PDA

Volledige versie bekijken : Voetbaltransferthread 2011-2012 Binnenland - Deel 2 (geen roddels!)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Weebl
4 september 2011, 14:26
Hier kunnen jullie verder praten over de binnenlandse transfers!

Laatste post deel 1:

Dit is echt niet enkel bij Beerschot hoor :niceone:

De makelaars zijn weldegelijk de schuldigen, wat zijn de clubs nu met een speler die eigenlijk niet wil komen? Ze worden duidelijk voor de gek gehouden, de clubs.

R0bbeW
4 september 2011, 14:32
1ste :unsure:

Hoe zit het met die tester bij Genk?

Vedeco
4 september 2011, 14:34
Was dat Luigi Bruins?

Luigi Bruins dicht bij Racing Genk | Voetbal België | Online voetbalnieuws : Belgi en Internationaal (http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=44372)

eurowarriors
4 september 2011, 14:51
Ergens gelezen dat het Been is die hem erg graag erbij wilt. In zijn betere periode toch een heel goede voetballer hoor, als die op niveau speelt is hij een echte meerwaarde voor de competitie.

peejay1704
4 september 2011, 15:24
Kanu? Eerlijk gezegd lijkt me die nog dommer dan Matoukou in zijn slechtste jaren.
En Cyriac, het is al zo lang geleden dat ik zelfs niet meer welke haarkleur hij heeft (;))

Als wij van een kampioenenploeg maar uiteindelijk 2-3 basisspelers verliezen, iedereen vervangen & in de breedte zelfs sterker worden, dan zijn wij "verzwakt".

Maar als't om Standard gaat zou't wel volstaan om om uw vedetten te verkopen, onbekende spelers binnen te halen & dat allemaal met een hele nieuwe technische staf & een nieuwe eigenaar waar niemand in België iets van moet hebben. Sorry, ma ge zijt zowat de grootste hypocriet die ik hier de laatste tijd ben tegengekomen.

Trouwens "met alle respect", schrap dat maar. Want uiteindelijk bleef er niet veel van over precies. Dat lijstje spelers die je opnoemde waren wel stuk voor stuk werkers op't veld, iets wat't Genkse publiek kan waarderen. Dat't geen technische klasbakken waren is geweten, maar wat is daar mis mee? Op hun positie, in die tijd, waren dat spelers waar niemand graag tegen wou spelen. Remember Köller tegen Kimoni? Of de verbetenheid van een Olivieri? De 4 longen van Delbroek? Het beenharde mandekken van Matoukou?

Ik wil maar zeggen, als we een lijstje maken van alle "minder begaafde" spelers die Standard ooit gehad heeft, dan kunnen we ook nog eens goed lachen. Wij hebben met dat soort spelers tenminste nog prijzen gewonnen & geloof me, dat doet meer deugd dan jij kan weten.

Hier nog even op terugkomen: het getuigt natuurlijk van een zelden gezien gevoel voor consequentie om zelf wel al weken aan een stuk (trouwens ook weer in deze post) een kern, staff en bestuur van een ander team af te zeiken, maar op je achterste poten te gaan staan als er eens wat kanttekeningen bij je posts en je eigen team worden gemaakt, beste JuG. :bow:
Trouwens: alvorens de volgende keer met naamkaartjes te strooien, raad ik je aan in tussentijd een avondcursus begrijpend lezen te gaan volgen ergens. Lees mijn post in de andere topic er maar op na: mijn punt daar was net dat je nu nog niet kunt gaan beoordelen welke van de kernen verzwakt of versterkt is. Dat jij dit interpreteert als het dissen van de Genkse kern en het ophemelen van die van Standard, zegt echt wel voldoende.
Hetzelfde geldt overigens voor het laatste stuk van je post: het enige wat ik met die namen wou argumenteren, is dat je niet alleen maar toppers (genre Strupar, Oulare, Dagano, Skoko, Gudjohnsson, Vossen, De Bruyne, Courtois, ... om u een plezier te doen ;)) in uw ploeg moet hebben om kampioen te spelen. Er zijn nu eenmaal "gewone" spelers met elk hun eigen kwaliteiten die een niveautje hoger getild worden in zo'n ploeg. Uw dis op Standard is dan ook volledig onterecht: uiteraard hebben daar in de loop der jaren ook absolute nitwits rondgelopen, maar dat heeft niets met het punt dat ik wou maken te maken. En tenslotte: Standard werd kampioen met godbetert Mulemo in de basis, Espinoza in de goal en Goreux, Mikulic, Toama, Nicaise en Leon Benko als heel regelmatige stand-ins. Ik denk dus wel dat ik weet hoe het voelt om met zo'n mannen prijzen te pakken ja... :ironic:

drakengeest
4 september 2011, 15:27
hoe is dat nu met ogunjimi?

Vedeco
4 september 2011, 15:27
Ergens gelezen dat het Been is die hem erg graag erbij wilt. In zijn betere periode toch een heel goede voetballer hoor, als die op niveau speelt is hij een echte meerwaarde voor de competitie.

Ja maar Bruins mocht in mei al weg bij Feyenoord, onder Been dus nog. En nu haalt hij hem er in Genk weer bij :p

eurowarriors
4 september 2011, 15:49
Ja maar Bruins mocht in mei al weg bij Feyenoord, onder Been dus nog. En nu haalt hij hem er in Genk weer bij :p

Idd, rare zet van Been, maar goed :p Vraag mij eigenlijk ook af hoe dat nu zit met Ogunjimi.

Cuth
4 september 2011, 16:32
toppers (genre vossen,)
:rofl:

Zafùn
4 september 2011, 20:24
Kanu is wel topper hoor, keiharde verdediger, redelijk snel, tactisch goed, deed Mangala ook veel beter spelen. Een van de betere in de Standard kern. Heel goede verdediger!

Morrissey
4 september 2011, 20:44
Ja, vooral zijn tackles en ellebogen op de bal zijn echt genieten.

Zafùn
4 september 2011, 22:20
Ja, vooral zijn tackles en ellebogen op de bal zijn echt genieten.

Iedereen zou zo een verdediger in zijn ploeg willen. Voor de tegenstander is het natuurlijk minder plezant. Trouwens veel ellebogen geeft hij niet, qua tackles wil hij wel al eens over de schreef gaan.

kakmongool
4 september 2011, 23:15
Kanu is inderdaad een vuile speler maar iedere ploeg heeft zo'n speler. Club heeft Blondel, Anderlecht Wasyl, Standard Kanu ...

Svartálfar
4 september 2011, 23:51
Dat noem ik geen vuile spelers dat noem ik domme spelers. Een type Van Bommel dat is een vuile speler.

Jonas89
5 september 2011, 09:05
Maazou scoort de winnende goal met Niger tegen Zuid-Afrika, dat belooft voor komend seizoen :cool::cool:

Zafùn
5 september 2011, 09:45
Dat noem ik geen vuile spelers dat noem ik domme spelers. Een type Van Bommel dat is een vuile speler.

Kanu heeft Mangala een stuk beter doen spelen door zijn coaching en leiderschap, hoe kan je dan een domme speler zijn? Die hebben het al moeilijk genoeg om zelf hun taken uit te voeren. Omdat Kanu er af en toe eens stevig ingaat wil daarom niet zeggen dat hij geen verstand heeft, alles behalve.

starspike
5 september 2011, 10:10
Kanu is inderdaad een vuile speler maar iedere ploeg heeft zo'n speler. Club heeft Blondel, Anderlecht Wasyl, Standard Kanu ...

En wij??? :sad:

NemesisBE
5 september 2011, 10:11
Bij jullie is Eric "The Butcher" Matoukou vertrokken :]

starspike
5 september 2011, 12:17
Yep.

puni
7 september 2011, 08:57
sporza: Ogunjimi: "Ik train niet meer bij Genk (http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/110907_ogunjimi)

starspike
7 september 2011, 09:37
Toch een slimme kerel die Marvin!

Enkele tweets van vandaag:

Marvinogunjimi Marvin ogunjimi
Ik heb nooit gezegd dat ik niet meer voor met genk zal trainen...Hoe erg kan de pers woorden verdraaien ?? Damn..

Genk never disrespect me , so why should I !it's all about respect .. #press

kingjulie
7 september 2011, 12:39
Als ie zoveel geeft om respect kan hij misschien beter rapper worden jeez.

pina
7 september 2011, 18:36
Yulu Matondo naar Westerlo. Is toch nogal verwilderd de laatste jaren :eek:

http://www.nieuwsblad.be/Assets/Images_Upload/2011/09/07/yulu.jpg.c369.207.jpg

Didierke10
7 september 2011, 18:56

Sinds dat hij bij de Club ging is zijn uiterlijk er inderdaad niet op verbetert. :p

warcraft3 playe
7 september 2011, 20:01
FIFA keurt transfer Ogunjimi niet goed - De Standaard (http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20110907_156)

Het zit hem toch niet mee :)

Reverz
7 september 2011, 20:02
sporza: Ogunjimi mag van FIFA niet naar Mallorca (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/110907_ogunjimi_geen_transfer)

En terecht... te laat is te laat, punt aan de lijn. Het is jammer voor Ogunjimi maar als men dit toelaat is dan alleen nog maar meer reden voor clubs om alles meer en meer uit te stellen. Ik heb iets tegen dat desteren... je weet op voorhand welke (of welk type) spelers je wil halen. Ze hebben hier van juni tot eind augustus voor, waarom moet dat dan allemaal in de laatste minuten?

warcraft3 playe
7 september 2011, 20:04
Ja idd. Regels zijn regels!
Ik was hem persoonlijk liever kwijt geweest.

Romelus
7 september 2011, 20:07

Niet te racistisch worden hé pina!

NemesisBE
7 september 2011, 21:27
Niet te racistisch worden hé pina!

