PDA

Volledige versie bekijken : XBOX Hardware [TK]Xbox 360 met 20 games

|-Black-|
29 september 2011, 00:07
Hierbij verkoop ik mijn xbox 360 elite 120GB.
De console is in perfecte staat, aangekocht in oktober 2009 in de
mediamarkt. Heeft nog
microsoft garantie tot oktober 2012. De console en games zijn in
perfecte staat. Ik ben de 2e eigenaar.
Ik verkoop deze nu wegens aangekochte gamepc.

Console + alle originele accesoires + aankoopbon + originele doos
HDMI-Audio (RCA en optical) adapter: SOLD
20 games:
-Battlefield: Bad Company 2:SOLD
-Bioshock 2: Rapture Edition:SOLD
-Call Of Duty: Modern Warfare 2 inclusief Stimulus Map Pack : SOLD
- Call Of Duty: Black Ops inclusief First Strike Map Pack : SOLD
-Fable 3 Collectors edition
-Fable 2 inclusief knothole island expansion pack: SOLD
-Far Cry 2: SOLD
-Forza Motorsport 3: Collectors edition: SOLD
-Gears Of War: SOLD
-Gears Of War 2: SOLD
-Grand Theft Auto 4
-Grand Theft Auto Liberty City Stories
-Halo Reach: SOLD
-Halo 3 + ODST: SOLD
-Halo 2 collectors edition
-Halo Combat Evolved
-Kameo: elements of power
-Project Gotham Racing 3
-Perfect Dark Zero: SOLD
-Tomb Raider anniversary

+ tal van demo's en trials zoals: Portal, duke nukem forever, crysis2 mp, ...

Alles kan apart gekocht worden.
Minimumprijs 250 euro excl voor het volledige pakket.

alle gamediscs in perfecte staat!
console in perfecte staat!
Xbox live account wordt overgedragen naar koper zodat de koper
van alle limited edition content en map packs kan genieten!

foto: http://users.telenet.be/dj-oxid/verkoop.jpg

Xbox console of pakket = enkel ophalen (dit in eke).
Losse games kan ik versturen, mits opleg van verzending.

PS: xbox nog geen RROD gehad en nog niet geregistreerd geweest!

Mvg,
black.

Licargon
1 oktober 2011, 21:32
Pricechecks op GoW2, Perfect Dark, Fable 2?

Darksfever
2 oktober 2011, 00:20
pricecheck Console + alle originele accesoires

|-Black-|
2 oktober 2011, 17:17
GOW2 is net verkocht, samen met GOW verkocht voor €15 op Shrimprefuge.
Perfect dark & fable 2 samen €10.

Voor de console en toebehoren staat de laagste nieuwprijs bij mijn weten op €350 nieuwprijs (Play.com) Aangezien de staat (nieuwstaat) had ik er graag nog €180 voor gehad. Als je de originele games erbij wilt (halo3+halo odst) €190.

Darksfever
2 oktober 2011, 17:34
GOW2 is net verkocht, samen met GOW verkocht voor €15 op Shrimprefuge.
Perfect dark & fable 2 samen €10.

Voor de console en toebehoren staat de laagste nieuwprijs bij mijn weten op €350 nieuwprijs (Play.com) Aangezien de staat (nieuwstaat) had ik er graag nog €180 voor gehad. Als je de originele games erbij wilt (halo3+halo odst) €190.

mag jij mij dat een keer tonen op die site 350€ nieuwprijs voor een xbox elite 120 gb (elites worden niet meer verkocht,verbeter mij indien nodig!). Voor 250€ heb je al ne nieuwe xbox slim + kinect ready ! En u bent al 2e eigenaar dus de koper wordt 3e eigenaar, kan toch geen 180€ betalen :doh: eerlijk, ik zou een bod gedaan hebben van+/-75€ op die console met bakje dat al 2e hands is! Dit ter info (ik lag vant verschieten van de prijs van mn stoel!)

edit: Belgische site die meestal duurder zyn dan uk sites (nieuwe xbox 249€ voor een verbetere versie!)
==> Microsoft Xbox 360 250 GB - Consoleshop.be (http://www.consoleshop.be/product/102971/category-797-consoles/microsoft-xbox-360-250-gb.html)

|-Black-|
2 oktober 2011, 20:11
Play.com - Buy Xbox 360 Elite Console online at Play.com and read reviews. Free delivery to UK and Europe! (http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/3356849/Xbox-360-Elite-Console/Product.html?searchtype=allproducts&searchsource=0&searchstring=xbox+360+elite+console&urlrefer=search)

Dit is de prijs voor de xbox 360 elite zonder hdd. (€130)

Play.com - Buy Xbox 360 Elite Console + Halo 3: ODST online at Play.com and read reviews. Free delivery to UK and Europe! (http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/11987326/Xbox-360-Elite-Console-Halo-3-ODST/Product.html?searchtype=allproducts&searchsource=0&searchstring=xbox+360+elite+console&urlrefer=search)

Over deze console gaat het. €314 nieuwprijs.

Ik ben inderdaad derde eigenaar, maar daardoor vind ik niet dat ik de prijs meteen moet halveren. Ik heb er enkele uren op gespeeld. Dat doet niets af aan de waarde van het toestel. Ik weet bij wie ik hem ben gaan kopen, die heeft de console altijd verzorgd en dat heb ik nu ook gedaan. Dit toestel is absoluut in nieuwstaat en er staat geen enkel krasje op en werkt perfect.

mayrbek
2 oktober 2011, 20:14
wat vraag je voor de xbox 360 met alleen de spelletjes halo reach en bfbc2?

|-Black-|
2 oktober 2011, 21:25
Ik had graag €180 euro voor m'n elite gekregen, leek mij niet te weinig. Aangezien darksfever van mening verschilt en het te hoog vind vraag ik €180 voor xbox360 met halo reach en bfbc2 inbegrepen.

