PDA

Volledige versie bekijken : BF3 Goedkoopste winkel voor BF3: LE?

Martenek
16 oktober 2011, 14:23
Waar kan je BF3: Limited edition het goedkoopste krijgen? Ik zou liefst een hard copy hebben. Ik heb al gezien op budgetgaming, maar enkel op gamediscounter verkopen ze hem voor 39 incl. verzendingskosten, maar het is daar uitverkocht. en komt niet meer in voorraad.
Weet iemand nog een (online)winkel waar ze een hard copy verkopen voor +/- 40 euro?
want voor 5 euro extra, ga ik wel naar de game mania.
merci

[Az3r]
16 oktober 2011, 14:29
hard copy(prijzen zijn van een paar weken geleden):
wehkamp.nl: BF3 LE + SPECACT KIT 8 multiplayer-skins 32.85€
amazon.co.uk: BF3 LE + SPECACT KIT 8 multiplayer-skins £29.91
game.co.uk: BF3 LE + Physical Warfare Pack £29.99
gamestation.co.uk: BF3 LE + Physical Warfare Pack £29.99

van pond naar euro:
www.netonline.be/financieel/wisselkoersen.asp
http://www.x-rates.com/calculator.html

Unnamed
16 oktober 2011, 15:17
Wat is er eigenlijk speciaal aan de LE?

En waarom kost de LE bijvoorbeeld minder bij wehkamp.nl?

fredje29
16 oktober 2011, 15:28
gratis back to karkand pack en wa wapens zeker?

Arcan
16 oktober 2011, 15:45
Ik dacht hier: CJS CD Keys - Buy Battlefield 3 CD Key and Battlefield 3 Activation Codes for Origin only at CJS (http://www.cjs-cdkeys.com/)

Al heb ik er geen ervaring mee...

*edit*: sorry niet gezien, geen hard copies

jumperke123
16 oktober 2011, 15:58
koop hem bij origin zelf of in de winkel, bij G2play staat hij nu 34.99. Ik heb daar al veel gekocht:). Maar zo een titel als BF3 koop ik liever origineel:)

b1nge
16 oktober 2011, 16:12
bart smit

Frado2005
16 oktober 2011, 16:21
En iemand een goeie site voor gewoon een key? G2play, CJS en cdkeyshere enz hebben enkele russische versies zonder engels. En G2play is bv weer duur ook dan tov amazon.

sele
16 oktober 2011, 16:25
En iemand een goeie site voor gewoon een key? G2play, CJS en cdkeyshere enz hebben enkele russische versies zonder engels. En G2play is bv weer duur ook dan tov amazon.

de kans ziet er uit dat er geen engels zou inzitten,maar het is ma pas 100procent zeker binnen een dikke 10 dagen ze

Frado2005
16 oktober 2011, 16:31
de kans ziet er uit dat er geen engels zou inzitten,maar het is ma pas 100procent zeker binnen een dikke 10 dagen ze

van de keys die ze nu getest hadden is het enkel russisch.. En je zou dus moeten werken met engelse language packs enzo:/ . Dan bestel ik liever een hard copy op amazon.co.uk , maar die zal ook maar zo laat aankomen:/

Martenek
16 oktober 2011, 16:33
@[Az3r] verstuurt wehkamp naar belgië?, en alsk uit GB ga bestelle gaat da waarschijnlijk wel later aankome.

@jumperke123 ik wou hem ook eerst op G2play kope maar de LE versie kost ineens eveveel als een hard copy

en in den bart smit kost de gewone al 50 euro

jumperke123
16 oktober 2011, 17:11
njah g2play stond gistrn aan 35 euro fzo ze

[Az3r]
16 oktober 2011, 17:14
@[Az3r] verstuurt wehkamp naar belgië?, en alsk uit GB ga bestelle gaat da waarschijnlijk wel later aankome.

geen idee eigenlijk, wss wel, ge moet eens op de site kijken.

ikzelf heb besteld bij amazon.co.uk, een paar dagen later beginnen spelen is voor mij geen probleem.

demon326
16 oktober 2011, 17:14
Wil je het spel op de release spelen? Kopen in België, die dag naar de winkel gaan dus.

In België kopen is duur, maar je hebt het de dag zelf nog.
UK: shopto.net: woensdag verzonden, vrijdag* in de bus en goedkoop

*afhankelijk van de post in België

coldvinc
16 oktober 2011, 17:19
Om in uk te kopen heb je uiteraard credit card nodig en let op, maestro in uk is niet hetzelfde als maestro hier.

Trebby
16 oktober 2011, 17:24
;15495416']geen idee eigenlijk, wss wel, ge moet eens op de site kijken.

ikzelf heb besteld bij amazon.co.uk, een paar dagen later beginnen spelen is voor mij geen probleem.

wel als de post de brug maakt zoals elk jaar bijna, aangezien 1 november een dinsdag is (maandag ook geen post) en amazon niet sneller verzend dan de dag van de release zelf (28ste dus)

dan is het al ten vroegste woensdag de 2de november en da begint wel al te tellen vind ik :D anders zou ik ook het spel laten afkomen via amazon aangezien het ruim 15 euro goedkoper is maarja.. voor ene keer wil ik best meer betalen

heb nu ook nog altijd een pre-order bij amazon.co.uk maar twijfel of ik niet zelf achter de LE editie ga hier in de winkel in België of via origin. al heb ik graag een boekje en doosje en met die downloadlimieten hier is het eigenlijk dubbel betalen dat je doet.. 1x voor het spel en nog eens voor die 10gb ofzo dat je downlooad

sele
16 oktober 2011, 17:30
van de keys die ze nu getest hadden is het enkel russisch.. En je zou dus moeten werken met engelse language packs enzo:/ . Dan bestel ik liever een hard copy op amazon.co.uk , maar die zal ook maar zo laat aankomen:/

is nog niet zeker,de ene site zegt dit probleem de andere zegt nee regio free dus zal afwachten worden,ik heb in idergeval pre order op origin en op intkeys

Martenek
16 oktober 2011, 18:23
Idd als et spel in de uk koop en et de vrijdag ni aan komt dan kunde nog wel efkes wachte.
en bij de LE van de game mania zit de physical warfare of de specact ni bij precies?