:rofl: :niceone:

Scr1fle
14 september 2011, 20:38
Vincent Mannaert : « Nous effectuerons, ponctuellement, une évaluation de chaque secteur. Il nous importera peu que, temporairement, les objectifs ne soient pas atteints. Ce qui comptera dans chaque évaluation est la progression que le secteur examiné aura accomplie » explique le manager du FC Bruges dans la DH les Sports.
Il reprend : « Les résultats actuels sont positifs mais pas euphoriques. Bruges est un club sain. En janvier, nous pourrons encore investir 5 millions dans les transferts » :drool:

R0bbeW
14 september 2011, 21:53
Koentje voor 4 miljoen + Wasyl voor 1 miljoen als vervanger van Hoefkens. :unsure:

Zyklon
14 september 2011, 23:28
Rudy kopen voor 5 miljoen, 'bridges'?

NemesisBE
14 september 2011, 23:59
Sporting CP zal wel niet zo'n onnozel hoog bedrag vragen :applause:

puni
15 september 2011, 00:02
Rudy is niet geleend van Sporting CP, maar definitief overgenomen van een Portugese derdeklasser.

NemesisBE
15 september 2011, 00:20
Ow shit, dan gaan ze echt 5M vragen :help:

stormtrooper
15 september 2011, 08:28
Nah, Brugge koopt gewoon Grondin en Suler voor 5 miljoen. :unsure:

massief
15 september 2011, 10:14
Ik ging antwoorden: dat is dan 10 miljoen.
Maar ik heb het gevoel dat gij dat al eens gepost hebt en ik die reply ook. Nou moe.

TheRedDevils
15 september 2011, 18:42
Official : Im leaving KRC Genk in December .. Mallorca & Genk agreed .. I will give everything till the Last day 4 Genk ..

Wijsheid
15 september 2011, 20:17
Goed voor hem, goed voor ons. Weer wat geld bij en niet echt een zwaar verlies. Kennedy zie ik nu al liever spelen en Benteke is al binnengehaald om hem te vervangen, qua getale dan want is toch een ander type.

Didierke10
17 september 2011, 12:43
Nah, Brugge koopt gewoon Grondin en Suler voor 5 miljoen. :unsure:

Wat zouden wij met met Grondin en Suler moeten aanvangen buiten hen op de bank of tribune zetten? :)

stormtrooper
17 september 2011, 12:45
Wat zouden wij met met Grondin en Suler moeten aanvangen buiten hen op de bank of tribune zetten? :)

Ik maakte een flauw grapje :p

Morrissey
17 september 2011, 13:11
Anderlecht weigerde tien miljoen voor Suarez

Wolfsburg zou op de laatste dag van de transferperiode 10,5 miljoen euro hebben geboden op Matias Suarez. Anderlecht zei echter njet tegen de Duitsers en legde het bod naast zich neer. Dat meldt de website van La Dernière Heure.

Ja amai, toch een serieus bod. Ik ben blij dat hij hier blijft, maar 10.5 miljoen weigeren... Is trouwens al het 2de jaar op rij dat Wolfsburg met zo'n interesse afkomt. Hopelijk kunnen we hem nog houden.

Scr1fle
17 september 2011, 13:18
Meer dan 10 mil kan je toch niet vangen voor hem , denk ik. :)

Proim
17 september 2011, 13:19
Is een moeilijk geval, net als vorige keer is het een zéér mooie som maar hoe die nu speelt...

Jepjep
17 september 2011, 13:20
Ik geloof er niets van dat anderlecht dat zou weigeren, als zemet lukaku zo lang wachten tot ze de jackpot krijgen en ze hem uiteindelijk laten gaan voor 15 miljoen ofzo dan gaan ze niet twijfelen om suarez voor 10.5 te laten gaan. Vooral omdat hij zo wisselvallig is, in het begin van het seizoen goed om daarna weg te deemsteren en op het einde van het jaar weer tevoorschijn te komen. Al hoop ik dat hij dit jaar zo blijft spelen, altijd een plezier om hem te zien spelen.

Morrissey
17 september 2011, 13:20
Goh dat denk ik ook niet. Geweldige speler, maar zeer wisselvallig. Maar als die deze vorm een tijd kan doortrekken, is hij dat zeker en vast waard.

Maar het is wel het type speler die ons kampioen kan maken. Dit seizoen is gewoon levensbelangrijk, dan mag je zo'n spelers simpelweg niet wegdoen op 1 dag van de transferdeadline.

Gavin
17 september 2011, 13:21
Toch weer niet he. :lol:

Maar goed, laatste dag voor de transferperiode, iets beter te verstaan dan vorige keer. Maar dan nog ... :D
Check nog eens in januari, als ze hem nog willen, verkoopt ge hem direct natuurlijk.

Dr. Sheldon Cooper
17 september 2011, 13:23
zou ik toch meteen aangenomen hebben. Leuke speler als die vertrouwen krijgt en in vorm is. Maar echt wel een mental midget en Jacobs is eigenlijk een trainer die daar niet mee om kan.

Morrissey
17 september 2011, 13:31
Het is een enorm bedrag, maar hem wegdoen is gewoon dom, zeker op dat moment. Hij heeft een heel sterke voorbereiding gehad, en er staat geen échte vervanger klaar om een heel seizoen zijn niveau te halen. Molins is geblesseerd, en een vervanger voor hem vind je echt niet op 1 dag.

Een enorm bedrag, maar hadden ze hem weggedaan, hadden we echt zware problemen.

Dr. Sheldon Cooper
17 september 2011, 13:33
Sutterke! Dnno, denk wel dat RSCA dat zou kunnen opvangen. Als hij nu gekwetst geraakt zit ge terug in zware problemen he...

Morrissey
17 september 2011, 13:43
Ik denk dat eerlijk gezegd niet, zeker niet nu Vargas en Mbokani nog geblesseerd zijn. Een blessure valt voor enkele weken wel op te vangen, maar als je hem verkoopt moet er iemand zijn die er een heel jaar staat, en dat hebben we nu écht niet rondlopen.

Rbn13
17 september 2011, 14:08
Ja kom... Suarez' vorig seizoen was ronduit zwak, waarom zou een ploeg daar dan 10M+ voor willen dokken? Temeer omdat Suarez' eerste competitiewedstrijden ook niet van het genre wereldklasse waren, he... K geloof er geen bal van.

exo
17 september 2011, 14:21
Kzou het straf vinden maar het zou gerust waar kunnen zijn.
Puur op klasse, techniek en potentieel is Suarez de beste voetballer van onze competitie, niemand dat daar nog maar van in de buurt kan komen, imo (!!!), maar mentaal zo broos en ook zo afhankelijk van het weer. Verschillende factoren die van hem de wisselvallige speler maken die hij nu is.

Dr. Sheldon Cooper
17 september 2011, 14:30
Denk dat Refaelov op volle sterkte toch ook niet te onderschatten is.
Nu op fireflies zijn post, volgens mij gaat Suarez er geen heel jaar staan, weinig voetballers kunnen dat

Scr1fle
17 september 2011, 14:41
Kzou het straf vinden maar het zou gerust waar kunnen zijn.
Puur op klasse, techniek en potentieel is Suarez de beste voetballer van onze competitie, niemand dat daar nog maar van in de buurt kan komen, imo (!!!), maar mentaal zo broos en ook zo afhankelijk van het weer. Verschillende factoren die van hem de wisselvallige speler maken die hij nu is.

Vadis speelt ook zeer sterk hoor. ;)

@Sheldon : Alleen toppers staan er een heel jaar . :)

J.Brown
17 september 2011, 14:42
wat een geblaat hier.

ik vind Ciman de beste

Dr. Sheldon Cooper
17 september 2011, 14:43
Vadis speelt ook zeer sterk hoor. ;)

@Sheldon : Alleen toppers staan er een heel jaar . :)

Zelfs elke topper kent wel een dipke elk jaar.

exo
17 september 2011, 15:05
Idd, een heel jaar door er elke match staan is praktisch onmogelijk. :)

Idd Refaelov kan ook wel is een topper worden maar op de matchen tot nu toe gezien van hem kan je nog geen oordeel vellen over zijn werkelijke kwaliteiten.

Didierke10
17 september 2011, 16:22
wat een geblaat hier.

ik vind Ciman de beste

Nu zijt ge toch aant zeveren hé, Brown. :D

LaBuenaVida
17 september 2011, 16:26
Soriano en Tchité in Januari naar Club?

Verschillende interne bronnen melden ons dat er alsnog een kans bestaat dat Jonathan Soriano (Barcelona B) en Mémé Tchité (Standard Luik) naar Club Brugge verkassen. Onlangs gaf club-voorzitter Bart Verhaege aan dat er zeker nog versterking komt in de aanval. Club Brugge zou nog steeds proberen om Mémé Tchité los te kweken bij Standard.

Deze transfer sprong in de laatste uren van de transferperiode af omdat Standard de speler niet wilde laten gaan. Club Brugge zou naar verluid een bod willen uitbrengen van 2,8 miljoen voor deze speler. Tchité zelf zou een overgang wel zien zitten nadat er de afgelopen zomer een ware leegloop plaatsvond op Sclessin. Indien Club Europees kan overwinteren zullen ze Tchité wel niet kunnen inzetten in Europa.

Dit kan wel met Jonathan Soriano. Club toonde al eerder interesse voor de Spaanse goaltjesdief van Barcelona B, die vorig seizoen 32 keer scoorde. Club knapte toen echter af op de hoge transferprijs. Soriano, die nu zijn laatste contractjaar in gaat liep in Juli een zware blessure op en zal pas in November weer wedstrijdfit zijn. Mede door deze blessure zou Club nu nogmaals een poging ondernemen om hem aan een goedkopere prijs vast te leggen. Volgens sommige geruchten zou Club een bod van 1,7 miljoen willen uitbrengen. Club zou wel willen afwachten of de genezing van de blessure gunstig verloopt. De vraag is echter of Barcelona met deze prijs akkoord zal gaan.

