PDA

Volledige versie bekijken : Iphone 4 16 gig zwart

MinM
15 oktober 2011, 21:26
Iphone 4 16gig zwart aangekocht december 2010 mobistar Sint Niklaas

Jammer genoeg gebarsten scherm, aangezien hem nu nog bij mobistar is volgt foto later.
Toestel werk voor de rest perect ook incl touch

Komt ook met navigon houder(auto).

min 300
(herstelling komt op 145€)
kom je aan de prijs wat je hier +- betaald

Hou mij wel het recht de verkoop te staken om welke reden dan ook

WTFMAN
15 oktober 2011, 21:32
Iphone 4 16gig zwart aangekocht december 2010 mobistar Sint Niklaas

Jammer genoeg gebarsten scherm, aangezien hem nu nog bij mobistar is volgt foto later.
Toestel werk voor de rest perect ook incl touch

Komt ook met navigon houder(auto).

min 300
(herstelling komt op 145€)
kom je aan de prijs wat je hier +- betaald

Hou mij wel het recht de verkoop te staken om welke reden dan ook

Denk eerlijk gezegd dat iemand dan voor 300 + 145 ( 445 ) ene koopt die wel volledig in orde is en ddl kan gebruiken ... maar free up alvast

MinM
15 oktober 2011, 21:34
Denk eerlijk gezegd dat iemand dan voor 300 + 145 ( 445 ) ene koopt die wel volledig in orde is en ddl kan gebruiken ... maar free up alvast

dank je voor de free up

of je nu 450 uit geeft voor 1 die in orde is of 300€ voor 1 die in orde gebracht dient te worden.
Ik zie het verschil niet.

ma soit ik ga dit even afwachten uiteraard

WTFMAN
15 oktober 2011, 21:55
Als herstelling niet lang duurt ( <1 week ) dan maakt het idd niet veel uit ... Ben je zeker dat het zeker voor 145 hersteld kan worden? Kameraad zoekt er ene, zal eens vragen of hij interesse heeft

MinM
15 oktober 2011, 22:34
Als herstelling niet lang duurt ( <1 week ) dan maakt het idd niet veel uit ... Ben je zeker dat het zeker voor 145 hersteld kan worden? Kameraad zoekt er ene, zal eens vragen of hij interesse heeft

iFIXpod Herstelt uw iPhone, iPod en iPad - klaar terwijl u wacht (http://www.ifixpod.be/home.html)
geven u 3 maand garantie op de herstelling, maar als da gerepareerd is en stel iphone heeft iet anders ge hebt nog een jaar bij mobistar he
deze is in gent en waar ik hem naar toe ga brengen moest ik toch nog zeggen ik verkoop hem niet.
Hangt vrijdag af wat mobistar ga zeggen tegen mij ...

In antwerpen is er 1 in kruibeke, maar die vraagt 199€

mathie
16 oktober 2011, 12:50
mobistar zal zeggen dat ze je niet kunnen helpen daarmee maar voor 300 euro krijg je een nieuwe heb hetzelfde probleem met me achterkant die gebarsten is

MinM
16 oktober 2011, 14:46
@mathie mobistar heeft hem aanvaard omdat de rede van de barst niet het laten vallen is van het toestel. Ik gebruik namelijk hem ook al gps en heb hem in mijn navigon houder tijdens die hele warme dagen laten steken voor 1-2u in de auto toen ik terug kwam en hem wou unlocken hoorde ik ineens krak. Toen kwam de barst

het defect dat jij hebt is schandalig dat ze 300€ voor vragen(ik weet dat jij een gloed nieuwe iphone krijgt).
Achterkant kost u 30-40€, bijhorden schroevendraaier in de gamma 5€.
Achterkant is een schuif-klik systeem dat gemakkelijk te vervangen is

Nicolaz_
16 oktober 2011, 20:03
mobistar zal zeggen dat ze je niet kunnen helpen daarmee maar voor 300 euro krijg je een nieuwe heb hetzelfde probleem met me achterkant die gebarsten isSchandalig ! Ik heb een nieuwe backcover gekocht voor 20 euro incl verzending en zelf gemonteerd.

Free up

MinM
16 oktober 2011, 20:37
Schandalig ! Ik heb een nieuwe backcover gekocht voor 20 euro incl verzending en zelf gemonteerd.

Free up

wat ik dus zei. maar de rede dat mobistar altijd 300€ zegt is omdat het bedrijf die de "reparatie's" uitvoerd, niet repareerd maar een nieuwe iphone geeft.

Bill
17 oktober 2011, 13:56
bod 200 euro

MinM
17 oktober 2011, 15:56
niet genoteerd, staat min voor iet
wil je de reparatie zelf doen dan komt het nog goedkoper uit dan 145€ dus ...
Deze is voor mensen die er iet van kennen(qua herstellingen) en imo toch 150€ korting dak geef omwille van de barst die geen enkele invloed heeft op de werking van de touch

tinbie
17 oktober 2011, 16:02
Ja okay dat je hem verkoop voor 450 euro... Maar het is en blijft riskant. En niet iedereen geeft nog 450 euro uit aan een iPhone 4.

MinM
17 oktober 2011, 16:06
Ja okay dat je hem verkoop voor 450 euro... Maar het is en blijft riskant. En niet iedereen geeft nog 450 euro uit aan een iPhone 4.

welk risiko? vanaf dat herstelling voltooid is heb je volle garantie via factuur bij mobistar(meer als een jaar).