Arcan
16 oktober 2011, 19:42
heb zelf wel een hoop miserie gehad met G2Play met een pre-order van Black Ops. Games die al uit zijn zou ik daar wel kopen, gewoon geen pre-orders

Marsmillo
16 oktober 2011, 20:02
Wil bij amazon.co.uk bestellen (speelt mij geen rol dat ik pas een week later kan spelen) maar mijn visa is verlopen, en die hebben geen pay-pal geloof ik. Zal dan maar game.co.uk of gamestation.co.uk dan zeker (die hebben wel pay-pal) iemand ervaring met een van deze winkels?

ILIQUID
16 oktober 2011, 20:22
Idd als et spel in de uk koop en et de vrijdag ni aan komt dan kunde nog wel efkes wachte.
en bij de LE van de game mania zit de physical warfare of de specact ni bij precies?

ja want wat bij de LE zit hangt af van winkel tot winkel

Frado2005
16 oktober 2011, 20:33
Heb amazon.com eens gemaild om te vragen of europeanen ook die Download versie van BF3 kunnen aankopen:D

Witte8
17 oktober 2011, 13:32
@marsmillo

game.co.uk is betrouwbare shop.. al drietal spellen besteld en netjes aangekomen en altijd een correcte tracking gehad

Witte8
17 oktober 2011, 21:23
iemand hier een key gekocht bij cjs?

ILIQUID
17 oktober 2011, 21:33
ga het wsl doen, zijn er eigenlijk nog andere sites die enkel keys verkopen?

Frado2005
17 oktober 2011, 23:26
tis jammer dat CJS geen paypal accepteert, kan er niet eens bestellen dan:(

Hornymoose
18 oktober 2011, 02:11
Waar kunnen we pre orderen, zodat ik op de dag van de release kan spelen?

devil
18 oktober 2011, 09:37
iemand hier een key gekocht bij cjs?

ik heb er daar al verschillende gekocht en werkt allemaal perfect, wel andere games he lol

Witte8
19 oktober 2011, 01:03
misschien is proberen dan...thx devil

Witte8
19 oktober 2011, 01:04
Waar kunnen we pre orderen, zodat ik op de dag van de release kan spelen?

De enige echte zekerheid llijkt me bestellen via origin.

Witte8
19 oktober 2011, 08:17
Enfin..kon me niet inhouden en heb bij CJS keys een origin key voor de LE met back to karkand en physical warefare pack gekocht voor 25,49 GBP. (met coupon er nog af).

Al direct die support gemaild ivm de levering ook al staat er "21 october"...kwestie van er achter te zitten...als ze stoefen met fotos van de hard copies mag ik ook er achter zitten :-)

Ze gaven ook bij een "liking" op facebook een korting van 10% maar die coupon was minder...ook ff steentje naar hun support gegooid.

Ik hou jullie op de hoogte ivm de afloop...

Trebby
19 oktober 2011, 10:41
Ben ook sterk aan het twijfelen voor die CJS keys..

Krijg je je key de 21ste of moet je nog wachten tot de releasedate bij die CJS? I'm tempted, enige wat me tegenhoud is dat je geen doosje krijgt en ik veel lees over keys die niet werken.. :s

@Witte8: pas op ze, tzou mij niet verwonderen moesten er via origin ook veel problemen met keys en downloads zijn de eerste dagen

Frado2005
19 oktober 2011, 11:05
Hoe heb je dat betaald?

Witte8
19 oktober 2011, 12:44
@frado2005 met kredietkaart

@trebby

ik pas wel op, maar tis altijd ne "leap of faith" met die goedkopere aanbieders...met cdkeyshere heb ik al goeie ervaring dus dacht ik probeer deze ook even :-)

Heb al reactie terug van hun support...wel dubbelzinning...ene automatische mail zegt dat ik mijn code al via autokey kan binnenhalen andere mail van support zegt dat ik op de 20ste mijn key krijg...hangt van versie tot versie af...sommige versies kunnen nu al hun key krijgen...

Ik probeer het straks even na het werk en laat jullie nog iets weten...

Marsmillo
20 oktober 2011, 00:58
Iemand vroeg waar je nog keys kon kopen, vriend uit Nederland heeft hem besteld op onlinekeystore.com.

Battlefield*3*Limited*Edition*CD*KEY... (http://www.onlinekeystore.com/Battlefield-3-Limited-edition-CD-KEY-ORIGIN.html)

Ik moet mijn bestelling nog altijd plaatsen...
Moet er eens werk van maken

Frado2005
20 oktober 2011, 07:24
Ik heb nu bestelling geplaatst bij Intkeys, en moet nog mijn refund krijgen van cdkeyshere

ILIQUID
20 oktober 2011, 07:42
Ik heb nu bestelling geplaatst bij Intkeys, en moet nog mijn refund krijgen van cdkeyshere

ga daar ook maar bestellen denkik

tekn0w!z
20 oktober 2011, 11:32
Ik heb bij Intkeys een korting aangevraagd zodat we de LE kunnen kopen aan 29,91€.
Wacht hun mail nog af :)

Unnamed
20 oktober 2011, 14:30
Is de LE DVD eigenlijk hetzelfde als de pre-order op Origin? Of is één van de twee beter? Ik zie dat de LE 4 extra maps heeft, maar Origin heeft dat ook?

Ik vind hierop geen antwoord en ik wou vanavond nog beslissen welke van de twee ik ging pakken :p

Hornymoose
20 oktober 2011, 14:56
Origin is een download, dan hebt ge u spel niet in een doosje, enkel downloadbaar.

Unnamed
20 oktober 2011, 15:32
Bwa, als het dat alleen maar is.... Ik kan de LE precies goedkoper krijgen.

ILIQUID
20 oktober 2011, 17:12
Inderdaad

Witte8
20 oktober 2011, 20:23
Zoals beloofd feeback over CJS

Mijn bestelling is afgerond en betaald. Op hun site zeggen dat de versie BF3 LE met BTK mappack de 20ste geleverd zou worden. Nu is dat plots veranderd naar "tussen 21 en 24 oktober" Op zich geen ramp, maar duidelijkheid is anders ook al heb ik bericht voor de volumes.