Bron: transferzone.nl

Exorikos
17 september 2011, 16:28
Waarom zou Tchité na de winter niet meer Europees kunnen spelen? Ik dacht dat spelers na de wintertransferperiode wel mochten spelen of geldt dat alleen voor spelers die voorrondes gespeeld hebben? Ik ben in de war. :(

NemesisBE
17 september 2011, 17:22
Normaal moogt ge 1 speler opnieuw registreren dacht ik?

Svartálfar
17 september 2011, 18:24
Kgeloof er nie veel van Tchite, Soriano en Vleminckx wie gaan ze dan buiten de ploeg laten, zal altijd wel ene klagen.

BleKKie
17 september 2011, 18:51
Het zal dan wel Soriano of Tchité zijn waarschijnlijk, niet beide.
Nu goed, ik geloof er niet al te veel van eerlijk gezegd.

LaBuenaVida
17 september 2011, 18:52
Heb eens met Soriano gespeeld op fifa12 demo.
Goede speler :D

Niet dat dat veel wil zeggen :p

stormtrooper
20 september 2011, 10:15
Allé Sutterke heeft geen toekomst meer bij Anderlecht. Die zal het zich nu ook wel beklagen dat de onderhandelingen met Gent afgesprongen zijn :p

puni
20 september 2011, 12:05
Allé Sutterke heeft geen toekomst meer bij Anderlecht. Die zal het zich nu ook wel beklagen dat de onderhandelingen met Gent afgesprongen zijn :p

Waar haalt ge da? :p

stormtrooper
20 september 2011, 12:17
Waar haalt ge da? :p

Van op VK, die het op hun beurt weer halen uit een artikel van GvA.

Gavin
28 oktober 2011, 18:19
De Soriano is terug fit! Ik zou hem toch proberen te halen als ik Brugge was gezien wat voor heikneuters nu in de spits rondlopen ...

Weebl
29 oktober 2011, 11:50
Laat ons hopen. En dan achterin nog wat versterking en PO I kan terug spannend worden!

stormtrooper
29 oktober 2011, 20:11
De Sutter was deze week op Gent.

Jepjep
29 oktober 2011, 20:59
De Soriano is terug fit! Ik zou hem toch proberen te halen als ik Brugge was gezien wat voor heikneuters nu in de spits rondlopen ...

Inderdaad, als club een deftige spits had, zou het al beter in mekaar zitten. Akpala is geen spits voor een topclub en vleminckx doet niets anders dan mekkeren. Beiden zijn ook technisch zwaar ondermaats.

Svartálfar
29 oktober 2011, 21:03
Beide zijn ook totaal geen spitsen om alleen op een eiland te spelen.

exo
29 oktober 2011, 21:04

Ik zal de strik erom doen!

stormtrooper
29 oktober 2011, 21:05
Als dat aan een heel zacht prijsje is, mag die zeker afkomen :p

BleKKie
29 oktober 2011, 22:33
Mariman & Vermant, een paar goeie verdedigers aub, kkthxbb :D

Vedeco
30 oktober 2011, 10:20

Die loopt daar wel vaker rond hoor, wonen zijn ouders niet in Gentbrugge?

Weebl
30 oktober 2011, 10:41
Die loopt daar wel vaker rond hoor, wonen zijn ouders niet in Gentbrugge?

Balegem.

Vedeco
30 oktober 2011, 11:22
Alleszins dichter bij Gent dan bij Brussel. :unsure:

Laat hem maar komen, we zien wel wat het wordt. Misschien bloeit De Smet dan ook weer open.

exo
30 oktober 2011, 11:32
Package deal, Tom in = Oli in!

stormtrooper
30 oktober 2011, 12:59
Zou Cercle Smetje niet moeten terughebben? Geef ons anders Van Eenoo ofzo in de plaats :p

Zyklon
30 oktober 2011, 13:55
Nee

BleKKie
30 oktober 2011, 14:38
Zou Cercle Smetje niet moeten terughebben? Geef ons anders Van Eenoo ofzo in de plaats :p

Nog een speler waar we dan niets meer van horen, laat die maar bij Cercle :unsure:

Vedeco
30 oktober 2011, 14:42
Package deal, Tom in = Oli in!

We verhuren Oli wel aan FC Destelbergen, kan hij dicht bij zijn vrouwke zijn.

exo
30 oktober 2011, 14:54
Of Oli naar Club, die kunnen wel ne verdediger gebruiken nu!

somfortiwan
31 oktober 2011, 09:32
En Oli wil nog een champagnevoetbal spelen! Win-win?

Didierke10
31 oktober 2011, 12:26
Of Oli naar Club, die kunnen wel ne verdediger gebruiken nu!

Neen bedankt, das ook nen prutser.

BleKKie
31 oktober 2011, 12:35
Reageer daar anders (serieus) op :D

Jepjep
31 oktober 2011, 13:38
Ook Ferguson is gecharmeerd door De Bruyne - Nieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-10-31/ook-ferguson-is-gecharmeerd-door-de-bruyne)

sharpshot
31 oktober 2011, 13:43
kan em weer ne brief schrijven

nameless
7 november 2011, 10:43
Sportwereld - Haalt Club Brugge doelman Jorgacevic weg bij AA Gent? (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20111107_020)
Haalt Club Brugge doelman Jorgacevic weg bij AA Gent?

Hebben ze zo weinig inspiratie bij Brugge? En dat gaat de relatie tussen de twee ploegen niet bepaald beter maken :).

Weebl
7 november 2011, 10:50
Dan wordt Coosemans terug nummer 3. Logisch voor een gastje van die leeftijd.
Vorig jaar heeft hij wat mooie dingen laten zien, maar dit jaar is hij nog een schim van vorig seizoen.
Jorgacevic lijkt me een goede keuze, maar hoe lang ligt die nog onder contract? Ik denk dat Gent niet mals zal zijn met de prijs die ze daarvoor vragen.
Och ja, het is een keeper die het al bewezen heeft, dat is een voordeel.
JF Gillet had toch nog steeds het best geweest, maar daar is het te laat voor.

Een nieuwe CV, LB, CAM en spits mogen er bij komen van mijn part. Liefst spelers die passen in een 4-4-2.

Akpala - Vleminckx
Meunier
Vadis - Vazquez
Zimling
Stenman - Almebäck - Donk - Hogli
Kujovic

lijkt mij echt het beste dat ze nu kunnen opstellen. Maar ja, Stenman out en dan begint de miserie. Hogli LB en Marcos RB kan misschien wel werken.
En Rafa en Dirar op de bank houden zie ik ook niet gebeuren. Rafa achter de spitsen zou zijn beste positie moeten zijn, maar die kan momenteel zelfs nog geen ei in twee stampen.

Dus als ze een nieuwe spits zetten om te roteren, een keeper, een CAM die het niveau aankan en een LB die niet gekwetst is, denk ik dat we al beter gewapend zijn :).

BeeLz
7 november 2011, 11:26
Normaal moogt ge 1 speler opnieuw registreren dacht ik?

Ja maar die mag niet al Europees hebben gespeeld en aangezien Tchité al Europees met Standard is uitgekomen mag die niet ook voor Brugge uitkomen.

massief
7 november 2011, 11:30
Vreemde timing:
KAAGent Officiële website (http://www.kaagent.be/actueel/1/07-11-2011/princiepsakkoord-over-transfer-jorgacevic)
Als we der iets aan verdienen, mij goe.

Général Zantas
7 november 2011, 11:48
Volgens geruchten heeft Brugge interesse in Pacovski.

benjigoal
7 november 2011, 11:55
sporza: Bojan Jorgacevic verhuist wellicht naar Turkije (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/111107_jorgacevic)

exo
7 november 2011, 11:55
Gaan ze alle teams af ofwat?

John1307
7 november 2011, 12:05
Ook Ferguson is gecharmeerd door De Bruyne - Nieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-10-31/ook-ferguson-is-gecharmeerd-door-de-bruyne)

Mooi zo, dan kan hij Lukaku wat gezelschap brengen tijdens Man U-Chelsea.

J.Brown
7 november 2011, 12:34
Benieuwd of Reza nog lang te bewonderen zal zijn op Stayen en of hij materiaal is voor een Belgische topclub.

Vedeco
7 november 2011, 12:50
Vreemde timing:
KAAGent Officiële website (http://www.kaagent.be/actueel/1/07-11-2011/princiepsakkoord-over-transfer-jorgacevic)
Als we der iets aan verdienen, mij goe.

Inderdaad, met Boeckx, Padt en Bruzzese kunnen we dit zeer gemakkelijk opvangen.

starspike
7 november 2011, 12:53
Benieuwd of Reza nog lang te bewonderen zal zijn op Stayen en of hij materiaal is voor een Belgische topclub.

Die speelt volgend jaar in Luik ;)

J.Brown
7 november 2011, 12:56
Ja idd dat denk ik ook, maar weet niet of hij goed genoeg is voor een topclub.

Rbn13
7 november 2011, 13:39
Dan wordt Coosemans terug nummer 3. Logisch voor een gastje van die leeftijd.
Vorig jaar heeft hij wat mooie dingen laten zien, maar dit jaar is hij nog een schim van vorig seizoen.
Ik werd vorig jaar weggehoond toen ik zei dat Coosemans geen basismateriaal is voor een Belgische topclub.
Ik heb makkelijk praten als niet-Clubfan, maar ik zag toen al weinig in Coosemans (zie enkele posts van toen). Coosemans heeft geen uitstraling, zijn meevoetballen is matig, is zelden klemvast, hij is zéér matig op afstandsschoten en heeft geen presence in zijn kleine backlijn.

Die jongen komt er IMO echt niet en gaat een toekomst genre Kristof Van Hout, tegemoet. Gehypet door de pers op basis van enkele wedstrijden, maar voor de rest gewone middelmaat.

