PDA

Volledige versie bekijken : Mobiliteit Honda wallaroo's met reclame aanhangwagen

Wohoo
19 september 2011, 14:04
VERKOCHT

longpatje
19 september 2011, 18:26
kan je mss eerst ff je oude thread's sluiten i.v.m. die brommertjes ?

Wohoo
19 september 2011, 19:10
Hoe doe ik dat? Had niet verwacht dat iemand die nog ging upen :-S

straffen
20 september 2011, 11:54
Moest ik geld hebben, ik kocht ze direct om van die eindeloos terugkerende topics af te zijn.

Che Guevara
20 september 2011, 12:16
Moest ik geld hebben, ik kocht ze direct om van die eindeloos terugkerende topics af te zijn.

hij heeft nog steeds niet door dat hij ze niet verkocht krijgt hier
enerzijds de minder actuele prijs aangezien niemand interesse heeft in die aanhangwagens (toch niet op dit forum )

en zijn papieren

heb hem dikwijls genoeg laten weten dat ik interesse had indien hij papieren had

maar dat ging enkel met voorschotten en dergelijk :( wie begint daar nu aan

in elk geval heb ik eentje gevonden zeer goed in orde met kilometerteller/snelheidsmeter en papieren voor 200 euro geleverd aan de deur me volle naftbak :)

Wohoo
20 september 2011, 22:04
Is morgen verkocht 850 euro.. En denk dat er geen enkel probleem is met het aanbieden van zaken via meerdere media.. En jij had interesse ja.. Maar had jij 1000 euro betaald als de papieren in orde waren? Ook niet e en heb er nu 1050 gekregen :) Klagen op mensen is makkelijk als je zelf geen centjes hebt kan je beter zwijgen ;-)

ashraa
21 september 2011, 05:53
Via meerdere media is echt niet hetzelfde als via meerdere threads.

Offtopic: Ik heb zelf wel centjes, maar ik klaag toch ook van jouw gedoe hier met die snorfietskes
En gaat ge het nu aan 850 of aan 1050 kwijt zijn :-p
Vergeet ook niet de mods te verwittigen om beide threads te locken zodat we hopelijk er wel degelijk van af zijn...

vanic
21 september 2011, 07:00
Is morgen verkocht 850 euro..

:applause: eindelijk :woohoo:

Wohoo
21 september 2011, 08:43
En hoe verwitig ik die?!? Denk je nu echt dat alleen via 9lives verkocht werd..

vanic
21 september 2011, 17:32
En hoe verwitig ik die?!? Denk je nu echt dat alleen via 9lives verkocht werd..

http://www.9lives.be/forum/algemene-info-discussies/641114-buy-sell-regels-update-08-09-regel-25-wagen-verkopen-zonder-keuring.html

1) thread sluiten:
Als men een thread lopen heeft op buy & sell en de verkoop is beeindigd door de reden dat de goederen reeds verkocht zijn en/of men een nieuwe thread wil starten en/of .... is het aangewezen de oorsrpronkelijke thread te laten sluiten !
Dit om bv te voorkomen dat er 2 dezelfde threads naar boven gehaald worden of om nog lastig gevallen te worden terwijl de goederen reeds verkocht zijn.
Dit kan je makkelijk realiseren door in uw originele thread op rapporteer (knop met uitroepteken) te klikken met de melding gelieve mijn thread te sluiten + de reden !

Wohoo
21 september 2011, 17:37
Bedankt