Net even op hun facebook het volgende gelezen waar ze vandaag het volgende posten:

CJS CD Keys
We will be begin dispatching Battlefield 3 with Back to Karkand today, but we have many thousands of orders to scan and process to autokey, so it is going to take us a few days to scan all of the codes, which means you may not receive your key until 24th, so please be patient! Everyone will 100% get their key before release date, and we have plenty of stock.

Ik wacht geduldig af...:-) i'll keep you posted!

Hornymoose
20 oktober 2011, 21:00
Hoe werkt dat met origin? Dan sturen die een brief met u key erin, of krijgt ge die in een mail?

Scr1fle
20 oktober 2011, 21:52
Mail ofzo he , ze gaan overal een brief naar sturen :crazy:

Unnamed
21 oktober 2011, 10:25
Besteld op amazon.co.uk. Ik had geen idee dat de pond zo laag stond. Hoera! :D

Trebby
21 oktober 2011, 11:36
Besteld op amazon.co.uk. Ik had geen idee dat de pond zo laag stond. Hoera! :D

heb het ook nog altijd in pre-order staan daar, maar ga wss afzeggen. spel komt pas ten vroegste 2 november toe en da vind ik wat te laat, wil al in het weekend spelen aangezien ik in de week geen tijd ga hebben

tekn0w!z
21 oktober 2011, 12:22
Cjs heeft de russische versie van het spel?
Deze kan omgezet worden in het engels, is dit dan gewoon de engelse versie? Of wordt er dan gebruik gemaakt van een aangepast taalpakket?

Trebby
21 oktober 2011, 12:35
Cjs heeft de russische versie van het spel?
Deze kan omgezet worden in het engels, is dit dan gewoon de engelse versie? Of wordt er dan gebruik gemaakt van een aangepast taalpakket?

awel als ge goed leest, op hun site staat alles haarfijn uitgelegd.

ze hebben 4 versies

LE - gewone versie

beide versies zijn dan nog eens verkrijgbaar in 2 opties: 1 russische versie en 1 engelse

de russische versie is goedkoper, en die kunt ge ook omzetten naar het engels, mits downloaden van een programma van hun.

tkomt op zoiets neer :D

tekn0w!z
21 oktober 2011, 12:47
awel als ge goed leest, op hun site staat alles haarfijn uitgelegd.

ze hebben 4 versies

LE - gewone versie

beide versies zijn dan nog eens verkrijgbaar in 2 opties: 1 russische versie en 1 engelse

de russische versie is goedkoper, en die kunt ge ook omzetten naar het engels, mits downloaden van een programma van hun.

tkomt op zoiets neer :D

Hun engelstalige LE is zonder Back To Karkand.. is dat dan nog een LE? :p

Witte8
21 oktober 2011, 13:20
Nu hebben ze de leverdatum van mijn versie weer aangepast naar 25/10/2011. Lol...

Ze kunnen niet volgen met hun paletten vol dvd doosjes uit te pakken en in te scannen.

Straks nog is een "rage" mail sturen. :-)

Titanium X
21 oktober 2011, 14:23
Koop meestal games bij thehut. daar staat die ongeveer aan 38€ incl verzendingskosten

Battlefield 3: Limited Edition PC | TheHut.com (http://www.thehut.com/games/platforms/pc/battlefield-3-limited-edition/10353529.html)

Trebby
21 oktober 2011, 14:33
Battlefield 3 Limited Edition CD Key Code for Origin Activation - Buy now. Fast, instant, and cheap! (http://www.cjs-cdkeys.com/products/Battlefield-3-LIMITED-EDITION-CD-Key-for-Origin-%252d-Scan.html)

hahaha kijk is naar al die dozen :D wat die daar mee gaan doen vraag ik mij af

Witte8
21 oktober 2011, 17:36
Battlefield 3 Limited Edition CD Key Code for Origin Activation - Buy now. Fast, instant, and cheap! (http://www.cjs-cdkeys.com/products/Battlefield-3-LIMITED-EDITION-CD-Key-for-Origin-%252d-Scan.html)

hahaha kijk is naar al die dozen :D wat die daar mee gaan doen vraag ik mij af

Die gaan die een voor een uitpakken en de code inscannen!! En ze kunnen verdomme niet volgen! :crazy::crazy::crazy:

Zie hieronder...blijkbaar is de BF3 LE met BTK mappack nog niet te leveren. Op wat slaat dat nu weer. Zie mail die ik aankreeg ivm vraag over wisselen van hun leveringtermijnen.

Hello sir,

Please find below our FAQ about BF3. We have read your email and can see that your question has been answered in our FAQ, so please see below for the information:

Battlefield 3 Language information:

Battlefield 3 is region free. Battlefield 3 includes English language. These are not guesses. These are confirmed facts, confirmed by looking at the contents of the game disc, and activating on Origin. Please do not email us asking whether the game will be region locked, because we have already confirmed multiple times that our keys are region free multi-language keys.

Battlefield 3 is 100% available in english. We have already tested with the disc image file and it works in english by editing a simple registry key. You can activate the Origin key you receive from us with Origin and download the game. origin will download all language packs, all you need to do to change language is change a simple registry key (to change your game settings).
For your convenience, we have made a simple tool which enables you to activate english language via a single click of a button, here:
How to Change Language Battlefield 3 Language Changer tool Origin - CJS CD Keys (http://www.cjs-cdkeys.com/battlefield-3-origin/bf3lang.html)

Battlefield 3 Delivery Date:
Battlefield 3 Standard Edition - In stock ready for immediate delivery
Battlefield 3 Limited edition WITHOUT back-to-karkand - In stock ready for immediate delivery
Battlefield 3 Limited Edition WITH back-to-karkand - Hi sir, we have the games in stock now but we aren't allowed to send yet because if we do we will get in trouble because game not release yet. We will send on 24 or 25, or maybe earlier.. as soon as EA say we are allowed to dispatch the keys to public. We do have the game in stock so your delivery 100% won't be late. Just waiting authorisation from publisher to send keys.

I ordered Battlefield 3 from CJS CD Keys, how do I get it?:
Please collect your code from our Autokey system by CLICKING HERE.

Best Regards

tekn0w!z
22 oktober 2011, 13:23
Free Record Shop: 42€ (LE)
Bartsmit: 40€ (LE?)