(ter info: ik ben de eerste om te zeggen dat jeugdspelers speelkansen moeten krijgen)

BleKKie
7 november 2011, 17:51
sporza: Jorgacevic op weg naar Turkije? Of toch naar Club? (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/111107_jorgacevic)

Laat het uit aub :help: - ik moet die man ook gewoon niet.
Gaan ze nu gewoon uit paniek een keeper kopen of wat *zucht*

puni
7 november 2011, 17:52
Tis wel pakken beter dan wat ge nu hebt lopen. :p

massief
7 november 2011, 17:53
Bojan heeft nochtans een loepzuiver traptechniek, is sterk op de lijn en heerst in de lucht. Ik zeg 4 miljoen!

schrappen wat niet past

Brick Top
7 november 2011, 17:53
Bij Club zijn ze verzot op overgangsjaren. :p

stormtrooper
7 november 2011, 18:34
Transfer zou rond zijn :p

J.Brown
7 november 2011, 18:37
Sportnieuws op Radio 1 met Carl Berteele (http://sporza.be/cm/1.516270?view=popupPlayer)

stormtrooper
7 november 2011, 18:43
Allé, te hopen dat Brugge der serieus heeft voor mogen betalen alhoewel dat met Louwagie wel geen probleem zal zijn.

Niet echt een verlies zeker gezien zijn vorm dit seizoen.

TazzDeMazz
7 november 2011, 18:43
Wel nog grappig dat het eens niet met ons gebeurd dat we een sterkhouder verliezen a la vargas.

J.Brown
7 november 2011, 18:46
toch fameuze aderlating voor Gent indien dit bericht klopt? Toch degelijke keeper den Bojan?

stormtrooper
7 november 2011, 18:53
toch fameuze aderlating voor Gent indien dit bericht klopt? Toch degelijke keeper den Bojan?

Goh, hij is wel degelijk maar een echte puntenpakker is het nu ook weer niet (tenzij hij echt in vorm is). Zijn uittrappen trekt op niks en op hoge ballen ziet hij er nooit goed uit.

Ik ben ervan overtuigd dat we met het transferbedrag (rond de 2 miljoen euro wordt gezegd) we een betere keeper kunnen aantrekken.

J.Brown
7 november 2011, 18:55
sporza: Jorgacevic en Gent hebben akkoord met Club (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/111107_jorgacevic)

shiftyke
7 november 2011, 19:00
sporza: Jorgacevic en Gent hebben akkoord met Club (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/111107_jorgacevic)

*sarcasm mode*

hoeraaaaaaaaa

St0wned
7 november 2011, 19:03
wtf waarom kopen ze dienen nu aan...
Den Kujo doet da mijn inziens nog zo slecht niet. Wil zich tenminste bewijzen

Vedeco
7 november 2011, 19:04
4 keepers was wat teveel van het goede zeker, nog content dat we hem verpatsen aan een Belgische club. Levert ons dubbel zoveel op wss.

1 ding is zeker, ze gaan een keeper kopen zonder matchritme. Die speelt geen seconde meer voor Gent. :p

ElbowDrop
7 november 2011, 19:08
Het is dan ook nog de vraag als de nieuwe trainer wel iets ziet in bojan.

massief
7 november 2011, 19:08
:D

TazzDeMazz
7 november 2011, 19:09
Jorgacevic is wel beter als coosemans en kujovic dus lijkt me wel een goede aankoop + geen acclimisatieperiode omdat hij al jaar en dag in belgie speelt.

2 miljoen vinke nog wel ok voor bojan maar of gent ne betere vindt voor dat bedrag weetke nog ni zo. Keepers zijn dure vogels dus je moet al bijna een beloftevolle jonge keeper aantrekken voor dat bedrag om erop voorruit te gaan.

Foxxer
7 november 2011, 19:09
Hadden ze beter VBH gewoon opnieuw een contract gegeven...

stormtrooper
7 november 2011, 19:10
Hadden ze beter VBH gewoon opnieuw een contract gegeven...

Na zo'n behandeling zou ik dat nu toch ook niet meer willen :p

Vedeco
7 november 2011, 19:11
Met Boeckx, Padt en Bruzzese moeten we echt niet gaan zoeken achter een nieuwe keeper hoor. Ze betalen ons gewoon Brüls terug! Best lief.

BleKKie
7 november 2011, 19:13
Zijn ze niet beschaamd eigenlijk een middelmatige keeper kopen, en dat zal dan als eerste keeper zijn of zie ik dit verkeerd?
Schandalig gewoon, waar gaan we naartoe met dit Club, nog dieper zakken dan we al gezakt zijn zeker :sad:

Jepjep
7 november 2011, 19:14
4 keepers was wat teveel van het goede zeker, nog content dat we hem verpatsen aan een Belgische club. Levert ons dubbel zoveel op wss.

1 ding is zeker, ze gaan een keeper kopen zonder matchritme. Die speelt geen seconde meer voor Gent. :p

Bwa keepers hebben toch niet echt matchritme nodig om te renderen na een periode inactviteit, alleszinds niet zoals een veldspeler.

Zyklon
7 november 2011, 19:16
Twee miljoen euro is enorm veel geld voor een keeper vind ik.

TheRedDevils
7 november 2011, 19:17
Schandalig gewoon. Smijt anders met geld en versterk er je concurrenten mee.
:cry:

Vedeco
eigenlijk vind ik dat we nu achter Herpoel moeten gaan. :love:

Anoniem04
2 mil voor Jorgacevic.

olololol

Morrissey
7 november 2011, 19:19
2 mil is wel héél veel geld. Goede keeper, maar toch ook niet dé puntenpakker die ze voor ogen hadden?

Vedeco
7 november 2011, 19:21
Maar is die 2 mil. officieel?
Louwagie wil daar nooit te koop mee lopen zodanig hij kan blijven zeggen dat we slechts 15 miljoen waard zijn.

BleKKie
7 november 2011, 19:22
2M :crazy: :cry: :sad: *zucht*
Dit kan je toch niet menen, ik hoop dat het allemaal dikke zever is maar het zal wel niet zeker, jongens toch.

J.Brown
en zeggen dat Bolat 150 000 gekost heeft

Ze hebben wel stevige keeper nu, pakt punten en ze verzwakken Gent wat?

stormtrooper
Maar is die 2 mil. officieel?
Louwagie wil daar nooit te koop mee lopen zodanig hij kan blijven zeggen dat we slechts 15 miljoen waard zijn.

Het zou zeker al meer zijn dan 1,5 aangezien dat het bod van die Turkse club was.

Vedeco
7 november 2011, 19:23

Boeckx, Padt en Bruzzese waren gratis. :unsure:

En ze verzwakken Gent echt niet hoor :)

Morrissey
7 november 2011, 19:24

Bolat is nu ook wel het domste kieken op de Belgische velden, met alle respect maar die zijn houding is echt topclubonwaardig. Mag zich wat meer met de match bezig houden dan het jennen van de supporters van de tegenstander.

Jepjep
7 november 2011, 19:27
Bolat is nu ook wel het domste kieken op de Belgische velden, met alle respect maar die zijn houding is echt topclubonwaardig. Mag zich wat meer met de match bezig houden dan het jennen van de supporters van de tegenstander.

Dat is proto nog altijd. Hoe die gisteren weer tekeerging, net na het fluitsignaal direct boel gaan zoeken :rofl:

J.Brown
7 november 2011, 19:27

wel het beste keepende kieken die er op de Belgische velden te vinden is

en Proto jent de supporters nooit?

puni
7 november 2011, 19:29

Proto > Bolat

TazzDeMazz
7 november 2011, 19:29
Boeckx, Padt en Bruzzese waren gratis. :unsure:

En ze verzwakken Gent echt niet hoor :)

Boecks is gewoon coosemans ready to happen en die andere 2 ken ik amper van haar of pluimen dus kzou wel zeggen enige verzwakking.

Morrissey
7 november 2011, 19:31

Proto staat toch veel beter te keepen hoor. Maar bon, wat heeft Proto hier nu weer mee te maken, gij brengt Bolat hier mee in het gesprek?

En tuurlijk wel, jennen hoort erbij. Maar Proto staat week na week goed te keepen, dan is arrogantie een beetje veroorloofd. Hoe Bolat zat te doen na die 5-0, zo maak je je enkel nog meer belachelijk.

Vedeco
7 november 2011, 19:32
Boecks is gewoon coosemans ready to happen en die andere 2 ken amper van haar of pluimen dus kzou wel zeggen enige verzwakking.

Boeckx staat verder dan Coosemans + hij is al uit een ferme dip geraakt en er sterker uitgekomen imo. Padt heeft al enkele uitstekende beloftenmatchen gespeeld en Bruzzese bewees zich eind vorig seizoen in de 1e ploeg. Ik ga niet zeggen dat ze beter zijn dan Bojan maar Gent moet zeker niet naar een nieuwe 1e keeper gaan zoeken, laat ze maar onder elkaar eens strijd voeren voor de nr. 1.

J.Brown
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcReM-qQRARzoSjuRv3vZrfaOhbBw1ay67PipfrHMwav_CT21lZTlt_N enk

CobraX
Win-win situatie voor Gent. 2 miljoen euro cashen en dan een intrinsiek betere keeper (Verbauwhede) halen voor 0 euro. Ik had als Club bestuur zijnde, mijn fierheid opzij gezet en Verbauwhede terug gehaald.

stormtrooper
Boecks is gewoon coosemans ready to happen en die andere 2 ken ik amper van haar of pluimen dus kzou wel zeggen enige verzwakking.

Dus omdat gij ze niet kent zijn ze een verzwakking? Op de één of andere manier vertrouw ik eerder op de scouting van Gent dan op kennersoog ;)

starspike
7 november 2011, 19:38

Dat is ook maar enkel op het conto van Kismet "ik-doe-alles-om-Genk-ene-af-te-draaien" Eris te zetten, hoor... Vergelijk dat maar eens met de transferprijs van Casteels. Die heeft VEEL minder gespeeld bij Genk en daar kregen we nu al 800.000 voor en als hij ooit de eerste ploeg van Hoffenheim haalt is dat nog eens een 500.000.

