PDA

Volledige versie bekijken : iPhone 4 32 GB Zwart (Gevey) TK of TR met laptop (+opleg)

superjeltsin
11 oktober 2011, 22:12
Hallo,

Hierbij zou ik mijn iPhone 4 32 Gb willen verkopen of ruilen tegen een deftige laptop (minimum i5). Ik wil hierbij zeker opleggen.

Mijn iPhone komt uit Zwitserland en is unlocked met een ultra Gevey (werkt ideaal!). Hij is tevens jailbroken, hoera :)
De iPhone verkeert in zeer goede staat. Zeer lichte krasjes op achterkant, vooraan krasje op het scherm, maar zie je enkel als scherm afstaat in het zonlicht.
Foto's kan ik nu niet maken maar het is toch moeilijk om die krasjes vast te leggen. Verkopen doe ik ook, maar ik weet niet echt een prijs. Onder de 400 gaat hij zeker niet weg. Voorkeur gaat naar ruil met recente laptop, liefst met scherm kleiner dan 17 '' en processor groter dan i3 :)
Groetjes!

Hekje#
11 oktober 2011, 22:15
mja, nexus one + opleg ? :)

als ge nog interesse had

superjeltsin
11 oktober 2011, 22:25
Zeg uw opleg in PM, maar eigenlijk meer op zoek naar laptop.
MVG

Hekje#
11 oktober 2011, 22:37
Ok, check PM :)

superjeltsin
11 oktober 2011, 22:50
Bedankt voor je voorstel, maar geen interesse, heb eens rondgekeken en als ik zou ruilen met een gsm zou dat iets MET keyboard zijn, liefst HTC DESIRE Z of NOKIA E6 of natuurlijk een laptop ;)

Gentei
12 oktober 2011, 01:18
Bedankt voor je voorstel, maar geen interesse, heb eens rondgekeken en als ik zou ruilen met een gsm zou dat iets MET keyboard zijn, liefst HTC DESIRE Z of NOKIA E6 of natuurlijk een laptop ;)

Geen intresse voor te ruilen met SE Xperia X10 met opleg langs mijn kant?
Xperia is vorig jaar in december aangekocht, nieuwste android update, geen enkele gebruikersspoor, doos en factuur zitten erbij.
Moest je intresse hebben laat me iets weten ik kan tot bij jou komen voor afhaling en betaling.

P.S. kan je even verduidelijken wat dat met gevey is aub?
Kan men ook gewoon updaten of moet die speciaal gebeuren?

Hekje#
12 oktober 2011, 01:32

geen probleem, moest ge u bedenken. E PM'eke is nie ver af he :)

heel veel succes met je verkoop :)

superjeltsin
12 oktober 2011, 08:26
Stuur me een PM ivm opleg bij X10. Gevey werkt met en zonder jailbreak dus updaten gaat gewoon. Gevey is gewoon een tussenstukje in het simslot dat je moet activeren als je de gsm aanzet (30 seconden) maar daarna geen last meer van hebt :) 3g en gans den boel werkt perfect, zelf ben ik mobilevikings!
Groetjes

superjeltsin
12 oktober 2011, 21:54
up nummer een

ThE BuGGeR
12 oktober 2011, 22:01
heb hier ook nog een SE X10i liggen anders ;p

Gentei
13 oktober 2011, 00:14
Stuur me een PM ivm opleg bij X10. Gevey werkt met en zonder jailbreak dus updaten gaat gewoon. Gevey is gewoon een tussenstukje in het simslot dat je moet activeren als je de gsm aanzet (30 seconden) maar daarna geen last meer van hebt :) 3g en gans den boel werkt perfect, zelf ben ik mobilevikings!
Groetjes

Sorry, heb via iemand anders iphone gekocht, succes nog.

Roeleboel
13 oktober 2011, 00:39
Interesse in ruil met een Samsung Omnia 7 in zeer goede staat met Windows Phone 7 Mango.
Ik wil je eventueel een Netbook of 100 euro opleg erbij doen.

Mvg.

superjeltsin
13 oktober 2011, 10:51
Roeleboel, dat lijkt me al interessanter! Welke netbook is dat? Wat bedoel je met zeer goede staat?
MVG

Roeleboel
13 oktober 2011, 13:59
Het is de Acer 532dh toestel is 1 jaar oud en in perfecte staat is met factuur en nog 1 jaar garantie op.

superjeltsin
13 oktober 2011, 20:11
Geen interesse meer in de netbook en 100 euro is wat weinig opleg. Samsung is nieuw te krijgen voor 280 euro.
Hoeveel opleg bij de x10, the bugger?

Roeleboel
13 oktober 2011, 20:51
Leek me nochtans een mooi aanbod voor een iPhone uit Zwitserland.
Succes verder.

ThE BuGGeR
13 oktober 2011, 22:02
Geen interesse meer in de netbook en 100 euro is wat weinig opleg. Samsung is nieuw te krijgen voor 280 euro.
Hoeveel opleg bij de x10, the bugger?

heb nog nen XBOX 360 met 27 games staan en nog 2 pocket bikes ook, kweet ni of ge daar soms interesse in hebt?

superjeltsin
14 oktober 2011, 18:02
heb nog nen XBOX 360 met 27 games staan en nog 2 pocket bikes ook, kweet ni of ge daar soms interesse in hebt?

Neeje, niet echt, heb een ps3 maar speel er niet veel op en mezelf kende verongeluk ik mij op zo'n pocketbikegeval ;)

superjeltsin
16 oktober 2011, 21:49
up number 2; ruilvoorstellen welkom alsook cash!

ThE BuGGeR
16 oktober 2011, 21:54
up number 2; ruilvoorstellen welkom alsook cash!

Mijn voorstellen gelden nog altijd, ben nog steeds opzoek naar een iPhone 4

Hekje#
16 oktober 2011, 21:55
mijn ook :D

davd
18 oktober 2011, 18:28
als je interesse heb wil ik mijn Blackberry storm 2 + mijn Blackberry curve er wel voor geven?

superjeltsin
18 oktober 2011, 22:41
Geen interesse in de voorstellen van The Bugger, davd of Hekje#, maar alle3 bedankt om toch iets voor te stellen :)

Ik zou zeeeeer graag ruilen voor een nokia E6!