Weet iemand wat er bij de LE van Frs zit?

thelordofpee
22 oktober 2011, 13:42
Back to Karkand.

tekn0w!z
22 oktober 2011, 14:15
Die items die in het Physical Warfare-pakket zitten, kunnen deze later ook geunlocked worden?

Scr1fle
22 oktober 2011, 15:59
Jap . Die Physical Warfare is enken bij Gamestop en nog één.

Marsmillo
22 oktober 2011, 17:56
Jap . Die Physical Warfare is enken bij Gamestop en nog één.

2 Britse winkels
game.co.uk en gamestation.co.uk

Bij een paar andere winkels heb je ook nog andere voordelen waarvan niet geweten is of deze al dan niet exclusief zullen zijn of niet. Het gaat om speciale dogtags bij o.a. Play.com of 8 multiplayer-skins bij o.a. amazon.co.uk.

SiM0
22 oktober 2011, 19:49
Ik ga vrijdag wel gewoon naar de winkel, heb geen zin in al dat gezever wat bestellen via internet met zich meebrengt. En als je in de UK besteld heb je het sowieso pas 2nov en heb toch liever een hard copy.

UndoX
22 oktober 2011, 20:53
Als ge nu gewoon de vrijdag langs de frs ga kunde dan ook gwn de LE kopen? Of moet ge echt pre-orderen

Scr1fle
22 oktober 2011, 20:54
Ik gok pre-orderen. :)

SiM0
23 oktober 2011, 11:03
Is wel jammer,maar wat maken tenslotte een paar extra maps nu uit? Er zal nog wel genoeg content komen gok ik.

Scr1fle
23 oktober 2011, 11:20
BTK is heilig voor BF2 Veteranen. :p

Dus zeker voor mij en het is gratis. Anders moet je er 10 euro voor betalen. :)

thelordofpee
23 oktober 2011, 12:37
Is wel jammer,maar wat maken tenslotte een paar extra maps nu uit? Er zal nog wel genoeg content komen gok ik.

Extra maps is meer variatie en dus ook langere gametijd. En als ge de game toch gaat kopen, waarom dan niet pre-orderen voor dezelfde prijs en gratis extra maps i.p.v. later meer te betalen?

SiM0
23 oktober 2011, 12:45
Omdat als ik pre-order, ik het veel later krijg dan als ik het meteen ga halen in de winkel. (Ik wil een hard-copy, ouderwets maarja... )

Ik ga morgen eens kijken in de winkel als ik daar geen limited edition kan pre-orderen en dan gaan afhalen op de release.

MaTraK
23 oktober 2011, 12:57
BF3 LE exemplaar van Shopto.net status:
CC charged en staat op processing :cool:

Scr1fle
23 oktober 2011, 13:16
LE ga je niet meer kunnen pre-orderen hé in de winkel. Alles is al geleverd. :s

Jonathan
23 oktober 2011, 14:13
Iemand die mij kan vertellen welke online shops er snel zijn om te leveren? Zou het spel graag op vrijdag hebben, ik wil wel een hard copy, geen keyshops dus ... :-)

SiM0
23 oktober 2011, 14:17
Iemand die mij kan vertellen welke online shops er snel zijn om te leveren? Zou het spel graag op vrijdag hebben, ik wil wel een hard copy, geen keyshops dus ... :-)

Hetzelfde voor mij. Wil de LE, hardcopy en liefst op vrijdag al in huis. :p

wiiim
23 oktober 2011, 14:24
bol.com is meestal wel snel.

Jonathan
23 oktober 2011, 14:28
bol.com is meestal wel snel.

Dan kan ik even goed in GM preorderen gezien de prijs.

ILIQUID
23 oktober 2011, 16:06
fuck, moet nog pre-orderen, dat lukt nog wel zeker bij amazon?

Scr1fle
23 oktober 2011, 17:37
Ik gok ook nog op Origin ofzo. :)

Trebby
23 oktober 2011, 19:59
nog altijd niks veranderd aan mijn pre-order bij amazon.co.uk.

Not yet dispatched
Dispatch Estimate: 27 Oct 2011

SiM0
23 oktober 2011, 20:06
Ben hard aan het twijfelen om toch niet voor een copy op origin te gaan. Eigenlijk heeft het niet echt nadelen (Tenzij ik de key kwijt speel natuurlijk) maar dan ben ik wel zeker dat ik op de release kan spelen+dat ik de LE heb.

Frado2005
23 oktober 2011, 20:12
Tenzij je je Origin login vergeet bedoel je?;) Eens geactiveerd blijft het in je account

Trebby
23 oktober 2011, 21:28
ik zie 1 groot nadeel voor origin, je betaalt dubbel (verbruikt downloadvolume moet je ook betalen hier in belgië :))

& mn pre-order is delayed

new dispatch estimate: 31 Oct 2011 - 4 Nov 2011

SiM0
23 oktober 2011, 22:21
Zolang je binnen je limiet blijft betaal je niets he.

tekn0w!z
23 oktober 2011, 23:00
Heb hem bij FRS besteld.
42€, een hard copy en kan de dag dat hij uitkomt spelen ;)

Witte8
24 oktober 2011, 00:48
Net van shopto.net mail gehad ivm pre-order. Order receipt ontvangen en zal dus morgen verzonden worden hopelijk.

Morgen zou ik ook men key moeten ontvangen van cjs keys...ze hebben nog maar een keer voor de versie BF3 LE met BTK mappack de datum veranderd naar "24th October(25th October at the latest)"

Ze zouden deze ochtend met keys verzenden beginnnen. Wel raar als je weet dat je de key via hun retrieve systeem moet binnenhalen. Elke keer de boodschap "out of stock...our admins are well aware blablaba and will replenish within..."

Het groeit die mannen echt boven hun hoofd...:-)

Frado2005
24 oktober 2011, 09:01
Net van shopto.net mail gehad ivm pre-order. Order receipt ontvangen en zal dus morgen verzonden worden hopelijk.