TazzDeMazz
7 november 2011, 19:41
Boeckx staat verder dan Coosemans + hij is al uit een ferme dip geraakt en er sterker uitgekomen imo. Padt heeft al enkele uitstekende beloftenmatchen gespeeld en Bruzzese bewees zich eind vorig seizoen in de 1e ploeg. Ik ga niet zeggen dat ze beter zijn dan Bojan maar Gent moet zeker niet naar een nieuwe 1e keeper gaan zoeken, laat ze maar onder elkaar eens strijd voeren voor de nr. 1.

In welke zin staat boecks verder dan coosemans? Boecks gaat nu gewoon onder grote druk komen aangezien ik hem nu nummer 1 zie worden net zoals coosemans onder druk kwam toen stijnen vertrok. Hopelijk vergaat het boecks beter als coosemans. Beloftematchen zeggen niet veel, is wel een goede indicator maar zegt niks. En had je gezegd dat bruzese vorig jaar voor eupen speelde had ik je geloofd want kherinner me die niet meer dus zo spectaculair zal het nu ook weer niet geweest zijn. Het zal afwachten zijn of die jonge kerels met de druk omkunnen.

puni
7 november 2011, 19:43
In welke zin staat boecks verder dan coosemans?

Meer ervaring en meer presence. Het is trouwens Boeckx.

CobraX
7 november 2011, 19:45
Net trouwens een leuke woordspeling gelezen i.v.m. Jorgacevic op het RSCA forum: Bo(er)jan. :p

TazzDeMazz
7 november 2011, 19:46
Dus omdat gij ze niet kent zijn ze een verzwakking? Op de één of andere manier vertrouw ik eerder op de scouting van Gent dan op kennersoog ;)

Nee kzeg dat bojan zijn vertrek een verzwakking is. Kgeloof zeker dat die padt en bruzese talenten zijn maar dat is ver van genoeg. Kijk maar naar coosemans die ook nog een talent is maar het moeilijk heeft.

ng
7 november 2011, 19:49
Nee kzeg dat bojan zijn vertrek een verzwakking is. Kgeloof zeker dat die padt en bruzese talenten zijn maar dat is ver van genoeg. Kijk maar naar coosemans die ook nog een talent is maar het moeilijk heeft.

coosemans is een flutkeeper.

CobraX
7 november 2011, 19:50

Dat is geen verzwakking als ze bvb Verbauwhede in de plaats halen voor 0 euro. Meer nog, dat is 2 miljoen euro in the pocket dan. Dat noem ik pas zaken doen (als het uitkomt natuurlijk)!

Cerv.Be
7 november 2011, 19:58
Dat is geen verzwakking als ze bvb Verbauwhede in de plaats halen voor 0 euro. Meer nog, dat is 2 miljoen euro in the pocket dan. Dat noem ik pas zaken doen (als het uitkomt natuurlijk)!
Yeah right, Verbauwhede zal echt wel mogen beter spelen als in zijn laatste seizoen bij Kortrijk. Toen was hij zwak.. :s

Meer ervaring en meer presence. Het is trouwens Boeckx.
Die gast is ook 6 jaar ouder, hoe kan die vergelijking nu opgaan..

Vedeco
7 november 2011, 20:01
Die gast is ook 6 jaar ouder, hoe kan die vergelijking nu opgaan..

Dus staat hij verder. :p

En laat VBH maar waar hij is.

ElbowDrop
7 november 2011, 20:04
Ik zou toch liever hebben dat ze een nieuwe LB aantrekken ipv een nieuwe keeper.

Pieter3770
7 november 2011, 20:11
Ongelofelijk dat er 2 miljoen gegeven zou zijn. Koop dan toch Mignolet 1,5 geleden. Dan zat je voor 10 jaar safe. Neen, dan toont er geen Belgische club interesse wegens te duur... :-s

Svartálfar
7 november 2011, 20:14
Toen hadden we nog een goede keeper (Frigo)

Muismat
7 november 2011, 20:15
Geeft anders gewoon de titel aan Anderlecht he, wat een rare aankoop :')

Romelus
7 november 2011, 20:16
Belachelijke aankoop. Ze vonden 500.000 voor Gillet te veel, maar Jorgacevic kopen voor vier keer zo veel geld is dat niet?:s

In de winterstop gaan ze Tchite dan voor 8 miljoen kopen ofwa?:p

Vedeco
7 november 2011, 20:18
En nu maar wachten op de officiële bevestiging van beide clubs. We zijn hier weer aan het smijten met bedragen alsof we het zelf uit de muur zijn gaan halen :p

travis.bickle
7 november 2011, 20:22
Serieus, waarom zijn die niet voor Gillet gegaan? Makkelijk praten achteraf, maar ik zag dit echt wel aankomen dat er nog een keeper moest gehaald worden.
Jammer want ik had Gillet wel op de Belgische velden willen bezichtigen.

Wijsheid
7 november 2011, 20:23
Schandalig gewoon. Smijt anders met geld en versterk er je concurrenten mee.
:cry:

Ik voel nu toch mee met de Club-fans, bij ons zit er een keeper op de bank die bijna 2 miljoen kostte, maar Koteles voorlopig niet uit de goal krijgt.

Romelus
7 november 2011, 20:28
Serieus, waarom zijn die niet voor Gillet gegaan? Makkelijk praten achteraf, maar ik zag dit echt wel aankomen dat er nog een keeper moest gehaald worden.
Jammer want ik had Gillet wel op de Belgische velden willen bezichtigen.

Helemaal niet gemakkelijk praten, het is gewoon een feit.
Op het eind van het seizoen vorig jaar hebben ze beslist om Coosemans als eerste doelman te gebruiken. Dan zochten ze dus naar een ervaring tweede keeper. Gillet wou in geen geval tweede keeper zijn, daarom kozen ze voor Kujovic (die geen problemen had met die rol).
Nu doet Coosemans het niet goed en zitten ze dus met een probleem.
Eigen schuld, dikke bult.

ElbowDrop
7 november 2011, 20:41
Ik dacht dat bologna meer dan 500 000 had betaald voor Gillet.

puni
7 november 2011, 20:56
Ongelofelijk dat er 2 miljoen gegeven zou zijn. Koop dan toch Mignolet 1,5 geleden. Dan zat je voor 10 jaar safe. Neen, dan toont er geen Belgische club interesse wegens te duur... :-s

Alsof iemand met het potentieel van Mignolet tien jaar bij Club zou blijven.

ToasT
7 november 2011, 20:58
Regelrechte paniekaankoop imo, komt pas in januari, dus ze hebben nog 2 maanden om iets beters te zoeken (en dan kan toch niet zo moeilijk zijn). + ze kunnen samen kijken met de nieuwe trainer
Voor het vertrouwen van Kujovic is ook niet goed, hij weet nu hoe goed hij ook speelt, hij toch weer op de bank of tribune verzeild geraakt.

Vermant en/of Mariman zouden beter ontslag nemen als ze maar met zo'n transfers kunnen afkomen. Goeie keeper maar voor het geld dat hier circuleert, moet je (zoals reeds gezegd) altijd een betere vinden.
En om op een persoonlijke noot te eindingen, ik moet hem niet en ik denk, met mij, veel andere sups ook niet

Svartálfar
7 november 2011, 21:01
Kujovic is gehaald om 2de keeper te zijn denk niet dat hij daar teveel problemen mee zal hebben. Al vind ik het ook een paniekaankoop.

ToasT
7 november 2011, 21:05
Ok, maar nu maken ze hem waarschijnlijk 3de. Terwijl hij nu waarschijnlijk dacht "als ik goe speel, blijf ik misschien onder de lat met de nieuwe coach".
Tenzij ze Coosemans uitlenen, maar wie wil die nu nog?

$uB^
7 november 2011, 21:08
Maar ik dacht toch dat Brugge een keeper moest hebben die punten pakte?

Coosemans pakt niet de ballen die hij moet pakken = Club verliest punten
Kujovic pakt de ballen die 'standaard' gepakt moeten worden = Club wint geen en verliest geen punten
Jorgacevic pakt ballen die er veel niet zouden pakken = Club wint punten :-)

Hoewel ik niet een echte fan van hem ben, vind'k Jorgacevic toch de betere keeper. Die heeft al heel wat moois laten zien de voorbije jaren in de JPL ( maar oke, dit seizoen is het ietsje minder ). Enkel het bedrag lijkt me wat veel maar daarover zijn er nog geen officiele bronnen ... ,

Weebl
7 november 2011, 21:09
Hoe kunnen jullie dat in godsnaam weten dat er 2 miljoen voor wordt neergelegd? :')

Hoe dan ook: een betere keeper dan wat nu rondloopt in Brugge. Versterking was nodig. Voordeel: hij kent de Belgische competitie en heeft zich al bewezen.
Is volgens mij geen miskoop tenzij daar meer dan anderhalf miljoen voor wordt neergelegd, maar dat kunnen jullie niet weten dus :tongue:

ToasT
7 november 2011, 21:13
Jorgacevic is een keeper (net zoals bv Copa) die in topmatchen boven zichzelf uitstijgt maar in de 'kleinere' matchen wel altijd zijn foutje zal maken. Dus geen keeper imo voor een topclub.

J.Brown
7 november 2011, 21:14
http://bojanjorgacevic.com/img/fotos/fahy7.png

nooit begrepen wrm die zijn sjaal elke keer mee nam naar zijn doel

Morrissey
7 november 2011, 21:14
Wetende dat je VBH onder contract had en je dan Bojan haalt voor een ruim bedrag, blijft dit nog steeds een miskoop.

