wilden.
We konden geen paswoord op de server plaatsen door Multiplay. Daarom was ik genoodzaakt om me deze miserie aan te doen. Degene die ik als admin aanstel zouden normaal gezien geen abusers mogen zijn. En ik weet dat het moeilijk is om een server bevolkt te krijgen dus waarom zou ik 't zelf gaan doen? Dus chill, 't is een misverstand. Volgende zaterdag komen er nieuwe opnames aan en ik hoop er eindelijk een paswoord kunnen op te zetten...

@Bart: Die kick wegens je "campte" vind ik wel serieus eigenaardig. Hier ga ik de andere admins eens over aanspreken. Weet je toevallig wie het was... ? Ernaldaes, Konane, Pudish?

alligate
16 november 2011, 01:49
Je geeft nu wel een verduidelijking, maar je verontschuldigt je niet. Je rechtvaardigt gewoon voor jezelf de respectloze behandeling die wij kregen. Dat je een mythbusters aan het opnemen was, alle begrip daarvoor; maar als ik opnieuw op de server kom na eerst eens "disconnected" te raken... en ik stel de vraag ingame: "zijn jullie met een speciale activiteit bezig ofzo? Moet ik een andere keer terugkomen?"
en de reactie is geen reactie, gewoon een kick. Wel kus dan mijn blauwe smileys.

Had je gewoon geantwoord met "ja" dan was dit voor niets nodig geweest. Had je gezegd dat je met zo iets bezig was geweest had ik trouwens zelfs aangeboden om te helpen.

Jupilleke
16 november 2011, 13:34
Niet naar Blue Smiley rechtstreeks, maar ik merk dat "admins" in veel gevallen de taak niet echt aankunnen.
Als je het met hen eens bent, meestal geen probleem... heb je een andere opinie of mening of zie je de dingen gewoon anders, dan kan je in veel gevallen zelfs nog geen deftige discussie voeren. Of het nu op een game server, een game- krant- fotografieforum is, admins bannen of deleten maar (niet altijd hoor, er zijn ook deftige, meestal iets oudere, admins). Vroeger, toen internet nog iets duurder was, waren admins meestal ook iets oudere mensen, die vriendelijk waren en waar je meestal ook een deftige discussie mee kon voeren. Tegenwoordig heb je veel 14 tot 18 jarige "admins" die totaal niet weten wat het woord "admin" dient in te houden. Aan de schoolpoort klinkt het natuurlijk heel stoer: "ik heb er gisteren weer drie gekicked"....

nu wel naar blue smiley:

De uitleg dat er al verschillende keren gasten terug aanloggen na disconnect zonder reden vind ik maar flauw.
Op sommige servers word je rond de oren gekletst met "server messages". Maak daar gebruik van! laat een server message poppen met de melding die je op dat moment wil laten weten.
Dat je zelf instaat voor een server, dat je daarvoor betaalt, respect! Maar de eerste minimum vereiste voor een admin is ook respect tonen naar je leden/members/bezoekers. Als je zo rigoreus blijft kicken/bannen zit je binnenkort met een lege server en dat is denk ik niet de bedoeling. Kan uiteraard dan weer wel handig zijn om wat flight training op te doen.

klein voorbeeldje
Laatst kwam ik op een server, zat 9 man in van eenzelfde clan, zei vriendelijk goeienavond, kreeg geen antwoord. spawn op de base en zie een chopper en jet afkomen en het vuur op me openen, ik spring dus in den AA en knal ze beiden af......
A**hole! F*cker! whore! we are training here! don't kill us and get the fuck off this server!! en nog wat fraais.... net voor ik eruit geschopt werd. Die server heb ik ook "gebookmarked": daar kom ik nooit meer.