Morgen zou ik ook men key moeten ontvangen van cjs keys...ze hebben nog maar een keer voor de versie BF3 LE met BTK mappack de datum veranderd naar "24th October(25th October at the latest)"

Ze zouden deze ochtend met keys verzenden beginnnen. Wel raar als je weet dat je de key via hun retrieve systeem moet binnenhalen. Elke keer de boodschap "out of stock...our admins are well aware blablaba and will replenish within..."

Het groeit die mannen echt boven hun hoofd...:-)
Op FB zeggen ze dat ze nog steeds constant keys aan het toevoegen zijn :p

Redraptorx
24 oktober 2011, 09:44
Ik passeer er vrijdag wel eens voor in de mediamarkt of saturn, de LE van shogun total war hadden ze daar ook lange tijd voor 40 euro

Trebby
24 oktober 2011, 11:00
Zolang je binnen je limiet blijft betaal je niets he.

ahja juist want die 100GB/maand of 50gb/maand of wat het ook moge zijn die krijg je gratis van telenet zeker.

Witte8
24 oktober 2011, 12:49
Op FB zeggen ze dat ze nog steeds constant keys aan het toevoegen zijn :p

Ze kunnen beter wat Indiërs van de EA support outsourcen om daar hardcopies uit te pakken en serials in te scannen voor ons!!;)

Jonathan
24 oktober 2011, 13:14
Ik heb net Battlefield 3 gekocht via Origin voor de schappelijke prijs van 30,72 euro ... :unsure:

Trebby
24 oktober 2011, 14:07
Ik heb net Battlefield 3 gekocht via Origin voor de schappelijke prijs van 30,72 euro ... :unsure:

hu?:wtf:

Jonathan
24 oktober 2011, 14:45
hu?:wtf:

Via een Poolse proxyserver een nieuwe origin account aangemaakt en dan via de Poolse origin store het spel aangekocht.

Blijkt probleemloos te werken ... enige nadeel is dat de factuur in het Pools is en de officiële titel van mijn game "Battlefield 3: limitowana edycja" is, maar de installatie gebeurt verder in het Engels.

Sorry maar ik weiger 50 euro te betalen voor een digitale kopie. :p

REDNIK
24 oktober 2011, 17:08
op website van g2play staat 'pre-load available now' en als je dan aan support gaat vragen hoe het met die keys zit dan zeggen ze altijd hezelfde 'will available 27th of october' '-_-

u4ea
24 oktober 2011, 17:52
Via een Poolse proxyserver een nieuwe origin account aangemaakt en dan via de Poolse origin store het spel aangekocht.

Blijkt probleemloos te werken ... enige nadeel is dat de factuur in het Pools is en de officiële titel van mijn game "Battlefield 3: limitowana edycja" is, maar de installatie gebeurt verder in het Engels.

Sorry maar ik weiger 50 euro te betalen voor een digitale kopie. :p

Kon ge da nu ni eerder zegge:o

Trebby
24 oktober 2011, 18:19

seconded :D

Jonathan
24 oktober 2011, 18:49

Heb er zelf maar deze middag opgekomen toen ik het wou bestellen. Het leek mij gewoon logisch ... :p

fredje29
24 oktober 2011, 20:15
Ik wacht nog wel een paar dagen.

Donderdag alsk vant werk kom passeer ik tog bij de GM dus, en hebbek nog ne glossy poster voor boven mijn buro te hangen ook :P

Voor die paar dagen serieus .

tekn0w!z
24 oktober 2011, 21:50
Ik blijf het zeggen, 42€ bij de FRS :)

Hornymoose
24 oktober 2011, 22:12
Daar heb ik die dus net besteld en betaald, hopelijk donderdag binnen dan.

Witte8
25 oktober 2011, 00:51
Key uurtje geleden geclaimed via de autokey functie van "CJS - cdkeys". De mannen doen hun best, maar ze kunnen het echt niet bijhouden met uitpakken en inscannen. Als er een nieuwe batch is, is het echt drummen en hopen dat je er bij bent...Had een keer geluk want 40 seconden na aankondiging op facebook was ik er bij. Key verzilverd in Origin en na de download nu aan het installeren.

REDNIK
25 oktober 2011, 13:17
voor de mensen die op g2play besteld hebben, limited eu keys worden blijkbaar ook uitgezonden vandaag. ik wacht in spanning af!

Dear Customers,
Battlefield 3 EU Standard , Battlefield 3 EU Limited Edition
keys are in stock and are being sent :)
All other BF3 versions keys will be sent on release day!
Please be patient! Thank You!

Hornymoose
25 oktober 2011, 15:25
Kleine vraag, gisteren besteld en betaald via mistercash, dus dan gaat het geld direct van uw rekening af. Nu kijk ik net op mijn rekening dat er geen geld af is voor bf3, maar ik heb wel een mail ontvangen van free record shop dat mijn pakje wordt ingepakt en verstuurd zodat ik het donderdag ontvangen heb, ga ik hier gratis dat spel krijgen denkt ge? :D

Frado2005
25 oktober 2011, 16:21
Heb daarjuist mijn Russische LE keys ontvangen van Intkeys:)
*edit: ik heb nog 2 regular keys te koop op B&S Software moest iemand interesse hebben!

Nike`zKeN
25 oktober 2011, 21:48
Heb er zelf maar deze middag opgekomen toen ik het wou bestellen. Het leek mij gewoon logisch ... :p

Heb ik ook net deze morgen via origin de volle pot betaald :P

Scarity
26 oktober 2011, 10:57
Kheb ook net de russische versie gekocht met EN lang pack. Werkt perfect...

28 euro, region free & active

Included Items:

Battlefield 3 Limited Edition base game
Back to Karkand Expansion Pack (access to original battlefield 2 maps)
Physical Warfare Pack with early weapons
Skins pack
Dogtag Token Pack

Mix
26 oktober 2011, 13:05

Included Items:

Skins pack
Dogtag Token Pack

Heb juist hetzelfde gedaan. De LE aan 28 euro:applause:

dead squad
26 oktober 2011, 13:11

Included Items:

Skins pack
Dogtag Token Pack

Via welke site?

Scarity
26 oktober 2011, 14:08
cjs - cd keys

Mag da hier toch zeggen hé, of?

