PDA

Volledige versie bekijken : Vraagje over HC's

KenSpectre
15 september 2011, 20:00
Ik ga eens beginnen met deze hobby :D Altijd al fan geweest van de tv series van de helden van DC en Marvel.

Nu wou ik 'klein' beginnen, namelijk met Hard Covers. Als ik me niet vergist heb je daar vaak verschillende opeenvolgende comics, of zijn deze korte series.

Nu vroeg ik me een 2 dingen af:
- Zijn er HC('s) voor "The walking dead"?
- Hebben jullie leuke suggesties? Alle genres, stijlen en uitgevers zijn welkom :)

Ik ben van plan deze zaterdag naar de Wonderland strips te gaan in Hasselt en eens rond te neuzen daar ^^

Darius Craven
15 september 2011, 20:05
Wat is je motivatie om voor HC en niet TPB's te kiezen? Als je enkel een bundeling wilt dan zijn Omnibussen vaak ook geen slechte aankoop.

Wat betreft The Walking Dead HC's zijn er op dit moment 6 deluxe HC's (7e komt in oktober).

En Wonderland Strips in Hasselt heeft als ik me niet vergis alleen single issues, geen HC of TPB.

KenSpectre
15 september 2011, 20:14
Wat is je motivatie om voor HC en niet TPB's te kiezen? Als je enkel een bundeling wilt dan zijn Omnibussen vaak ook geen slechte aankoop.

Wat betreft The Walking Dead HC's zijn er op dit moment 6 deluxe HC's (7e komt in oktober).

En Wonderland Strips in Hasselt heeft als ik me niet vergis alleen single issues, geen HC of TPB.

K thank you :)

Goh, ik denk persoonlijk dat dat iets mooier staat op mijn boekenrek, zo een iets dikkere kaft met op de zijkant de naam :)
Daarnaast hebt ge dan meerdere issues in ene keer en die zijn minder fragiel. Of dat hoop ik toch, niet dat ik niet voorzichtig ben.

Ai, das iets minder nieuws, eens rondneuzen en anders een andere zaak zoeken of via archonia bestellen dan :)

Recipe4hate
15 september 2011, 20:21
TPB zijn ook best stevig en staan ook mooi in je kast hoor ;)
Archonia kan ik alleen maar aanraden! Zeker als je van deze kanten bent (kan je desnoods de volgende dag zelf gaan afhalen).
HC's zijn wel duurder, maar voor sommige reeksen kan ik ze wel aanraden. Locke & Key en Walking Dead vind ik zeer aangenaam om in HC te lezen. "ne spider-man" lees ik dan weer liever als TPB.

1 opmerking: in een TPB heb je ook meerdere issues in één.

Suggesties:
The Walking Dead
Locke & Key
Y The Last Man
DMZ
Chew
Ultimate Spider-Man

KenSpectre
15 september 2011, 23:06
Afhalen aan postkantoor dan? Want zie dat ze hier in Diepenbeek een return adres hebben :p

Spine
16 september 2011, 00:13
Nee, afhalen bij de receptie. Bestelling moet wel online gebeuren en betaling moet gedaan worden op voorhand. Maar eenmaal ingepakt, kan je je pakket dus afhalen aan de receptie.

KenSpectre
16 september 2011, 14:40
Nee, afhalen bij de receptie. Bestelling moet wel online gebeuren en betaling moet gedaan worden op voorhand. Maar eenmaal ingepakt, kan je je pakket dus afhalen aan de receptie.

K, thx Recipe4hate & Spine :)

Ctulu
16 september 2011, 15:08
Teveel keuze qua goeie bundels ... Alan Moore's reeksen zijn alleszinds de moeite. De batman bundels van Frank Miller zijn ook vet maar vergen soms wel wat voorkennis. Jeph Loeb en Tim Sale's The Long Halloween is ook vet. Bendis on Daredevil ...

Sweet Tooth lijkt me ook iets speciaals .

Keuzes ....

KenSpectre
18 september 2011, 13:55

Ff voor de duidelijkheid, waar ligt die receptie? Das in Diepenbeek dan of?

Recipe4hate
18 september 2011, 18:11
Diepenbeek wetenschapspark :) De eerste keer moet je wel ferm zoeken, want er is niet echt een aanduiding. Maar de mensen binnen helpen je gerust verder en de balie is recht voor je.