PDA

Volledige versie bekijken : XBOX 360 BE Games TK 3 games

Walden
19 september 2011, 13:34
Ik verkoop volgende games, allen in goede staat (incl. doos en boekje):

- Brink €12.5

- Fable III €12.5 (Verkocht aan wally_wortel)

- Forza Motorsport 3 (Bundle Copy) €5

Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten.

wally_wortel
19 september 2011, 16:59
Fable 3 14incl

Wel op voorwaarde dat je eerst opstuurt, aangezien je nog geen Itrader hebt ?

Walden
19 september 2011, 18:42
Heb hier nog nooit iets verkocht, inderdaad. Het eerst opsturen is voor mij geen probleem. Ik was vergeten te melden dat er voor Fable III ook nog een ongebruikte code voor extra content bij zit, maar dit wijzigt in geen geval de prijs. 14 incl. is goed, wally_wortel.

Handelen we dit verder af via PM? En hoe zit dat dan met die iTrader? Krijg ik punten bij het correct afhandelen van een verkoop en krijgen anderen dat dan te zien?

BrotherlyLove
19 september 2011, 19:52
Heb hier nog nooit iets verkocht, inderdaad. Het eerst opsturen is voor mij geen probleem. Ik was vergeten te melden dat er voor Fable III ook nog een ongebruikte code voor extra content bij zit, maar dit wijzigt in geen geval de prijs. 14 incl. is goed, wally_wortel.

Handelen we dit verder af via PM? En hoe zit dat dan met die iTrader? Krijg ik punten bij het correct afhandelen van een verkoop en krijgen anderen dat dan te zien?

Na het afhandelen van een trade/verkoop kunt ge de persoon waarmee ge die deal deed een positieve/neutrale/negatieve score geven, waardoor dit op zn itrade profiel komt & mensen nadien kunnen checken of deze persoon betrouwbaar is & hoe mensen over zijn verkoop/ruils reageerden.

Walden
20 september 2011, 17:04
up 1

wally_wortel
21 september 2011, 15:31

Ik zal je een Pm sturen met mijn edresgegevens. Zodra ik dat thuis krijg geef ik u een positieve Itrader (die anderen dan idd kunnen zien) en doe ik de betaling (geef dus ook u reknr via PM aan me)

Tnx

Walden
21 september 2011, 19:54
Ik zal je een Pm sturen met mijn edresgegevens. Zodra ik dat thuis krijg geef ik u een positieve Itrader (die anderen dan idd kunnen zien) en doe ik de betaling (geef dus ook u reknr via PM aan me)

Tnx

PM verzonden ;)

Walden
22 september 2011, 13:40
up 2

Walden
24 september 2011, 14:36
up 3

Walden
25 september 2011, 12:27
up 4

Walden