SiM0
26 oktober 2011, 18:09
Heb ik een alertpay account nodig om met visa bij cjs CD keys te kunnen betalen? Of kan ik net zoals bij paypal gewoon betalen met visa zonder een account te hoeven aanmaken? Ik wil namelijk nog snel een key bestellen, en heb dus geen tijd voor alertpay account aanmaken enzo.

Scarity
26 oktober 2011, 18:10
Keb gewoon via moneybookers betaald, 4 keys tegelijk, visa ingeven en klaar :)

SiM0
26 oktober 2011, 18:13
Keb gewoon via moneybookers betaald, 4 keys tegelijk, visa ingeven en klaar :)

Dus daar moet je geen account voor aanmaken? :)

Mix
26 oktober 2011, 18:40
Dus daar moet je geen account voor aanmaken? :)

Neen, is gewoon een directe overschrijving

SiM0
26 oktober 2011, 18:53
Ik heb betaald, alleen zijn de RU-keys out-of-stock. Hopelijk kan ik morgen nog een key bemachtigen. :(

SiM0
26 oktober 2011, 18:59
Ik heb trouwens de gewone versie gepakt. Vond die extra mappen niet echt nodig dus ben content met de gewone versie. :d

W00t
26 oktober 2011, 20:14
Iemand op onderstaande website al iets besteld? Met omwisseling van dollar naar euro kost normal edition 20 euro.. ge kunt bovendien betalen met paypal

cdkeyshere (http://cdkeyshere.com/battlefield-3-cd-key.html)

Witte8
26 oktober 2011, 20:20
Iemand op onderstaande website al iets besteld? Met omwisseling van dollar naar euro kost normal edition 20 euro.. ge kunt bovendien betalen met paypal

cdkeyshere (http://cdkeyshere.com/battlefield-3-cd-key.html)

Ja ik heb daar al besteld. Netjes aangekomen. Was een xbox live gold account.

gr

FlameDB
26 oktober 2011, 20:29
kunt ge de LE editie ergens gewoon halen in de mediamarkt of gamemania ofzo? Of is die enkel voor pre-orders?

W00t
26 oktober 2011, 20:32
Ja ik heb daar al besteld. Netjes aangekomen. Was een xbox live gold account.

gr

betaald via Paypal?

geen probleem gehad om de taal naar engels te zetten?

Thx ;)

Dr. Thompson
26 oktober 2011, 22:00
Gekocht voor 35€ bij Green Man Gaming.

kawadude
27 oktober 2011, 12:31
Heeft er iemand die de LE ge pre-orderd heeft bij Free Record Shop zijn game al gaan afhalen ?
Ik kreeg gisteren een mail dat de game klaar lag, maar in de winkel was er geen game te bespeuren. Hij beloofde dat ik het vandaag zou hebben maar Ik kreeg daarjuist een mail van de hoofdzetel dat de game er vandaag ook niet ging zijn. :(

Spijtig dat ik al betaald heb !

Hornymoose
27 oktober 2011, 12:35
Mijn FRS pre order was ook verzonden, heb helemaal niks ontvange vandaag verdomme! Ben ik maar de normale versie gaan halen, vind dat echt niet kunnen eigenlijk van FRS.

ZenT
27 oktober 2011, 13:55
voor de mensen die op g2play besteld hebben, limited eu keys worden blijkbaar ook uitgezonden vandaag. ik wacht in spanning af!

Dear Customers,
Battlefield 3 EU Standard , Battlefield 3 EU Limited Edition
keys are in stock and are being sent :)
All other BF3 versions keys will be sent on release day!
Please be patient! Thank You!

still no russian keys though...

ZenT
27 oktober 2011, 14:11
And there it is :>

Gaetanvdb01
27 oktober 2011, 16:12
ik heb mijn BF3 LE via theHut besteld. Weet er iemand wanneer deze zouden toekomen en of ik hiervan en mailtje ga krijgen ofzo?

inkei
27 oktober 2011, 16:15
Minstens een week, dus reken er maar niet op dat je deze week kan spelen.

kawadude
27 oktober 2011, 16:19
Mijn FRS pre order was ook verzonden, heb helemaal niks ontvange vandaag verdomme! Ben ik maar de normale versie gaan halen, vind dat echt niet kunnen eigenlijk van FRS.

Inderdaad. Dikke fail van FRS !!!
Ik had zelfs gekozen om het spel op te halen in de winkel, en zelfs dat kunnen ze niet voor mekaar krijgen.

Redraptorx
27 oktober 2011, 18:05
Vandaag battlefield 3 gaan halen in de saturn, LE voor 40 euro, was wel de laatste LE van de pc games dat ik nam.
Eerst bij mediamarkt geweest, battlefield lag er niet dus gaan vragen of die al binnen was die kerel: "We hebben enkel de consoleversie, de pc versie komt pas volgende maand uit." Fail van mediamarkt.

solix
27 oktober 2011, 18:28
net mijn kopie thuis ontvangen, 41 euro voor LE met Bluetooth Headset

kawadude
27 oktober 2011, 18:58
Vandaag battlefield 3 gaan halen in de saturn, LE voor 40 euro, was wel de laatste LE van de pc games dat ik nam.
Eerst bij mediamarkt geweest, battlefield lag er niet dus gaan vragen of die al binnen was die kerel: "We hebben enkel de consoleversie, de pc versie komt pas volgende maand uit." Fail van mediamarkt.

Bedankt voor de tip. Ben juist langs MediaMarkt Schoten geweest en daar lagen er nog +10 voor €39,99.
Begrijp dus niet goed waarom je moest pre-orderen voor de LE ? Hij ligt gewoon in de winkels.
Dus FRS mag mijn geld ineens teruggeven wanneer ik erachter kan.

Twinturbo
29 oktober 2011, 11:07
Kom net van de MediaMarkt in Schoten er liggen er inderdaad nog een stuk of 10 van de limited edition voor 40 €.

Doom_Dragon
30 oktober 2011, 12:20
Even een korte vraag: Buiten de skins, zijn er nog 'voordelen' ivm de LE versie?

In hoeverre kun je die voordelen positief uitspelen in een MP gevecht? :unsure:

Unnamed
31 oktober 2011, 13:10
Leve amazon.co.uk :) Vandaag aangekomen op werk. Besteld met de goedkoopste leveringsmethode, dat zogezegd 5-7 werkdagen zou duren. Ze hadden het pas de 27ste verstuurd: Das dus op 1 werkdag :p

Ben blij dat de post de brug niet doet.

