PDA

Volledige versie bekijken : Nokia E72 Black, BE toestel met navigatiepakket

Ludwig
28 september 2011, 21:07
Bij deze zet ik mijn E72 te koop.
Deze is nog maar enkele dagen oud en werd verkregen via mijn bedrijf.
Ik heb dit apparaat echter niet nodig.
Het betreft niet het standaard pakket, maar het navigatiepakket (komt dus met autolader, kaarten van Europa met kans om mondiale kaarten te installeren en mount om het apparaat in de auto te installeren).

Foto's kunnen op aanvraag, maar er is nog niets van gebruiksporen te merken.

Ruil ook mogelijk met Blackberry (vanaf bold 9000, of bold 9900 met opleg van mijn kant).

Prijs zet ik op 225 meeneem voor het ganse pakket.

Veriac
28 september 2011, 21:27
€219 nieuw.
Nokia E72 Ovi Pack (http://www.f-mobile.be/shop/index.php?route=product/product&keyword=nokia+e72&category_id=0&product_id=112)

Ludwig
28 september 2011, 22:04
Ik geloof dat F-Mobile bijna enkel en alleen Qwerty toetsenborden aanbiedt (gsms komen van NL), ook de specificaties van de E72 op de site van F-mobile zijn niet correct. Daarnaast is mijn GSM ook 'nieuw. De nieuwprijs voor AZERTY is bij PDASHOP 309 (Nokia E72 Zodium Black AZERTY - PDAshop.be (http://www.pdashop.be/product/82148/category-4214-smartphones/nokia-e72-zodium-black-azerty.html)).
Meeneem blijft 225

Whiteadder
28 september 2011, 22:41
Iedere Proximus verdeler heeft die liggen voor net geen 200€. Het enige wat jij extra hebt is de autolader, die zit niet in het Proximus pakket. De rest zoals houder voor de wagen is wel aanwezig. Alle kaarten zijn gratis te downloaden via OVI. Je kan de GSM zo los kopen zonder verdere Proximus verplichtingen.
Top GSM trouwens voor wie geen apps freak is, android maar niets vind of gewoon een goeie gsm wil met uitstekende batterij. De mijne zaterdag gehaald ter vervanging van mijn E52

Proximus E72 (http://catalogue.proximus.be/PUB/gsmc_customer/GSM_Detail_Features.jsp?language=nl&contentpath=01e0902ca219eddd000001265de61c95)

Ludwig
29 september 2011, 06:43
Oh, ik was niet op de hoogte van deze prijs bij Proximus.
Bedankt dat je hierop wees Whiteadder. Dan krijgt ruil natuurlijk mijn voorkeur.

Kimme
29 september 2011, 13:34
Heb hier het volgende liggen te ruil:

http://www.9lives.be/forum/multimedia/818618-tr-blackberry-8520-wit.html

wil eventueel een klein beetje opleggen gezien de nieuwstaat van uw toestel.

je ziet maar ;)

Murugan
1 oktober 2011, 19:25
Is er ook een minimumprijs en zit er factuur of zo iets bij voor garantieregeling?

Ludwig
2 oktober 2011, 12:01
sorry voor het late antwoord.
Kimme, bedankt voor het aanbod, maar ik het intussen een Bold 9900
Murugan, er is niet bepaald een minimumprijs, maar laat ons zeggen dat ik toch niet onder 180 ga. De eerste die akkoord gaat voor 180 mag GSM komen halen. Zoals aangekaart is deze dus in perfecte staat, wordt niet gebruikt. Komt met factuur van bij Belgacom voor garantie.
MVG

Baffel
5 oktober 2011, 12:07
bodje van 150€, je ziet maar.

p@p@
5 oktober 2011, 12:15
welke kleur heeft deze en welke datum staat er op de factuur?

volledig nieuw en ongebruikt dus?

alvast een bod van 180 euro inc verzending
hoger ga ik niet, dan haal ik hem nieuw voor 200 in de proximus winkel

EDIT ALVAST EEN NIEUWE GEKOCHT

Reborn
8 oktober 2011, 16:58
160 incl ge ziet maar.

HOPLON
16 oktober 2011, 05:12
175 inc !

Is hij ondertussen al verkocht?

Ludwig
16 oktober 2011, 11:20
Neen nog nt verkocht. Staat nu ook op andere sites en daar is er een bod binnen gekomen van 175. Ik zet de meenem op 185. Als dat geboden wordt, sluit ik af. Mvg

Reborn
16 oktober 2011, 20:46
sorry voor het late antwoord.
Kimme, bedankt voor het aanbod, maar ik het intussen een Bold 9900
Murugan, er is niet bepaald een minimumprijs, maar laat ons zeggen dat ik toch niet onder 180 ga. De eerste die akkoord gaat voor 180 mag GSM komen halen. Zoals aangekaart is deze dus in perfecte staat, wordt niet gebruikt. Komt met factuur van bij Belgacom voor garantie.
MVG

Wa is het nu 180 of 185? :) Bij deze meeneem geboden van 180. Pm me maar.

trouwens zo marcheert da ni, uw meeneem ineens verhogen is verboden op dit forum tis maar da ge het weet dus u bent verplicht om het te verkopen aan mij voor 180.