Darksfever
2 oktober 2011, 21:36
Play.com - Buy Xbox 360 Elite Console online at Play.com and read reviews. Free delivery to UK and Europe! (http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/3356849/Xbox-360-Elite-Console/Product.html?searchtype=allproducts&searchsource=0&searchstring=xbox+360+elite+console&urlrefer=search)

Dit is de prijs voor de xbox 360 elite zonder hdd. (€130)

Play.com - Buy Xbox 360 Elite Console + Halo 3: ODST online at Play.com and read reviews. Free delivery to UK and Europe! (http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/11987326/Xbox-360-Elite-Console-Halo-3-ODST/Product.html?searchtype=allproducts&searchsource=0&searchstring=xbox+360+elite+console&urlrefer=search)

Over deze console gaat het. €314 nieuwprijs.

Ik ben inderdaad derde eigenaar, maar daardoor vind ik niet dat ik de prijs meteen moet halveren. Ik heb er enkele uren op gespeeld. Dat doet niets af aan de waarde van het toestel. Ik weet bij wie ik hem ben gaan kopen, die heeft de console altijd verzorgd en dat heb ik nu ook gedaan. Dit toestel is absoluut in nieuwstaat en er staat geen enkel krasje op en werkt perfect.

:offtopic: laatste maal dat ik er ff terug opkom en mij alvast wil excuseren voor spam & laat ons zeggen dat ik er gewoon van verschoot ! en idd de links zijn correct en verschiet er nog meer van van 130 naar 314 met een game halo bij :s. Ik d8 dat enkel de arcade xbox360 bestond zonder harddisk,dus kvind bij special features 130€ wel vermelding van de harddisk (ja kben nu enorm kritisch!) alvast mn excuses hiervoor (kloop krekelig v/d warmte)

|-Black-|
13 oktober 2011, 21:26
Is geen enkel probleem Darksfever :).
Een kleine update, rood is verkocht, groene moeten nog de deur uit. Ik ben ook bereid "bundels" games te verkopen aan héél lage prijs.

TearsfLuna
15 oktober 2011, 15:12
Hoeveel nog voor reach and halo3 + odst?

|-Black-|
16 oktober 2011, 11:51
Halo3+odst en reach, samen verstuur ik ze u voor €17 :).

Xazirri
16 oktober 2011, 13:55
Een kleine update, rood is verkocht, groene moeten nog de deur uit. Ik ben ook bereid "bundels" games te verkopen aan héél lage prijs.

Maak mij eens een héél lage prijs (incl verzending) voor:

-Fable 2 inclusief knothole island expansion pack
-Far Cry 2
-Forza Motorsport 3: Collectors edition
-Halo Reach
-Perfect Dark Zero
-Tomb Raider anniversary

En ook eentje zonder Forza 3...

TearsfLuna
16 oktober 2011, 17:50
Halo3+odst en reach, samen verstuur ik ze u voor €17 :).

Deal :) Stuurt ma een pm!
En afhankelijk van de meerprijs ben k nog bereid evt Halo 2 en 1 erbij te nemen nog

Mrsandvice
16 oktober 2011, 19:13
Price cheack op Forza 3

|-Black-|
17 oktober 2011, 20:31
Maak mij eens een héél lage prijs (incl verzending) voor:

-Fable 2 inclusief knothole island expansion pack
-Far Cry 2
-Forza Motorsport 3: Collectors edition
-Halo Reach
-Perfect Dark Zero
-Tomb Raider anniversary

En ook eentje zonder Forza 3...

fable3, collector's edition staat op play.com op €69 (absoluut laagste prijs). Ik geef hem aan €25.
Fable 2: €5.
far cry 2: €5.
Forza3 C.E.: €7 (omdat de USB stick er niet meer inzit reken ik hem ook niet).
Halo reach is weg (tearsfluna)
Perfect dark krijg je voor €3
Tomb raider anniversary: €10.

In totaal €55, ik reken een absoluut minimum van €5 extra verzending bij zo'n hoeveelheid. Voor €60 zijn ze bij u ter plaatse.
Al deze games heb ik gerekend aan een fractie van hun minimumprijzen.

@ tearsFluna, €17 voor halo3+odst en reach. Normale prijs Halo 2 c.e. (blikken doos) €10, halo combat evolved €7.5.
Indien je het volledig pakket neemt halo3, reach, halo2, halo c.e.: €35 inclusief verzending.

Xazirri
17 oktober 2011, 22:20
Ik zou Fable 3 uit het pakketje willen laten vallen en dus €35 incl verzending bieden op de rest: Fable 2 + Far Cry 2 + Forza 3 + Perfect Dark + Tomb Raider

|-Black-|
18 oktober 2011, 09:29
Genoteerd.

TearsfLuna
18 oktober 2011, 15:51
Dan hou ik t gewoon op reach + halo3/odst :)
Stuur maar een pm met je bankgegevens!

Xazirri
19 oktober 2011, 12:32
Wanneer sluit je af?

|-Black-|
19 oktober 2011, 20:39
Xazirra, check pm.

Tearsfluna, check pm.