PDA

Volledige versie bekijken : Samsung Galaxy S

Luke-san
6 oktober 2011, 23:11
Mijn halve trouwboek vindt de collectie van gsm's en tablets wel genoeg nu, en eerlijk gezegd heeft ze gelijk.

Daarom een Galaxy S 8GB zwart aangeboden.
Het toestel is 13 maanden oud (faktuur, originele doos etc aanwezig) en is vanvoor in perfecte staat, geen krasje te zien.
Het enigste wat een beetje 'beschadigd' is door de vorige eigenaar is de cover achteraan. Een paar gebruikerskrassen en een klein scheurtje ter hoogte van de aan/uit knop, maar dan moet je het al weten of de cover eraf doen. Een nieuwe cover op ebay kan je vinden voor een paar euro, maar het stoort echt niet.
Foto's trekken van de voorkant is zinloos vermits ik even goed een link kan plaatsen van een nieuwe.
Mijn itrader zegt genoeg om mij te vertrouwen.
Het toestel is nu voorzien van de simplicity rom en werkt perfect.
Ik had gedacht aan een startprijs van €200 euro.

junkyjump
6 oktober 2011, 23:17
€200;)

Luke-san
6 oktober 2011, 23:39
€200;)

Da's dan al genoteerd.
Ik denk af te sluiten morgenavond om 20u kwestie dat er niet te lang moet gewacht worden.

junkyjump
7 oktober 2011, 17:47
Kun je wel ook eerst een foto nemen van de achterkant?:)

Luke-san
7 oktober 2011, 18:41
Kun je wel ook eerst een foto nemen van de achterkant?:)

Verdomt moeilijk om daar een deftige foto van te nemen, zeker met dat kodak'ske op het werk.

http://luc.dommel.be/sgs/achterkant.JPG

Die achterkant is zoals pianolak met de voor en nadelen. :-)
Volgens mij kunt ge zelfs de kraskes eruit polieren.

junkyjump
7 oktober 2011, 20:15
Zijn dat krasjes aan Google logo?:)

Luke-san
7 oktober 2011, 20:25
Zijn dat krasjes aan Google logo?:)

Puur weerspiegeling of nen vette vingerafdruk. De achterkant is babysmooth als je erover wrijft dus het zijn geen krasjes in de vorm van schuurpapier.
Ding ligt nu op het werk in mijnen bureau dus kan er geen betere foto's van nemen.

junkyjump
7 oktober 2011, 20:32
€205 incl goed?

Luke-san
7 oktober 2011, 21:26
€205 incl goed?

Bespreken we in een pm'ke wel.
Sold dus.

junkyjump
7 oktober 2011, 21:27
Aight;)

[Mh]UnderGod
7 oktober 2011, 22:10
Bespreken we in een pm'ke wel.
Sold dus.

spijtig... gehad er meer voor kunnen krijgen :p

Luke-san
7 oktober 2011, 23:44
UnderGod;15463881']spijtig... gehad er meer voor kunnen krijgen :p

Weet eigenlijk niet of 'm wel sold is. Begint nu over langs te brengen etc. en over bpost terwijl ik m met een courier dienst wou laten brengen tegen een meer dan voordelig bpost tariefje.
Heb een verschrikkelijk druk leven dus ff naar de post is onbegonnen werk.
Ben ook gene lastige mens maar als het zo zit dan springt de deal af en zal ik er wel een meeneem prijs op mijn termen erop plakken.
Anders mag 'm mijn uren betalen dat ik onderweg ben naar daar, maar dan zal 'm een iets ander bedrag mogen neerleggen. :D

[Mh]UnderGod
7 oktober 2011, 23:45
ik blijf volgen ;-)

junkyjump
8 oktober 2011, 02:39
Ow, wat krijgen we nu? Vroeg het maar hoor, je weet nooit...
En ivm die koerierdienst, jij hebt het druk zeg je, wel ik kan het mij ook niet veroorloven om een hele dag thuis te wachten of anders €50 te moeten betalen. Wat mij betreft gaat de deal nog steeds door.
M'n iTrader zegt genoeg hoop ik...