Waarom denk je dat ik 150€ korting geef.
sorry maar een iphone 4 is gewoon nog altijd 450€(-150=300€) waard en dat weet iedereen... de nieuwe 4S ga hier zelfs van de hand voor meer dan 800€

IS EEN IPHONE GEEN ANDROID(samsung, htc,lg, ....) HE ....
zijn gegeerde toestellen

maar zoals gezegd ik weet vrijdag veel meer als nu. Als mobistar zegt dat garantie vervalt nu ja dan is het heel simpel dan gaat hem voor minder weg dan nu maar dan is 200€ nog te weinig imo...
Zeggen ze dat garantie nog intact blijft dan ga ik zie wat ik doe zoals gezegd in begin post

Levicious
17 oktober 2011, 17:37
de nieuwe 4S ga hier zelfs van de hand voor meer dan 800€

:eek:

Veriac
17 oktober 2011, 18:13
de nieuwe 4S ga hier zelfs van de hand voor meer dan 800€

Ahja? Waar heb jij die hier verkocht zien raken voor meer dan €800?

Er is één iemand hier die €800 vraagt voor een 4S maar niemand die het hem wil geven en deze persoon heeft net zijn prijs verlaagd naar €750

MinM
17 oktober 2011, 18:25
Ahja? Waar heb jij die hier verkocht zien raken voor meer dan €800?

Er is één iemand hier die €800 vraagt voor een 4S maar niemand die het hem wil geven en deze persoon heeft net zijn prijs verlaagd naar €750

ja volg die zijn topic niet op natuurlijk maar ge snapt men punt wel uiteraard.
Iphone's zijn gegeerd zelfs iphone 3g ga hier nog buiten voor 150-200€...

perfect werkende iphone 4 met uiterlijke beschadiging, ik doe 150€ van de normale prijshantering hier en nog ga men onder de min prijs ....

snowguard_01
18 oktober 2011, 02:15
als er iemand een beetje handig is kan je zelf dat scherm vervangen en 1tje bestellen bij focalprice, ben je voor 25euro gesteld en dit zijn goede schermen en het vervangen is ook perfect doenbaar , ik heb al iemand gezien met zo'n scherm en het verschil zie je echt totaal niet. lijkt mij dezelfde schermen...

LCD Touch Screen Digitizer Repair & Replacement Part for iPhone 4 (Black) (http://www.focalprice.com/IPG30B/LCD_Touch_Screen_Digitizer_Repair__Replacement_Par t_for_iPhone_4_Black.html)

free up!

MinM
18 oktober 2011, 12:38
als er iemand een beetje handig is kan je zelf dat scherm vervangen en 1tje bestellen bij focalprice, ben je voor 25euro gesteld en dit zijn goede schermen en het vervangen is ook perfect doenbaar , ik heb al iemand gezien met zo'n scherm en het verschil zie je echt totaal niet. lijkt mij dezelfde schermen...

LCD Touch Screen Digitizer Repair & Replacement Part for iPhone 4 (Black) (http://www.focalprice.com/IPG30B/LCD_Touch_Screen_Digitizer_Repair__Replacement_Par t_for_iPhone_4_Black.html)

free up!

bij comments sta dat je oude stukken moet hergebruiken in mijn geval is dat wel te doen aangezien alles werkt.

exo
18 oktober 2011, 13:31
Moet Mobistar dat normaal niet gewoon repareren zonder extra geld aan te rekenen?

MinM
18 oktober 2011, 19:34
mja de firma die dat doet voor mobistar zegt dat het valschade is, echter is hij niet gevallen maar door de warmte(echt heel warm) is hij gebarsten. Echter vindt de firma dat het gebruikersschade is. Weinig aan te doen uiteraard.

Gizmoke666
18 oktober 2011, 19:44
is het enkel het glas dat gebarsten is?

Als dat het geval is dan doet mobistar beveren panafoon dat binnen de 30min voor €50,00.

Heb deze daar binnen gedaan voor collega. Bij Sint-Niklaas kostte het vele malen meer en was je hem nog week kwijt ook.

Bill
18 oktober 2011, 22:30
bod 300

Sasa
19 oktober 2011, 10:45
bod 250

MinM
19 oktober 2011, 19:36
@bill ik noteer niet omdat ik dan verplicht ben te verkopen.
Ik kan pas vrijdag avond noteren als ik mijn iphone terug heb en ik meer weet van mobistar

@gizmo het is alleen het glas, touch screen werkt nog perfect

Bill
19 oktober 2011, 20:02
Het lcd paneel/touchscreen is vastgelijmd op het glas. Ze worden dus in 1 geheel vervangen vandaar dat er meestal 150 euro gevraagd wordt..

davd
19 oktober 2011, 23:04
ik geef je mijn blackberry storm 2 + mijn curve voor de iphone (als die gemaakt is)

Gorillah
20 oktober 2011, 21:01
Ik bied u 300 met kapotte scherm.
Afhalen kan meteen :)

davd
20 oktober 2011, 22:15
ik bied men storm 2 voor uw iphone met of zonder barst maakt niet uit

MinM
28 oktober 2011, 01:02
eerst en vooral mijn excuses voor de zeer late reactie. heb het wat druk gehad en dit topic uit het oog verloren

Ik heb besloten hem te houden. Want hij is al terug opgestuurd naar mobistar.
Ik krijg hem terug van mobistar en defect terug gekregen. speaker defect.
mijn voordeel verkoper heeft hem nog getest voor hem verzonden is geweest en dit stond op papier.