Cyaankali
16 oktober 2011, 23:57
Beste Ludwig,

Je minimumprijs was 180 euro en daar dien je je dan ook aan te houden. De regels zijn er niet voor niets.

Gelieve dus over te gaan tot verkoop zoals het hoort.

Reborn
17 oktober 2011, 15:22
Ludwig is mijn bod genoteerd? Gaan we over tot verkoop? Gelieve vandaag nog iets te laten weten (ik heb gezien dat je na mijn post nog online bent gekomen maar niet hebt gereageerd ...) ik neem aan dat je niet akkoord bent? Anders koop ik hem wel nieuw in de winkel voor 199 euro als de verkoop niet door gaat .... Gelieve mij iets te laten weten.

Reborn
18 oktober 2011, 08:22
Ik trek mijn bod in wegens 2 dagen achter elkaar negeren en niet reageren op je eigen topic terwijl je zowel eergisteren als gisteren laat in de avond online was op het forum en andere topics aan het bekijken was en dat noemt zich dan een 24 jarige ..... geef gewoon toe da ge het ni wilt verkope aan die prijs maar dan moet ik je wel een neg itrader geven ;) jij bent VERPLICHT om het verkopen aan 180 euro jij hebt die meeneemprijs zelf gezegd en daarna verhoog je het ineens naar 185, awel ge kunt die 5 euro ergens steken waar de zon niet schijnt ;)

@mods

Ludwig heeft niet gereageerd zowel op zijn eigen topic als via pm, ik heb niks van hem gehoord, al 2 dagen niet terwijl meneer doodleuk actief op het forum is en ik heb zelfs gezien dat hij op zijn eigen topic aan het kijken was maar toch heeft meneer niet gereageerd, dit vind ik niet kunnen!

Hungry®
18 oktober 2011, 08:29
je moest hem voor 180 euro wel gaan ophalen nietwaar? Voor 185 euro was die restrictie er niet, t is maar een detail maar niet onbelangrijk in de discussie.

Reborn
18 oktober 2011, 08:33
je moest hem voor 180 euro wel gaan ophalen nietwaar? Voor 185 euro was die restrictie er niet, t is maar een detail maar niet onbelangrijk in de discussie.

Ja idd en da was ik ook van plan .... ik heb de meeneemprijs van 180 geboden (daarom zei ik ook "bij deze meeneem geboden van 180"), iedereen weet wat dat betekent he, maw excl, anders had ik 185 incl gezegd ofzo .... maar in ieder geval Ludwig heeft niet gereageerd en is niet overgegaan tot verkoop. Ik ga wel die gsm in de winkel kopen, ik ga echt niet eeuwen zitten te wachten tot meneer wakker wordt.

Ludwig
18 oktober 2011, 19:58
Niets belet u om mij een mail te zenden hè. 180eur was deal. Er wordt toch wel enige vorm van proactivieit verwacht van jou, reborn. En dan nog eens zo ondiplomatisch reageren en mij nen - itrader geven, is zodanig no go en niet goed te spreken. Ik verwacht dan ook dat je hier een mouw aan past en dit verwijdert. De gsm is ng steeds de jouwe, bij interesse. Ik ga hier echt niet onvolwassen op reageren. Ik vind het heel spijtig dat dit zon proporties aanneemt!

Reborn
18 oktober 2011, 20:21
Niets belet u om mij een mail te zenden hè. 180eur was deal. Er wordt toch wel enige vorm van proactivieit verwacht van jou, reborn. En dan nog eens zo ondiplomatisch reageren en mij nen - itrader geven, is zodanig no go en niet goed te spreken. Ik verwacht dan ook dat je hier een mouw aan past en dit verwijdert. De gsm is ng steeds de jouwe, bij interesse. Ik ga hier echt niet onvolwassen op reageren. Ik vind het heel spijtig dat dit zon proporties aanneemt!

Beste

Die neg itrader is allang verwijdert he :) ik zie dat je nog altijd 100% hebt, ah ok ik ben blij dat je reageert en dat de verkoop dan toch uiteindelijk doorgaat, ja ik vind het ook spijtig dat het zo moest gebeuren maar jij reageerde gewoon niet 2 dagen lang ..... uiteraard wil ik die gsm nog altijd kopen als jij dat ziet zitten, gelieve mij dan te pmen zoals ik al de eerste keer vroeg he :)

Ludwig
18 oktober 2011, 21:00
Ok je hebt een mail in je inbox.

Reborn
20 oktober 2011, 00:02
Prima afgehandeld, itrader volgt nog ;)