Vedeco
7 november 2011, 21:16
http://bojanjorgacevic.com/img/fotos/fahy7.png

nooit begrepen wrm die zijn sjaal elke keer mee nam naar zijn doel

Lol die kleuren van zijn url :p

Weebl
7 november 2011, 21:21
Wetende dat je VBH onder contract had en je dan Bojan haalt voor een ruim bedrag, blijft dit nog steeds een miskoop.

VBH heeft nog minder kans om te slagen bij een topclub. Die mentaliteit alleen al.
Het niveau dat hij het vorige seizoen haalde was trouwens niet veel beter dan wat Coosemans dit jaar uitsteekt.
Remember Kortrijk - Club? Of omgekeerd. Daar flaterde hij ook 2 of 3 keer.

Jorgacevic heeft de juiste mentaliteit en heeft wel al punten gepakt bij Gent.

En ale, zeg mij nekeer waar jij haalt dat er een ruime transferprijs voor wordt betaald?
Want noch op de site van Club, noch op die van Gent zie ik bedragen staan. Speculeren maar, en blijven geloven ;).

Ik weet ook dat Gent hem niet laat gaan voor een peulschil, maar ik geloof niet dat Club daar 2 miljoen voor neerlegt.

shiftyke
7 november 2011, 22:16

Er zit volgens mij ergens een serieuze haar in de boter tussen FCB en VBH, anders had die daar toch minstens 2de keeper geweest. Er is gewoon iets gebeurd achter de schermen waar wij niets van weten denk ik.

Bluto
7 november 2011, 22:35
De keeper van Gent nog wel. Het bestuur van club weet ons toch steeds te verrassen. Nu ben ik echt eens benieuwd met welke trainer ze gaan afkomen.

MilM
7 november 2011, 22:44
Yeah right, Verbauwhede zal echt wel mogen beter spelen als in zijn laatste seizoen bij Kortrijk. Toen was hij zwak.. :s

VBH heeft nog minder kans om te slagen bij een topclub. Die mentaliteit alleen al.
Het niveau dat hij het vorige seizoen haalde was trouwens niet veel beter dan wat Coosemans dit jaar uitsteekt.
Remember Kortrijk - Club? Of omgekeerd. Daar flaterde hij ook 2 of 3 keer.

VBH is niet het grote talent waar hij vroeger voor versleten werd ("nog een stuk beter als Stijnen"), maar waar halen jullie het dat hij een zwak seizoen achter de rug had?

Hij heeft bepaalde flaters gemaakt, waaronder tegen Club Brugge, maar heeft toch veel goeie wedstrijden gespeeld. Ik zie te weinig volledige wedstrijden van Club Brugge (vooral de samenvattingen), maar op basis van wat ik zie schat ik hem toch zeker hoger in dan Coosemans.

Maar het grote probleem is inderdaad zijn mentaliteit en intelligentie (en het bestuur van FCB heeft duidelijk gemaakt dat ze dergelijke spelers niet willen). Het is ook een speler die niet "koel" is. Als de bezoekende supporters beginnen liedjes zingen (ala hij is te zwak voor FCB), dan merk je dat hij probeert "koel" over te komen alsof het hem niet raakt, maar hij dan net eventueel domme dingen (zoals te relaxed reageren op een terugspeelbal) doet.

VBH uitbetalen en nu Jorgacevic kopen is toch wel een dure zaak.

EDIT: voor alle duidelijkheid, ik beweer niet dat VBH goed genoeg is voor FCB. Maar die twijfel heb ik bij al hun keepers. Geen idee hoe duur Gillet was, maar dat was toch een mooie aanwinst geweest.

Die jongen komt er IMO echt niet en gaat een toekomst genre Kristof Van Hout, tegemoet. Gehypet door de pers op basis van enkele wedstrijden, maar voor de rest gewone middelmaat.

Ongelooflijk inderdaad hoe Van Hout gehyped werd :ironic:
In die bekerwedstrijd tegen Standard was hij echt zwak en ging hij niet vrijuit bij de goal van Standard, maar wordt hij plots tot een held gebombardeerd enkel en alleen door die penalties.

En Standard koopt die dan ook nog op het einde van het seizoen :unsure:
Alleen spijtig dat KV Kortrijk hem terugkoopt/terughaalt :lol:

Cpt. Kablammo
8 november 2011, 02:03
Gillet kunnen kopen in de zomer, Jorgacevic kopen in de winter...

Met alle respect, maar Kujovic is even goed.

ToasT
8 november 2011, 04:17
Net opgestaan en toch even gehoopt dat het een nachtmerrie was. Jammerlijk genoeg niet.

pina
8 november 2011, 07:04
Jorgacevic is nog altijd beter dan Coosemans, maar vind hem alleszins geen echte keeper voor club. En met dat geld zou gent graag deschacht binnenhalen :applause:

Rubmifer
8 november 2011, 08:10
Gillet kunnen kopen in de zomer, Jorgacevic kopen in de winter...

Met alle respect, maar Kujovic is even goed.

Zou ik toch niet zeggen hoor. Jorgacevic lijkt me toch een trapje hoger te staan dan Kujovic.

Jorgacevic zou trouwens meteen inzetbaar zijn tegen cercle omdat club maar 2 meteen inzetbare keepers heeft. Dan snap ik de snelheid van de transfer toch al wat meer.

Vedeco
8 november 2011, 08:32
sporza: Jorgacevic: "Hoop dat Gent-fans me begrijpen" (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/111108_Jorgacevic_reactie)

Alles hangt af van de betaalde prijs beste Bojan :p

Swagger
8 november 2011, 09:13
sporza: Jorgacevic: "Hoop dat Gent-fans me begrijpen" (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/111108_Jorgacevic_reactie)

Alles hangt af van de betaalde prijs beste Bojan :p

En dan zegt Jorgacevic: "ik wou altijd al voor een grote club spelen".

LOL, goeie manier om die van Gent te sussen :D

stormtrooper
8 november 2011, 09:17
En dan zegt Jorgacevic: "ik wou altijd al voor een grote club spelen".

LOL, goeie manier om die van Gent te sussen :D

Hij gaat puur voor het geld aja :p

Vedeco
8 november 2011, 09:17
Mij ga je nooit horen zeggen dat Club geen grotere club is dan Gent. Sportief zijn we de laatste jaren +- de evenknie maar den Bojan zal het verschil in status wel merken aan zijn loon :p Hoe dan ook wacht hem een warm onthaal in het weekend van 11/02 :)

TheRedDevils
8 november 2011, 09:31
Ik zal zijn naam niet scanderen zenne, blijft nen buffalo :s

Zyklon
8 november 2011, 09:47
Ik hoop dat hij nog niet mag spelen tegen Cercle.

TheRedDevils
8 november 2011, 09:55
Ik hoop dat hij nog niet mag spelen tegen Cercle.

http://img.chan4chan.com/img/2009-04-05/orly_serious.jpg

J.Brown
8 november 2011, 09:57
700 000 volgens HLN, kleine prijs toch?

Vedeco
8 november 2011, 10:01
700 000 volgens HLN, kleine prijs toch?

Dan hebben ze idd een goede koop gedaan en is Louwagie een kieken.

Zyklon
8 november 2011, 10:02
http://img.chan4chan.com/img/2009-04-05/orly_serious.jpg

Aangezien de derde keeper Dhoest geblesseerd is zit de kans er in dat de KBVB een uitzonderlijke transfer toestaat, Cercle heeft dat vorig seizoen ook gedaan door Kudimbana (Anderlecht) aan te trekken toen Coppens een zware blessure opliep.

Hier is het grote verschil dat Jorgacevic onmiddellijk eerste keeper zou worden dus niet echt eerlijk vind ik. Hopelijk wijst de KBVB het voorstel af.

Vedeco
8 november 2011, 10:06
Rudy ownt hem toch. :unsure:

NotoriousP
8 november 2011, 10:17
Ok 700k kan ik nog aanvaarden maar ik blijf hem nog niet goed genoeg vinden voor Brugge.

starspike
8 november 2011, 10:47
Anderlecht en Club geïnteresseerd in Genk-kapitein - Nieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-11-08/anderlecht-en-club-genteresseerd-in-genk-kapitein)

Kiiilerke
8 november 2011, 10:50
brugge de man city van belgie!

Weebl
8 november 2011, 11:19
700k is een koopje voor Jorgacevic.
Hij zegt dat hij niet naar het buitenland wilde voor zijn familie, dan kan Gent moeilijk weigeren he.
Ik ben heel tevreden. Ik vreesde voor meer dan 1 miljoen, maar als het effectief 700k is, dan heeft Gent zich dik in't zak laten zetten.
Bojan is nen Bridgesboy.
Het Project!!

Vedeco
8 november 2011, 11:29
700k is een koopje voor Jorgacevic.
Hij zegt dat hij niet naar het buitenland wilde voor zijn familie, dan kan Gent moeilijk weigeren he.
Ik ben heel tevreden. Ik vreesde voor meer dan 1 miljoen, maar als het effectief 700k is, dan heeft Gent zich dik in't zak laten zetten.
Bojan is nen Bridgesboy.
Het Project!!

700k + 100k bij elk doelpunt dat er tegen hem gescoord wordt na de 75e minuut.

We worden rijk!!

Anoniem04
8 november 2011, 11:41
700k is helemaal zo hilarisch niet als 2 miljoen. :unsure:

Foxxer
8 november 2011, 11:51
Ben ik hier de enige die dit een goeie transfer vindt?

Vaak kijk ik naar een wedstrijdverslag van Gent en sakker ik op wat dien altijd uit zijn doel haalt...

En voor 700k... Goei koopje ^^

starspike
De kapitein van de kampioen in beeld bij de kampioen-in-spe en de wannabe-kampioen-in-spe en nog gaan we enkel over Jorgacevic praten :( ;)

Cpt. Kablammo
Anderlecht en Club geïnteresseerd in Genk-kapitein - Nieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-11-08/anderlecht-en-club-genteresseerd-in-genk-kapitein)

:crazy: Dan kunnen ze nog beter Leko terughalen. Die is ook traag in het spel en vertraagt alles, maar die kan wel twee keer zo goed vrije trappen nemen.