"we are training" is dikwijls ook een andere verklaring voor: wij zijn onze rankings kunstmatig aan het oppeppen, maar dit terzijde.

moraal van het verhaal: (die mag je zelf invullen)

BlueSmiley
16 november 2011, 16:44
Jah, wat kan ik nog zeggen... Excuseer? :$
Ik heb een hele waslijst aan admin instructies en regels aangemaakt. Zelf probeer ik mij hier ook aan te houden. Te zaterdag is het nu eenmaal anders afgelopen maar dat wil niet zeggen dat ik op andere momenten geen respect toon voor de gasten op de server en doe alsof ik een veertienjarig snulletje ben die er cool over doet.
Ik weiger zelfs gasten te kicken zodat er clan leden op de server kunnen. (de reserved slots werken nog niet)
't Is simpel, ik behandel jullie kerels hetzelfde zoals ik zou behandeld willen worden. (real life shit much?)

Hier is een admin regel die wel degelijk op mijn forum staat te pronken:

"Wees rechtvaardig en correct
Houdt iemand zich niet aan de server regels?
Geef hem/haar dan eerst een waarschuwing.
Ga niet zomaar iemand kicken of bannen."

Zelf heb ik me hier te zaterdag niet aan gehouden, maar nogmaals, dat was puur omdat ik er al meerderen gekickt had nadat ik de reden gezegd had. Lame excuus? Da's mogelijk.
Maar ik ging er dan ook vanuit dat de gasten 't wel zouden doorhebben als er tien van de elf slots door PBw leden bezet zijn terwijl de server normaal op 64 slots ingesteld staat.
Het is ook mogelijk dat er achter gevraagd is maar ik heb de meesten via mijn browser gekickt en niet terwijl ik in-game was. Dus ik zal 't wel niet gelezen hebben. Wel straf dat mijn clan niet antwoordde wegens ze meestal wel hun bakkes opendoen tegen Belgen.
En jullie mogen nu denken wat jullie willen, het is gewoon een misverstand.
Als jullie bij jullie mening blijven en zeggen 'fuck you blue, kust mijn klootjes', oke. Er zijn inderdaad servers genoeg dus jullie kunnen altijd een andere server joinen. Jullie zijn niet verplicht om in mijn server te gaan.
Maar ik probeer het gewoon duidelijk te maken dat dit allemaal een misverstand is en dat jullie op elk moment welkom zijn (behalve te zaterdag dus :help:)
Als er toch een probleem mocht zijn met een andere admin moet je mij contacteren wegens al die gasten trial admin zijn. Bij het kleinste foutje trek ik hun rechten in.
Ik neem het server administratie gebeuren dus wel degelijk serieus.
Nogmaals sorry voor wat er te zaterdag gebeurd is. Maar rozen, kusjes, liefdesbrieven en pralines moet je niet verwachten.

Ik weet in elk geval dat ik de bij volgende opnames oftewel een paswoord op de server zal zetten, oftewel een aankondiging zal doen. Ik zal de server naam veranderen en bij elke kick een reden geven. :) Good enough?

Try again, we zijn niet zoals jullie nu over ons denken hoor.
Gasten (en vooral de Belgische) zijn redelijk belangrijk voor mij/ons dus ze zomaar gaan wegjagen zou een heel idiote beslissing zijn.
See you ingame... ? :unsure:
Kom vrijdagavond maar eens af! Dan is de "hele" clan er.

PS: Na jullie reacties te lezen ga ik 't allemaal toch wat strenger maken.
Ik hoop dat dit niet weer zal gebeuren. Als er toch iets mocht zijn, contacteer mij aub. :)

alligate
17 november 2011, 16:38
Dit forum heeft geen "thanks" of reputatie-systeem. Anders zou ik er nu gebruik van gemaakt hebben. Je hebt je geëxcuseerd en ik apprecieer wat je schrijft in je laatste bericht.

Water under the bridge.