Vanavond es spelen.

Gaetanvdb01
1 november 2011, 17:11
nog steeds mijn versie van theHut niet ontvangen... echt kut...

u4ea
1 november 2011, 17:59
Even een korte vraag: Buiten de skins, zijn er nog 'voordelen' ivm de LE versie?

In hoeverre kun je die voordelen positief uitspelen in een MP gevecht? :unsure:

In de LE zitten geen skins. Da zijn voordelen bij bepaalde distributeurs. LE bevat de Back to Karkand DLC die later normaal 15 euro kost.

Unnamed
1 november 2011, 22:10
idd, bij die van amazon kreeg je de skins apart via mail :)

Xtralecherus
1 november 2011, 23:49
argh hopelijk dat morgen mijn game binnen komt LE:PWP, iemand nog besteld vanuit game.co.uk ? kzit bijna een week achter miljaar ! tzal fun in heli/jets vs unlocked spelers -.-

Seraph
2 november 2011, 00:24
Bedankt voor de tip. Ben juist langs MediaMarkt Schoten geweest en daar lagen er nog +10 voor €39,99.
Begrijp dus niet goed waarom je moest pre-orderen voor de LE ? Hij ligt gewoon in de winkels.
Dus FRS mag mijn geld ineens teruggeven wanneer ik erachter kan.

Daar ook geweest, maar de LE & Steelbook editie hadden beide dezelfde prijs... :o

Xerieus
2 november 2011, 10:56
Leve amazon.co.uk :) Vandaag aangekomen op werk. Besteld met de goedkoopste leveringsmethode, dat zogezegd 5-7 werkdagen zou duren. Ze hadden het pas de 27ste verstuurd: Das dus op 1 werkdag :p

Ben blij dat de post de brug niet doet.

Vanavond es spelen.

Goverdekut en ik ben nog aan het wachten. Zou zondagnacht nochtans al afgegeven zijn aan de postverdeling Antwerpen centrum. Bah.

[Trax]
2 november 2011, 11:17
Zal nog minstens een dagje mogen wachten ( leve Play.com ... ) :doh:

Gaetanvdb01
2 november 2011, 11:58
ik zal ook nog minstens mijn dagje mogen wachten... deze morgen nog steeds niets ontvangenvan theHut.com...

DelusioN
2 november 2011, 12:19
Zotezien heeft MM Oostakker geen PC versie van BF3 what the fuck

Gaetanvdb01
2 november 2011, 14:09
das nen minderen!
andere winkel proberen?

Fax
3 november 2011, 01:01
Een tip voor de mensen die de Dog Tag Pack en de SPECOPS Skin Pack willen hebben.

Ga naar battlelog en klik links op feedback en start de live chat.
Zeg dat je vriend een dog tag pack en SPECOPS Skin pack hebben en jij niet.
Ze geven gewoon twee codes en bam gratis stuff.

Je moet wel de limited edition hebben en zeggen dat je die gepre-ordered hebt

Gaetanvdb01
3 november 2011, 18:16
Een tip voor de mensen die de Dog Tag Pack en de SPECOPS Skin Pack willen hebben.

Ga naar battlelog en klik links op feedback en start de live chat.
Zeg dat je vriend een dog tag pack en SPECOPS Skin pack hebben en jij niet.
Ze geven gewoon twee codes en bam gratis stuff.

Je moet wel de limited edition hebben en zeggen dat je die gepre-ordered hebt

Meendet? ga ik sowieso eens proberen EENS MIJN VERSIE IS AANGEKOMEN... het begint mij nu wel al wat tegen te steken... nog steeds niks toegekomen hier...

nTFs
3 november 2011, 18:56
Ook nog aan het wachten op de LE van blahdvd.
Volgends de site al verzonden vorige week woensdag.
Nu ja zo dringend is het ook weer niet. Tegen dat het hier is zijn er al nen hoop bugs gefixed.

Xerieus
3 november 2011, 19:05
HOERAAAAAAA

vandaag is 'm aangekomen se! Dank u amazon.co.uk...

Als iemand me wil toevoegen: Xerieus

See ya'll on the Battlefield betches

[Trax]
3 november 2011, 20:14
Meendet? ga ik sowieso eens proberen EENS MIJN VERSIE IS AANGEKOMEN... het begint mij nu wel al wat tegen te steken... nog steeds niks toegekomen hier...

Same , en het begint serieus op men systeem te werken.

nTFs
4 november 2011, 17:16
Het weekend is al goed begonnen.
Eindelijk is de LE gearriveerd.

Marsmillo
4 november 2011, 18:12
Mijn amazon.co.uk levering is maandag al toegekomen, met de optie van gratis verzending. Mij hoor je dus zeker niet klagen! Al had ik er mij al bij neergelegd dat het later zou toekomen, dus was een aangename verrassing maandag.

Donderdag avond is het verstuurd uit de UK.
Zelfde avond/nacht aangekomen in België (als ik het goed voor heb).
Vrijdag is het gesorteerd in Antwerpen.
Maandag zeer vroeg in de ochtend was het onderweg naar Brugge.
Maandag ochtend is het in mijn bus gevallen.

En heb een mail van Amazon gekregen dat ik ook nog wat geld terug krijg, waardoor het met verzending en al inbegrepen maar op zo'n 35 euro uitkomt. Mij hoor je echt niet klagen over Amazon, altijd al een goeie site gevonden enkel jammer dat ze geen pay pall hebben (geloof ik)

[Trax]
4 november 2011, 18:40
Dan ben ik één van de ongelukkigen :s

Reflectus
4 november 2011, 18:45
;15571656']Dan ben ik één van de ongelukkigen :s

Same :( dat pakje is nu al 8 werkdagen onderweg.

Xerieus
4 november 2011, 18:52
Mijn amazon.co.uk levering is maandag al toegekomen, met de optie van gratis verzending. Mij hoor je dus zeker niet klagen! Al had ik er mij al bij neergelegd dat het later zou toekomen, dus was een aangename verrassing maandag.