Rogue
8 november 2011, 12:00
Tözser zou een overbodige transfer zijn voor Club. LB en spits zijn prioritair.

sharpshot
8 november 2011, 12:01
Nu snap ik de transfer van Bojan wel, als hij meteen inzetbaar is en voor "maar" 700k is dit een goeie transfer, zal sowieso onze beste keeper zijn. Goed dat het bestuur dan zo snel handelde, ik wist zelf niet dat het mogelijk was om zo'n transfer te doen, "slim" gezien.

Ook mooi interview van hem :D Meteen even Gent dissen, hij voelt zich al thuis!

Hier is het grote verschil dat Jorgacevic onmiddellijk eerste keeper zou worden dus niet echt eerlijk vind ik. Hopelijk wijst de KBVB het voorstel af.

:doh::doh:

edit: hoe wordt deze transfer eigenlijk ontvangen in Gent zelf?

zelf één gevonden en tis een goeie!

Vanessa-Vincent Rombaut Bojan, you are a betrayer and a faker! Your mask has fallen and underneath it there is the face of a farmer! Desserteur! But don't worry, we don't need people like you in Ghent. Come on Frank the Tank!!!

Boterkoek
8 november 2011, 12:08
Boeckx zal hoogstwaarschijnlijk den opvolger worden zeker?

Svartálfar
8 november 2011, 12:13
Toszer mag anders wel komen, meer opties op het middeveld zijn meer dan welkom.

TazzDeMazz
8 november 2011, 12:18
De kapitein van de kampioen in beeld bij de kampioen-in-spe en de wannabe-kampioen-in-spe en nog gaan we enkel over Jorgacevic praten :( ;)

Het 2de zijnde anderlecht anders moet je wel ant trollen zijn. :D Die dikkennekken van anderlecht toch...

Weebl
8 november 2011, 12:41
Ik denk niet dat Toszer naar Brugge komt. Die gaat naar het buitenland vermoed ik. Er liggen wel meer kapers op de kust dan Anderlecht denk ik.
Einde contract, kan ook een potentieel koopje worden. Ik zie die echt graag bezig. Plus, hij is iemand met ervaring en leiderscapaciteiten, net wat Club mist.

Boterkoek
8 november 2011, 12:44
Ik denk niet dat Toszer naar Brugge komt. Die gaat naar het buitenland vermoed ik. Er liggen wel meer kapers op de kust dan Anderlecht denk ik.
Einde contract, kan ook een potentieel koopje worden. Ik zie die echt graag bezig. Plus, hij is iemand met ervaring en leiderscapaciteiten, net wat Club mist.

Eum dus er is niemand in club met ervaring volgens jou?:oink:

starspike
8 november 2011, 12:44

Persoonlijk denk ik ook dat het het buitenland wordt. Maar RSCA sluit ik zeker niet uit... RSCA is nog steeds RSCA, speelt volgend jaar SOWIESO Europees en imo wsl zelfs rechtstreeks CL en zijn beste maatje speelt er ;)

Het 2de zijnde anderlecht anders moet je wel ant trollen zijn. :D Die dikkennekken van anderlecht toch...

Als Genkie heb ik nu eenmaal mijn mening over hoe ik MOMENTEEL de titelstrijd zie ;) Maar het was inderdaad een flauwe opmerking naar FCB toe.

mtm
8 november 2011, 12:52
:crazy: Dan kunnen ze nog beter Leko terughalen. Die is ook traag in het spel en vertraagt alles, maar die kan wel twee keer zo goed vrije trappen nemen.

Dat zal wel. Eén van de meest constante spelers daar in Genk. Dat hij het spel vertraagt is ook een cliché, hij ziet vaak de ruimtes en heeft geen schrik om een risicopass te geven.

TazzDeMazz
8 november 2011, 13:07
Persoonlijk denk ik ook dat het het buitenland wordt. Maar RSCA sluit ik zeker niet uit... RSCA is nog steeds RSCA, speelt volgend jaar SOWIESO Europees en imo wsl zelfs rechtstreeks CL en zijn beste maatje speelt er ;)

Als Genkie heb ik nu eenmaal mijn mening over hoe ik MOMENTEEL de titelstrijd zie ;) Maar het was inderdaad een flauwe opmerking naar FCB toe.

Excuses aanvaard. ^^ Rsca wil maar in juni voor tozser gaan terwijl brugge hem al in de winter wil halen dus als er een goed bod komt waarom zou genk weigeren afgezien van het feit dat brugge een concurent is. Want einde seizoen krijgen ze er niks meer voor als hij naar bvb anderlecht gaat.

CobraX
8 november 2011, 13:24

En wie is z'n beste maatje dan? :)

Excuses aanvaard. ^^ Rsca wil maar in juni voor tozser gaan terwijl brugge hem al in de winter wil halen dus als er een goed bod komt waarom zou genk weigeren afgezien van het feit dat brugge een concurent is. Want einde seizoen krijgen ze er niks meer voor als hij naar bvb anderlecht gaat.

Het is nog altijd Töszer die beslist naar welke ploeg hij gaat en niet Genk. ;) Als Anderlecht hem bvb veel tekengeld geeft en hij gaat daar liever naartoe, dan kan Genk daar niets tegen beginnen imo. Want dan vertrekt hij op het einde van het seizoen gewoon gratis naar Anderlecht. Dit is maar een voorbeeld hé. Ik zeg niet dat hij effectief naar ons wil/gaat komen.

Gavin
8 november 2011, 13:26
Juhasz?

stormtrooper
8 november 2011, 13:27
Ik geloof echt totaal niet Jorgacevic maar 700.000 euro heeft gekost.

ng
8 november 2011, 13:30
Eum dus er is niemand in club met ervaring volgens jou?:oink:

Eerder de combinatie van de twee.

starspike
8 november 2011, 13:34

De vraag is of het geld dat Brugge dan geeft, compenseert wat we verliezen door Tozser een half seizoen te missen...
En ook: RSCA is als "concurrent" veel meer buiten bereik op termijn dan FCB. Verlies je een speler aan één club en is die speler geen talent dat kan hopen op de echte top, dan liever RSCA dan FCB.

Juhasz.

Swagger
8 november 2011, 13:42
Het kan toch snel gaan in het voetbal, gisteren nog met een sjaal van AA Gent in het doel, vandaag keeper bij Brugge. En plots is het ne goeie ipv ne slechte :D

Ben toch verbaasd van de snelheid waarmee het nieuwe clubbestuur hun "talent Coosemans" toch zo maar afschrijft.

Wijsheid
8 november 2011, 13:50
Paniekbestuur met weinig tot geen visie. Op transfergebied toch.

Rogue
8 november 2011, 14:32
't Is maar wat je snel noemt natuurlijk.

Svartálfar
8 november 2011, 15:39
Paniekbestuur met weinig tot geen visie. Op transfergebied toch.

Dikke onzin.

puni
8 november 2011, 16:29
Toszer naar Anderlecht zou wel mooi zijn, we hebben echt wel een extra centrale middenvelder met kwaliteit nodig.

J.Brown
8 november 2011, 16:33
Jean-François Gillet: "J'ai toujours eu un faible pour le Standard" - lameuse.be (http://www.lameuse.be/sports/foot_belge/2011-11-08/jean-francois-gillet-j-ai-toujours-eu-un-faible-pour-le-standard-915992.shtml)

Gillet zou echt de ideale opvolger zijn voor Bolat

starspike
8 november 2011, 16:40
Jean-François Gillet: "J'ai toujours eu un faible pour le Standard" - lameuse.be (http://www.lameuse.be/sports/foot_belge/2011-11-08/jean-francois-gillet-j-ai-toujours-eu-un-faible-pour-le-standard-915992.shtml)

Gillet zou echt de ideale opvolger zijn voor Bolat

Een IDEALE opvolger is imo toch een jonge keeper met een serieuze doorverkoopwaarde ;) Al zou het uiteraard een goede keeper zijn voor jullie.

BleKKie
8 november 2011, 17:20
700k valt dan wel nog mee, gisteren nog gezegd dat ik er kon mee leven als het onder 1M zat. Hij mag me verrassen maar ik zal denk ik nooit echt fan worden.

Ohja, misschien draai ik wel met de wind maar voorlopig weet ik het nog niet. Het feit dat hij direct inzetbaar is, is wel niet slecht, al zie ik wel geen reden om Kujovic er nu uit te laten.
Tenslotte moet Kujovic wel in de EL spelen, als hij dan voordien 2 weken op de bank gezeten heeft vind ik dat ook niet ideaal.

stormtrooper
8 november 2011, 18:16
Hij zou binnen een kwartier voorgesteld worden.

Vedeco
8 november 2011, 18:19
Hij zou binnen een kwartier voorgesteld worden.

Met een streamke? :)

sharpshot
8 november 2011, 18:54
Doen ze enkel op Genk, wrs met gestolen gerief gekregen van Benteke, maar dat is een gerucht.

Hopelijk ook meteen de nieuwe trainer erbij :unsure:

Vedeco
8 november 2011, 19:00
Doen ze enkel op Genk, wrs met gestolen gerief gekregen van Benteke, maar dat is een gerucht.

Hopelijk ook meteen de nieuwe trainer erbij :unsure:

Hola hola, wij hebben ook de voorstelling van Pieroni gestreamd. Garantie op succes! :unsure:

Jecht
8 november 2011, 19:00

:lol:

Da kunt ge toch echt niet serieus menen he?

sharpshot
8 november 2011, 19:01
Hola hola, wij hebben ook de voorstelling van Pieroni gestreamd. Garantie op succes! :unsure:

Materiaal van El Ghanasy?