BlueSmiley
19 november 2011, 18:36
I'm glad. :)

Ik weet eindelijk hoe je er bij mijn hosting een paswoord opzet. Dus deze dingen zullen niet meer voorvallen. (Hij zal ook alleen maar private zijn wanneer we de mythbusters opnames maken. Dit zal niet vaak zijn)
Vandaag ronden we de eerste episode af. Rond 22u kunnen jullie normaal (terug) op de server!

w3bb3r
26 november 2011, 12:35
welke regels zijn er nu op de server?

BlueSmiley
2 december 2011, 11:50
http://cache.www.gametracker.com/server_info/46.249.40.43:47200/b_560_95_1.png (http://www.gametracker.com/server_info/46.249.40.43:47200/)

Onze Back to Karkand server staat al gereed. Vanaf 13 december kunnen we er eindelijk aan beginnen. Op deze server zullen we enkel en alleen Back to Karkand maps draaien. Hoaah!

Spread the word!

welke regels zijn er nu op de server?

Klik hier (http://project-battleware.com/forum/viewtopic.php?f=39&t=399) ;)

Macresco
13 december 2011, 16:31
Net op die Karkand server geweest. Het was plezant :niceone:

BlueSmiley
13 december 2011, 17:07
Net op die Karkand server geweest. Het was plezant :niceone:

Inderdaad. :woohoo:
Wel wa veel snipers en RPG on infantry. Ma da ga ik proberen te regelen met plugins.
De maps vallen in elk geval zeer goe mee. I'm glad.

Macresco
13 december 2011, 18:05
Ja der was daar al ene aant zagen dat de maps te groot waren. Kzou nie weten waar em da haalt. Mja van RPG's ben ik ook geen fan ma snipen is een kunst hé :p

alligate
14 december 2011, 12:13
Snipen is een excuus voor iemand om niet deel te nemen aan het gevecht. De meeste spellen of sporten draaien om skill en inschattingsvermogen.

skill: uit ervaring ingeoefend zijn om op een crisismoment als de betere uit te komen
(in BF: 2 spelers die elkaar tegen het lijf lopen met dezelfde wapens en voorwaarden, en de betere overleeft het duel)

inschattingsvermogen: of strategie, is eigenlijk het inschatten wat de andere partij wellicht gaat doen, en vervolgens daarop inspelen om de bovenhand te halen.
(in BF: flanken, mapervaring, boobie-trapping (mines, claymores), je squad commanderen en ermee samenwerken)

Snipen voldoet aan geen van deze categorieën.
Natuurlijk begrijp ik wel wat je bedoelde. "Een goede sniper kan zijn crosshair op de juiste plaats zetten dat hij die vijand toch raakt (en liefst met een headshot)" - maar dezelfde informatie kan je gewoon halen uit je accuracy score en aantal headshots.

Natuurlijk zal je nu zeggen dat er snipers zijn die wel in het veld gaan, en die wel een voordeel zijn voor hun team. Maar je zal me evenmin ontkennen dat dat de uitzonderingen zijn. Het overgrootste deel (>80% als je het mij vraagt) van de snipers is een verlies voor het spel.
Natuurlijk haalt een sniper ook kills en tickets.. maar we zijn hier relatieven aan het vergelijken. Vervang die snipers door spelers die echt in de game zitten, vlaggen pakken, healen/repairen, spawnpoints zijn,... en de sniper verliest snel zijn relatieve waarde.

Ik zeg dit al sinds 1942: mocht er een game-developer zijn die een shooter uitbrengt zonder snipers, dan leen ik zelfs geld om te kunnen investeren.

BlueSmiley
16 december 2011, 10:56
knipz0r

Al de recons komen mijn oren ook wel uit.
Mijn favoriete class is recon maar wegens er al zoveel zijn speel ik bijna altijd een andere class.
En als ik dan toch recon ga speel ik zonder scope. 't Doet me altijd denken aan die rifle only servers op CoD2 van vroeger.
Zodra er een plugin is om classes te restricten ga ik de recon class toch naar maximum 3 of 4 recons per team restricten ze. De noobs liggen altijd wel ergens te campen...