Donderdag avond is het verstuurd uit de UK.
Zelfde avond/nacht aangekomen in België (als ik het goed voor heb).
Vrijdag is het gesorteerd in Antwerpen.
Maandag zeer vroeg in de ochtend was het onderweg naar Brugge.
Maandag ochtend is het in mijn bus gevallen.

En heb een mail van Amazon gekregen dat ik ook nog wat geld terug krijg, waardoor het met verzending en al inbegrepen maar op zo'n 35 euro uitkomt. Mij hoor je echt niet klagen over Amazon, altijd al een goeie site gevonden enkel jammer dat ze geen pay pall hebben (geloof ik)
Bah ik had hem donderdag pas... Maar da's anders niet van hun doen, Amazon levert altijd héél snel en heeft zeer scherpe prijzen.

Gaetanvdb01
4 november 2011, 19:22
ik hoor nog altijd bij de ongelukkigen die hem niet hebben... dus dat is minimum nog tot maandag wachten... dit pakt net iets teveel tijd in beslag als je het mij vraagt...

Gaetanvdb01
7 november 2011, 20:38
Verdorie... is er nog iemand die bij theHut heeft besteld? Het is hier nu nog steeds niet toegomen... Nu begin ik me wel zorgen te maken... en morgen mag ik verdorie al mijn MW3 gaan halen in de FRS en ik heb nog niets eens BF3 gespeeld!

u4ea
7 november 2011, 20:40
TheHut staat bekend om heel traag te zijn bij nieuwe games. suckt wel voor u.:s

[Trax]
7 november 2011, 21:15
Mijn exemplaar van play.com lag vandaag in men bus , alleen jammer dat ik voor één week in NL zit voor men werk :$

VPGamer
7 november 2011, 21:23
Video-Palace :D

Gaetanvdb01
8 november 2011, 04:10
och wat een kutboeletje... ik heb er weer eens de goede uit gekozen!

Gaetanvdb01
8 november 2011, 23:37
twas te verwachten ajah... vandaag is BF3 eindelijk toegekomen! nadeel: MW3 ben ik ook net gaan halen... dus was best wel kut deze avond! ik moest kiezen... dan maar een beetje van allebij gespeeld :)

gamer1
10 november 2011, 01:24
In de free record shop zijn het game weken. BF3 voor pc kost daar nu 44.99€. Is dit effectief afgeprijsd, of kostte die normaal evenveel in free record shop (en zal die na de 13e dus terug stijgen)?

edit:
zijn er ook nog limited editions, of zijn die al uitverkocht (of niet meer verkrijgbaar)?

xMathii
10 november 2011, 03:05
Voor 360 heb ik 2 dagen na release 49 euro betaald voor de LE in Saturn in Kortrijk. Beste spel dat ik ooit gekocht heb. Moest ie 100 euro gestaan hebben ging ik er geen moeite mee gehad hebben.. I love it :)

kawadude
10 november 2011, 07:00
In de free record shop zijn het game weken. BF3 voor pc kost daar nu 44.99€. Is dit effectief afgeprijsd, of kostte die normaal evenveel in free record shop (en zal die na de 13e dus terug stijgen)?

edit:
zijn er ook nog limited editions, of zijn die al uitverkocht (of niet meer verkrijgbaar)?

kostte bij de launch ook al 45€
Ik heb mijn LE de dag van de launch in de media markt gaan halen voor 40€.

gamer1
10 november 2011, 11:38
Ik vraag nu even specifiek voor FRS omdat ik daar nog een kortingbon voor heb. Als die dus na de 13e terug duurder wordt moet ik zien dat ik zeker daarvoor ga ;)

kawadude
10 november 2011, 12:16
Ik vraag nu even specifiek voor FRS omdat ik daar nog een kortingbon voor heb. Als die dus na de 13e terug duurder wordt moet ik zien dat ik zeker daarvoor ga ;)

Jaja vorige week kostte het bij frs ook al 44,99 euro

EternalSilence
10 november 2011, 13:39

edit:

Om nu nog een LE te vinden, zou ik niet echt aanraden.
2dagen na release ben ik 6 winkels afgelopen en overal was de LE weg.
Game mania, free record shop, dreamland, carrefour, ...

Misschien dat je nog een LE kunt bestellen via de bf3 site, hoewel ik dit betwijfel.
Wel kut, nu nog eens €15 neerleggen voor die 4 mappen "-_-

Eurynomus
11 november 2011, 11:13
Is het nog mogelijk om ergens een LE te bestellen of kopen ?

demon326
11 november 2011, 11:44

origin store? :unsure:

kawadude
11 november 2011, 11:54

hier bijvoorbeeld
http://www.9lives.be/forum/showthread.php?p=15598351

blacky
11 november 2011, 12:29
makro, 39EUR

gamer1
20 november 2011, 18:25
makro, 39EUR

Is dat de Limited Edition daar?
Volgens de vrouw van de free record shop wordt die niet meer geleverd, maar zou eventueel wel later terug te bestellen zijn (nu tijdelijk niet beschikbaar op website).

gamer1
26 november 2011, 17:29
Heb via via iemand die graag zijn BF3 LE wenst te verkopen. Is dit überhaupt mogelijk, aangezien er toch heel wat dingen geactiveerd en geregistreerd moeten worden.
Vroeger was dat nog niet zo'n probleem, maar nu met al die complexere dingen. Bijvoorbeeld, is er nog de mogelijkheid om je eigen karakter te creëren of ben ik gebonden aan de keuzes van de originele koper?

Tycho91
6 december 2011, 11:35
TIjdelijk (tot nieuwjaar) kunt he BF3 kopen op G2Play voor 16euro

gamer1
6 december 2011, 12:06
TIjdelijk (tot nieuwjaar) kunt he BF3 kopen op G2Play voor 16euro

Dat is de russische editie. Werkt dat systeem om de taal te veranderen naar engels?
En via die site is ook enkel download zeker, geen schijfje?

Tycho91
6 december 2011, 12:50
Dat is de russische editie. Werkt dat systeem om de taal te veranderen naar engels?
En via die site is ook enkel download zeker, geen schijfje?

Ik heb het net zelf gedaan en het werkt. Geen schijfje, downloaden via origin ma dan kunt ge het nog zelf branden vermoed ik