Trebby
8 november 2011, 19:05
Dikke onzin.

sja ik moet hem toch gelijk geven als je deze transfer wat neutraler bekijkt...:/

Ik zie die jorgacevic nog uitbundig vieren na winst tegen club.. belachelijke mens. als je moet kiezen tussen bij je club blijven en een club die al 6 jaar in crisis zit dan blijf je toch waar je bent? Zeker als je daar echt met je hart zit (wat hij altijd beweerde). ookal kan geld veel doen natuurlijk :)

Svartálfar
8 november 2011, 19:10
sja ik moet hem toch gelijk geven als je deze transfer wat neutraler bekijkt...:/

Want de vorige transferperiode hebben ze ook in alle paniek spelers bijeengekocht natuurlijk.

Deze transfer wordt gedaan om een fout uit de vorige transferperiode recht te zetten en ze wilden niet wachten tot de winterstop dus deze ene transfer maakt al direct dat het een paniekbestuur is zonder inzicht.

Echt dikke onzin, en voor de zoveelste keer weer maar eens domme kritiek om toch maar iets te hebben om kritiek op te kunnen geven.

Trebby
8 november 2011, 19:12
Want de vorige transferperiode hebben ze ook in alle paniek spelers bijeengekocht natuurlijk.

Deze transfer wordt gedaan om een fout uit de vorige transferperiode recht te zetten en ze wilden niet wachten tot de winterstop dus deze ene transfer maakt al direct dat het een paniekbestuur is zonder inzicht.

Echt dikke onzin, en voor de zoveelste keer weer maar eens domme kritiek om toch maar iets te hebben om kritiek op te kunnen geven.

:lol:

Kujovic speelt 2 matchen en 2x heel heel goed gespeeld en dan gaan ze alsnog een keeper kopen, dan nog eentje bij de aartsrivaal waardoor je een premium betaalt. EN dan nog eens aan de bond vragen of ie niet direct mag spelen...? Als dat al niet meer tekenen zijn van paniek alez kom zeg.

sharpshot
8 november 2011, 19:15
True, ze zagen dat ze fout zaten met Coosemans, geven die fout ook toe en ipv te wachten tot december gaan ze meteen aan de slag. De situatie waar we nu in zitten met maar 2 keepers leent er ook naar, maar dan nog. Is goed aangepakt en als het voor 700k is dat hij komt doen ze nog eens een goeie deal.

Ze profiteren van de situatie en doen een goeie transfer, niets mis mee.

Wat een zever ook dat je zegt van de Bond trebby, het is een regel die al langer bestaat. Dat heeft niets met paniek te maken, zeveraar. Plus 700 k is goeie prijs (indien waar opnieuw) en Bojan > Kujovic hoor.

Trebby
8 november 2011, 19:15
Kon ge nu nog eens een deftig antwoord daarop geven ipv zo'n debiele smiley maar dat is blijkbaar te moeilijk?

Groei is op man. Zo hard op de man uithalen voor zoiets? Amai.. Ge hebt nog veel te leren blijkbaar.

Rubmifer
8 november 2011, 19:23
Coosemans is in het begin van het seizoen aangesteld als eerste doelman, Kujovic hebben ze gehaald om op de bank te zitten want dat vond Kujovic ook goed. Nu dat Coosemans toch te min blijkt te zijn moet je altijd ingrijpen, en met iemand als Kujovic speel je nooit de rest van het seizoen uit.

Vind het een goeie transfer. Niet al te veel voor neergelegd, en we hebben er een goeie keeper mee in de plaats gehaald. Wat kan mij het schelen dat hij nog stond te juichen bij winst tegen Club.

marcel
8 november 2011, 19:27
Boeckx zal hoogstwaarschijnlijk den opvolger worden zeker?
Schepens zij gisteren dat Padt werd gehaald voor 1ste keeper, maar die heft zelfs nog ni op de bank gezeten, afaik

dus voorlopig Boeckx ja

sharpshot
8 november 2011, 19:31
http://0.t.cdn.belga.be/picture:30523959:preview:watermark

stormtrooper
8 november 2011, 19:31
Boeckx doet het goed, dus hij zal wel spelen. Alhoewel, Sollied's wegen zijn ondoorgrondelijk.

Herr Doktor
8 november 2011, 19:33
Zouden ze geen spijt hebben dat ze Verbauwhede hebben buitengekegeld? Want nu moeten ze weer een hoop poen dokken....

Ik vind Coosemans nu geen super keeper, maar de manier hoe ze hem hier bij het huisvuil zetten....

Vedeco
8 november 2011, 19:36
http://0.t.cdn.belga.be/picture:30523959:preview:watermark

Moet toch toegeven dat het gvd steekt.

sharpshot
8 november 2011, 19:38
Ma stop toch keer met over die VBH te praten, waarom zouden ze daar nu spijt van hebben? Is zeker niet beter dan Coosemans, het zit niet in goed in kopje en is niet professioneel bezig met zijn sport. Heeft het dan nog eens zelf verpest door te zeggen dat hij meteen eerste keeper wou zijn en niet van "ik ga de strijd aan met Colin, blablabla".

Past niet meer bij dit Club en zal nooit keeper worden bij een ploeg groter dan pakweg GBA/kortrijk. VBH is de eeuwige belofte, meer niet.

Orde van de keepers zou trouwens: Bojan, Collin, Kujovic worden.

Moet toch toegeven dat het gvd steekt.

Kan ik geloven, heb hem altijd een van de meer aangenamere kwekkers gevonden, had ook iet speciaals. Plus zijn omgang met de supporters was ook top. Ik begin er meer en meer in te geloven dat dit een goeie transfer is.

Svartálfar
8 november 2011, 19:40
Zouden ze geen spijt hebben dat ze Verbauwhede hebben buitengekegeld? Want nu moeten ze weer een hoop poen dokken....

Ik vind Coosemans nu geen super keeper, maar de manier hoe ze hem hier bij het huisvuil zetten....

Bwa huisvuil, schuift gewoon terug een rij naar achter. Die jongen heeft door het voorval Stijnen stappen overgeslagen, het zijn nu eenmaal niet allemaal talenten als Courtois. Hoe lang heeft Stijnen wel niet als doublure gefungeerd? Als hij zich er mentaal kan overzetten zie ik het op termijn wel nog goed komen al moet hij rekening gaan houden met Dhoest.

Dat ze Kujovic de vorige periode hebben aangetrokken vind ik dan een grotere fout. Daar zitten we nu toch ook een seizoen of 2 aan vast.

Gavin
8 november 2011, 19:47
Als ze vertrouwen hadden in Coosemans voor het seizoen, is wat The Magnet nu doormaakt toch niet meer dan de klassieke dip die een debuterende speler in zijn bevestigingsjaar meemaakt.

Kujovic, die goed keept op dit moment, is er. Waarom moet ge dan een niet veel betere keeper als Kujovic kopen voor bijna een miljoen die zeker eerste keeper gaat/zal willen zijn? Precies, dat is na drie maanden competitievoetbal gewoon "fuck off, we zien juist niets meer in u" tegen Coosemans zeggen.

Derde keeper nu logisch gezien, dus die zien we de eerste drie jaar niet meer in de goal.

sharpshot
8 november 2011, 19:50
Wat is dan een optie? Hem laten staan en zijn vertrouwen nog meer laten zakken?

Ben zeker dat Coosemans dit wel gaat kunnen plaatsen en ze zullen hem wel ook begeleiden, daarom hebben ze het half legertje trainers aangeschaft.

Gavin
8 november 2011, 20:04
Kujovic even laten keepen en Coosemans in december opnieuw laten opdraven. Als het dan nog niet gaat, snapt iedereen tenminste waarom ge plots uw vertrouwen opzegt en een andere keeper gaat halen ... in de transferperiode.

Het is van het ene uiterste naar het andere in 20 matchen. Van de jonge keeper als basiskeeper met een oudere keeper als reserve naar nog een niet meer zo jonge keeper bijkopen terwijl ge de jonge keeper net opzij geschoven hebt.

Had dat dan drie maanden geleden gedaan, maar met Gillet in plaats van Jorgacevic he. Echt geniaal besturen kunt ge dat niet noemen.

Herr Doktor
8 november 2011, 20:08
Wat is dan een optie? Hem laten staan en zijn vertrouwen nog meer laten zakken?

Ben zeker dat Coosemans dit wel gaat kunnen plaatsen en ze zullen hem wel ook begeleiden, daarom hebben ze het half legertje trainers aangeschaft.

Club Brugge trok de kaart van de jeugd dan betaal je ook leergeld, en krabbel je niet terug zoals ze nu doen wat belachelijk is. Met Kujovic alleen kon je Coosemans er terug inbrengen dat is nu onmogelijk gemaakt met het aantrekken van Jorgacevic. Daarnaast zou Kujovic uit de goal halen ook een schande zijn een doelman die het goed doet haal je niet uit de goal ongeacht de grote namen, of bedragen die men aan de concurrentie heeft besteed.

Svartálfar
8 november 2011, 20:10
Had dat dan drie maanden geleden gedaan, maar met Gillet in plaats van Jorgacevic he. Echt geniaal besturen kunt ge dat niet noemen.

Nee idd ze hadden toen een deftige keeper moeten halen, maar die fout is nu rechtgezet, met dat verschil dat Kujovic hier nu rondloopt. Die zal na dit seizoen dan ook wel mogen uitkijken naar een andere ploeg.

Jorgacevic-Coosemans-Dhoest zal wel de volgorde worden.

sharpshot
8 november 2011, 20:15
Ze hebben gegokt en verloren, Coosemans is totaal nog niet klaar ervoor om een heel seizoen te keepen. Misschien als invaller of bij een andere ploeg nog wat laten groeien. Ik vind het ook jammer voor Collin maar het is nu eenmaal zo, misschien hebben ze nu afgesproken om hem uit te lenen ofzo. Althans dat hoop ik.